Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04107601 7M04107601 - Еңбекті ұйымдастыру және нормалау в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «7M04107601 - Еңбекті ұйымдастыру және нормалау» білім беру бағдарламасының мақсаты - еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, қазіргі заманғы кәсіпорындарға мен нарықтық құрылымдарға қажетті, қызметтің қарқынды өзгеруші әлеуметтік және кәсіби жағдайларына тиімді бейімделуге қабілетті, негізгі кәсіби функцияларын іске асыруға жоғары дайындық деңгейіне ие, өз қызметінің кәсіби салаларын дамытудың сипаты мен бағытына кешенді ықпал етуге қабілетті, ұйымның адами ресурстарын жандандыруға бағытталған ұйымдастыру жұмыс пен басқару қызметінің дағдыларын меңгерген еңбекті ұйымдастыру және нормалау саласындағы экономикалық сипаттағы мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M076 Еңбек дағдылары
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Еңбек экономикасы саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеулердің теориялық негіздерін оқу: мәні мен ерекшеліктері, анықтамалары, мақсаттары, функциялары, өлшемдері, ғылыми ұстанымдары. Базалық анықтама ретінде мыналар берілген: ғылым – бұл табиғат пен қоғамның объективті заңдарын алуға және теориялық қорытуға, ашылатын заңдар негізінде шындық процестері мен құбылыстарын сипаттауға, түсіндіруге және болжауға бағытталған адам қызметінің саласы. Бұл қызметтің нәтижесі ақиқат критерийіне жауап беретін шындық туралы жаңа білім болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    "Шет тілі" пәнінің мазмұны және "Кәсіби шет тілі" вариативті бөлімі шет тілді құзыреттіліктің интегрративімен байланысты тығыз байланыста болатын үш негізгі компонентті қамтиды: қарым-қатынас саласы және тақырып; Әлеуметтік-мәдени білім; лингвистикалық білім.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұлттық және аймақтық еңбек нарығы
    Несиелер: 3

    Еңбек нарығы: сипаттама және модельдер. Еңбек нарығын реттеу: мәні мен әдістері. Еңбек нарығындағы ұтқырлық. Аймақтық және ұлттық еңбек нарығы: қалыптастыру және дамыту. Еңбек нарығының өзгеруі және жұмыссыздық. Халықты жұмыспен қамту және оны реттеу. Ұлттық және өңірлік еңбек нарықтарын талдау және бағалау. Еңбек нарығын модельдеу және болжау. Еңбек көші-қоны: ынталандыру факторлары, шектеулер, кедергілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстандағы адами даму
    Несиелер: 3

    Адами дамуға тұжырымдамалық көзқарас: ғылыми мектептер мен бағыттар. Еңбек және оның адам әлеуетінің дамуына әсері. Әл-ауқат деңгейі, теңсіздік және кедейшілік адам әлеуетін дамыту индикаторлары ретінде. Білімге негізделген Экономика, білім және зияткерлік әлеует. Инновациялардың рөлі жүйесінде адами даму. Мемлекет, қоғамдық сектор және Қазақстандағы адам дамуы. ҚР Адам дамуының аймақтық ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылымның тарихы мен философиясы оның тарихи дамуындағы және өзгермелі әлеуметтік-мәдени контекстіндегі ғылыми танымның жалпы заңдылықтарын зерттеу ретінде. Ғылым философиясы және ғылым әдіснамасы. Ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт ретінде және мәдениеттің ерекше саласы ретінде. Қазіргі заманғы өркениет мәдениетіндегі ғылым. Ғылыми танымның ерекшеліктері. Қоғам өміріндегі ғылымның қызметтері. Ғылыми қызметтің институционалдық нысандарының тарихи дамуы. Ғылыми қауымдастықтар және

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасы нақты мамандықтар үшін жоғары білім беру мәселелерін шешуде, сондай-ақ магистранттар болашақтағы кәсіби қызметінде басқару үдерісінің мазмұнының ғылыми негізін игеруге ықпал етеді. Жоғары мектеп педагогикасы заманауи оқу үрдісіне қойылатын талаптарды ғылыми негіздеуге және оның заңдылықтарын анықтауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Студенттердің басқару қызметінің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі түсініктерін қалыптастыру, менеджер қызметінің құрылымындағы әлеуметтік психологиялық білімдерді қолдану ерекшелігін ашу, тиімді басқару негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық қағидаларды талдау дағдыларын меңгеру болып табылады. Курстың мазмұны: басқару психологиясының негізгі түсініктері, теориялық ережелері және өзекті мәселелері; басқару психологиясының теориялық ерекшеліктері; басшының жеке ерекшеліктері; ұйымдағы басшының жән

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Еңбекті ұйымдастыру және нормалаудағы инноватика
    Несиелер: 5

    Экономикадағы және қоғамдағы инновациялық процестердің үздіксіздігі және тез өзгеретін ортадағы белгісіздік жағдайында экономикалық субъектілердің барабар мінез-құлқының қажеттілігі. Экономиканың кез келген деңгейінде дамудың инновациялық стратегияларын құру инновациялық ойлау түріне және инновациялық мінез-құлық дағдыларына ие мамандардың болуына байланысты. Осылайша, қазіргі заманғы экономистерді дайындауда пәндік саланы кеңейту және акценттерді жылжыту талап етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еңбекті ұйымдастыру және нормалаудағы арнайы мақсаттарға арналған шет тілі
    Несиелер: 5

    Ағылшынтіліндекәсібитерминдердіқолдану. Терминология тіркестерінаударудыңнегізгітәсілдері; мамандықбойыншаәдебиеттерминдерінаударудыңерекшеліктері; тілдегіқысқартулардыңтүрлері; интернационалдықсөздер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам ресурстарын басқару теориясы
    Несиелер: 4

    Ұйымның адами ресурстарының қажеттілігін анықтау, қалыптастыру, ұйымдастыру, дамыту, бағалау және уәждеу бойынша экономиканың микро деңгейде қалыптасатын қатынастарын талдау.Ұйымның адами ресурстарын құру, пайдалану және дамытудың өзара байланысты және өзара тәуелді кіші жүйелерін білу. Ұйымдастыру және оларды тиімді пайдалану үшін адам ресурстарын қалыптастыруды басқару, қызметкерлердің қабілеттерін барынша іске асыру және ұйымның мақсаттарына қол жеткізу үшін жағдай жасау. Қызметкерлерге қажеттілікті бол

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еңбекті ұйымдастыру, нормалау және ақысын өтеу әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Еңбекті ұйымдастыру, нормалау және ақы төлеудің мәні мен міндеттері. Еңбек процесі және оның құрамдас бөліктері. Еңбек әдістері мен тәсілдері. Еңбекті бөлу және кооперациялау. Жұмыс орындарын ұйымдастыру және қызмет көрсету. Адамның еңбек жағдайы және жұмысқа қабілеттілігі. Жұмыс уақыты және оны зерттеу әдістері. Еңбек бойынша нормативтерді жобалау. Еңбекті нормалау. Еңбекақы төлеуді ұйымдастыру. Премирование нысаны ретінде қызметкерлерді ынталандыру. Әлеуметтік-еңбек қатынастарын реттеу. Әлеуметтік серікте

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Табыс және жалақы саясаты
    Несиелер: 4

    Экономиканың әртүрлі басқару және жұмыс істеу деңгейлеріндегі бөлу қатынастары-жалпы мемлекеттік ауқымда әлеуметтік саясатты қалыптастырумен, сондай-ақ жалақыны ұйымдастыру және азаматтардың табыстарын төмен деңгейде саралау мәселелерін (кәсіпорын, мекеме және т.б.) шешумен байланысты аса өткір әлеуметтік-экономикалық проблемалардың бірі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерциализациялау
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зияткерлік қызметтің нәтижелерін коммерцияландыру процесін зерттеу, инвестициялар тарту, өндірістегі дамуды жүзеге асыру және оларды одан әрі қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Analysis and planning of labor indicators
    Несиелер: 4

    Еңбек көрсеткіштерін талдау және жоспарлаудың теориялық негіздері. Еңбек көрсеткіштері және оларды анықтайтын факторлар. Еңбек көрсеткіштерін талдауды ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету. Кәсіпорынның жұмыс күшімен қамтамасыз етілуін талдау. Кәсіпорынның еңбек әлеуетін пайдалануды талдау. Еңбек ақыны ұйымдастыруды талдау. еңбекті жоспарлау. Шығындарды нормалау, еңбек нәтижелері және оны ұйымдастыру жағдайы. Кәсіпорындағы еңбек жағдайларын талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • HR-дағы жобалық басқару
    Несиелер: 4

    HR-менеджменттегі жобалық басқару әдістемесі. Персоналды басқару жүйесін ұйымдастыру және қамтамасыз ету. Кадрлық саясат жобалық басқару шеңберінде персоналды басқару стратегиясын қалыптастырудың негізі ретінде. Кадрлық әлеуетті талдау және кадрлық жоспарлау, HR-менеджмент технологиялары. HR-менеджмент объектісі ретінде ұйымдарды басқару шеңберіндегі жобалық жоспарлау жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компанияның адами капиталын дамыту технологиялары және рекрутмент
    Несиелер: 5

    Адам капиталын басқару теориясы мен тәжірибесінің концептуалды негіздері. Адам капиталын дамытуды басқару әдістерін қолдану салалары. Құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту тәсілі ретінде мансапты басқару. Өкілеттіктерді беру және қызметкерлерді компанияны басқаруға тарту. Ұйым персоналын басқару жүйесіндегі Рекрутмент және бейімделу технологиялары. Рекрутменттегі қазіргі трендтер. Бастапқы диагностика және бос лауазымдарға үміткерлерді іріктеу технологиялары. Аутсорсинг рекрутменттің өзекті бағыты ретінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Эпистемологиялық модельдердің білімін, рационалдылық ұғымының өзгеру сипатын, ғылыми, ғылыми және ғылыми емес танымның түрлері мен әдістерін, әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми білімге және олардың өлшеміне заманауи көзқарастарды көрсетеді, зерттеу әдістерін анықтайды, ғылыми зерттеулердің нәтижелілігі саласындағы білімді қолданады.

  • Код ON2

    Жоғары білім беру мазмұнының негізгі ережелерін, Жоғары мектептегі қазіргі дидактикалық концепцияларды, жоғары оқу орнындағы педагогикалық үдерісті жобалау және ұйымдастыру ерекшеліктерін, қазіргі білім беру технологияларын, Педагогикалық шеберлік және педагогикалық техника негіздерін, білім берудегі менеджментті, білім алушылардың тұлғасын қалыптастыру және дамыту процесін басқаруды қолданады; педагогикалық үдерістің, оқу және тәрбие жұмысының міндеттерін құрастырады.

  • Код ON3

    Ғылыми абстракция, талдау, синтез әдістерін, басқару қызметінде қолдану қабілетін, ұйымдастыру саласында әлеуетті мүмкіндіктерді ұйымдастырудың теориясы мен практикасы саласындағы білімді пайдаланады, басқару саласында және өзара әрекеттестік субъектілері арасындағы жанжалды жағдайларды шешу саласында психологтың практикалық қызметінде зерделенген материалдарды қолданады; басқару қызметінде психологтың практикалық дағдыларын іске асырады.

  • Код ON4

    Жалпы және кәсіби деңгейде шет тілінен кәсіби ақпарат алу және қарапайым қарым-қатынас жасау үшін қажетті көлемде шет тілін білуін көрсетеді; кәсіби бағыттағы шет тілді мәтіндерді (сөздікпен) оқу және аудару үшін қажетті көлемде шет тілінің жалпы, іскерлік және кәсіби лексикасы; әдеби және сөйлесу тілінің негізгі грамматикалық құрылымы.

  • Код ON5

    Талдауда нарықтық институттар мен қоғамдық реттеу механизмдерінің арақатынасы жүйесін және ғылымның, білімнің, жоғары технологиялардың, нанотехнологиялардың дамуын ынталандыруды; ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру үдерістерін басқару функциялары мен міндеттерін қолданады; ғылыми әзірлемелерді коммерцияландыру және мүмкіндіктердің деңгейін бағалау дағдыларын қолданады.

  • Код ON6

    Экономикадағы инноватиканың мәнін ашатын негізгі ұғымдарды, санаттарды, жаңашылдықтар теориясының даму ерекшеліктерін, инновациялық үдерістердің даму заңдылықтарын, инновациялық үдерістерді халықаралық, ұлттық, өңірлік және Фирмаішілік басқарудың теориясы мен практикасын, ұйымдардың жаңа технологияларды енгізуге қабылдаушылық проблемаларын іс жүзінде жоспарлайды және пайдаланады.

  • Код ON7

    Еңбек экономикасы саласындағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктерін, ғылыми қызметтің әдіснамасы мен ерекшелігін пайдаланады; ғылыми әдебиет көздерін талдауды жүзеге асырады

  • Код ON8

    Еңбекті ғылыми ұйымдастыру, оны нормалау және төлеу әдіснамалық принциптерін, персоналды ынталандыру және ынталандыру жүйесін қалыптастыру принциптерін, еңбекті ұйымдастыру және нормалау мәселелері бойынша қолданыстағы нормативтік материалдарды; еңбек қатынастарын реттеу саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді білуін көрсетеді.

  • Код ON9

    Персоналды басқаруда персоналдың еңбегін ынталандыру жүйесі мен уәждеу теориясының жіктелуін қолданады; ұйымдастыру мәдениетінің диагностикасын жүзеге асырады, ұйымның ұйымдастыру мәдениетін жетілдіру, сондай-ақ адам ресурстары аудитінің қорытындысы бойынша Персоналды дамыту бойынша ұсыныстарды әзірлейді және негіздейді

  • Код ON10

    Ұлттық және өңірлік еңбек нарықтарын, ұлттық және өңірлік деңгейлерде еңбек нарығын мемлекеттік реттеудің модельдері мен құралдарын талдауды және бағалауды жүзеге асырады

  • Код ON11

    Қазақстандағы адам дамуының көрсеткіштерін талдау әдіснамасын қолданады, халықтың өмір сүру сапасын арттыру бойынша ұсыныстар әзірлейді

  • Код ON12

    Персоналды басқару саласында кәсіби, оның ішінде корпоративтік стандарттарды әзірлеу және енгізу кезінде кәсіби және психологиялық құзыреттіліктерді диагностикалауды жүзеге асырады; лауазымдық нұсқаулықтарды әзірлейді, персоналды іріктеу мен орналастырудың өзекті әдістерін қолданады

  • Код ON13

    Персоналды басқару саласында кәсіби, оның ішінде корпоративтік стандарттарды әзірлеу және енгізу кезінде кәсіби және психологиялық құзыреттіліктерді диагностикалауды жүзеге асырады; лауазымдық нұсқаулықтарды әзірлейді, персоналды іріктеу мен орналастырудың өзекті әдістерін қолданады

  • Код ON14

    HR саласындағы жобаның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде жобаларды басқару құралдарын пайдаланады; HR саласындағы жобаларды басқарудың негізгі мақсаттарын, функцияларын анықтайды

  • Код ON15

    Ұйым қызметінің экономикалық және стратегиялық көрсеткіштерін және еңбек бойынша көрсеткіштерді (жұмыс уақыты, Еңбек өнімділігі, персоналдың саны мен құрылымы, жалақы) талдауды және жоспарлауды жүзеге асырады, сондай-ақ оларды жақсарту бойынша іс-шараларды әзірлеу және экономикалық негіздеу дағдыларын қолданады

Top