7M11103 Туризм және тұрақты даму в Нархоз Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өзінің кәсіби қызметінде тұрақты даму қағидаттарына бағдарланған, туризм саласында болып жатқан процестерді терең зерделеумен іргелі білімді үйлестіретін, жеке, сондай-ақ мемлекеттік деңгейде ғылыми-зерттеу, педагогикалық, жобалық қызмет салаларында кәсіби дағдыларды қолдануға дайын туризм саласы үшін нысаналы, құзыретті, бәсекеге қабілетті кәсіпқойларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Нархоз Университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Пән инновацияға әкелетін персоналды ынталандыру мен бәсекеге қабілетті ұйымдық мәдениетті қалыптастырудағы психология әдістерін меңгеру және де іскерлік қауымдастықтың әлуметтік-экономикалық даму тенденцияларын ескере отырып персоналдың, жеке тұлғаның және топтың мінез-құлығын басқарудың заманауи әдістемесін қамтиды. Магистрант оқу нәтижелерін игереді және сыни ойлауды қалыптастырады, өзін-өзі талдау мен кейс стадиді зерделеу арқылы біржақты ойлауды өту негізінде тиімді қарым-қатынас жасауды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі тұрақты даму
Курс туризмге және оның қазіргі әлемдегі рөліне жан-жақты көзқарас береді, теріс әсерді азайту және туризмнің оң әсерін күшейту жөніндегі стратегияларды тұтас көзқарас шеңберінде қарайды; негізгі мақсаты кейінгі ұрпақ үшін табиғи тепе-теңдікті сақтау болып табылатын өзін-өзі ұйымдастыруға бағытталған Туризм экономикасы, қоршаған орта, қоғам және туризм қоғамдастығы арасындағы қатынастарды зерделеуге байланысты жаһандық проблемалар. Магистранттар әлемнің түрлі өңірлерінде туризмді дамыту нәтижелеріне талдау жасай алады, тұрақты туризмді дамытуға қандай шаралар мен бағдарламалар ықпал ететінін, осы процеске қандай субъектілер тартылуы тиіс екенін, әлемде қалай жауапты турист болу керектігін анықтай алады. Курсты меңгеру туризмнің тұрақты дамуы туралы өзінің көзқарасын таныстыруды қамтитын кешенді емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістеріне туризм нарығының өкілдері қатысады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылым философиясын талдау призмасы арқылы қарастырады, ғылым тарихы, оның ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білім береді; ғылыми зерттеулер жүргізу әдістерін және олардың қоғамның дамуындағы маңыздылығын қолданады. Магистранттарда ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге ықпал ететін аналитикалық және ғылыми ойлау дағдылары қалыптасады. Курс магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытады. Осы мақсаттарға жету ұлы ойшылдар мен өткен және қазіргі ғалымдардың түпнұсқа мәтіндерін оқуға ықпал етеді. Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс ағылшын тілін ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас үшін тиімді қолдана отырып, талдау, жинақтау, жіктеуде ағылшын тілін тиімді пайдалану дағдыларын дамытуды көздейді және шетел серіктестерімен қарым-қатынаста шетел тілінің коммуникативті құзіреттілігін және оның еркін көрінісін (B1 деңгейі және одан жоғары) әрі қарай дамытуға арналған, сондай ақ әрі қарай өздігінен білім алуы үшін. Курс барысында магистранттар өздерінің жеке көзқарастары мен зерттеу нәтижелерін еркін білдіре отырып, сыни тұрғыдан ойлау принциптеріне сүйене отырып, өз көзқарастарын нақты және негіздеп көрсетуге, қарым-қатынас жасауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыруға, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгертуге, кәсіби міндеттерді шығармашылықпен шешуге дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Курс түрлі дәрістерде оқытуға керек практикалық дағдыларды дамытуға бағытталып, интерактивті форматта (бірлескен жобалар, конференциялар, көпшілік талқылаулар, дәрістің интерактивті түрлері) жүргізіледі. Оқу аяқталысымен магистрант халықаралық қатынастар аясында алған теориялық білімін беруге мүмкіндік алып, студенттерді оқытушылық қызмет саласында тәжірибелік қабілеттерге үйрете алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістемесі
Пән ғылым мен білімге жоғары білікті кадрларды даярлауға ықпал ететін ғылыми әдістеменің, оның тарихының генезисінің өзекті мәселелерін зерттеуге бағытталған. Курс белгілі бір ғылым саласындағы зерттеу мәселелерін қоя білу және оны шешуге, өзіндік дербес зерттеу траекториясын ұйымдастыруға, алынған нәтижелерді сәйкесінше қорытындылар мен тұжырымдарға синтездеуге мүмкіндік береді, сыни ойлауды, зерттеу әдістерінің сандық және сапалық әдістерін талдай алу дағдыларын игерудің арқасында қол жеткізіледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мінез-құлық маркетингі
Курс тұрақты маркетинг қағидаттарына негізделген әр түрлі нарықтардағы жеке тұлғалардың, топтардың және ұйымдардың мінез-құлқын басқару технологиясын: мінез-құлық маркетингі тұжырымдамасын, тұтынушылық мінез-құлықты зерттеудің бағыттары мен әдістерін, тұтынушылық мінез-құлықтың жеке детерминанттарын, өмір салтын сипаттау тұжырымдамасы мен әдістерін, тұтынушы мінез-құлқына сыртқы ортаның ықпалын, саналы тұтыну мәдениетін, мәдениаралық маркетингті, кәсіби этика мен консьюмеризмді зерттеуге бағытталған. Магистранттар ситуациялық, шетелдік және отандық мәселелерді шешеді, сонымен қатар «Компаниядағы мінез-құлық маркетингін жетілдіру» (таңдалған зерттеу объектісінің материалдары негізінде) жеке жобасын жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және туристік дестинацияны тұрақты басқару
Курс қоршаған ортаны қорғауға, туризмді дамытудың экономикалық және әлеуметтік-мәдени аспектілеріне қатысты тұрақтылық принциптерін қарастырады және туризмнің ұзақ мерзімді тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін осы үш аспект арасында тиісті тепе-теңдік орнатылуы керек. Тұрақты туризм және туристік дестинацияларды тұрақты басқару туристердің көпжоспарлы тәжірибесін пайдалана отырып, олардың нәтижелердің тұрақтылығы туралы хабардарлығын арттыра отырып және олардың арасында тұрақты туризм бойынша практикалық қызметті ілгерілете отырып, туристердің қажеттіліктерін қанағаттандырудың жоғары деңгейін қолдауға бағытталуы тиіс. Магистранттар Global Sustainable Tourism Criteria қызметімен, бағдарламасымен, құралдарымен және қағидаларымен - тұрақты туризмнің жаһандық өлшемшарттарымен таныса алады, Туризмді басқару ұйымдарына арналған бағдарлама ретінде тұрақты дестинациялар қағидаттарын анықтай алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер (ілгерілемелі курс)
Курс нақты бизнес-міндеттерді шешуде қолдану үшін маркетингтік зерттеулердің негізгі тұжырымдамаларын, процестері мен әдістерін терең зерттеуге, соның ішінде сапалық және сандық зерттеулер жүргізу әдістерін, әлеуметтік желілердегі маркетингтік зерттеулерді, қолданбалы маркетингтік зерттеулерді, болжау әдістерін терең зерттеуге бағытталған. Оқыту нәтижелерін бағалау компаниялар мен маркетингтік агенттіктердің шетелдік және отандық жағдайларын зерттеу арқылы жүзеге асырылады, сонымен қатар «Нарық конъюнктурасын маркетингтік зерттеу (таңдап алған зерттеу объектісінің материалдары негізінде)» жеке жобасын жүзеге асыруды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мәдени мұраны тұрақты басқару
Курс тұрақты даму контекстіндегі материалдық емес мәдени мұраның рөлі мен орнын қалай жақсы түсінуге болатындығы туралы идеялар кешенін, оның қосқан үлесі мойындалып, жүзеге толықтай асырылуын карастырады. Материалдық емес мәдени мұра тұрақты дамуға үш бағыт (адам құқықтары, тең құқылық және тұрақтылық) шеңберінде тиімді әрекеттесіп қана қоймай, сондай-ақ тұрақты дамудың негізін қалаушы алғышарттары болып табылатын бейбітшілік пен қауіпсіздікке де ықпал ететін болады. Магистранттар: материалдық емес мәдени мұранын сауда саттық қауіпсіздігіне қол жеткізу ісінде қалай маңызды бола алатынын талдай алады, әлеуметтік бірлік пен интеграцияны нығайтуға, табиғи ресурстарды тұрақты басқаруға және биоәртүрлілікті қорғауға ықпал ете алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бренд менеджмент
Курс бизнес пен тұтынушылар тұрғысынан брендингті басқару аспектілерін терең зерттеуге бағытталған: бренд және оның бренд құндылықтары, брендтің сәйкестігі және брендтің құрылуы, брендтің өлшемдері, брендтің капиталы, брендингтегі тұтынушылардың қабылдауы, брендтің позициясы, брендтің өсуі, брендті басқару. Курсты оқу барысында магистранттар жағдайлық мәселелерді шешеді, мықты брендтер құру тәжірибесін зерттейді, отандық және шетелдік кейстерді талқылайды, сонымен қатар «Брендті нарықта жылжыту (таңдалған бренд материалдары негізінде)» жеке жобасын жүзеге асырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық этика және туристік мінез-құлық
Курс ірі туристік орталықтар болып саналатын елдердің жергілікті тұрғындарының туристермен өзара әрекеттесуінің этикалық мәселелері мен сұрақтарын қарастырады. әртүрлі санаттағы елдерге туристердің келуі үшін этикалық жадынамалар-нұсқаулықтар әзірлеуді, қолданыстағы жергілікті салт-дәстүрлер мен ережелерге түсіністікпен қарауды ұсынатын Туризм жөніндегі Халықаралық Кеңестің қызметі қаралады. Магистранттар әртүрлі даму түрлеріне жататын туристік елдердің менталитеті мен этикалық нормалары мен ережелерін ашатын құжаттарды талдай, салыстыра және жалпылай алады, жергілікті дәстүрлерді, менталитетті, этикалық нормаларды ескере отырып, туристерге арналған жадынама-нұсқаулықтарды өздері жасай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық пен туризмнің люкс менеджменті
Қонақжайлылық индустриясында осы сегменттің пайда болуы мен кеңеюінің себептері мен заңдылықтарын, соның ішінде бүкіл әлем бойынша, оның ішінде Қазақстанда да кірістердің тұрақты өсу тенденцияларын, сондай-ақ тәуекелдер мен қауіптерді анықтайды. Курс материалдары әлемде және Қазақстанда люкстік сегменттің дамуын айқындайтын тренд бойынша зерттеулерді және таяу болашаққа болжамдарды қамтиды. Магистранттар талдау, салыстыру және жалпылау барысында, сондай-ақ люкс-класты ірі қонақ үй желілері базасында аудиториядан тыс көшпелі сабақтар барысында люкс класты тұтынушыларға қызмет көрсету сұраулары мен ерекшелігін анықтай алады, тәуекелдердің пайда болуының алдын алады. Курсты игеру Люкс-класс клиенттері үшін әзірленген қызмет жобасын қорғауды қамтитын кешенді емтиханмен аяқталады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг-менеджмент
Курс маркетингтік стратегияларды әзірлеу мен жүзеге асыруды терең зерттеуге бағытталған, ол келесі бөлімдерден тұрады: стратегиялық жоспарлаудағы үрдістер, тәсілдер және құралдар, бәсекелік талдау және компанияның бәсекелік артықшылықтарын бағалау, корпоративтік, функционалды және инструменталдық деңгейде маркетингтік стратегияларды әзірлеу, ғаламдық нарыққа шығу (экспорттық, аралық, сатылық), стратегиялық маркетинг жоспарын құру және оны жүзеге асыру. Курсты оқу барысында күрделі тақырыптық зерттеулер комбинациясы, бизнес-серіктестердің нақты жобалары, сонымен қатар жағдайлық есептер, шетелдік және отандық кейстер қолданылады, сонымен қатар Компанияның стратегиялық жоспарын әзірлеу (таңдалған зерттеу объектісі материалдары негізінде) жеке жобасын орындауды қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық пен туризм өнімінің тұжырымдамалары
Курс қонақжайлылық саласындағы өнімдер мен қызметтерді дамыту тұжырымдамаларын қарастырады, атап айтқанда: орналастыру, тамақтану, тасымалдау, ойын-сауық және демалыс, сауықтыру және басқалары. Бұл кешен тұрақты даму материалдарына негізделген Магистранттар қазіргі тенденциялардың тұрақты даму қағидаттарына, нарықтық ортадағы өзгерістер мен бәсекелестік сипатындағы туристік өнімнің/қызметтің өмірлік цикліне әсерін талдай алады, Қазіргі белгісіздік жағдайын ескере отырып, осы салада жаңа қызметтер мен өнімдердің пайда болуын болжау және болжау құралдарын қолдана алады; Қазақстан мен әлемнің қонақжайлылық нарығында бар туристік өнімдер мен қызметтердің мәліметтер базасымен жұмыс істеу, қызметтерді олардың өміршеңдігі мен ҚР туризм нарығында одан әрі даму және қолдану перспективасы бойынша салыстыру, талдау, қорытындылау және жіктеу. Курсты меңгеру жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістеріне жетекші туроператор-менеджерлер қатысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты маркетинг
Курс тұрақты маркетинг тұжырымдамасын зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерден тұрады: компанияның тұрақты даму деңгейлері (экономикалық, әлеуметтік және экологиялық тұрақтылық); тұрақты маркетинг құралдары «3Р» (aдамдар, пайда, планета/қоршаған орта); компанияның маркетингтік ортасындағы өзгерістердің тұрақты маркетингтің дамуына әсері; нарық субъектілерінің микроортасын экологияландыру; экологиялық таза өнімге сұранысты қалыптастыру және экологиялық таза өнім саласындағы бәсекелестікті дамыту, тұтынушылардың экологиялық мәдениетін арттыру, өсіп келе жатқан экологиялық проблемалар мен экологиялық қызмет шығындарын ескере отырып елдің/аймақтың/компанияның бәсекеге қабілеттілігін өзгерту негізінде компанияда тұрақты маркетингті дамыту бағыттары, экологиялық заңнаманы дамыту, өнімнің экологиялық тазалығын арттыру негізінде оның тұтынушылық құндылығын жоғарылату, компанияның оң экологиялық беделін қалыптастыру, экологиялық таңбалау мен сертификаттауды тарату. Магистранттар тұрақты маркетинг бойынша шетелдік және отандық кейстерді зерттейді, сонымен қатар командалық жоба шеңберінде таңдалған компания үшін нақты тұрақты маркетингтік стратегияны әзірлейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық пен туризмнің ұйымдастырушылық стратегиясы
Курс саланы басқарудың тиімді жүйесін құруды және туризм мен қонақжайлылық индустриясының кез-келген кәсіпорнының жұмыс істеуін қамтамасыз ететін қонақжайлылық саласындағы ұйымдастырушылық стратегияларды әзірлеу әдістемесін қарастырады. Магистранттар қонақжайлылық саласының алдында тұрған негізгі стратегиялық принциптер мен тұжырымдамалық міндеттерге сүйене отырып, сала мен кәсіпорынды талдау әдіснамасын қолданады. Курс аясында магистранттар тәуекелдерді талдайды және проблемаларды анықтайды, саладағы өзекті және стандартты емес шешімдерді әзірлеп, ұсына алады. КТА және КАГИР кәсіби қауымдастықтарымен тығыз қарым-қатынас жасай отырып, жеке және топтық жобалар шеңберінде бизнес-кейстерді шешуге, бағдарламалық және құқықтық құжаттарды, сала стандарттарын талдауға қатысатын болады. ҚР-да туризмді дамытудың 2025 жылға дейінгі тұжырымдамасының мысалында ҚР өңірлерінің туристік-рекреациялық, адами және инвестициялық әлеуетіне сәйкес басым туристік бағыттарды айқындайды және кәсіпорындарды дамыту стратегиясын әзірлейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экологиялық және ауылдық туризмді тұрақты дамыту
Пән экологиялық және ауылдық туризмнің көп қырлы аспектілерін қамтитын материалды қамтиды, туризмнің табиғи кешендерге әсерін, туризмді тұрақты дамытудың қағидаттары мен басымдықтарын, экологиялық және ауылдық туризм шеңберіндегі бару объектілерін, туризмнің перспективалы түрі: эко және ауылдық туризм саласында жұмыс істейтін маман білуге тиіс халықаралық ұлттық парктердің географиясын қарайды. Магистранттар туризмнің перспективалық түрін дамытуды ғылыми талдау және болжау дағдыларын меңгереді: эко-және ауылдық туризм, оны өзінің кәсіби қызметінде пайдалана білу; туристік компаниялар үшін эко - және ауылдық туризмді дамыту міндеттерін қою және шешу, экотуристік нарықтың өсу серпіні мен сыйымдылығын, экотуристің маркетингтік бейінін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік-рекреациялық кластерлерді жобалау және басқару
Пән туризм және рекреация кәсіпорнының бизнес-процестерін стратегиялық және ағымдағы жобалауды негіздеу процесі, туристік кәсіпорында инновацияның тиімді әдістерін енгізудің тиімділігін бағалау, туризмдегі жобалау қызметін ұйымдастыру және басқару туралы жан-жақты түсінік береді. Туристік жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық тетіктерін зерделеуге, өңірлік туристік-рекреациялық кластерлерді әзірлеу мен басқарудың ерекшелігі мен технологиясын зерделеуге, туристік кластерлердің перспективалық даму тұжырымдамаларын модельдеуге ерекше назар аударылады. Магистранттар туристік-рекреациялық аумақтарды игеру және дамыту бағдарламаларын қалыптастырып, талдай алады; туристік кластердің дамуын болжай алады, оларды дамыту стратегиясын қалыптастыра алады және басым туристік қызмет бағыттарын аныктай алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм саласындағы жобалау қызметі
Бұл курста Туризмдегі жобалық қызметтің ерекшелігі туралы жүйелі көзқарас берілген. Жобаларды басқару стандарттарының негізінде мыналар қарастырылды: жобалар мен жобалық өнімдердің түрлері, жобаның құрылымы, жоба бойынша жұмыс алгоритмі, мақсат, міндеттер қою, жоспар мен оны іске асыру кезеңдерін әзірлеу әдіснамасы, жобаны бағалау критерийлері; ақпарат көздерімен, ресурстармен жұмыс істеу әдіснамасы, жобаны таныстыру түрінде ұсыну, жобаның жазбаша бөлігін ресімдеу, жобаны іске асыру барысы туралы есеп жасау, қорытындыларды ресімдеу, тәуекелдерді есепке алу және еңсеру. Магистранттар материалды талдауға, оқшаулауға, дәлелді түрде ұсынуға, ақпаратты жинақтауға, бақылауға, жүйелеуге, командада жұмыс істеудің маңыздылығын және жобадағы бірлескен қызметтің рөлін түсінуге мүмкіндік алады. Курсты меңгеру қонақжайлылық саласындағы өзекті бағыттардағы жобаны қорғаумен аяқталады. Қонақ дәрістеріне туризм және қонақжайлылық нарығының кәсіби қауымдастықтарының менеджерлері қатысады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік және қалалық туризмді тұрақты дамыту
Бұл іскерлік (Business) және қалалық (Urban) туризмнің тұжырымдамалары мен қағидаттарын, өндіріс пен тұтыну құрылымын, сондай-ақ оны дамытудың осы сегментіндегі басшылықты, жоспарлауды және басқаруды қамтитын арнайы курс. Түбегейлі жаңа екі бағыт қаралатын болады: қалалық туризм қалаларды жаңарту құралы ретінде; білім генерациясы және ақылды туризм, сондай-ақ қалалық ортадағы кездесулер индустриясы ретінде іскерлік туризм қаралады . Магистранттар туризм-бизнес-қоғамдастықтың өзара байланысын анықтап, талдайды жане туризмді дамытуды реттеудегі Үкіметтің рөлі-қоршаған ортамен және қоғаммен өзара әрекеттесуын талдайды. Олар қалалық / іскерлік туризмнің дамуы мен мүмкіндіктерін бағалай алады. Курс жобаны қорғаумен аяқталады. Бизнес орта, туризмнің кәсіби қауымдастықтары өкілдерінің қатысуымен қонақ дәрістерін өткізу жоспарлануда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Холистикалық маркетинг
Курс тұтас маркетинг тұжырымдамасын зерттеуге бағытталған және келесі бөлімдерден тұрады: холистикалық (тұтас) маркетингтің құрылымы; тұтынушылық құндылықты зерттеу, құру және ұсыну; холистикалық маркетингтің құралдары; өзара қарым-қатынас маркетингі (CRM, PRM); біріктірілген маркетинг (біріктірілген маркетингтік коммуникациялар мен маркетингтік арналарды басқару); ішкі маркетинг (персонал маркетингі); әлеуметтік жауапты маркетинг (компанияның маркетингтік стратегиясында этикалық, экологиялық, құқықтық және әлеуметтік аспектілерді ескеру); тұтынушылардың, персоналдың және компанияның мүдделі тараптарының қанағаттанушылығын және ниеттестік дәрежесін бақылау. Курс барысында магистранттар шетелдік және отандық кейстерді, сондай-ақ «Компаниядағы холистикалық маркетингті басқару (таңдалған зерттеу объектісінің материалдары негізінде)» жеке жобасын орындау көзделген
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік бағытты дамыту және жылжыту
Пән қолда бар статистикалық мәліметтер негізінде туристік бағыттардың дамуын жобалау, аймақтың даму проблемалары мен тенденцияларын анықтау дағдыларын қалыптастырады. Теориялық және эмпирикалық әдістерді қолдану: статистикалық мәліметтерді талдау, жобалау және модельдеу, туристік бағыттар мен қызметтерді ілгерілету үшін маркетингтік құралдар, командалық жұмыс арқылы, туризм практиктерінің жетекшілігімен студенттер туристік бағытты дамыту жобасын әзірлеп, қорғай алады. Курс магистранттың зерттеу практикасымен сабақтастықта игеріледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Туризмнің құрылымдық бөлімшесі мен кәсіпорнын тұтастай немесе оның қызметінің бағыттары бойынша (көшпелі, кірме, ішкі, іскерлік, ауылдық, экологиялық туризм), оның ішінде жүйеленбеген ақпаратты талдау, шешім қабылдау процесін автоматтандыру, бұлтты технологиялар саласында қазіргі заманғы IT-шешімдерді пайдаланудың арқасында орнықты даму қағидаттары негізінде басқарудың тиімділігін арттырады, цифрландыру және әлеуметтік желілердің мүмкіндіктері.
- Тұрақты даму қағидаттарын басшылыққа ала отырып, туризм саласындағы өзекті зерттеу міндеттерін анықтайды және шешеді, әртүрлі және толық емес деректерді талдау және синтездеу үшін ғылыми зерттеу әдіснамаларын қолданады, күшті және әлсіз байланыстарды анықтайды, сыни ойлау, экологиялық көзқарас негізінде тұжырымдар мен ұсыныстарды әзірлейді.
- Стратегиялық көрсеткіштерді каскадтау, дамудың баламалы мүмкіндіктерін, шектеулерді, тәуекелдер мен инновациялық әлеуетті назарға ала отырып, сондай-ақ жағдайға байланысты стратегияларды реттей және өзгерте отырып, туризм кәсіпорнының тұрақты дамуының тиімді стратегиясын әзірлейді.
- Заманауи зерттеулердің нәтижелерін кәсіпорындардың практикалық қызметіне біріктіреді, орнықты даму қағидаттары негізінде туризм кәсіпорындарында жаңа процестерді енгізеді және оңтайландырады, белгісіздік пен өзгерістер жағдайында жұмыс істеуге дайын жоғары тиімді әлеуметтік жауапты командаларды құра отырып, күш-жігерді тұтынушылардың әртүрлі топтары мен мақсатты сегменттерінің, соның ішінде "люкс класс" сұраныстарын қанағаттандыруға бағыттайды, қызметкерлерді үнемі өзін-өзі оқытуға бағыттай отырып, байланыс және ақпараттық ағындарды басқару арналарын қолдана отырып, ынталандыру және ынталандыру жүйесін құрады.
- Тұрақты дамуға бағдарланған туризм саласындағы оқыту әдістемесі мен жұмыс тәжірибесін пайдалана отырып, өзінің практикалық тәжірибесі мен зерттеу нәтижелерін шығармашылықпен түрлендіре отырып, оқу процесін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын таңдай отырып, дербес жүйеленген теориялық білімді анық, біржақты және дәйекті түрде баяндай отырып, оқытуды басқарады.
- Тұрақты даму принциптерін пайдалана отырып, бүкіл әлем бойынша ағымдағы және дамып келе жатқан тауашаларда маркетингті жоспарлау мен жылжытудың әртүрлі құралдарын қолдана отырып, туризм кәсіпорындарының өнімдері мен қызметтерін ілгерілету және өткізу бойынша тиімді маркетингтік шешімдерді әзірлейді.
- Тиісті ішкі және сыртқы контрагенттерге, тұтынушыларға және мүдделі тұлғаларға нақты кері байланыс бере отырып, оны жинау және бағалау арқылы ішкі және сыртқы есептіліктен алынған ақпаратты талдау және синтездеу негізінде тиімді стратегиялық және тактикалық шешімдер қабылдайды.
- Тұрақты даму қағидаттарын басшылыққа ала отырып, тұрақтылық пен персоналдың мінез-құлқын жобалай отырып, адам ресурстарын ұтымды және тиімді пайдалану арқылы өзгерістерді басқара отырып, туризм саласындағы озық әдіснамаларды, халықаралық этикалық нормалар мен ережелерді пайдалана отырып, туризм кәсіпорындарының өзгерістерге деген қажеттіліктерін анықтайды.