Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02307 Филология о/б в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 5

    мәдени қабылдаушылықты, әртүрлі мәдениеттегі коммуникативтік мінез-құлықтың нақты көріністерін дұрыс түсіндіру қабілетін дамыту; басқа ғылымдар арасында мәдениетаралық қарым-қатынас орнын анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвистикалық ілімдер тарихы
    Несиелер: 5

    ежелгі дәуірден қазіргі жағдайға дейінгі тіл туралы ғылымның дамуының негізгі кезеңдерімен танысу; негізгі лингвистикалық мектептер мен ірі тіл меңгерушілер туралы теориялық мәліметтерді жинақтау және жүйелеу; лингвистикалық зерттеудің принциптері мен әдістемесі; белгілі бір мектеп өкілдерінің алған ең маңызды нақты жетістіктері болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын-орыс мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 5

    Өз және басқаның мәдениетін рефлексия жасау қабілетін дамыту, бөтен мәдениеттің көріністеріне игі қарым-қатынасқа дайындау; өз және басқаның мәдениетінде әлеуметтену және инкультурация жағдайы туралы, әлеуметтік стратификация, хабарланған мәдениеттерде қабылданған әлеуметтік-мәдени өзара іс-қимыл түрлері туралы білім алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СӨЖ, СҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Филология зерттеулерінің әдіснамасы
    Несиелер: 5

    лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыруға, яғни тілдің өмір сүру заңдарын түсінуге, лингвистикалық ғылымның қазіргі жағдайын бейнелейді, филология саласындағы ғылыми еңбектің методологиясы мен әдістемесін меңгеруді, қазіргі филологияның негізгі ғылыми мәселелерімен танысуды көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    магистранттардың ғылыми зерттеулер әдістемесінің жалпы категорияларын, ұғымдарын, принциптерін және қазіргі заманғы концепцияларын меңгеруде теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз ету; магистранттардың өзіндік ғылыми жұмыстарды, зерттеулер мен эксперименттерді жүргізу дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Синтаксисті сипаттаудың заманауи тәсілдері
    Несиелер: 5

    "синтаксистік бірліктер" ұғымын және олардың құрамын анықтау; синтаксистік бірліктердің құрылымдық-семантикалық түрлерін анықтау және талдау; синтаксистік бірліктерді құрайтын құрылымдық-семантикалық компоненттерді, атап айтқанда, мүшелерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілін оқытудағы заманауи білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    қандай да бір істе, шеберлікте, өнерде қолданылатын тәсілдердің жиынтығы ретінде технология туралы түсінікке ие болу. Педагогикалық технология барлық егжей-тегжейлі ойластырылған, оқушылар мен мұғалім үшін қолайлы жағдайларды сөзсіз қамтамасыз ете отырып, оқу процесін жобалау, ұйымдастыру және өткізу бойынша бірлескен оқу және педагогикалық іс-әрекет моделі болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психолингвистика теориясы
    Несиелер: 5

    студенттерді ғылым ретінде психолингвистиканың қалыптасу кезеңдерімен, психолингвистиканың негіздерімен, оның тілдік және психологиялық пәндер жүйесіндегі қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік лингвистика
    Несиелер: 5

    компьютерлік лингвистиканың ерекшеліктерін, оның әдістері мен міндеттерін зерттеу, компьютерлік лингвистикадағы модельдеу принциптерін қарастыру, компьютерлік лингвистика ресурстарын анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиетінің көркем ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    көркем мәтіндерді талдай білу, қазақ прозасы мен поэзиясының, драматургияның, публицистиканың өзіндік ерекшеліктері туралы әртүрлі көзқарастарды қалыптастыру, студенттерді пән бойынша ғылыми және сыни әдебиеттермен таныстыру, студенттердің шығармашылық ойлауын дамытуға ықпал ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиетінің поэтикасы
    Несиелер: 5

    ұлттық поэтиканың мәселелерін, қазақ халқының көркем тәжірибесіндегі ұлттық және инационалды арақатынасын, әлемдік әдебиет пен мәдениет контекстіндегі ұлттық әдебиеттің рөлі мен маңызы туралы баяндайды, бұл тек ұлттық поэтика негізінде ғана мүмкін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Филология пәнін оқытудағы ақпараттық компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    студенттердің қолданбалы филологиялық ақпараттық технологияларды қолдану саласында білім, білік және дағдылардың базалық жүйесін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тілдегі Плюрицентризм
    Несиелер: 5

    орыс тілін басқа тілдермен және мәдениетпен байланыстыру заңдылықтарын зерделеу, тілдік жаһандандыру мен тілдік дивергенциямен байланысты даулы жағдайларды қарастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Поэтикалық мәтінді құрылымдық-семантикалық талдау
    Несиелер: 5

    поэтикалық мәтіннің саяси дискурста пайда болуы мен іске асырудың белгілі бір шарттарына негізделген динамикалық коммуникативтік бірлік ретінде құрылымдық-семантикалық және функционалдық-стилистикалық сипаттамаларына жүйелі талдау жүргізу, мәтіннің құрылымдық-ұйымдық құрылымының негізгі категориялары негізінде тілдің және коммуникативтік-динамикалық бірлігі ретінде кешенді сипаттамасын ұсыну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әдебиеттанудағы жаңа бағыттар
    Несиелер: 5

    қазіргі заманғы әдебиет туралы ғылымның өзекті мәселелерімен, қазіргі уақытта қолданылатын дәстүрлі әдістер мен жаңа гипотезаларды, көркем әдебиетті талдау әдістерімен, мәтінді зерттеудегі заманауи ғылымның әдістері мен әдістемелерімен танысу, салыстырмалы әдебиеттанудың теориясы мен әдістемесі (компаративистика) саласында білімді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психоанализ теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    классикалық психоанализдің негізін құрайтын ең маңызды ұғымдарды, гипотезалар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ тарихи қалыптасқан мектептерді, сыныптан кейінгі психоанализ шеңберіндегі ағыстар мен бағыттарды ашу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көркем мәтінді филологиялық талдау
    Несиелер: 5

    мәтіннің филологиялық және лингвистикалық талдауының әдіснамасын меңгеру, студенттердің жалпы филологиялық дайындығын арттыруға және оның кәсіби бағытын күшейтуге ықпал ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі әдебиеттанудың теориялық парадигмалары
    Несиелер: 5

    әдебиет туралы ғылымды дамытудың негізгі кезеңдерімен, отандық және шетелдік әдебиеттанудың тұжырымдамаларымен танысу, сонымен қатар магистранттарда алынған білімді практикалық қолдану дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру, белгілі бір ғылыми әдістеме арнасында әдеби шығарманы талдау және интерпретациялау дағдыларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өндірістік тәжірибе
    Несиелер: 4

    жоғары оқу орындарындағы педагогикалық және оқу-әдістемелік жұмыстың негіздерін оқу, оқу бағытына сәйкес келетін бейіндегі пәндер бойынша оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізудің педагогикалық дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    РО 4. ғылыми зерттеулердің кешенді процесін жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзету

  • Код ON10

    РО 10. филология саласында ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану

  • Код ON5

    РО 5. тұлғааралық қарым-қатынас және адам ресурстарын басқару мәселелерін тиімді шешу;

  • Код ON8

    РО 8. филология бойынша аналитикалық зерттеу әдістерін жүргізу және қолдану

  • Код ON7

    РО 7. филология саласының дамуына ықпал ететін филологиялық сараптамалар, аналитикалық есептер жасау, мәтіндер мен әр түрлі өнімдерді өңдеу және әзірлеу

  • Код ON9

    РО 9. этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен принциптерін ескере отырып, көпмәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру

  • Код ON2

    РО 2. теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын қолдану, болжау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолдана білу, сондай-ақ мамандық бойынша білім мен пәнаралық білімді зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін синтездете білу

  • Код ON3

    РО 3. филология дамуындағы жаңа ғылыми идеяларды алып, оларды өзінің кәсіби қызметінде пайдалану

  • Код ON6

    РО 6. қоршаған ортаның өзгермелі жағдайларына бейімделу және әртүрлі пікірлер жағдайында басқарушылық шешімдер қабылдау

  • Код ON1

    РО 1. "Филология" пәндік саласын, білім беру жүйесі мен әр түрлі құрылымдарды дамыту үрдістерін білуіне әсер ететін факторларды анықтай білу

  • Код ON11

    РО 11. ақпаратты талдау және мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті қорытындылар мен қорытындыларды сауатты тұжырымдау

  • Код ON12

    РО 12. сыни талдау дағдыларын қолдану, қалыптасқан стереотиптерді жеңу қабілеті.

Top