Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01405 Технология және робототехника в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Болашақта өздерінің ғылыми бағыттарын қалыптастыра алатын ғылымдағы жоғары білікті мамандарды даярлау; - үздіксіз өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту бойынша ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау, педагогикалық ғылымның инновациялық даму бағыттарында жаңа білім, дағдылар мен дағдыларды игеру; - бәсекеге қабілетті ортада қажетті мамандандырылған білім, құралдар, дағдыларды қамтамасыз ететін пәндерді оқыту арқылы педагогикалық ғылым, жекеменшік, мемлекеттік және мемлекеттік ұйымдар, білім беру мекемелері саласындағы табысты мансапқа докторанттар дайындау - оқу жоспарының элективті пәндері каталогының әралуандығы мен серпінділігіне негізделген ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау, осы қызметтің ерекшелігін ескере отырып, түпкілікті оқу нәтижелеріне негізделген бір немесе бірнеше қызметте кәсіби қызметті атқара алатын құзыреттілікке практикалық дағдылардың басымдықтарын ескере отырып, нарықтық талаптар ұйымдастырушылық, басқарушылық және кәсіби құзыреттеріне; - халықаралық стандарттарға сай келетін педагогикалық ғылым саласындағы бәсекеге қабілетті маман ретінде ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау және Қазақстанның әлемдік білім беру кеңістігіне енуіне мүмкіндік береді.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
  • Кәсіптік-педагогикалық білім берудің заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Оқыту технологияларының мәні және интегралды сипаттамалары. О Дамыта оқыту технологиясы. Модульдік оқыту технологиясы. Оқытудың ақпараттық технологиялары. Қашықтықтан оқыту. қушылардың кәсіби дайындығында оқытуды дараландыру және саралау технологиясы.Проблемалық оқыту. Оқытудың жобалық әдісі. Тұлғалық-бағдарлы білім беру технологиялары. Баланы қолдау технологиясы. Ынтымақтастық педагогикасы. Ізгіліктік-тұлғалық технология. Ойын технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мехатроника мен робототехникадағы ақпараттық құрылғылар
    Несиелер: 5

    Ақпараттық жүйелер туралы жалпы мәліметтер. Робототехникадағы және мехатроникадағы типтік құрылғылар мен ақпараттық жүйелер. Бағдарламалық қамтамасыз етудің сапа критерийінің жіктелуі. Ақпараттық құрылғылар мен жүйелерді бақылау және диагностикалау. Ақпараттық жүйелерді бақылау және диагностикалау ерекшеліктері. Ақпараттық құрылғылар мен жүйелерді автоматты жобалау жүйелері. Ақпараттық құрылғылар мен робототехника және мехатроника жүйелеріне арналған бағдарламалық қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Қазіргі психологиялық-педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері мен мәселелері. Зерттеу ізденісінің көздері мен шарттары. Ғылым және ғылыми ізденіс. Ғылым функциялары және ғылыми таным түрлері. Зерттеу түсінігі, зерттеу типологиясы. Теориялық және эмпирикалық зерттеулер. Іргелі, қолданбалы зерттеулер мен әзірлемелер. Ғылыми зерттеу құрылымы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Технологиялық процестер мен өндірістің ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулер және технологияны әзірлеу. Өндірісті пайдалану және жетілдіру. Технологияларды кадрлық және психологиялық қамтамасыз ету. Технологияларды бақылау және басқару. Технология ерекшеліктерінің экономикаға әсері. Сыртқы экономикалық байланыстар. Технология топтарының жіктелуі және олардың сипаттамалары. Бастапқы шикізат өндіретін салалар. Және байытатын салалар. Материалдар мен энергия өндіретін салалар. Құрастыру технологиялары. Қызмет көрсету технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік роботтардың манипуляторларын құрылымдық-кинематикалық зерттеу
    Несиелер: 5

    Трипод негізіндегі манипуляторлардың құрылымдық құрылымының негізгі параметрлерінің мәндері. Манипуляторлардың кеңістіктік механизмдерін құрылымдық талдау бағдарламасының листингі. Трипод негізіндегі параллель-тізбекті құрылымдағы манипуляторлардың итерациялық синтездеу бағдарламасының листингі. Mathcad ортасындағы әртүрлі траекториялар мен бағдарламалық заңдар бойынша манипулятордың басып алу қозғалысын сандық модельдеу алгоритмі. / Области применения и методы исследования манипуляторов.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік білім берудің әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Білім беруді және педагогикалық ғылымды дамытудың мәдениеттанушылық аспектілері. Білім беру мәдениетін және оның кіші жүйелерін теориялық модельдеу негіздері. Педагогикалық ғылымның ұғымдық-терминологиялық аппаратын тәртіпке келтірудің теориялық-әдіснамалық тәсілдері. Педагогикалық ЖОО-да педагогиканы оқытудың мазмұны мен әдістемесінің тұжырымдамалық негіздері. Педагогикалық цикл пәндері бойынша болашақ мұғалімнің әдіснамалық мәдениетін қалыптастыру кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 30

    Докторантураның білім беру бағдарламасының ғылыми компоненті докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысынан, Ғылыми жарияланымдардан, докторлық диссертацияны жазудан, қорғаудан құралады.Докторанттың жеке жұмыс жоспарында инновациялық технологиялармен және жаңа өндіріс түрлерімен танысу үшін ғылыми ұйымдарда міндетті түрде ғылыми тағылымдамадан өтуде.Шетелдік тағылымдамадан өту мерзімін ЖОО өзі анықтайды,қорытындысы докторлық диссертация болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Докторанттың зерттеу тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Қорытынды аттестаттаудың мақсаты докторанттың ғылыми-теориялық және зерттеу-талдау деңгейін, қалыптасқан кәсіби және басқарушылық құзыреттілігін,кәсіптік міндеттерді дербес орындау және оныңкәсіби стандарт және докторантураның білім беру бағдарламасы талаптарына дайындықта болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 25

    Докторантураның білім беру бағдарламасының ғылыми компоненті докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысынан, Ғылыми жарияланымдардан, докторлық диссертацияны жазудан, қорғаудан құралады.Докторанттың жеке жұмыс жоспарында инновациялық технологиялармен және жаңа өндіріс түрлерімен танысу үшін ғылыми ұйымдарда міндетті түрде ғылыми тағылымдамадан өтуде.Шетелдік тағылымдамадан өту мерзімін ЖОО өзі анықтайды,қорытындысы докторлық диссертация болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Докторанттың зерттеу тәжірибесі
    Несиелер: 13

    Қорытынды аттестаттаудың мақсаты докторанттың ғылыми-теориялық және зерттеу-талдау деңгейін, қалыптасқан кәсіби және басқарушылық құзыреттілігін,кәсіптік міндеттерді дербес орындау және оныңкәсіби стандарт және докторантураның білім беру бағдарламасы талаптарына дайындықта болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 12

    Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (ДҒЗЖ)/ Научно-исследовательская работа докторанта, включая прохождение стажировки и выполнение докторской диссертации (НИРД)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 30

    Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (ДҒЗЖ)/ Научно-исследовательская работа докторанта, включая прохождение стажировки и выполнение докторской диссертации (НИРД)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 18

    Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (ДҒЗЖ)/ Научно-исследовательская работа докторанта, включая прохождение стажировки и выполнение докторской диссертации (НИРД)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Докторық диссертацияны рәсімдеу және қорғау
    Несиелер: 12

    Иссертацияның рәсемдеуі - бұл квалификациялық ғылыми зерттеуді жасаудың соңғы сатысы. Докторант ғылыми жұмыстарды жалпыға ортақ формалармен рәсімдеу ережелерін білуге және қатаң ұстануға тиіс. Диссертация мемлекеттік және салалық стандарттар талаптарына сәйкес болуы керек. Кафедрада диссертацияны талқылау - бұл бастапқы экспертиза, ол үшін докторанттың мұқият дайындықты жүргізуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Код ON3

    техникалық-технологиялық және робототехникалық процестердің барлық субъектілерінің қызметін, Әлеуметтік және жеке маңызды философиялық мәселелерді талдауға, техникалық-технологиялық және робототехникалық процестерді модельдеуге және практикада іске асыруға, өндірісте мақсатты орнатумен технологиялық және робототехникалық процестерді жүзеге асыруға қабілетті;

  • Код ON1

    тірі және жансыз табиғатта болып жатқан процестер мен құбылыстарды түсіну және түсіну қабілеті, табиғатты танудың заманауи ғылыми әдістерінің мүмкіндіктері туралы;

  • Код ON4

    педагогикалық ғылым саласында тәжірибелік зерттеу әдістерін жүргізу дағдысы бар;

  • Код ON7

    операциялық жүйелердің заманауи нұсқаларымен, мәліметтер базаларымен және сараптамалық жүйелермен жұмыс істей алады; этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдени ортада салауатты өмір салтын және кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгерген;

  • Код ON5

    технология мен робототехниканы пайдаланумен байланысты салаларда міндеттерді шешу кезінде Гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдардың жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін қолдана алады;

  • Код ON2

    мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби этика қағидаларын сақтайды, кәсіби қызметте педагогикалық ғылым, ақпараттық-коммуникациялық техника, технология және робототехника саласының даму тенденциялары саласындағы білімді пайдалана алады;

  • Код ON6

    технология және робототехника саласындағы заманауи зерттеу әдістерінде құзыретті болуға, заманауи робототехниканы дамытудағы зерттеу нәтижелерінің мәні мен мәнін түсінуге қабілетті;

  • Код ON8

    кәсіптік міндеттерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылға қатысуға қабілетті, өзгермелі еңбек нарығына бейімделу үшін қажетті құзыреттілікті дамыту үшін оқуға және ұтқырлыққа қабілетті.

Top