Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01901 Арнайы педагогика в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес арнайы педагогика саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдауға және шешуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыруға қабілетті философия докторларын (PhD) дайындау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D021 Арнайы педагогика
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 8D019 Арнайы педагогика
  • Ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу қызметіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Ғылыми-зерттеу қызметіндегі технологиялар. Жобалау және бағдарламалау технологиялары. Педагог пен мамандардың командалық өзара іс-қимыл технологиялары. Құрылымдалған, бейімделген және қол жетімді ортаны ұйымдастыру технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР дефектологиялық ғылымның дау тенденциясы және перспективасы
    Несиелер: 5

    ҚР Дефектология ғылымының даму тенденциялары. ҚР Дефектология ғылымының даму болашағы. Педагогикалық кадрлардың сапалық құрамын жақсарту және мамандықтың беделін арттыру. ҚР-да Дефектология ғылымының даму мониторингі мен менеджментін жетілдіру. Әлемдік үрдістер контекстінде арнайы білім беру мазмұнын жаңғырту. Ғылыми зерттеулер мен технологиялар нәтижелерін коммерцияландыру үшін жағдай жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР арнайы және инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    ҚР арнайы білім берудің теориясы мен практикасы. ҚР инклюзивті білім берудің теориясы мен практикасы. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балаларды оқыту. Инклюзивті білім беру жағдайында балаларды оқыту әдістері, құралдары, формалары. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар балаларды оқыту және тәрбиелеу үрдісін ұйымдастыру ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON7

    -өзекті түзету-педагогикалық міндеттерді шешу, халықаралық ғылыми ынтымақтастықты орнату және дамыту кезінде әлеуметтік әріптестермен (соның ішінде шетелдік) өзара іс-қимылды ұйымдастырады.;

  • Код ON2

    –заманауи білім беру парадигмасына байланысты педагогикалық ғылымның даму бағыттары мен жаңа тұжырымдамалық идеяларын генерациялайды;

  • Код ON4

    - арнайы және инклюзивті білім беру жүйесін әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлейді, түзету-білім беру процесін оңтайландыру үшін инновациялық, оның ішінде ақпараттық технологияларды құрады

  • Код ON6

    - ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың проблемалары туралы қоғамның хабардарлығын арттыру және олардың құқықтарын іске асыруға қатысу жөніндегі қызметті жүзеге асырады;

  • Код ON5

    -мемлекеттік және мемлекеттік емес (басқарушылық, ғылыми-зерттеу, ғылыми-білім беру, бұқаралық медиалық және басқа) ұйымдарда ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғаларды оқыту мен тәрбиелеумен байланысты тиісті функционалдық міндеттерді шешеді;

  • Код ON1

    - ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың білім беру саласындағы заманауи ғылыми парадигманың білімін көрсетеді;

  • Код ON8

    -жоғары оқу орындарының ғылыми-педагогикалық кадрларын және арнайы білім беру жүйесінің педагогикалық қызметкерлерін даярлау саласындағы заманауи білім беру саясатының басымдықтары туралы білімдерін көрсетеді.

  • Код ON3

    - арнайы педагогикада ғылыми зерттеу әдістері мен әдіснамасын қолданады, педагогиканың негізгі ғылыми концепцияларын ғылым мен қоғам дамуының жалпы мәселелерімен салыстыра алады;

Top