Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02130 Актерлық өнер в Темірбек Жүргенов атындағы Қазақ ұлттық өнер академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жеке өзімен және рөлмен жұмыс істеу әдістемесін, сыртқы және ішкі техниканы меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық принциптерін ұстанатын, шығармашылық және педагогикалық жұмыспен актерлық өнердің заманауи деңгейіне сәйкес іздене білетін кәсіби маман даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B027 Театр өнері
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Дауыс қоюдың негіздері (сахна тілі/ ән салу)
Сахна пластикасының негіздері (классикалық бидің негіздері)
Сахна пластикасының негіздері ( Ырғақ/Классикалық бидің негіздері )
Акробатика
Дауыс қоюдың негіздері (сахна тілі/ән салу)
Актер шеберлігінің негіздері
Дауыс қоюдың негіздері (сахна тілі)
Актер шеберлігінің негіздері 1
Дауыс қою негіздерінің тренингі (сахна тілі/ән салу)
Сахналық би негіздері ( тарихи-тұрмыстық би негіздері
Дауыс қою негіздерінің тренингі (ән салу)
Актер шеберлігінің техникасы
Дауыс қою негіздерінің тренингі (сахна тілі/ән салу)
Актер шеберлігінің техникасы
Сахналық би негіздері (Степ/ Тарихи-тұрмыстық би негіздері )
-
2 Оқу жылы
Қазақ және әлем әдебиетінің тарихы және Әлем театрының тарихы
Әлем әдебиетінің тарихы және ТМД театрының тарихы
Кәсіби-бағытталған шет тілі
Актер шеберлігі бойынша суырыпсалмалық
Этикет және халық биінің негіздері
Мемлекет тарихы және құқық теориясы
Құқық негіздері
Сахна тілі және ән салу техникасы
Кәсіпкершілік қызметі негіздері
Шығыс театр тарихы
Пантомима және заманауи би негіздері
Қазақ театрының тарихы
Кәсіби қазақ (орыс) тілi
Өнер саласындағы менеджмент
Сөз сөйлеу жанры актерінің шеберлігі
Әдеби және музыкалық мәтіндермен жұмыс жасау (сахна тілі, ән салу)
-
3 Оқу жылы
Драматургиялық мәтінмен жұмыс жасау
Ұлттық әзіл
Сөз сөйлеу жанры артисінің рөлмен жұмысы
Қойылымдағы пластикалық көріністер
Шешендік өнер
Вокалдық-ансамбльдік орындау
Вокалдық ансамбль
Әлем халықтарының әзіл- сықақтары
Қазақ халқының әзіл- сықақтары
Заманауи әлемдік театр үрдісі
Сахна пластикасы (сахна сайысы/ спектакльдегі пластика)
Заманауи режиссура
Актердың монологпен жұмысы
Әлем сатирасы
Актердың рөлмен жұмысы
Сөз сөйлеу поэтикасы
Ансамбльдік орындаушылық
Театр педагогикасына кіріспе
Спорттық семсерлеу
Актердің режиссермен жұмысы
Камералық хор
Театр педагогикасы мен психологиясы
Сахна тілін және шешендік өнерді оқыту әдістемесі
Педагогика негіздері
Семсерлесу және пластика (семсерлесу және спектакльдегі пластика)
Актердың кейіпкер монологымен жұмысы
Сөйлеу мәдениетін оқыту әдістемесі
Педагогика және психология
Актердың пьесамен жұмысы
Монологпен жұмыс
-
4 Оқу жылы
Дубляж өнері
Сөйлеу мәдениеті
Конферанс өнері
Тележурналистика
Сөз сөйлеу жанры артисінің өнері
Рольдің пластикалық шешімі
Телехабарды дайындау негіздері
Телехабарды дайындау технологиясы
Әрлеу өнері
Дипломдық қойылымдар
Сызықтық грим
Ролдің мәтінімен жұмыс жасау
Хор
Кино дубляжы
Тізгінші конферансье
Хор өнері
Дипломдық қойылымдар (би, пластика, сайыс)
Спектакльдің биін қою
Сөйлеу мәдениеті мен тәсілі
Сахна тілі өнері
Дипломдық спектаклмен жұмыс
Оқыту нәтижелері
- Үйренген машықтарын: қызғылықты, сауықты-думанды, публицистикалық бағдарламалар мен телебағдарламалар дайындау технологиясын, ток-шоу дайындауда қолдана біледі.
- Қазақ және шет ел әдебиетінің негізгі даму кезеңдерін, қазақ және әлем театрларының пайда болу үдерістерін, қалыптасу және дамуын, театр үдерісінің негіздерін біледі.
- Спектакльдің би-пластикалық сахналарын жасауда сахна пластикасы, ритмикасы, степ, пантомима, этикет, сахна сайысы, семсерлесу және әр түрлі жанрдағы (классикалық, тарихи-тұрмыстық, халық және қазіргі заман) билерді қолдана біледі.
- Автордың мәтінін, әртүрлі жанрдағы (әзіл- сықақ) әдеби шығармалардың бейнелік жүйесін игеруге қабылетті. Кейіпкердің берілген бейне-кескінін өз бетімен байыта білу өнерін меңгерген. Эстрадада конферансье ретінде суырып-салмалыққа және шығармашылық ізденіске еркін бара біледі.
- Театр педагогикасының тарихы, психологиясы мен теориясы бойынша теориялық және тәжірибелік білімді және «Станиславский жүйесі» бойынша актерлерді оқыту әдістемесін меңгерген.
- «Станиславский жүйесінен» бастап, актерлік импровизацияны, грим салуды, рольмен жұмысты, роль сомдау перспективасы логикасынан дипломдық спектакль дайындауға дейінгі сөз сөйлеу жанры артисінің тәжірибелік және теориялық білімдерін терең меңгеру шеберлігіне қол жеткізген.
- Дубляж жасау ісінде дауыс және дем қоюдың ерекшеліктері мен заңдылықтарын, шешендік өнердің бастауын, тарихы мен қалыптасуын, жанрлық ерекшеліктерін біледі. Сөз сөйлеудің дикциялық және орфоэпикалық айтылуын меңгерген, драматургиялық сөздің стилистикалық және орфоэпикалық ерекшеліктерін, пьеса талдауды; монологпен және ақ өлеңмен, кадр сыртындағы мәтінмен жұмыс істей біледі.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында, Қазақстан Республикасының конституциялық құрылысы негіздеріндегі қызметтің түрлі салаларында құқықтық білімдердің негіздері (әкімшілік, қылмыстық, азаматтық және т.б.) туралы қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелерін іске асырады; басқару теориясының негізгі ережелерін, өнер саласын басқару ерекшеліктерін, мәдениет саласындағы басқарудың негізгі үлгілерін біледі;
- Білім беру мақсаттары үшін негізгі тілдік лексиканы, мамандықтың ішкі нышандарын білдіретін сөздік қорын, сондай-ақ таңдалған мамандану саласындағы негізгі терминологияны біледі; иелену қабілеті: ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын және оларды академиялық, жалпы ғылыми және кәсіби қарым-қатынас тақырыптарымен байланыстыру үшін пайдалану; ашық сөйлеу негіздері; аннотацияның негізгі әдістерін, қорытындысын, мамандық бойынша әдебиетті барабар аударады.
- Ән салу аппараты анатомиясын, фонациялық демнің спецификасын, ансамбльде ән салу ерекшеліктерін: деммен жұмыс істеу қағидаларын және ансамбльде ән салудың ортақ мәнерін қалыптастыруды біледі. Дауыс тренингтерінің негізін, вокал жаттығуларын, әншілік диапазонды кеңейту үшін вокализ бен вокал шығармаларын, хор құрылымын, унисондық топтардың үйлесуін, интонациялық, динамикалық, ырғақтық ансамбльдердің, орындау мәдениетін меңгерген.