7M01416 Көркем білім, графика және жобалау в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі формалды және формалды емес көркем білім беру саласында кәсіби және ғылыми құзыреттілігі және оларды іске асыру дағдылары бар педагог-зерттеушілерді даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M007 Көркем еңбек, графика және жобалау педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
-
Заманауи көркем білімнің ғылыми-әдістемелік негіздері
Несиелер: 5Пәнге кіріспе. Курстың мақсаты, міндеттері, жалпы сипаттамасы. Қазіргі көркем білім берудің мәні мен ерекшелігі. Жалпы білім беру жүйесіндегі көркемдік білімнің орны. Қазіргі заманғы көркем білім беру теориясы мен тәжірибесіндегі проблемалар мен қайшылықтар. Философия және өнер. Философиядағы тұтастық принципі, жалпы ғылыми салаларда және оның көркем білім беру үшін маңызы. Философия мен көркем білімдегі объективті және субъективті өзара байланыс.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Мақсаты: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Мазмұны: Басқару психологиясы — басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылымның тарихы және философиясы
Несиелер: 4Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СӨЖ, СҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Материалдық емес мәдени мұра және көркем білім
Несиелер: 5Пәнге кіріспе. Курстың мақсаты, міндеттері, жалпы сипаттамасы. Курстың негізгі ұғымдары. ЮНЕСКО-ның материалдық емес мәдени мұра саласындағы стратегиясы. Материалдық емес мәдени мұра Оқу материалы ретінде. Материалдық емес мәдени мұра мен көркем білімнің өзара байланысы. Материалдық емес мәдени мұраны сақтаудағы және танымалдаудағы көркемдік білімнің рөлі. Дәстүрлі қолөнер материалдық емес мәдени мұраның элементі ретінде
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық өнертану
Несиелер: 5Өнер педагогикасы пәні және оның педагогикалық ғылым жүйесіндегі орны. Көркем шығармашылық қызметтің пайда болуы және дамуы. Ренессанс дәуіріндегі өнер педагогикасы. XVII-XIX ғасырлардағы Батыс Еуропаның көркем-педагогикалық ілімдерінің идеялары. Көркем академиялардың пайда болуы. Қазақтың дәстүрлі дүниетанымы жүйесіндегі өнер педагогикасы. ХХ ғасырдағы Қазақстандағы педагогикалық өнертанудың қалыптасуы мен дамуы. Егеменді Қазақстанда өнер педагогикасының дамуы.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Көркем қосымша білім берудің теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Пәнге кіріспе. Курстың мақсаты, міндеттері, жалпы сипаттамасы. Қосымша білім беру міндеттері. Қосымша білім берудің негізгі бағыттары. Қосымша көркем білім беру мәселелері, кескіндеме, графика, сәндік-қолданбалы өнер, дизайн, Компьютерлік графика және өнертану, теориялық пәндерді оқытудың жаңа технологиялары мен заманауи әдістерін меңгеру. Қосымша көркем білім беру жүйесінде көркем-эстетикалық пәндерді оқытудың теориялық-әдіснамалық және психологиялық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Көркем білімнің ғылыми зерттеулердің әдіснамалық және әдістемелік негіздері
Несиелер: 5Көркем білім беру әдіснамасы ғылыми ізденіспен, әзірлеумен, бастапқы ережелерді, категорияларды, заңдылықтарды негіздеумен байланысты қызмет саласы ретінде, соның негізінде көркемдік білім беру мәселелері шешіледі. Көркем білім беру әдістемесінің объектісі мен пәні. Методология көркем білім беру теориясы, тарихы және әдістемесінің негізі ретінде.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Мәдениет және өнер саласында білім беру үдерісін ұйымдастыру мен жүргізудің мәні, ерекшелігі туралы негізгі мәліметтер, дидактиканың теориялық-әдіснамалық негіздері, оның негізгі заңдылықтары, функциялары мен әдістері, көркем бейіндегі арнайы пәндер саласында оқыту процесінің объектісі мен субъектісі ретінде адамның дамуының негізгі көздері мен заңдылықтары. Мәдениет және өнер саласындағы арнайы пәндер әдістемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Көркемдік шығармашылық психологиясы
Несиелер: 5"Өнер психологиясы", "көркем шығармашылық психологиясы" және т. б. ұғымдардың мәні. Өнер психологиясы: өнер таным ретінде, өнер көркемдік тәсіл ретінде, өнер психоанализ ретінде, өнер катарсис ретінде. Көркем шығармашылық мәселелері. Ғылыми және көркем шығармашылықтың өзара байланысы. Балалар көркем шығармашылығының психологиясы. Оқушылардың шығармашылық белсенділігін дамытудың педагогикалық шарттары: қиял, интуиция, ойлау және т.б. көркем шығармашылықтың психологиялық аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шығармашылық композиция (практикум)
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: магистрлерді шығармашылық композицияларды құру және талдау әдістерімен таныстыру. Мазмұны: шығармашылық композиция пән ретінде. Картина кеңістігін ұйымдастыру. Көркем форма, түс, сызық және т.б. әртүрлі стильдер мен бағыттарда шығармашылық композицияларды құру. Қалыптасатын дағдылар: курстың негізгі теориялық түсініктерін және шығармашылық композицияларды құру әдістерін қолдану
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Көркемдік білім берудегі ақпараттық технологиялар
Несиелер: 5Пәнге кіріспе. Курстың мақсаты, міндеттері, жалпы сипаттамасы. Көркем білім берудегі АКТ. Қазіргі заманғы көркем білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану. Компьютерлік желілер және Интернет. Ақпараттық технологияларды қолданудың құқықтық аспектілері, ақпаратты қорғау және қауіпсіздік мәселелері. Графикалық редакторлар және оларды көркем білім беруде қолдану
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Дәстүрлi қазақ өнерiнiң бейнелеу тiлi
Несиелер: 5Пән қазақ дәстүрлі өнеріндегі басым мәнерлі құралдардың ерекшелігін зерттейді. Бейнелі тілдің пайда болуы және генезисі. Бейнелі тілдің деректер ретінде өзгеруі немесе жоғалуы. Қазақтардың дәстүрлі өнеріндегі кеңістік және уақыт. Традиционное музыкальное искусство казахов. Дәстүрлі қазақ фольклоры. Қазақ қолөнерін талдау. Қолданбалы өнер дәстүрлері. Керамика. Тоқу. Дәстүрлі қазақ костюмінің Мифопоэтикасы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Өнер семиотикасы
Несиелер: 5Көркем өнер генезисі негіздері, өнертанудағы негізгі теориялар. Семиотика өнертанудың құрамдас бөлігі ретінде. Семиотика функциялары. Семиотикалық талдаудың рөлі және философиямен, эстетикамен, әдебиеттермен және журналистикамен байланыс. Ғылыми пән ретінде Семиотиканың тарихи қалыптасу ерекшеліктері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON1
заманауи арт-білім беру саласындағы ғылыми зерттеу әдіснамасы мен әдістері саласында терең білімді көрсетеді;
-
Код ON2
мәдени мұраны зерделеудің әртүрлі арт-стратегиясын қоса алғанда, арт-педагогиканың пәнаралық салалары контекстінде жаңа жағдайларда мәселелерді шешеді;
-
Код ON3
білім алушылардың жас және психофизикалық ерекшеліктеріне, оның ішінде олардың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін көркем білім беруді құрастырудың жаңа тәсілдерін талдайды, бағалайды және синтездейді;
-
Код ON4
көркем білім мен өнер теориясын зерттеу саласындағы өз жетістіктерін сауатты таныстырады, өзінің ғылыми-әдістемелік жетістіктерін және олардың негіздемесін шет тілінде маман емес мамандарға анық және анық дәлелдейді;
-
Код ON5
көркем білім беру, көркем шығармашылықты зерттеу, өнердің бейнелі тілі саласында, оның ішінде ақпараттық технологиялардың көмегімен жаңа білім мен дағдыларды игереді және пайдаланады және арт-педагогикамен байланысты кез келген салада өз бетінше оқуын жалғастырады;
-
Код ON6
кәсіби және жеке тұлғалық өздігінен білім алуды жүзеге асырады, көркем білім беру саласында және онымен шектес гуманитарлық салаларда одан әрі білім беру бағыттары мен кәсіби мансабын жобалайды;
-
Код ON7
қосымша қызметтерді қоса алғанда, көркем білім берудің түрлі деңгейлі бағдарламалары бойынша білім алушылардың жетістіктерін бағалау және диагностикалау, қызметті ұйымдастырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолданады;
-
Код ON8
білім беру ортасын қалыптастырады және формальды және формальды емес контексте көркем білім беру саласындағы инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыруда кәсіби білім мен біліктерді пайдаланады.