Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01402 Музыкалық білім в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Музыкалық білім ғылыми зерттеудің нысаны ретінде
    Несиелер: 5

    Магистрлік диссертация жұмысының мазмұны мен негізгі кезеңдерін ашады. Музыкалық-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық сипаттары, оның жетекші идеяларын, мәнін және құрылымын бөлу және негіздеу аспектісінде зерттеудің теориялық бөлігін құру логикасы бар. Музыкалық-педагогикалық зерттеудің қорытынды және қалыптастырушы кезеңдерін сипаттайтын тәжірибелік-эксперименттік бөлім мазмұнын құруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этномәдениет
    Несиелер: 5

    Этномәдениеттің негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктерін қарастырады. Әр елдің тұрғындарының рухани мұрасын, этномәдени және ұлттық сана-сезімді қалыптастыруға қажетті ұлттық мәдениеттің жаңа қабаттарын әлеуметтік-философиялық ұғынуды зерттейді. Рухани-адамгершілік құндылықтарды белсенді дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Білім берудегі инновациялық үдерістерді басқару психологиясының қазіргі заманғы тенденцияларының мазмұнын және басшының инновациялық диспозициясының құрылымын ашады. Басқару қызметінің ерекшелігі мен құрылымын, оны әртүрлі менеджерлік міндеттерді шешудің тиімді құралына айналдыру жолдары мен құралдарын көрсетеді. Білім беру үрдісінің барлық субъектілерінің өнімді инновациялық қызметке дайындығын қалыптастыру бойынша тренингтік бағдарламаларды әзірлей білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және басқарудың негізгі ұғымдары мен анықтамаларын зерделеуді санайды. Ғылыми зерттеудің жалпыланған, заттай әдістерін зерттеудің рөлі мен маңызы ашылады. Зерттеу мақсаты мен міндеттерін анықтау, қорытынды-жүргізілген зерттеу негізінде қорытындыларды қалыптастыру. Ол сапалы кәсіби және ғылыми-педагогикалық білімді дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Музыкалық шығармашылықты, оның ерекшелігін, шығармашылық қабылдау айрықшылығын қарастырады. Музыканы қабылдау психологиясын қалыптастырады және оны құрайтын психикалық құбылыс, үрдіс ретінде ашады. Музыка теориясы мен тарихы, музыкалық формаларды талдау, жалпы, жас ерекшелік және педагогикалық психология, музыкалық педагогика саласындағы кешенді білімді біріктіреді. Міндеттері: оқыту, теориялық талдау және жалпылау; музыкалық психология саласындағы теориялық білімді меңгеру; болашақ педагог-музыканттарды адамның психикалық іс-әрекетінің механизмдерін, музыкалық шығармашылық үрдісінің заңдылықтарын

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық қызмет психологиясы
    Несиелер: 5

    Музыкалық іс-әрекет психологиясы туралы жүйелі білім беруге бағытталған орындаушылық шеберлікке кешенді оқытудың әдістері мен тәсілдерін, музыканы музицирлеу, қабылдау және шығару үрдісінде адамның психикалық іс-әрекетін ашатын түсініктерді меңгеруді, музыканттың кәсіби іс-әрекетін психологиялық талдау принциптерін меңгеруді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми қызметте және жоғары мектепте оқытуда жаңа технологияларды қолдану
    Несиелер: 4

    Білім берудің жаңа парадигмасы және жоғары мектепте жаңа технологияларды қолданудың ғылыми-тәжірибелік негіздемесі қарастырылады. Барлық бөлшектерде жаңа технологияларды қолдану ашылады, бұл педагогикалық қызметті зерттеу мен үлгілеу, жобалау, ұйымдастыру және оқу процесін өткізу, қолайлы жағдайларды сөзсіз қамтамасыз ету. Ол танымдық қызығушылықты дамытуға, өз білімін құрастыра білуге, ақпараттық кеңістікте бағдарлай білуге, сыни ойлауды дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби орындаушылық шеберлік тарихы
    Несиелер: 5

    Орындаушылық өнер тарихын, орындаушылық мәдениеттің даму заңдылықтарын кәсіби музыканттың білікті дайындығының маңызды аспектісі ретінде зерттейді. Орындаушылық шеберлік эволюциясының айқын бағдарларын, оның музыкадағы орны мен рөлін түсінуді қалыптастырады, магистранттардың көркем ой-өрісінің дамуына және музыкалық өнердің әр түрлі стильдері мен бағыттарында бағдарлануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар кәсіби ортада және қоғамда шет тілінде қарым-қатынасты жүзеге асыра біледі. Курс соныңда шет тілінде құжаттарды әзірлеуі, кешенді педагогикалық қызметтің нәтижелерін таныстыруы және қорғауы жүзеге асады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Әртүрлі халықтарда тарихи өзгерістер барысында қалыптасқан тәрбие мен оқытудың дәстүрлі педагогикасын қарастырады. Қазіргі жоғары білім беру жүйесіндегі озық этнопедагогикалық мұраны қарастырады. Әр түрлі ұлттар мен этностар мәдениетінде педагогиканың этникалық (халықтық) ерекшелігін іздеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық бейіндегі маманның кәсіби мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагог-музыканттың кәсіби мәдениетін педагогика мен музыкалық икустықтың полиаспективті интеграциясының феномені ретінде қарастырады. Музыкалық-педагогикалық қызмет саласындағы кәсіби тәжірибе контексінде осы құбылыстың сипаттамасын қамтиды. Музыкалық бейіндегі маманның кәсіби мәдениетін қалыптастыруда кәсіби шығармашылық орта құру үшін қажетті жағдайларды ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Жалпы және музыкалық білім беруді дамытудағы заманауи үрдістерді талдай алады

  • Код ON4

    Алған білімдерін музыкалық білім және өнер саласындағы ғылыми зерттеулер контекстінде өз бетінше дамыту және идеяларды қолдану үшін пайдаланады

  • Код ON6

    Бейтаныс жаңа жағдайларда зерттеу тапсырмаларын шешу үшін әртүрлі пәндер шеңберінде алынған білімді интеграциялау қабілетін көрсетеді

  • Код ON2

    Музыкалық білім саласындағы ғылыми қызметті ұйымдастыру принциптері мен құрылымын біледі

  • Код ON8

    Диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін қорытады

  • Код ON3

    Ғылыми зерттеулер жүргізуге және педагогикалық қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейдегі шет тілін меңгерген

  • Код ON5

    Қазіргі қазақстандық және шетелдік концепцияларды, музыкалық білім берудегі үрдістер мен құбылыстарды талдаудың теориялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдай алады

  • Код ON7

    Музыкалық-білім қызметінде оқытудың инновациялық әдістерін қолданады

Top