Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M11103 Туризм және тұрақты даму в Нархоз Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өзінің кәсіби қызметінде тұрақты даму қағидаттарына бағдарланған, туризм саласында болып жатқан процестерді терең зерделеумен іргелі білімді үйлестіретін, жеке, сондай-ақ мемлекеттік деңгейде ғылыми-зерттеу, педагогикалық, жобалық қызмет салаларында кәсіби дағдыларды қолдануға дайын туризм саласы үшін нысаналы, құзыретті, бәсекеге қабілетті кәсіпқойларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Нархоз Университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Басқару психологиясы
Туризмдегі тұрақты даму
Ғылым тарихы мен философиясы
Шетел тілі (кәсіби)
Жоғары мектеп педагогикасы
Ғылыми зерттеу әдістемесі
Мінез-құлық маркетингі
Экология және туристік дестинацияны тұрақты басқару
Маркетингтік зерттеулер (ілгерілемелі курс)
Мәдени мұраны тұрақты басқару
Бренд менеджмент
-
2 Оқу жылы
Экологиялық этика және туристік мінез-құлық
Қонақжайлылық пен туризмнің люкс менеджменті
Стратегиялық маркетинг-менеджмент
Қонақжайлылық пен туризм өнімінің тұжырымдамалары
Тұрақты маркетинг
Қонақжайлылық пен туризмнің ұйымдастырушылық стратегиясы
Экологиялық және ауылдық туризмді тұрақты дамыту
Туристік-рекреациялық кластерлерді жобалау және басқару
Туризм саласындағы жобалау қызметі
Іскерлік және қалалық туризмді тұрақты дамыту
Холистикалық маркетинг
Туристік бағытты дамыту және жылжыту
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Туризмнің құрылымдық бөлімшесі мен кәсіпорнын тұтастай немесе оның қызметінің бағыттары бойынша (көшпелі, кірме, ішкі, іскерлік, ауылдық, экологиялық туризм), оның ішінде жүйеленбеген ақпаратты талдау, шешім қабылдау процесін автоматтандыру, бұлтты технологиялар саласында қазіргі заманғы IT-шешімдерді пайдаланудың арқасында орнықты даму қағидаттары негізінде басқарудың тиімділігін арттырады, цифрландыру және әлеуметтік желілердің мүмкіндіктері.
- Тұрақты даму қағидаттарын басшылыққа ала отырып, туризм саласындағы өзекті зерттеу міндеттерін анықтайды және шешеді, әртүрлі және толық емес деректерді талдау және синтездеу үшін ғылыми зерттеу әдіснамаларын қолданады, күшті және әлсіз байланыстарды анықтайды, сыни ойлау, экологиялық көзқарас негізінде тұжырымдар мен ұсыныстарды әзірлейді.
- Стратегиялық көрсеткіштерді каскадтау, дамудың баламалы мүмкіндіктерін, шектеулерді, тәуекелдер мен инновациялық әлеуетті назарға ала отырып, сондай-ақ жағдайға байланысты стратегияларды реттей және өзгерте отырып, туризм кәсіпорнының тұрақты дамуының тиімді стратегиясын әзірлейді.
- Заманауи зерттеулердің нәтижелерін кәсіпорындардың практикалық қызметіне біріктіреді, орнықты даму қағидаттары негізінде туризм кәсіпорындарында жаңа процестерді енгізеді және оңтайландырады, белгісіздік пен өзгерістер жағдайында жұмыс істеуге дайын жоғары тиімді әлеуметтік жауапты командаларды құра отырып, күш-жігерді тұтынушылардың әртүрлі топтары мен мақсатты сегменттерінің, соның ішінде "люкс класс" сұраныстарын қанағаттандыруға бағыттайды, қызметкерлерді үнемі өзін-өзі оқытуға бағыттай отырып, байланыс және ақпараттық ағындарды басқару арналарын қолдана отырып, ынталандыру және ынталандыру жүйесін құрады.
- Тұрақты дамуға бағдарланған туризм саласындағы оқыту әдістемесі мен жұмыс тәжірибесін пайдалана отырып, өзінің практикалық тәжірибесі мен зерттеу нәтижелерін шығармашылықпен түрлендіре отырып, оқу процесін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын таңдай отырып, дербес жүйеленген теориялық білімді анық, біржақты және дәйекті түрде баяндай отырып, оқытуды басқарады.
- Тұрақты даму принциптерін пайдалана отырып, бүкіл әлем бойынша ағымдағы және дамып келе жатқан тауашаларда маркетингті жоспарлау мен жылжытудың әртүрлі құралдарын қолдана отырып, туризм кәсіпорындарының өнімдері мен қызметтерін ілгерілету және өткізу бойынша тиімді маркетингтік шешімдерді әзірлейді.
- Тиісті ішкі және сыртқы контрагенттерге, тұтынушыларға және мүдделі тұлғаларға нақты кері байланыс бере отырып, оны жинау және бағалау арқылы ішкі және сыртқы есептіліктен алынған ақпаратты талдау және синтездеу негізінде тиімді стратегиялық және тактикалық шешімдер қабылдайды.
- Тұрақты даму қағидаттарын басшылыққа ала отырып, тұрақтылық пен персоналдың мінез-құлқын жобалай отырып, адам ресурстарын ұтымды және тиімді пайдалану арқылы өзгерістерді басқара отырып, туризм саласындағы озық әдіснамаларды, халықаралық этикалық нормалар мен ережелерді пайдалана отырып, туризм кәсіпорындарының өзгерістерге деген қажеттіліктерін анықтайды.