7M11103 Туризм және Қонақжайлылық Менеджменті 1 жыл в Халықаралық Бизнес Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Туризм және қонақжайлылық менеджменті» мамандандырылған бағыттағы магистрлік бағдарлама туризм саласында және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында болашақ мамандарды даярлауға бағытталған оқу бағдарламасы. Бағдарламаның негізгі мақсаты - қатысушыларды қазіргі заманғы зерттеулер мен кәсіби тәжірибе негізінде туризмді басқару және қонақжайлылық индустриясының теориясы мен тәжірибесімен таныстыру. Теория мен практиканың интеграциясы оқу бағдарламасында маңызды орын алады. Бағдарлама тұлға аралық дағдыларды дамытуға, мәселелерді шешуге және қазіргі туризм мен қонақжайлылық индустриясында ынтымақтастық пен дамудың мүмкіндіктерін іздеуге баса назар аударуға бағытталған. Бағдарлама туристік және қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындарын ұйымдастырумен, жоспарлаумен, реттеумен және басқарумен байланысты кәсіби қызметті дамытуға негізделген.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Халықаралық Бизнес Университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
-
Hospitality Operations Management
Несиелер: 4Курстың қысқаша мазмұны: менеджмент, стратегиялық, қаржылық және инновациялық менеджменттің әдіснамасына негізделген және тұрақты және тиімді дамуын қамтамасыз ететін қонақжайлылық саласында басқарудың нақты әдістерін зерттейтін ғылыми, пән.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіптік)
Несиелер: 2Бұл курс ағылшын тілі мен кәсіби қарым-қатынас дағдыларын дамытуға арналған. Кәсіби ағылшын тілінің және ағылшын бизнесінің жиынтығы түсінілетін бизнес қарым-қатынас контекстіндегі ағылшын тілінің коммуникативтік дағдылары. Курстың негізінде жобалық оқыту жатыр, және курстың міндеттерінің бірі бизнес–жобаны жазу болып табылады, бұл магситранттардың өз білімін өз бетінше зерттеу арқылы кеңейтуге ынталандыратын оқу ортасын құрады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Туризм және қонақжайлылық индустриясындағы тұтынушылармен қарым-қатынас менеджменті
Несиелер: 3Клиенттермен қарым-қатынасты басқару (CRM) - бұл клиенттерге қызмет көрсету қатынастарын жақсарту және тұтынушыларды ұстап тұруға және сатылымның өсуіне ықпал ету мақсатында тұтынушылармен өзара әрекеттесу мен деректерді басқару және талдау үшін компаниялар қолданатын тәжірибелер, стратегиялар мен технологиялардың жиынтығы. Бұл пәнде клиенттермен қарым-қатынас менеджменті - жан-жақты және теңгерімді шолулар арқылы егжей-тегжейлі ашып көрсетіледі. Пәннің басты мақсаты студентерге CRM шешімдерінің көптеген үлгілері және оларды маркетинг, сату немесе қызмет көрсету қызметінде қолдану теориялары мен кейстерін қарастыра отыра, тұтынушылармен оңтайлы қарым қатынас менеджментін құру тәсілдері мен дағдыларын үйрету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Менеджмент
Несиелер: 2Курстың мақсаты - магистранттарға менеджмент саласындағы теориялық білім беру және басқару практикасы дағдыларын қалыптастыру. Курстың міндеттері менеджменттің негізгі ұғымдарын ашып көрсету және менеджменттің кәсіпорынның сәтті жұмыс істеуінің маңызды факторларының бірі ретінде қажеттілігін көрсету; ұйымдағы жеке мінез-құлықтың теориялық негіздерін, оның ұйымдағы басқа адамдармен және топтармен өзара әрекеттесуі; менеджер рөлінің әртүрлілігін және оның әлеуметтік-экономикалық қатынастар жүйесіндегі орнын көрсету; ұйымдағы көшбасшылық пен көшбасшылықтың мәнін ашу; магистранттарға фирмалар (кәсіпорындар, ұйымдар) қызметкерлері өздерінің практикалық қызметінде кездесетін нақты жағдайларды шешуге дағдыландыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Іскерлік тәжірибе 3
Несиелер: 5Пәнді оқыған кезде оның қолданбалы сипаты ескеріледі. Теориялық білімді тереңдету және түсіну практикалық жаттығуларға негізделеді, онда қажетті дағдылар мен дағдылар компиляция технологиясында және бітірушілер болашақ іс-әрекеттерде жүзеге асыра алатын бизнес-жоспарды есептеудің әдіснамасында алынады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 2Пән ұйымдастырушылық мақсаттарды жүзеге асыру бойынша басқару қызметіндегі өзара әрекеттесудің психологиялық аспектілерін оқытады ." Басқару психологиясы" пәні кешенді сипатқа ие және келесі үш маңызды аспектіні қамтиды: 1. Қызмет барысында өзін-өзі дамытуды қоса алғанда , жеке тұлға ; 2. Психологиялық тиімділік тұрғысынан басқару қызметі және оны ұйымдастыру; 3. Еңбек ұжымындағы топтық процестер, оларды талдау және реттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Смарт туризм және іс-шаралар дизайны
Несиелер: 5Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар қоғамның ажырамас бөлігі болып табылатындықтан, туризм және іс-шаралар жөніндегі менеджерлер мен саясатты анықтаушылар үшін туризм және іс-шараларды өткізу орындарын жобалаумен байланысты салдарларды түсіну маңызды.Бұл модуль туризм мен іс-шаралардағы «дизайнерлік ойлаудың» маңыздылығын көрсетеді және болашақ менеджерлердің үлкен деректерді талдаудың өсіп келе жатқан рөлі, эмоция, туризмнің түпнұсқалығы секілді маңызды мәселелерді қарастырады. Сонымен қатар, аймақтық туризм жүйелерінің күрделілігін басқару әдістерін де ескереді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON1
Тарих, психология, философия және басқа әлеуметтік саладағы білімді қолдана отырып, тұтас ғылыми дүниетаным негізінде туризм және қонақжайлылық саласында жан-жақты зерттеулер жүргізу үшін жалпы ғылыми пәндердің білімдерін қолдана білу.
-
Код ON2
Кәсіби салада, сондай-ақ көпшілікпен де мемлекеттік, ресми және халықаралық тілдерде еркін қарым-қатынас жасай алуы.
-
Код ON3
Менеджмент, маркетинг және бизнестің басқа салалары бойынша, кәсіби мәселелерді шешу үшін және туризм мен қонақжайлылық индустриясы саласында тиімді және үздіксіз кәсіби даму үшін стратегиялық дағдыларды қолдану үшін кең білім алу.
-
Код ON4
Қонақжайлылық индустриясында басқарушылық және кәсіби шешімдер қабылдау үшін, қажетті деректерді тиімді талдау үшін әртүрлі дереккөздерден күрделі деректерді пайдалану және IT-технологиялар мен операциялық бағдарламаларды қолдана білу.
-
Код ON5
Таңдалған салада мансапты жалғастыру және дамыту үшін қонақжайлылық индустриясы, туризм және іс-шараларды ұйымдастыру саласындағы бизнестің әртүрлі аспектілері бойынша теориялық және практикалық білім мен дағдыларға үйрену.
-
Код ON6
Қонақжайлылық пен туризм саласындағы білім мен тәжірибені дамыту үшін қазіргі және болашақ қажеттіліктерге жауап ретінде әдістемелік және ғылыми білімді қалай қолдану керектігін білу.
-
Код ON7
Қонақжайлылық пен туризм саласындағы инновациялық шешімдер мен мүмкіндіктерді іздеуде басқару принциптері мен практикалық білімді қолданатын сыни және жобалық ойлау қабілеттерін дамыту.
-
Код ON8
Қазіргі заманғы туризм және қонақжайлылық индустриясы туралы терең білім мен жүйелік түсініктерді қалыптастыру.