Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02101 Хореография режиссурасы в Қазақ ұлттық хореография академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: хореографиялық бағытта заманауи хореографиялық өнер стандарттарына (эталонына) барынша жақындату болып табылады. Қазақстандық қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандырумен қатар оның рухани, эстетикалық дамуына үлес қосатын жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерге ие хореография режиссурасы саласында жоғары дәрежелі, бәсекеге қабілетті өнер бакалаврларын дайындау. Кәсіптік құзіреттілікті меңгеру хореографиялық өнер мен көркемдік шығармашылықты дамыту үшін пәнаралық білімді пайдалануға мүмкіндік береді; басқарушылық, ұйымдастырушылық, шығармашлыық, және сатылы қызметіне тез бейімделуге жол ашады. Бүгінгі күнгі өзгерістердің артуы жағдайында білім беру бағдарламасы түлектің ғаламдық халықаралық еңбек нарығының талаптарын қанағаттандыруға, әлем халықтарының би мәдениетінің теориялық және практикалық білімдерін кеңейтуге, меңгеруге мүмкіндік береді.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B027 Театр өнері
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Музыкалық формалар
    Несиелер: 3

    Жұмыстың құрылымы туралы түсінік. Музыкалық өнердің жанры, мазмұны мен формасы (музыкалық шығармаларды талдауы), кәсіби көзқарас және музыкалық өнердің тарихи эволюциясы, ірі композиторлар мен балетмейстерлердің, хореографтардың әртүрлі музыкалық стильдерінің жұмыс жасайтын жанрларының ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Режиссура негіздері
    Несиелер: 3

    Директиваның негіздерін оқу: драма заңдарын оқу; хореографиялық өнердің терминологиясы; музыка және би формаларының өзара байланысы; музыкалық және хореографиялық драматургияның өзара байланысы; қарапайым этюд өндірісіндегі шығармашылық идеясының іске асуы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фортепиано
    Несиелер: 3

    Пернетақтаны, музыкалық жазбаларды зерттеу; фортепианода ойнаудың практикалық дамуы: қолды орнату, дыбыс ережелері. Пернелерді, саусақты, негізгі позицияларды орындау. Гаммас. Соққылар: Staccato, Marcato, Martellato. Аккордтар, қысқа арпеджиоздар, ұзын арпеджио. Жұмыстың құрылымын түсіну. Тандырулар, сөз тіркесі, cades рөлі. Жанры, жұмыстың мазмұны және нысаны (орындалатын жұмыстарды талдау). Фортепианода оң және сол жақ педаль функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел хореографиялық өнерінің тарихы
    Несиелер: 3

    Балетмейстер туралы, тарихтағы балет өнерінің реформаторы және реформаторлары, Еуропа өнерінің даму тарихы, балет өнері, инновациялар, қазіргі заманғы шеберлердің заманауи хореографиясы туралы зерделеу. Художнические стилін қалыптастыру, эстетика құру және дамыту және хореографиялық өнер теориясы. Шығармашылық хореографиялық шеберлер мен хореографтар шығармашылығы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық би композициясының негізі I.
    Несиелер: 3

    Классикалық биден қарапайым комбинациялар мен этюдтер құрастыруды меңгеру. Классикалық бидің негіздерін және оның терминологиясын, шығармашылық ойлау принциптерін білу. Музыкалық материалдарды тыңдау және таңдау. Музыкалық шығармалардың сипаты бойынша (музыкалық өлшем, ырғақ ырғағы, тонна) комбинациялар құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балетмейстер өнерінің негізі
    Несиелер: 3

    Тәжірибелік ерекшеліктерді зерттеу жұмыстарды кезең-кезеңмен жүргізді. Хореографиялық драманың негізін (тақырып, идея, жұмыс сюжеті), осы тақырып бойынша хореографиялық композициялардың композицияларын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Режиссура теориясы және технологиясы
    Несиелер: 3

    Хореографиялық жұмыстарды құрудың әдістерін және технологияларын меңгеру және келесі шығармаларда шығармашылық идеяның іске асуы: екі дауысты - екі солистке арналған композиция; музыкалық материалдарды іріктеу және талдау және әр дауыстың хореографиялық тілін дамыту; композициялардың құрамы мен практикалық демонстрациясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классикалық би композициясының негізі II
    Несиелер: 3

    Күрделі комбинацияларды жазу және классикалық би эфирлері, үш бөліктен тұратын (және одан көп) ерлер мен әйелдердің негізгі ерекшеліктері. Сахна кеңістігін және хореографиялық сызбаны ескере отырып, драма заңдарына негізделген өзгерістер жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классикалық хореография мұрасы
    Несиелер: 3

    Әлемдік классикалық мұрадан әлемдік хореографиялық мұраларды зерттеу, вариацияларды зерттеу, пас-де-де-де, пост-де-троста және бұқаралық билерді зерттеу. Хореографиялық мәтіннің дәлдігін (түпнұсқалық көріністі сақтау), музыкалық орындаушылықтың стилін, стилін, суреттің ашылуын қадағалаңыз

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балетмейстерлік өнер технологиясы
    Несиелер: 3

    Практикалық дағдыларды және үйірме жұмысындағы технологияларды дамыту. Оқу практикалық сабақтар түрінде жүргізіледі. Кәсіби режиссерлік дағдыларды қалыптастыру үшін жаңа материалды оқығаннан кейін студенттер-орындаушылардың практикасында, сондай-ақ авторлық жобаның оқу бөлімінде көрсету және есеп беру үшін дайындық жұмыстарымен айналысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Джаз-модерн
    Несиелер: 3

    Лексикалық материалды зерттеу; заманауи джазды орындаудың білімі мен техникасын меңгеру; композиция жасау. Джаз биінің стильдерін меңгеру. Джаз биін оқыту әдістемесі. Қазіргі заманғы джаз биінің мұғалімдерін оқыту әдістемесі. Сабақтың барлық бөлімдері үшін комбинациялар мен композицияларды жасау. Джаз билерін режиссердің көзқарасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отандық хореография өнерінің тарихы
    Несиелер: 3

    Қазақстандағы хореографиялық өнердің эволюциясының негізгі кезеңдерін - музыкалық театрлар, балеттер, опера және би ансамбльдерін оқып үйрену; Жетекші ресейлік хореографтар мен орындаушылардың шығармашылық белсенділігінің ерекшеліктері. Үлкен және кіші формадағы хореографиялық туындыларды жасауда композиторлар мен хореографтар шығармашылығы. Қазақстанның жетекші хореографтарының көркемдік стилін (жеке қолжазба) қалыптастыру. Отандық хореографиялық өнердің қазіргі дамуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Музыканың тарихы мен теориясын, әлемдік музыканың даму сатыларын және оның музыкалық формаларында интерпретациясын (опера, симфония, балет) зерттеу. Музыкалық тілдегі негізгі элементтерді (таразылар, фриздер, интервалдар, аккордтар), модальды санаттар, музыкалық шығармалардағы тоналды өзгерістер әдістерін, қойма, текстураны зерттеу. Музыкалық тілдің негізгі элементтерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Театр сахнасындағы жаңа би формалары
    Несиелер: 3

    ХХ ғасырдағы заманауи хореографияның стильдері, қазіргі заманғы би өнерінің дамуы туралы білу, пластикалық өнермен қазіргі заманғы бидің өзара байланысы, авторлық қойылымдық жұмыста қолдану. Джаз билерінің, заманауи би және еркін пластиканың әсерінен академиялық биді жаңғыртуға арналған зерттеулер мен эксперименттер. ХХ ғасырдың соңы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореографическое наследие народно-сценического танца
    Несиелер: 3

    Хореографиялық бидің хореографиялық мұрасының шедеврлерін зерттеу. Балет спектакльдеріндегі тән билерді практикалық меңгеру; тиісті бағдарлама мазмұны; хореографиялық мұра музыкалық макеттерін; меңгеру: дәл хореографиялық мәтін, стиль, тәсілі мен сипаты, бидің сызбасы мен географиясы; орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Драматургия-сценарийлік шеберлік/либретто
    Несиелер: 3

    Балет драма ерекшеліктерін зерттеу, либретто мәтіндерінің құрылымы туралы заңдар. Барлық деңгейдегі тұтас жұмыс аясында әдеби және музыкалық компоненттердің өзара әрекеттесуін зерттеу. Либретто жазуды меңгеру дағдыларын қалыптастыру және сценарий жоспарын жасау, қазіргі заманғы балет драматургиясының қалыптасу факторлары мен даму заңдылықтарын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ биінің композициясының негізі
    Несиелер: 3

    Қазақ әйел-ерлер биінің сөздік қорын білу. Кішігірім формалар мен би композицияларын жасау. Музыкалық драма теориясының драмалық құрылысында, қазақ билерінің терминологиясында даму принциптері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпорындардың бәсекеге қабілетті ортада кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын зерттеу. Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру тиімділігін бағалауды талдау; кәсіпкерліктің дамуын реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктерін анықтау және пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және мотивация, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздері
    Несиелер: 5

    Динамикалық әлемде кəсіпкерлікті тиімді басқару негіздерін үйрену. Жетекшілік теориясы мен практикасын меңгеру, кәсіби қызметте табысты қолдану дағдылары, құзыретті қызметтің көзқарасы шеңберінде, теориялық білімді қалыптастыру және басқарушылық қызметті орындаудағы практикалық көшбасшылық дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық би композициясы I
    Несиелер: 3

    Материалды бекіту, pas-de-deux пас-де- (екіудің биі) құрастыру. Шығармашылық дағдылар, өз денесін бақылау қабілеті, классикалық бидің техникалық қағидаларын меңгеру, заманауи ойлауды дамытатын, өз хореографиялық қолжазбаларын және шығармашылық даралығын дамытатын хореографтардың кең профильді мамандарын даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық би композициясының негізі
    Несиелер: 3

    ХХалықтық сахналық бидің негіздерін және оның терминологиясын үйрену. Драматургияның принциптері мен заңдарына сәйкес қарапайым хореографиялық нысандардан масс-формаларға дейін (соло, дуэт, трио, 4-тен 16 орындаушы топ) фольклорлық сахналық би композициясын құру. Халықтық сахнада музыкалық драма мен сюжеттің қарым-қатынасы. Бидің мұрасы, стильдік ерекшеліктері, музыкалық және музыкалық материалдармен айналысады. Арнайы әдебиетке сілтеме жасай отырып, оның би өнерінің бейнесінің бейнесіне би композициясын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ биінің хореографиялық мұрасы
    Несиелер: 3

    Қазақ би мұрасының хореографиялық мәтінін, сипатын, стилі мен мәнерін меңгеру; практикалық көрсетілімде дәл орындай білу. Ұлттық музыкалық фольклор, ырғақтар, би, ойындар, байқаулар, пантомималар және т.б. Жетекші хореографтар шығармаларындағы алтын қорға енген опера, балет және концерттік нөмірлерді қазақ би хореографиялық мұрасы ретінде меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы шет ел балеті
    Несиелер: 3

    Қазақстан Республикасының опера және балет театрының кезеңдерінде жүріп жатқан жетекші шетелдік хореографтардың балетімен танысу: Роланд Пети «Нотр-Дам Де Париж», Поппи Милан «Манон», Ю.Н. Григорович «Махаббат туралы аңыз», «Ромео мен Джульетта», Б. Эйфман «Қызыл Жизель», «Анна Каренина», «Роден»

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлемдік хореография мұрасы
    Несиелер: 3

    Хореографиялық мұраның әлемдік шедеврлерін практикалық меңгеру - әлемдік мәдениеттің балет спектакльдерінен жаппай би: П.И. Чайковскийдің «Аққу көлі», «Ұйқыдағы ару», «Щелкунчик». Л.Минкус «Баядер», «Дон Кихот», А.П. Бородиннің «Половций билері» Б. Эйфманның «Қызыл Жизель» және т.б. Хореографиялық мәтіннің дәлдігін (түпнұсқалық көріністі сақтау), музыкалық орындаушылықтың стилін, стилін, суреттің ашылуын қадағалаңыз

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Режиссура
    Несиелер: 3

    Хореографиялық композицияларды жасауда дағдылар мен практикалық дағдыларды дамыту: 3 орындаушының пластикалық тілін дамыту, 4 орындаушы; композицияның мақсатына сәйкес келетін музыкалық материалды іріктеу және талдау, суреттердің хореографиялық тілін дамыту; композициялардың құрамы мен практикалық демонстрациясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ би композициясы
    Несиелер: 3

    Халық композиторларының күйлеріне негізделген жеке қыздар мен ерлердің және жұптық би композициясын қою.. Сахналық кеңістікті пайдалана білу, би лексикасын, характері мен образын, әйел билерінің поэзиясын, эмоционалдылықты және ерлердің темпераментін жеткізе білу. Қазақ биінің тұрмыстық және еңбек қимыл элементтеріне негізделген композициялық қойылымды іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балет спектакльдеріндегі халық-сахналық би
    Несиелер: 3

    Фрагменттерді зерттеу - опера және балет театрларының репертуарына енгізілген халық сахнасының мұраларының ең жақсы мысалдары. Халықтық сахналық бидің талдауы және оның балет спектакльдеріндегі рөлі. Балеттің құрылымы мен опера өнері секілді кейіпкерлердің биі. Әлемдік классикалық балеттің және операның мұрасынан би билеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикум сольного казахского танца
    Несиелер: 3

    Жеке қазақ биін орындаудағы дағдыларды меңгеру, стиль, өзіндік сипаты мен тәсілі, жалпы хореографиялық өнерді дамытудағы орны. Тақырыптық пәндер, би пластмассасының идеалдары. Қойылымды талдау. Музыкалық материалдармен жұмыс істеу әдістері. Сахналық-шығармашылық жұмыстарды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан хореографиясының заманауи бағыттары
    Несиелер: 3

    Қазақстан хореографиясының даму бағыттарын зерттеу. Балет неоклассикасы және қазіргі заманғы балет спектакльдері. Заманауи хореографияның пластикасына негізделген түпнұсқалық лирикалық би шығармаларын құру, заманауи пластик көмегімен халық хореографиясының стилизациясы. Республика театрларындағы заманауи би мектептерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халық-сахналық би композициясы
    Несиелер: 3

    Оқытушы ұсынған музыкалық шығарма негізінде халық-сахналық биіне композиция құрастыру; стилі мен мәнерін білу, координацияны мен би техникасын дамыту. Кеңейтілген этюд құрастырған кезде, сюжеттік желіні ұстана отырып, сахналық кеңістікті, орындаушылық дағдыларын, бидегі бейнені және стилистикалық ерекшеліктерін көрсете білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Режиссура өнері
    Несиелер: 3

    Музыкалық драма негізіндегі толық хореографиялық композициялар жасауда тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру; идеяны, тақырыпты, сюжетті дамыту, стильдер бойынша хореографиялық жұмыстардың тәжірибелік дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру; тәуелсіз өндіріс жұмысы; орындаушылармен іріктеу және жұмыс; композициялық талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық би композициясы II
    Несиелер: 3

    Рas-de-trois (үшеудің биі), pas-de-guatre (төртінші би) компиляциясы және компиляциясы, шағын сандар (адамға, және бүкіл топ) материалға негізделген. Үлкен позаларда ротацияларды (екі бұрылыста) дамыту және енгізудің практикалық кезеңі жаттығу мысалдарында, әртүрлі әдістермен; аралас ротация бойынша жұмыс. Adagio кеңейтілген нысаны; технологияларды шығару; үлкен секірулерді хореографиялық композицияларға қосу арқылы зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • XVI-XIX ғасырлардағы балдық би
    Несиелер: 3

    Түрлі тарихи дәуірдің би мәдениеттерін зерттеу. Бал билері дамуының пайда болуы және эволюциясы. Ерте музыканың нысаны мен стилін зерттеу; музыкалық-драмалық шығармалар, өткен кезеңдердің би үйірмесінің костюмдерінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • История мировой литературы / История мировых культур
    Несиелер: 5

    Әлемдік әдебиеттің құрылымы мен жүйелік трансформациясы туралы, әлемдік әдебиет классиктерінің шығармашылығы туралы, әр әдеби кезең ерекшелігі, ұлттық әдебиеттің ерекшеліктері мен өзара байланысы, театр өнеріне әдебиеттің әсері туралы білімдер алу; әдебиеттегі көркемдік идеяны түсіну, әдеби мәтіндерді салыстырмалы талдау дағдылары және танымал балеттің либреттосын түсіндіру арқылы әдеби шығармашылық дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдік өнер тарихымен танысу. Ежелгі әлемнің бейнелеу өнері. Батыс Еуропа бейнелеу өнері. Ертедегі белгілі суретшілердің шығармащылық ерекшелігі. Ұлттық ерекшеліктерді және әлемдік тенденцияларды зерттеу. Орыс өнері. Қазақстанның бейнелеу өнері ХХ ғасыр. XXI ғасыр өнеріндегі авангардтық өнер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқу ансамблі
    Несиелер: 3

    Хореографиялық топпен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру. Жаңа ақпаратты қабылдау қабілетін білдіретін кәсіби өсуді арттыру бойынша жұмыс. Хореографиялық өндірістердің формаларын білу. Би жұмыстары бойынша жұмыс (жеке және топ). Техникалық тұрғыдан күрделі элементтер бойынша дағдыларды үйрету және тәжірибелік дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қойылымдық жұмыс практикумы І
    Несиелер: 3

    Зерттелген материалдың негізінде тәжірибелік жұмыс, жаттығу сабақтарында, соның ішінде мұғалім-тәрбиеші ретінде суретшілер, бар стильдер мен жанрларды және педагогикалық іс-шаралар түрлі авторлық практикалық бағытын қою амалдары мен әдістерін зертте

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореограф шеберлігі
    Несиелер: 3

    Әдеби шығарма негізінде кеңейтілген композициялары құрастыру, композициялық жоспар мен бидің суреттемесін жасау. Хореографиялық қойылымдарды құрастыру әдістері мен технологиясы және кәсіби хореографиялық өнер саласындағы шығармашылық идеяларын жүзеге асыру. Пластикалық тілдің қалыптасу факторлары мен даму заңдылықтары, бастапқы дерек көздермен өздігінен жұмыс істеу дағдыларын игеруге дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи-тұрмыстық би композициясы
    Несиелер: 3

    XVI-XVII ғасырлардың билері негізінде өз бетінше композициялар құрастыру дағдыларын игеру, бидің стилі, характері орындау мәнері. Оқып жатқан дәуір композиторларының музыкалық материалын қолдану. Көпшілік орындайтын тарихи-тұрмыстық би арқылы тәжірибе жинау. Композиция құрастырудағы кеңістікті дұрыс пайдалану әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыс би композициясы
    Несиелер: 4

    Шығыс биінің композицияларын жасау, шығыс биінің тарихы мен дамуы бойынша дағдыларды меңгеру; үнді, корей, қытай билері туралы; шығыс биінің, стилінің, кейіпкері мен тәсілінің кезеңдік орындалуы; шығыстық бидің мұрасын білу. Шығыс халықтарының би мәдениетінің лексикалық материалын зерттеу; Орындаушылармен жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық би композицясының шеберлігі
    Несиелер: 3

    Классикалық билерде Grand pas (үлкен би), Pas d''action (әрекетті би) композиторлық және композициялық шеберліктерін меңгеру. Классикалық бидің техникалық қағидаларын меңгеру, заманауи ойлауды дамыту, өз хореографиялық қолтаңбасын және шығармашылық даралығын дамыту. Композицияларды жазу, талдау. Орындаушылармен жұмыс істеу Тәжірибелік дағдыларға ие болу; сүйемелдеуші және музыкалық материалдармен жұмыс жасау; осы деңгейде классикалық би техникасын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Режиссура шеберлігі
    Несиелер: 3

    Кәсіби дағдыларды практикалық қолдану үшін тұрақты дағдыларды дамыту: музыка мен хореографиядағы әртүрлі стильдермен танысу; абстракционизм және импрессионизм, пластикалық шешім мен музыка арқылы жан күйінің нысаны ретінде; бастапқы көздермен өз бетінше жұмыс жасаудың практикалық дағдыларын қолдану, орындаушылармен жұмыс істеу және таңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фольклорлық би
    Несиелер: 4

    Әлем халықтарының билері үлгісіндегі түрлі би жанрлары мен формаларын зерттеу және оны практикада меңгеру. Әртүрлі өңірлердің этнографиялық-географиялық ерекшеліктері және олардың кәсіби хореографиялық өнердің қалыптасуы мен дамуына ықпалы. Мәнерлі құралдарды, орындау тәсілін, фольклорлық билердің ерекше стильдерін білу. Әлемнің түрлі елдерінің халық биін орындаудың ұлттық ерекшеліктері; ұлттық костюмнің ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дуэтті-классикалық би композициясының негіздері
    Несиелер: 3

    Дуэтті-классикалық биде қолданылатын негізгі әдістерін зерттеу, дуэтті-классикалық би техникасының белгілі бөлімдеріне негізделген оқу композицияларын құрастыру. Айналымдар, жоғары көтеру және секірулер. Ең қарапайым этюдтер мен қозғалыстардың музыкалық үйлесімін табудың негізгі қағидаларын білу, негізгі ұғымдар: темп, тірек, серпіліс, теңгерім және әріптеспен жұмыс істеу дағдыларын игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халық-сахналық би композициясының өнері
    Несиелер: 3

    Кеңейтілген құрамды жазу, драмалық сюжеттік учаскедегі музыкалық драма принциптерін дамыту. Люкс би нысаны, сәйкес музыкалық материалдарды таңдау. Шығармашылық жұмыстарды талдау, орындаушыларды іріктеу бойынша ұйымдастырушылық жұмыс және орындаушылармен жұмыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Би теориясы және философиясы
    Несиелер: 3

    Би стилінің және дәуірінің мәдениетін зерттеу. «Би мәдениеті» түсінігі. Би мәдениетінің мәні мен құрылымы. Тәжірибелер бидің мәнін анықтайды. Би мәдениеті мәдениеттің ерекше түрі ретінде. Би мәдениетінің әлеуметтік-мәдени бөлімі - би өмірінің, хореографиялық өнердің нақты өмірлік тәжірибесін және оның ортасын тарихи талдау. Хореографиялық жұмыстарды құрудағы ойлаудың философиялық негізі. Би мәдениетін ұйымдастыру түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этнохореография және Қазақстан халқының билері
    Несиелер: 3

    Қазақстан халқының әдет-ғұрпы, салт-дәстүрлері, бидің дамуы, қозғалыстың даму принциптері, ұлттық хореографиядағы қазіргі заманғы өндірістердің құрамы туралы заңдар. Балеттегі би және опералық спектакльдер. Би фольклоры және кәсіби хореографиялық өнер. Хореографиялық фольклорды түрлендірудегі кәсіби өнердің рөлі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ би композициясының шеберлігі
    Несиелер: 3

    Қазақ биінің түпнұсқалық массалық композицияларының құрамы. Қазақ билерінің құрамы, жаппай бидің негізгі ережелері. Қазақ биінің музыкалық сүйемелдеуі; қазіргі заманғы композиторлармен жұмыс жасау, халық музыкасының стилінде әуен, әуендер, әуендер. Мерзімдік және шығармашылық жұмыстарды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи бидегі режиссура
    Несиелер: 3

    Қазіргі заман биінде хореография бағытын, оның драмалық заңдарын, заманауи би композициясын жасауда лексикалық материалды қолдану мүмкіндігін зерттеу. Қазіргі заман биінің мектептері мен стилін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығыс би композициясының шеберлігі
    Несиелер: 4

    Лексикалық материалды зерттеу; Орталық, Орталық және Шығыс Азия халықтарының әртүрлі билері тән және бейнелі қозғалыстың палитрасы арқылы жүзеге асады. Формулалар, ритмикалық үлгілер мен нюанстардың ырғағын зерттеу. Ұлттық билердің стилінің ерекшеліктерін беру, техниканы және құзыретті орындауды көрсету, аксессуарларды пайдалану, тұрмыс заттарын пайдалану арқылы этюдтар мен композициялар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халық-сахналық би композициясының шеберлігі
    Несиелер: 3

    Бағдарламалық қамтамасыз етудің лексикалық материалын зерттеу және кеңейтілген формалардың композицияларын қалыптастыру кезінде алынған құзыреттілікті шоғырландыру; күрделі құрылыс хореографиялық әрекеті. Бір бөлігінен басқасына логикалық ауысулар жасау, музыкалық материалды компиляциялау. Кеңейтілген құрамның жазылуы, драмалық сюжеттің учаскесіндегі музыкалық драма принциптерін дамыту; тиісті музыкалық материалдарды таңдау; шығармашылық талдау дағдылары; орындаушыларды іріктеу және орындаушылармен жұмыс жасау бойынша ұйымдастыру жұмысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығыс халықтарының дәстүрлі би мектебі
    Несиелер: 4

    Шығыс халықтарының (үнді, өзбек) би мектебінің лексикалық материалдарын теориялық және практикалық білімі мен дағдыларын зерттеу. Зерттелетін материалға негізделген макамат жанрының музыкалық және би мұраларын зерттеу, стильдің ерекшеліктерін, сипатын және орындау тәсілін ескере отырып, би және хореографиялық композицияларды құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкально-балетная драматургия
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығармаларды зерттеу және талдау, кәсiби тәсiл және драма туралы нақты түсiнiк; әдеби шығармаларды хореографиялық трансформациялау принциптері, тарихи оқиғалар; хореографиялық композицияларды талдау принциптері; бидің кеңістіктіктегі құрылымы; хореографиялық жұмыстың оның рәсімдік тұтастығындағы құрылу принциптері; балет режиссурасындағы әдістердің ерекшелігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қойылымдық жұмыс практикумы ІІ
    Несиелер: 3

    Либреттоның, сценарий-музыкалық жоспардың дамуын қалыптастыру дағдыларын жетілдіру; түрлі стильдер мен формалардың хореографиялық композицияларын жасау; би жұмыстары бойынша жұмыстар (жеке және топтық); мұғалім ретінде педагогикалық қызмет, оның ішінде сабақ сабақтары

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дуэтті-классикалық би композициясы
    Несиелер: 5

    Ұлттық тақырыптар бойынша дуэтті-классикалық биге арналған кеңейтілген комбинацияларды мен этюдтер құрастыру Дуэтті-классикалық би техникасын жетілдіру және оларды композицияларда пайдалану. Дуэт биіндегі айналу тәсілдері. Жоғары көтеру және секіру, күрделі техниканы меңгеру принциптері. Композициялық жоспар, қойылым жұмыстарына арналған музыкалық материалдарды таңдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Би композициясын құрастыру құралдары
    Несиелер: 5

    Бидің негізгі заңдарын, әдістерін және сатыларын зерттеу және дамыту; би өнідірісі бойынша практикалық жұмыс; әртүрлі сөздік қорын, қолдауға, суретке түсіруге; хореографиялық бейнені құру процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихи-тұрмыстықби композициясының шеберлігі
    Несиелер: 3

    XVIII-XIX ғасырлардағы тарихи және отандық би материалдары бойынша композициялардың құрамы. XVIII-XIX ғасырлардағы классикалық мұраға негізделген би композицияларының құрамы. Вальс стиліндегі хореографиялық жұмыстарды құру (екі мат, үш мат).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи би композициясы
    Несиелер: 3

    Заманауи хореография, импровизация және композицияның негіздері мен техникасын меңгеру. Лексикалық материалды зерттеу (экзерсис); композиция құрастыру; сахналық хореографияның ерекше түрі ретінде джаз биінің қозғалысы мен элементтерін білу; Модерн би терминологиясы мен орындау техникасы; негізгі ұғымдар; дененің, қолдың, аяқтың және бастың ұсталу жағдайын білу; этюдтар мен вариацияларды құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хореографиялық импровизация
    Несиелер: 3

    Берілген тақырып бойынша хореографиялық жұмыстарды жазу. Хореографиялық өнері, кескіндеме және оның негізінде импровизациялық жұмыстарды, музыкалық-пластикалық интонация жұмыстарын аналитикалық қабылдау. Музыкалық материал бойынша импровизация. Орындаушылармен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұрмыстық билер
    Несиелер: 3

    Тарихи-түрмыстық биді терең зерттеу. Өз композицияларында вальс музыкасының ырғақты және икемді құрылымын білу және қолдану, оның эмоционалдылығын жеткізу. Қазіргі көзқарас тұрғысынан тұрмыстық және салон биінің элементтерін пайдалана бі лу, олардың арасындағы градацияны жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық формаларды талдау
    Несиелер: 3

    Түрлі музыкалық формаларды талдау дағдыларын меңгеру. Музыкалық формалар. Ең қарапайым музыкалық формалар. Қарапайым 2 және 3 бөлімді форма. Күрделі 2 және 3 бөлімді форма. Түрлендіру (вариационная) формасы. Rondo және. Сонаталы форма. Соната-симфониялық цикл. Ежелгі сюита. Балеттің музыкалы-хореографиялық формалар. Балет жанрының сипаттамасы. Балет спектаклінің құрылымы. Балеттің классикалық музыкалы-би формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балет спектаклінің режиссурасы
    Несиелер: 3

    Хореография саласындағы бағыты бойынша меңгерген құзыреттерді шоғырландыру, дипломдық жобаға материал жинау (пән, орындаушылық либретто, музыкалық материал), қойылым қызметі (авторлық құрам). Дәстүрлі формаларды, балеттік орындаудың композициялық құрылымдарын жасау әдістері. Театрландырылған қойылымдарда (опера, драма, оперетта, музыкалық) музыкалы-хореографиялық және пластикалық сахналарды қою.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем халықтарының биі
    Несиелер: 5

    Әлем халықтарының биін, түрлі би жанрлары мен формаларын зерттеу және практикада игеру. Әртүрлі өңірлердің этнографиялық-географиялық ерекшеліктері және кәсіби хореографиялық өнердің қалыптасуы мен дамуына әсері (Греция, Болгария, Румыния, Чехия, Мексика, Германия және т.б.). Зерттелген ұлттың сипатын, ансамблінің мағынасын білу және көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Пантомима
    Несиелер: 3

    Актерлік шеберлік дағдыларын, пантомимадағы хореографиялық құрамдағы драматикалық әрекеттердің заңдарын, қозғалыстардың музыкалық орналасуын, қимылдары мен белгілі бір позаларын, мәнерлілік, иммиграция, қаңылтыр, позаның, сахналық серуендеудің негіздерін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Клавир мен партитураны талдау
    Несиелер: 4

    Музыкалық туындыларды көркем тұтастық ретінде қабылдауға негізделген би музыкасының шығармаларымен танысу. Музыкалық композициялық категория ретінде талдау. Музыкалық мәтін. Құрылымы. Музыкалық мәнерлілік құралдары, оларды қалыптастыру мүмкіндіктері. Музыкалық форманы зерттеу. Музыканың барлық бөлігін тұтас көруге; музыкалық мәнерлілік ролін анықтау; (тақырып, мазмұндылық, даму техникасы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балет спектакльдеріндегі ұлттық билер
    Несиелер: 5

    «Ханзада Игорь», «Біржан Сара», «Қыз Жібек», «Аққу көлі», «Щелкунчик», «Баядера» опералары мен балет теріндегі халық билерін зерттеу және орындау. Орындау техникасын игеру, музыкасын білу, орындау стилі, сахналық имиджді беру, аксессуарларды пайдалану. Костюм көркем өрнектің құралы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хореографиядағы актер шеберлігі
    Несиелер: 3

    Актер шеберлігінің негіздерін меңгеру және мәнерлілікпен орындау. Балетте әрекет ету - балет театрының арнайы құралдарын (би, пластика, пантомима және т.б.) пайдалана отырып, сахна бейнесін жасау. Балет театры үшін К.С. Станиславскийдің жүйелілігі, драмалық заңдар және балет мұраларының сахналық қойылымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балетмейстер өнері
    Несиелер: 4

    Симфониялық хореография (полифония); композицияның дизайнына сәйкес келетін музыкалық материалды іріктеу және талдау, суреттердің (композицияның) хореографиялық тілін дамыту; қойылған жұмыс, композицияның практикалық көрсетілімі; талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Партитура оқу
    Несиелер: 4

    Баллды оқу, балл мәтінін беру. Орындаушылықты, музыкалық мәтінмен танысуды, материалды ерекшеліктермен (авторлық стилі, шығармашылық дәуірі) тығыз байланыста, барлық аспаптар оркестрлерінің рөлі мен қатысуын, оркестрлік бағдарламалар мен роликтерді кезең-кезеңмен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дуэтті-классикалық биді орындау техникасы
    Несиелер: 4

    Дуэт-классикалық би орындауын орындау әдістемесі мен техникасын меңгеру. Қамқорлықтың негіздері. Бірінші қабаттың екі қолымен бірге талпыныстың элементтері. Міндетті және қосалқы қозғалыстар. Екі қолыңызбен екі қолыңызбен қолдау. Қолтаңба үшін, щетка, белге арналған. Біріккен техника. Әуе қолдау техникасы. Әуе қолдау техникасы. Әуенді әуе қолдайтын композициялар. Allegro элементтеріне негізделген композициялар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дуэтті-классикалық би композициясының шеберлігі
    Несиелер: 4

    Дуэт концерт нөмірін құру (әдеби көзі, бейнелеу өнері немесе авторлық композиция негізінде). Композициялық жоспарды жасау, музыкалық материалдарды таңдау, музыкалық монтаждау, орындаушылармен шығармашылық жұмыстар жасау, имиджді ашып, ішкі күйін беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи би композициясының шеберлігі
    Несиелер: 5

    Қазіргі заман биін қалыптастыруда практикалық дағдыларды шоғырландыру. Қазіргі заманғы хореография, импровизация және композициялық техника, заманауи би техникасы. Құрылымдық жоспар; тиісті музыкалық материалдарды таңдау, бейнелі пластиктің дамуы; орындаушылармен жұмыс жасау; би кеңістігін пайдалану; сынға талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік заманауи хореография өнері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы хореографиялық техниканың негізгі принциптерін меңгеру, бағдарламалық материалдардың негізгі жаттығуларын және қозғалысын меңгеру; қазіргі хореография техникасының негізгі принциптері, комбинация құрастыру әдісі, негізгі қателіктерді көре білу, басқа би әдістері және олардың стильдері және ұқсастықтар мен айырмашылықтары; қазіргі заман биіндегі композиция - техникасы мен принциптері; музыкалық материалдармен оның ырғақтық құрылымымен жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хореографтың қоюшы топпен жұмысы
    Несиелер: 5

    Жұмыс тобының құрылымын зерттеу. Шығармашылық тобының қатысушыларымен бірге балет өнімділігін / жобасын жасауды жоспарлау: орындаушы, дирижер, композитор, дизайнер және костюм дизайнер, дыбыс өндірушісі және жарықтандыру директоры, PR бөлімшесі және өндірістік топтың басқа да қатысушылары; жоба). Кезеңдік және дайындық жұмыстары. Заманауи технологияларды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балет спектаклінің сценографиясы
    Несиелер: 3

    Шет елдердің және Қазақстанның би өнері шығармаларын әзірлеу және сахналық безендірудің тарихи дамуы. Театрлық және декоративті өнердің ерекшелігі мен сахналық көріністі жобалау әдістері. Жабдықтың көрінісі. Би, сахналық костюм, қарапайым пейзаж, сахналық жарық, сахна әсерлері үшін көркем ортаны құру. Хореограф пен суретшінің бірігіп жұмыс атқаруы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Биді жазу
    Несиелер: 3

    Би жазбаларының түрлерін (графикалық, қозғалыс), би жазу жүйесін құру және қозғалыстарды бекіту туралы авторлар туралы. Хореографтардың шығармашылығы және олардың шығармалары балет спектакльдерін немесе би композицияларын жазумен тікелей байланысты. Схемалар, фигуралар, би жазбаларының дәстүрлі белгілері. Бидің көрнекі бейнесінің бекітілуін білу; би белгісінің жазу схемасының негізгі диаграммалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балетмейстер шеберлігі
    Несиелер: 4

    Бір актілі балет немесе концерттік бағдарлама түрінде ұсынылатын жоба бойынша жұмыс істеу. Көпшілік сахналар орындаушыларымен жеке солисттерді бекіту, репетиторлық қызметті атқару. Оқу барысында студенттер режиссер-хореограф, хореограф, тәлімгер қызметін атқарады, шығармашылық жұмыстарды ұйымдастыруға дағдылары мен қабілеттерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қазақстанның дамуының негізгі тарихи кезеңдерін анықтау және талдау, хореографиялық және музыкалық өнер, әлемдік және отандық өнердің стильдері мен жанрларын қалыптастыру; өнердің қазіргі жағдайы мен даму перспективалары туралы өзінің дәлелді көзқарастарын қалыптастыру

  • Код ON2

    балет өнерінің даму деңгейі талаптарына сәйкес классикалық би саласындағы тәуелсіз педагогикалық және ғылыми-әдістемелік, практикалық, репетиторлық және балеттік меңгеру қабілеті; классикалық би және педагогикалық жұмыстың әдістемесін меңгеру, классикалық мұра балетіне дайындық жұмыстарын жүргізу; классикалық бидің қозғалысын орындаудың экспрессивті құралдарының негізгі принциптері, техникасы мен әдістері; хореографиялық жұмыстарды жасау мен қою үрдісін түсінуді зерттеу және дамыту.

  • Код ON3

    хореографиядағы өнерді басқарудың заңдары мен әдістерін талдау; басқарушылық қызметтің жүйелерінің принциптері мен компоненттеріне ие болу; хореографиялық жұмыс туралы жұмыстың мазмұны мен кезеңдерін, идеяны тиімді талдау және режиссердің идеясы туралы идеялары бар; мәдени және білім беру іс-шаралары қатысушыларымен кәсіби қарым-қатынас жасау мүмкіндігі балет театры мен хореографиялық қызметке байланысты түрлі өнер; хореографиялық бағыттағы дамудың негізгі үрдістері мен даму тенденциялары; түрлі формадағы және стильдегі хореографиялық жұмыстармен тиімді жұмыс істеу мүмкіндігі; хореографиялық жұмыстың мәтінін (хореограф шығарған би ұжымдарының тәртібі) есте сақтау және стилистикалық түрде дұрыс ойнату мүмкіндігі.

  • Код ON4

    Орта кәсіптік және қосымша білім беретін оқу орындарында теориялық және би пәндерін оқытудың ғылыми теориясы мен көркемдік практикасының психологиялық, педагогикалық және әдістемелік негіздерін, оқу үрдісіне дәстүрлі тәсілдерді және жеке тұлғаны оқыту; өз хореографиялық жұмыстарын орындау, үйрену орындаушылармен (солистер, корпус-балет) дайындық кезінде хореографиялық мәтін, би композициясы, пластикалық экспрессивтілік техникасын жетілдіру; көркемөнер тарихында, өнердің стильдерінде, кез-келген өнер туындыларында негізгі сәттерді талдай білу, өз өнерін дамытудың ағымдағы жай-күйі мен перспективалары туралы негізделген және ақылға қонымды көзқарастарын білдіру; хореографияның жаңа экспрессивті құралдарын тудырудың және бал билері бойынша жаңа би идеяларын анықтау.

  • Код ON5

    Көркемдік және шығармашылық, әлеуметтік, ғылыми және этикалық мәселелер бойынша өз пікірлерін қалыптастыру үшін көркем ақпараттарды жинау, өңдеу, талдау, синтездеу және түсіндіру мүмкіндігі; хореографиялық жұмыстарды (жобаларды) кейіннен жасау үшін көркемдік көріністегі қоршаған шындықтың құбылыстарын қорытындылау; өнер, әдебиет, өнер, музыка, хореография шығармаларын талдау; балет либреттосы, хореографияның сценарий және композициялық жоспары, түрлі хореографиялық нысандарда би композициясын құру; өнердің тарихын білу бейнелеу өнерін дамытудың негізгі заңдары, соның ішінде жиынтық дизайн; өздерінің болашақ мамандықтарының әлеуметтік-мәдени маңызын жүзеге асыру, кәсіби қызметті жүзеге асыруға жоғары ынталандыру; кәсіптік дағдыларды жетілдіру және т.б. практикалық-теориялық зерттеу барысында алынған білімнің шығармашылық қолданысына негізделген дағдылар.

  • Код ON6

    студенттердің когнитивтік үдерістерін басқару қабілеті жоғары, педагогикалық деңгейде ойдағыдай, әдіс-тәсілмен сауатты, эмоционалдық және қозғалмалы әрекеттерді қалыптастырады; орындаушылармен оқу-жаттығу жұмыстарын кәсіби түрде жүргізу мүмкіндігі; хореографиялық репертуарды орындаудағы өздерінің тәжірибелік тәжірибелерін өздерінің педагогикалық тәжірибелерінде қолдану мүмкіндігі; қазақ эстрадасының бидің хореографиялық мұрасын біліп, опера, балет және концерттік номерлерде жетекші хореографтар спектакльдерінде алтын қорға кірді.

  • Код ON7

    көшбасшылық және командалық құрылыс салаларында теориялық білімді, өзін-өзі басқаруға және кішігірім топты, команданы басқару қабілеттерін дамыту, сондай-ақ, оның оқыту бағытына сәйкес маманның талап ететін жалпы мәдени және кәсіптік құзыреттіліктерін қалыптастыру; хореографиялық жұмыстарды дайындау және құру, ұйымдастырушылық және көркемдік тапсырмаларды шешу, басқару түрін таңдау және біріктіру, кәсіби шығармашылық ұжымдағы проблемалық жағдайларды талдау үшін шығармашылық өндірісті ұйымдастыру және жоспарлауға қатысу; орындаушылармен педагогикалық және жаттығу жұмыстарын жүргізу, студенттердің техникалық және стилі қателерін көру және түзету, Әдістемелік күрделі техникалар мен қозғалыстардың комбинацияларын түсіндіру, орындаушыларға хореографиялық композициялардың мағынасын, бейнелеуін және музыкалықты анықтау.

  • Код ON8

    балет өнерінің тарихи даму аспектісінде, оның әртүрлі жанрлары мен формалары, стильдік трендтер мен жеке шығармашылық құбылыстарда балет музыкалық драматургиясының түрлері туралы идея қалыптастыру; музыкалық драманың негіздерін тарихи және эстетикалық аспектілерде білу және оны балеттік музыканың тарихи және интонациялық қабылдауын қалыптастыру; балеттің музыкалық өнері сериясын, сондай-ақ дәуірдің негізгі ерекшеліктерін шоғырландыратын жанрлар жүйесінде бейнеленген өнердің стилистикалық эволюциясын анықтау; музыкалық мәдениет тарихындағы хореографиялық нысандарды және жанрларды анықтау; халық арасында тиісті білім тарату, жалпы білім беру, жалпы ғылыми және мәдени деңгейін көтеру мақсатында хореография өнеріндегі жаңа ғылыми фактілердің, ақпараттың, білім беру және танымдық ақпараттың мазмұнын трансформациялауға жәрдемдесу.

  • Код ON9

    композициялық құрылымның ерекшеліктері мен хореографиялық принциптеріне ие идеяны, көркемдік имиджді, жұмыстың мағынасын интерпретациялаудағы мәтіндерді; хореографиялық жұмыстарда жеке топтардың, топтық және қаптай сахналардың орындалу сапасын бақылау мүмкіндігі; би стилінің және дәуірінің мәдениетін бағалау; би мәдениетінің мәнін және құрылымын іске асырады, би мәдениетінің белгілі бір өнер түрі ретінде практикалық және теориялық білімдерін меңгереді; Қозғалыс арқылы ішкі идеяларды білдіру қабілеті; пластикалық тілдің даму заңдылықтарын қалыптастыру және тәуелсіз жұмыстың практикалық дағдыларын игеру үшін дайындық.

  • Код ON10

    әдістемесі мен технологиясы хореографиялық білім, психология және педагогика хореография және көркем шығармашылығын саласындағы тұжырымдамалық аппарат тануға және өз қабілеті; пайда болуы мен қазіргі заманғы пластикалық тілі, ерекшеліктері және хореографиялық өнер және шығармашылық даму перспективалары дамыту заңдылықтарын факторларды талдау; өз түпнұсқа хореографиялық жұмыстарды жасауға заманауи лексикалық материалды білімдерін қолдану; хореографиялық мәтін тұсаукесер қазіргі заманғы би нысандары мен нысандарын жасау кезiнде пайдаланылуы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын талдау.

  • Код ON11

    жаратылыстану, экономикалық, заңгерлік, гуманитарлық және мәдени-тарихи білімдердің тұтас жүйесін меңгеру негізінде қазіргі заманғы қоғамдық өмірді, ғылымды, мәдениетті және өнерді дамыту құндылықтарын басшылыққа алуға қабілетті әлемнің қазіргі заманғы бейнесін ұсыну мүмкіндігі; әлеуметтік маңызы бар процестер мен құбылыстарды талдау, әлеуметтік және саяси өмірге жауапты қатысу қабілеті; қабылданған моральдық-құқықтық нормаларға негізделген әлеуметтік өзара әрекеттесу қабілетін, тарихи мұраны және мәдени дәстүрлерін құрметтеуді, басқа мәдениетке деген төзімділікті; ұлттық бидің хореографиялық композицияларының әдістемесі мен дағдыларын игеру; кәсіби топтардың репертуарының ең жақсы мысалдарына студенттердің эстетикалық идеяларын байыту, құндылық бағдарлары мен көркемдік талғамына негізделген білім беру, халық музыкасының үздік мысалдарының мысалдарын пайдалану арқылы музыкалық және ырғақты сезімді тәрбиелеу.

  • Код ON12

    хореографиялық туындыларды жасау үшін өз технологиялары, хореографтың ерекшеліктері; хореографиялық жұмыстардың құрылымын, бидің кеңістіктік құрылымының элементтерін және оны дамыту әдістерін құру туралы заңдарды анықтайды; көркемдік және шығармашылық, әлеуметтік, ғылыми және этикалық мәселелер бойынша өз пікірлерін қалыптастыру үшін көркемдік ақпараттарды жинауға, өңдеуге, талдауға, синтездеуге және интерпретациялауға, орындаудың, эстетикалық және моральдық мәдениетті қалыптастыру үшін хореографиялық жұмыстарды (жобаларды) жасау үшін көркем бейнелердегі қоршаған құбылыстың құбылыстарын жинақтау биші; кəсіби қызметтегі кәсіби қауымдастықпен өзара іс-қимыл жасайды.

  • Код ON13

    ғылыми, білім беру, мәдени, білім беру, рухани, моральдық және зияткерлік құндылықтарды жинақтау, сақтау және дамыту, хореография өнерінің, балет театрының, би шығармашылығының жоғары көркемдік өнімдерін құру және насихаттау; драма театрында және балет өнерінде теория теориясының негіздерін, оның кәсіптік білім беру үрдісінде практикалық қолдану принциптерін меңгеру; заманауи бидің негізгі бағыттарының даму тенденцияларын, қазіргі заманғы хореографияның қазіргі формалары, стильдері, әдет-ғұрыптары мен қолжазбалары туралы білу; компиляцияға, өндірістік дағдыларға ие бола отырып, оларды әрі қарай пайдалануда.

  • Код ON14

    қазіргі заманғы пластикалық тілдің қалыптасу факторлары мен даму заңдылықтарын, қазіргі күйін, хореографиялық өнердің ерекшеліктерін және келешегін талдау; хореографиялық материалды орындау техникасын меңгеру, музыкалық баллды білу, сандық немесе балет өнімділігін жобалау, хореографиялық топтың ағымдағы репертуары; шет елдер мен Қазақстанның театрландырылған балеттік спектакльдерінің сценографиялық және сахна дизайнының тарихи дамуын талдайды; балет спектакльдерін немесе би композицияларын жазумен тікелей байланысты хореографтар мен олардың туындыларын зерттеу; әр аймақтың этнографиялық және географиялық ерекшеліктерін және кәсіби хореографиялық өнерді қалыптастыруға және дамытуға әсерін анықтау (Греция, Болгария, Румыния, Чехия, Мексика, Германия және т.б.); музыкалық өрнектің құралы және олардың қалыптасу мүмкіндіктері бар.

Top