Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D11105 Туризм в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өз бетімен туристік индустрияның дамуын ынталандыруға бағытталған тиімді шараларды анықтау мақсатында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қабілетті, сонымен қатар зерттеу шеңберінде негізделген басқарушылық шешімдерді әзірлеу және оларды жүзеге асыру дағдыларына ие жоғары мамандандырылған ғылыми-педагогикалық және басқарушы кадрларды дайындау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D143 Туризм
  • Білім беру саласы 8D11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 8D111 Қызмет көрсету саласы
  • Туризмдегі ғылыми зерттеулердің теориясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Бұл курста туристік жүйелердің құрылымы мен мазмұнының тұрақтылығын қалыптастырудың әдістемелік принциптері, туризм саласындағы ғылыми зерттеулер теориясы және әлемдік әлеуметтік құбылыс ретінде туризмді зерттейтін методологиялық негіздер мен ғылыми мектептер қарастырылады. Туризм саласындағы ағымдық зерттеулердің жай-күйін ақпараттық-аналитикалық шолу және қазіргі зерттеу мәселелерін қалыптастыру мен туристік қызметтің әлеуметтік, экономикалық және профилактикалық тиімділігінің жалпы сипаттамаларын және туризмді ғылыми зерттеудің инновациялық әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Институционалды талдау: теория және практика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу экономикадағы жаңа бағытты және кәсіпорын теориясының заманауи экономикалық процестерін зерделеудің практикалық бағытын және өзекті іргелі мәселелер (институционалдық теорияның әдісі мен құрылымы, норма, меншік, идеология, мемлекеттік теория, мәмілелер және транзакциялық шығындар, келісімшарттар) мен қазіргі заманғы экономиканың қолданбалы аспектілерін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазба
    Несиелер: 5

    Туристік саланың аналитикалық мәтіндік қызметіне байланысты кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру және коммуникативтік құзіреттілігін кеңейту; білім алушылардың тілдік және прагматикалық ойлау қабілеттерін, тілдің экспрессивті бірліктерін талдай білу және қарым-қатынас мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті дұрыс таңдау қабілеттерін қалыптастыру. Академиялық жанрлардың ерекшеліктерімен (аннотация, реферат, аналитикалық шолулар, сондай-ақ ғылыми іс-шара (конференция) баяндамалармен танысу; сөздерді аналитикалық өңдеудің негізгі мақсаттарын анықтау; туризмнің кәсіби тақырыптары бойынша мәтіндерді талдауға үйрету. Курсты оқып үйрену туризм саласында білім ал��шыларға ғылыми мәліметтер базасынан ақпаратты табуға, мәтіндерді талдауға, академиялық жазудың әр түрлі жанрларымен байланысты кәсіби қызмет түрлерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жасыл экономика жағдайындағы қазіргі туризм
    Несиелер: 5

    Жасыл экономикаға көшу барысында туристік аумақтардың әлеуетін бағалаудың әдістемелік құралдары зерттеледі. Жасыл туризмнің жағдайын бағалау басқару, экономикалық даму, әлеуметтік-мәдени аспектілер және қоршаған ортаға әсер ету сияқты төрт топқа топтастырылған индикаторлық, экономикалық және әлеуметтік әдістердің көмегімен іске асатындығы қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зертеу әдістері
    Несиелер: 5

    Туризм туралы ғылым - іргелі ғылымдар кешені. Оларға экономика, география, психология, саясаттану, әлеуметтану, тарих және құқық жатады. Туризм экономикасына туристік нарықтың динамикасы мен жағдайын, саланың статистикасын, қызмет көрсету стандарттарын, бағдарламалық және қаржылық қызметті, оның ішінде туризм саласындағы басқару жүйесін зерттейтін экономикалық компонент кіреді. Туристік қызметті құқықтық қамтамасыз ету халықаралық, ішкі және шетелдік заңнамамен байланысты. Курста туризм саласындағы тарихи ғылыми зерттеулердің екі үлкен бөлімі қарастырылады. Біріншісі – көп ғасырлық әлемнің (оның ішінде ішкі) саяхаттар тарихы, сонымен қатар қазіргі заманғы жалпы туриз��нің және туристік индустрияның қалыптасу тарихы. Екінші бөлім - бұл туристік бағдарламалар мен маршруттарды дұрыс әзірлеу үшін зерттеу және түсіну үшін әлем елдері мен халықтардың тарихы. Ғылыми туризмнің туризмнің ерекше түрлерімен байланысы зерттеледі, оның басты ерекшелігі туристердің ғылыми немесе зерттеу бағдарламасына тікелей қатысуы болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аймақтық туристік дестинациялардың бәсекеге қабілеттілігі
    Несиелер: 5

    Курста аумақтардың бәсекеге қабілеттілігі өзара бір-бірімен байланысты салалардың кластерінің бар болуына тәуелділігінен аймақтық туристік дестинациялардың бәсекеге қабілеттілігі қарастырылады. Тиісті факторлар есебінен интеграцияланған бәсекелестік артықшылықтарды құруға мүмкіндік беретін М.Портердің халықаралық бәсекеге қабілеттілігінің детерминаторлар жүйесі қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризмнің тұрақты дамуы және айналмалы экономика
    Несиелер: 5

    Айналмалы экономиканы дамытудың әлемдік тәжірибесін зерттеу негізінде осы курста оны енгізудің озық тәжірибесі оқытылады. Әрбір елдің осы тұжырымдамаға көшуінің ұлттық ерекшеліктері ғана емес, сондай-ақ артықшылықтары мен тәуекелдер жиынтығымен негізделген іске асырудың әртүрлі басым бағыттары да бар. Курсты оқу кезінде туризмдегі өндіріс пен тұтынудың айналмалы жүйесін қамтамасыз ететін инновациялық бизнес-модельдерге ерекше назар аударылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON2

    Туризм саласында зерттеудің пәнаралық теориялық, эмпирикалық, фундаменталдық, қолданбалы, әлеуметтік-экономикалық әдістерін игеру.

  • Код ON4

    Туристік өнімнің өмірлік циклында туризмді дамытудың тиімділігін қамтамасыз ету.

  • Код ON1

    өз ойларын қысқаша, жеткілікті сенімді ғылыми мәтін арқылы білдіру және негіздеу

  • Код ON3

    Кластерлік бастамаларды қолдана отырып, инновациялық туристік аймақтардың ұйымдық құрылымын талдай білу.

Top