6B02105 Халық аспаптары в Т.Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Концерттік ұйымдарға жеке орындаушы,орта арнайы білім беру жүйесі оқытушысы, дәстүрлі музыкалық өнер мен мәдениет саласында ағартушылық, шығармашылық ұжымдарға мамандар дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Фортепианолық ансамбль 2
Жалпы музыкалық мәдениетті, парақтан, техникалық аппараттан еркін оқу дағдыларын дамыту, музыкалық терминологияны оқыту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 1
-
Мамандық
Дәстүрлі күйшілікті қалыптастыра білу. Орындаушылық мектептерді түсіну. Күйшілік мектептердің стильдік ерекшеліктерін сезіне білу. Шетел классиктері және қазақ композиторларының шығармаларын орындай білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Аспаптану
Дәстүрлі музыкалық аспаптардың түрлерін, сипатын, құрылымын, дыбыс тембірін түсініп, ажырата білу. Қазақтың дәстүрлі музыкалық аспаптар түрлерін ансамбльде дұрыс қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Фортепиано 1
Студенттің таңдауы бойынша фортепианода орындаушылық дағдыны тәрбиелеу. Шетелдік және қазақстандық композиторлардың фортепианолық әдебиетімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 1
-
Сольфеджио
«Әуендік», «Үндестік», «Полифониялық» және «Тембрлік» есту қабілетін дамыту, түрлі стильдік музыкалық үн өнерінің барлық элементтерін есту қабілетімен анықтап, айыра білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ансамбль
Ансамбль құрамында орындаушылық шеберлікті арттыра білу. Ұжымдық орындаушылық шеберлікті түсіне білу. Ансамбльдегі аспаптардың дыбыс бояуларын ести отыра, құлақпен тыңдау қабілетін арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Гармония
Гармониялық тіл және оның құрылымы мен заңдылықтары. Қалыптасу түрлері мен көркемдік қасиеттері. Ладтық-гармониялық жүйелер. Гармонияның көркемдік конструктифтік маңызы
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мамандық
Дәстүрлі күйшілікті қалыптастыра білу. Орындаушылық мектептерді түсіну. Күйшілік мектептердің стильдік ерекшеліктерін сезіне білу. Шетел классиктері және қазақ композиторларының шығармаларын орындай білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Этносольфеджио
Этносольфеджио –қазақ музыкасы, сольфеджио және талдау пәндерінің жиынтығы. Студенттің есту қабілетін қазақ фольклоры, ән және күй өнерінің ауызба ауыз жеткізу дәстүрінде қалыптастырып жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фортепиано 2
Студенттің таңдауы бойынша фортепианода орындаушылық дағдыны тәрбиелеу. Шетелдік және қазақстандық композиторлардың фортепианолық әдебиетімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 1
-
Ансамбль
Ансамбль құрамында орындаушылық шеберлікті арттыра білу. Ұжымдық орындаушылық шеберлікті түсіне білу. Ансамбльдегі аспаптардың дыбыс бояуларын ести отыра, құлақпен тыңдау қабілетін арттыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Аспаптау
Пәннің мақсаты аспаптанудың негізгі әдістері мен ережелерін меңгеру, музыкалық жанрға байланысты оларға оркестр құрамын және ансамбльге арналған шығарманы аспаптауға үйрету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Музыкалық шығармаларды талдау
Музыкалық шығарма түсініктемесі; Оның белгілері, морфологиясы; талдау әдістемесі. Музыкалық шығарманың формасы мен мазмұнының құрылымы..
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ансамбль партиясын оқу
Ансамбль партитураларын талдау, транспозиция жасаудағы қарапайым әдістерді қолдана білуді оқушыға меңгерту, көпжолдық ноталық жазбаларды оқуға және ансамблдік дыбыстарды ести білуге дағдыландыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестрдегі дирижерлық сетка
Дирижердың қолы – шығарманың мазмұнына лайықты ерекшеліктерімен, өзіндік жұмыс істеу әдістерімен сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Полифония
Музыка-көркемдік тәсілдер жүйесіндегі полифония пәні. Полифониялық фактуралар мен оның түрлері. Қатаң және еркін жазудың айырмашылықтары мен ортақтығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мемлекет тарихы және құқық теориясы
Заң ғылымының түсінігі, мәні және мазмұны. Құқық ғылымы жүйесіндегі заң және мемлекет теориясы. Мемлекет пен құқық қалыптасуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Құқық негіздері
Аталған курстың оқу пәніне мемлекет пен құқықтың пайда болу заңдылықтары, дамуы және қалыптасуы
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Әлем музыка тарихы
Еуропаға жатпайтын елдердің музыка мәдениеті. Азия, Африка, Солтүстік және Оңтүстік Америка, Австралия елдері музыка мәдениеттерінің жалпы мінездемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дәстүрлі орындаушылық
Репертуар мазмұндылығын, жан-жақтылығын қалыптастыра білу. Күй қорын молайтуда орындаушылық мектептердегі белгілі тұлғалардың күйлерін үнтаспадан қабылдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлемдік музыка есімдерде
«Әлемдік музыка есімдерде» пәні болашақ мамандарды кәсіби дайындаудың қажетті компоненті болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
«Кәсіби бағытталған шет тілі» - үздіксіз білім беру жүйесінде қажетті байланыстардың бірі және сол арқылы негізгі шет тілі курсын жалғастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оркестрлік класс
Оркестр құрамында орындаушылық шеберлікті білу. Ұжымдық орындаушылық шеберлікті түсіне білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Педагогикалық ғылымдар жүйесі туралы, оның қағидалары, міндеттері мен құрылымдарын білу. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өнер саласындағы менеджмент
Курс өнер саласындағы басқарудың теориялық негіздеріне және менеджмент жүйесінің жалпы принциптерін білуге, сонымен қатар мәдениет саласындағы ұйымдарды басқару қызметінің практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілi
Курс LSP (арнайы мақсатқа, кәсіби бағдарланған қатынасқа арналған тіл) деңгейінде кәсіби қазақ (орыс) тілін меңгеру үшін шығармашылық мамандықтар студенттеріне арналған
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестрдегі дирижерлық сетка
Дирижердың қолы – шығарманың мазмұнына лайықты ерекшеліктерімен, өзіндік жұмыс істеу әдістерімен сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіпкершілік қызметі негіздері
Пәнді оқытудың негізгі міндеттері нарықтық экономика мен мемлекеттің экономикалық саясатын дамытудың объективті жағдайларымен негізделеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Кәсіби орындаушылыққа үйрету бағытындағы әдіс- тәсілдердің негізгі қағидаларын білу. Құйма-құлақ әдіс-тәсілімен үйрете білу. Оқушының музыкалық қабілеттерін анықтай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жалпы дирижерлау
Ұжымдық (оркестр, хор, ансамбль) басқарудың негізгі тәсілдерін, орындаушылық шеберлікті түсіне білу. Музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын аша білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дәстүрлі музыканы оқыту әдістемесі
Пән, қазақ халқының дәстүрлі әншілік, күйшілік мектептерін толық қамтиды. Сонымен қатар, әншілік-күйшілік мектептердің ерекшеліктері мен орындаушылық әдіс-тәсілдерін жайында ақпарат береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оркестрлік класс
Оркестр құрамында орындаушылық шеберлікті білу. Ұжымдық орындаушылық шеберлікті түсіне білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дәстүрлі орындаушылық
Репертуар мазмұндылығын, жан-жақтылығын қалыптастыра білу. Күй қорын молайтуда орындаушылық мектептердегі белгілі тұлғалардың күйлерін үнтаспадан қабылдай білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Көне саз аспаптары
Қазақтың ұлттық көне саз аспаптары, олардың ішінде: сыбызғы, сазсырнай, үскірік, тастауық, құссайрауық, қамыс сырнай, бұғышақ, мүйіз сырнай т.б. жайында толық мағлұмат беру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақтың музыкалық этнопедагогикасы
Қазақ фолькоры және сал, сері, жыршы, күйшілердің ауызекі кәсіби шығармышылығының үлгілерін ауызша қабылдау, орындау негіздерін меңгеруге бағытталған практикалық пән
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Кәсіби орындаушылыққа үйрету бағытындағы әдіс- тәсілдердің негізгі қағидаларын білу. Құйма-құлақ әдіс-тәсілімен үйрете білу. Оқушының музыкалық қабілеттерін анықтай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орындаушылық шеберлігі
Күй тарихына байланысты күйдің мазмұнын түсіну. Орындаушының белгілі күйші-композиторлар шығармашылығын салыстырмалы түрде қарастыру. Шығармаларды тиянақты орындауға қалыптастыра білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Орындаушылық өнер тарихы
Көшпенділер мәдениетіндегі музыка туралы деректемелерді білу. Қазақ халқының музыкалық аспаптары және көне дәуірлердегі күйшілік өнер туралы білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Актерлік шеберлік
Бұл пәнде болашақ әншілерімізге тигізер пайдалы жақтары қарастырылған. Әншілер көп, нағыз әншілер аз. Ал әнді шеберлікпен орындау әркімнің қолынан келе бермейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Актер шеберлігінің тренингтері
Актерлік жұмыстың табиғатын меңгеру және түсіну. Актерлік мамандықтың негізгі заңдылықтары мен элементтерін тәжірибе жүзінде игеру және түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Этнофольклорлық ансамбль
Бұл пәннің мақсаты көне аспаптарды ансамбльге қосып оның ерекше тың дыбыстарын қолдану болып табылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Дәстүрлі музыканы оқыту әдістемесі 2
Пән, қазақ халқының дәстүрлі әншілік, күйшілік мектептерін толық қамтиды. Сонымен қатар, әншілік-күйшілік мектептердің ерекшеліктері мен орындаушылық әдіс-тәсілдерін жайында ақпарат береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Этнопедагогика
Ол әлеуметтік-педагогикалық үрдістерді, өзара қарым-қатынастарды, педагогиканың халықтық мәдени дәстүрдің қарым-қатынасын талдайды, ұлттық (этникалық) тәрбиенің ерекшеліктері мен үлгілерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Фольклорлық ансамбль
«Фольклорлық ансамбль» пәні қажетті практикалық дағдыларды меңгерту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Қосымша аспап
Бұл курс студенттерге басқа да музыкалық аспаптарды қолдана білу мақсатында жүргізіледі. Сыбызғы, саз сырнай, жетіген, шаңқобыз аспаптарын дұрыс ұстау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Музыкалық білім берудегі педагогика және психология
Педагогика мен психология негіздерін сақтай отырып, музыкалық білім берудегі әдістің мақсаты мен міндетін білу. Музыкалық білім берудің біртұтас жүйелілігін түсіне білу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Музыкалық шығармашылықтың психологиясы
Музыкалық шығармашылық психологиясының кәсіби білімін қалыптастыру, музыкадағы шығармашылық үдерістің психологиясын дамыту механизмдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Күй аңыздарының тақырыптық ерекшеліктері
Пәнде халық және халық композиторларының домбыра, қобыз, сыбызғы аспаптарында орындалатын аңыз күйлер қамтылған. Күйлердің аңыздары мен олардың тақырыптық ерекшліктері жайында айтылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Қазақ музыка фольклоры
Қазақтың көне фольклорлық жанрларын білу. Қазақ музыкасының негізі болып саналатын фольклорлық жанрлардың маңызын түсіне білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орындаушылық өнер тарихы
Көшпенділер мәдениетіндегі музыка туралы деректемелерді білу. Қазақ халқының музыкалық аспаптары және көне дәуірлердегі күйшілік өнер туралы білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дәстүрлі музыка мен фольклор
Пәннің негізгі мақсаты - қазақтың дәстүрлі фольклордың музыкалық жанрларымен таныстыру, әрі түркі халықтарының алуан түрлі музыкалық аспаптары мен ән дәстүрлерінен түсінік беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сахна мәдениеті
Сахна мәдениеті, сахнадағы жүріс-тұрысты меңгеру. Әннің образын аша білу. Сахнадағы қобалжуды, эмоцияны бағындыра білу жолдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Күй аңыздарын талдау
Аңыз күйлер туралы ұғым. Көне аңыз күйлері жайлы білу. Аңыз күйлерінің тарихи кезеңдерін білу. Тұрмыс-салттық күйлердің аңыз-әңгімелерін талдай білу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Көне саз аспаптары
Оларды меңгеру арқылы студентке қазақ саз аспаптарының қатарын көбейту, репертуарын толықтыруды үйрету. Дамыту жолдарын жан-жақты қарастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Орындаушылық шеберлігі
Күй тарихына байланысты күйдің мазмұнын түсіну. Орындаушының белгілі күйші-композиторлар шығармашылығын салыстырмалы түрде қарастыру. Шығармаларды тиянақты орындауға қалыптастыра білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шығыс музыкасы
Курс студенттің ой-өрісінің жан-жақты болуына баулиды. Ежелгі Шығыс елінің мәдениеті мен өркениетінің дамуы туралы ұғым алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сахна тілі
Тілдің жалпы нормаларын сөйлеу техникасын меңгеру. Сахналық сөйлеудің қағидалары мен түрлерін меңгеру. Түрлі тілдерді интонациялау өнерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фольклорлық ансамбль
«Фольклорлық ансамбль» пәні қажетті практикалық дағдыларды меңгерту болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Этнофольклорлық ансамбль
Осы оқу барысында студенттер тәжірибе жинақтайды және орындаушылық дағдыларды концерттік практикада қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шығыс халықтарының дәстүрлі музыкасы/
Шығыс халықтарының мәдениетінің тарихы, музыкалық аспаптары және ән дәстүрімен таныстыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қосымша аспап
Бұл курс студенттерге басқа да музыкалық аспаптарды қолдана білу мақсатында жүргізіледі. Сыбызғы, саз сырнай, жетіген, шаңқобыз аспаптарын дұрыс ұстау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазақ музыка тарихы
«Қазақ музыкасының тарихы» пәні рухани-эстетикалық тәрбие берумен қатар студенттерде жоғары көркемдік талғам мен қазақ музыкасындағы әр дәуірдің өзіндік қолтаңбасын сезіп түсінуге жол ашу нәтижесінде
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аэробика
Аэробика пәні пластика өнерінде сұлулықпен сымбаттылықты музыканың ырғағында машықтану әдістемесі бойынша жаттығулар түзу мен сахна өнеріне қолдану тәсілдерін оқытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ауызша дәстүрдегі зерттеу әдістемесі
Қазақтың ауызша дәстүрін зерттеудегі әдістемелердің түрлерін білу. Қазақтың ауызша дәстүріндегі фольклор жанрларын зерттеу әдістемелерін түсіну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу практикасы
Ғылыми (музыкатану) әдебиеттермен жұмыс істеу әдептері, оны конспектілеу, дипломдық рефераттың тақырыбы бойынша музыкалық материал мен әдебиеттерді іздеу, саралау, т.б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық этнографиялық тәжірибие
Курс – музыкалық материалдарды жинақтау, жүйелеу фольклорлық экспедициядан және картаға түсіру жұмысынан құралады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық-архивтік практикасы
Бұл практика музыкалық материалды архивациялау машықтарды игеруіне бағытталған, яғни, ескі дыбыс жазбаларын жаңа электорондық таспаларға қайта жазу, дәстүрлі музыканы жүйелеу, картографиялау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сахна қозғалысы
Дайындалатын, дамытатын және пластикалық тренинг. Сценалық акробатика. Сценалық секіру. Серіктестердің өзара қатынасы. Кеңістік, уақыт, темпо-ритм.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақтың дәстүрлі мәдениеті мен өнері
Қазақтың дәстүрлі мәдениеті мен өнері» пәнін дәріс циклі мен практикалық сабақтары (видео, аудиоматериалдарды көру, тыңдау, меңгеру)
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Күйді ноталау
Үн таспаларда жазылған дәстүрлі орындаушылардың (аспаптық) музыкасын нотаға түсіру және баспа бетіне дайындау (әр жанрдағы фольклорлық экспедиция материалдарынан).
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақтың дәстүрлі мәдниетінің ерекшеліктері
Пән, қазақ халқының дәстүрлі музыка мәдениетінің, әншілік, жыршылық, күйшілік өнері мен салт-дәстүрлеріның ерекшеліктері жайында мағлұмат береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Ғылыми зерттеулерді іздестіруді орындай білу керек, Ғылыми зерттеудің тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау бойынша әдістемелік әзірлемелермен танысу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Фольклортанудың әдістемесі мен практикасы
Курстың мақсаты – халық шығармашылығын жинау, жүйелеу, зерттеуді көздейтін музыкалық-этнографиялық пәнінің (фольклористика) әдістемесімен және тәжірибесімен танысу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауызша дамыған қазақтың дәстүрлі музыкасы
Пән халқымыздың дәстүрлі музыка жайлы студенттің білім көкжиегін кеңейтіп, қазақ музыкасының әлемдік деңдейде дамуындағы тұтас тарихын ашып көрсетуді көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Концерттік шеберлік 1
Жоғары көркемдік деңгейдегі концерттік репертуарды игеру. Концерттік орындаушылық шеберлікті шыңдау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Концерттік орындаушылық
Жоғары көркемдік деңгейдегі концерттік репертуарды игеру. Концерттік орындаушылық шеберлікті шыңдау. Дәстүрлі орындаушылық мектептерді, оның тұлғаларының шеберлік негіздерін игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Компьютерде нота теру
Компьютерде ән-күйлерді нотаға тере білу. Музыкалық шығармаларды нотаға теру (компьютерде) қағидаларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Концерттік шеберлік 2
Концерттік орындаушылық шеберлікті шыңдау. Дәстүрлі орындаушылық мектептерді, оның тұлғаларының шеберлік негіздерін игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Кітапханалық-музыкалық тәжірибе
Әдеби- және музыкалық-редакторлық практика дәстүрлі орындаушының келешек кәсіби қызметінде қажет – БАҚ, радио, ТВ орындарында және музыкалық-этнографиялық жинақтарды құру жұмысында
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Концерттік номерге дайындық
Орындаушылық деңгейіне байланысты концерттік репертуарын қалыптастыра білу. Жеке көркемдік талғам мен шығармашылық ізденістің маңыздылығын түсіне білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шығармашылық жоспарды әзірлеу
Пән, болашақ өнерпаздардың шығармашылық жұмыстарын жоспарлау, жүзеге асыру жолдарын үйретеді. Студенттердің өз шығармашылығын дамыту мәселелері жайында ақпарат береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шығармашылық жобаны дайындау
Коммуникативтік және ақпараттармен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Әр түрлі ақпараттар көздерімен жұмыс істеу қабілетін арттыру. Ғылыми ізденіс жұмыстарын жүргізудегі таным қабілетін анықтау
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Концерттік орындаушылық 1
Жоғары көркемдік деңгейдегі концерттік репертуарды игеру. Концерттік орындаушылық шеберлікті шыңдау. Дәстүрлі орындаушылық мектептерді, оның тұлғаларының шеберлік негіздерін игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Концерттік репертуар
Пән, дәстүрлі музыка мәдениетіндегі халық және халық композиторларының күйлері мен әндерін, олардың орындаушылық ерекшеліктерін игеруге мүмкіндік береді. Сонымен қатар орындаушылардың концерттік репертуарының қалыптасуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Әдеби және музыкалық-редакторлық тәжірибе
Пән, орындаушылардың әдеби және музыкалық мәтіндерге редакция жасауға, шығармашылық еңбектерін, әдеби-музыкалық кітаптарын құрастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Концерт алды дайындық
Пән, орындаушының бойындағы концертке деген психологиялық жауапкершілігін арттырады. Концерт бағдарламасын құру, сахнадағы өзін-өзі ұстау дағдыларын үйретеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Күй қоры
Орындаушылық деңгейіне байланысты концерттік репертуарын қалыптастыра білу. Жеке көркемдік талғам мен шығармашылық ізденістің маңыздылығын түсіне білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 2
Оқыту нәтижелері
- Аспапта орындаушылық шеберлігін қалыптастыру, актерлік шеберлік негіздерін қолдана білуге қабілетті.
- Компьютерлік музыкалық программаларды меңгере білуге қабілетті
- Концерттік орындаушылық өнерді меңгеру және сахна қозғалысы техникасын қолдана білуге қабілетті.
- Ғылымға негізделген теориялық дағдыларын тәжірибе жүзінде іске асыруға қабілетті.
- Дәстүрлі күйшілік мектептердің ерекшеліктерін, оркестр, ансамбль шығармаларын орындау барысында кәсіби мүмкіншіліктерін қолдана білуге қабілетті.
- Әр кезеңдегі музыканың тарихын, дамуын меңгеруге қабілетті.
- Музыкалық білім беруде педагогиканың қолданылатын әдістерін меңгеріп, қызметте жүзеге асыруға қабілетті.
- Шығармашылық жобаларды, концерттік бағдарламаларды дайындай білуге қабілетті.
- Қазақстан Республикасының конституциялық құрылымын білуге және кәсіби қарым-қатынаста мәдени сөйлеуге қабілетті
- Аспапта орындаушылық өнердің, аспаптау мен аспаптанудың негізгі қағидаларын меңгеру және оны тәжірибеде қолдана білуге қабілетті.
- Музыкадағы теориялық білімді орындаушылықта қолдануға қабілетті
- Музыкалық фактураның типтерін, полифониялық фактураның түрлерін, олардың қалыптасуы мен дамуының тарихи кезеңдерін білуге және түсінуге қабілетті.