Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11104 Мәдени-тынығу жұмысы 1 в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдени-демалыс қызметі саласында қолданбалы сипаттағы білімі бар және мәдени-демалыс қызметінің кәсіби менеджерлерінің басқарушылық дағдылары бар біліктілігі жоғары, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау; ғылыми-әдістемелік ұйымдардың көркемдік-шығармашылық, ғылыми - әдістемелік, ұйымдастыру-басқару, Талдамалық, консультативтік қызметінде кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті; рекреация, бос уақыт, туризм және әлеуметтік-мәдени анимация саласындағы мемлекеттік және мемлекеттік емес бірлестіктер мен ұйымдар; мамандық бойынша практикалық, шығармашылық қызметті жүзеге асыратын.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M148 Бос уақыт
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
  • Мәдениет теориясының іргелі проблемалары
    Несиелер: 5

    Мәдениет құрылымы, мазмұны, принциптері, функциялары. Мәдениет типологиясы. Мәдениет және тұлға. Мәдениет және этнос. Әлемдік мәдениеттің даму тарихы. 21 ғасыр басындағы отандық мәдениет. Мәдениет және өркениет мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмысының технологиясы
    Несиелер: 5

    Мәдени-демалыс жұмысының технологиясын ұйымдастыру. Мәдени-демалыс жұмысын ұйымдастыру: көркем-шығармашылық қызмет; техникалық қызметті қамтамасыз ету; санитарлық-гигиеналық және сауда қызметін қамтамасыз ету; жарнама-. ақпараттық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы түсініктерді меңгереді.Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару психологиясы бойынша жағдайларды шешеді. Топта жұмыс істей отырып, топтармен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасаудың, даулы жағдайларды шешудің әдістері мен тәсілдерін әзірлейді. Басқару психологиясының даму заңдылықтарын түсіндіреді, басқару қызметінің тиімділігі мәселелері бойынша кеңес береді,психологиялық диагностиканы қолдана отырып және жағдайды жобалай отырып бағалайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 2

    Ғылыми әдіс түсінігі және құрылымы. Ғылыми әдістердің түрлері. Эмпирикалық және теориялық таным әдістері. Теориялық ғылыми әдіс – теория, гипотеза, заң, идеализация, формализация, рефлексия, индукция, дедукция, абстрагирлеу, жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 2

    Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау негіздерін зерттеу. Зерттеу процесін ұйымдастыру және жоспарлау. Зерттеу жұмысын басқару, ұйымдастыру және жылжымайтын мүлік. Зерттеу жұмысын ұйымдастырудың консультативтік кезеңі. Алдын ала кезеңді тоқтата тұру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Реактивті технология
    Несиелер: 5

    Рекреациялық-сауықтыру технологиялары рекреациялық, ойын-сауық, дене шынықтыру-сауықтыру қызметін ұйымдастыруды; өмір салтын сауықтыруға бағдарлауды және биологияның, физиология, психология, медицинаның жаңа жетістіктерін белсенді пайдалануға сүйене отырып, тұрмыс мәдениетін арттыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • МТЖ зерттеулерінің бағыты
    Несиелер: 2

    МТЖ зерттеудің негізігі бағыты. Әлеуметтік ақпаратты өңдеу әдістемесі. Ақпаратты қолмен өңдеу. ЭЕМ-де ақпаратты енгізу және өңдеу. Бос уақытты жобалау және Диагностика. ЭЕМ бос уақыт мазмұнының социологиялық диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмысының теориялық-әдіснамалық негізі Т
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу жұмысы мен мәдениет теориясындағы жалпы және ерекше. МТЖ бос уақытында өзін "өсіру" қызметі ретінде. Мәдени-демалыс қызметінің мәні. МТЖ принциптері, МТЖ функциялары. МТЖ субъектісі. МТЖ нысаны. МТЖ-дағы педагогикалық процесс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби менеджмент
    Несиелер: 2

    Менеджмент қызмет түрі ретінде. Ұйым түсінігі және түрлері. Ұйымның сыртқы және ішкі ортасы. Коммуникация және шешім қабылдау. Басқару функциялары: жоспарлау, ұйымдастыру, мотивация және бақылау. Ұйымды стратегиялық басқару. Инновациялық менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениет тарихы
    Несиелер: 5

    Мәдени процестердің заңдылықтарын анықтау (жалпы әлемдік, сондай-ақ Ұлттық), сондай-ақ рухани және материалдық мәдениеттің түрлі құбылыстары, мәдени ескерткіштер, факторлар мен бастапқы жолдар, олар мәдени мүдделердің пайда болуына, пайда болуына және одан әрі дамуына, ой-өрісінің, адамдардың қажеттілігі мен қажеттілігінің алғышарттарына айналды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Шет тілін 1 (тілдік емес мамандықтар үшін) және С2 (тілдік мамандықтар үшін) халықаралық стандарттар, сондай-ақ LPS (арнайы мақсаттар үшін тіл) деңгейінде меңгеру. Ғылыми стильдің ауызша және жазбаша формаларындағы грамматикалық сипаттамаларын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • МТЖ ғылыми зерттеулерінің методологиясы мен әдістемесі
    Несиелер: 2

    Ғылыми мектептер мәдени-тынығу жұмысы саласын зерттеу. Ғылыми зерттеу бағдарламасы. Ғылыми зерттеу бағдарламасының әдіснамалық және процедуралық бөлімдері. Өзектілікті негіздеу. Қарама-қайшылықты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениет теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Мәдениет теориясының негізгі мәселелерімен таныстырады. Мәдениеттанудың ғылым ретіндегі тарихы мен негізгі категорияларын, оның гуманитарлық білім жүйесіндегі орнын, негізгі мәдениеттану мектептері мен философиялық концепцияларды, адам мен адамзаттың өмір сүруінің маңызды шарты ретінде мәдениеттің мазмұнын, нысандары мен функцияларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени тынығу қызметіндегі технологияның негізі
    Несиелер: 5

    "Мәдени-тынығу қызметінің технологиясы" түсінігі, оның негізгі элементтері. Мәдени-демалыс бағдарламаларының негізгі түрлерінің драматургиясы мен режиссурасының ерекшелігі: ақпараттық-ағартушылық, көркем-публицистикалық, мәдени-ойын-сауық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу технологиясы
    Несиелер: 2

    Ғылыми-зерттеу технологиясы әдісін меңгеру: 1. Қандай да бір құбылысты немесе құбылыстар тобын зерттеу тәсілдері мен ережелерінің жиынтығы. 2. Өзіне бағынышты зерттеу аспектісі: а) зерттеу тәсілдері; б) оларды пайдалану әдістемесі (техникасы, рәсімі); в) алынған нәтижелерді сипаттау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жобаларда жоспарлау
    Несиелер: 2

    Ғылыми жұмыстың тақырыбын анықтау мақсатында, пәннің негізгі мақсаты БҚК тәжірибесіндегі мәселелер мен арнайы әдебиеттерді таңдау, зерттеудің басынан бастап аяғына дейін ұйымдастыру жұмыстарын меңгеру. Зерттеу процесін ұйымдастыру және жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON6

    Мәдени-демалыс процестерін талдау және ақпараттық қамтамасыз ету үшін; мәдени-демалыс бағдарламаларының сценарлық-драматургиялық негіздерін әзірлеу, техникалық құралдарды (Жарық, дыбыс, кино-, бейне және компьютерлік жабдықтар) және мәдениет мекемелерінің сахналық жабдықтарын пайдалана отырып, мәдени бағдарламаларды қою үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдаланады.

  • Код ON2

    Ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнаулы орта оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеруге қабілетті.

  • Код ON7

    Концерттерді, фестивальдарды, конкурстарды, байқауларды, мерекелерді және бұқаралық мәдени-демалыс қызметінің нысандарын, клуб мекемелерінде, мәдениет және демалыс саябағында, ғылыми-әдістемелік орталықта, демалыс орталығында көркем-шығармашылық қызметті ұйымдастыру және менеджмент технологияларын қолданады.

  • Код ON5

    Алынған білімді ғылыми-кәсіби қызмет, диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін жинақтау үшін қолдана алады.

  • Код ON1

    Әлеуметтік-гуманитарлық таным мәселелерін, жалпыадамзаттық мәдени құндылықтардың пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдай алады, өз қызметінің әлеуметтік маңыздылығын түсінеді.

  • Код ON3

    Жеке тұлға мен ұжымның мінез-құлқын реттеудің психологиялық-педагогикалық әдістерін, оқытудың интерактивті әдістерін, оның ішінде мәдени-тынығу жұмысының жаңа әдістерін, халықтың мәдени-тынығу белсенділігін ынталандыру әдістерін әзірлеу үшін білімдерін қолданады.

  • Код ON4

    Мәдени-тынығу қызметі, мәдениет мекемелерінің, демалыс индустриясы мекемелері мен ұйымдарының қаржы-экономикалық және шаруашылық қызметі саласындағы басқару қызметінің, менеджмент және маркетинг технологиясының теориялық және практикалық мәселелерін шешуге қабілетті

  • Код ON8

    Сұраныстарды зерттеу негізінде халықтың әртүрлі топтарының мүдделерін әлеуметтік, ұлттық, гендерлік айырмашылықтарын, жасын ескере отырып мәдени-тынығу жұмысын жобалауға қабілетті

Top