Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01703 Шетел тілі:екі шетел тілі в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Жоғары мектепте шетелдік білім берудің заманауи әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Магистранттарды білімнің антропологиялық философиясының негізгі қағидаларымен (мәдениеттану, әлеуметтік-лингвистикалық, психологиялық, әлеуметтік және т.б.) таныстыру. Пән мазмұны: Шеттілдік білім берудің когнитивтік және лингвомәдени әдіснамасы – шеттілдік білім берудің заманауи мәдениетаралық қарым-қатынас теориясының концептуалды платформасы. Мәдениетаралық қарым-қатынас, принциптері мен базалық категориялары. Әдіснамалық принциптер. Тіл-мәдениет-тұлға. Шеттілдік білім беруді модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СӨЖ, СҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілін академиялық мақсатта оқыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттың академиялық оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым дағдыларын дамыту. Мазмұны: Академиялық оқылым. Академиялық жазылым. Академиялық айтылым. Академиялық тыңдалым. Грамматика және сөздік қор. Формальды, академиялық жанрлар. Зерттеу жұмысы. Құзіреттер: сөйлеу әрекетінің төрт түрінде академиялық коммуникативтік дағдыларды дамыту: оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік лингвистикаға кіріспе
    Несиелер: 6

    Мақсаты: білім алушыларды қазіргі заманғы социолингвистиканың теориялық және практикалық негіздерімен таныстыру Мазмұны: Тілдің даму жолында әсер ететін тілдік жағдаяттар және әлеуметтік факторлар.Тіл және қоғам: ағылшын тілі және оның варианттары. Ағылшын тілі және оның диалектілері. Әлеуметтік лингвистиканың талдау әдістемесі Құзыреттер: лингвистикалық және басқа мәліметтер негізінде әлеуметтік жағдайды талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілін кәсіби бағытта оқыту
    Несиелер: 4

    Мақсаты: магистранттың кәсіби қарым-қатынасқа қажетті шеттілдік кәсіби коммуникативтік құзыретін қалыптастыру. Мазмұны: Заманауи шеттілдік білім беру үдерісі. Коммуникацияның ауызша және жазбаша түрлері. Педагогикалық тәжірибе. Педагогикалық шеберлік. Шетел тілі мұғалімінің кәсіби шеберлігі мен дағдылары. Шеттілдік коммуникацияны оқыту үрдісін әдістемелік ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шеттілдік білім берудегі тілдік бағалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: болашақ шетел тілі магистрінің шетел тілін үйретуде халықаралық тілдік тестілеу жүйесін білуі, онымен жұмыс жасау әдісі бойынша кәсіби құзыретін қалыптастыру Мазмұны: Тілдік тістілеу теориясының жаңа бағыттары. Cambridge Language Assessment мазмұны, құрылымы. Тілдік бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеу әдіснамасы мен әдістері Мақсаты: ғылыми таным әдіснамасы саласындағы дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру. Мазмұны: Білім. Таным. Теориялық және эмпирикалық білім. Іргелі және қолданбалы ғылымдар. Әдіснама деңгейлері. Ғылыми зерттеудің логикасы, кезеңдері және жалпы құрылымы. Әдіснамалық схема: зерттеудің ғылыми аппараты. Ғылыми зерттеу әдістері. Құзыреттер: меңгерген білімді ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру мен өткізуде қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сөйлеу әрекеті теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сөйлеу әрекетін (Speaking, Listening , Reading and Writing)психолингвистикалдық тұрғыдан таныстыру Мазмұны: Тіл теориясы шеңберіндегі лингвистикалық құзырет. Тіл мен сөйлесім. Тіл мен сана. Тіл мен ойлау. Сөйлеу әрекетіне сипаттама және оны зерттеудің әдістері. Сөйлеу онтогенезіндегі сөйлеу әрекеті компоненттерін меңгрудің заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаңартылған білім беру мазмұнындағы шетел тілі мұғалімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Жаңартылған білім беру мазмұны аясында мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру және критериалды бағалау жүйесін енгізу. Мазмұны: Спиральды оқу бағдарламасы. Оқытудың белсенді және интерактивті түрлері. Ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді жоспар. Деңгейлік дифференциация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тілдерді оқытудың мәдениетаралық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: «тіл-ұлт-мәдениет» үштігін өзара тығыз байланыста қарастыра отырып, оқушының бойында мәдениетаралық қарым-қатынас құзыреттілігін қалыптастыру, мәдени аралық қарым-қатынастың лингвистикалық және когнитивті аспектілерін түсінуіне ықпал ету. Пәннің мазмұны: Мәдени аралық қарым-қатынастың негізгі теориялары, Мәдениеттің негізгі компоненттері, Мәдени аралық қарым-қатынастың когнитивті аспектілері, Мәдени аралық қарым-қатынастың лингвистикалық аспектілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тілдерді оқытудағы когнитивті лингвистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: когнитивті лингвистиканың негізгі ұғымдарымен, әлемнің концептуализациясы мен категоризациялаудағы тілдің рөлімен және шетел тілін оқып үйренудегі когнитивті тәсілмен танысу Мазмұны: Тіл және ми. Когнитивті грамматика. Сөз, Мағына және түсінік. Семантика және таным. Метафора және метонимия. Тіл және мәдениет. Шетел тілдерін оқытудағы когнитивті тәсіл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шеттілдік білім берудегі оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілдерін оқытуда білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес қолданылатын заманауи педагогикалық технологиялар мен әдіс-тәсілдермен таныстыру Мазмұны: Шетел тілін оқытудағы заманауи технологиярдың негіздері. Дыбыстық, лексикалық, грамматикалық дағдыларды қалыптастырудағы инновациялық технологиялар. Жеке тұлғаға бағытталған инновациялық технологиялар.Кәсіби-бағытталған технологиялар. Оқытылатын шетел тіліндегі ақпараттық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    тәлімгердің жетекшілігімен курстың мақсаттарына сәйкес мәдениетаралық коммуникация пәнінің негізгі құзіреттіліктерін қалыптастыруға әсер ететін оқытудың (семинарлық, практикалық) нысандарын, әдістерін, мазмұнын анықтайды және таңдайды

  • Код ON5

    студенттердің жағымды өзін-өзі бағалауын, тілдерді үйренуге деген ынтасын, азаматтық бірегейлігі мен тілдік толеранттылықты қалыптастыру жолдарын көрсетеді

  • Код ON4

    оқу процесін Қазақстанның ұлттық ерекшеліктерін ескере отырып құрады

  • Код ON6

    тәлімгердің жетекшілігімен оқылатын пәндердің оқу-әдістемелік материалдарын жасайды

  • Код ON9

    теориялық және практикалық білімдерін өз бетінше педагогикадағы және мультимәдени , көптілді білім беру саласындағы зерттеу мәселелерін шешу үшін қолданады

  • Код ON2

    тәлімгердің жетекшілігімен студенттердің өзіндік жұмысын жоспарлайды және ұйымдастырады

  • Код ON8

    оқу және педагогикалық жағдайларды талдайды, оқушылардың жеке мүдделері мен бейімділігін, олардың даму деңгейлерін ашады

  • Код ON10

    психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында және шет тілінде білім беру саласында әріптестерімен бірлесіп білім беру практикасын жетілдіру мақсатында зерттеулер жүргізуді жоспарлайды және жүргізеді

  • Код ON3

    әдістемелік нұсқаулықтардың талаптарын ескере отырып кафедра бекіткен дербес дәрістер, семинарлар, практикалық сабақтарды өз беттерінше ,CEFR сәйкес талап етілетін деңгейден төмен емес деңгейде шет тілін академиялық және кәсіби мақсатта оқытуды қолдана отырып, өткізеді

  • Код ON7

    ғылыми-зерттеу және білім беру қызметін жүзеге асыруда АКТ қолданады

  • Код ON11

    жұмыс берушілерді, кәсіби бірлестіктер мен ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік серіктестерді білім беру процесіне тартады

7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01703.1 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top