Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Оқыту нәтижелері

  • филологиялық ғылымдардың пәндік, дүниетанымдық және әдістемелік ерекшеліктерін жүйелі түрде түсінуді көрсету; ғылыми мектептердің тіл білімі мен әдебиеттанудағы тұжырымдамалары мен көзқарастарын және әлем және қазақстандық ғылымның тіл және әдебиет саласындағы жетістіктерін жүйелі түрде түсінуді көрсету;
  • орыс тілінде оқытпайтын білім беру саласындағы орыс тілі мен әдебиеті саласында ақпараттық технологияларды тиімді қолдану; мультимедиялық білім беру бағдарламаларының, цифрлық педагогикалық технологиялардың лингвистикалық компоненттерін дамыту, әр түрлі кәсіби және әлеуметтік салалар үшін филологиялық өнімдер жасау;
  • филологиялық білімді қызметтің әр саласында қолдана білу; әлеуметтік-мәдени, тарихи жағдайлар аясында тілдік және әдеби құбылыстарға жан-жақты талдау жүргізу;
  • ғылыми байланыстар мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін шет тілін жетік білу және түсіну; халықаралық ғылыми форумдарда, конференцияларда және семинарларда көпшілік алдында сөйлеу және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын қолдану;
  • тіл білімі, әдебиеттану және орыс тілінде оқытпайтын білім беру саласындағы орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласындағы зерттеулерге сараптама жүргізу;
  • тілдер типологиясының мәселелерін, мәдениетаралық коммуникация нәтижелерін талдау және бағалау; көптілді білім беру жағдайында лингвомәдени өнімдерді құрастыру;
  • ЖОО орыс тілінде оқытпайтын білім беру саласындағы орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы жеке тұлғаға бағытталған инновациялық технологиялар мен оқыту әдістерін қолдана отырып, оқушылардың оқу, кәсіптік, ғылыми-зерттеу жұмыстарының әр түрлі аудиториялық және аудиториядан тыс түрлерін жоспарлау, дамыту және практикада қолдану;
  • педагогика, орыс тілінде оқытпайтын аудиторияда орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі, тіл және әдебиет теориясы бойынша теориялық және эксперименталды зерттеулер жүргізу, ғылыми зерттеулерде теориялық және қолданбалы мәселелерді тұжырымдау және шешу;
  • қазіргі білім беру парадигмалары контекстіне лингвистикалық және әдебиеттану ғылымын дамытудың жаңа тұжырымдамалық идеялары мен бағдарламаларын түсініп, шығармашылықпен енгізу;
  • жылдам өзгергіштік пен ақпарат ағымының өсуі жағдайында білімнің үнемі жаңаруын және кәсіби шеберліктің кеңеюін қамтамасыз ету тәсілдерінде құзіреттілікті көрсету.
Top