Жаңа білім беру бағдарламасы

8D02101 Режиссура хореографии в Қазақ ұлттық хореография академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: 8D02101 – «Хореография режиссурасы» мамандығы бойынша білім беру бағдарламасына сәйкес хореография тарихы мен теориясы, жалпы мәдени, терең кәсіби және ғылыми құзыретке ие, қазақстандық қоғамның рухани және эстетикалық дамуын қамтамасыз ететін жоғары білікті PhD докторларын дайындау. Жоғары оқу орнынан кейінгі кадр даярлау процесіндегі талаптар шығармашылық білім беруде іргелі өзгерістерге әкелді және арнайы пәндерді оқытудың дәстүрлі формаларын қайта қарастырып, Қазақстан Республикасының өнерінің барлық салалары үшін, оның ішінде хореография бағыты бойынша жас кәсіби кадрлар даярлау мен оқытудың заманауи әдістерін қолдануға. енгізуге мүмкіндік берді. Балет-театр өнерінің үздік дәстүрлерін сақтай отырып, қалпына келтіретін және оны синтездеуге қабілетті, теориялық-өнертану зерттеуді жүзеге асыра алатын, режиссерлық инновациялар мәселелерін шешуге және оның әлемдік кеңістікке интеграциялануына қабілетті балет режиссурасы саласындағы өнертану ғылымы шеңберінде қызмет атқаратын кадр даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D031 Хореография
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер
  • Өнер философиясы
    Несиелер: 5

    Курс мәдениеттану ғылымының - өнер философиясының әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған. Өнер тарихындағы сұлулықты түсінудің тамаша және спектрі. Идея ретінде әдемі ұғым. Философия мен өнердің арақатынасы: ұғымдар, бағыттар, мектептер, өкілдер. Пән тұлғаның өзіндік санасын дамыту, эстетикалық әсер ету, қабылдау әдістерін меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновационные педагогические технологии
    Несиелер: 6

    «Инновациялық білім беру технологиясы» түсінігі. Ғылыми-педагогикалық тұжырымдамаларды талдау және оларды қолдану тәжірибесі. «Технология» түсінігі, түсіндіру, болжау, білім беру үдерістерін жобалау. Педагогикалық технология - педагогикалық және кәсіби міндеттерді шешуге байланысты педагогикалық іс-әрекеттердің дәйекті жүйесі; білім беру технологиясының белгілері; педагогикалық техниканың оқыту мен тәрбиелеу әдістерінен айырмашылығы, олардың жіктелуі. Хореографиялық өнер саласындағы мамандарды даярлаудағы технологиялар. Жалпы педагогикалық, нақты әдістемелік (пән) және жергілікті (модульдік) сипаттамалары. Дәстүрлі білім беру жүйесін жаңғырту табиғаты бойынша технология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік педагогикалық ғылымның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 6

    Пән педагогикалық технологияларды жоғары деңгейдегі маманның кәсіби шеберлігінің элементі ретінде, оқытудың педагогикалық технологияларының мән-мағынасын, оқытудың жалпы ұғымындағы методологиясымен арақатынаста тәрбиелеуді, педагогикалық әдебиетте педагогикалық технологияларды әртүрлі түсінуді үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі режиссураның тұжырымдамасы
    Несиелер: 6

    .Қазіргі режиссура: режиссерлік жаңа шешімдер мен тәсілдер экспликация. Спектакльдің барлық басқармалары бойынша режиссерлік қиялды жандандыруға ықпал ететін әдістер, болашақ сахналық қойылымға талдау жұмысының негіздері. Қазіргі балет спектакльдерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Отандық өнертанудағы деректану
    Несиелер: 6

    Пән өнер тарихы және генезис туралы білімді дамытудың негізгі кезеңдерімен, өнерді тарихи зерттеу базисі ретінде өнер әдіснамасы туралы түсінікпен; ғылыми мәтінмен жұмыс істеу, нақты әдіснамалық принциптер мен деректерді анықтау, талдау және түсіндірумен; нақты әдіснамалық ұстанымдар мен ұсынымдарды олардың пайда болу тарихи-мәдени контекстімен түрлі ғылыми дәстүрлерді салыстырумен таныстырады. Өнер біліміндегі деректанудың басқа да тарихи пәндерден айырмашылығы ғылыми сынның жалпы тәсілдерімен және тарихи деректермен мәдени құндылықтардың барлық бұқаралық зерттеушілердің жұмыс істеу әдістерін әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлем халықтары биінің генезисі мен философиясы
    Несиелер: 5

    Пән генезис және би философиясының негізгі теориялық ұғымдарын, әлем халықтарының биін дамытудың жалпы заңдылықтарын зерттейді. «Мәдени мұра» негіздерін, халықтың салт-дәстүрлерін, дәстүрлі күнтізбелік және отбасылық мерекелерді, би және би дәстүрлерінде көрініс тапқан діни дүниетанымды қамтитын білім береді. Дәрістік курс әлем халықтарының би мәдениетін зерттеу және зерделеу негізінде жүргізіледі, бұл философиялық негіздерді, оның семантикасын ұғынуда; хореографиялық өнердің қазіргі жай-күйі тұрғысынан-режиссер-хореограф, балетмейстердің түрлі түрдегі инновациялық ізденістер процесінде концептуалды ұғынуы маңызды мәнге ие.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік хореографиядағы режиссерлік инновациялар
    Несиелер: 6

    XX ғасырдың екінші жартысынан бастап балет театрының би кеңістігінде қалыптасқан дамудың жалпы үрдістерін қарастыру; Балет театрында салынған заманауи режиссураның теориялық негіздері; генетикалық табиғат және ірі еуропалық, ресейлік және отандық режиссерлердің жаңа көркем тәсілдерін жасау модернизм мен постмодернизмнің мәдени кезеңдері арасындағы байланысты белгілеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореография режиссурасындағы заманауи процесс
    Несиелер: 6

    XX ғасырдың екінші жартысындағы Батыс, РЕСЕЙ және отандық театрлардың қоюшы хореографтарының балет спектакльдерінде жаңа мәнерлі құралдардың даму заңдылықтарын зерттеу және анықтау; зерттеудің ғылыми-зерттеу және теориялық-өнертану әдісін ұйымдастыру; салыстырмалы-салыстырмалы-салыстырмалы және музыкалық-хореографиялық талдауда параллель жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореографиялық өнердегі мультикультуризм феномені
    Несиелер: 5

    Бұл курста қазақ халқының жалпы дүниетанымына жауап беретін, өзінің эстетикасында пластикалық және адамгершілік идеалдарын қалыптастырған халықтық көркемдік ойлау формаларының бірі ретінде би шығармашылығы зерттелетін болады. Хореографиялық мәдениеттің мүлдем дербес көркемдік жүйе ретінде қалыптасуы әр түрлі компоненттермен, оның ішінде халықтық көркем мәдениеттің маңызды бөлігі болып табылатын халықтық бимен дайындалған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнертанудың қазіргі мәселелері мен әдістері
    Несиелер: 6

    Пән докторантты қазақстандық және ресейлік өнертанудағы қазіргі мәселелермен, сонымен қатар тарихи, иконографиялық, формальды-әлеуметтанулық, семиотикалық және т. б. өнертану әдістерімен таныстыруға бағытталған. Сонымен қатар, оқыту барысында докторанттар өнердің әртүрлі шығармаларын талдау кезінде осы әдістемелерді қолдануды меңгеруі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балеттанудың қазіргі мәселелері мен әдістерія
    Несиелер: 6

    Пән өнертану жүйесіндегі хореографиялық өнердің ерекшелігі мен практикасын, хореографиядағы қазіргі терминологияны құрылымдаудың мәселелерін, хореографиялық мәтінді кешенді талдауға арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақтың дәстүрлі мәдениетінің онтологиясы
    Несиелер: 5

    Пән қазақ халқының ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі бай философиялық мұрасын меңгеруге және зерттеуге, әлемнің ұлттық бейнесін оның құндылықты мағыналы бағдарларымен қалыптастыруға бағытталған. Пәннің қамтитын мәселелерінің шеңберіне бейбітшілік пен адамды қабылдау тұтастығының мәселелері, ақыл мен жүрек бірлігі, ақиқаттың, жақсылық пен әділдіктің рухани-адамгершілік басымдықтары, төзімділік пен тілектестіктің ерекше түрі, — қазақ философиясының негізгі постулаттары мен негіздері кіреді, осы арқылы Хайдеггер мен Сартрдың экзистенциализмінің фундаменталдық онтология ұстанымы таңқаларлық заманауи болы�� шықты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    философиялық ілімдердің көрнекті өкілдер мен мектептердің ғылыми тұжырымдамаларын ажырату, қазіргі ғылыми білім тұрғысынан өнер тарихы мен философиясын талдауды сын тұрғысынан бағалау; мәдениеттану процестері мен өнер философиясының білімдерімен, өнертану ғылымының жетістіктерімен, өнер тарихындағы әртүрлі проблемалық мәселелерді шешу

  • Код ON2

    өнер философиясы мен өнертанудың заманауи бағыттары саласындағы ғылыми-өнертанушылық ұғымдар мен үрдістерге талдама жасау; хореографиялық өнердегі эволюциялық үрдістердің ғылыми талдау әдістерін меңгеру; әлем халықтары биінің философиясы мен генезисіндегі озық білім элементтерін қоса алғанда, оқылатын саладағы білім мен түсініктерді көрсету

  • Код ON3

    қазақ дәстүрлі мәдениетінің фундаменталды негіздері мен принциптерін, оның мәнін, ұлттық өркениеттегі құндылығы мен рөлін түсіну; хореографиялық өнердегі қазақ дәстүрлі мәдениеті мен мультикультурализм саласында іргелі білімдермен жұмыс істеу және сыни талдау жүргізу

  • Код ON4

    өнертану мен балеттану проблематикасына салыстырмалы талдау жасау және қорыту; өз зерттеулерінде өнертану мен балеттанудың қазіргі заманғы мәселелерінің білімін синтездеу; өнертану ғылымдарының пайда болу процестерін анықтау; балет өнерінің ерекшелігі мен мәртебесін анықтау

  • Код ON5

    кәсіби педагогикалық ғылымның қазіргі мәселелерін түсіну. Оқытудың инновациялық әдістерін меңгеру, педагогикалық технологияларды талдау (соның ішінде авторлық), оқытудағы кәсіби шеберлікті меңгеру, педагогикалық қызметте осы білімді қолдана білу; ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсаттарды анықтау және оларға қол жеткізу бойынша кәсіби міндеттерді шеше білу, ауызша сөйлеуді қисынды, дәлелді және нақты құру және материалды жазбаша баяндау

  • Код ON6

    шетелдік хореографиялық өнер режиссурасының және ұлттық балет театрының қазіргі кезеңдегі эволюциялық үрдістерін салыстыру; әлемдік хореография режиссурасында инновацияларды анықтау;

  • Код ON7

    өнертанудағы эксперименталды-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу; деректанудың қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерін шешу

  • Код ON8

    хореографиялық өнер режиссурасында принциптерге, әдістерге және эксперименталды тәсілдерге талдау жүргізу; әлемдік хореографиялық мұра балетмейстерлерінің жеке жазбаларын талдау; әлемдік би кеңістігінің үрдістеріне бағдарлану; әлемдік хореографиялық өнер технологияларының дамуын қорыту; қазіргі заманғы режиссурадағы тұжырымдамаларды, мәселелерді және міндеттерді шешуді және тұжырымдауды білу

Top