Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02101 Режиссура хореографии в Қазақ ұлттық хореография академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 7M02101 Хореография режиссері білім беру бағдарламасы түлегінің құзыреттілік моделін құрудың басты мақсаты - заманауи ғылыми-зерттеу жұмыстарының стандарттарына барынша жақын өнертану саласында кадрлар дайындау. Қазақстан қоғамының қажеттіліктерін қанағаттандыратын және оның рухани, эстетикалық дамуына үлес қосатын, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие хореография саласында өнер тарихының жоғары білікті және бәсекеге қабілетті магистрлерін дайындау. Кәсіптік құзыреттілікті алу түлектің хореографиялық өнер мен көркемдік шығармашылықты дамыту үшін пәнаралық білімді пайдалануға мүмкіндік береді; ғылыми-педагогикалық және ғылыми-зерттеу, ұйымдастырушылық, басқарушылық, шығармашылық іс-шараларға тез бейімделуге қабілеттілігін арттырады. Жаңа тарихи жағдайларда әлемдік өнер мен мәдениеттің эволюциялық ерекшеліктерін терең білу магистр дәрежесін алған түлекке әлемдік еңбек нарығының талаптарын қанағаттандыруға, әлем халықтарының хореографиялық өнері мен би мәдениетіндегі ғылыми-педагогикалық, ғылыми-зерттеу, теориялық және практикалық білімдерін кеңейтуге мүмкіндік береді.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M028 Режиссура
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • Қазіргі заманғы өнер және мәдениет концепциясы
    Несиелер: 5

    Курс магистранттардың этнокультуралық жеке тұлғасын қалыптастыруға бағытталған, өнер түрлерімен өзара байланыста Қазақстанның көркем мәдениетіне бағытталған; көпмәдениетті тұлғаны тәрбиелеу, өзінің ұлттық мәдениетімен тұлғаны сәйкестендіру үшін жағдай жасау. Курстың міндеттері қазіргі заманғы мәдениет пен өнердің негізгі үрдістерімен анықталады. Курс түркі этносының әлеуметтік - мәдени, рухани тәжірибесін, сонымен қатар шығармашылық іс-әрекет тәсілі ретінде ұлттық өнердің кәсіби тәжірибесін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеуді және магистрлік диссертация жазу әдістерін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Ғылыми мақаланың құрылымымен таныстыру, қолжазбаны баспа үйіне тапсырғанға дейінгі дайындық жұмыстарының барлық сатыларын меңгеру. Ғылыми-теориялық - зерттеу нәтижелерін теориялық ізденістер және оның құбылыстарын түсіндіру, олардың заңдары негізінде жүргізілетінін сипаттау. Ғылыми және практикалық (эмпирикалық) зерттеу - эксперименттер мен нақты тәжірибе негізінде жүргізіледі. Сауалнама - соңғы бірнеше жылда нақты саладағы ғылыми жетістіктерді талдауға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу тұжырымдамасы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми зерттеудің іргелі ұғымдарын меңгеруге және зерттеуге бағытталған: зерттеудің теориялық әдісінің құрылымдық компоненттері, танымның эмпирикалық деңгейі. Ғылыми зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім, мәдениет және өнер саласындағы нормативтік-құқықтық реттеу
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны білім беру, мәдениет және өнер саласындағы нормативтік-құқықтық реттеу тетіктерін, нормативтік актілерді зерделеуге бағытталған. Мәдени саясат және жүйе құрушы процестер нормативтік шешім тұрғысынан қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Курстың ерекшеліктерінің бірі – бұл оқу материалдарын құрылымдауда, осы материалды зерттеудің үйлесімділігін анықтауда, сондай-ақ студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру жолдарын жетілдіруде жүзеге асырылатын ағылшын тілін курсы үшін кәсіби ортада қолдануды дамыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық журналдарда ғылыми мақалаларды жариялау
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: магистранттарды ғылыми мақаланың құрылымымен және басылымға қолжазба тапсырғанға дейінгі дайындық жұмыстарының барлық кезеңдерімен таныстыру және мамандық бейіні бойынша жоғары рейтингті ғылыми журналдардың каталогын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән шеңберінде қазіргі заманғы технологиялық өркениет негізінде танымдық қызметті ұйымдастыру ғылымның іргелі формасы ретінд оқытылады. Ғылымның түрлі аспектілері қарастырылады: ғылым білімді ұйымдастыру ретінде, ғылым әлеуметтік институт ретінде, ғылым мәдениет элементі ретінде. Өркениеттің даму барысында ғылымның қалай өзгергені туралы түсінік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми мақалаларды жазу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Практикалық курс ғылыми материалдарды жазу және рәсімдеу бойынша дағдыларды дамытуға бағытталған. Ғылыми мақаланың тақырыбы, ойы және атауы. Ғылыми мақаланың құрамы, Бет мақаласына арналған жалпы мәселе шегінде шешілмеген мәселелерді анықтау дағдысы. Метолика мақаланың мақсатын тұжырымдау меншікті зерттеудің мазмұнын баяндау. Жазу және жариялау негізгі алгоритмдерін жарықтандыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнердегі Постмодернизм
    Несиелер: 3

    Модернизм және Авангард өнері, постмодернизм. Постмодернизмнің негізгі тенденциялары. Жаппай мәдениет.Барлық бар формаларды, стильдерді және мәнерлерді араластыру. Китч эстетикасы. Мәңгілік табиғат немесе оны құру процесі, технологиялық, медиалық технологиялар. Шығарманың мәдени құндылығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Жоғары мектеп педагогикасы курсы магистранттарды жоғары мектепте оқытушылық және әдістемелік қызметке дайындауға бағытталған. Курстың мазмұны жоғары мектептегі оқу-тәрбие процесін, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі заманғы тенденцияларын көрсетеді, педагогикалық қызметтің жеке-шығармашылық стиліне бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер саласындағы жобаларды басқару
    Несиелер: 6

    Пән бизнес тарапынан мәдени жобаларды материалдық, қаржылық және ақпараттық қолдау жағдайын зерттейді. Мәдениет және өнер саласындағы жобалардың мүмкіндіктері. Әлеуметтік-мәдени саланы қолдау нысандары бизнестің корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігі бағдарламасының бір бөлігі болып табылады. Коммерциялық компаниялар мен мәдени, білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биді зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны гуманитарлық ғылымдар мен өнертану саласында ғылыми - зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті магистрдің әдіснамалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің негізгі міндеттері: жалпы ғылымның және өнердің қазіргі әдістемесінің жалпы көрінісін көрсету; хореографиялық өнер саласындағы ғылыми білімнің құрылымын ашу; ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістерін талдау, би өнері саласындағы ғылыми білімнің негізгі түрлерін қарастыру; хореографиялық өнер саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация және өнер мәселесі
    Несиелер: 6

    Пән бизнес тарапынан мәдени жобаларды материалдық, қаржылық және ақпараттық қолдау жағдайын зерттейді. Мәдениет және өнер саласындағы жобалардың мүмкіндіктері. Әлеуметтік-мәдени саланы қолдау нысандары бизнестің корпоративтік әлеуметтік жауапкершілігі бағдарламасының бір бөлігі болып табылады. Коммерциялық компаниялар мен мәдени, білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер психологиясы
    Несиелер: 3

    Қабылдау және көркем шығармалардың көркемдік шығармашылық мәселелерін зерттеу. Көркем шығармалар құрылымының ерекшеліктері. Өнер психологиясының мәселелері. Эстетикалық құндылықтарды қабылдаудың спецификалық сипаттамаларын зерттеу. Шығармашылық формасы ретінде көркемдік қабылдауды талдау. Қиял, ойлау, интуиция, Шабыт рөлдері. Шығармашылық процесінде көрінетін жеке-психологиялық ерекшеліктерді анықтау (қабілеттері, дарындылығы, дарындылығы, даналығы және т.б.).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік хореографиялық өнердің даму тенденциялары
    Несиелер: 3

    Хореографиялық өнер, балет театры, көркемөнерпаздық би өнерінің дамуы, хореографиялық өнердің ерекшелігі, хореография өнерінің ерекшелігі, оның әртүрлі тарихи дәуірдегі қоғамның өміріндегі ролі мен орны туралы білім меңгеру; балет спектакльінің құрылу заңдары, музыкалық бағыттардың даму тарихы және олардың хореографияға ықпалы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы әлемдік музыканың іргелі мәселелері
    Несиелер: 5

    Заманауи музыкалық өнерді зерттеу - қазіргі заманғы өмірдің мағынасын терең түсінудің этикалық және эстетикалық контексті ретінде қарастырылады, онтологиялық - қазіргі өмірдің мағынасы өздерінің дамуымен қарым-қатынасын түсінуге көмектеседі, қазіргі заманғы музыканың негізгі мәселелері экспериментальды музыка контексіндегі коммуникациямен байланысты. Қазіргі заманғы музыкалық өнер бүгінгі өнер өкілдерінің шығармашылық және кәсіби қызметіне құнды қатынастарды қалыптастырып, айналамыздағы әлем туралы жарқын, бейнелі білім береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі өнертану әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Өнертану және оның ғылыми білім туралы жалпы түсініктерді дамыту контекстіндегі әдістері. Басқа гуманитарлық ғылымдар контекстіндегі өнертану тарихы. Ғылым мен көркем тәжірибенің және мәдени феномендердің өзара әрекеттесу принциптері. Өнертану ғылымының жаһандық мақсаттары және өнердің бірыңғай теориясы мен тарихын, идеалды өнертанушылық әдіснамасын және осы міндеттермен ұжымдық жұмысты құру. Әдістері жүйесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалы-балеттік драматургияны оқыту әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Балет музыкалық жанр ретінде; XVII – XVIII ғғ. композиторлардың балет шығармалары; XIX романтикалық балет композиторлары; XIX ғасырдағы орыс балет театры; ХХ ғасырдағы композиторлардың балет шығармалары. ХХ ғасырдың ұлттық композиторлық мектептері; балет драмасының жаңа принциптері. Балеттегі кеңестік композиторлардың музыкасы; қазіргі заманғы шет ел балетіндегі музыка.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық хореографияны зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Ұлттық би мәдениетінің қалыптасуының тарихи-теориялық мәселелерін зерттеу; әдіснамалық құралдарды қалыптастыру және үлестіру кезеңдерін кешенді, жүйелі зерттеу. Қазақстанның бірегей дәстүрлі би мәдениеті, ұлттық бидің өзіндік ерекшелігі мен әртүрлілігі. Хореографиялық педагогиканың ерекшелігі би өнеріне оқытуды ұйымдастыру және әдістемесіне назар аудару қажеттілігін анықтайды, бұл педагогиканың кез келген басқа мамандандырылған бөлімінің ұйымдастырушылық және әдістемелік негіздерінен түбегейлі ерекшеленеді. құндылықтар. Сондықтан, ұлттық Қытай биінің педагогикалық негіздерін зерттеу айқын тарихи-мәдени векто��ды талап етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандық хореографтардың режиссуралық әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Заманауи ғылыми көзқарас тұрғысынан, Қазақстандық хореографтар атқарып жүрген негізгі теориялық бағыттарды және техниканың барлық түрлерін зерттеу; көркемдік стильдердің қалыптасуын зерттеу және талдау, ұлттық балетте эстетика қалыптастыру және дамыту жолдарын білу; өткен жылдардағы және қазіргі заманғы Қазақстанның балет өнеріндегі хореографтар, режиссерлер, балетмейстерлер, олардың жаңалықтары мен реформалары туралы шығармашылық тәжірибе мен стилистикалық ерекшеліктерді қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Продюсинг және арт жобаларының промоушені
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны қазіргі нарықтық қатынастарды ескере отырып, арт-менеджерлер қызметінің білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Арт-менеджердің жалпы, кәсіби және энциклопедиялық мәдениетінің негіздері қарастырылады, оған арт –нарыққа жаңа есімдерді ашу және жылжыту, өнер саласының сегменттерін, талғамдарын, артықшылықтарын, қажеттіліктерін, мәдениеті мен әлеумет өкілдерінің адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру бойынша арт-жобаларды генерациялау жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі әлемдік музыканың тұжырымдамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс әлемдік даму контекстінде музыкалық өнердің жаңа үрдістерін зерттеуге бағытталған. Пән магистранттарға заманауи композиторлардың шығармаларын меңгеруге, тыңдалуға және өнертанулық талдауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Креативті ойлау психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны ӛмір мен шығармашылықта креативті ойлауды, қабілеттерді, біліктерді дамытудың теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Ізденістің интеллектуалды өрісін, ассоциативті ойлау, қиялын кеңейте білу, мәселені әр жағынан қарастыру қабілетін дамыту. Интеллект құндылығы. Өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту, жеке және жеке еркіндік, жағдайға байланысты өзгеруі қабілеті мен дайындығы. Жаңа ашықтық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі өнердің эстетикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мотивациялық және постмодернизмнің, тоталитарлық және маргиналдық өнердің жетекші көркемдік және эстетикалық принциптерін білу негізінде эстетикалық дәмді жетілдіруге және қазіргі заманғы өнердің нақты құбылыстарын түсінуге ұмтылыс жасау; өнер туындыларын мақсаттар мен міндеттерге сәйкес талдау, жұмысқа қатысты жеке позициясын қалыптастыру және негіздей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көпшілік (массалық) музыкалық мәдениет
    Несиелер: 5

    Тарихи және мәдени контекстте әртүрлі тарихи дәуірдің, стильдің, жанрдың музыкалық шығармаларын талдау дағдыларын меңгеру; музыкалық шығармаларды, оның құрылысы мен дамуының жалпы және нақты заңдарын талдауы, тарихи, көркемдік және әлеуметтік-мәдени процестің динамикасында музыкалық жұмысты қарастыруды меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Режиссурадағы земанауи технологиялар
    Несиелер: 3

    Хореографиядағы қазіргі заманғы көркемдік процестегі жаңа әдістерді ғылыми ойлау мен зерттеу дағдыларын дамыту; хореография саласындағы технология үрдісін зерттеудің қазіргі заманғы әдіснамасын меңгеруге мүмкіндік беретін тұтас наным жүйесі туралы білу; сценографияның әлемдік тәжірибесін зерттеу; сәулеттік, материалды-құрылымдық элементтерді пайдалану; суретшімен жұмыс стилін білу; өндірістік процестерде теориялық білімді іс жүзінде пайдалану мүмкіндігін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи хореография стильдері мен мектептері
    Несиелер: 5

    Курс хореографияның қазіргі заманғы бағыттарының мазмұндық зерттелуі мен әдіснамасын меңгеруге бағытталған. Қазіргі заманғы стильдер мен формалардың бар мектептерін талдау. Хореографияның жаңа бағыттарын салыстырмалы талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы өнердің әлемдік тенденциялары
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы өнер тарихының даму бағыттары мен гуманитарлық білім құрылымында оның маңызы туралы түсінік алу; қазіргі заманғы зерттеулердің әдіснамалық тәсілдерінің алуан түрлері туралы; қазіргі заманғы философия, эстетика, мәдениеттану, өнер теологиясы, көркемдік коммуникация теориясы бойынша дерек көздері және онымен жұмыстар; негізгі өнер тарихы тұжырымдамаларының мазмұны және олардың гуманитарлық негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін, қазіргі кезеңде ғылымда пайда болатын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау;

  • Код ON2

    оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық жүйесін түсіну; педагогиканың іргелі тұжырымдамасын құру; ғылыми талдау негізінде педагогикалық жүйелер мен тұжырымдамаларды анықтау және сипаттау; педагогикалық ғылым жетістіктері негізінде инновациялық тәсілдерді, оқытудың заманауи әдістерін, педагогикалық технологияларды түсіну және анықтау.

  • Код ON3

    ғылыми тұжырымдамаларды ғылыми-зерттеу проблемасы шеңберінен ажырата білу; зерттеудің ғылыми аппаратын анықтау және дәлелдеу; жалпы әлемдік, ұлттық, салалық, мамандандырылған, кәсіби тәжірибені бағалау арқылы ғылыми нәтижелерді, жетістіктерді талдау негізінде зерттеу мәселесін білу дәрежесін анықтау; әртүрлі деңгейдегі (университеттік, республикалық, халықаралық, шетелдік) ғылыми-зерттеу материалдарын (ғылыми мақалалар, ғылыми баяндамалар, ғылыми конференцияларда сөз сөйлеу) жобалау және тестілеу дағдылары; мақсаттарға жету және өз қызметін сыни түрде талдай білу; жеке білімін жетілдіру траекториясын үздіксіз жақсарту; салауатты өмір салтын қалыптастыру және дамыту; объективті талдауға және адами қасиеттердің көрінісіне негізделген шешімдер қабылдауға және шешуге бағыттау.

  • Код ON4

    заманауи өнертануды зерттеу әдіснамасын талдау; әлемдік мұраның және қазіргі заманғы көркем шығармаларды, олардың құрылымы мен психологиясының ерекшеліктерін бағалау және ажырату; хореографиялық өнер мен би мәдениетіне бұқаралық ақпарат құралдары арқылы жәрдемдесу және насихаттау, хореографиялық өнердің заманауи дамуы туралы және кәсіби тәжірибеге негізделген хореография режиссурасының қазіргі даму мәселелері бойынша кеңес беру.

  • Код ON5

    білім беру, мәдениет және өнер саласындағы реттеудің нормативтік-құқықтық заңдарына сүйене отырып жұмыс істеу; нормативтік актілер мен құжаттарды диагностикалау және қорыту; кәсіби қызметтегі түрлі процестерді басқару; көркемдік және креативті ойлау; зерттеу процесін, ғылыми ақпаратты қорыту, жекелеген өмірлік құбылыстар мен тұтас тарихи дәуірлерді түсіндіру; әр түрлі конференцияларда өздерінің авторлық идеялары мен баяндамаларын жоғары деңгейде таныстыру; өз позициясын негіздеу; ғылыми іс-шаралар мен шығармашылық конкурстарды, фестивальдерді және т. б. жүзеге асыру барысында ғылыми және шығармашылық жобаларды ұйымдастырумен, жарнамалық-маркетингтік, коммерциялық қызметпен байланысты өзекті мәселелерді шешу.

  • Код ON6

    ғылыми зерттеуде қазіргі заманғы режиссура мен ғылым (өнертану ғылымдары, тарих ғылымдары, мәдениеттану ғылымдары) шеңберінде әдіснамалық тәсілдер мен қағидаттарды пайдалану; талдаудың эксперименттік әдістерін пайдалана отырып, хореографиялық өнер режиссурасы саласында дербес зерттеулер жүргізу; хореография арт-жобалары мен шығармаларын іске асыру; хореографиялық өнерді, оның ішінде отандық өнерді көпшілікке (бұқараға) тарату және насихаттау; хореография өнері саласында ғылыми зерттеулер жүргізу; өз бетінше жұмыс істеу, жобаларды, соның ішінде көркем шығармашылықтыңөз ара байланысты салаларында әзірлеу және басқару; заманауи өнердің даму үрдістерінің эстетикалық аспектісін түсіну.

  • Код ON7

    заманауи хореографиялық және музыкалық өнерді насихаттау бойынша дөңгелек үстелдер, семинарлар және шебер-кластар ұйымдастыру; кәсіби өнер мен кәсіптік білім берудің жалпы тәжірибесін пайдалана отырып жұмыс істеу; шет елдердің хореографиясында қазіргі заманғы білім беру жүйелері туралы түсінікке ие болу, қазіргі заманғы хореография мен музыка саласында кәсіби даярлық жүйесіне ұқсас жүргізу және салыстыру; әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, шешімдерді қабылдау үшін ақпарат жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру; шетелдік және қазақстандық мектептердің хореография өнері бойынша ғылыми-әдістемелік базасының жағдайы бойынша біліметтерге сүйену.

  • Код ON8

    хореография режиссурасы бағытындағы зерттеу саласында ғылыми-әдістемелік құжаттарды жүргізу; кәсіби міндеттерді шешуде білім мен білік дағдыларын қолдану; кәсіби қызмет саласында ғылыми зерттеу дағдыларын тәжірибеде қолдану; кәсіби міндеттерді шешуде және зерттелетін мәселені ғылыми зерттеу құзыретті болу.

Top