Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02103 Хореография педагогикасы в Қазақ ұлттық хореография академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: - білім алушылардың таным мен шығармашылыққа уәждемесін қамтамасыз ететін ЖОО-да білім беру және тәрбие ортасын қалыптастыру; -хореографиялық өнер бағыттары бойынша жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие, заманауи қазақстандық қоғамның талаптарына сай, оның рухани-эстетикалық дамуына ықпал ететін Хореография педагогикасы саласында бәсекеге қабілетті бакалаврларды дайындау; - Қазақстан Республикасының барлық аймақтарындағы оқу орындарын, кәсіби би ұжымдарын және қосымша хореографиялық білім беру мекемелерін ұлттық кадрлармен қамтамасыз ету; - ұлттық би мәдениетін сақтау және насихаттау және жас ұрпақты хореографиялық өнердің үздік үлгілері мен жетістіктеріне тәрбиелеу; - тарихи үрдістер мен көпұлтты би мәдениетінің генезисін меңгеру арқылы білім алушылардың төзімділігін тәрбиелеу; - қазақстандық хореографиялық білім беруді дамыту және оны халықаралық мәдени-білім беру кеңістігінде тану.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Шығыс биін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Шығыс мәдениетінің би өнерін меңгеру. Курстың барысында студенттер шығыс биін оқыту әдістемесін үйреніп, сондай-ақ шығыс биінің негіздерін дағдылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореографиялық білім берудің тарихы мен теориясы
    Несиелер: 3

    Хореографиялық педагогиканың негізгі әдістемелік қағидаларын, жетекші балет мектептерінің мысалдарында хореографиялық оқу орындарының жағдайында процестерді ұйымдастыру әдістерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореографиялық пәндерді музыкалық безендіру
    Несиелер: 4

    Қозғалыс, этюд және музыкалық суреттер үшін музыкалық материалдарды таңдау – сабақтың нақты мақсаттары үшін музыканың белгілі бір бөлігін пайдалануға мүмкіндік беретін қажетті сапа. Таңдалған материалға көркемдік талғам дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • педагогтың концертмейстермен жұмысы
    Несиелер: 4

    Дайындық болашақ мұғалімдер, хореографтар, тәлімгерлер хореография саласындағы тәуелсіз практикаға қатысады. Сабақтың, жаттығулардың, концерттік нөмірлердің музыкалық сүйемелдеуінің маңыздылығын түсіну арқылы жоғары кәсіби мамандарды даярлау және оқыту. Музыкантпен және орындаушылармен кәсіби қарым-қатынас дағдысын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Төменгі класста классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (1 оқу жылы)
    Несиелер: 3

    Пән клаасикалық би мектебінің барлық қимылдарын қамтиды. Хореографиялық білім беру орындарындағы 1 оқу жылының бағдарламаның материалдарының теориялық және тәжірибелік негіздерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • История зарубежного хореографического искусства
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты болашақ мамандардың хореографиялық өнердің эволюциясының негізгі кезеңдері туралы түсініктерін қалыптастыру, хореографиялық стильдер мен бағыттарды, оның дамуының қазіргі тенденцияларын талдау, оның әлемдік мәдени ағымындағы орнын анықтау болып табылады. Курс сондай-ақ әр түрлі би дәстүрлерін түсінуге және игеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореография педагогикасының негіздері
    Несиелер: 3

    Хореографиялық білім берудің қалыптасуы мен дамуын зерттеу. Қазіргі заманғы хореографиялық педагогиканың үрдістерін түсіну және бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықтық сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (1 жыл оқу))
    Несиелер: 3

    1 курс бағдарламасы бойынша халықтық сахналық би сабақтарын өткізудің педагогикалық технологиялары мен оқыту әдістерін зерттеу. Халық билерінің негізгі қозғалысы. қолды, аяқты, денені, басты орнату. Қозғалыс әдіснамалық талдау. Музыкалық материалды іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореографиядағы заманауи үрдістер
    Несиелер: 3

    Би өнерінің заманауи бағыттарының әртүрлі түрлерін, стильдерін және техникаларын игеру. Қазіргі заманғы хореографиялық композицияларды жасау үшін лексикалық арсеналды, шығармашылық диапазонды кеңейту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ресей халқының этнографиясы мен би фольклоры
    Несиелер: 3

    Оқыту курсы орыс халық биін тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Курстың бағдарламасы орыс биінің аймақтық ерекшеліктерін меңгеруді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Спорттық балдық билері
    Несиелер: 3

    Курсы латынамерикалық және еуропалық бағдарламалардың негізгі түсініктерін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Төменгі класста классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (2 оқу жылы)
    Несиелер: 3

    Классикалық би сабақтарын оқытудың теориясы мен әдістемесін меңгеру, классикалық хореография мен педагогикалық қызметтің кәсіби қызметіне болашақ хореографтарды дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи биінің практикумы
    Несиелер: 3

    Хореографияның заманауи бағыттарын оқыту әдісімен практикалық және теориялық сабақтарды әзірлеу. Заманауи биде жұмыс істеу тәсілдері мен әдістерін зерттеу. Би техникасы, авторлық техника.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Музыкалық өнердің тарихи дамуы, оның жанрлары мен формалары, стильдік тенденциялар және жеке шығармашылық құбылыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ биінің мұрасы
    Несиелер: 3

    Болашақ мұғалімдерді, хореографтерді және хореографтарды дайындаудағы профильді пән. Қазақстанның әйгілі хореографтарының хореографиялық композицияларының мәнерін, стилистикалық ерекшеліктерін, пластикалық тілін үйрену және меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отандық хореография өнерінің тарихы
    Несиелер: 3

    Хореографиялық өнердің дамуын зерттеу. Отандық хореографиялық өнерді дамыту процесінде идеологиялық мазмұнды талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығыс биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    «Шығыс биін оқытудың теориясы мен әдістемесі» пәні шығыс хореография өнерін тереңірек зерттеуге бағытталған. Болашақ хореограф мамандарды педагогикалық қызметке даярлау арқылы шығыс биін оқыту және бағдарламалық материалдың теория және әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия, физиология, биомеханика және хореографиядағы негізгі медицина
    Несиелер: 3

    Биомеханика хореографиясында медицина негіздерін зерттеу. Биомеханикалық процестердің негіздері. Тірек-қимыл жүйесі. Негізгі физиология процестері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халықтық сахналық биді оқытудың әдістемесі (2 жылдық оқу)
    Несиелер: 3

    Екінші оқу бағдарламасына сәйкес машинадағы жаттығулар мен қозғалыстардың күрделі формаларын зерттеу. Залдың ортасында машинада жаттығулардың комбинациясын және қарапайым би эфирлерін тәуелсіз түрде жинау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халық-сахналық биі оқытудың теориясы мен әдістемесі (3 оқу жылы)/ Хореографиядағы менеджмент негіздері
    Несиелер: 3

    «Халық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі (3-ші оқу жылы)» курсы аясында студенттер сабақты жүргізу үшін оқыту әдістемесі мен педагогикалық технологияларды меңгереді. «Халық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі» пәні – Оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі және орындаушыларда, соның ішінде қателіктермен жұмыс істеуді практикалық жүргізу меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және мотивация, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән 2 бөлімнен тұрады: 1. Көшбасшылық және мотивация; 2. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері. Пәннің бірінші бөлімі көшбасшылық және мотивация қарқынды дамып келе жатқан әлем жағдайында кәсіпорынды тиімді басқару үшін негіз болады. Көшбасшылықтың теориясы мен практикасын білу, болашақ кәсіби қызметте, құзыреттілік-іс-әрекет амалының шеңберінде оларды табысты қолдану дағдылары, болашақ бакалаврларда басқарушылық қызметті орындауда көшбасшылықтың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері" екінші бөлімі - бұл сыбайлас жем��орлықтың жоғары деңгейінен туындаған негізгі проблемаларды, сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы іс-қимылдың саяси және құқықтық негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдағы қоғамның, бизнестің, БАҚ және азаматтардың рөлін зерделейтін білім саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Основы предпринимательской деятельности
    Несиелер: 5

    «Кәсіпкерлік қызмет негіздері» пәнін оқытудың мақсаты студенттерді бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына үйрету болып табы��ады. Сонымен қатар кәсіпкерліктің теориялық және әдістемелік негіздерін қарастыру; - кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мәселелерін зерттеу және оның тиімділігін бағалау; - кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтау және пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореографиядағы менеджмент негіздері
    Несиелер: 3

    Ғылым, өнер және менеджмент мамандығының мәні. Көркемдік шығармашылық қызметтегі басқару процестерінің ролі мен маңызы. Менеджментте қабылданған терминология. Мәдениет саласындағы мемлекеттің құқықтық саясатының аспектілері. Шығармашылық, қаржылық, құқықтық, инвестициялық менеджменттің өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қарапайым этюдтерден аяқталған концерттік нөмірлерге дейін драматургия заңдарының принциптері бойынша би қойылымдарын шығару Балетмейстер өнері
    Несиелер: 3

    Қарапайым этюдтерден аяқталған концерттік нөмірлерге дейін драматургия заңдарының принциптері бойынша би қойылымдарын шығару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Костюм және биді сахналық безендіру
    Несиелер: 3

    Әр түрлі халықтың костюм тарихының пайда болуы, дамуы тарихымен танысу. Театр-декорация өнерінің дамуындағы негізгі стилистикалық дәуірлер туралы түсініктерді қалыптастыру. Театр костюмі мен тұрмыстық костюммен өзара байланысын табу. Костюм тарихы және бидің сахналық безендірілуі бойынша негізгі деректер мен иконографиялық материалдарды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Қыздар және ерлер биінің негізгі бағдарламалық қимылдары мен оқыту әдістемесі. Станок жанында қыздар және ерлер мәнерінде оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі. Меңгерілген бөлімдер бойынша этюд құрастыру. Сабақ барысын жүргізу және даярлау. Концертмейстермен қазақ биінің бөлімдері бойынша музыкалық материал таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Төменгі класста классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (3 оқу жылы)
    Несиелер: 3

    Классикалық бидің негізгі бағдарламалық қимылдары. Төменгі сыныптарда классикалық би бойынша сабақ құру әдістемесі. Өткен материалдар бойынша шолу дәрісі. Классикалық би сабақтарын музыкалық безендіру. Станок жанында және зал ортасында экзерсисті музыканы талдау ерекшелігі. Комбинациялар мен композицияларды құрастырудың әдістемелік принциптерінің негіздері. Комбинациялар мен композицияларда орындау техникасы мен әдістемесін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи биді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тарихи және отандық би әдістерін үйрету, тарихи және отандық салон билерін орындаудың әдістемелік негіздері. Тарихи би билеу стилін меңгеру, тарихи және күнделікті бидің терминологиясы. Әдістемелік тұрғыдан, оқу материалдарының сипаты. Тарихи және күнделікті билердің теориялық және әдістемелік талдауы, музыкалық сүйемелдеуді таңдау, оқу материалының әдістемелік орналасуы, би, комбинация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі заманауи биіндегі түйіспе импровизациясы, оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Байланыс импровизациясының техникасын, өнімділікті көрсетуді біліктілігін, оқыту әдістерін зерделеу; Джаз биін, заманауи биді, заманауи жастар би стилін қозғалыстыруды орындау техникасының негіздерін меңгеру; қазіргі заманғы нысандары, стилі және би әдісі; музыкалық ырғақты негіз және музыкалық шығармалар құрылымы;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • би Contemporary және оны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Білім алу барысында қатысушылардың заманауи хореография бағытында кәсіби, тәжірибелік және әдістемелік дағдылар қалыптасады. Сontemporary dance негізгі техникаларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс халық биінің аймақтық ерекшеліктері
    Несиелер: 3

    Орыс биін орындау ерекшеліктерін қалыптастыруға халық өмірінің географиялық, тарихи және әлеуметтік-тұрмыстық жағдайларының әсері. Ресейдің орталық бөлігінде хоровод, кадриль, пляски -композициялық құрылымының ерекшеліктері. Владимир және Тамбов облыстарының орыс биіне тән қимылдарын орындаудың стилі, сипаты мен мәнері, Архангельск және Ленинград облыстарының орыс халқының географиялық, климаттық, тарихи және әлеуметтік-тұрмыстық жағдайы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ биінің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 3

    Қыздар және ерлер биінің элементтері мен бағдарламалық қимылдардың меңгеру әдістемесі. Қыздар және ерлер биіндегі станок жанындағы экзерсиске оқу мысалдарын құрастыру. Меңгерген бөлімдер бойынша этюд құрастыру әдістемесі. Орындаушыларды қолдана сабақ жүргізу және тәжірибелік көрсетілім. Концертмейстермен жұмыс, қазақ биінің бөлімдері бойынша муызкалық материал таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарихи-тұрмыстық биінің бағдарламалық қимылдары мен би элементтерін, қарапайым комбинациялар мен би этюдтерін зерттеу. Жұптық орындаудағы қарым-қатынас мәдениетті сақтау, суретті орындай білу. Орта ғасырлардағы би композициясын зерттеу. XVI-XIX ғғ. тарихи-тұрмыстық бидің элементтері реверанс және XVI ғ. XVII ғ. кавалердің салют тәжімі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлемдік хореография мұрасы
    Несиелер: 5

    Ф. Тальони, Ж. Перро, А. Сен-Леон, М. И. Петипа, Л. И. Иванова, М. М. Фокин, А. А. Горский сынды балетмейстерлердің балеттерінің классикалық әлемдік мұрасының үлгілері меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркемөнерпаз хореографиялық ұжымды басқару әдістемесі
    Несиелер: 3

    «Әуесқой хореографиялық ұжым» ұғымы. Әуесқой хореографиялық шығармашылық дәстүрі. Әуесқой хореографиялық шығармашылықтың жанрлық бағыты. Әуесқой хореографиялық ұжымдардың түрлері. Әуесқой хореографиялық ұжымды ұйымдастырудың негізгі принциптері. Әуесқой хореографиялық ұжымның қалыпты жұмыс істеуі үшін қажетті жағдайлар. Үй-жайды жабдықтау. Дайындық костюміне қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта сыныптарда классикалық биді оқытудың әдістемелік негіздері (4 жыл оқыту)
    Несиелер: 3

    4 оқу жылының бағдарламалық материалы оқытылады. Станок жанында және зал ортасында әдістемелік және музыкалық талдау меңгеріледі: adagio, allegro, «пальцевой» техникасы мені айналу тәсілдері. Оқу мысалдарын құрастыру мен сабақты жүргізу меңгеріледі. Ескертулермен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Танцы народов мира
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің шығармашылық дайындығының жалпы жүйесінің маңызды бөлігі болып табылады, оқу бағдарламасы бидің шығу тарихы мен халық тарихы туралы бірқатар білімді, ансамбльде жұмыс істеу дағдысын, сахналық алаңды бөліп, орындау мәдениетін қалыптастыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері (4 оқу жылы)
    Несиелер: 3

    4 оқу жылы бойынша бағдарламалық материалдарды оқу (кәсіби хореографиялық мекемелердің оқу бағдарламасы бойынша) меңгеру. Фольклорлық биі мен сахналық биінің контрастты мәнерді сезу арқылы қимылдардың кезектілігі. Орындаушының пластикалық мәнер арқылы кең көлемде мәнерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Джаз биі және оны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Джаз биінде Орындаушының би формасы мен оның ішкі жағдайы арасында байланыс білдіруге ұмтылысы маңызды болып табылады. Джаз бидің көптеген стильдері қандай да бір анық айтылған философия немесе әлемнің белгілі бір көрінісі әсерінен қалыптасты. Бұл биде классикалық балеттің негритяндық, араб және үнді би дәстүрлерінің элементтерімен қосылуын көреміз. Бұл бағытта а. Дункан, Рут Сен-Дени, М. Грэхэм, М. Вигман сияқты көрнекті хореографтар үлкен үлес қосты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • История искусств
    Несиелер: 5

    Пән әлемнің өнер туындыларымен, ұлттық және әлемдік стильдер мен көркем бағыттардың пайда болуы мен даму заңдылықтарымен, өнердің мәдени және қоғамдық-саяси өмірдің басқа салаларына әсерімен, өнердің тарих пен заманауи мәдени феномені ретіндегі маңыздылығымен таныстырады. Бұл пәнді оқу жалпы тарихты, философия бойынша кіріспе курстарды, өнер тарихына кіріспе білуіне негізделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениет және өнер саласындағы менеджмент және маркетинг
    Несиелер: 5

    Өнер саласындағы басқарудың негізгі құрамдастары: мақсаттары мен міндеттері, құрылымы, заңдылықтары, принциптері, функциялары, әдістері, нормативтік базасы, ақпараттық және ресурстық қамтамасыз ету, енгізу тетіктері, жалпы ферералдық, өңірлік, муниципалдық, мекемелік модельдер. Курс студенттерді хореографиялық ұжым жетекшісінің экономикалық және басқару мәдениетінің негіздерімен таныстырады, оларды меңгермей заманауи экономикалық жағдайда хореографиялық ұжым жетекшісінің мәдени – көркем қызметінің мақсаттары мен міндеттерін жүзеге асыра алмайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Методика преподавания современного танца
    Несиелер: 5

    Джаз биінің негізгі қимылдары мен элементтерін меңгеру, модерн биінің терминологиясы мен орындау техникасы, негізгі түсініктер, бас, қол және аяқ қойылымы, оқу комбинацияларын және этюд құрастыру. Импровизация. Оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі. бағдарламалық материал негізінде орындаушылармен тәжірибелік сабақ жүргізу. Қателіктермен жұмыс істеу сараптамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Би-қимы терапиясы
    Несиелер: 5

    Шығармашылық өнер мамандықтарына – өнер және педагогика, Дене және психикалық денсаулық, әлеуметтік жұмыс және оңалту саласында, адамдармен неғұрлым үйлесімді және тиімді жұмыс істеу үшін жаңа тәсілдер мен құралдарды іздегендерге бағдарланған. Дене білімін жандандыра отырып – қозғалыс призмасы арқылы әлемді көру – сезіну, сезіну, сезіну, өмір сүру және дамыту қабілеті, оқушылар өзінің жеке қабылдауын таниды, өз өмірін реттеуде, өз идеяларын жасау және іске асыруда жаңа мүмкіндіктер ашады, сондай-ақ кәсіптегі өз стилін түсінеді және дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақ биінің негізгі элементтерін оқытудың теориясы мен әдістемесін зерттеу, қазақ биінің сабағын жүргізудің педагогикалық принциптерін меңгеру. Қолдың, аяқтың, бастың, дененің негізгі қозғалысын зерттеу әдістері. Оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі, бағдарламалық материал негізінде орындаушылармен тәжірибелік сабақ жүргізу. Қателіктермен жұмыс істеу сараптамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта класстардағы классикалық биді оқытудың әдістемесі (5-6 оқу жылы) / Ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 5

    Классикалық бидің негізгі және бағдарламалық қимылдарының теориясы мен әдістемесін меңгеру. Сабақты жүргізудің педагогикалық принциптерін меңгеру. Оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі, бағдарламалық материал негізінде орындаушылармен тәжірибелік сабақ жүргізу. Қателіктермен жұмыс істеу сараптамасы. Классикалық бидегі барлық бөлімдердің орындалу әдістемесімен жүмыс: станок және зал ортасындағы экзерсис, allegro және 5-6 оқу жылындағы «пальцевая» техника.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысы
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысы бакалаврдың ғылыми зерттеудің қазіргі заманғы әдіснамасын меңгеруіне, дипломдық жұмысты дайындау және жазу шеңберінде таңдалған зерттеу тақырыбы бойынша жұмыс кезінде оны қолдана білуіне бағытталған. Ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңдерімен танысу, атап айтқанда: зерттеу міндетін қою, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды (электрондық деректер базасы, Internet) қолдана отырып, ішкі бақылау, талдауды жетілдірумен байланысты материалдарды әдеби өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халық-сахналық биді оқытудың әдістемесі (5 оқу жылы)/
    Несиелер: 5

    5 оқу жылы бойынша халық-сахналық бидің бағдарламалық қимылдар мен элементтерінің орындалу әдістемесін меңгеру. Халық-сахналық сабақты жүргізудің педагогикалық принциптері. Оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі, бағдарламалық материал негізінде орындаушылармен тәжірибелік сабақ жүргізу. Қателіктермен жұмыс істеу сараптамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлемдік мәдениет тарихы
    Несиелер: 5

    Мәдениет тарихының пәні, категориялары мен ұғымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық білімдегі мәдениет тарихының орны. Мәдениет тарихын зерттеудегі Қосалқы тарихи пәндердің рөлі. Мәдениеттердің Тарихи типологиясы. Мәдениеттің тарихи түрі ұғымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта сыныптарда классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі (5-6 оқу жылдары)
    Несиелер: 3

    Қимылдарды және музыкалық бағдарламалық материалдарды әдістемелік таладу және меңгеру. Классикалық бидің бөлемдеріне әдістемелік талдау жасау, орындаушылар негізінде сабақ жүргізу, музыкалық материалды таңдау. Классикалық бидің барлық бөлімдерін орындау техникасы мен әдістемесімен жұмыс: экзерсис станокта және залдың ортасында, 5-6 жыл оқытудағы allegro.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халық-сахналық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі/ Заманауи би бағыттары арқылы халық би хореографиясының стилизациясы
    Несиелер: 5

    Қимылдардың музыкалық және талдау әдістемесін меңгеру және дағдылау. Халық-сахналық биінң бөлімдеріне әдістемелік талдау жасау, оқу мысалдарына әдістемелік талдау жасау. Әр түрлі күрделі деңгейдегі орындаушылар негізінде сабақ жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи бидегі жастар бағыты
    Несиелер: 3

    Заманауи бидегі жастардың негізгі бағыттарын меңгеру. Олардың орындау техникаларын зерттеудің негізгі принциптері (хип-хоп, брэйк данс, стрит джаз, джаз фанк және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ биін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақ биіндегі қыздар және ерлер биіндегі негізгі қимылдары мен элементтерінің теориялық және әдістемелік меңгеру. Қазақ биі сабағын жүргізудің педагогикалық принциптері. Оқу мысалдарын, сабақты жүргізу құрастыру әдістемесі. Концертмейстер және музыкалық материалмен жұмыс жасау. Қателіктермен жұмыс істеу сараптамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи би бағыттары арқылы халық би хореографиясының стилизациясы
    Несиелер: 5

    Фольклорлық-этнографиялық материалды меңгеру, композиция заңдарын меңгеру, стиль сезімі және жиынтығында қажетті бейнені, халықтың өзіндік ұлттық сипатын, оның өмір салтын және заманауи би бағыттары арқылы ойлау ерекшеліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теория и методика преподавания современного танца
    Несиелер: 3

    Сontemporary dance бағдарламалық қимылдары мен элементтерін меңгеру. Партер – еденгеі қимылдардың ролі, контактті импровизация, кросс – кеңістікте қозғалу. Заманауи биінің негігі музыкалық ырғағы мен музыкалық материалымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дуэт-классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Дуэт-классикалық бидің негізгі бағдарламалық «поддержка» ұиымлдаырн меңгеру. Қимылдардың даму принциптері, оқу мысалдарын құрастыру әдістемесі, «поддержкалардың» орындалу әдістемесін меңгеру, концертмейстермен жұмыс, музыкалық материалды таідау жұмысы. Реквизит және атрибутмен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қазақстан дамуының негізгі тарихи кезеңдерін анықтау және саралау, сонымн қатар хореографиялық өнер мен музыкалық өнердің қалыптасуы мен әлем және отандық өнердің стильдері мен жанрларын анықтау және талдау; өнердің қазіргі таңдағы даму перспективаларына негізделген және дәлелді көзқарастарын қалыптастыру

  • Код ON2

    теориялық және әдістемелік білімді тәжірибеде қолдану (хореографиялық пәндерді оқыту әдістемесі; лексикалық материалдың стилистикалық ерекшеліктерін меңгеру, орындаушылық шеберлікті жетілдіру); адам өміріндегі өнер мен мәдениеттің ролін сезіну қабілеті, өзінің көркемдік қабылдауы мен талғамын дамыту, үнемі адамгершілік және эстетикалық дамуға ұмтылу

  • Код ON3

    теориялық және әдістемелік білімді тәжірибеде қолдану (ұлттық би блок пәндерін оқыту әдістемесі; стилистикалық ерекшеліктерді, лексикалық материалды және отандық хореографиялық мұра билерін нақты хореографиялық мәтінін меңгеру, орындаушылық шеберлікті жетілдіру); адамның би қимылдарын биомеханикалық талдау арқылы кәсіби деңгейде орындауға және қолдану, жарақаттанудың хореографияда еңбекті қорғау принциптері мен медициналық травматизмдерді алдын алуға дайын болу

  • Код ON4

    Әлеуметтік-гуманитралық пәндер саласында ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін базалық білімі болуы

  • Код ON5

    орта кәсіптік және қосымша білім беретін оқу орындарында хореография пәндерін (теориялық және практикалық) классикалық биді оқыту принциптерінің әдістемелік негіздерін қолдана оқыту, балет классында дәстүрлі білім беру арқылы жеке тұлғаны тәрбиелеу, білім алушылардың танымдық үрдістерін басқаруды жүзеге асыру қабілеті, жоғары педагогикалық деңгейде ақыл-ой, эмоциялық және қимыл әрекеттерін жүйелі және әдістемелі сауатты қалыптастыру

  • Код ON6

    Әртүрлі халықтардың ұлттық билерінің білім берудегі педагогикалық технологияларының әдістемелік принциптерін қолдана отырып, кәсіби орта білім беру және қосымша білім беру оқу орындарында ұлттық би мәдениеті бөлімінен хореографиялық пәндерді меңгеру, би ұжымында тұлғаны білім беру үрдісіне және тәрбиелеуге дәстүрлі тәсілдерді қолану, жоғары педагогикалық деңгейде ақыл-ой, эмоционалдық және қимыл әрекеттерін жүйелі және әдістемелік сауатты қалыптастыру

  • Код ON7

    орындаушылармен педагогикалық және репетициялық жұмыстарды жүзеге асыру, әдістемелік қиын тәсілдерді түсіндіру, орындаушыларға хореографиялық композициялардың мағынасын, мәнері мн музыкалылығын ашу; хореографиялық шығармалардың композициялық құрылымы мен хореографиялық мәтіннің принциптерін талдай білу, негізгі ойдың, шығарманың көркемдік бейнесін таныстыру; режиссер-хореограф пен балетмейстернәтижелі жұмыс істеу; оқыту мен тәрбиелеудің жеке-бағытталған стратегиясын әзірлеудің негізгі тәсілдерін меңгеру

  • Код ON8

    Кәсібіи орта білім беру мен қосымша білім беру оқу орындарында оқу үрдісін ұйымдастыруға әдістемелік әзірлемелерге қатысу және енгізу, педагогикалық тәжірибеде хореографиялық репертуарды орындаудың өзіндік практикалық тәжірибесін қолдану; кәсіби шығармашылық үшін ғылыми әдебиет пен электрондық ақпараттық-білім беру ресурстарын шолуды дайындау қабілеті; хореографиялық білім берудің әдістемесі мен технологиялары саласындағы әдістемелік аппаратты меңгеру, заманауи білім беру технологиялары мен педагогикалық инновацияларды ескере отырып, классикалық және заманауи хореография элементтерін зерделеу бойынша тұтас білім беру үрдісін ұйымдастыру

  • Код ON9

    әртүрлі этностардың ұлттық билерінің даму заңдылықтары мен пайда болу факторларын талдау, отандық хореография өнері мен шығармашылығының дамуы перспективалары мн ерекшеліктері, хореографиялық шығармалар мен концерттерге дайындық жұмыстарын жүргізу, конкурстар мен фестивальдарда көрсету; бәсекеге қабілеттілікті арттыру мақсатында өзін-өзі ұйымдастыру мен өзін-өзі білім алуға қабілетті болу

  • Код ON10

    өнер тарихы, менеджмент және маркетинг саласындағы білімді қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу қабілеті; ғылыми теорияны және көркем-шығармашылық тәжірибе жетістіктерін үйлестіре отырып теориялық мен би пәндері бойынша білім беру қабілеті

Top