Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01712 Шетел тілі: екі шетел тілі (п) в Mardan Saparbaev Instityty

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты университеттің миссиясы мен саясатын және стратегиялық даму жоспарын негізге ала отырып, қазіргі қоғамның серпінді сұраныстарына сәйкес сыни тұрғыдан ойлайтын, шығармашыл және функционалды сауатты, кәсіби қызметі үшін қажетті құзіреттіліктерді игерген, еңбек нарығының жаңа талабы бойынша білікті маман дайындау ұстанымы басшылыққа алынған.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Шет тілдерін қашықтықтан оқытудың инновациялық технологиясы
    Несиелер: 5

    Ғылыми деректерді жасаған кезде элементтердің мақсатын, мағыналық мәні мен байланыстарын зерттейді;қашықтықтан оқыту пәні ақпараттық мультимедиалық материалдарды браузер арқылы жинақтауға бағыт бағдар береді; оnline-форумдар, видео-конференциялар, ICQ, веб-парақшаларын жасауға ықпалын тигізеді.

    Селективті тәртіп
  • Шетел тілін оқытудың цифрлық үйлесітігі мен технологиясы

    Білім алушылардың пікір сайыста сөйлеу мәнерін үйретеді; нақты сөйлеуге баулыды; зерттеу жұмысымен, шұғылдану іскерлігін дамытады; ақпараттық мәдениетін қалыптастырады; кәсіби қызметінде зерттеудің теориялық және тәжірибелік әдістерін саралайды; әлеуметтік тапсырысты жүзеге орындау барысында сандық технологияның кәсіптік тұрғыдан сапасын арттырады.

    Селективті тәртіп
  • Шет тілдік білім берудегі әлеуметтік лингвистика мәселелері

    Обсуждает научно-теоретические основы познания окружающего мира, человеческих качеств, общественных явлений и природы посредством языка. Определяет научные основы теории познания в языковом образовании путем описания, анализа и сравнения. Раскрывает и сравнивает с научной точки зрения языкознание и когнитивную лингвистику.

    Селективті тәртіп
  • Шетел тілін дамыта оқытудың технологиялық болмысы және шет тілін оқыту мәселесінің психологиясы

    Шетел тілін инновация технологиялар аркылы үйрену барысындағы танымдық қызығушылықтарын дамытады; тілді меңгеру және қолдану барысындағы білім, іскерлік, дағдының қалыптасуына ықпал ететін ыңғайлы жағдайды анықтайды; қазіргі заманның психолингвистиканың жетістіктеріне негізделген кәсіби маңызды іскерліктің жүйесін, шығармашылық, аналитикалық іс-әрекеттерінің теориялық болжамдарын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
  • Шет тілдік білім берудегі әлеуметтік лингвистика мәселелері
    Несиелер: 4

    Тіл мен мәдениеттің, тарихтың, саясаттың, этностың, діннің және білім беру жүйелерін коммуникативтік жүйе тұрғысынан суреттейді; тіл мен қоғамның өзара қарым-қатынасы мен байланыстарының табиғатын танытып, қоғамдық жүйенің мен құбылыстарын талқылайды, тұжырымдайды және баулиды; белгілі бір тілдік тұлғалардың сөйлеудегі ерекшеліктерінің қоршаған ортамен байланысын қамтамасыз ете отырып, меңгертеді.

    Селективті тәртіп
  • Бейіндік және кәсіби бағдарлы шет тілдік білім берудің мәлелері
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеу жұмысын теориялық негізін, жалпы әдіснамалық қағидаларын, ғылыми білім әдістерінің жіктемесін саралайды. Жаңа ғылыми (антропологиялық) парадигманың болмысы және негізгі әдістемелік категориялардың (мақсаттар, мазмұны, принциптері, әдістері, тәсілдері және т.б.), ұстанымы негізінде қарастырады. Кәсіби қызметінде зерттеудің теориялық және тәжірибелік әдістерін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
  • Екінші шетел тілін кәсіби құзыреттілік тұрғысынан оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу және арнайы іскерліктер негізінде екінші шетел тіліндегі коммуникативтік компетенцияны зерттейді; жаңа технологияларын ғылыми тұрғыдан негізге алып, оқыту процесін ұйымдастырады; шетел тілін зерттеушілердің коммуникативтік іскерліктерін, және жалпы кәсіби құзыреттерін ары қарай дамытады; Отандық және шетелдік әдістеменің жалпы оқыту тәжірибесін терең түсіндіреді, оқыту теориясы ретінде ғылыми көзқарасын қалыптастыруға бағыттайды; оның даму заңдылықтарын ашып, олардың кәсіби іс-әрекеттегі теориялық және практикалық міндеттерін шығармашылықпен шешу жолдарын ұсынады.

    Селективті тәртіп
  • Ғылым қызметкерлеріне арналған шет тілінің арнайы курсы
    Несиелер: 3

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Кәсіпкерлік және серіктестік келісім шарт жүргізеді. Ұжымдық жұмыста шеберлікті ұштастыру және коммуникация дамытуға мүмкіндік береді. Іскерліктегі этика мәселесі, жобаны басқару, стратегия, ғылыми мақала орындауда визуалды құралдарды негізге ала отырып академиялық мәтіндердерді пайдаланады. IT –технология және коммуникация: сайтқа ақпарат береді. Әлеуметтік мәселелер: ақпарат жинайды, ақпарат дайындайды. Ғылыми жұмысына презентация жасайды.

  • Екінші шетел тілінің функционалдық стилистикасы

    Оқу және арнайы іскерліктер негізінде екінші шетел тіліндегі коммуникативтік компетенцияны зерттейді; жаңа технологияларын ғылыми тұрғыдан негізге алып, оқыту процесін ұйымдастырады; шетел тілін зерттеушілердің коммуникативтік іскерліктерін, және жалпы кәсіби құзыреттерін ары қарай дамытады; Отандық және шетелдік әдістеменің жалпы оқыту тәжірибесін терең түсіндіреді, оқыту теориясы ретінде ғылыми көзқарасын қалыптастыруға бағыттайды; оның даму заңдылықтарын ашып, олардың кәсіби іс-әрекеттегі теориялық және практикалық міндеттерін шығармашылықпен шешу жолда��ын ұсынады.

    Селективті тәртіп
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Басқару ғылымы пәні мен әдісін жіктейді. Менеджмент терминдерін және ұйым түрлерін түсіндіреді. Коммуникациялық үрдісті, оның түрлері мен элементтерін сипаттайды. Басқару шешімдерін және басқаруды ынталандыруды талдайды. Менеджменттегі басқаруды және жоспарлауды сипаттайды. Көшбасшылықты бағалайды: басшылық стилі мен менеджер имиджі. Қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға дайындайды.

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Психология мінез-құлқының негізгі ерекшеліктері, теорияларды ғылыми бағалау, жеке тұлғаның мінез-құлқымен және өзін-өзі жетілдірумен, тұлғалық өсуді арттырумен, талдау, салыстыру, кәсіби қабілеттерін дамыту, психофизикалық тәсілдер мен сапаларды жетілдіру арқылы іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Тұлғааралық қарым-қатынасты зерттейді, сапалы нәтижеге қол жеткізуге ұмтылады, білімді жетілдіру бойынша жұмысты ұйымдастыру дағдысы.

  • Код ON8

    Ғылыми танымның дамуындағы қазiргi үрдістер туралы мәліметтермен қаруланып, зерттеудің теориялық және қолданбалық деңгейлерінде сандық және сапалық талдау жасай отырып, жаңа технологияларын ғылыми тұрғыдан негізге алып, ғылыми зерттеушілік және шығармашылық әрекеті қалыптасады; жаңа идеялар мен үдерістерді жасауға, ғылыми, кәсіби толықтығын, инновациялығын жетілдіреді.

  • Код ON9

    Ғылыми зерттеулер контекстiнде идеяларды қолдану немесе өзіндік дамыту үшiн білімін қолдана біледі. Ғылыми-зерттеушілік және талдау жұмыстарын ғылыми мақала, зерттеу жұмыстарында жариялай алады. Диссертация, ғылыми мақала, есеп, талдамалық жазбалар және т.б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдамалық жұмыс нәтижелерін жалпылайды және ғылыми-зерттеу әрекеттерін іске асыра алады, қалыпты ғылыми мәселелерді шеше біледі және рәсімдей алады.

  • Код ON2

    Жоғары мектеп педагогикасын, психологиялық құбылыстарды анықтап, оларды жүйеге келтіреді, заңдылықтарын ашып, олардың арасындағы байланыс себептерін тәжірибелік қорытындылар мен ұсыныстарды жасауды анықтап, басқарушылық іс-әрекеттің ерекшеліктері мен психологиялық шарттарын талдап, жоспарлайды; философия саласындағы танымдық ілімнің теориялық негіздерін, бiлiмнiң қалыптасуы мен негiзделуiнiң жалпы ұстанымдарын

  • Код ON3

    Әлеуметтік лингвистиканың өзге тіл туралы ғылымдармен байланысын, айырмашылағын таба біледі. Когнитивті лингвистика, психолингвистикалық білімнің негізгі мәні, білім мен мән-мағынаның арақатынасы, тілдесімдік қызметпен байланысты мәселелерді тұжырымдайды.

  • Код ON4

    Жоғары мектеп оқытушысының кәсiби құзыреттілігін, педагогикалық мамандықтың әлеуметтік мәнін түсінеді, педагогтың кәсіби тұлғалық қасиетін жетілдіре біледі. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, жоғары оқу орындарындағы ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында, қазiргi бiлiм беру технологияларына қатысты мәселелерде ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауда бiлiмдi үнемі жаңартып, кәсiптік дағдылар мен білікті кеңейтуді қамтамасыз ете алады.

  • Код ON10

    Ғылыми зерттеулер контекстiнде идеяларды қолдану немесе өзіндік дамыту үшiн білімін қолдана біледі. Ғылыми-зерттеушілік және талдау жұмыстарын ғылыми мақала, зерттеу жұмыстарында жариялай алады. Диссертация, ғылыми мақала, есеп, талдамалық жазбалар және т.б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдамалық жұмыс нәтижелерін бекітілген талап бойынша рәсімдейді.

  • Код ON1

    Жалпы ғылыми ұғымдарды және философияның негізгі категорияларын талдайды; теориялық білімді жинақтайды, ғылыми идеяларды сыни тұрғыдан бағалайды; ғылыми зерттеулер жасайды; жоғары оқу орнында арнайы пәндер бойынша сабақ жүргізеді; шет тілін кәсіби деңгейде еркін меңгереді.

  • Код ON5

    Жаңа проблемалар мен жағдайларды шешуде креативтi ойлауы, шығармашылықпен қарауы, ғылыми зерттеулер жасауға және жоғары оқу орнында арнайы пәндер бойынша сабақ жүргізуді жүзеге асыруға мүмкіндік беретіндей кәсіптік деңгейде шет тілін еркін меңгереді.

  • Код ON7

    Жалпы білім беретін мекемелер мен орта кәсіби білім беретін мекемелерде шетел тілі бойынша қазіргі қолданыстағы әдістемелерді меңгереді; педагогика саласындағы танымдық ілімнің теориялық негіздерін, бiлiмнiң қалыптасуы мен негiзделуiнiң жалпы ұстанымдарын, объективтiк қатынастарды қалыптастыру дағдыларын меңгереді.

  • Код ON6

    Ізденушілік-зерттеушілік, ғылыми ойлау және инновациялық - педагогикалық әрекетті бірлікте қабылдайды. Тілдің қоғамдық табиғаты, әлеуметтік мәні, тілдің әлеуметтік қызметі, тілдік болмыстың формалары, тіл саясаты, диглоссия, мультилингвизм, процестерін саралап, қолдана біледі.

Top