Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01110 Педагогика және психология в Halyqtar dostyǵy

Пәндер

  • Сандық педагогика

    Сандық педагогика - Қолданыстағы оқу үрдісін өзгерту немесе қайта ойластыру. Кәсіптік білім берудегі виртуалды құралдар мен нақты өндірістік үрдістердің оңтайлы ауысуы.Оқытудың индуктивтіден дедуктивті логикасына ауысу.Жаңа оқыту әдістері мен оқу қызметін ұйымдастырудың көмегімен оқу жоспары мен ұйымдастырушылық құрылымға икемділікті дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми әдістемені қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық шарттары

    Ғылыми әдістемені қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық шарттары Ғылыми зерттеулердің психологиялық-педагогикалық методологиясы мен әдістемесін, ғылым методологиясы деңгейлерін, педагог-зерттеушінің методологиялық мәдениетін, ғылыми зерттеудің методологиялық тәсілдері мен қағидаларын, ғылыми зерттеу логикасын қарастырады. Ғылыми зерттеу аппаратын, зерттеудің ғылыми нәтижелері мен диссертацияны қорғауға даярлау шараларын ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беруді басқару және ұйымдастыру

    Бұл пәннің мақсаты студенттерде білім беру жүйелері мен педагогикалық менеджментті басқарудың мәні, олардың құрылымдық компоненттері туралы түсінік қалыптастыру, мектептің, қоғам мен мемлекеттің ішкі және сыртқы байланыстарын қарастыру, сондай-ақ білім беру мекемесі басшысының қызметінің тұтас жүйесі, оның жеке қасиеттері, басқару мәдениеті туралы түсінік қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    С1, С2 (тілдік мамандықтар), LSP деңгейінде шет тілін меңгеру, монологиялық және диалогтік нысанда қарым-қатынас жасау (баяндама, презентация, әңгіме, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалалар, баяндамалар, жобалар жазу, ресімдеу, сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Мақсаты: магистранттардың жоғары мектеп педагогикасының ғылым ретіндегі мазмұны туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Кредиттік оқыту технологиясы. МӨЖ, ҒЗЖМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент. Құзыреттіліктер: педагогиканың теориялық және практикалық негіздерін біледі, оқу-тәрбие сабақтарының әртүрлі нысандарын, ЖОО-да әдістемелік және ғылыми жұмыстарды әзірлеп, жүргізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық өлшемдері

    Пән интегративті сипатқа ие және ғылымипедагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізумен байланысты міндеттерді іске асыру кезінде педагогикалық өлшеулерді сауатты жүзеге асыруға мүмкіндік беретін магистранттардың кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Оның мазмұны екі модульмен ұсынылған. Бірінші модуль ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласындағы іргелі және қолданбалы проблемаларды зерделеуді, қазіргі заманғы қоғамның дамуындағы ғылымның мәні мен рөлін түсінуді тереңдетуді, магистранттардың тиімді ғылыми-зерттеу жұмысының, оны жоспарлау мен өткізудің біліктері мен дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді. Екінші модульде педагогикалық өлшеулер теориясының негізгі ережелері, математикалық статистика мен компьютерлік бағдарламалар әдістерін қолдана отырып, деректерді жинау, өңдеуді ұйымдастырудың заманауи технологиялары, оларды түсіндіру қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Мәдениет пен өркениеттегі ғылым, ғылымның пайда болуы, оның тарихи динамикасы, ғылыми танымның құрылымы, нақты ғылымдардың философиялық мәселелері. Магистранттардың мамандануына сәйкес жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың, сондай-ақ ғылыми білімнің арнайы салаларының қазіргі заманғы өзекті әдістемелік, әдіснамалық және философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық жобаларды әзірлеудің теориясы мен технологиясы

    Педагогикалық жобаларды теория мен практиканың дамуының жай-күйін, заңдылықтары мен үрдістерін, сондай-ақ олардың жалпы үрдістерінің, ұлттық және аймақтық ерекшеліктерінің арақатынасын салыстырмалы тұрғыда зерттейтін педагогикалық ғылым саласы; ұлттық білім беру жүйелерін олардың шетелдік тәжірибені пайдалануы арқылы өзара байыту формалары мен тәсілдерін анықтайды. Салыстырмалы педагогика үшін объективтілік, кешенділік, нақты-тарихи, мәдени, этнопсихологиялық көзқарастар әдіснамалық маңызды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтан білім берудегі инновациялық технологиялары қолдану әдістері

    Қашықтан білім берудегі инновациялық технологиялары қолдану әдістері-Бүгінгі күнде əлемнің қай түкпірінде болса да, ауқымды желі болғандықтан, қашықтықтан оқыту технологиясы — білім алушылар мен оқытушылар арасында оқу үрдісі кезінде интерактивті өзара пікір алмасуда жүзеге асырылып, оқу материалдарын білім аушыларға негізгі бөлігін жеткізуді қамтамасыз етуге, тақырыпты меңгеруге, сондай-ақ білім алушылардың берілген тапсырмалар бойынша өз бетімен жұмыс істеулеріне жағдай туғызатын ақпараттық технология. Қашықтықтан оқыту телекоммуникациялық жəне компьютерлік технологияларға негізделген оқыту құралдары мен түрлері, білім беру үрдісінде инновациялық жəне дəстүрлі үздік əдістер қолданылатын, күндізгі жəне сырттай білім алу түрі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қашықтықтан оқыту жүйесінде оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастырудың әдістемесі

    Қашықтықтан оқыту жүйесінде оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру әдістемесі студенттердің құзыреттілігін қалыптастырудың тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді, студенттерді көптеген ақпаратты оқуға ынталандыруға ықпал етеді. Дербес жұмысты ұйымдастыруда компьютерлік технологияларды пайдаланудың артықшылықтары оқытуды дараландыру мен саралауды қамтамасыз ету, бөлінген ресурстарға қол жеткізуді қамтамасыз ету арқылы пайдаланылатын материалдарды кеңейту, белсенділікті ынталандыру, оқу материалдарын әзірлеу процесінде оқушыларды ынталандыру, презентацияның ыңғайлылығы мен айқындылығы, қозғалыстың қарапайымдылығы ақпаратты жылдам іздеу және процестер мен құбылыстарды модельдеу үшін пайдаланылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемесі

    Педагогикалық пәндерін оқыту әдістемесі - Мұғалім кәсіби шеберлігін қалыптастыру мәселелері мен заманауи білім беру жағдайларын, педагогикалық білім беру теориясы мен тәжірибесіндегі мұғалім шеберлігін қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Жоғары мектеп дидактикасын, дидактикалық жүйенің негізгі элементтерін, жүйелік-іс-әрекеттік тәсілдің дидактикалық қағидаларын ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасының білім берудегі креативтілік

    Қазақстан Республикасының білім берудегі креативтілік- қазіргі қоғам талабына сай әлеуметтік бейімділігі жоғары, мәдениетті, ұлттық тәлім-тәрбие алған, білімі мен біліктерін өмірде пайдалана алатын, жанжақты дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру мәселесі тұр. Білім беру жеке тұлғаға бағытталып, педагогикалық үрдісте шәкіртті үнемі даму үстіндегі әрекет иесі – субъект ретіндегі орынға қойып отырғаны белгілі. Осындай мәселелердің шешімін табуда болашақ мамандардың креативтілігін дамыту мәселесінің өзектілігі айқындалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері

    Ғылыми таным əдістерін қолданудың басты мақсаты - шынайы, ақиқат білімге қол жеткізу. Тағы бір көңіл бөлетін жəйт, зерттеуші ғылыми танымның əдістерін өз қалауы бойынша, қалай болса солай белгілей салмайды. Əдістер зерттелмек болып отырған объектіге тəн ерекшеліктер мен заңдылықтар негізінде таңдап алынады. Бұл тұрғыдан алғанда əдістер объективті сипатта болады, сөйте тұра олар адамның рухани қызметінің нəтижесі болып табылады жəне де ол тек адам санасында өмір сүреді. Сондықтан да əдіс объективтілік пен субъективтіліктің диалектикалық бірлігін құрайды. Ғылыми танымның əдістері өте көп əрі сан салалы, себебі танып-білудің объектісі болып табылатын материалдық жəне рухани дүниенің өзі көптүрлі, сан салалы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Мақсаты: магистранттарды басқару қызметінің психологиялық заңдылықтарымен таныстыру. Мазмұны: психологиялық жағдайлармен, басқару қызметінің ерекшеліктерімен таныстырады. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Құзыреттіліктер: ұжымды зерделеудің, басқарудың, ұжымдағы жанжалдарды шешудің, күйзелістердің, басшыларды даярлаудың, басқарушылық кеңес берудің диагностикалық әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім беруді басқарудағы халықаралық тәжірибе

    Курстың мақсаты-білім алушылардың педагогика және психология саласындағы басым бағыттарды қоса алғанда, әлемнің экономикалық дамыған және дамушы елдерінде білім беру жүйелерін қалыптастыру, дамыту, ұйымдастыру және басқару саласындағы жүйелі білімдерін меңгеруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық акмеология

    Педагогикалық акмеология – ғылыми зерттеулердің бір саласы ретінде. Акмеологиялық ғылымның негізгі міндеттері және зерттеу әдістері. Акмеологиялық идеялардың дамуының терихи аспектісі. Акмеологиялық қойманың ерекшеліктерін қалыптастыру шарттары. Ғылыми педагогикалық өзара әрекеттесу үрдісіндегі акмеологиялық қабылдау механизмдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бөлімдер мен құрылымдарда психологиялық жұмыстарды ұйымдастыру

    Мамандық мәртебесі кәсіптік шеберлікке байланысты қалыптасады. Алайда кәсіптік іскерлікті шыңдайтын түрлі ақпарат көздерін мемлекеттік тілде тасымаладау ісінің қиындығына орай жас мамандардың бойындағы ынта-ықыласы басылып қалады. Оқу-тәрбие мекемелеріндегі педагог-психологтар мектепте психологиялық қызметтің жұмысын қалай ұйымдастыру, жұмыс жоспарын құру т.б. қажетті құжаттарды жүргізіп, оларды қолдану барысында заман талабына сай ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Білім беру ұйымдарындағы менеджмент

    Бұл пәннің мақсаты студенттерде білім беру жүйелері мен педагогикалық менеджментті басқарудың мәні, олардың құрылымдық компоненттері туралы түсінік қалыптастыру, мектептің, қоғам мен мемлекеттің ішкі және сыртқы байланыстарын қарастыру, сондай-ақ білім беру мекемесі басшысының қызметінің тұтас жүйесі, оның жеке қасиеттері, басқару мәдениеті туралы түсінік қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Студенттердің кәсіби қызметіне бейімделу үрдісінің теориясы мен тәжірибесі

    Студенттердің кәсіби қызметіне бейімделу үрдісінің теориясы мен тәжірибесі- Студенттердің кәсіби қызметіне бейімделуі білім берудің фундаменталды сұрақтарының қатарына жатады. Демек, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау жеке тұлғаның дамуы, мамандандыру, студенттердің әлеуметтенуі. Жоғары оқу орнына студенттердің бейімделуінің сәтті болуынан студенттің мамандануы жақсы қалыптасады және қоғамдық ортада дамуы жүзеге асады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология

    ААрнайы психология – психикалық және дене бітімі жағынан кемістіктері бар ересек адамдар мен балалардың психикалық даму заңдылықтарын және психикалық қызметтерінің өзіндік ерекшеліктерін зерттейтін психология ғылымының дербес саласы. Арнайы психологияның жеке бағыттары: олигофренопсихология, сурдопсихология, тифлопсихология, психикалық дамуы тежелген балалар психологиясы, логопсихология, мінез-құлқы бұзылған балалар психологиясы, қимыл-тірек аппараты балалар психологиясының жалпы шарттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары оқу орнындағы педагогикалық инновациялар

    Жоғары білімді дамыту процесі мамандар даярлау сапасын арттыру, қарқынды ғылыми-зерттеу қызметімен ықпалдастырылған инновациялық білімді дамыту, жоғары оқу орындары зерттеулерінің əлеуметтік сала мен экономиканың қажеттіліктерімен тығыз байланысты, білім беру жəне ақпараттық технологияларды жетілдіру болып табылады. Қазіргі заман жағдайында жоғары білім беру жүйесінің бірінші кезектегі міндеті жоғары білікті мамандарды оздыра даярлау болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кикілжің психологиясы

    Кикілжің психологиясы –бұл кикілжіңдердің пайда болу және даму туралы заңдылықтар мен механизмдер туралы, және оларды басқару принциптері және технологиялары туралы ілімдер жүйесі. Кикілжің бұл әлеуметтік өзара әрекет ететін субъектілер арасындағы қарым-қатынас, және мұнда олар қарама –қайшы бағытталған себептердің негізінде олардың қарсы күрес жасауымен /қажеттілік, қызығушылық, мақсат, идеал, сенім/ немесе ойларымен/ пікір, көзқарас, баға, талғам т.б./ сипатталынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жоғары мектеп психологиясы

    Жоғары мектеп психологиясы студенттерді оқыту процесін, олардың маман және тұлға ретінде даму көрсеткіштері мен өлшемдерін, қарым қатынас саласын, оқытушылардың психологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Негізгі міндеттері: студенттердің толымды психикалық даму, тұлғалық жетілу механизмдерін зерттеу; студенттердің маман, зияткер және тұлға ретінде дамып, жетілуіне барынша ықпал ететін әлеум-психологиялық , педагогикалық жағдайларды анықтап, жобалау; — студенттің маман және тұлға ретінде даму ерекшеліктерін анықтауға және жобалауға мүмкіндік беретін әдістемелік, психо-диагностикалық құралдарды жасау; кәсіби білім беру субьектілерінің – оқытушылардың, әкімшіліктің, ұжымның психологиялық ерекшеліктерін және олардың студенттің психикалық дамуына ықпал ету механизмдерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық профильдің кәсіби қызметіндегі ғылыми зерттеулер

    Педагогикалық профильдің кәсіби қызметіндегі ғылыми зерттеулер- Педагогтың кәсіби құзыреттілігі – бұл өзіне мұғалімнің теориялық білім жүйесін және нақты педагогикалық жағдаяттарда оны қолдану әдістерін, педагогтың құндылық бағдарын, және де оның мәдениетінің аралас көрсеткіштерін енгізген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика және оның негіздері

    Әлеуметтік педагогика және оның негіздері-«Әлеуметтiк педагогиканың бiлiм саласы ретінде қалыптасуы мен қазіргі қоғамда алатын орны» Әлеуметтік педагогика - жеке тұлғаның тәрбиесі мен қалыптасуына әлеуметтік ортаның әсерін зерделейтін, әлеуметтік ортаның нақты шарттарын есепке ала отырып жеке тұлғаға тәрбие беруін оңтайландыру бойынша іс-шаралар жүйесін әзірлейтін педагогиканың бір саласы. Әлеуметтік педагогика тәрбиелеудің әлеуметтану мәслелерін, әлеуметтік-педагогикалық виктимиология, және әлеуметтік тәрбие мәселелерін зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасындағы білім беру реформалары

    Қазақстан Республикасындағы білім беру реформалары - Қазіргі кезеңде Қазақстан Республикасында білім беру жүйесін реформалау мәселелерін қарастырады. Білім берудің әлемдік үрдістері мен реформаларын салыстырмалы зерттеу жолымен қайта құрулар мен инновациялар өнімділігі тұрғысынан білім беруді реформалаудың отандық тәжірибесін талдау мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инновациялық білімнің теориялық және әдістемелік шарттары

    Инновациялық білімнің теориялық және әдістемелік шарттары-Болашақ мұғалімді инновациялық педагогикалық қызметке дайындау. Бүгінгі таңда білім берудің қажетті нәтижесінің негізгі элементі — өзгермелі жағдайда оқушының табысты өмірін қамтамасыз ету-адамның шындыққа инновациялық, шығармашылық көзқарасын дамыту болып табылады. Демек, білім беру үдерісі тиімділігінің қазіргі жағдайы жасалып, іске асырылып жатқан біртұтас инновациялық педагогикалық қызмет жетекші мәнге ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заманауи педагогиканың даму тарихы

    Жалпы және педагогикалық мәдениеттің маңызды құрамдас бөлігі ретінде қазіргі педагогиканың даму тарихын зерттеу педагогикалық ойдың дамуының негізгі бағыттары туралы түсінік береді. Қазіргі педагогиканың даму тарихы дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі қоғам мен мектеп арасындағы қарым-қатынастың сипатын, сондай-ақ адамзат алған әлеуметтік және мәдени құндылықтарды жинақтау мен сақтаудағы білім беру саласының рөлін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстандағы психологияның дамуындағы қазіргі заманғы мәселелер мен үрдістер

    Психология әр түрлі бағытта қарқынды дамып келеді. Қарым-қатынас және әлеуметтік өзара әрекеттесу, еңбек қызметі, білім беру, тәрбиелеу, денсаулық сақтау салаларына қатысты психологиялық білімдерді мамандандыру процесі жүреді. Адам үшін оң нәтиже алу үшін психологиялық әсер ету әдістері жасалуда. Жан мен руханиятты зерттеу оларды екінші деңгейге ысырғанымен, қазіргі кезеңде жалғастыруда. Бүгінде руханият ұғымы мистикалық немесе жай бейнелі көрініс емес сияқты. Оған өмірдің мәні, ар-ождан, жоғары адамгершілік құндылықтар мен сезімдер, идеялар, сенімдер кіреді. Сондықтан руханилықты басқа психикалық құбылыстар сияқты психологиялық әдістерді қолдана отырып зерттеуге болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Эксперименттік психология

    Эксперименттік психология- Теориялық білім адам психологиясы, әрекеті санасына байланысты мәселелерді жалпы талап бойынша шешуде қолданылатын жалпы ғылыми бағыт болып табылады..Эксперименталды психология пәні – психологияның теориялық және эмпирикалық білім туралы мәселелерді, психологиялық эксперименттік психологиясын іс - әрекеттің табиғи және жасанды түрлері туралы сондай-ақ жеке адамның санасының эксперименттік психологиясын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологияны оқыту әдістемесі

    "Психологияны оқыту әдістемесі" пәнінің негізгі мақсаты студенттердің жас ерекшеліктерін ескере отырып, орта білім беру мекемелерінде психологияны оқытудың негізгі нысандарын оқу-әдістемелік қамтамасыз ету негіздері туралы теориялық түсініктерін қалыптастыру; дәстүрлі және заманауи педагогикалық технологиялар негізінде оқу сабақтарын ұйымдастыру және өз бетінше өткізу дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сандық медиа сауаттылық

    Қазақстан Республикасының медиабілім тұжырымдамасы. Байланыстар мен өмірлік дағдыларды меңгерудің негізгі түсініктері, әдістері мен дағдылары бай БАҚ-қа қоғамға толыққанды қатысу үшін қажет. Практикалық сабаққа цифрлық медиа сауаттылықты дамыту кіреді, өйткені тілді, графикалық дизайнды, суреттер мен дыбысты қолдана отырып хабарлама құра алады, сонымен қатар білім беру жүйесінде осы дағдыларды қалай қолдануға болатындығын біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық диагностикалық негіздері

    Психологиялық-педагогикалық диагностика – бұл оқу-тәрбие үдерісін оңтайландыру мақсатында студенттердің дербес-психологиялық сипаттамаларын зерделеуге бағытталған бағалау практикасы. Психологиялық диагностика тек қана жалпы заңдылықтарды бекітіп,сипаттап қоймай, жағымсыз сәттерді жоюға да нақты көмек көрсетеді. Психологиялық диагностика адам психикасының ерекшеліктері туралы информация жинақтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Даму психологиясы

    Даму психологиясы — онтогенезде адамның психологиялық және қылықтық дамуының заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттейтін мәліметтері бар психологиялық зерттеулер саласы. Дамудың әлеуметті жағдайы — адамның психологиялық және қылықтық дамуы өтетін әлеуметтік жағдай. Дамудың әлеуметтік жағдайы дамудың қандай факторлар жүйесіне байланысты екендігін де қарастырады Дамудың жақын зонасы — психикалық дамудың мүмкіндіктері, адамға сырттан минималды көмек беру арқылы ашылады. Дамудың жақын зонасы ұғымын әйгілі ғалым Л.С.Выготский енгізген. Дамудың жақын зонасы - айналадағы адамдардың кішігірім көмегін немесе демеуінің негізінде балада айқындалатын және соларды пайдаланып оның шынайы дамуына мүмкіндіктер. Дамытатын күштер — балаларды оқыту мен тәрбиелеуде ересектердің өз алдына қойылатын мақсаттары, яғни баланың өзін өзі жетілдірудегі қажеттіліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи модельдеу әдістері мен компьютерлік технологиялар негізінде алынған нәтижелерді түсіндіру арқылы эксперименттік зерттеулерді жобалау, жоспарлау, жүргізу, талдау, өңдеу;
  • Шетел тілін тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалаларды жазуда көрсете білу.
  • Ғылым мен білім беру тарихындағы білім беру парадигмаларының негізгі даму кезеңдерін және алмасуын сипаттау; психологиялық-педагогикалық ғылымдардың дүниетанымдық әдіснамалық ерекшелігін дәлелдеу;
  • Зерттеу әдіснамасы, жоғары білім берудің педагогикасын оқытудың тиімді әдістерін білу;
  • Білім берудің инновациялық әдістері мен технологияларды, білім беру үдерісінің тиімді нәтижесін қамтамасыз етуді, қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби мәселелерді сауатты шеше білу.
  • Туыстас пәндердің өзара байланысы саласындағы мәселелерді талдау үшін алынған білім мен дағдыларды қолдану; эксперименттік зерттеулерді дербес жүзеге асырады, мамандармен және кең аудиториямен талқылаған кезде зерттеу нәтижелерін негіздейді және университеттің интегралдық педагогикалық үдерісін ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық ғылымның әдістемелік білімдерін қолданады.
  • Психология-педагогикалық теория мен қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін дамытудағы генезисі, негізгі жетістіктері мен үрдістерін білу; білім беру жүйесінің өзекті мәселелерін шешуде мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдерді білу;
  • Жоғары білім беру педагогының кәсіби және ғылыми қызметінің технологиясын білу;
  • Ұйымдағы қызметкердің дамуын және тиімді пайдаланылуын бағалау, бұқаралық мінез-құлықты басқару үшін әлеуметтік-психологиялық технологияларды меңгеруі.
  • Командада жұмыс істеу қабілетін көрсету, кәсіби қызметте стандартты емес жағдайларда техникалық басқаруды және техникалық шешімдерді қабылдау кезінде шығармашылық және логикалық ойлау болуы.
Top