Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Шет тілі: екі шет тілі (ағылшын) в Қазақстан-Американдық еркін университеті

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән адам мен биосфера өзегі болатын жалпы экологиялық мәселелерді қарастырады. Білім алушыларда экологиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталған экологиялық қауіпсіздік, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, халықты қорғау тәсілдері, құтқару жұмыстарын ұйымдастыру, төтенше жағдайларда олардың жұмысының тұрақтылығын арттыру жөніндегі іс-шаралар, халықтың іс-әрекеттері, азаматтық қорғаныстың қорғаныш құрылыстары мен олардың құрылғылары, халықты Азаматтық қорғаныс бойынша оқыту бөлімдері не бағыт береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән құқық ұғымдарын, қайнар көздерін, субъектілерін, әдістерін зерттеуге арналған. Қазақстан Республикасы құқығындағы жауапкершілік институтына сипаттама беріледі. ҚР Ұлттық құқығының конституциялық құқық, Әкімшілік құқық, қылмыстық құқық, Азаматтық құқық, Отбасы құқығы, еңбек құқығы, Халықаралық құқық салалары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық грамматика
    Несиелер: 4

    Пән білім туралы және кепіл, бейімділік, аспект сияқты грамматикалық категорияларды қолдану туралы білімді көрсетеді, морфологиядағы грамматикалық құрылымдарды талдау, модальды етістіктерді, формальды-уақыттық формаларды сауатты қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншіктің формалары мен заңды аспектілерін, баға қалыптастырудың тетіктерін, шағын кәсіпкерліктің рөлі және экономиканың дамуын қарастырады. Ерекше назар кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру және кәсіпкерлердің несиелік мекемелермен арақатынасына аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздер
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлықтың пайда болу себептерін, мәнін және түсінігін қалыптастырады; сыбайлас жемқорлық қылмыс үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шаралары туралы білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық грамматика
    Несиелер: 4

    Пән ағылшын тілінің синтаксисі туралы негізгі білімдерін хабарлауға, синтаксистік байланыстардың түрлерін меңгеруге, сөйлемдер мен сөйлемдерді құру дағдыларын қалыптастырады, сөйлем құрылымы мен сөйлеу мақсатын түсінуге ықпал етеді,коммуникацияның түріне байланысты белгілі бір грамматикалық құрылымды таңдау дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән тілді адамдар арасындағы қарым-қатынас құралы ретінде оқытады; жалпы фонетика, грамматика және лексикология бөлімдерін қамтиды; тілдегі просодикалық құбылыстарға сипаттама береді; сөзді тіл және тіл бірліктері, фразеологизм және идиоматикалық сөз тіркестері ретінде оқытады; жалпы морфология мен синтаксис негіздерін оқытады; хаттың тарихи дамуындағы негізгі кезеңдер туралы білім береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (неміс)
    Несиелер: 3

    "Екінші шет тілі (неміс)" курсы сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін ескере отырып коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктердің базалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу). Орта шекті деңгейде сөйлеудің негізгі композициялық-сөйлеу формаларын (сипаттама, баяндау, монолог, диалог, ойлау) дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сөйлеу және жазу практикасы
    Несиелер: 4

    Пән шетел тілінде ауызша және жазбаша сөйлеудің дағдыларын одан әрі дамыту және жетілдіру үшін арналған; күрделі сөйлеу үлгілері мен грамматикалық құрылымдарды қолдану дағдыларын автоматтандыруға көңіл бөледі, мәдени, тұрмыстық және әлеуметтік-саяси тақырыптарға ауызша және жазбаша сөйлеудің негізгі модельдерін оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді болашақ мамандық бойынша кәсіби-бағдарлы оқытуды жүзеге асырады. Оқытудың кәсіби бағыттылығы принципін жүзеге асыру, студенттердің болашақ мамандығы үшін коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, орыс тілінде барабар кәсіби қызмет үшін қажетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (испан)
    Несиелер: 3

    Бұл пән испан тілін орта-шекті деңгейде оқытуды көздейді. Негізгі акцент - сөйлеу қызметінің барлық түрлерін ескере отырып, коммуникативтік-интермәдениеттің фундаменталды негіздерін бекіту. Пәннің мақсаты-студенттердің әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру және бітірушінің мәдениетаралық деңгейде өзге тілде қарым-қатынас жасауға дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: оқушыларды тәрбиелеу және оқыту үрдісі; педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері; тұтас педагогикалық үрдістің формалары, әдістері, құралдары; педагогикалық үрдістің мәні мен құрылымы; педагогикалық үрдісті жоспарлау және ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (түрік)
    Несиелер: 3

    "Екінші шет тілі (Түрік)" курсы сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін ескере отырып коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктердің базалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу). Сөз сөйлеудің негізгі композициялық-сөйлеу формаларын дамыту (сипаттама, баяндау, монолог, диалог, ойлау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Практикалық грамматика
    Несиелер: 4

    Пән студенттерге жазбаша және ауызша әр түрлі практикалық жаттығуларды орындау барысында ағылшын тілінің грамматикалық құрылымдарын түсінуде, пайдалануда және бекітуде көмек көрсетуге арналған. Грамматикалық мәндерді түсінуді, негізгі грамматикалық категорияларды қолдану және білім беру дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (қытай тілі)
    Несиелер: 3

    "Екінші шет тілі (Қытай)" курсы сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін ескере отырып коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктердің базалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу). Сөз сөйлеудің негізгі композициялық-сөйлеу формаларын дамыту (сипаттама, баяндау, монолог, диалог, ойлау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсібі бағдарланған шет тілі
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқытудың мәдениетаралық және кәсіптік бағдарлануын жетілдіру, кәсіби қарым-қатынас саласында коммуникативті дағдыларды қалыптастыру, сөздік және іздеу дағдыларын дамыту, шет тілінде кәсіби ақпараттың ауызша және жазбаша аудару, жалпыға ортақ қабылданған жалпы ғылыми және кәсіби тілдік деңгейге қол жеткізуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (қытай тілі)
    Несиелер: 5

    "Екінші шет тілі (Қытай)" курсы сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін ескере отырып коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктердің базалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу). Сөз сөйлеудің негізгі композициялық-сөйлеу формаларын дамыту (сипаттама, баяндау, монолог, диалог, ойлау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Aуызша қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Тәрбие студенттердің коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттіліктерін дамытуға және күнделікті және кәсіптік бағдарланған қарым-қатынас жағдайында сөйлеу қарым-қатынастарының мәдениетаралық сәйкес стратегияларын және тактикасын дамытуға ықпал етеді, студенттердің мәдениетаралық өзара әрекеттесу пәні ретінде шет тілдерін сөйлеу тілінің мәдени дағдыларын қалыптастырады, сөздік қорын кеңейтеді, қарым-қатынаста тілдік кедергіні жоюға ықпал етеді. ана тілінде сөйлейтіндер мен басқа да мәдениеттердің өкілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (түрік тілі)
    Несиелер: 5

    "Екінші шет тілі (Түрік)" курсы сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін ескере отырып коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктердің базалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу). Сөз сөйлеудің негізгі композициялық-сөйлеу формаларын дамыту (сипаттама, баяндау, монолог, диалог, ойлау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Социолингвистика
    Несиелер: 4

    Социолингвистика - жалпы тіл білімінің, әлеуметтанудың, этнографияның, мәдениеттанудың, әлеуметтік психологияның және саясаттанудың қиылысында дамитын лингвистикалық пән. Социолингвистика ең көп таралған, іргелі проблемаларды зерттейді, мысалы: тілдік дамудың неғұрлым маңызды заңдылықтарын анықтау және олардың әлеуметтік табиғатын дәлелдеу (тілдің өзіндік дамуына байланысты заңдылықтармен бірге); тілдің қызмет етуінің әлеуметтік жағдайы, оны байланыстың әр түрлі салаларында қолданылуының әлеуметтік және ситуациялық айнымалыларға тәуелділігін зерттеу; ауызша қарым-қатынас процестерін талдау, ондағы қарым-қатынас қатысушылары орындайтын әлеуметтік рөлдердің жиынтығын, ��елгілі бір сөйлеу актілерін орындау үшін әлеуметтік-психологиялық жағдайлар және т. б маңызды факторлар әсер етеді.; бір қоғамда өмір сүру жағдайында тілдердің өзара әрекеттесуі мен өзара әсерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (испан)
    Несиелер: 5

    Бұл пән испан тілін орта деңгейде оқытуды көздейді. Негізгі акцент-сөйлеу қызметінің барлық түрлерін ескере отырып коммуникативтік - интермәдениетті құзыреттілікті жетілдіру. Пәннің мақсаты-студенттердің әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру және бітірушінің мәдениетаралық деңгейде өзге тілде қарым-қатынас жасауға дайындығын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (неміс)
    Несиелер: 5

    "Екінші шет тілі (неміс)" курсы сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін ескере отырып коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктердің базалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу). Сөз сөйлеудің негізгі композициялық-сөйлеу формаларын дамыту (сипаттама, баяндау, монолог, диалог, ойлау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Теориялық грамматика
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді ағылшын тілінің грамматикалық құрылысы, оның спецификалық қасиеттері мен заңдылықтары туралы қазіргі заманғы ұғымдармен, сондай-ақ оны зерттеудің лингвистикалық әдістерімен таныстыруды мақсат етеді. Курс студенттердің грамматикалық талдау және сипаттау әдістерін, алынған теориялық білімді практикада қолдана білуін дамытуды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сөйлеу және жазу практикасы
    Несиелер: 4

    Пән шет тіліндегі ауызша және жазбаша тілдік дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға арналған; сөйлеу үлгілерін және грамматикалық құрылымдарды пайдалану дағдыларын автоматтандыруға бағытталған, жалпы тақырыптар бойынша ауызша және жазбаша мәлімдемелерді құрудың негізгі модельдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқытудың қазіргі әдістемесі
    Несиелер: 3

    Курс шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби-әдістемелік даярлығын шетел тілі саласындағы ғылым мен практиканың соңғы жетістіктері негізінде қамтамасыз етеді, білім, дағды мен іскерліктің тұтас жүйесін меңгеруге, магистранттардың әдіснамалық мәдениетін, олардың өзіндік іс-әрекетін дамытуға, қалыптасқан кәсіби маңызды құзыреттер арқылы білім алушылардың оқу және қосымша іс-әрекетін ұйымдастыру міндеттерін шешуге қабілетті және дайын болуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тыңдауға және сөйлеуге арналған практикум
    Несиелер: 5

    Тыңдау және сөйлеу практикумы –бұл пән тыңдауды, сондай - ақ шартты түрде дайындалған және дайындалмаған ауызекі сөйлеуді үйретуді; оларды автоматтандыруға бағытталған сөйлеу үлгілері мен жаттығуларын меңгеруді білдіреді; диалогтық және монологтық сөйлеуді оқытады. Пәннің мақсаты тыңдау мен сөйлеу дағдыларын одан әрі дамыту және тереңдету, ауызша сөйлеу дағдыларын жетілдіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілдерін оқыту психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерді оқу пәні ретінде шет тілінің психологиялық ерекшелігімен таныстыру және олардың психолингвистикалық құзыреттілігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дискурс теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Дискурс теориясы мен дискурстық талдау салаларында лингвистиканың жетістіктерін студенттермен таныстырады, дискурсқа оқытудың қолданыстағы әдістерін жүйелі түрде таныстырады, дискурстың сипаты, оның түрлері, құрылымы мен түсіндіру ережелері туралы қажетті білімдер береді, пікірталастың мазмұнды және формалды аспектілерін сипаттайды, дискурстық және экстравингвистикалық факторлардың рөлін анықтайды мәтінді түсіну және түсіндіруде дискурс пен мәдениеттің өзара әрекеттесу мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (қытай тілі)
    Несиелер: 5

    The course “Second Foreign Language (Chinese)” is aimed at forming the basic foundations of communicative, linguistic, sociocultural, and pragmatic competences, taking into account all types of speech activity (speaking, writing, listening, reading). The development of the main compositional speech forms of utterance (description, narration, monologue, dialogue, reasoning).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқытылып жатқан тілдің Мемлекеттік саясаты мен Елтануы
    Несиелер: 5

    Пән Ұлыбритания мен АҚШ-тың физикалық және экономикалық географиясымен, сонымен қатар осы мемлекеттердің тарихымен, мәдениетімен және мемлекеттік-саяси құрылысымен танысуды көздейді. Курстың мақсаты – студенттерге Оқытылатын тіл елі туралы толық түсінік беру, тарихи, географиялық, экономикалық, қоғамдық-саяси, мәдени және әлеуметтік сипаттағы мәліметтерді қамтитын білім кешенімен қаруландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Лингводиктика
    Несиелер: 5

    Тәрбиет кез-келген тіл меңгеру заңдарын зерттейді, ол бірінші немесе екінші тіл ретінде жұмыс істейді ме, тілдік тұлғаның лингводидактикалық моделін зерттейді, тілдік тұлғаның лингво-когнитивтік құрылымын, оның даму жағдайлары мен үлгілерін сипаттайды және тіл үйрену мен оқыту үдерісінде қалаған нәтиже ретінде қарастырады. өз ерекшелігін меңгеру / оқыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (неміс)
    Несиелер: 5

    "Екінші шет тілі (неміс)" курсы сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін ескере отырып коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктердің базалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу). Сөз сөйлеудің негізгі композициялық-сөйлеу формаларын дамыту (сипаттама, баяндау, монолог, диалог, ойлау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (түрік тілі)
    Несиелер: 5

    "Екінші шет тілі (Түрік)" курсы сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін ескере отырып коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктердің базалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу). Сөз сөйлеудің негізгі композициялық-сөйлеу формаларын дамыту (сипаттама, баяндау, монолог, диалог, ойлау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі шет тілінің тарихы мен қазіргі типологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді тіл дамуының негізгі заңдылықтары мен қозғаушы күштерімен, негізгі шет тілінің фонетикалық, морфологиялық, лексикалық және синтаксистік кіші жүйелерінің типологиялық ерекшеліктерімен, даму тарихы, тарихындағы кезеңдермен, ұшыраған өзгерістермен танысуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (испан)
    Несиелер: 5

    Бұл пән испан тілін орта-озық деңгейде оқытуды көздейді. Негізгі акцент-сөйлеу қызметінің барлық түрлерін автоматтандыру. Пәннің мақсаты-студенттердің әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігін жетілдіру және бітірушінің мәдениетаралық деңгейде шет тілде қарым-қатынас жасауға дайындығын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шет тіліндегі іскерлік қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Курс ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынас формаларын эквивалентті оқыту негізінде құрылған, студенттердің қарым-қатынас құралы ретінде тілде сөйлейтін адамдармен тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық қарым-қатынас қажеттілігін жүзеге асырады. Осы курсты меңгеру барысында берілген деңгейде дағдылар сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде қалыптасады. Іскерлік хат алмасу және іскерлік кездесулер жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іскерлік шетел тілі
    Несиелер: 5

    "Іскерлік ағылшын" курсы базалық курстың жалғасы болып табылады. Коммуникативтік сипаты бар. Практикалық мақсатпен қатар-студенттерді ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздеріне оқыту, курс білім беру мақсатын (студенттердің ой-өрісін кеңейту, олардың жалпы мәдениетін, қарым-қатынас және сөйлеу мәдениетін арттыру) және тәрбие беру мақсатын (студенттердің тұлғааралық қарым-қатынасын дамыту, фондық білімін кеңейту) қояды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі шет тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Пән лексикология және фразеология негіздері туралы түсінік береді, қазіргі шетел тілінің лексикалық құрамы, оның стратификациясы, оны толықтыру тәсілдері, сөз және фразеологизмдер туралы білімді хабарлайды, аналитикалық қабілеттерін дамытады және шет тілін меңгеру дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Web-технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерге ұсынылатын Ғаламдық Internet желісі, желілік сервистер жұмысының принциптерін теориялық білімдерін қалыптастыру. Жеке web-қосымшаларды және қарапайым Internet-беттерді бағдарламалау, есептерді сауатты қою және оларды бағдарламалық жүзеге асыру мәселелерінде білімді, іскерлікті үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (неміс)
    Несиелер: 4

    "Екінші шет тілі (неміс)" курсы сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін ескере отырып коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктердің базалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу). Сөз сөйлеудің негізгі композициялық-сөйлеу формаларын дамыту (сипаттама, баяндау, монолог, диалог, ойлау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шет тілінің көмегімен коммуникативтік әсер ету әдістері
    Несиелер: 3

    Тәрбие қоғамдық сөйлеу дағдыларын, сыни ойлау дағдыларын нығайтады, сөйлеушінің сөзін дұрыс тыңдай білуге, білімді жеткізуге және әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, сөйлеуді ұйымдастыру мен құрылымдау дағдыларын дамытады, аудитория үшін тиісті лингвистикалық және лингвистикалық емес құралдарды қолдана алады, мақсатты аудиторияға оның әлеуметтік, кәсіби және басқа мәртебесін ескере отырып ықпал ету дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шет тілдерін оқытудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттердің заманауи ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудегі практикалық дағдыларын қалыптастыру, алынған тәжірибелік дағдыларды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасқа аудару, оқу үдерісінде АКТ пайдалану және оқу нәтижелерін бағалауды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістері
    Несиелер: 5

    "Шет тілін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі" курсы студенттерде ҚР вариативтік шет тілді білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен принциптерін, шет тілін ерте оқытатын мектептерде, шет тілін бейіндік оқытатын мектептерде және мамандандырылған мектептерде шт оқыту процесінің құрылымы мен мазмұнының ерекшеліктерін білуді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шет тілін ерте оқыту
    Несиелер: 5

    "Шет тілін ерте оқыту" курсы студенттерде мектепке дейінгі және бастауыш мектеп білім беру саласындағы кәсіби қызмет негіздерін: құқықтық нормалар, білім беру процесінің мәні мен құрылымын қалыптастыруға бағытталған. Ерте жастағы білім алушылардың психологиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оқытуды ұйымдастыру мен жоспарлауда, оқу материалдарын әзірлеуде және бақылау жүргізуде осы ерекшеліктерді есепке алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (қытай тілі)
    Несиелер: 4

    "Екінші шет тілі (Қытай)" курсы сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін ескере отырып коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктердің базалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу). Сөз сөйлеудің негізгі композициялық-сөйлеу формаларын дамыту (сипаттама, баяндау, монолог, диалог, ойлау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (түрік тілі)
    Несиелер: 4

    "Екінші шет тілі (Түрік)" курсы сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін ескере отырып коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктердің базалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу). Сөз сөйлеудің негізгі композициялық-сөйлеу формаларын дамыту (сипаттама, баяндау, монолог, диалог, ойлау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникацияның теориясы мен тәжірибесіне кіріспе
    Несиелер: 4

    Бұл пән тіл білімінің бөлімі болып табылады. Мақсаты: шет тілді іс-әрекетке қажетті барлық төрт тілдік іс-әрекет түрлері бойынша студенттің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Пән кәсіби аудармашының жан-жақты дайындығын қамтамасыз етуге бағытталған, онда лингвистикалық, лингвистрантанушылық, коммуникативтік және аудармашылық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Студенттердің мәдениетаралық және ғылыми байланыстарды жолға қоюға дайындығын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ашық сөйлеу өнері
    Несиелер: 3

    Тәрбие қоғамдық сөйлеу дағдыларын, сыни ойлау дағдыларын нығайтады, сөйлеушінің сөзін дұрыс тыңдай білуге, білімді жеткізуге және әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, сөйлеуді ұйымдастыру мен құрылымдау дағдыларын дамытады, аудитория үшін тиісті лингвистикалық және лингвистикалық емес құралдарды қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі шет тілі
    Несиелер: 4

    Бұл пән тіл білімінің бөлімі болып табылады. Мақсаты: шет тілді іс-әрекетке қажетті барлық төрт тілдік іс-әрекет түрлері бойынша студенттің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Пән кәсіби аудармашының жан-жақты дайындығын қамтамасыз етуге бағытталған, онда лингвистикалық, лингвистрантанушылық, коммуникативтік және аудармашылық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Студенттердің мәдениетаралық және ғылыми байланыстарды жолға қоюғ�� дайындығын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теориялық және практикалық фонетика
    Несиелер: 3

    Бұл курста фонетика ғылым ретінде қарастырылады; оқытылатын тілдің фонемдік құрамына, слогқа, екпінге, интонацияға және просодикаға, фоностилистикаға көңіл бөлінеді. Мақсаты: шет тілін дамыту кезеңдерін оқыту, тілдің стилистикалық құралдарын, Оқытылатын тіл фонетикалық жүйесінің қызмет етуі, көпғасырлық даму нәтижесінде қалыптасқан шет тілінің қазіргі заманғыфонетикалық жүйесінің қызмет етуі негізінде лингвистикалық, лингвомәдени құзыреттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (испан)
    Несиелер: 4

    Бұл пән испан тілін бастапқы деңгейде оқытуды көздейді. Негізгі акцент - сөйлеу қызметінің барлық түрлерін ескере отырып коммуникативтік-интермәдениеттік құзыреттіліктің базалық негіздерін қалыптастыру. Пәннің мақсаты-студенттердің мәдениетаралық деңгейде өзге тілді қарым-қатынас жасауға қабілеті мен дайындығы ретінде әлеуметтік-жеткілікті мәдениетаралық коммуникативтік құзіреттілігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Функционалдық фонетика
    Несиелер: 3

    Курста сөйлеу органдары және олардың жұмысы, дауысты және дауысты дыбыстарды жіктеудің негізгі принциптері, әр түрлі екпін түрлері және интонация қарастырылады. Бұл курс транскриптерді меңгеруді көздейді. Мақсаты: интонациялық суретті қабылдаудың аудиттік дағдыларын қалыптастыру және оны сөйлеу және оқу процесінде барабар жаңғырту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты: студенттерді оқытудың нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен (мониторинг, рейтинг, критериалды бағалау, тестілеу), бақылаудың әдіснамалық және теориялық негіздерімен таныстыру;студенттердің білімін тексеру үшін материалдың мазмұнын таңдау, оқыту нәтижелерін бағалаудың әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы мақсаттар үшін тіл
    Несиелер: 5

    Пән барлық шет тілдік дағдыларға - оқуға, тыңдауға және сөйлеуге қолданылатын шет тілін меңгеру деңгейін көтеруге бағытталған; Арнайы кәсіби қарым-қатынас жағдайында негізгі лингвистикалық және коммуникативті құзыреттерді қалыптастырады, табысты кәсіби қарым-қатынасты қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл елінің әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәнде зерттелетін елдің әдебиетінің, әдеби бағыттардың, көркемдік әдістердің, стильдердің және олардың ұлттық ерекшеліктерінің дамуының негізгі кезеңдері зерттеледі, әдебиеттанулық және әдебиеттанулық әдебиеттермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады, өнер туындыларын тәуелсіз талдау дағдыларын қалыптастырады, олардың жанр ерекшелігі мен шығармашылық әдіс пен стилі ерекшеліктерін анықтайды. зерттелген тілдің елінің жазушылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем мәтінді стилистикалық талдау және интерпретациялау
    Несиелер: 5

    Пән болашақ бакалаврларды мәтіннің әртүрлі түрлерін, жекелегентілдік, әдеби құбылыстарды және қазіргі ғылыми концепциялар жүйесіндегі үдерістерді ұйымдастыру негіздерімен таныстыруға арналған. Курстың құрылымы оқушылардың көркем мәтінді талдау және интерпретациялау тәсілдері туралы тұтастүсінігін қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білімді бағалау және бақылау
    Несиелер: 5

    Курс игерудің мақсаты-білім беру ұйымдарында білім сапасын басқару жүйесін құрудағы қазіргі заманғы тәсілдер туралы студенттердің нақты түсініктерін қалыптастыру арқылы педагогикалық білім беру саласындағы бакалаврдың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, сонымен қатар студенттердің білімін бағалау критерийлері болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тілді академиялық мақсатта оқыту
    Несиелер: 5

    Бұл пән тіл білімінің бөлімі болып табылады. Мақсаты: оқу құралы және ғылыми Академиялық қарым-қатынас негіздері ретінде шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Пән академиялық кәсіби қызмет пен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті коммуникативтік лингвистикалық және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру мен дамытуды қамтамасыз етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шет тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-қазіргі кезеңде маманға қойылатын әлеуметтік педагогикалық талаптарға жауап беретін, екінші шет тілінің болашақ мұғалімінің кәсіби-курсдік дайындығының сапасын қамтамасыз ету. Курс соңында студент педагогикалық іс-әрекет үрдісінің түсінігін және білімін көрсетуге, оқыту әдістемесінің даму заңдылықтарын түсінуді қамтамасыз етумен байланысты оқылатын саладағы мәселелерді шеше білуге міндетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аналитикалық оқу
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шет тілі теориялық курсы
    Несиелер: 5

    Екінші шет тілі теориясының негіздері бұл пән оқытылатын тілдің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, оқытылатын тіл теориясының ұғымдық-категориялық аппаратын, оқытылатын тіл пәні мен объектісін, лингвистикалық зерттеулердің принциптерін, әдістері мен тәсілдерін, оқытылатын тіл теориясының қазіргі даму тенденцияларын және фонетика, лексика және грамматика саласындағы өзгерістердің негізгі үрдістерін үйретеді. Пәннің мақсаты - екінші шет тілін дамыту кезеңдерін оқыту, оқытылатын тіл жүйесінің қызмет етуі, көпғасырлық даму нәтижесінде қалыптасқан екінші шет тілінің қазіргі жүйесінің қызмет етуі негізінде лингвистикалық, лингвомәдени және теориялық-шығарм���шылық құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кешенді оқытудың теориялық және әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің білім жүйесін мектеп оқушыларының интеграцияланған оқытуды ұйымдастыру саласында қалыптастыру болып табылады: интеграцияланған оқытутуралы жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігіретінде бір тұтастүсініктерді қалыптастыру; интеграцияланған Оқытудыңнормативтік-құқықтық негіздерін оқу; оқушыларды интеграцияланған оқытудың моделімен технологияларын қарастыру; балалардың жеке даму ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру бағдарламаларын бейімдеу технологиясын оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқылған тілдің елі әдебиеті мен мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәнде зерттелетін елдің әдебиетінің, шығармадағы мәдениеттің көрінісі, әдеби бағыттардың, көркемдік әдістердің, стильдердің және олардың ұлттық ерекшеліктерінің дамуының негізгі кезеңдері зерттеледі, әдебиеттанулық және әдебиеттанулық әдебиеттермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады, өнер туындыларын тәуелсіз талдау дағдыларын қалыптастырады, олардың жанр ерекшелігі мен шығармашылық әдіс пен стилі ерекшеліктерін анықтайды. зерттелген тілдің елінің жазушылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көптілді оқытуда CLIL курсын әзірлеу негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнпәндік-тілдік кіріктірілген оқытуды (CLIL) қолдана отырып, ағылшын тілін оқытудың теориялық және практикалық аспектілерін сипаттайды, CLIL әдістемесін әртүрлі контекстерде енгізу және қолдану мәселелерін сипаттайды; ағылшын тілінің жаһандықауқымдар өлін баяндайды, сондай-ақ CLIL әдістемесінің негізгі ұғымдарын ашады ; CLIL әдістемесі бойынша сабақ жоспарларын құрастырудың негізгі мақсатын қояды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    7. жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық, рухани және мәдени, саяси және экономикалық құндылықтарды қалыптастыру, Қазақстан Республикасы халықтарының патриотизмі мен достығын тәрбиелеу, әртүрлі мәдениеттерге, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету, қоршаған ортаға және адам өміріне ұқыпты қарау мақсатында ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру;

  • Код ON11

    11. оқу дағдысы (лексикалық, грамматикалық және сөйлеу дағдыларын қоса алғанда), анықтамалық, нормативтік және энциклопедиялық әдебиетті пайдалану, тілдік интерференцияны жеңу үшін әртүрлі тасымалдағыштардағы ақпаратты іздеу және түсіндіру, тілдік деңгейді жетілдіру және оқылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру

  • Код ON8

    8. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, қазіргі лингвистика, әдебиеттану және өзге тілді білім беру әдіснамасы саласындағы пайымдауларды қалыптастыру үшін әр түрлі жастағы топтар мен білім беру мүмкіндіктері/қажеттіліктері оқушыларының академиялық үлгерімін бақылау үшін ауызша/жазбаша түрде талдау, синтез, критериалды бағалау және ауызша/жазбаша түрде ақпаратты жинау және жалпы / дискурстық түсіндіруді (баспа және сандық форматта ұсынылған) жүзеге асыру;

  • Код ON4

    4. ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамытудың және қоғамды цифрландырудың заманауи жетістіктеріне негізделген ақпаратты іздеу, беру және сақтау, желілік сервистер мен білім беру платформаларын, желілік этикетті, білім беру процесінде Интернет-технологияларды пайдаланудың принциптері мен тәсілдерін білу мен түсінуді көрсету;

  • Код ON5

    5. фонетикалық, лексикалық-грамматикалық, фразеологиялық нормалар мен сөздік құрамының жанрлық-стильдік стратификациясы, кәсіби деңгейде оқытылатын шетел тілдерінің тарихи дамуы мен типологиялануы туралы білім мен түсініктерді қолдана отырып, күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста дәлелдерді тұжырымдау және әртүрлі функционалдық-стильдік және жанрлық тиістіліктегі мәтіндерді талдау және тілдік (лексикологиялық), стилистикалық және мәдениеттанулық интерпретациялауға байланысты мәселелерді шешу;

  • Код ON6

    6. тіл білімі, педагогика, психология принциптерін және шет тілін оқытудың әдістемесін (соның ішінде қашықтықтан оқыту әдістемесін) әртүрлі кезеңдерде және әртүрлі мектеп базасында білу және түсіну, оқытылатын тіл елінің тарихы мен мәдениетін, ақпаратты кәсіби деңгейде іздеудің, берудің және сақтаудың заманауи құралдарын білу және түсіну, педагогикалық қызмет саласында дәлелдерді қалыптастыру және контентті, құралдарды, оқыту әдістерін таңдаумен байланысты өзге тілді білім беру мәселелерін шешу., оқушылардың академиялық жұмысын және олардың академиялық жетістіктерін бағалау критерийлерін бақылау;

  • Код ON1

    1.Фонетикалық, лексикалық және грамматикалық жүйенің, орфография мен пунктуацияның, негізгі және арнайы лексиканың, фразеология және идиоматиканың, лингвистиканың дамуындағы заманауи үрдістерге негізделген ағылшын және екінші шет тілдерін стилистикалық және жанрлық саралаудың теориялық және функционалдық аспектілерін білімі мен түсінігін көрсету;

  • Код ON3

    3. зерттелетін елдің тілін, тарихын, экономикасын, кәсіпкерлігін, саяси жүйесі мен мәдениетін, мәдениетаралық коммуникациядағы заманауи зерттеулер мен үрдістерге негізделген ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің өкілдерінің ойлау және дүниетанымдық ерекшеліктерін білу және түсіну;

  • Код ON10

    10. кәсіби қарым-қатынас, экологиялық, дене, этикалық, құқықтық,ақпараттық, экономикалық мәдениетті және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, кәсіпкерлік мәдениеті, ойлау мәдениетін қалыптастыруға, сондай- ақ кәсіби қызметте ары қарай білім алуды өзіндік жалғастыру үшін қажетті оқу дағдылары мен іскерлігі;

  • Код ON2

    2. Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін, профильдік және мамандандырылған мектептерінде шет тілін оқыту әдістемесі мен педагогика принциптерін, олармен аралас ғылымның теориялық және практикалық аспектілерін, педагогика және шет тілін оқыту әдістерін, әдістемелер мен тәсілдерді, білім берудің әртүрлі деңгейлерінде оқу үрдісін ұйымдастыру қағидалары мен тәсілдерін, жалпы және шет тіліндегі жалпы педагогикалық ғылымды дамытудағы ағымдық үрдістерге, ішінара шет тілін оқытуға негізделген жалпы және педагогикалық психология негіздерін білу және түсінуді көрсету.

  • Код ON9

    9. оқылатын саладағы мамандарға, сондай-ақ, маман еместерге дұрыс фонологиялық, лексикалық, фразеологиялық және грамматикалық формаларды пайдалану, сөйлеудің синтаксистік құрылысын, оның сыни талдауын/ұғынуын және түсіндірілуін оқып жатқан тілдің нормалары мен типологиялық ерекшеліктеріне сәйкес пайдалану дағдыларына сүйене отырып, сөйлеу тәсілін таңдауды жүзеге асыру, сөйлеу тәртібін жоспарлау және ақпаратты, идеяларды, мәселелерді және күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жағдайларын(қазақ, орыс және шет тілдерінде) шешу;

  • Код ON12

    12. Лингвистика және қазіргі шет тілді білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану;

  • Код ON13

    13. ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды лингвистика, педагогика және шет тілді білім беру саласындағы оқу және кәсіби міндеттерді орындауда қолдану;

  • Код ON14

    14. шет тілді білім беру саласында және білімнің аралас және ұштасқан салаларында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану;

  • Код ON15

    15. зерттеу және кәсіби міндеттерді орындау үшін Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну.

Top