Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01712 Шетел тілі мұғалімдерін даярлау в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

Пәндер

  • Салалық шетел тілі

    Оқу пәнінің негізгі мақсаты магистранттардың шеттілдік кәсіби коммуникациясын қалыптастыру және жетілдіру болып табылады. Курс мамандық саласына сәйкес шетел тілін оқытуға, магистранттарды ғылыми мәтіндер мен оларды талдау негізінде болашақ мамандық тіліне оқытуға бағытталған, курста ғылыми мақалаларды дайындау әдістері беріледі.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Менеджмент

    Менеджмент курсының мақсаты менеджмент саласында теориялық негізді беру. Курс ұйымды басқарудың теориясы мен практикасының негіздерін, менеджмент саласындағы шешімдерді қабылдау процестерін зерделеуге, жүйелеуге және бекітуге, салалық бәсекелестік жағдайында жұмыс істеудің заманауи әдістерімен танысуға бағытталған. Пән магистранттарды шетел тілін оқыту саласындағы принципті жаңа мәселелерді шешуге арналған заманауи аппаратпен жабдықтайды және заманауи білім беруді басқаруға және білім беру ұйымының іс-әрекетін оңтайландыруға қажетті құралмен қамтамасыз етеді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қолданбалы лингвистиканың зерттеу модельдері

    Бұл курстың мақсаты - қолданбалы лингвистикадағы зерттеу модельдерінің мәнін ашу, ғылымның ерекше саласы ретінде гуманитарлық ғылымдардағы қазіргі заманғы сапалы зерттеулердегі теориялық мәселелердің жалпы негізін беру. Курс магистранттарды шеттілдік білім берудегі педагогикалық-психологиялық зерттеулер шеңберіндегі бағыттармен, аспектілермен және тәсілдермен, ұлттық және халықаралық дерекқорлармен жұмыс істеу негіздерімен байланысты проблемалармен таныстырады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы кәсіби шет тілі

    Бұл пән шетел тілін меңгеру деңгейлерінің жалпыеуропалық сыныптамасына сәйкес шетел тілін меңгеру деңгейін С1 (ілгерілетілген деңгей) дейін арттыруға арналған және магистранттардың мәдениетаралық коммуникация және кәсіби және ғылыми іс-әрекетінің түрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік, кәсіби міндеттердің проблемаларын шешу үшін қажетті құралды меңгеруіне бағытталған.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғарғы оқу орындарында шет тілдерін оқытудың қазіргі әдістемесі

    Курс магистранттардың танымдық-лингвомәдени әдіснаманы және шеттілдік білім берудің әдіснамалық қағидаттарының мәнін түсінуіне бағытталған. Курста шеттілдік білім берудің қазіргі заманғы мәдениетаралық коммуникативті теориясы мен ғылыми-педагогикалық білімнің жүйе құраушы кешенінің әдіснамалық қағидаттарының мәні сипатталады. Курста оқу процесіне шеттілдік білім беруде инновацияларды енгізу, сондай-ақ магистранттарды білім, ғылым және инновацияларды интеграциялауды ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуге оқыту көзделген.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Оқу мақсаты: шеттілдік мәдениетаралық-коммуникативті және кәсіби базисін меңгеру және білім алушылардың таңдаған мамандығына тұрақты қызығушылығын қалыптастыру. Нәтижесінде магистранттар ауызша және жазбаша кәсіби бағдарланған мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін, халықаралық кәсіби қарым-қатынас жағдайларында коммуникативті мінез-құлық стратегиялары мен тетіктерін меңгереді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазіргі тіл білімінің теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты тілдің мәні, оның функциялары және қоғаммен, ойлаумен байланыстары туралы қазіргі заманғы теорияларды зерделеу, тіл жүйесінің құрылымдық ұйымдастырылуы туралы мәліметтерді жинақтау болып табылады. Курс лингвистикалық зерттеулер әдіснамасының негіздері туралы мәліметтер береді, тіл білімінің қолданбалы аспектілерімен таныстырады, гуманитарлық ғылымдар құрылымындағы тіл білімінің орны туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» пәнін меңгерудің мақсаты – магистранттарды ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын басқарудың заңдылықтарымен, механизмдерімен және әдістерімен таныстыру. Курс басқарушылық әсер ету әдістерін меңгеруге бағытталған, ұйым басшысының іс-әрекетіндегі әлеуметтік-психологиялық мәселелерді талдау және шешу дағдыларын дамыту, ұйымдық мінез-құлық пен өмірдің әртүрлі салаларындағы тұжырымдамаларды, заңдылықтарды, байланыстардың ерекшеліктерін зерделеу, ұйымдық психология призмасы арқылы ұйым үшін маңызды тұлға мен ұжымның әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін, кәсіби, тұлғааралық және ішкі тұлғалық проблемаларды зерттеу әдістерімен таныстыру.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында білім беру-ғылыми процесті жоспарлауға және ұйымдастыруға қойылатын негізгі талаптарды ескере отырып, менеджмент және шеттілдік білім беруді тиімді ұйымдастыру мәселелері бойынша іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгерген;
  • семинарлық/практикалық сабақтар өткізу кезінде пәндік саладағы психологиялық-педагогикалық білім мен білімді біріктіруді қамтамасыз ете отырып, өзінің практикалық және кәсіби қызметінде пайдалану үшін осы пәннің негізгі жетістіктері мен даму үрдістерін талдай отырып, жоғары мектеп психологиясының әдіснамалық негіздері мен құралдарымен жұмыс істейді;
  • цифрлық технологиялардың құралдары мен әдістерін пайдалана отырып, білім алушылармен кері байланыс орната отырып, білім беру, қолданбалы және кәсіби міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы цифрлық технологияларды қолданады;
  • шетел тілі мен шетел мәдениетін қатар меңгеруге, білім алушылардың когнитивті функцияларын дамытуға, тұлғаның адамгершілік моральдық-этикалық қасиеттерін тәрбиелеуге бағытталған шеттілдік білім беру процесінің ерекшелігімен іс-әрекет істейді; шеттілдік білім беру саласындағы ғылыми ақпаратты жинақтайды, лингводидактика контекстінде жаңа ғылыми фактілерді қалыптастырады және мәдениетаралық коммуниктвиті құзыреттілікті меңгеру үшін теория заңдылықтарына сүйенеді;
  • студенттерде таңдаған мамандығына тұрақты қызығушылықты қалыптастыра отырып, академиялық және кәсіби ортадағы қарым-қатынас стратегиялары мен механизмдерін ескере отырып, коммуникативті жағдаяттарды, кәсіби іс-әрекетке байланысты мәселелерді шешу үшін шетел тілінде қажетті ақпаратты іздейді және жинақтайды;
  • білім беруді, ғылымды және инновацияларды интеграциялау мәселелерін ескере отырып, оқу-нормативтік құжаттама мен оқу жоспарларын, оның ішінде түпнұсқаларды, жоспарлардың әртүрлі түрлерін, әдістемелік әзірлемелер мен өзіндік дидактикалық тестілеу және өлшеу материалдарын құру бойынша ұсынымдарды әзірлейді;
  • жобаланатын құзыреттілік мазмұнының когнитивті және іс-әрекеттік құрамдастарын игереді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды қазіргі лингвистикалық теориялар саласында, сондай-ақ олардың когнитивті-лингвомәдени аспектілерін ескере отырып, прагматикалық-кәсіби міндеттерді шешуде жүзеге асырады;
  • аудиторияда шетел тілін оқыту үшін кәсіби-іскерлік қарым-қатынастың типтік жағдайларында мәдениетаралық және кәсіби деңгейлерде С1 деңгейінде кәсіби шетел тілін пайдалана отырып, халықаралық кәсіби ортаға еркін кірігеді;
  • даярлау бағыты бойынша әлемдік трендтерге сәйкес педагогикалық инновацияларды білім беру процесіне енгізе отырып, шеттілдік оқу материалын креативті түрде біріктіреді және үлгілейді;
  • зерттеу және практикалық міндеттерді шешу кезінде, оның ішінде пәнаралық салаларда жаңа идеяларды шоғырландыра отырып, шеттілдік білім берудегі қазіргі заманғы ғылыми жетістіктер мен заманауи үрдістерді сыни талдай және бағалай отырып, кәсіби инновацияларды оқу процесіне экстраполяциялайды;
  • шеттілдік білім берудің когнитивті-лингвокультурологиялық әдіснамасын, шеттілдік білім берудің заманауи коммуникативті-мәдениетаралық теориясын талдауда жүйе құраушы ғылыми таным жиынтығы үшін әдіснамалық қағидаттардың мәні сипаттамаларын түсіндіреді, студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, дәрістік, семинарлық және практикалық сабақтарды ұйымдастыру мен өткізуді қамтамасыз етеді;
  • материалды іздеудің, талдаудың және өңдеудің қазіргі заманғы әдістерін меңгерген, ғылыми нәтижелілікті және жариялау белсенділігін арттыру үшін шеттілдік білім беру саласындағы проблемалық жағдаятарды зерттеу және эмпирикалық зерттеулер жүргізе білуге қабілетті.
Top