Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01511 Математика в Павлодар педагогикалық университеті

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра және геометрияны қолдану мәселелері
    Несиелер: 5

    Сызықтық алгебра аппаратын қолдану магистрантқа бір жағынан есептер арасындағы ішкі байланысты түсінуге, алынған білімді сызықтық жағдайларға жол беретін басқа теорияларды зерттеуге ауыстыруға, жинақталған аппаратты жиынтықтарды зерттеуге, негізгі элементтерге қолдануға мүмкіндік береді. Әртүрлі Алгебралық жүйелер арасында изоморфизм орнату магистранттарға нақты объектілердің геометриялық интерпретациясына қатысты бекітулерді негіздеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, псевдоғылымыа, квазиғылым

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық теңсіздіктер және есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Магистранттарды классикалық теңсіздіктермен таныстыру. Бернулли, Юнга, Гельдер, Коши және Минковскийдің теңсіздігі. Теңсіздік дәлелдемелерін пайдалана отырып, бүтін түбірі бар теңдеулерді шешу кезінде классикалық теңсіздіктерді қолдану. Тригонометриялық және геометриялық есептерді шешуде классикалық теңсіздіктерді қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математиканы бейіндік оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазіргі білім беруде математиканы бейіндік оқыту. Математиканы бейін алды және бейіндік оқыту технологиясының теориялық негіздері. Жоғары сыныптарда математиканы оқытуға оқушыларды бейін алды дайындау. Әдіснамалық жолдары. Математиканың гуманитарлық, жаратылыстану-математикалық, экономикалық бағыттағы басқа пәндермен байланысы. Математиканы саралап оқыту. Математиканы кіріктіріп оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кездейсоқ процесстер
    Несиелер: 5

    Нәтижелердің шексіз санымен эксперименттің ықтималдық моделі. Аксиоматика Колмогоров. Алгебра және сигма-алгебра. Өлшенетін кеңістіктер. Өлшенетін кеңістіктерде ықтималдық шараларды тапсыру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дербес туындылы теңдеулерді операциялық есептеулермен шешу
    Несиелер: 5

    Лаплас түрлендіруін дифференциалдық теңдеулер дербес туындылы мен дифференциалдық теңдеулер жүйелерді шешуге қолдану. Лаплас түрлендіруін кешіктіретін аргументі бар дифференциалдық теңдеулерді шешуге қолдану. Лаплас түрлендіруін интегралды теңдеулер мен жүйелерді шешуге қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдауды қолдану мәселелері
    Несиелер: 5

    Метрикалық және топологиялық кеңістіктер. Нормаланған және топологиялық сызықтық кеңістіктер. Сызықтық функционалдар және сызықтық операторлар. Өлшем, өлшенетін функциялар, интеграл. Анықталмаған Лебег интегралы. Дифференциалдау теориясы. Қосындыланатын функциялардың кеңістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • E-learning электронды оқыту жүйесінің ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Математиканы электронды оқыту үшін түрлі платформаларға шолу. Электронды оқыту кезінде математикалық құзыреттілікті қалыптастыру. ISpring Платформасы, Күнделік. Математиканы оқыту бойынша білім беру платформалары MathLab, MathCad, Matific, LaTeX

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математиканы көптілдік жағдайында оқыту ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Көптілділік жағдайында оқытудың негізгі міндеті болашақ магистрлерде оқыту практикасында үш тілдегі мәтіндермен жұмыстың негізгі әдістемелік тәсілдерін қолдана білуді қалыптастыру, сондай-ақ берілген тақырыптар бойынша, математика, әдістемелік және педагогикалық әдебиет бойынша баспа басылымдарында және интернет көздерінде үш тілдегі мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми стиль және Академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Ғылыми стиль түсінігі. Академиялық жазу сауаттылығы ұғымы және түрлері. Жұмыс құрылымы. Кіріспе, негізгі бөлімнің параграфтары, қорытынды. Тиісті стильді таңдау. Аббревиатуралар мен фразеологизмдерді пайдалану. Формальды тілдің ерекшеліктері, есімдік және қысқартуларды қолдану. Академиялық хаттағы өз сөзімен қайта жазу және дәйексөз. Реферат ғылыми ақпарат саласының ерекше жанры ретінде. Эссе академиялық жазу жанры ретінде. Мақалалар мен тезистер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы білім беруді дамыту идеялары және бүгінгі күнгі математиканы оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Курста ұлттық білім беру жүйесінің әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциялануы, мәдениетаралық өзара іс-қимыл, бұқаралық сипат, үздіксіздік, маңыздылық, инновациялық экономикамен өзара байланыс сияқты қазіргі қоғамның жаһандану контекстіндегі білім берудің негізгі тенденциялары қарастырылады. Сондай-ақ, оқыту технологияларының, әдістері мен тәсілдерінің дамуына әсер ететін тарихи қалыптасқан білім беру жүйелері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Функционалдық сауаттылық
    Несиелер: 5

    Дәрежелері, радикалдары, логарифмдік, көрсеткіштік және тригонометриялық функциялары бар формулаларды қоса алғанда, формулалар бойынша практикалық есептер. Практикалық сипаттағы есептерді математикалық модельдеу. Пайыздарға, қоспаларға және қорытпаларға, жылдамдық пен жұмысқа мәтіндік есептерді шешу. Есептеу үшін анықтамалық материалдар мен қарапайым есептеу құрылғыларын пайдалану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математиканы оқытудағы CLIL
    Несиелер: 5

    Студенттердің білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру және тұрақты бақылау. Ағылшын тілінде стандартты және стандартты емес әдістермен математикалық есептерді шешуге үйрету. Математикаға оқытудың теориясы мен әдістемесі курсымен Негізгі математикалық пәндердің байланыстырушы буыны болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулердің қосымшалары
    Несиелер: 5

    Дифференциалдық модельдерді құру және оларды шешу. Нақты процестерді зерттеу кезінде дифференциалдық теңдеулерді қолдану мүмкіндіктері. Дифференциалдық теңдеулерді құру тәсілдері, оларды зерттеудің кейбір әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фурье қатарлары
    Несиелер: 6

    Евклид кеңістігіндегі ортонормдалған жүйелер. Евклид кеңістігіндегі Фурье жалпы қатарлары. Фурье қатарының тригонометриялық жүйе бойынша жинақталуы. Фурье еселік тригонометриялық қатарлары. Фурье Интегралы. Фурье интегралының жинақтылығы. Фурье түрлендіру: қасиеттері мен қосымшалары. S сызықтық кеңістік және Фурье түрлендіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • N-өлшемді векторлық кеңістіктер және оларды түрлендіру
    Несиелер: 6

    N-өлшемді векторлық кеңістіктер, сызықтық кеңістіктердің изоморфизмі. Сызықтық кеңістіктер. Сызықтық ішкі кеңістік. Түрлендіру. Ортогональды түрлендірулер. Сызықтық түрлендірудің матрицасын диагональ түріне келтіру. Жорданов матрица формасы. Түрлендірудің дәрежесі мен ядросы. Меншікті векторлар және сызықтық түрлендірулердің меншікті мәндері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кешенді талдау
    Несиелер: 6

    Кешенді талдау саласында, оның математикалық ғылымдар жүйесіндегі орны мен рөлі, жаратылыстану ғылымдарындағы қосымшалар туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Кешенді айнымалы функциялар. Кешенді айнымалы функцияны дифференциалдау. Комплексті айнымалы функцияның тізбектері мен қатарлары. Кешенді айнымалы функцияны интегралдау. Коши интегралы және Тейлор қатары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аффиндік базамен евклидтік емес геометрия
    Несиелер: 6

    Евклидтік емес геометриясы. Векторлар және евклидтік емес жазықтықтың қозғалысы. Кеңістіктің евклидтік емес аналитикалық геометриясының басталуы. Флаговый геометриясы, Лобачевский геометриясы, Риман, Минковский геометриясы. Изотропты және псевдоизотропты кеңістіктердің геометриясы. Изотропты кеңістіктегі түзу және жазықтықтардың метрикалық геометриясы. Псевдоизотропты кеңістіктегі метрика, түзу және жазықтықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді стандартты емес әдістермен шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Логикалық есептерді шешу әдістемесі. Классикалық теңсіздікті оқыту әдістемесі. Алгебралық теңдеулерді шешудің кейбір жасанды тәсілдері. Теңдеудің түбірін табу. Теңдеулер мен теңсіздіктерді шешудің дәстүрлі емес әдістері. Теңдеулер мен теңсіздіктерді оларға кіретін функциялардың қасиеттерін пайдалана отырып шешу. Теңдеулер, теңсіздіктер және жүйелерді шешудің графикалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON7

    Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени әралуандықты ескере отырып, мәселелерді шеше білуді көрсету арқылы ұжымда жұмыс істей алады, әлеуметтік-тұрмыстық, кәсіби және ғылыми қарым-қатынаста қазақ, орыс тілдерін меңгерген.

  • Код ON4

    Математиканы оқыту әдістемесіндегі озық жетістіктерді, оқу жұмыстарын ұйымдастыру әдістері мен түрілерін ескеріп, өздерінің кәсіби білімдері мен дағдыларын дамытады, білім алушылардың оқу қызметін ұйымдастыруды үйренеді, математиканы оқыту және білім беру бағдарламаларын, оқу-әдістемелік құралдар мен оқулықтарды әзірлейді, сынақтан өткізеді және қолданады

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады

  • Код ON2

    Кәсіби практикада және зерттеу қызметінде дамып келе жатқан білімдер мен түсініктерді, неғұрлым кең пәнаралық контексте математиканы оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын пайдаланудың дәлелдерін тұжырымдайды және мәселелерін шешуде қолданады

  • Код ON1

    Магистрлік зерттеулерде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде озық білімге негізделген математикалық пәндер, математиканы оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері мен әдістемесі саласындағы дамып келе жатқан білім мен түсініктерді көрсетеді

  • Код ON5

    Білім алушыларда логикалық ойлау қабілеттерін, есептеу және графикалық машықтарды қалыптастыра отырып, ақпаратпен жұмыс істей білу, оны құрылымдалған түрде әрі нақты көрсету, пайымдауларды талдау және дәлелдеу, гипотезаларды қалыптастыру, математикалық модель құру, қолданбалы есептерді шешу мен коммуникативтік дағдылар қалыптастыру

  • Код ON6

    АКТ қолдану арқылы кәсіби қызметтің міндеттерін шеше алады, сондай-ақ кәсіби салада өз бетінше және үздіксіз оқуды жалғастырады

  • Код ON8

    Білім алушылардың оқу жетістіктерін талдайды, өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін бағалайды және осы саладағы пәнаралық тәжірибені ескере отырып, оны жақсартуға дайындығын көрсетеді

Top