Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02203 Дінтану в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Дінтану саласындағы ғылыми және білім беру салалары үшін дін туралы ғылым және дінтанулық таным тұрғысынан пәнаралық зерттеулер саласындағы ғылыми мәселелерді шеше алатын, кәсіби деңгейде өндірістік міндеттерді қалыптастыра алатын және оларды заманауи технологиялардың көмегімен шеше алатын мамандарды сапалы деңгейде даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M051 Дінтану және теология
  • Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар

Пәндер

  • Салыстырмалы дінтану

    Пәннің мақсаты діндердің түрлерін, феномендерінің морфологиясын, жан-жақты қатынастарын, ережелері мен заңдарын анықтау мақсатында жіктеу, салыстыру және талдау. Курсты игеру барысында дінді зерттеу саласындағы Батыс пен Шығыстың арасындағы диалогтың ерекшеліктері мен байланыстары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеу проблемалары мен міндеттерін тұжырымдау, тиісті әдіснаманы таңдау, зерттеу кезеңдерін анықтау, ұйымдарды, бөлімшелерді, қызметкерлер топтарын, жобаларды және желілерді басқару қабілеттерін қалыптастыру; ғылыми процестерді басқару және олардың тиімділігін бағалау үшін талдамалық материалдар дайындау, ғылыми бағыттар шеңберінде қоғам өмірінің әртүрлі салаларындағы процестерді талдау үшін эксперименттік әдістемелерді пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Діни білім берудің өзекті мәселелері

    ККурстың мақсаты – діни білім ерекшеліктеріне, әртүрлі діндердің құндылықтары мен идеалдарына байланысты ғылыми көзқарастарын қалыптастыру. Пән діни білімнің ғылыми-білім беру мәселелерін, негізгі катего-риялары мен түсініктерін, институционалдық проб-лемаларды, діни білімнің қолданбалы және коммуни-кациялық мәселелерін, діни білімнің теориялық бағыт-тарын: герметевтика, дидактика, эмпирикалық және даму психологиясы, қазіргі Қазақстандағы діни білім беру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пәннің мақсаты: шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарт-тарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптас-тыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты: дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мемлекеттік-конфессионалдық қатынастар

    Курстың мақсаты - қазіргі заманғы діни бірлестіктердің қызметін құқықтық реттеудің заңдылықтары мен үрдістерін зерделеу. Курс заңнамалық проблемаларды талдау мен жүйелеуді қалыптастыруға және оны мемлекет пен діни бірлестіктердің өзара іс-қимылы саласында құқықтық деңгейде қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дін саласын құқықтық реттеу

    Курстың мақсаты – дін саласындағы діни қызметті құқықтық реттеудің негізгі үрдістері мен заңдылықтарын зерделеу. Курсты игеру барысында мемлекеттік және діни қатынастардың құқықтық аспектілері, мемлекет және дін, діни қызметті жүзеге асыру ережелері мен нормативтік құжаттары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Замануи дінтану мәселелері

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы дінтану білімі саласында сыни ойлау қабілетін қалыптастыру. Курс қазіргі дінтану мәселелерінің табиғатын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән дінтанудың ретроспективасын, оның ғылым ретіндегі пәндік өрісін, қазіргі заманғы дінтану бағыттарының проблемалық өрісін, дінтанулық білімлі сыни тұрғыдан ұғынуды, Қазақстандағы дінтанудың даму үрдістерін қарастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтанулық сараптама әдістемесі

    Курстың мақсаты - діни сараптаманың негізгі қағидаттарына және заңнамалық базасына талдау жасау қабілетін дамыту. Курсты игеру барысында дінтаулық сараптама жүргізудің заңнамалық базасы, сараптама жүргізушілерге қойылатын талаптар және этикалық аспектілері, сараптама жүргізудің принциптері мен әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты: ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі Қазақстандағы зайырлық пен діндарлық

    Пәннің мақсаты - қоғамдық санадағы зайырлылық пен діндарлықтың басты қағидаларын зерделей отырып, әлеуметтік мәні бар зайырлы құндылықтарды қалыптастыру. Курсты игеру барысында дін және зайырлылық зерттеулерінің теориялық-әдіснамалық аспектілері, қоғамды біріктіру үдерістеріндегі дін және зайырлылық мәселелері, дін және діндарлықты қабылдаудағы құндылықтар жүйесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Діни мәтіндерді түсіну және түсіндіру мәселелері

    Пәннің мақсаты - ғылыми, философиялық, қасиетті және т.б. сияқты әртүрлі мазмұндағы және бағыттағы мәтіндерді түсіндіру және талдау, мәтінді талдаудың негізгі кезеңдерін бөліп көрсету, гуманитарлық танымда қасиетті мәтінді талдау қабілетінің маңыздылығын дәлелдеу. Пән теологиялық проблемалардың кең ауқымын, тәуелсіз сараптамалық қызметті, сараптамалық және кеңес беруші топтарды басқаруды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәннің мақсаты: жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дінтану әдіснамасы

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы дінді зерттеу әдіснамасының негізгі мәселелерін түсіндіру қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы негізгі әдіснамалық принциптерді, олардың әлсіз, күшті жақтарын қалыптастырады; ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде алынған деректерді жинақтайды. Пән дінді зерттеудің қазіргі әдіснамасының негізгі пікірталас мәселелерін анықтауды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемдік діндердің медиативтік әлеуеті

    Пәннің мақсаты - ғылыми проблемаға технологиялық шешімдерді табу, «діни қақтығыстар» және «діни компонент» ұғымдарының анықтамаларын ажырату. Курс діни медиациядағы қақтығыстарды реттеудің негізгі тәсілдері мен әдістерін, діни көзқарастармен байланысты даулы жағдайларды шешу ісіндегі медиация институттарын, діни құрамы бар қақтығыстардың даму мүмкіндіктерінің пайда болу үрдістерін, діни қақтығыстар аясында медиация мүмкіндіктерін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы қазақстандық діндарлықтың талдауы

    Пәннің мақсаты - қоғамдық санада зайырлылық қағидаттарын қалыптастыру және дамыту процесінің жағдайларын талдау қабілетін қалыптастыру. Пән Қазақстанда зайырлы мемлекеттің қалыптасу кезеңдерін, тұжырымдамалық негіздерін, зайырлылық пен діндарлықты, қазіргі қоғамдағы зайырлылық ұғымдарын, типтері мен қағидаттарын зерделеуге, сондай-ақ ҚР ішкі саясат жүйесіндегі діннің рөлі мен орнын анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Орталық Азия елдеріндегі діни саясат

    Пәннің мақсаты Орталық Азия елдеріндегі дін саласындағы мемлекеттік саясаттың жүргізілу ерекшеліктеріне салыстырмалы талдау жасау. Пәнді игеру барысында Орталық Азия елдеріндегі діни жағдай, ОА азаматтарының ар-ождан бостандығы мен діни сенім бостандығын құқықтық қамтамасыз ету, діни бірлестіктердің құқықтары мен міндеттері, ОА мемлекеттік-конфессиялық қатынастарды реттеу мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Діндарлық және діни практикалар

    Пәннің мақсаты қоғамдағы діни практикалардың мазмұны мен мағынасын философиялық-дінтану тұрғысынан талдаудың қолданыстағы әдістемелерін сын тұрғысынан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән: діни практикалардың жіктелуін, оның қазіргі дәуірдегі көріністерінің әртүрлілігін, Бөтен және Басқаны түсінуді конституциялау процестерін, діни практикалардың статикалық және динамикалық аспектілерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі діни үдерістер

    Пәннің мақсаты діни үрдістерді әлеуметтік-философиялық зерттеуді талдау мен түсіндірудің әртүрлі әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән діни процестерді құрайтын негізгі қағидаттарды, қарастырылып отырған діни ұйымдардың айырмашылықтарына байланысты конфессиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып олардың арақатынасы мен өзара шарттылығын; тұрақтылықты сақтаудағы дінаралық диалогты оңтайландырудың негізгі бағыттарын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы дін әлеуметтануы және психологиясының негізгі мәселелері

    Пәннің мақсаты – діни құбылыстардың пайда болуы, дамуы және қызмет етуінің әлеуметтік және психологиялық заңдылықтарын өзіндік талдау қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді игеру барысында діннің негізгі әлеуметтік және психологиялық теориялары, діннің әлеуметтік функциясы, діни сана, қызмет, қатынастар, ұйымдарды синтездеу, дін және экономиканың өзара байланысы, дінтану жүйесіндегі дін психологиясы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Радикализация және дерадикализацияның ғылыми-әдістемелік аспектілері

    Пәннің мақсаты радикали-зацияның теориялық тәсіл-дері мен модельдерін, терро-ризмге қарсы құндылықтар-ды қалыптастыру принцип-терін, қоғамның зорлық-зомбылық идеологиясын тұрақты қабылдамауын түсіну. Пән радикалданудың субъектілерін, формалары мен белгілерін, радикалды насихатқа қарсы бағытталған тиімді контрнарративтерді, жастарды, оның ішінде әлеуметтік желілердегі радикалдану процесін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Медиакеңістіктегі дін

    Пәннің мақсаты – дәстүрлі және дәстүрлі емес бұқаралық ақпарат құралдарындағы діни тәжірибені, құндылықтарды, мінез-құлық пен дәстүрлерді жаңғырту, қайта құру және түсіндіру жолдарын талдау қабілетін дамыту. Пән БАҚ пен діннің байланысын, діннің медиа кеңістігіндегі рөлі мен қызметін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі қоғамдағы діни құбылыстардың маңыздылығын талдау негізінде діни проблемалардың табиғаты мен ерекшелігін анықтау;
  • Әлемдік және қазақстандық дінтанудағы қазіргі заманғы негізгі тұжырымдамалар бойынша діни процестердің даму сатыларын, олардың басты авторларын, мектептері мен бағыттарын, олардың арасындағы тұжырымдамалық айырмашылықтарды саралау;
  • Білім беру мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы тұжырымдамалары негізінде оқу-тәрбие процесін жоспарлау;
  • Мемлекеттің өзара іс-қимылы және оны құқықтық деңгейде халықаралық қатынастар саласында қолдану үшін заңнамалық проблемаларды айқындау;
  • Діни оқиғаларды түсіндіруде өз тұжырымдамаларын құру үшін ғылымның пәнаралық контекстінде дінтану және діни материалдарды зерттеудің қажетті әдістерін қолдану;
  • Қоғамның әлеуметтік, экономикалық және рухани даму тенденцияларын ғылыми талдау негізінде шет тілдеріндегі діни, философиялық, қоғамдық-саяси және ғылыми әдебиеттерге талдау жасау;
  • Білім, ғылым және инновациялар интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдар әзірлеу;
  • Батыс пен Шығыстың діни және діни-философиялық ойларының, діни және зайырлы философияның ерекшеліктерін білу, әлемдік діндердің қасиетті мәтіндерін талдау;
  • Дін туралы материалдарды бұқаралық ақпарат құралдарында, түрлі мемлекеттік ұйымдарда, қоғамдық ұйымдарда, коммерциялық және коммерциялық емес құрылымдарда ұсыну;
  • Халықаралық сипаттағы шет тіліндегі діни-құқықтық құжаттарға сараптама жүргізу.
Top