Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03115 Психолог-кәсіби бағдарлаушы в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Психологиядағы іс-әрекет тәсілі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психикалық құбылыстар мен тұлғаны талдауға әрекет ету тәсілі туралы білімді меңгеру. Мазмұны: психологиядағы А. Н. Леонтьевтің іс-әрекет тәсілі. Іс-әрекет санаты: негізгі теориялық бағдарлар. Іс-әрекет категориясы мен психикалық бейнелеу, қарым-қатынас және тұлғаның өзара байланысы. Іс-әрекеттің әдіснамалық қызметтері. Іс-әрекеттік тәсіл: зерттеудің негізгі бағыттары. Жүйелік тәсілдің сипаттамасы және іс-әрекетті зерттеудің принциптерін жүзеге асыру. Іс-әрекетті құрылымдық, іс жүргізу және функционалдық талдау. Құзіреттіліктер: әлеуметтік құралдар мен қызметті реттеу тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Мазмұны: Басқару психологиясы — басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиядағы мәдени-тарихи көзқарас
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психикалық құбылыстарды талдауға арналған мәдени-тарихи көзқарас туралы білімдерді меңгеру Мазмұны: Л.С.Выготскийдың психика дамуының мәдени-тарихи теориясы. Баланың психикалық дамуының заңдылықтары. Мәдениет психика мен тұлғаның даму факторы ретінде. Психиканың дамуындағы оқытудың рөлі. Құзіреттілік: баланың психикасы мен тұлғасын талдау және дамыту тәсілдерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиядағы ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, әдістерін қолдану, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін рәсімдеу және өңдеу. Мазмұны: ғылыми ізденістің жалпы әдіснамасы және психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Зерттеудің ғылыми аппараты және логикалық құрылымы. Ғылыми зерттеу әдістерін таңдау жүйесі мен критерийлері. Зерттеудің теориялық әдістері. Зерттеудің эмпирикалық әдістері. Зерттеудің диагностикалық әдістері. Құзыреттіліктер: психологиялық зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру, психика мен тұлғаны оқыту әдістерін сәйкесінше қолдану, зерттеу нәтижелерін талдау, қорыту және ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі психологияның ғылыми мектептері мен теориялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттарда адамзаттың рухани дамуының құрамдас бөлігі ретінде психология туралы тұтас түсініктерді дамыту, қазіргі психология теориялары мен ғылыми мектептер негіздерін тану. Мазмұны: Тұлға психологиялық ғылымның пәні ретінде. Тұлғаны зерттеудің теориялары, концепциялары және тәсілдері. Адамның биоәлеуметтік бірлігі мен тәсілдерін интеграциялау. XIX және XX ғасырлардағы психологиялық мектептер. Гештальт және тұтастық психологиясы. Психоанализ. Бихевиоризм. Психологиядағы отандық мектептер Құзіреттілік: психологиялық ғылымның дамуының әлемдік тенденцияларын қолдану; заманауи білім беру парадигмаларының даму мәселелері мен перспективаларын анықтай білу; ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру негіздерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: шетел кәсіби тілінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінің дағдыларын қалыптастыру. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: С1, С2, LSP деңгейінде шетел тілін меңгеру монологтық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ауызша, жазбаша формадағы ғылыми стильдің грамматикасын зерттеу. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу, т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: педагогикалық қызметке арналған ғылыми-педагогикалық базаны қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: Педагогика ғылым, категориялар, пән, есептер. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогика тарихы, әдіснамасы. Жоғары білім берудің заманауи парадигмасы. Кәсіптік құзыреттілік, ЖОО оқытушысының оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұлға теориясы, тұлға ұғымы және құрылымы, тұлға дамуының факторлары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиядағы жеке тұлғаның шетелдік және отандық теорияларын, тұлғаның психологиялық зерттеулерінің қазіргі бағыттарын білу. Мазмұны: психология ғылымындағы тұлға мәселесі. Тұлғаны зерттеудегі негізгі тәсілдер. Тұлғаның құрылымы. Тұлға дамуының факторлары мен кезеңдері. Тұлға психологиясы бойынша зерттеулердің өзекті бағыттары, қазіргі кезеңдегі тұлға проблемаларын әзірлеудегі өзекті бағыттар. Құзыреттіліктер: жеке тұлғаның даму теориялары мен концепцияларын талдайды, жеке тұлғаны зерттеу әдістемесін, психологиялық зерттеудің ерекшелігін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиядағы жүйелі тәсіл
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Б. Ф. Ломов әзірлеген психологиядағы жүйелік тәсілдің негізгі ережелері туралы білімді меңгеру. Мазмұны: ғылыми білімнің қазіргі кезеңіндегі жүйелік тәсілді дамытудың жағдайы мен тенденциялары. ғалымның психологиялық ғылым әдіснамасын дамытуға қосқан үлесі — жүйелілік принципі және оған психологиядағы жүйелі тәсілге жауап беретін. Осы қағидатқа сәйкес, кез келген зерттелетін зат ұйымшылдық тұрғысынан қарастырылады және оның фрагменттері мен бөліктерінен шығару мүмкін емес қасиеттерге ие. Жүйелі танымның ерекшелігі психика мен мінез-құлықтың интегралды құрылымдарын сипаттау, түсіндіру және түсіну мүмкіндіктерінен тұрады. Бұл тұтастық, синтез, өзара өту және өзара байланысу логикасына көзқарасты көздейді. Құзыреттіліктер: адамның психикасы мен мінез-құлқын зерттеу кезінде жүйелі тәсілді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін диагностикалау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты:оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін диагностикалаудың әдістері мен әдістемелерін меңгеру Мазмұны:Т.Ханттың әлеуметтік интеллект тесті, сцено-Шюрер тесті, Дж.Гилфорд тесті, социометриялық әдістер, ұйымдастырушылық қабілеттерін анықтау әдістемесі, коммуникативтік және ұйымдастырушылық бейімділіктерін диагностикалау (КОС-2), қарым-қатынаста өзін-өзі басқару қабілетін зерттеу, кіші топтарда функционалдық көшбасшылық диагностикасы. Құзыреттіліктер:оқушылардың коммуникативтік қабілеттерін диагностикалаудың кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарын таңдауға және қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылар тұлғасының мінез-құлық ерекшеліктерін диагностикалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты:мектеп оқушыларының мінез-құлық ерекшеліктерін диагностикалау әдістері мен әдістемелерін меңгеру. Мазмұны:мінез-құлық түсінігі мен құрылымы. Мінез акцентуациясы ұғымы. Диагностикалауға қойылатын талаптар. Ш.Д.Спилбергердің тұлғалық және ситуативті үрейленудің деңгейін зерттеуге арналған сауалнамасы; К.Томастың даулы жағдайларға әрекет ету тәсілдерін зерттеуге арналған тұлғалық сауалнамасы; А.Ассингердің агрессиялық деңгейін зерттеуге арналған тесті; жасөспірімдердің мінез-құлқының акцентуациясын диагностикалау Құзыреттіліктер:кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды таңдауға және қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың кәсіби бағыттылығын диагностикалау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқушылардың кәсіби бағыттылығын диагностикалаудың әдістері мен әдістемелерін меңгеру Мазмұны: Е.А.Климовтың кәсіби бағыттылығын диагностикалау әдістемесі; Дж.Голданд, Е.Торранстың креативтілік деңгейін диагностикалау әдістемесі; А.Е.Голмштоктың танымдық қызығушылықтарын диагностикалау әдістемесі; Р.Кеттелдің интеллектуалдық даму деңгейін диагностикалаудың мәдени-еркін тесті. Құзыреттіліктер: оқушылардың кәсіби бағыттылығын диагностикалаудың кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарын таңдауға және қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық диагностиканың әдіснамалық және этикалық принциптері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психика мен тұлғаның психологиялық диагностикасының әдіснамалық және этикалық принциптерін меңгеру. Мазмұны: тұлғаның психологиялық диагностикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Тұлғаның психологиялық диагностикасының әдістерін ғылыми әзірлеудегі негізгі кезеңдері. Психологиялық диагностика әдістерінің жіктелуі. Психологиялық диагностика әдістерін таңдау критерийлері. Адамға зерттеу жүргізудің этикалық принциптері. Тұлғаны психологиялық диагностикалаудың принциптері мен бағдарламалары, этикалық принциптерді сақтау негізінде оқушылардың психологиялық жағдайын бағалау рәсімдерін жүзеге асыру Құзыреттіліктер: эмпирикалық психодиагностикалық зерттеудің теориялық-әдіснамалық базасын негіздейді, кәсіби этика принциптерін сақтай отырып, тұлғаны оқыту үшін кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды таңдауға және қолдануға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың когнитивтік қабілеттерін диагностикалау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқушылардың когнитивтік қабілеттерін диагностикалаудың әдістері мен әдістемелерін меңгеру Мазмұны: зейіннің қасиеттерін диагностикалау әдістері; есте сақтау қасиеттерін диагностикалау әдістері; ойлауды диагностикалау әдістері; сөйлеуді диагностикалау әдістері; қиялды диагностикалау әдістері және т. б. Құзыреттіліктер: мектеп оқушыларының когнитивтік қабілеттерін диагностикалаудың кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарын таңдауға және қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы психология ғылымының дамуы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстандағы психологиялық ғылымның даму жолдары мен кезеңдері туралы білімді меңгеру. Мазмұны: Қазақстандағы психологиялық ойдың дамуына баға жетпес үлес қосқан көрнекті ойшылдар мен ғалымдардың негізгі психологиялық бағыттары мен көзқарастары, сондай-ақ қазіргі кезеңдегі отандық психология ғылымының міндеттері. Түркі халықтарындағы жан туралы идеялардың пайда болу тарихы. XV-XVII ғғ. этнопсихологиялық ойлар. Ж. Аймауытовтың, М. Жұмабаевтың психология-педагогикалық мәселелері бойынша ғылыми еңбектері. Қазақстандағы психологиялық ғылымның қалыптасуындағы ресейлік психологтардың рөлі. ХХ ғасырдағы Қазақстандағы психологиялық ғылымның дамуы. Қазіргі кезеңдегі отандық психологияның дамуының негізгі бағыттары. Құзыреттіліктер: Қазақстандағы заманауи психологиялық ғылымның даму тенденцияларын талдай білу және анықтай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың мотивациялық сферасын диагностикалау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқушылардың мотивациялық саласын диагностикалаудың әдістері мен әдістемелерін меңгеру Мазмұны: Люшердің түс әдістемесі, оқушылардың мотивациялық саласын зерттеу, оқушының оқу мотивациясының құрылымын диагностикалау, қызығушылықтың құрылымы, дарынды оқушылардың өзін-өзі анықтауға арналған тест, танымдық қажеттілік деңгейін анықтау, оқушылардың танымдық белсенділігін зерттеу сауалнамасы, мотивацияны зерттеу әдістемелері. Құзыреттіліктер: мектеп оқушыларының мотивациялық сферасындағы кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды таңдау және қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың креативтілігі мен дарындылығын диагностикалау және дамыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты:оқушылардың креативтілігі мен дарындылығын дамыту және диагностикалау әдістері мен әдістемелерін меңгеру. Мазмұны:Ж.Пиаже, Г.Айзенк, Дж.Гилфорд және Е.П.Торренс тесттері, Дж.Равеннің «Прогрессивті матрицалар» тесті. Р.Кеттелдің мәдени тәуелсіз интеллект тесті, Векслердің интеллект шкаласы, Д.Векслер сынағы, вербалды креативтілік тесті. М. Медник, Ф.Баррон сынағы, интеллект шкаласы Дж.Рензулли, жетістіктер тесттері және т. б. Құзыреттіліктер:кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды таңдауға және қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: оқу сабақтарын жобалау, әзірлеу, өткізу және талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастыру және тәрбиелік жұмыстан тәжірибе алу. Мазмұны: теориялық білім мен практикалық біліктерді жүйелеу және кеңейту. Оқу сабақтарына материалдарды өз бетінше әзірлеу. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және талдау. Кәсіби деңгейде практикалық міндеттерді шешуде тәжірибе алу. Құзыреттіліктер: алған білімдерін оқытуда қолдана алады; оқу сабақтарын жобалау, өткізу және талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың эмоционалдық интеллектісін диагностикалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқушылардың эмоционалдық интеллектісін диагностикалау әдістері мен әдістемелерін меңгеру. Мазмұны: эмоциялық интеллект ұғымы және құрылымы. Оқушылардың эмоционалдық интеллектісінің диагностикасына қойылатын талаптар. Эмоциялық интеллект тесті, Н.Холлдың сауалнамасы, К.Изардтың "Эмоциялардың дифференциалды шкаласы" тесті, тұлғаның эмоциялық бағыттылығын диагностикалау. Құзыреттіліктер: оқушылардың эмоционалдық интеллекті диагностикасының кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарын таңдауға және қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектеп оқушыларының жеке-психологиялық қасиеттерін диагностикалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты:мектеп оқушыларының жеке-психологиялық қасиеттерін диагностикалаудың әдістері мен әдістемелерін меңгеру. Мазмұны:мектеп жасындағы тұлғалық даму факторлары мен ерекшеліктері. Жеке тұлғаның жеке-психологиялық қасиеттерін зерттеу үшін IPQ Г.Айзенк әдістемесі. Хоппенің талап ету деңгейін диагностикалау әдістемесі; Т. Лиридің тұлғааралық қарым-қатынасын диагностикалау әдістемесі Құзыреттіліктер:мектеп оқушыларының жеке-психологиялық қасиеттерін диагностикалаудың кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарын таңдауға және қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психодиагностикалық және психометриялық құралдарды әзірлеу мен бейімдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: диагностиканың психодиагностикалық және психометриялық құралдарын әзірлеу және бейімдеу принциптері мен технологияларын меңгеру. Мазмұны: диагностиканың психодиагностикалық және психометриялық құралдарын бейімдеу принциптері. Диагностиканың кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарына қойылатын талаптар. Диагностиканың психодиагностикалық және психометриялық құралдарын әзірлеу және бейімдеу технологиялары мен кезеңдері. Құзыреттіліктер: кәсіби психодиагностикалық және психометриялық диагностика құралдарын әзірлеуге және бейімдеуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың өзін-өзі бағалауын диагностикалау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оқушылардың өзін-өзі бағалауын диагностикалаудың әдістері мен әдістемелерін меңгеру Мазмұны: өзін-өзі бағалаудың жалпы деңгейін зерттеуге арналған С.А.Будасси әдістемесі; Т.Дембо - С.Я.Рубинштейн бойынша тұлғаның интегралды өзін-өзі бағалауын диагностикалау әдістемесі; Р.Бернстің "Автопортрет" әдістемесі, Е.С.Романов пен С.Ф.Потемкиннің бейімделуі. Құзыреттіліктер: оқушылардың өзін-өзі бағалауын диагностикалаудың кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарын таңдауға және қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелерін, жоғары мектеп педагогикасының және ғылыми танымының дамуындағы қазіргі тенденцияларды талдайды және жинақтайды

  • Код ON2

    және көптілді ортадағы әлеуметтік қарым-қатынас, ғылыми, психологиялық-педагогикалық басқару міндеттерін шешу үшін тілді қолданады, мәдениетаралық өзара іс-әрекет процесінде мәдениеттің әртүрлілігін талдайды және ескереді

  • Код ON3

    кәсіби этика нормаларын қолдану негізінде басқару қызметінің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктерін талдайды; басқарудың кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалайды және болжайды

  • Код ON4

    педагогикалық және зерттеу тәжірибесінде әртүрлі жас кезеңдерінде психологиялық іс-әрекеттерді есепке ала отырып, мектеп оқушыларының кәсіби-тұлғалық дамуының психологиялық диагностикасының принциптерін жүзеге асырады, ғылыми зерттеу тақырыбы шеңберінде эксперименталды жұмыс жүргізеді, ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін, математикалық статистика әдістерін, ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижесін талдау технологияларын қолданады

  • Код ON5

    тұлғаны психологиялық зерттеу ерекшелігін, тұлғаны зерттеу әдіснамасын, психологиялық диагностика әдістерін және қазіргі оқушының жеке тұлғалық компоненттерін зерттеу әдістерін меңгереді

  • Код ON6

    қазіргі заманғы әлемдік және отандық психология ғылымының даму проблемалары мен перспективаларын, психологиялық ғылым мен практиканың даму тенденцияларын талдайды және анықтайды, жеке тұлға мен әлеуметтік топтардың өзекті психологиялық проблемаларын анықтайды және негіздейді

  • Код ON7

    психикалық құбылыстарды талдауға мәдени-тарихи және іс-әрекет тұрғысынан білімді қолданады; қызметті реттеу тәсілдерін және әлеуметтік құралдарды меңгереді

  • Код ON8

    нақты мектеп жағдайында оқушылардың кәсіби-тұлғалық дамуының психологиялық диагностикасының әдістемесін қолданады

  • Код ON9

    эмоциялық және әлеуметтік интеллект туралы білімді талдайды және біріктіреді; оқушылардың эмоциялық интеллектісін, креативтілігі мен дарындылығын диагностикалау және дамыту технологияларын қолданады

  • Код ON10

    оқушылардың қабілеттеріне психологиялық диагностика жүргізудің оңтайлы формалары мен технологияларын, нәтижелерді талдау және болашақ мамандықты таңдау үшін психологиялық ұсыныстар жасау тәсілдерін жобалайды және іске асырады

  • Код ON11

    зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми жарияланымдарды рецензиялайды, психология саласындағы жаңа ғылыми зерттеулердің нәтижелерін оқу процесіне енгізеді

  • Код ON12

    теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын қолданады, болжамдау мен жоспарлау әдістерін практикада іске асырады, сондай-ақ зерттеу мен практикалық міндеттерді шешу үшін мамандық бойынша танымдарды, пәнаралық білімдерді синтездейді және жинақтайды

Top