Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01504 Ағылшын тілінде оқытатын Математика в Халықаралық Бизнес Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары, орта, техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінде математика оқытушысының кәсіби қызметін тиімді жүзеге асыруға қабілетті, еңбек нарығының, жеке тұлғаның қажеттілігін қанағаттандыратын және жалпы мәдени, кәсіби және пәндік құзыреттеріне және оларды практикалық қызметте іске асыру дағдыларына ие бәсекеге қабілетті құзыретті магистрды даярлаудың нормативтік-құқықтық негіздерін қамтамасыз ету
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M010 Математика педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Математика сабағында АКТ қолдану
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу үрдісі жаңа ақпараттық технологиялар саласындағы білімді жүйелеу және кеңейту, ақпараттық мәдениетті қалыптастыру және қазіргі ақпараттық қоғам құруында ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін түсіну бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра, геометрия және логиканың негізгі мәселелері
    Несиелер: 5

    Алгебра және сандар теориясының теориялық негіздерін, математикалық талдауды, математикалық логиканы білу. Алгебра және сандар теориясы, математикалық талдау, есептерді шешуде математикалық логика әдістерін қолдана білу, алгебра және сандар теориясы, математикалық талдау, математикалық логиканың негізгі ұғымдарын жалпылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 2

    Бұл курс ағылшын тілі мен кәсіби қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған. Кәсіби ағылшын тілінің және ағылшын бизнесінің жиынтығы түсінілетін бизнес қарым-қатынас контекстіндегі ағылшын тілінің коммуникативтік дағдылары. Курстың негізінде жобалық оқыту жатыр, және курстың міндеттерінің бірі бизнес–жобаны жазу болып табылады, бұл магситранттардың өз білімін өз бетінше зерттеу арқылы кеңейтуге ынталандыратын оқу ортасын құрады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән ұйымдастырушылық мақсаттарды жүзеге асыру бойынша басқару қызметіндегі өзара әрекеттесудің психологиялық аспектілерін оқытады ." Басқару психологиясы" пәні кешенді сипатқа ие және келесі үш маңызды аспектіні қамтиды: 1. Қызмет барысында өзін-өзі дамытуды қоса алғанда , жеке тұлға ; 2. Психологиялық тиімділік тұрғысынан басқару қызметі және оны ұйымдастыру; 3. Еңбек ұжымындағы топтық процестер, оларды талдау және реттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың қазіргі ғылыми-әдістемелік деңгейде педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру, олардың білім беру инновациясын, білім беру саласындағы зерттеу дағдыларын меңгеру, педагогикалық қызметтің кәсіби, тәрбие және әлеуметтік-тұлғалық мәселелерін тиімді шешуді қамтамасыз ететін педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. ЖОО-да жұмыс істеу үшін өзекті әртүрлі әдістемелер мен технологиялар зерделенеді және іс жүзінде сынақтан өткізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның философиясы мен тарихы
    Несиелер: 3

    Когнитивтік қызмет және әлеуметтік мекеме ретінде ғылым туралы қазіргі заманғы идеяларды жүйелі түрде зерттеуге бағытталған міндетті магистратура. Тәрбие ғылымға, принциптерге, логикаға және ғылыми білімдерге қатысты философиялық көзқарастардың тарихын, өзгеретін әлеуметтік-мәдени контексте заманауи ғылымның негізгі мәселелерін, идеологиялық, аксиологиялық, эвристикалық негіздерін және кәсіби ғылыми қызметтің аспектілерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайн-Ойлау
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мақсаты-білім алушыларда жаңашылдық пен белгісіздік жағдайында нәтижелі әрекет ету мүмкіндігін қалыптастыру және дамыту үшін жағдай жасау; жаңашылдық пен бірегейлікке ие бірдеңе жасау мүмкіндігі. Міндеттері: магистранттарға дизайн-ойлау саласында бастапқы жалпы білім беру, бірқатар ұғымдардың мазмұнын ашу; Оқушылардың өзін-өзі ашуға және шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал ету; креативтілік құрамына кіретін білім алушылардың зияткерлік сапасын дамыту: жүгіртпеушілік, икемділік, ойлау, қиялдың түпнұсқалығы, күтпеген қауымдастықтарды таба білу; мәселелерді шешу кезінде шығармашылық ойлау қабілетін пайдалануды үйрету; өзін-өзі дамыту қажеттілігін қалыптастыру; өз қызметінің рефлексия және өзін-өзі талдау құзыреттілігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қаржылық математика
    Несиелер: 5

    Қаржылық математика пәні келесі міндеттерді шешуді қарастырады: кез келген кредиттік немесе коммерциялық операциялардың негізгі өзара байланысты параметрлерін игеру (салымдардың, кредиттердің мөлшерлері мен мерзімдері, олар бойынша пайыздық мөлшерлемелер); осы параметрлер арасындағы сандық арақатынастар туралы білім алу және олардың негізінде белгілі бір қаржылық нәтижелерді алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру зерттеулеріне кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарды білім беру зерттеулерінің негіздерімен таныстыруға арналған. Ол білім беру зерттеулерінің негізгі теориялық білімін қамтиды. Сонымен қатар, курс екінші тілді меңгеру саласында сыни және шығармашылық дағдыларды дамыту арқылы магистранттардың өзіндік зерттеу жұмыстарын қолдауға бағытталған. Бұл таңдалған зерттеу саласы бойынша магистрлік диссертация түрінде нәтиже алуға бағытталған тәжірибелік-бағытталған курс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаңартылған білім беру мазмұны контекстіндегі кіріктірілген оқыту әдісі
    Несиелер: 5

    Жаңартылған білім беру парадигмасы жаңа міндеттер мен жаңа қажеттіліктер туғызады. Кіріктірілген оқыту әдісі, оқыту принципі белгілі бір шекара аралық мәселелерді шешу үшін пәнаралық байланысты қарастырады, бұл зерттеу нысанын біртұтас, синтездеп қабылдауына мүмкіндік береді. Бұл пән осы тәсілдің ерекшеліктерін және оқу процесіне тиімді енгізу әдістерін зерттеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коучинг
    Несиелер: 4

    Бағдарлама жеке тұлғаның қызметін жоспарлау және ұйымдастырудың психологиялық негіздерін, болашақ мамандардың басқару ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу әдісі мен этикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс информатика саласындағы дербес ғылыми-зерттеу жұмысына бағдарланған білікті маманның қалыптасуына бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Контентті-тілдік интеграцияланған оқыту
    Несиелер: 4

    «Когнитивтік лингвистика» пәні – адам санасы мен оның технологиялық ойлауы. Бұл пәнаралық ғылым адам санасының белгілі бір жақтарын, ең алдымен оның жүйелі түрде ойлауымен және дүниені тану үдерістерімен байланысын зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сынып басқару жүйесі
    Несиелер: 4

    Оқытушының кәсіби біліктілігі нәтижелі оқушыларға және аудиториялық сағаттарды барынша тиімді пайдалануға байланысты. Бұл курс сыныпты тиімді басқарудың негізгі принциптерімен және негіздерімен таныстырады. Бұл курстың міндеттері Білім алушыларды тіл аудиториясында жұмыс менеджментінің теориялық негіздері мен практикалық тәсілдерімен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқытудағы виртуалды шындық және анимация
    Несиелер: 6

    Виртуалды шындықты қолдану дәстүрлі тәсілдермен бірге, егер бір мезгілде болмаса, тым күрделі, уақытты қажет ететін немесе қымбат тұратын оқыту мен білім алу үшін көптеген жаңа мүмкіндіктер ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Практикалық мазмұны бар есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математикадан білімді тереңдету және кеңейту, кейіннен адам қызметінің түрлі салаларында қолдану. Курстың негізгі мазмұны әртүрлі күрделілік деңгейіндегі есептерді құрайды. Математиканы техника, физика, химия, экономика, биология және т.б. қолданумен байланысты есептерді шешу әдістемесі. Жұмысқа және еңбек өнімділігіне арналған есептерді шешу әдістемесі. Пайыздар мен банктік есеп айырысуларға арналған міндеттерді шешу әдістемесі. Ықтималдықтар теориясымен байланысты есептерді шешу әдістемесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қашықтан оқыту технологиясындағы құралдар мен оқыту әдістері
    Несиелер: 4

    «Қашықтан оқыту технологиясындағы оқыту әдістері мен құралдары» пәні жедел тесттермен дәрістер жүргізу, бейнеконференциялар арқылы практикалық сабақтар өткізу, жалпыға ортақ интернет-ресурстар мен практикумдарды пайдалану, емтихан тапсыру және т.б. сияқты қашықтықтан оқытудың негізгі әдістерін түрлі веб-ресурстарды, мамандандырылған бағдарламаларды, әртүрлі тестілеу түрлерін, мобильді және жұмыс үстелін құрылғыларын және т.б. қоса алғанда, көптеген техникалық құралдарды қолдана отырып оқып үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON2

    Ғылыми ақпаратты қабылдауға, жинақтауға, талдауға, зерттеу мақсатын қоюға және оған қол жеткізу жолдарын таңдауға дайындық

  • Код ON3

    Оқытудың заманауи үлгілерін (дәстүрлі, инновациялық және т. б.) қолдану және бейіндік мектепте, колледжде және ЖОО-да оқу-тәрбие процесін жобалау дайындығы

  • Код ON6

    Оқушылардың оқу іс-әрекетіне адекватты математикадан оқу үдерісін құрылымдауға үйрету

  • Код ON4

    Қазіргі заманғы мектептегі математикалық білім беруді жаңғыртудың негізгі бағыттарын қолдануға дайындық

  • Код ON7

    Жобаланған оқу қызметін қамтамасыз ететін оқу процесін басқару құралдарын таңдауды үйрету

  • Код ON5

    Қазіргі заманғы жалпы білім беретін ортада математика пәнінің мұғалімі жұмысына психологиялық, оқу және әлеуметтік дайындығын қалыптастыру

  • Код ON1

    Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің философиялық және әдіснамалық негіздерін жетілдіру және дамыту қабілеті

  • Код ON8

    Ғылыми математика саласындағы зерттеу қызметін жандандыру

Top