Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01110 Педагогика және психология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Кәсіптік білім берудегі қазіргі заманғы білім беру технологиялары мен педагогикалық зерттеулердің әдіснамаларын оқыту әдістемесі қарастырылған; жоғары кәсіби білім берудің болашақ мұғалімдерін оқу үрдісінің барлық аспектілерін - мазмұны, формалары мен әдістерін жаңарту контекстінде жұмысқа дайындау. Білім беру жүйесінің талаптары мен стандарттары; педагогиканың теориялық негіздері; қазіргі білім беру технологиялары бойынша білім мен дағдыларды игеру мәселелері.

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны әртүрлі дәрежеде шетел түпнұсқа дерек көздерін оқудың негізгі түрлерін меңгеруді қамтиды. Мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша байланыстар дайындау дағдыларын дамыту: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша рефераттар, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерді реферат жазу, ғылыми мәтінді аннотациялау, қысқаша сипаттама. Түпнұсқалық жазбалардың жалпы мазмұнын түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары білім берудің заманауи парадигмаларын қарастырады. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдістемесі. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектепте кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. Болашақ мамандарды дайындауда оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Жоғары мектеп маманның тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу әлеуметтік институты ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару үрдістері мен құбылыстарды психологиялық талдаудың әдіснамалық мәселелерін қарайды; әртүрлі басқарушылық мәдение��термен байланыста контекстте кәсіпкерлік және тұлғааралық дағдыларды дамыту; өмірдің теориялық заңдарын және басқару жүйелерінің динамикасын меңгеру; басқару және психологиялық кеңес беру әдістері туралы идеяларды қалыптастыру; Команда құрылымын және топтағы әлеуметтік-психологиялық климатты сыни талдау; басшылықтың стильдерін ұйым басшылығына қолданыңыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Болашақ маманның әдістемелік құзіреттілігін қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық шарттары
    Несиелер: 6

    Болашақ маманның әдіснамалық құзыреттілігін қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық жағдайын, болашақ маманның негізгі санаттары мен деңгейлерін, кәсіби және жеке қасиеттерін, университет жағдайында мұғалімнің негізгі құзыреттілік сипаттамаларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орнындағы педагогикалық инновациялар
    Несиелер: 5

    Университеттің педагогикалық процесінде педагогикалық инновация қарастырылады. Бұл білім деңгейін қоғамға деген адамгершілік қарым-қатынастың жоғары деңгейіне көтеруге, мультимедиялық және интерактивті сабақтарды (лекциялар) құру, мультимедиалық әсерлер, интерактивті тақта, проекторлар, ноутбуктар, электронды кітаптар, рефераттар және басқа да оқу құралдарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдар тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылымды, ғылыми таным құрылымын, нақты ғылымның философиялық мәселелерін, ХХІ ғасырдың коммуникативтік технологияларын және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін қарастырады. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың қазіргі өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды, сыни ойлау мен логиканы дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық білімнің теориялық және әдістемелік шарттары
    Несиелер: 5

    Педагогикалық инновацияны, технологиялық проблеманы енгізу, шығармашылық тұлғалық қасиеттерді дамытуға бағытталған білім беру материалдарының схематикалық және иконалық модельдеріне негізделген білім беруді дамытудың, оқытудың, студенттік орталықтардың, адамгершілік-жеке технологиялардың, білім беруді жандандырудың технологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 6

    Ғылыми зерттеулер әдіснамасы мен әдістемесін, ғылым әдіснамасының деңгейін, оқытушы-зерттеушінің әдістемелік мәдениетін, әдіснамасын зерттейді. ғылыми зерттеулердің геологиялық көзқарастары мен принциптері және ғылыми зерттеулердің логикасы. Ғылыми зерттеулер аппараты, ғылыми зерттеулердің нәтижелері және қорғауға арналған диссертация дайындау тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары ғылыми-педагогикалық білім берудегі дидактикалық формалар мен әдістер жүйесі
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық жобаларды әзірлеудің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық жобаларды жасаудың теориясы мен технологияларын қарастырып, педагог жұмысы�� ұйымдастырып педагогикалық міндеттерді нақты жағдайларда іске асырудың құрылымы мен іс-әрекетін құрастыру біліктілігін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанда педагогикалық ғылымның даму тарихы
    Несиелер: 6

    Қазақстандағы педагогикалық ғылымның ежелгі дәуірден бастап қазақ хандығының (VI-XV ғасыр) қалыптасуы, Қазақстандағы педагогикалық ой, XV ғасырдың және 19-шы ғасырдың бірінші жартысында, Қазақстандағы мектептер мен педагогиканың (20-30) дамуын, педагогикалық теорияның дамуындағы негізгі мәселелерді қарастырады. Қазақстан ХХ ғасырдың 40-60 жылдарында, егемен Қазақстандағы мектеп және педагогика (1992 жылдан қазіргі уақытқа дейін), салыстырмалы педагогиканың пайда болуы мен даму тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы психологияның дамуындағы қазіргі заманғы мәселелер мен үрдістер
    Несиелер: 6

    Қазақстандағы педагогиканы дамытудың қазіргі заманғы проблемаларын, жаңа білім беру мұғалімінің үздіксіз білім беру жүйесін қалыптастыруды, талаптарды, құрылымдарды дамытуды, кәсіптердің кезеңдері мен мазмұны педагогикалық жоғары оқу орнында мұғалімдерді оқыту әлемдік білім беру кеңістігіне кірігуді есепке ала отырып.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер
    Несиелер: 5

    Л.С. Выготскийдің, С.Л.Рубинштейннің, А.Н.Леонтьевтің және қазіргі заманғы психологиядағы және қазіргі заманғы білім беру жағдайында қызметтік тәсілдерді енгізудің негізгі бағыттарын қарастырады; Мәдениет, философия, психология және тарих қарым-қатынастарын қарастыратын адам мен қоғамның мәдени-психологиялық сипаттамаларын дамытудың жолдарын айқындайды. жалпы ақпараттық қоғам контексінде және ғаламдық ақпараттық желілерді құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инновациялық білім беру технологияларын жобалау шарттары
    Несиелер: 4

    Тәрбие жұмысының негізгі инновациялық тәсілдерін, білім беру жобасының инновациялық технологияларын және тәрбие жұмысына қойылатын талаптарды зерделейді. Агрегатты білдіреді психологиялық-педагогикалық қондырғылардың формалары, әдістері, тәрбиелеу әдістері мен оқу құралдарының арнайы құрамы мен құрамын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы педагогикалық теория мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық ғылымның әдістемелік мәселелерін қарастырады, қазіргі заманғы инновациялық оқыту технологиясының жалпы ережелері, отандық және шетелдік зерттеулердегі инновациялық психологиялық-педагогикалық технологиялар. Қазіргі білім беру технологиялары мен білім берудегі инновациялық процестердің жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Психологиялық қызметте практикалық психологтың орнында және оның кәсіби мамандықтарында психологиялық диагностика, кеңес беру, психопрофилактика психологиялық қызмет пен психологты басқару органдарының жұмысындағы өзара іс-қимыл, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің жағдайы мен үрдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Іскерлік қарым-қатынас педагогикасы
    Несиелер: 5

    Білім беру саласындағы басқару және жоспарлау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Іскерлік қарым-қатынас психологиясы, іскерлік келіссөздер, кездес��лер, пікірталастар, іскерлік қарым-қатынас этикасы мен этикеті, іскерлік қарым-қатынастардың психологиялық негіздері, адамдардың психологиялық түрлері және кәсіби-педагогикалық қызметте олардың көріністері, қарым-қатынасы. Көшбасшылық және көшбасшылық дағдыларын үйрету, командалық басқару дағдыларын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беруді тұлғаға бағдарланған парадигмасы
    Несиелер: 5

    Жоғары педагогикалық білім беруді жаңғыртудың кейбір аспектілерін, жаңа білім беру мұғаліміне қойылатын талаптар, студенттік білім беру парадигмасының негізгі ғылыми құндылықтары, танымдық, жеке даму, тәжірибеге бағдарланған, мәдени (технологиялық), функционалды және т.б. технологиялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Болашақ маманның әдістемелік құзіреттілігін қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Болашақ маманның құзыреттілігін қалыптастырудың негізгі әдістемелік бағыттарын, педагогикалық процесті жобалау мен басқарудың ғылыми дағдыларын анықтауға мүмкіндік береді, ол белгілі бір білім беру үдерісіне қажетті технологияны дамыту дағдыларын дамытуға, пән бойынша оқу материалын таңдау, синтездеуге және қалыптастыруға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім сапасын басқару жүйесі
    Несиелер: 6

    Басқару жүйесін тексереді педагогикалық басқарудың педагогикалық басқару теориясы мен технологиясы, педагогикалық принциптері, заңдары, педагогикалық басқару. Технологиялық тәсіл негізінде заманауи мектеп менеджментін ұсынады. Мектептегі қақтығыстарды басқару. Білім беру менеджерінің көшбасшылық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Студенттердің кәсіби қызметіне бейімделу үрдісінің теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Бұл университеттің білім беру және кәсіби қызмет жүйесінде студенттердің кәсіптік маңызды сапасын дамытуға мүмкіндік береді, кәсіби мамандыққа бейімделуге ықпал ететін болашақ маманның жеке ісін диагностикалауды қарастырады,университеттің студенттерін кәсіби қызметке бейімдеу критерийлері мен деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлікті қалыптастыру және дамыту мәселелері
    Несиелер: 6

    Педагогикалық шеберлікті педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде қарастырады, оның мазмұны, педагогикалық шеберліктің білім беру үдерісін басқару дағдысы.Педагогикалық шеберліктің негізгі қағидаттары - сөйлеудің әртүрлі түрлерінің ерекшеліктерін ескере отырып, сөйлеу бағдарлау қағидаты, сөйлеу технологиясы, кәсіптік құзыреттілігін ескеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    ғылым мен білім беру тарихындағы білім беру парадигмаларының негізгі даму кезеңдерін және алмасуын сипаттау; психологиялық-педагогикалық ғылымдардың дүниетанымдық әдіснамалық ерекшелігін дәлелдеу;

  • Код ON2

    Шетел тілін тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалаларды жазуда көрсете білу

  • Код ON3

    Ұйымдағы қызметкердің дамуын және тиімді пайдаланылуын бағалау, бұқаралық мінез-құлықты басқару үшін әлеуметтік-психологиялық технологияларды меңгеруі.

  • Код ON4

    Жоғары білім беру педагогының кәсіби және ғылыми қызметінің технологиясын білу;

  • Код ON5

    Білім берудің инновациялық әдістері мен технологиялары, білім беру үдерісінің тиімді нәтижесін қамтамасыз ету, қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби мәселелерді сауатты шешу.

  • Код ON6

    Зерттеу әдіснамасы, жоғары білім берудің педагогикасын оқытудың тиімді әдістерін білу;

  • Код ON7

    Туыстас пәндердің өзара байланысы саласындағы мәселелерді талдау үшін алынған білім мен дағдыларды қолдану; эксперименттік зерттеулерді дербес жүзеге асырады, мамандармен және кең аудиториямен талқылаған кезде зерттеу нәтижелерін негіздейді және университеттің интегралдық педагогикалық үдерісін ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық ғылымның әдістемелік білімдерін қолданады.

  • Код ON8

    Заманауи модельдеу әдістері мен компьютерлік технологиялар негізінде алынған нәтижелерді түсіндіру арқылы эксперименттік зерттеулерді жобалау, жоспарлау, жүргізу, талдау, өңдеу;

  • Код ON9

    Психология-педагогикалық теория мен қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін дамытудағы генезисі, негізгі жетістіктері мен үрдістерін білу; білім беру жүйесінің өзекті мәселелерін шешуде мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдерді білу;

  • Код ON10

    Командада жұмыс істеу қабілетін көрсету, кәсіби қызметте стандартты емес жағдайларда техникалық басқаруды және техникалық шешімдерді қабылдау кезінде шығармашылық және логикалық ойлау болуы.

Top