Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01105 Гематология (ересектер) в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Гематология" мамандығы бойынша резидентураның білім беру бағдарламасының мақсаты- гематологиядағы теориялық негіздер мен тәжірибелік дағдыларды дамыту, кәсіби мәселелерді шешуді және диагностикалық алгоритмдер мен гематологиялық аурулары бар науқастарды емдеуді, медициналық емдеу тактикасын дұрыс таңдауды қамтамасыз ететін дәрігерлік мінез-құлықты, ойлау қабілетін, шеберлікті қалыптастыру
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R005 Гематология (ересектердің)
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Онкогематология
    Несиелер: 30

    Жедел миелоидты лейкоздар. Жедел лимфобласты лейкоздар. Миелодиспластикалық синдром. Созылмалы миелоидты лейкоз. Созылмалы миеломоноцитарлы лейкоз. Шынайы Полицитемия, идиопатиялық Миелофиброз және эссенциалды тромбоцитемия. Гиперэозинофильді синдром, мастоцитоз. Созылмалы лимфоцитарлық лейкоз. Ходжкин лимфомасы. Ходжкиндік емес лимфомалар Плазма жасушаларының аурулары. Гемопоэздік бағана жасушаларын транспланттау

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы гематология
    Несиелер: 30

    Эритроциттер патологиясы. Қан түзілудің депрессиясы. Қатерсіз лейкоцитарлық аурулар. Тромбоцитке қатысты аурулар. Қан ұюының тұқым қуалайтын бұзылуы. Қан ұюының жүре пайда болған бұзылуы. Тромботикалық аурулар. Шұғыл және демеуші емдеуді талап ететін жағдайлар. Жүктілік кезінде гематологиялық бұзылуларды жүргізу

    Оқу жылы - 1
  • Гематологиядағы шұғыл жағдайлар
    Несиелер: 10

    Нейтропениялық сепсис. Жұлынның қысылуы. Орақ тәрізді жасушалық криз Ісіктік лизис синдромы. Гипертұтқырлық синдромы. Лейкостаз. Қатерлі ісіктердің гиперкальциемиясы. Трансфузиялық реакциялар Жаппай қан кету. Тромботикалық микроангиопатиялық гемолитикалық жағдайлар. ДВС синдромы. Жоғарғы қуыс венаның синдромы .Мукозит

    Оқу жылы - 1
  • Күндізгі стационар гематологиясы
    Несиелер: 20

    Қауіпсіз, тиімді және уақтылы күтімді қамтамасыз ету үшін клиникалық көшбасшылықтың маңыздылығы. Орта медицина қызметкерлерімен және басқа әріптестермен тиімді командалық жұмыс. Пациенттің қалауы мен қажетті шұғылдықты ескере отырып, диагностика мен емдеудің тиісті жоспары. Пациенттерді диагностикалау және клиникалық емдеу бойынша шешімдердің клиникалық негіздемесі. Арнайы гематологиялық емдеу әдістерін және қан ұю факторларын алмастыру терапиясын қауіпсіз тағайындау/

    Оқу жылы - 2
  • Гематологиядағы паллиативтік көмек
    Несиелер: 12

    Асқынған қатерлі ісік. Ағза жетіспеушілігінің соңғы сатысы. Көптеген ілеспелі патология. Күрделі симптомдары бар пациенттерді жүргізу. Күтім шегін реттеу. Бастапқы және қайталама көмек арасындағы Интерфейс. Психологиялық дистресс емдеуге байланысты өмір сүрушілік және ұзақ мерзімді жағдайлар

    Оқу жылы - 2
  • Зертханалық гематология
    Несиелер: 10

    Интерпретация: қанның толық талдауы. Коагуляцияға стандартты тестілер. гемолизге тесттер. Сүйек кемігінің аспирациясы және биопсиясы. H + E бояу. Ретикулинді бояу және арнайы бояу. Түсіну: Ағынды цитометрия, Иммуногистохимия. Цитогенетикалық молекулалық тестілер, мысалы, BCR-ABL қатынасы. Ең аз қалдық ауруды бағалау. Геномиканы түсіну. Сапаны қамтамасыз етудің зертханалық жүйелерін білу. Қауіпсіз зертханалық тәжірибені білу

    Оқу жылы - 2
  • Гематрансфузия
    Несиелер: 4

    Көп қан кеткен науқастарды жүргізу Қан құю қауіпсіздігі - ТЕҚ, донорды таңдау, науқасты анықтау, зертханалық сапаны қамтамасыз ету Қанның қолайлы компоненттерін таңдау. Ерекше талаптар - сәулелендіру, HLA үйлесімділігі, жатырішілік қан құю, жүктілік, гемоглобинопатия. Арнайы компоненттерді пайдалану, мысалы, гранулоциттер. Эритроциттердің антиденелерін анықтау және басқару Трансфузиологиялық асқынуларды басқару Гематрансфузияның альтернативалары. Анти-D қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Амбулаториялық гематологияны ұйымдастыру және тактикасы
    Несиелер: 20

    Пациенттерге қатысты кәсіби мінез-құлық. Диагноз қою үшін клиникалық және зертханалық тестілерді тиісті пайдалану. Пациенттің қалауын ескере отырып, тиісті басқару жоспары. Пациенттерді диагностикалау және клиникалық емдеу бойынша шешімдердің клиникалық негіздемесі Химиотерапияны және химиотерапияға арналған қосымша препараттар, қан компоненттері, бисфосфонаттар сияқты емдеудің қолдаушы әдістерін қоса алғанда, емдеудің мамандандырылған гематологиялық әдістерін қауіпсіз тағайындау және жүргізу

    Оқу жылы - 2
  • Гемостаз және тромбоздың өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Коагуляцияның сирек бұзылуы генетика және пренатальды диагноз туралы түсінік Жүктілік кезіндегі антенатальды және босанғаннан кейінгі көмек ана немесе нәрестеге туа біткен немесе жүре пайда болған қан кету бұзылуы әсер еткен жағдайда таралған тамырішілік коагуляция антикоагуляцияға көрсеткіштер Антикоагулянтты дәрілер артық антикоагуляцияны басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    Клиникалық диагнозды қалыптастыруға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті/

  • Код ON2

    Пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның айналасындағылармен, Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара қарым-қатынас жасай алады

  • Код ON3

    Қауіп-қатерлерді бағалауға және жоғары қауіпсіздік деңгейін және медициналық көмек сапасын қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті

  • Код ON4

    Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсібаралық командалар құрамында жұмыс істеуге қабілетті

  • Код ON5

    Адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сынап бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті

  • Код ON6

    Өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа да мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті

Top