Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11103 Мәдени-тынығу жұмысы 1,5 в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдени-тынығу жұмысы саласында іргелі ғылыми және кәсіби дайындығы бар, қолданбалы сипаттағы білімі бар және әлеуметтік-мәдени салада стратегиялық, шаруашылық және қаржылық менеджментті жүзеге асыратын мәдени-тынығу жұмысының кәсіби менеджерлерінің басқарушылық дағдылары бар жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандар даярлау; мәдениет саласындағы жергілікті басқару органдарының әкімшілік-басқару, ғылыми-әдістемелік, Талдамалық, консультативтік, көркемдік-шығармашылық, психологиялық-педагогикалық қызметінде; орта арнайы білім беру мекемелерінде, ғылыми-әдістемелік ұйымдарда, мемлекеттік және мемлекеттік емес бірлестіктер мен рекреация, демалыс және туризм саласындағы ұйымдарда; мәдени-демалыс мекемелерінде кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті; зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыру, мәдени-тынығу жұмысының жаңа әдістері мен технологияларын әзірлеу.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1,5 года
  • Кредиттер көлемі 90
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M148 Бос уақыт
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
  • Зерттеу технологиясы
    Несиелер: 6

    Ғылыми-зерттеу технологиясы әдісін меңгеру: 1. Қандай да бір құбылысты немесе құбылыстар тобын зерттеу тәсілдері мен ережелерінің жиынтығы. 2. Өзіне бағынышты зерттеу аспектісі: а) зерттеу тәсілдері; б) оларды пайдалану әдістемесі (техникасы, рәсімі); в) алынған нәтижелерді сипаттау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени- тынығу жұмысының теориялық әдіснамалық негізі

    Мәдени-тынығу жұмысы мен мәдениет теориясындағы жалпы және ерекше. МТЖ бос уақытында өзін "өсіру" қызметі ретінде. Мәдени-демалыс қызметінің мәні. МТЖ принциптері, МТЖ функциялары. МТЖ субъектісі. МТЖ нысаны. МТЖ-дағы педагогикалық процесс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Магистранттар негізгі психологиялық заңдылықтардың ерекшелігін, басқару қызметінің феноменін меңгереді, ұйымдастыру және басқару туралы білімді нақтылаймын, басқару қызметін талдау дағдыларын меңгереді. Басқару психологиясының даму заңдылықтарын түсіндіреді, басқару қызметінің тиімділігі мәселелері бойынша кеңес береді, психологиялық диагностиканы қолдана отырып және жағдайды жобалай отырып бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоба құрастыру әдісі
    Несиелер: 6

    Жоба бойынша жұмыс әдістемесін игеру. Педагогикалық технология ретінде жобалар әдісі іс-қимылдарды қатаң алгоритмдеуді болжайды, шығармашылық көзқарасты жоққа шығармайды, бірақ жобалау қызметінің логикасы мен принциптерін дұрыс сақтауды талап етеді. Жобалар әдісі. Жобамен жұмыс істеу кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • МТЖ зерттеулерінің бағыты
    Несиелер: 6

    МТЖ зерттеудің негізігі бағыты. Әлеуметтік ақпаратты өңдеу әдістемесі. Ақпаратты қолмен өңдеу. ЭЕМ-де ақпаратты енгізу және өңдеу. Бос уақытты жобалау және Диагностика. ЭЕМ бос уақыт мазмұнының социологиялық диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби менеджмент
    Несиелер: 2

    Магистранттар кәсіби менеджмент ұғымдарын меңгереді, онда ұйым саналы шешімдер қабылдайды және сыртқы және ішкі ортадағы қазіргі жағдай мен үрдістерге барабар әрекет етеді. Топта жұмыс істей отырып, кәсіби менеджменттің практикалық дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жобаларда жоспарлау
    Несиелер: 3

    Ғылыми жұмыстың тақырыбын анықтау мақсатында, пәннің негізгі мақсаты БҚК тәжірибесіндегі мәселелер мен арнайы әдебиеттерді таңдау, зерттеудің басынан бастап аяғына дейін ұйымдастыру жұмыстарын меңгеру. Зерттеу процесін ұйымдастыру және жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 3

    Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау негіздерін зерттеу. Зерттеу процесін ұйымдастыру және жоспарлау. Зерттеу жұмысын басқару, ұйымдастыру және жылжымайтын мүлік. Зерттеу жұмысын ұйымдастырудың консультативтік кезеңі. Алдын ала кезеңді тоқтата тұру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Шет тілін 1 (тілдік емес мамандықтар үшін) және С2 (тілдік мамандықтар үшін) халықаралық стандарттар, сондай-ақ LPS (арнайы мақсаттар үшін тіл) деңгейінде меңгеру. Ғылыми стильдің ауызша және жазбаша формаларындағы грамматикалық сипаттамаларын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобалау қызметі
    Несиелер: 6

    Жобалау қызметі ұғымы. Зерттеу, жобалау, жобалау-зерттеу қызметінің айырмашылықтары. Жобалау іс-әрекеті білім алушылардың. Жобалау-зерттеу қызметі. Жобаларды жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • МТЖ ғылыми зерттеулерінің методологиясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Ғылыми мектептер мәдени-тынығу жұмысы саласын зерттеу. Ғылыми зерттеу бағдарламасы. Ғылыми зерттеу бағдарламасының әдіснамалық және процедуралық бөлімдері. Өзектілікті негіздеу. Қарама-қайшылықты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Ғылыми әдіс түсінігі және құрылымы. Ғылыми әдістердің түрлері. Эмпирикалық және теориялық таным әдістері. Теориялық ғылыми әдіс – теория, гипотеза, заң, идеализация, формализация, рефлексия, индукция, дедукция, абстрагирлеу, жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени- тынығу жобалау

    Мәдени-тынығу жұмыстарын жобалау әдістерін игеру. Жобалау ұғымы, мәні және түрлері. Қазіргі кезеңдегі мәдени-демалыс қызметін жобалау ерекшеліктері. Мәдени-ағарту қызметі ғылыми зерттеу мәселесі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмысының технологиясы
    Несиелер: 5

    Мәдени-демалыс жұмысының технологиясын ұйымдастыру. Мәдени-демалыс жұмысын ұйымдастыру: көркем-шығармашылық қызмет; техникалық қызметті қамтамасыз ету; санитарлық-гигиеналық және сауда қызметін қамтамасыз ету; жарнама-. ақпараттық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Бұл өнер және тарих пәні, өнер туғаннан бастап бүгінгі күнге дейін даму процесі мен заңдылықтарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениет тарихы
    Несиелер: 5

    Мәдени процестердің заңдылықтарын анықтау (жалпы әлемдік, сондай-ақ Ұлттық), сондай-ақ рухани және материалдық мәдениеттің түрлі құбылыстары, мәдени ескерткіштер, факторлар мен бастапқы жолдар, олар мәдени мүдделердің пайда болуына, пайда болуына және одан әрі дамуына, ой-өрісінің, адамдардың қажеттілігі мен қажеттілігінің алғышарттарына айналды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдени тынығу қызметіндегі педагогикалық аспект
    Несиелер: 3

    Мәдени-тынығу қызметіндегі іс-әрекетінің формаларындағы педагогикалық аспектілерді меңгеру. Шығармашылық және шығармашылық тұлға түсінігі. Педагогикалық практикада шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу. "Өнер" білім беру саласындағы инновациялық педагогикалық технологиялар. Мәдени-демалыс қызметінің педагогикалық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • МТЖ ұйымдастырудағы педагогикасының негізі
    Несиелер: 3

    Педагогикалық шеберліктің теориялық және практикалық негіздері. Педагогикалық техника. Педагогикалық этика және педагогикалық такт. Педагогтың беделі және ұжым басшысының кәсіби шеберлігі. Педагогтың қоғам өміріндегі рөлі оның беделі мен беделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдени тынығу қызметіндегі технологияның негізі
    Несиелер: 5

    "Мәдени-тынығу қызметінің технологиясы" түсінігі, оның негізгі элементтері. Мәдени-демалыс бағдарламаларының негізгі түрлерінің драматургиясы мен режиссурасының ерекшелігі: ақпараттық-ағартушылық, көркем-публицистикалық, мәдени-ойын-сауық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық пәндерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Оқыту әдістері мен пәндерін меңгеруде арнайы білімді қалыптастыру. Магистранттардың әдебиетпен жұмыс істеу әдістемесі. Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі педагогикалық іс-әрекеттерді меңгеру. Қажетті құжаттарды құрастыру. Педагогикалық әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ өнері
    Несиелер: 3

    Қазіргі қазақ өнерінің даму тенденциялары мен болашағы шын мәнінде зерттеушілердің түсіндіруіне байланысты. Бұл өнер және тарих пәні, өнер туғаннан бастап бүгінгі күнге дейін даму процесі мен заңдылықтарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениет және өнердегі педагогикалық инновация
    Несиелер: 6

    "Инновация", "педагогикалық инновация", "мәдениет пен өнердегі инновациялық оқыту" түсінігі. Фильм-презентация. Мультимедиялық презентация. Инновациялық педагогика тәрбие парадигмасын ауыстыруды талап етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениет теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Мәдениет теориясының негізгі мәселелерімен таныстырады. Мәдениеттанудың ғылым ретіндегі тарихы мен негізгі категорияларын, оның гуманитарлық білім жүйесіндегі орнын, негізгі мәдениеттану мектептері мен философиялық концепцияларды, адам мен адамзаттың өмір сүруінің маңызды шарты ретінде мәдениеттің мазмұнын, нысандары мен функцияларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық негіздің технологиясы
    Несиелер: 6

    Педагогикалық технологияның ғылыми негіздері. Ғылыми технологиялардың жіктелуі. 2) Технология-болашақ оқу процесінің жобасы. Педагогикалық технология-бұл педагогтың кәсіби қызметін және жоспарланған соңғы нәтиженің кепілдігін қамтамасыз ететін технологиялық процедуралар жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениет теориясының іргелі проблемалары
    Несиелер: 5

    Мәдениет құрылымы, мазмұны, принциптері, функциялары. Мәдениет типологиясы. Мәдениет және тұлға. Мәдениет және этнос. Әлемдік мәдениеттің даму тарихы. 21 ғасыр басындағы отандық мәдениет. Мәдениет және өркениет мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнердің дамуының негізгі кезеңдерімен таныстыру; бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнердің негізгі ұғымдарын меңгеру; әртүрлі тарихи кезеңдерде құрылған әртүрлі стильдер мен жанрлардың көркем шығармаларын қабылдау және талдаудың алғашқы дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Реактивті технология
    Несиелер: 5

    Рекреациялық-сауықтыру технологиялары рекреациялық, ойын-сауық, дене шынықтыру-сауықтыру қызметін ұйымдастыруды; өмір салтын сауықтыруға бағдарлауды және биологияның, физиология, психология, медицинаның жаңа жетістіктерін белсенді пайдалануға сүйене отырып, тұрмыс мәдениетін арттыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық инноватиканың негізі
    Несиелер: 6

    Педагогикалық инноватика: педагогикалық инноватиканың нысаны, пәні және негізгі бағыттары. Білім берудегі инновациялық үрдістер үш негізгі аспектіде қарастырылады: әлеуметтік-экономикалық; психологиялық-педагогикалық; ұйымдастыру-басқару. Педагогикалық инноватиканың бағыттары. Инновациялық процестің негізгі компоненттері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Философиялық білім негіздерін, дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру үшін тарихи дамудың негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, өз қызметінің әлеуметтік маңыздылығын ұғынуын талдауға қабілетті.

  • Код ON2

    Ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнаулы орта оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеруге қабілетті.

  • Код ON7

    Концерттерді, фестивальдарды, конкурстарды, байқауларды, мерекелерді және бұқаралық мәдени-демалыс қызметінің нысандарын, клуб мекемелерінде, мәдениет және демалыс саябағында, ғылыми-әдістемелік орталықта, демалыс орталығында көркем-шығармашылық қызметті ұйымдастыру және менеджмент технологияларын қолданады.

  • Код ON3

    Өзінің педагогикалық қызметінде жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясын, оқытудың интерактивті әдістерін, оның ішінде Мәдени-тынығу жұмысының жаңа әдістемелерін, халықтың мәдени-бос уақыт белсенділігін ынталандыру әдістемелерін әзірлеу үшін қолданады.

  • Код ON5

    Алынған білімді ғылыми-кәсіби қызмет, диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін жинақтау үшін қолдана алады.

  • Код ON8

    Сұраныстарды зерттеу негізінде халықтың әртүрлі топтарының мүдделерін әлеуметтік, ұлттық, гендерлік айырмашылықтарын, жасын ескере отырып мәдени-тынығу жұмысын жобалауға қабілетті

  • Код ON6

    Мәдени-демалыс процестерін модельдеу, статистикалық талдау және ақпараттық қамтамасыз ету үшін; мәдени-демалыс бағдарламаларының сценарийлік-драматургиялық негіздерін әзірлеу, техникалық құралдарды (Жарық, дыбыс, кино-, бейне және компьютерлік жабдықтар) және мәдениет мекемелерінің сахналық жабдықтарын пайдалана отырып, мәдени бағдарламаларды қою үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдаланады.

  • Код ON4

    Мәдени-демалыс қызметі, мәдениет мекемелерінің, демалыс индустриясы мекемелері мен ұйымдарының қаржы-экономикалық және шаруашылық қызметі саласында тиімді басқару қызметін, Менеджмент және маркетинг технологияларын іске асыруға қабілетті.

Top