Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01504 Ағылшын тілінде оқытатын Математика в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

Пәндер

  • Математика сабағында АКТ қолдану

    Пәнді оқу үрдісі жаңа ақпараттық технологиялар саласындағы білімді жүйелеу және кеңейту, ақпараттық мәдениетті қалыптастыру және қазіргі ақпараттық қоғам құруында ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін түсіну бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра, геометрия және логиканың негізгі мәселелері

    Алгебра және сандар теориясының теориялық негіздерін, математикалық талдауды, математикалық логиканы білу. Алгебра және сандар теориясы, математикалық талдау, есептерді шешуде математикалық логика әдістерін қолдана білу, алгебра және сандар теориясы, математикалық талдау, математикалық логиканың негізгі ұғымдарын жалпылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіптік)

    Бұл курс ағылшын тілі мен кәсіби қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған. Кәсіби ағылшын тілінің және ағылшын бизнесінің жиынтығы түсінілетін бизнес қарым-қатынас контекстіндегі ағылшын тілінің коммуникативтік дағдылары. Курстың негізінде жобалық оқыту жатыр, және курстың міндеттерінің бірі бизнес–жобаны жазу болып табылады, бұл магситранттардың өз білімін өз бетінше зерттеу арқылы кеңейтуге ынталандыратын оқу ортасын құрады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару психологиясы

    Пән ұйымдастырушылық мақсаттарды жүзеге асыру бойынша басқару қызметіндегі өзара әрекеттесудің психологиялық аспектілерін оқытады ." Басқару психологиясы" пәні кешенді сипатқа ие және келесі үш маңызды аспектіні қамтиды: 1. Қызмет барысында өзін-өзі дамытуды қоса алғанда , жеке тұлға ; 2. Психологиялық тиімділік тұрғысынан басқару қызметі және оны ұйымдастыру; 3. Еңбек ұжымындағы топтық процестер, оларды талдау және реттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың қазіргі ғылыми-әдістемелік деңгейде педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру, олардың білім беру инновациясын, білім беру саласындағы зерттеу дағдыларын меңгеру, педагогикалық қызметтің кәсіби, тәрбие және әлеуметтік-тұлғалық мәселелерін тиімді шешуді қамтамасыз ететін педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. ЖОО-да жұмыс істеу үшін өзекті әртүрлі әдістемелер мен технологиялар зерделенеді және іс жүзінде сынақтан өткізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның философиясы мен тарихы

    Когнитивтік қызмет және әлеуметтік мекеме ретінде ғылым туралы қазіргі заманғы идеяларды жүйелі түрде зерттеуге бағытталған міндетті магистратура. Тәрбие ғылымға, принциптерге, логикаға және ғылыми білімдерге қатысты философиялық көзқарастардың тарихын, өзгеретін әлеуметтік-мәдени контексте заманауи ғылымның негізгі мәселелерін, идеологиялық, аксиологиялық, эвристикалық негіздерін және кәсіби ғылыми қызметтің аспектілерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дизайн-Ойлау

    Бұл курстың мақсаты-білім алушыларда жаңашылдық пен белгісіздік жағдайында нәтижелі әрекет ету мүмкіндігін қалыптастыру және дамыту үшін жағдай жасау; жаңашылдық пен бірегейлікке ие бірдеңе жасау мүмкіндігі. Міндеттері: магистранттарға дизайн-ойлау саласында бастапқы жалпы білім беру, бірқатар ұғымдардың мазмұнын ашу; Оқушылардың өзін-өзі ашуға және шығармашылық қабілеттерін дамытуға ықпал ету; креативтілік құрамына кіретін білім алушылардың зияткерлік сапасын дамыту: жүгіртпеушілік, икемділік, ойлау, қиялдың түпнұсқалығы, күтпеген қауымдастықтарды таба білу; мәселелерді шешу кезінде шығармашылық ойлау қабілетін пайдалануды үйрету; өзін-өзі дамыту қажеттілігін қалыптастыру; өз қызметінің рефлексия және өзін-өзі талдау құзыреттілігін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қаржылық математика

    Қаржылық математика пәні келесі міндеттерді шешуді қарастырады: кез келген кредиттік немесе коммерциялық операциялардың негізгі өзара байланысты параметрлерін игеру (салымдардың, кредиттердің мөлшерлері мен мерзімдері, олар бойынша пайыздық мөлшерлемелер); осы параметрлер арасындағы сандық арақатынастар туралы білім алу және олардың негізінде белгілі бір қаржылық нәтижелерді алу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру зерттеулеріне кіріспе

    Курс магистранттарды білім беру зерттеулерінің негіздерімен таныстыруға арналған. Ол білім беру зерттеулерінің негізгі теориялық білімін қамтиды. Сонымен қатар, курс екінші тілді меңгеру саласында сыни және шығармашылық дағдыларды дамыту арқылы магистранттардың өзіндік зерттеу жұмыстарын қолдауға бағытталған. Бұл таңдалған зерттеу саласы бойынша магистрлік диссертация түрінде нәтиже алуға бағытталған тәжірибелік-бағытталған курс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңартылған білім беру мазмұны контекстіндегі кіріктірілген оқыту әдісі

    Жаңартылған білім беру парадигмасы жаңа міндеттер мен жаңа қажеттіліктер туғызады. Кіріктірілген оқыту әдісі, оқыту принципі белгілі бір шекара аралық мәселелерді шешу үшін пәнаралық байланысты қарастырады, бұл зерттеу нысанын біртұтас, синтездеп қабылдауына мүмкіндік береді. Бұл пән осы тәсілдің ерекшеліктерін және оқу процесіне тиімді енгізу әдістерін зерттеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Коучинг

    Бағдарлама жеке тұлғаның қызметін жоспарлау және ұйымдастырудың психологиялық негіздерін, болашақ мамандардың басқару ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдісі мен этикасы

    Бұл курс информатика саласындағы дербес ғылыми-зерттеу жұмысына бағдарланған білікті маманның қалыптасуына бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Контентті-тілдік интеграцияланған оқыту

    «Когнитивтік лингвистика» пәні – адам санасы мен оның технологиялық ойлауы. Бұл пәнаралық ғылым адам санасының белгілі бір жақтарын, ең алдымен оның жүйелі түрде ойлауымен және дүниені тану үдерістерімен байланысын зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Сынып басқару жүйесі

    Оқытушының кәсіби біліктілігі нәтижелі оқушыларға және аудиториялық сағаттарды барынша тиімді пайдалануға байланысты. Бұл курс сыныпты тиімді басқарудың негізгі принциптерімен және негіздерімен таныстырады. Бұл курстың міндеттері Білім алушыларды тіл аудиториясында жұмыс менеджментінің теориялық негіздері мен практикалық тәсілдерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Оқытудағы виртуалды шындық және анимация

    Виртуалды шындықты қолдану дәстүрлі тәсілдермен бірге, егер бір мезгілде болмаса, тым күрделі, уақытты қажет ететін немесе қымбат тұратын оқыту мен білім алу үшін көптеген жаңа мүмкіндіктер ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Практикалық мазмұны бар есептерді шешу әдістемесі

    Математикадан білімді тереңдету және кеңейту, кейіннен адам қызметінің түрлі салаларында қолдану. Курстың негізгі мазмұны әртүрлі күрделілік деңгейіндегі есептерді құрайды. Математиканы техника, физика, химия, экономика, биология және т.б. қолданумен байланысты есептерді шешу әдістемесі. Жұмысқа және еңбек өнімділігіне арналған есептерді шешу әдістемесі. Пайыздар мен банктік есеп айырысуларға арналған міндеттерді шешу әдістемесі. Ықтималдықтар теориясымен байланысты есептерді шешу әдістемесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қашықтан оқыту технологиясындағы құралдар мен оқыту әдістері

    «Қашықтан оқыту технологиясындағы оқыту әдістері мен құралдары» пәні жедел тесттермен дәрістер жүргізу, бейнеконференциялар арқылы практикалық сабақтар өткізу, жалпыға ортақ интернет-ресурстар мен практикумдарды пайдалану, емтихан тапсыру және т.б. сияқты қашықтықтан оқытудың негізгі әдістерін түрлі веб-ресурстарды, мамандандырылған бағдарламаларды, әртүрлі тестілеу түрлерін, мобильді және жұмыс үстелін құрылғыларын және т.б. қоса алғанда, көптеген техникалық құралдарды қолдана отырып оқып үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Ғылыми ақпаратты қабылдауға, жинақтауға, талдауға, зерттеу мақсатын қоюға және оған қол жеткізу жолдарын таңдауға дайындық
  • Оқытудың заманауи үлгілерін (дәстүрлі, инновациялық және т. б.) қолдану және бейіндік мектепте, колледжде және ЖОО-да оқу-тәрбие процесін жобалау дайындығы
  • Оқушылардың оқу іс-әрекетіне адекватты математикадан оқу үдерісін құрылымдауға үйрету
  • Қазіргі заманғы мектептегі математикалық білім беруді жаңғыртудың негізгі бағыттарын қолдануға дайындық
  • Жобаланған оқу қызметін қамтамасыз ететін оқу процесін басқару құралдарын таңдауды үйрету
  • Қазіргі заманғы жалпы білім беретін ортада математика пәнінің мұғалімі жұмысына психологиялық, оқу және әлеуметтік дайындығын қалыптастыру
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің философиялық және әдіснамалық негіздерін жетілдіру және дамыту қабілеті
  • Ғылыми математика саласындағы зерттеу қызметін жандандыру
Top