Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02130 Актерлық өнер в Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Үйренген машықтарын: қызғылықты, сауықты-думанды, публицистикалық бағдарламалар мен телебағдарламалар дайындау технологиясын, ток-шоу дайындауда қолдана біледі.
  • Қазақ және шет ел әдебиетінің негізгі даму кезеңдерін, қазақ және әлем театрларының пайда болу үдерістерін, қалыптасу және дамуын, театр үдерісінің негіздерін біледі.
  • Спектакльдің би-пластикалық сахналарын жасауда сахна пластикасы, ритмикасы, степ, пантомима, этикет, сахна сайысы, семсерлесу және әр түрлі жанрдағы (классикалық, тарихи-тұрмыстық, халық және қазіргі заман) билерді қолдана біледі.
  • Автордың мәтінін, әртүрлі жанрдағы (әзіл- сықақ) әдеби шығармалардың бейнелік жүйесін игеруге қабылетті. Кейіпкердің берілген бейне-кескінін өз бетімен байыта білу өнерін меңгерген. Эстрадада конферансье ретінде суырып-салмалыққа және шығармашылық ізденіске еркін бара біледі.
  • Театр педагогикасының тарихы, психологиясы мен теориясы бойынша теориялық және тәжірибелік білімді және «Станиславский жүйесі» бойынша актерлерді оқыту әдістемесін меңгерген.
  • «Станиславский жүйесінен» бастап, актерлік импровизацияны, грим салуды, рольмен жұмысты, роль сомдау перспективасы логикасынан дипломдық спектакль дайындауға дейінгі сөз сөйлеу жанры артисінің тәжірибелік және теориялық білімдерін терең меңгеру шеберлігіне қол жеткізген.
  • Дубляж жасау ісінде дауыс және дем қоюдың ерекшеліктері мен заңдылықтарын, шешендік өнердің бастауын, тарихы мен қалыптасуын, жанрлық ерекшеліктерін біледі. Сөз сөйлеудің дикциялық және орфоэпикалық айтылуын меңгерген, драматургиялық сөздің стилистикалық және орфоэпикалық ерекшеліктерін, пьеса талдауды; монологпен және ақ өлеңмен, кадр сыртындағы мәтінмен жұмыс істей біледі.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында, Қазақстан Республикасының конституциялық құрылысы негіздеріндегі қызметтің түрлі салаларында құқықтық білімдердің негіздері (әкімшілік, қылмыстық, азаматтық және т.б.) туралы қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелерін іске асырады; басқару теориясының негізгі ережелерін, өнер саласын басқару ерекшеліктерін, мәдениет саласындағы басқарудың негізгі үлгілерін біледі;
  • Білім беру мақсаттары үшін негізгі тілдік лексиканы, мамандықтың ішкі нышандарын білдіретін сөздік қорын, сондай-ақ таңдалған мамандану саласындағы негізгі терминологияны біледі; иелену қабілеті: ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын және оларды академиялық, жалпы ғылыми және кәсіби қарым-қатынас тақырыптарымен байланыстыру үшін пайдалану; ашық сөйлеу негіздері; аннотацияның негізгі әдістерін, қорытындысын, мамандық бойынша әдебиетті барабар аударады.
  • Ән салу аппараты анатомиясын, фонациялық демнің спецификасын, ансамбльде ән салу ерекшеліктерін: деммен жұмыс істеу қағидаларын және ансамбльде ән салудың ортақ мәнерін қалыптастыруды біледі. Дауыс тренингтерінің негізін, вокал жаттығуларын, әншілік диапазонды кеңейту үшін вокализ бен вокал шығармаларын, хор құрылымын, унисондық топтардың үйлесуін, интонациялық, динамикалық, ырғақтық ансамбльдердің, орындау мәдениетін меңгерген.
Top