Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01706 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Mardan Saparbaev Instityty

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты университеттің миссиясына, академиялық саясатына және стратегиялық даму жоспарына сәйкес негізделген. Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты кәсіби қызмет үшін қажетті, шығармашылық және функционалдық сауатты, сыни ойлайтын, қазіргі қоғамның динамикалық қажеттіліктеріне сәйкес келетін құзыреттіліктерді меңгерген еңбек нарығының талаптарына сәйкес білікті мамандарды даярлау қағидаттарында белгіленген. Білім беру бағдарламасының мақсаты университеттің миссиясына, академиялық саясатына және стратегиялық даму жоспарына сәйкес негізделген. Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты кәсіби қызмет үшін қажетті, шығармашылық және функционалдық сауатты, сыни ойлайтын, қазіргі қоғамның динамикалық қажеттіліктеріне сәйкес келетін құзыреттіліктерді меңгерген еңбек нарығының талаптарына сәйкес білікті мамандарды даярлау қағидаттарында белгіленген. Білім беру бағдарламасының мақсаты: Жоғары деңгейдегі ғылыми педагогикалық кадрларды даярлауда кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті психологиялық, педагогикалық білімді қамтамасыз ету; Әлеуметтік әріптестікке, педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті, педагогикалық міндеттерді орындау кезінде әр түрлі пәндер саласында білімді интеграциялау дағдылары мен дағдыларын меңгерген, педагогикалық интеграция саласында білімді меңгерген маманды даярлау; Қазіргі кезеңде ғылыми, практикалық мәселелерді қалыптастыруға, практикада шешуге, жоғары оқу орнында сабақ беруге, ғылыми, практикалық мәселелерді өз бетінше әзірлеуге және шешуге қабілетті зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті жоғары мәдени деңгейдегі маманды дайындау; Қазіргі кезеңде ғылыми, практикалық мәселелерді қалыптастыруға, практикада шешуге, жоғары оқу орнында сабақ беруге, ғылыми, практикалық мәселелерді өз бетінше әзірлеуге және шешуге қабілетті зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті жоғары мәдени деңгейдегі маманды дайындау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Жастар саясаты
    Несиелер: 3

    Мемлекеттiк жастар саясаты туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Мемлекеттік жастар саясаты туралы заңнамаларын пайдалануды үйретеді. Мемлекеттік жастар саясатының іске асырылуын талдатады. Мемлекет жүзеге асыратын және жастарды қолдау мен дамытуды машықтандырады. Жастар саясатында туындайтын қоғамдық қатынастарды реттеуді қалыптастырады.

  • Орфография мен пунктуация бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Сөйлеу сауаттылығын, өз ойын ауызша және жазбаша баяндауды, ауызша және жазбаша сөйлеудегі сөйлеу, грамматикалық, орфоэпиялық қателерді, қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени, оқу-ғылыми ресми-іскерлік салаларындағы тілдік мінез-құлық нормаларын табады. Қазіргі орыс тілінің ең маңызды нормаларын талдайды, олардың бұзылуын белгілейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімінің қазіргі мәселелері

    Тіл туралы ғылымның базалық терминологиялық құралдарын, қазіргі лингвистика алдында тұрған мәселелерді қарастырады. Зерттеудің негізгі әдістеріне, тілдің ғылыми білімін қалыптастыру кезеңдеріне үйретеді. Жаһандық компьютерлік желілерде, ғылыми жұмыстарды дайындау және жеке ғылыми зерттеулерді таныстыру кезінде қажетті ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 3

    Тіл туралы бастапқы мәліметтерді, оның шығу тегі мен мәнін, оның құрылымының ерекшеліктерін түсіндіреді, тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдерін, әлем тілдерінің алуан түрлілігін, олардың тарихи даму заңдылықтарын келтіреді, хаттың тарихы мен түрлерін баяндайды. Технологиялық тәсілдің әр түрлі тілдік дағдыларын талдайды. Психолингвистика мен этнолингвистика жаңа кешенді гуманитарлық пәндерге тән көзқарастарды сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Емле жазу негіздері

    Қазіргі орыс әдеби тілінің нормаларын, орфографиялық, пунктуациялық білім мен іскерлікті қарастырады. Орыс жазуының негізгі принциптерін; сөздің түбіріндегі дауысты және дауыссз сөздерді жазу ережелерін, префикстерді жазу, зат есімнің септік жалғаулары мен етістіктердің жіктік жалғауларының аяқталуын, зат есім, сын есімдердің, етістіктердің жұрнақтарын зерттейді. Жазбаша жұмыстардағы қателерді, қателерді тексеру және талдау тәсілдерін жіктейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Қазіргі орыс тілінің фонетикалық жүйесі және айтылу ережелері туралы білімді қарастырады. Қазіргі орыс тілінің фонетикалық жүйесі туралы ғылыми-лингвистикалық дүниетанымды, ғылыми білімді қалыптастырады. Қазіргі орыс әдеби тілінің фонетикалық бірліктерін жүйелік-құрылымдық және функционалдық көзқарастар тұрғысынан сипаттайды. Ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін жетілдіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 6

    Әдебиеттің өнер түрі ретінде ерекшеліктерін, оның құрамы мен құрылымын сипаттайды. Негізгі әдебиеттанулық терминдердің, ұғымдардың, әдебиетті зерделеудегі ғылыми бағыттардың мәнін түсіндіреді. Теориялық-әдеби білім негізінде әдеби құбылыстарды талдайды. Ғылыми және анықтамалық әдебиеттерді, библиографиялық көздерді және қазіргі іздеу жүйелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдеби шығармашылықтың негіздері

    Бір немесе бірнеше ірі жазушылардың шығармашылық материалындағы теориялық және тарихи-әдеби мәселелерді қарастырады. Әдеби шығарманың поэтикасына оның қызмет ету ерекшеліктерін, әдеби үрдістің негізгі даму кезеңдерін үйретеді. Көркем ойлаудың әдістері мен тәсілдері, әдебиеттің басқа ғылымдармен байланысы туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Балалар организмінің функцияларының жасқа байланысты қалыптасуы мен даму заңдылықтарын қарастырады. Болашақ педагогтарға балалар мен жасөспірімдер ағзасында жасқа байланысты болатын анатомо-физиологиялық ерекшеліктерді білуге үйрету және салауатты өмір салтын қалыптастыру жолдары туралы мағлұмат береді. Оқушылардың психофизиологиялық ерекшеліктерін кәсіби шешуге баулиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы

    Тілдің сөзжасамдық жүйелерін, деривацияның жүйелік-құрылымдық және функционалдық аспектілерін сипаттайды. Орыс тілінің тіл жүйесінің даму тарихымен таныстырады. Сөздің қандай да бір бөлігіне жататынын, оның грамматикалық мәнін және осы грамматикалық мәндерді білдіру тәсілін бағалайды. Сөзжасам және ғылымдағы бар көру нүктелері саласындағы проблемалық мәселелерді талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фольклор теориясы

    Фольклор теориясының, халық ауыз әдебиетінің тарихи дамуының мәселелерін, орыс фольклорының тарихи дамуының жалпы үрдісін қарастырады. Әдебиеттанудың фольклорлық шығармаларды талдау дағдыларын қалыптастырады. Әдебиет шығармаларын әр түрлі халықтардың ұлттық әдебиетінің феномені ретінде түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Функционалды морфология
    Несиелер: 5

    Белсенді және пассивті аспектілерде морфологияның техникалық құралдарын анықтайды. Сөздің грамматикалық тәсілдері мен мағыналық міндеттерін, етістіктің түр және кепіл семантикасын сипаттайды. Қазіргі морфологиялық ұғымдарға сәйкес сөздің грамматикалық рәсімделуін талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 6

    Орыс фольклорына үйретеді. Орыс мәдениетінің эстетикалық және рухани тәжірибесін ұғынуға ықпал етеді. Әлемдік және ұлттық мәдениет жүйесіндегі орыс халық шығармашылығының рөлін, орнын және маңызын қарастырады. Халық поэтикалық шығармашылығы шығармаларын жинақтау, жүйелеу және тұтас әдеби талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Табиғат пен қоғам арасындағы негізгі заңдылықтар жөнінде түсініктерді қалыптастырады. Экология бағытында алған білімдері мен түсініктерін кәсіби деңгейде қолдануға машықтандырады. Төтенше жағдайлар кезінде дұрыс іс-әрекет етуге, оларды алдын-алу іс-шараларын жасауға дайындайды. Жаңа техника мен технологиялық процесстердің қауіпсіз жағдайларын анықтайды. Табиғи ортаның экологиялық жағдайы, қоршаған ортаға өндірістің техногенді әсерлерін бағалай білуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Экономикалық және құқықтық заңдарды, категорияларды және оның қызметтерін түсіндіреді. Құқықтың, кәсіпкерліктің негізін сипаттап, топтау арқылы айқындайды.Экономикалық-құқықтық актілерді тәжірибеде қолдануға машықтандырады. Қоғамдағы орын алатын қылмыстар мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-әрекеттердің алдын алу сипатталады. Сыбайлас жемқорлықпен күресудің құқықтық және кәсіпкерлік тұжырымдамаларын жобалауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Бағалау жəне олардың түрлері, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлін айқындайды. Тұлғаға бағытталған оқытудың бағалау жүйесінің ерекшеліктерін, критериалды бағалаудың мəнін, мақсаты мен ұстанымдарын қарастырады. Критериалды бағалау бойынша білімді кəсіби іс-əрекетте қолдану жолдарын сипаттайды. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың түрлерін (диагностикалық, қалыптастырушы, жиынтық бағалау) ажыратуды түсіндіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагог ғалымдардың ой-пікірлері мен ғылыми теориялық негіздерін тұжырымдайды. Педагогикалық қызмет түрлерін жоспарлайды. Оқыту мен тәрбиенің қазіргі педагогикалық технологияларын кәсіби әрекетінде қолдануға қабілеттендіреді. Білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызмет түрлерін талдайды. Ұжымда тәрбие процесін ұйымдастырады. Шығармашылық тапсырмаларды, жобаларды әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Лексика мен фразеология, коммуникация теориясы, филологиялық талдау және мәтінді интерпретациялау саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды түсіндіреді. Орыс тілінде ауызша және жазбаша коммуникацияның түрлі типтерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін қарастырады. Тілдің сөздік құрамының жүйелілік категориясын, болашақ кәсіби қызметінде оны сауатты түсіндіруді талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие процесінің ізгілік және гуманитарлық қағидаларын қарастырады. Қазіргі заманғы тәрбие жұмысының стратегиялық басымдылықтарын анықтайды. Тәрбиелік жүйенің оңтайлылық, құрылымдылық, функционалдылық, интегративтілік бағыттарын меңгертеді. Педагогикалық қолдау тактикасын кәсіби қызметінде пайдалануға мүмкіндік береді. Мектеп пен сыныптың, оқушы мен отбасының өзара әркеттестігін ұйымдастыруда алуан түрлі формаларды жоспарлауды үйретеді. Балалар ұжымын дамытуда тәрбие жұмыстарының стратегиясын талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фонетика және орфоэпия

    Қазіргі орыс тілінің фонетикалық жүйесі және айтылу ережелері туралы білімді қарастырады. Қазіргі орыс тілінің фонетикалық жүйесі туралы ғылыми-лингвистикалық дүниетанымды, ғылыми білімді қалыптастырады. Қазіргі орыс әдеби тілінің фонетикалық бірліктерін жүйелік-құрылымдық және функционалдық көзқарастар тұрғысынан сипаттайды. Ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін жетілдіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орыс тілін оқыту әдістемесі туралы базалық түсініктерді қалыптастырады. Орыс тілін оқыту әдістемесінің жалпы ғылыми-әдістемелік және қолданбалы аспектілерін оқытады. Ана тілін жетілдіру және орыс тілін оқыту саласында орфографиялық дағдыларды, жобалық және инновациялық қызметті қалыптастыруға ықпал етеді. Әр түрлі сабақ түрлерінің құрылымы мен мазмұнын, орыс тілі бойынша ауызша және жазбаша жұмыстарды бақылауды талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Қазіргі менеджменттің мәнін, мақсаттары мен міндеттерін түсіндіреді. Менеджменттің жетекші заңдылықтары мен принциптерін, педагогикалық іс-әрекеттің жаңашылдық бағыттарын қарастырады. Жаңалықты басқарудағы тиімді технологияларды кәсіби тұрғыдан (модерация, жобалау) қолдануды үйретеді. Тұтас педагогикалық процестің диагностикасын әзірлейді. Мектепті басқарудың инновациялық технологиялық моделін құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің лексикалық парадигмасы

    Қазіргі орыс тілінің лексикологиясының негізгі ережелерін, оның терминологиялық құралдарын қарастырады. Лексикалық бірліктердің семантикасын талдаудың негізгі әдістерін сипаттайды. Тілдік құбылыстарды интерпретациялауды жүйелеуге және тәсілдерге үйретеді. Сөздердің жүйелі байланыстарын, әртүрлі түрдегі сөздерді семантикалық түрлеу тәсілдерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    География мәселелерін оқытуда кәсіби терминдер мен ұғымдарды анықтайды. География мұғалімдерінің коммуникативтік кәсіби құзыреттілігін дамыту жолдары сараланады. Іскерлік сұхбаттар мен кәсіби сипаттағы диалогтар жүргізу және іскерлік этикет нормаларын, іс-қағаздарын сауатты жүргізу әдістері негізделеді. Тілдік құзыреттілікті дамытуда білім алушылардың зерттеу дағдысын дамытады. Оқыту мен тәрбиеде көптілділік тәсілдемені жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Ағылшын тілінде өзекті мәселелер мен теориялар, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту үшін ағылшын тілі грамматикасының құрылымы қарастырылады. Кәсіби контексте ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, тыңдау және оқу, мамандыққа қатысы бар тақырыптарды талқылау әдістемелері пәннің мазмұнында көрсетіледі. Тілдесудің психологиялық негіздері мен кәсіби білімін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетіндегі классицизм

    Орыс әдебиетіндегі классицизмнің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін қарастырады. Көркем мәтіндермен өз бетінше жұмыс істеуге ықпал ететін ғылыми-шығармашылық дағдыларды қалыптастырады. Оқытылатын кезеңдегі әдебиет теориясы мен тарихы саласындағы негізгі терминдерді, ережелер мен тұжырымдамаларды талдайды. XVIII ғасырдың тарихи-әдеби үрдісінің даму кезеңдерімен авторлардың зерттелетін шығармашылығын және әдеби фактілерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базалары мен әдіснамалық негіздерін түсіндіреді. Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудегі заманауи модельдер жөніндегі ұғымдар қалыптастырады және түзету-психологиялық іс-әрекетінің технологиясы мен теориялық білім негіздерін практикада қолдануды үйретеді. Білім беру ұйымдарындарының қызметкерлері мен балалармен және ата-аналармен жұмыс жүргізеді. Психология-медико-педагогикалық консилиумның қызметін ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 18 ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 8

    18 ғасырда әдебиет теориясы мен тарихы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды, XVIII ғасырдың тарихи-әдеби үрдісінің даму кезеңдерін зерттейді. Зерттелетін кезеңдегі әдебиет теориясы мен тарихы саласындағы негізгі терминдер, ережелер мен тұжырымдамаларды қарастырады. XVIII ғасырдың тарихи-әдеби үрдісінің даму кезеңдерімен зерттелетін авторлардың шығармашылығын және әдеби фактілерді талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • "Мәңгілік Ел" құндылықтары және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстанның рухани жаңғыруының негізгі бағыттарын анықтайды. Жастардың рухани мәдениетінің даму бағыттарын түсіндіреді. қазақ тіліндегі 100 жаңа оқулықтарындағы жаңа гуманитарлық білімнің даму идеяларын қолданады. Қоғамдық сананың 5 ТЖҚ1, ТЖҚ 2, ТЖҚ3, ТКҚ 12

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 3

    Әлемдік және дәстүрлі діндердің құрылымын, тәжірибесі мен ерекшеліктерін анықтайды; Экстремизм, терроризм және діни радикализм идеологияларын жіктейді. Дін философиясы мен теологиясының басты бағыттарын сипаттайды. Әлемдік діндердегі идеялардың мазмұнына, дәстүрлі емес діни ағымдардың жұмыстарына талдау жасайды. Діни толеранттылық қасиеттерін үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көне шығыс әдебиетінің тарихы

    Ол ежелгі шығыс өркениетінің тарихы, олардың даму жолдарының ерекшелігі туралы терең және көп қырлы идеяларды қалыптастырады. Шығыстағы тарихи үдерістің ерекше сипатын анықтайтын факторларды түсіндіреді; Оқу үрдісінің соңында, орта мектептегі әдеби тарихтан сабақ беруде ғылыми-аналитикалық жұмыста алынған білімді пайдалануды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көне орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Әдеби дамудың осы кезеңіне арналған негізгі теориялық-әдеби және тарихи-әдеби категориялар мен ұғымдарды қарастырады.Орта ғасырлардағы орыс әдебиетінің жанрлық жүйесі туралы түсінік береді. ХІ – XVII ғғ. орыс әдебиетінің жекелеген шығармаларының эстетикалық ерекшелігін үйретеді. Ежелгі орыс әдебиеті жанрларының жүйесін талдайды. Көркем шығармалардың мазмұнын, олардың әдеби-сыни интерпретациясын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиетті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Орыс әдебиетінің көркем шығармаларын талдау әдістері мен тәсілдерін қарастырады. Әдебиет сабақтарын жоспарлауға қойылатын талаптар мен оның нысаны мен мазмұнын ескере отырып үйретеді. Ғылыми және әдеби-сыни мәтіндермен Құзыретті жұмыс дағдыларын қалыптастырады. Мұғалімнің мәдени және әлеуметтік тәжірибесін, шығармашылық тұлғалық және кәсіби қасиеттерін талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс фольклоры

    Орыс фольклоры туралы жалпы түсінік, олардың орыс мәдениетінің эстетикалық және рухани тәжірибесін ұғыну қабілетін қалыптастырады. Әлемдік және ұлттық мәдениет жүйесіндегі орыс халық шығармашылығының рөлі, орны мен маңызын түсінуді талдайды. Халық ауыз әдебиеті жанрларының мазмұны мен көркемдік ерекшелігін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Риторика. Шешендік өнер негіздері

    Болашақ маманның риторикасын, сөйлеу қызметін қалыптастырады. Сөйлеу шеберлігінің негізгі функцияларына, тілдің барлық деңгейлеріндегі тілдік нормативтерге тіл мәдениетінің негізгі санаты ретінде үйретеді. Тіл жүйесі және оны мәдениетаралық коммуникативтік қызметте пайдалану тәсілдері талданады, тіл туралы білімнің көлемі мен құрылымын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 19 ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    ХІХ ғасырдың орыс әдебиетінің ұлттық ерекшелігін зерттейді, ХІХ ғасырдың ірі орыс жазушыларының жеке көркем жүйелерінің өзіндік ерекшелігін анықтайды. ХІХ ғасырдың орыс әдебиетіндегі дәстүрлер мен жаңашылдықтың динамикасын қарастырады. Мазмұнмен бірлікте көркем шығармалардың формасын талдайды. 19 ғасырдың орыс жазушыларының мәтінін түсіндіреді, гипотезаны тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 19 ғасырдың ортасындағы поэзиясы

    Х1Х ғасырдағы орыс әдебиетінің ұлттық ерекшелігін, ірі жазушылардың жеке көркем жүйесінің ерекшелігін қарастырады. Дәстүр мен жаңашылдықтың динамикасын анықтайды. Әдеби үдерісті оқытудың негізгі заңдылықтарын, әдістерін, көркем мәтінді интерпретациялау тәсілдерін түсіндіреді. Поэзияны проблематика, стиль тұрғысынан талдайды, жазушылардың көркемдік әдісі мен стилін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Ғылыми-зерттеу жұмыстарды, рефератты, эссе, дипломдық жұмыстарды еркін жазуға бейімдейді. Зерттеу тақырыбын таңдайды және мәселені анықтайды. Дипломдық жұмыстарда қандай да бір проблемалық сұрақты шешуге бағыттайды, маман ретінде оны шешудің жолдарын үйренеді. Зерттеу әдісі, зерттеу сұрағы, өзге авторлар пікірін қолдану, талдау жасау, сыни пікір білдіру, құрылымын сақтаудың күрделі мәселелерін шешуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сөйлеу мәдениеті және стилистика
    Несиелер: 6

    Стилистикалық нормаларды, орыс жазуының негізгі принциптерін қарастырады. Жеке дыбыстарды, дыбыстарды, грамматикалық формаларды және жеке сөздерді тіркестіруге үйретеді. Ойлау мәдениетін, ауызша және жазбаша сөйлеуді қалыптастырады. Ақпаратты, мақсат қоюды және оған қол жеткізу жолдарын таңдауды талдайды. Кәсіби қызметті жүзеге асыру барысында кәсіби-этикалық талаптардың сақталуын дәлелдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақындық ауызша халық шығармашылығы
    Несиелер: 3

    Тілдік кәсіби мәдениеттің негіздерін, орыс халық мәдениетінің ерекшеліктерін, орыс фольклорының тарихи дамуының негізгі кезеңдерін қарастырады. Халық поэзиялық шығармашылық шығармаларын жинақтау, жүйелеу және тұтас әдеби талдау дағдыларын қалыптастырады. Халық ауыз әдебиеті шығармаларын талдайды, халық ауыз әдебиеті мәселелері бойынша материалды құрастырады және баяндайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Практикалық орыс тілінін курсы
    Несиелер: 6

    Орфография мен пунктуацияны үйретеді; орфографиялық және пунктуациялық қателерді табу және түзету дағдыларын қалыптастырады. Негізгі оқылатын тілдің теориясы мен тарихы, коммуникация теориясы, филологиялық талдау және мәтінді интерпретациялау саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды, тарих, қазіргі жай-күйі және филологияның даму болашағы туралы түсініктерді талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту пәні

    Студенттер мен жастар арасында көшбасшылық қасиеттерді арттыру мен шығармашылық қабілеттерін дамыту мақсатында Азаматтылық пен патриоттық сезімге, экология мәселесін түсіндіруге, дүниетанымын қалыптастыруға, өз Отанының тарихын танып булуге баулиды. Қазіргі таңда жеке адам ғана емес, тұтас халық¬тың өзі бәсекелік қабілетін арттырса ғана та¬быс¬қа жетуге мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • "Орыс тілін оқытудың инновациялық технологиясы"

    Болашақ орыс тілі мұғалімін инновациялық қызметке үйретеді: педагогикалық инноватиканың теориясы мен тәжірибесі туралы, лингводидактикада инновациялық әдістерді жүзеге асыру ерекшелігі туралы мәліметтермен қаруландырады. Болашақ педагог-тілшіні кәсіпте жаңа, шығармашылықпен өзін-өзі жүзеге асыруға инновациялық дайындықта қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілінің тарихи грамматикасы және орыс әдебиет тілінің тарихы
    Несиелер: 6

    Әдеби тілдің фонетикалық және грамматикалық құрылымының ерекшеліктерін, оның славян тілдерінің дамуына әсерін қарастырады. Орыс тілін, оның фонетикалық, грамматикалық жүйелерін қалыптастыру процестеріне үйретеді. Қазіргі орыс тілінің фактілеріне тарихи түсініктеме беру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен оқудағы инновациялық бағыттар
    Несиелер: 6

    Инновациялық технологиялар эволюциясының қазіргі кезеңдерін және оларды білім беру процесінде пайдалану мүмкіндіктерін түсіндіреді. Интернет білім беру желілерінде жұмыс істеу және қашықтықтан оқу үрдісінде қарым-қатынас мәдениеті жағдайында білім беру технологияларындағы негізгі үрдістер, жаһандық ойлау туралы түсінік қалыптастырады. Тілдік материалмен және мәтінмен практикалық жұмыс барысында білімді деманстрациялайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тіл тарихы

    Пәннің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдайды, тілдің дамуымен, оның заңдарымен таныстырады. Практикалық материалды сөздік құрамының, грамматикалық құрылымының және фонетикалық жүйенің даму заңдылықтары тұрғысынан талдайды, ежелгі кезеңнен бастап, тілдің барлық даму барысында құрылымдық және этимологиялық сипаттағы қажетті мәліметтерді қамтитын сөздікпен пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орфографиялық практикум және тіл мәдениеті

    Олардың болашақ кәсіби қызметімен байланысты салаларда ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін арттыру үшін қазіргі орыс тілі құралдарын меңгеру білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Көпшілік алдында сөйлеу, дау және кәсіби қарым-қатынас мәдениеті дағдыларын қалыптастырады. Білім алушылардың жалпы гуманитарлық ой-өрісін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Орыс тілін оқыту әдістемесінің негізгі санаттары мен мазмұнын оқытады. Орыс тілін оқытудың әдістері мен тәсілдерін және сөйлеу әрекетінің түрлі түрлерін дамытуды қалыптастырады. Орыс тілін оқытудың инновациялық технологияларын талдайды. Кәсіби міндеттерді шешу кезінде алған білімдерін қолдануға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем мәтінге лингвистикалық талдау

    Мәтінді ұйымдастырудағы мәтінаралық қарым-қатынас ерекшеліктерін, филологиялық талдау түсінігі мен аспектілерін қарастырады. Мәтіннің құрылымдық-семантикалық ерекшеліктерін, оның күшті позицияларын, әр түрлі деңгейдегі тілдік бірліктердің мәтінді құрайтын мүмкіндіктерін үйретеді. Мәтінді талдау, білімді қолданудың көркемдік мәтінін кешенді талдау дағдысы мен дағдысын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем мәтінің филологиялық талдау және стилистикасы
    Несиелер: 6

    Мәтінді зерттеу мен талдауда әртүрлі аспектілерді қолдануға үйретеді. Көркем мәтінді талдаудың негізгі дағдыларын, теориялық-әдеби әдістер мен қағидаттарды қалыптастырады. Белгілі бір әдеби фактілер мен оқиғаларды түсіндіреді. Көркем мәтінді талдаудың аспектілерін, әдеби тіл нормалары және күрделі синтаксистік құрылымдар туралы түсінік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан халықтарының әдебиеті және мәдениетарлық қарым-қатынас (Minor)

    Мәдениетаралық коммуникация дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық айырмашылықтармен танысуға, қазіргі ақпараттық кеңістікте мінез-құлық стереотиптерін қалыптастыруға ықпал етеді. Мәдениетаралық коммуникацияның мәдени-антропологиялық негіздері мен әлеуметтік-психологиялық аспектілерін, мәдениеттің базалық санаттарының мәселелерін, мәдениетаралық коммуникация практикасының ерекшеліктерін және бөтен мәдениетті игеруді баяндайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қазіргі әдебиеттанудың методологиясы мен стратегиясын оқытады. Ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызмет салаларында алынған білімді практикалық пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Әдебиеттануды зерттеудің негізгі заманауи әдістерін сипаттайды. Дәстүрлі әдістер мен заманауи ақпараттық технологияларды қолдану арқылы тілдік және әдебиеттерді талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әдебиет теориясы және әдеби сыны

    Әдебиет табиғатын және мәнін өнер түрі ретінде, оның адам мен қоғам өміріндегі рөлін сипаттайды. Әдеби шығармашылықтың негізгі заңдарын зерттейді. Әдеби шығармаларды теориялық талдаудың заманауи әдістері мен тәсілдерін үйретеді. Әдебиеттанудың түсініктері мен санаттарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жаңа шетел және Қазақстан халықтарының әдебиеті (Minor)
    Несиелер: 5

    Әдебиеттердің өзара байланысы мен өзара тәуелділігін қарастырады, әдеби ортақтастықтың тарихи-этникалық негіздерін, олардың қайталанбас менталитетін зерттейді. Әдебиеттің ұлттық өзіндік ерекшелігі, әдебиет тарихын кезеңдеу, негізгі әдеби-көркем бағыттар мәселелерін талдайды және анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON5

    - кәсіпорынның нормативтік-құқықтық базасының мазмұнын біледі; - кәсіби-педагогикалық жағдайды талдайды; - білім алушыларда рухани, адамгершілік құндылықтар мен азаматтықты қалыптастыру кезінде қазіргі заманғы тәрбие әдістерін қолданады;

  • Код ON10

    - педагогикалық интеграция теориясы саласындағы білімді, педагогикалық міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардан білімді интеграциялау дағдылары мен біліктерін меңгерген; - педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті;

  • Код ON9

    - орыс тілі тарихының әр кезеңінде жасалған мәтіндердің негізгі фонетикалық, грамматикалық, лексикалық ерекшеліктерін талдайды; - әдеби шығармалардың тілін талдау дағдыларын қалыптастырады; - әдеби тілдегі жаңалықтарды бөледі;

  • Код ON12

    - қазіргі педагогикалық әдістеме саласында білімді меңгерген; - практикада жоғары кәсіби педагогтардың тәжірибесін қолданады; - таңдалған ғылыми бағыт бойынша білімін жүйелейді, таңдалған позицияны қорғайды; - ғылыми материалдарды өз бетінше әзірлейді; - ғылыми материалды талдау процесін басқарады; - даулы мәселелер бойынша диспутта қатысады; - әзірленіп жатқан проблемаларға шығармашылық көзқарасты көрсетіп, тәжірибе жасайды.

  • Код ON3

    әлеуметтану және саясаттану негіздерін біледі; ұжымдағы коммуникативтік қарым-қатынасты реттей алады; мәдени құндылықтар мен жетістіктерді бағалайды; педагогикалық қызметте экономика, әлеуметтану саласындағы білімді пайдаланады; сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңдар мен мінез-құлық этика ережелерін біледі; толық қызметті қамтамасыз ететін дене дайындығы деңгейін қолдайды;

  • Код ON4

    "Мәңгілік Ел" мемлекеттік бағдарламасының мазмұнын және жастар саясаты бағдарламасын біледі; осы бағдарламалардың негізгі ережелерін күнделікті қызметте қолданады; Экологиялық кодекс пен экологиялық талаптардың нормативтерін біледі; тіршілік қауіпсіздік негіздерін біледі,; Кәсіби бағытталған шет тілінің негіздерін меңгерген; кәсіби қызметте кәсіби қазақ тілін қолданады;

  • Код ON8

    - орыс тілінің қазіргі заманғы мектеп курсында қабылданған ұғымдар мен терминдер жиынтығын талдайды.; - ұлттық мектепте орыс тілін оқытудың әдістері мен тәсілдерін жіктейді; - педагогикалық қызметте арнайы пәндерді оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерін қолданады; - курс бағдарламасында, терминология бөлімінде қарастырылған негізгі ұғымдарды салыстырады және оларды қойылған мақсатқа сәйкес таңдайды;

  • Код ON6

    - педагогикалық менеджмент саласындағы білімді меңгерген; - оқытудың зерттеу-педагогикалық мониторингін жүзеге асырады, әділдік пен объективтілікке өзін-өзі бақылауға ұмтылады; - экономика, кәсіпкерлік және құқықтану саласындағы негіздердің білімін көрсетеді; -оқытушылық және оқу-тәрбие жұмысының негіздерін меңгерген; - фонетика саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білуін іс жүзінде көрсетеді. - лингводидактикалық ойлауды дамытады және оның негізінде бағалайды; - лингвистика мен дидактиканың өзара байланысын саралайды; - орыс грамматикасы саласындағы "теріс" тілдік материалды талдайды, оның пайда болу себептерін анықтайды және шетелдік оқушылардың қателіктерін дұрыс түзетеді;

  • Код ON11

    -адам құқығы саласындағы білімді меңгерген (халықаралық нормативтік-құқықтық актілер, білім беру және балалықты қорғау саласындағы ҚР заңнамасы);

  • Код ON1

    - сыни талдау арқылы адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен тарихи өткен құбылыстар мен оқиғаларды салыстыра алады; -ғылыми зерттеудің ретроспективті, салыстырмалы-тарихи және басқа да әдістерін жіктей алады; - әлемдік діндердің мазмұнына ие; - психологияны және діни түсініктерді байланыстыра алады; - абстрактілі ойлауға, талдауға, синтезге, жалпы мәдени және жалпы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға қабілетті; - отандық және шетелдік ақпарат көздерін пайдаланады; - қажетті деректерді жинау; - ақпараттық шолуды және/немесе аналитикалық есепті дайындауды талдайды;

  • Код ON7

    - орыс тілі бойынша оқу үдерісін ұйымдастыруды жоспарлайды; - сабақтың құрылымы мен мазмұнын талдайды; - құрылымдық элементтердің әдістемелік негіздемесін жүргізеді; - күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауды әзірлейді; - әдебиет сабақтарының құрылымы мен құрамын оның нысаны мен мазмұнына қойылатын талаптарды ескере отырып моделдейді;

  • Код ON2

    мемлекеттік, орыс, шет тілдерін меңгерген және оларды өзара қарым-қатынас үшін қолдана алады; заманауи технологиялар мен оқыту әдістерін оқу кезінде шет тілінде пайдалана алады; ең озық IT технологиялары мен бағдарламаларының элементтерін қоса алғанда, компьютерлік дағдыларды меңгереді; жаңа жобаларды дайындау кезінде алған білімдерін қолдана алады;

Top