Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01505 Математика в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша зертханалық практикумы
    Несиелер: 5

    Пән пәндер бойынша математика пәнінің жаңартылған мазмұны, математика оқулықтарын талдау, мәтіндік тапсырмаларды логикалық-дидактикалық талдау, бағалаудың нысандары, әдістері мен құралдарын және критериалды бағалау тұрғысынан студенттердің білімі мен дағдыларын бағалау тұрғысынан зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
    Несиелер: 5

    Білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргументация принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу және түсіндірудің заманауи әдістерін пайдалана отырып, көздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын ұсынады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлерінің жүйелерімен жұмыс істейді; өзінің кәсіби саласында кәсіби құжаттарды, мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика мұғалімінің әдістемелік жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән математикалық білім беру мазмұнын жобалаудың ерекшеліктерін, математиканы оқытудағы әдістерді, формаларды және құралдарды таңдау және пайдалану үрдістерін, когнитивті визуализация технологияларын үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы білім беру технологияларын жобалау, сараптама жүргізу, жеке педагогикалық жүйелерді жобалауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есептік практикумы
    Несиелер: 5

    Пән математикалық есептерді шешудің теориялық және әдістемелік негіздерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы есептерді шешу мен алынған нәтижелерді зерттеуге әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдана алады, математикалық ұсыныстарды дәлелдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Қазіргі заманғы теориялар мен тәжірибелерді, принциптерін, персоналды басқару әдістерін, басқару стилін, модельдерін, басқарудағы корпоративтік және әлеуметтік жауапкершіліктің рөлін меңгереді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы өзінің кәсіби қызметінде менеджменттің қазіргі заманғы тәсілдері мен әдістерін қолдана алады және ұйым қызметінің стратегиялық жлдарын анықтай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пән психологиядағы қазіргі концепцияларды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы персоналдың мінез-құлқын жобалау, команда құру, тиімді коммунициялау, өзін-өзі жүзеге асыру, тұлғааралық қарым-қатынасты орнату және қолдау қабілеті; оқу кезінде проблемалық баяндау, еркін талқылау, эксперимент әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастыру әдістері мен жолдарын, зерттеу мәдениетіне қойылатын талаптарды, оқу үрдісінің құрылымындағы ҒЗЖ орнын зерделейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқу орнының ерекшеліктеріне сәйкес ғылыми-зерттеу жұмысының жүйесін жасай алады, зерттеу және жобалау қызметін ұйымдастыру жүйесін бағалауды жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесінің арнайы сұрақтары
    Несиелер: 5

    Пән математиканы оқытудың әдістемелік жүйесінің құрамын, құрылымын, ерекшеліктерін, білім беру мәселелерін зерттеудегі полиподходын, математика мұғалімінің ақпараттық, технологиялық мәдениетінің принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы математикалық білім берудегі қазіргі тенденцияларды ескере отырып, педагогикалық рефлексия, өз қызметінің нәтижелерін бағалау және интерпретациялау бойынша өзіндік әдістемелік жүйелерді жобалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән жоғары мектепте іздеу және ғылыми-әдістемелік қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және енгізу үшін қажетті ақпараттық, инновациялық, креативті және әдіснамалық құзыреттерді қалыптастырады.Пән үрдісінің кезеңдерінің құрылымы мен мазмұнын, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлау принциптерін, ғылыми зерттеулер әдістерін,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON7

    Математиканың қазіргі заманғы модельдерін (дәстүрлі, инновациялық және т.б.) қолдану, оларды жобалау және арнайы мектеп, колледж оқу процесіне енгізуге қабілетті.

  • Код ON3

    Жоғары білімі бар мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі туралы білуге қабілетті.

  • Код ON5

    Қазіргі заманғы ғылымның жетістіктерін талдау, тәжірибе, кәсіптік білім берудің қазіргі модельдерін және математиканы оқытудың педагогикалық технологияларын проблемаларды шешуге қабілетті.

  • Код ON6

    Математиканың іргелі және қолданбалы мәселелерін білуге қабілетті.

  • Код ON4

    Инновациялық ғылыми және білім беру, ұйымдастыру, басқару, консалтинг саласындағы жаңа зерттеу әдістерін әзірлеуге қабілетті.

  • Код ON2

    Өндірісті басқарудың қазіргі заманғы тәсілдерін көрсету, менеджмент, диагностика, талдау және проблемаларды шешу әдістерін, шешімдерді қабылдау және оларды практикада іске асыру әдістерін пайдалана отырып, өндірісті ұйымдастыру және басқару саласындағы күрделі және стандартты емес жағдайларда шешімдер қабылдауға қабілетті.

  • Код ON1

    Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті, өз ойын ауызша және жазбаша нысанда академиялық аладық ережелерге сай дұрыс ресімдеуге қабілетті.

  • Код ON8

    Математика бойыншажаңа және қолданыстағы технологияларын және инновациялық білім беру жұмысын дамыту үшін мектепте математиканы оқытудың психология, педагогика білім беру әдістерін қолдануға қабілетті.

Top