Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01416 Көркем білім, графика және жобалау в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Заманауи көркем білімнің ғылыми-әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнге кіріспе. Курстың мақсаты, міндеттері, жалпы сипаттамасы. Қазіргі көркем білім берудің мәні мен ерекшелігі. Жалпы білім беру жүйесіндегі көркемдік білімнің орны. Қазіргі заманғы көркем білім беру теориясы мен тәжірибесіндегі проблемалар мен қайшылықтар. Философия және өнер. Философиядағы тұтастық принципі, жалпы ғылыми салаларда және оның көркем білім беру үшін маңызы. Философия мен көркем білімдегі объективті және субъективті өзара байланыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Мазмұны: Басқару психологиясы — басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СӨЖ, СҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Материалдық емес мәдени мұра және көркем білім
    Несиелер: 5

    Пәнге кіріспе. Курстың мақсаты, міндеттері, жалпы сипаттамасы. Курстың негізгі ұғымдары. ЮНЕСКО-ның материалдық емес мәдени мұра саласындағы стратегиясы. Материалдық емес мәдени мұра Оқу материалы ретінде. Материалдық емес мәдени мұра мен көркем білімнің өзара байланысы. Материалдық емес мәдени мұраны сақтаудағы және танымалдаудағы көркемдік білімнің рөлі. Дәстүрлі қолөнер материалдық емес мәдени мұраның элементі ретінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық өнертану
    Несиелер: 5

    Өнер педагогикасы пәні және оның педагогикалық ғылым жүйесіндегі орны. Көркем шығармашылық қызметтің пайда болуы және дамуы. Ренессанс дәуіріндегі өнер педагогикасы. XVII-XIX ғасырлардағы Батыс Еуропаның көркем-педагогикалық ілімдерінің идеялары. Көркем академиялардың пайда болуы. Қазақтың дәстүрлі дүниетанымы жүйесіндегі өнер педагогикасы. ХХ ғасырдағы Қазақстандағы педагогикалық өнертанудың қалыптасуы мен дамуы. Егеменді Қазақстанда өнер педагогикасының дамуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем қосымша білім берудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнге кіріспе. Курстың мақсаты, міндеттері, жалпы сипаттамасы. Қосымша білім беру міндеттері. Қосымша білім берудің негізгі бағыттары. Қосымша көркем білім беру мәселелері, кескіндеме, графика, сәндік-қолданбалы өнер, дизайн, Компьютерлік графика және өнертану, теориялық пәндерді оқытудың жаңа технологиялары мен заманауи әдістерін меңгеру. Қосымша көркем білім беру жүйесінде көркем-эстетикалық пәндерді оқытудың теориялық-әдіснамалық және психологиялық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем білімнің ғылыми зерттеулердің әдіснамалық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Көркем білім беру әдіснамасы ғылыми ізденіспен, әзірлеумен, бастапқы ережелерді, категорияларды, заңдылықтарды негіздеумен байланысты қызмет саласы ретінде, соның негізінде көркемдік білім беру мәселелері шешіледі. Көркем білім беру әдістемесінің объектісі мен пәні. Методология көркем білім беру теориясы, тарихы және әдістемесінің негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мәдениет және өнер саласында білім беру үдерісін ұйымдастыру мен жүргізудің мәні, ерекшелігі туралы негізгі мәліметтер, дидактиканың теориялық-әдіснамалық негіздері, оның негізгі заңдылықтары, функциялары мен әдістері, көркем бейіндегі арнайы пәндер саласында оқыту процесінің объектісі мен субъектісі ретінде адамның дамуының негізгі көздері мен заңдылықтары. Мәдениет және өнер саласындағы арнайы пәндер әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркемдік шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 5

    "Өнер психологиясы", "көркем шығармашылық психологиясы" және т. б. ұғымдардың мәні. Өнер психологиясы: өнер таным ретінде, өнер көркемдік тәсіл ретінде, өнер психоанализ ретінде, өнер катарсис ретінде. Көркем шығармашылық мәселелері. Ғылыми және көркем шығармашылықтың өзара байланысы. Балалар көркем шығармашылығының психологиясы. Оқушылардың шығармашылық белсенділігін дамытудың педагогикалық шарттары: қиял, интуиция, ойлау және т.б. көркем шығармашылықтың психологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығармашылық композиция (практикум)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистрлерді шығармашылық композицияларды құру және талдау әдістерімен таныстыру. Мазмұны: шығармашылық композиция пән ретінде. Картина кеңістігін ұйымдастыру. Көркем форма, түс, сызық және т.б. әртүрлі стильдер мен бағыттарда шығармашылық композицияларды құру. Қалыптасатын дағдылар: курстың негізгі теориялық түсініктерін және шығармашылық композицияларды құру әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көркемдік білім берудегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнге кіріспе. Курстың мақсаты, міндеттері, жалпы сипаттамасы. Көркем білім берудегі АКТ. Қазіргі заманғы көркем білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану. Компьютерлік желілер және Интернет. Ақпараттық технологияларды қолданудың құқықтық аспектілері, ақпаратты қорғау және қауіпсіздік мәселелері. Графикалық редакторлар және оларды көркем білім беруде қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дәстүрлi қазақ өнерiнiң бейнелеу тiлi
    Несиелер: 5

    Пән қазақ дәстүрлі өнеріндегі басым мәнерлі құралдардың ерекшелігін зерттейді. Бейнелі тілдің пайда болуы және генезисі. Бейнелі тілдің деректер ретінде өзгеруі немесе жоғалуы. Қазақтардың дәстүрлі өнеріндегі кеңістік және уақыт. Традиционное музыкальное искусство казахов. Дәстүрлі қазақ фольклоры. Қазақ қолөнерін талдау. Қолданбалы өнер дәстүрлері. Керамика. Тоқу. Дәстүрлі қазақ костюмінің Мифопоэтикасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өнер семиотикасы
    Несиелер: 5

    Көркем өнер генезисі негіздері, өнертанудағы негізгі теориялар. Семиотика өнертанудың құрамдас бөлігі ретінде. Семиотика функциялары. Семиотикалық талдаудың рөлі және философиямен, эстетикамен, әдебиеттермен және журналистикамен байланыс. Ғылыми пән ретінде Семиотиканың тарихи қалыптасу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    заманауи арт-білім беру саласындағы ғылыми зерттеу әдіснамасы мен әдістері саласында терең білімді көрсетеді;

  • Код ON2

    мәдени мұраны зерделеудің әртүрлі арт-стратегиясын қоса алғанда, арт-педагогиканың пәнаралық салалары контекстінде жаңа жағдайларда мәселелерді шешеді;

  • Код ON3

    білім алушылардың жас және психофизикалық ерекшеліктеріне, оның ішінде олардың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін көркем білім беруді құрастырудың жаңа тәсілдерін талдайды, бағалайды және синтездейді;

  • Код ON4

    көркем білім мен өнер теориясын зерттеу саласындағы өз жетістіктерін сауатты таныстырады, өзінің ғылыми-әдістемелік жетістіктерін және олардың негіздемесін шет тілінде маман емес мамандарға анық және анық дәлелдейді;

  • Код ON5

    көркем білім беру, көркем шығармашылықты зерттеу, өнердің бейнелі тілі саласында, оның ішінде ақпараттық технологиялардың көмегімен жаңа білім мен дағдыларды игереді және пайдаланады және арт-педагогикамен байланысты кез келген салада өз бетінше оқуын жалғастырады;

  • Код ON6

    кәсіби және жеке тұлғалық өздігінен білім алуды жүзеге асырады, көркем білім беру саласында және онымен шектес гуманитарлық салаларда одан әрі білім беру бағыттары мен кәсіби мансабын жобалайды;

  • Код ON7

    қосымша қызметтерді қоса алғанда, көркем білім берудің түрлі деңгейлі бағдарламалары бойынша білім алушылардың жетістіктерін бағалау және диагностикалау, қызметті ұйымдастырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолданады;

  • Код ON8

    білім беру ортасын қалыптастырады және формальды және формальды емес контексте көркем білім беру саласындағы инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыруда кәсіби білім мен біліктерді пайдаланады.

Top