Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01403 Музыкалық білім в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

  • Музыка теориясының негіздері
    Несиелер: 4

    Дыбыс Сипаттар мен дыбыс сапасы. Музыка туралы ескертпе. Метр, ритм, температура. Тоникалық функцияның аралық интервалдармен қарым-қатынасын енгізіңіз. Аккорды. Триадтық үйлесімділік құрылымы. Фурьондар үйлесімі Музыкалық нотацияның қысқартылған белгілері. Хроматизм. Intraflash Alteration әуені. Музыкалық сөйлеу құрылымының элементтері Транскрипция. Мелисма. Музыкалық терминдер

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап
    Несиелер: 4

    Көркем ойлау, музыкалық және орындау дағдыларын дамыту. Дыбыс алудың түрлі әдістері, бұлшықет еркіндігі аппараты. Фраззация, сенсор, педальдеу. Олардың қолданылу ерекшеліктері дәуірдің стиліне, композиторға, көркем идеяларға байланысты әр түрлі жанрлар, пішіндер, стильдердің шығармаларын қоса алғанда, орындаушылық репертуардың шеберлігі. Музыкалық қойылым - білім беру қызметінің түрі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес негіздері (Бизнес, экология және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 5

    Бизнес түсінігі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің заңы, қоршаған орта. Кәсіпкерліктің экономика, саясат, заңнамаға байланысы. Қазақстандағы экологиялық мүдделерді ескеретін бизнестің ұйымдық-құқықтық формалары. Кәсіпкерлік компанияны ұйымдастыру және тіркеу. Бизнес жүйесіндегі бәсекелестік. Инновациялық кәсіпкерлік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орындаушылық шеберлігі
    Несиелер: 5

    Фортепиано парағының бір парағынан белгілі бір жылдамдықпен оқу, жеңілдетілген сүйемелдеу түрінен бастап Бір парақтан жылдам оқу дағдыларын дамыту бойынша жұмыс. Мектеп репертуарының әндерін өзіңіздің сүйемелдеуіңізге жеткізу. Бір парақтан роман оқы. Мектеп репертуарындағы слайистік жұмыстарды оқу. Полифония элементтері бар пьесалар парағынан оқу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық білім
    Несиелер: 4

    Музыкалық және шулы дыбыстар. Әуендегі дыбыстардың биіктігі. Музыкалық шеберлер, скрипкалар, тақырыптар және жазбалар. Жазбаның ұзақтығы, жазудың негізгі ережелері. 2/4 өлшемі, күшті және әлсіз соққылар, тактика. Бас терісі Үзіліс Репрессия. Тон және семитон.Құрылыстың тұрақты дыбыстары, тоник триады, тұрақсыз қадамдар, кіріспе дыбыстар. Ауызша диктанттар, ритмикалық диктанттар. Затакт. Фразалар, битлеттер

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • педагогика
    Несиелер: 5

    Мұғалімнің педагогикалық ойлауын қалыптастырудағы педагогика тарихы. Педагогика тарихының әдіснамалық негіздері. Адам дамуының ерте кезеңдерінде тәрбиелеу және оқыту. Шетелдік педагогика тарихындағы тәрбие, мектеп және педагогикалық идеялар. Қазақ педагогикасының тарихындағы тәрбие, мектеп және педагогикалық ой. Кеңес кезеңіндегі Қазақстанның білім беру жүйесі және педагогикалық ғылымы (1917-1991 жж.)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық шығарманы талдау
    Несиелер: 5

    Теориялық негіздермен танысу. Музыкалық қалыптастыру және музыкалық қалыптастыру және музыкалық пішіндер тарихының дамуының негізгі кезеңдері. Музыкалық тілдің дамуы туралы идеялар. Пішіндерді жіктеу: полифониялық нысандар; гомофоникалық нысандар; циклдік және операциялық нысандар. Музыкалық форманы ұйымдастырудың фонетикалық, синтаксистік және композициялық деңгейлері. Музыканың жанрлық жүйесі. Музыканың синтетикалық және синкретикалық формалары және сөздік өзара әрекеттесуі: музыкалық және сөйлеуді интонациялау; музыкалық және поэтикалық мәтіндер. Музыкалық әдебиеттерден мысалдар мен олардың үзінділері түрінде талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сольфеджио
    Несиелер: 5

    Ритмикалық жаттығулар. Тренинг жаттығулары. Монофония. Екі дауыс. Шетелдік музыка әуендері. Тәжірибелік жаттығуларға дайындық. Материалды зерттеу сабақтың мазмұнын қамтымайды. Екі дауысты және үш дауыстың үлгісі үшін құлақ даярлаудың негізі ансамбль дағдыларын үйрету болып табылады. Гармоникалық дыбыс үйлесіміне, тұрақты интонацияға, тембр бірлігін сақтауға ерекше назар аудару керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ музыкасының дамуының негізгі кезеңдері. Қазақ халқының өміріндегі музыка. Қазақ музыкасының тарихи дамуына шолу. ХІХ ғасырдағы халықтың музыкалық мәдениеті, аспаптық музыка. Қазақ халқының ән мәдениеті. XX ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ музыкасы, 20-шы ғасырдың 10-20 жылдарындағы қазақ музыкасы. 20-шы ғасырдың 30-шы жылдарындағы қазақ музыкасы. Соғыс жылдарында қазақ музыкасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті педагогика бойынша психодиагностикалық ақпаратты талдау. Инклюзивті педагогика бойынша бағдарлама құру. Инклюзивті педагогиканың мазмұны. Инклюзивті педагогикадағы топтық жұмыс түрлері. Жұмыстың жеке түрлері. Инклюзивті педагогиканың әдістері мен құралдары. Инклюзивті педагогикадағы дифференциалды жұмыс түрлері. Инклюзивті педагогикадағы негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдер мен технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап (фортепиано, баян, домбыра)
    Несиелер: 5

    Европалық және отандық музыкадағы музыкалық пішіндерді ұйымдастырудың жалпы принциптері Музыкадағы циклдық нысандар, жергілікті хорлық нысандар мен жанрлар; Опера, балет және басқа да музыкалық-театрлық жанрлар. Музыканың гомофоникалық-гармоникалық стилінде кезең. Екі бөліктен тұратын формасы Жай үш бөлік пішіні. Күрделі үш бөліктен тұратын формасы. Rondo пішіні Sonata allegro, sonata бөліктерінің бірі ретінде, Rondeau sonata.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу технологиялары, соның ішінде білім берудің интерактивті түрлері, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің ерекшеліктері мен әдістемесі, психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлері және олардың дизайны үшін талаптар. Ғылымның түрлі формалары және олардың тарихи дамуы «Ғылым» түсінігінің жалпы сипаттамасы Ғылыми білім және оның білімі; Негізгі және қолданбалы ғылымдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дидактикалық материалды инновациялық технологиялық дайындау
    Несиелер: 3

    Материалды жаңғырту және дидактикалық жетілдіруге негізделген педагогикалық технологиялар. Мазмұн мен әдістердің ерекшеліктері. Оқу материалдарын әдістемелік жетілдіру және дидактикалық қайта құру негізіндегі технологиялар. Оқу үдерісінде дидактикалық құралдарды қолданудың теориялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бала дауысымен жұмыс
    Несиелер: 4

    Вокалдық аппаратпен танысу, вокальды күйін меңгеру және тыныс алуды үйрену Баланың вокалдық деректерін анықтау (кемшіліктерді анықтау, кемшіліктерді анықтау) Ең қарапайым вокалдық жаттығуларды, әуендерді (екінші және үшіншіден көп емес) орындау. артикуляторлық аппараттың белсенді және дәл жұмысы бойынша дағдыларды қалыптастыру: тамаша, би, ойнау, дөңгелек би, 2 ән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор аранжировкасы
    Несиелер: 3

    Хор туралы презентацияның негіздері, хорлық мәнерліліктің негізгі құралдары, хор жазбаларын жазу әдістері, хор ұпайларын талдау, хорлықты ұйымдастырудың жалпы принциптері. Дауыстарды санауды сақтай отырып, баллдарды ұйымдастыру, дауыс санының азаюымен баллдарды ұйымдастыру. Дауыстарды санының көбеюімен балл жинау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні мен міндеттері. Мәдени-тарихи құбылыс және педагогикалық құбылыс. Білім беру жүйесі ретінде мектеп. Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастырушылар білім беру жүйесінің объектілері болып табылады. Оқу және даму ортасы аясында сыныптың білім беру жүйесі. Студенттердің командалық сыныбын қалыптастыру және дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қосымша музыкалық аспаптар
    Несиелер: 4

    Құралдың техникалық параметрлері және музыкалық туындыларды интерпретациялау. Құралды ойнату режимдері. Авто режимде сандық режимде әуенді үйлестіру. Жұмысты таныстыру. Келісім жасау. . Музыкалық композиция бойынша толық жұмыс. Келісім жасау. Музыкалық жұмыс бойынша толық жұмыс, балалар репертуарында жұмыс жасау, музыкалық және шығармашылық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі IT / Оқыту мен бағалауда дифференциалды тәсілдің әдістері
    Несиелер: 4

    Оқу үрдісіндегі педагогикалық бақылау; Қазіргі заманғы технологияларды бағалау (рейтинг, мониторинг, портфолио). Критериалды бағалау Білім берудегі тестілеу технологиялары, компьютерлік тестілеу және нәтижелерді өңдеу. Білім беруді ақпараттандырудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Білім беру мақсаттары үшін компьютерлік бағдарламалар. Білім берудегі мультимедиялық технологиялар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқушыларға музыкалық білім берудің әдістемесі негіздері, музыка мұғалімінің практикалық жұмыс негіздері. Музыкалық ұстаздың кәсіби-педагогикалық қызметі. Педагогикалық зерттеулердегі музыкалық білімнің мәселелері. Материалды зерттеу сабақтың мазмұнын қамтымайды. Бастауыш сынып оқушыларының музыкалық сабақтардағы музыкалық қызметінің түрлері. Бастауыш мектептегі музыка тыңдаудың мазмұны мен әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби бағытталған шетел тілінде мамандықтың пәндік негіздеріне кіріспе. Пәндік-тілдік материалдарды меңгеруді қалыптастыру негіздері. Кәсіби бағытталған шетел тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағыттағы материал. Кәсіби бағытталған шетел тілінде мамандық бойынша пән салалары мазмұнына сипаттама. Кәсіби құзыреттер. Кәсіби бағытталған шетел тілінің мамандық пәндерімен байланысы. Кәсіби бағытталған шетел тілін трансформациялау және дифференцациялау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хормейстерлік жұмыс практикумы
    Несиелер: 5

    Дирижердің өзіндік жұмысы үшін теориялық және әдістемелік дайындығы. Орта мектепте жұмыс істеу үшін музыка сабағында және мектептен кейінгі хор мен дирижерлерді дайындау. Хордағы вокалдық білім беру әдістері. Мектеп хормен жұмыс істеу әдістері. Хордың, хордың, жалпы хордың жеке мүшелерімен дағдыларды меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор
    Несиелер: 4

    Дауыспен қорғаныс құрылғысы. Қауіпсіздік туралы сөйлесіңіз. Дирижердің қимылы. Ән айтқаны: ән айту тынысын ұйымдастыру. Табиғи тембрді анықтау бойынша жұмыс. Дыбыс қалыптастыру, дағдыларды интонациясы. Артикулирующий аппараттардың босату. танысу. Мазмұн туралы сұхбат. Музыкалық мәтінді талдау. Дикция бойынша жұмыс. Бірлескен жұмыс. Ансамбльді әзірлеу. Дыбыстау Көркем бейне

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 5

    «Үйлесімнің» анықтамасы. Гармонияның айқын қасиеттері. Пішінде үйлесімділік рөлі. Дауысты тану Лад Тональность. Келісім Төрт бөлімді презентацияларда қосалқы аккордтар. Модельдік Жиырмасыншы ғасырдағы үйлесімді музыка. Джаз үйлесімі. Модальды ұйымдастырудың тональдық формалары. Тональность. Қазіргі заманғы музыкадағы түрлі тоналды формалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептердің қазіргі білім беру бағдарламалары
    Несиелер: 4

    Бастауыш жалпы білім беру мазмұнын реттейтін білім берудің, білім беру стандарттарының, нормативтік құжаттардың мазмұны, жалпы білім берудің бірінші кезеңінің ерекшеліктері. Бастауыш мектептегі білім беру қызметін нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Нормативтік база бастауыш білім беру бағдарламаларын құру үшін негіз болып табылады. Бастауыш мектептегі оқу процесін ұйымдастыру және енгізу принциптері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп репертуары бойыншажұмыс практикумы
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы композиторлардың классикалық музыка және музыка. Бастапқы сыныптар мен мектеп репертуарына арналған қазіргі заманғы бағдарламалар, қазақтың орыс және шетел композиторларының шығармаларын эскиздік зерттеу. Мектеп хорының сыныптан тыс жұмыс репертуар бағдарламасы. Бір парақтан оқу үдерісі. Әдістері мен формалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестрлік аспап
    Несиелер: 5

    Оркестрлік композициялар түрлері, классикалық және заманауи оркестрі. Қазіргі заманғы аспаптық және тембрлік композициялардың әр түрлі түрлері. Оркестрлік баллды қалыптастыру принциптері. XVIII ғасырдан XX ғасырға дейінгі еуропалық кәсіби құралдарды дамыту. Сызықша ішекті аспаптар тобы; Woodwind band; Жезден жасалған жолақ; Перкуссиялық құралдар тобы, ішекті және пернетақта құралдарының тобы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап
    Несиелер: 5

    Көркем ойлау, музыкалық және орындау дағдыларын дамыту. Дыбыс алудың түрлі әдістері, бұлшықет еркіндігі аппараты. Фраззация, сенсор, педальдеу. Олардың қолданылу ерекшеліктері дәуірдің стиліне, композиторға, көркем идеяларға байланысты әр түрлі жанрлар, пішіндер, стильдердің шығармаларын қоса алғанда, орындаушылық репертуардың шеберлігі. Музыкалық қойылым - білім беру қызметінің түрі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалардың музыкалық шығармашылығы
    Несиелер: 4

    Балалардың музыкалық білімінің теориялық негіздерін зерттеу. Музыкалық өнер нысаны ретінде. Музыкалық білім берудің сипаттамасы мектепке дейінгі білім беру мазмұнын ажырамас бөлігі ретінде. Ерте және мектепке дейінгі жастағы музыкалық білім беру міндеттері. Мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған музыкалық білімнің ішкі және сыртқы жүйесін талдау. Балалардың музыкалық құрылымы. Таңбалық музыкалық қабілеттер. Музыкалық қабілеттерін диагностикалау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фольклорлық аспап
    Несиелер: 4

    Қазақтың халық музыкасының пайда болуы және дамуы. Қазақ халық дәстүрінің ерекшеліктері. Негізгі ғылыми зерттеулердің қазіргі тұжырымдамалары. Қазақ халық музыкасының даму ерекшеліктері. Музыка және фольклор. Халықтық дәстүрлерді заманауи көркемдік тәжірибеде жүзеге асыру. Қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнерінің өзіндік ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Мамандық бойынша болашақ мамандықтың ерекшеліктерімен белгіленетін студенттердің шет тілін үйренудегі қажеттілігін есепке алуға негізделген кәсіптік-бағдарлы оқыту, қосымша кәсіби білім алу, лексикалық минимум алу, терминологияны оқу, студенттерді ғылыми мақалалар мен жарияланымдарды өз бетінше оқуға дайындау, кәсіби тілде қарым-қатынас жасау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • хороведение
    Несиелер: 5

    Музыкалық мәдениетті дамытуда хор әнінің рөлі мен маңызы. Хор орындауының ерекшелігі, оның мақсаттары мен міндеттері. Хор орындауларының түрлері. Адамның вокалдық аппараты. Дауыстарды және олардың сипаттамаларын ән айту. Әнші мәдениетін сұрайды. Ән айтудағы мәдениет. Хор концепциясы. Хорлардың түрлері, түрлері, композициялары. Хор хоры. Ансамбль хоры. Жүргізушінің есебінде. Әуесқой хормен жұмыс істеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығарманың тарихы мен музыкалық мәдениеті
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың 20-30-шы жылдары еліміздің музыкалық мәдениеті ХХ ғасырдағы ұлттық музыканың маңызды еңбектерін талдау. Студенттердің өзіндік жұмыстары, жаппай ән жанрының дамуы, оқу материалының мазмұны, кейінгі ән жанрын дамыту, кеңестік массалық жанрдың дамуы, советтік композиторлардың фильмдеріне музыка. Музыкалық үзінділерді орындау. Танымал әннің шығу тегі. Жанрдың хронологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық білім теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    МБ теориясы бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби әдістемелік және әдістемелік дайындығы тұрғысынан. «Бастауыш мектептегі балалардағы музыкалық білім берудің теориясы мен әдістемесі» курсы бастауыш сынып мұғалімдерін оқытуда. Балалардың музыкалық білімінің ғылыми негіздері. Оқу үрдісіндегі музыкалық өнер. Музыкалық білім беру жүйесінің эпицентрі ретінде баланың жеке басы. Музыкалық білім берудің негізгі элементтері. Эмоционалдық тәжірибе. Студенттердің музыка өнеріне деген қатынасы. Музыканы білу және музыканы білу. Музыкалық дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Полифония
    Несиелер: 4

    Полифонияны қалыптастыру. Кіріспе Полифонияның пайда болуы, дамудың негізгі кезеңдері. Полифониялық және гармоникалық қойма. Полифонияның тарихи дамуының қысқаша шолуы. Халықтық және кәсіби музыканың вокалды полифониясы. Қатты стильдегі әуен. Екі дауысты қатаң стиль. Қатаң контрпункт және оның сорттары. Имитация және оның сорттары. Үш дауыс қатал стиль

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Синтезатордаы ойын технологиясы
    Несиелер: 5

    Синтезатор құралына кіріспе Пернетақта синтезаторының функционалдық сипаттамалары Синтезатор панелін зерттеу Сплитта ойнату, қос режимдер Авто-сүйемелдеу синтезатор үшін үйлесімділік ерекшеліктері Синтезатордың қарапайым келісімдерін меңгеру - импровизацияның ең қарапайым негіздері Ансамбльде ойнау.Репертуарда жұмыс істеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 4

    Тілдің әдеби емес түрлері: диалект сөйлеу (халық диалектілері, жергілікті диалектілер), жергілікті, сленг (сленг, сленг, шартты, құпия тілдер) және олардың ерекшеліктері.Моральдық құқықтар және сөйлеу мәдениеті. Сөз мәдениетін құлдырау әлеуметтік құбылыс. Сөз агрессиясы және оны жеңу жолдары. Сөйлеу мәдениетінің тұжырымдамасы. Сөйлеу мәдениетінің негізгі аспектілері: нормативтік, коммуникативтік және этикалық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар музыуалық фольклоры
    Несиелер: 3

    Фольклор - халық шығармашылығы. Ауызша халық өнерінің жанрларымен танысу. Вокал - хор әні. Фольклордағы музыкалық алфавит, халық сөз қоры, музыкамен байланысы бар сөздер, қозғалыс. Халық өнері. Халық әндерінің жанрлары. Топтар бойынша ансамбльде жұмыс істеу. Екі бөліктегі өнімділік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық этнография
    Несиелер: 3

    Халық музыкасының дәстүрі ретінде ғылыми зерттеу пәні ретінде этномәдениеттану ғылыми бағыт ретінде этномәдениетті тәуелсіз ғылым саласы ретінде дамыту: ғылымның нақты және әдіснамалық негізін қалыптастырудың және дамытудың тарихи үрдісі Қазіргі кезеңдегі этномәдениеттану сабақтары Халық музыкасының құрылымдық талдау әдістері. Фольклорлық музыканы зерттеудің салыстырмалы әдістері, функционалдық әдісі және оны этно-музыка саласында қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық шығарманы талдау
    Несиелер: 5

    Теориялық негіздермен танысу. Музыкалық қалыптастыру және музыкалық қалыптастыру және музыкалық пішіндер тарихының дамуының негізгі кезеңдері. Музыкалық тілдің дамуы туралы идеялар. Пішіндерді жіктеу: полифониялық нысандар; гомофоникалық нысандар; циклдік және операциялық нысандар. Музыкалық форманы ұйымдастырудың фонетикалық, синтаксистік және композициялық деңгейлері. Музыканың жанрлық жүйесі. Музыканың синтетикалық және синкретикалық формалары және сөздік өзара әрекеттесуі: музыкалық және сөйлеуді интонациялау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор классының практикалық жұмысы
    Несиелер: 3

    Хор тобының» концепциясы, «Хор ұлылығы», «Хор партиясы». Репертуардың бастапқы дамуы, хор репертуарын дамыту бойынша дайындық жұмыстары. Капелла хор ұпайларын үйрену. Музыкалық имидж және музыкалық өрнектің құралдары. Хор репертуарымен төзімді емес және жұмсартылмаған ерекшеліктермен жұмыс істеу. Хор жұмыстары бойынша латын, неміс, ағылшын, татар мәтіндерінің айтылу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сахна мәдениеті
    Несиелер: 5

    Драмалық театр мен кинотеатрда актерлік өнердің дамуы мен даму кезеңдері Актерлік өнердің қос сипаты Актерлік өнердің ерекшеліктері Актерлік өнердің негізгі бағыттары Театр және кино актері Психологиялық реализм мектебі. Актерлік өнердің реалистік дәстүрлері, актер - спектакльдегі орталық шығармашылық фигура.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық білімдегі заманауи техникалық құралдар
    Несиелер: 3

    Музыканттың көркем ойлауын жетілдіру; Тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру; Музыкалық қабілеттерін дамыту; Шығармашылық іс-әрекеттер Терминдердің негізгі түсініктерін зерттеу Компьютерлік оқулықтар (сабақтар) Оқу бағдарламалары (тәрбиешілер) Бақылау (сынақ қабы). Ақпараттық анықтама (энциклопедиялар); Имитациялық модельдеу Арнайы құралды сыныбында дыбысты шығарудың негізгі әдістері. Дыбысты шығарудың психофизикалық негіздері. Музыканттың бұлшықет кернеуінің негізгі қағидалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі(хормен дирижерлау)
    Несиелер: 5

    Музыкалық ұстазды дайындауда өткізу және оның маңызы. Қимылдың үш негізгі элементтері жүргізіледі: назар, тыныс алу, кіріспе 3/4 мөлшерінде өткізу. Дирижердің айқын көрінетін құралдары - бет-әлпеттер мен көзқарас, олардың өткізгішінің қимылына сәйкестігі. Auftaktov технологиясы. Қабылдау әрекеті. Қарапайым, синглондық трюки. 2/4, 4/4 мөлшерінде жүргізіледі. Дыбыс легатасы және легатсыз. Дыбысты сөз тіркестерімен көрсету, қол функцияларының бастапқы ерекшелігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық мұғалімінің орындаушылық шеберлігі(негізгі муз.аспап)
    Несиелер: 5

    Студенттердің техникалық дағдыларын дамыту, музыкалық шығармалар бойынша жұмыс жасау, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Құлақпен, транспозициямен, музыкалық композициялық эксперименттермен таңдау. Студенттермен жұмыс істеуде қолданылатын оқыту әдістері: парағынан оқулық жазу дағдыларын дамыту Полифония бойынша жұмыс. Үлкен формадағы жұмыс. Вариациялар. Этюда жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениетті менеджменті
    Несиелер: 5

    Мәдениет саласындағы басқарудың ерекшеліктері.Өз қызметінің бағытын анықтайтын мәдени мекемелердің міндеттері. Мәдени қызметтің мәдени қасиеттерінің негізгі сипаты ретінде мәдени қызметтердің сипаттамасы Мәдени өнімдер нарығының ерекшелігі Мәдениет саласын үздіксіз мемлекеттік қолдау қажеттілігі, баламалы көздерді тарту маңыздылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дауысты қою
    Несиелер: 5

    Дауыс деректерімен танысу. Тембрди, диапазонды, өтпелі жазбаларды, бастапқы дыбысты анықтау. Тыныс пен дыбысты үйлестіру. Сөздік негізі ретінде тыныс алу. Дикция мен артикуляция түсінігі. Дыбыс резонанстық дағдыларын дамыту. Жоғары ән айту форманттарының қалыптасуы. . Шығармашылық жаттығулар мен жұмыстарды қарапайым арпеджионды, хроматикалық шкаланың фрагменттерін пайдалана отырып, қозғалыстағы қарқынмен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • мектепте үйірме жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Үйірме жұмысының тарихы. Білім беру жүйесінде үйірме жұмысының рөлі. Үйірме жұмысын ұйымдастыру принциптері. Мектептегі топтардың түрлері мен мақсаттары. Дөңгелек үстел жұмысы. Айналаны ұйымдастыру және оның жұмысының негізгі принциптері. Студенттердің танымдық белсенділігін психологиялық-педагогикалық проблема ретінде белсендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыка психологиясы және музыкалық білім психологиясы
    Несиелер: 5

    Музыкалық сана психологиясының негіздері. Кіріспе музыкалық психология. Психологиялық музыкалық шығармашылық аспектілері және музыкалық және психологиялық білімнің дамуындағы негізгі үрдістер. Музыкалық сана: тұжырымдамасы, құрылымы, тарихи формалары және жұмыс істеу деңгейі. Музыкалық шығармашылық психологиялық процесс ретінде. Музыкалық сана тұрғысынан музыкалық белсенділік. Музыкалық шығармашылықтың психологиялық аспектілері және музыкалық және психологиялық білімді дамытудағы негізгі үрдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап
    Несиелер: 4

    Көркем ойлау, музыкалық және орындау дағдыларын дамыту. Дыбыс алудың түрлі әдістері, бұлшықет еркіндігі аппараты. Фраззация, сенсор, педальдеу. Олардың қолданылу ерекшеліктері дәуірдің стиліне, композиторға, көркем идеяларға байланысты әр түрлі жанрлар, пішіндер, стильдердің шығармаларын қоса алғанда, орындаушылық репертуардың шеберлігі. Музыкалық қойылым - білім беру қызметінің түрі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оркестр
    Несиелер: 4

    Құралдармен танысу. Музыкалық мәтінмен танысу. Ішкі тыңдауды пайдаланатын баллдарды оқу. Партиялық аспапта ойнау. Музыкалық материалды бірнеше рет қайталауға байланысты баяу қарқынмен рефлексті бекіту. Аудио немесе бейнежазба бойынша жұмыстарды тыңдау. Бір мезгілде дыбыс, синхронды соққыларды орындау шабуылын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдениет әлеуметтануы
    Несиелер: 4

    Мәдениет социологиялық талдау тақырыбы ретінде. Мәдениет әлеуметтануын қалыптастыру. Мәдениеттің құрылымдық компоненттері. Әлеуметтік мекеме ретінде мәдениет: құрылымдық құрылым, топтық динамика, өзін-өзі анықтау стратегиясы. Мәдениеттің тарихи түрлері. Дәстүрлі, өнеркәсіптік, постиндустриалдық қоғамның мәдениеті. Жаңғырту және жаһандану мәдени феномен ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Концертмейстерлік классы
    Несиелер: 4

    Вокалдық сүйемелдеу әдісі. Жұмыс істеу Мектеп ән репертуары. Кез-келген әнге қызықты сауатты сүйемелдеуді есту қабілеті. Музыкалық және орындаушылық сүйемелдеу дағдылары. Музыкалық сүйемелдеу мәтінін талдау. Бірлескен жұмыс шығармашылық қызмет түрі. Қағаздан оқу, транспозиция, құлақ бойынша таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагог музыканттың ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізіне кіріспе
    Несиелер: 4

    Болашақ музыкалық кәсіби қызметтің болашағы. Музыкалық қызметтің түрлері. Музыкалық шығармашылықтың түрлері. Музыка жүйесінде өнер орны, музыка және музыка педагогикалық білімінің тарихы мен құрылымы. Музыкалық өнімділік. Орындаушылық өнердің ерекшелігі - арнайы музыкалық форма. Тарих өнерінің бөлігі ретінде композиторлық шығармашылық. Музыкалық қабылдаудың психологиясы туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Вокалдық ансамбль
    Несиелер: 4

    Студенттермен кездесу. Жеке тыңдау, дауыстық топтар бойынша бөлу. Тыңдауға ән салу, ұстаным. Вокалдық тыныс алу үшін гимнастика. Вокал-сөйлеу, интонациялық-фонетикалық жаттығулар. Вокалдық тыныс алудың әдістерін жаттығулар мен вокал дауыстарының мысалдарында дамыту. Таза және мәнерлеп үйлесімділік, ритмикалық және динамикалық төзімділік, фортепиано сүйемелдеу аясында тұрақты жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Казахстанның музыкалық мәдениеті
    Несиелер: 4

    Ежелгі түрік дәуірінің музыка ерекшеліктері. Орта ғасырдың музыкалық мәдениеті. Қазақ хандығы кезеңіндегі музыка. ХІХ ғасырдағы халықтың кәсіби музыкалық мәдениеті. Аспаптық музыка. ХІХ ғасырдағы халықтың кәсіби музыкалық мәдениеті. Өлең мәдениеті. Ұлы Отан соғысы кезінде және 50-жылдары қазақ музыкалық мәдениеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шетелдік музыка тарихы
    Несиелер: 4

    Феодализм дәуірінде шет елдердің музыкалық мәдениеті. XIV - XVI ғасырлардағы музыкалық мәдениет. XVII ғасырдағы музыкалық мәдениет. Опера Аспаптық музыка. XVIII ғасырдағы француздық буржуазлы революция кезеңіндегі музыка. XIX-XX ғасырдың соңындағы музыкалық өнердің жалпы сипаттамалары. Франция C. Дебюсси. М.Равель. А. Онеггер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    әлеуметтік-гуманитарлық пәндердің базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әр түрлі салаларында жағдайлар бере алады; нақты ғылымды зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолдана алады; тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсете алады; қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады

  • Код ON5

    "Музыка "пәні бойынша жылдық күнтізбелік және сабақ жоспарларын, елдің қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өмірін ескере отырып, білім алушылармен сыныптан тыс музыкалық-көркем жұмыстарды ұйымдастыру бойынша алдағы және келешектегі жоспарларды жобалайды, жыл сайынғы біліктілікті арттырудың жеке жоспарын жобалайды

  • Код ON9

    солисттерге (вокалистер мен аспаптарға) музыкалық шығармаларды сүйемелдей алады; парақтан қарапайым музыкалық шығармаларды оқиды және тасымалдаа алады; солисттің орындаушылық мүмкіндіктерін ашуға қажетті жағдай жасайды

  • Код ON3

    хор ұжымы үшін репертуарды таңдай алады; компьютерде теру және ноталық материалды редакциялау; жалпы білім беру ұйымдарында сабақтан тыс музыкалық іс-шараларды ұйымдастырады және өткізеді

  • Код ON6

    вокалдық, хор және аспаптық жанрлардың репертуары шығармаларымен практикалық жұмысты және жоспарлауды жүзеге асырады

  • Код ON7

    музыкалық-орындаушылық өнер саласында терең, кең білімді меңгерген, музыкалық аспаптарды (домбыра, баян, фортепиано) меңгерген, хормен ән айту және жеке орындау үшін музыкалық сүйемелдеуді таңдай алады, мектептің педагогикалық репертуарын толық көлемде біледі, музыканттың жеке дайындық негіздерін біледі;

  • Код ON4

    музыкалық дарынды балаларды анықтайды және оларға педагогикалық қолдау көрсетеді; музыкалық-педагогикалық қызметін жоспарлаудың заманауи технологияларын меңгерген

  • Код ON1

    мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық Әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынасқа қабілетті; қазіргі әлемдегі ұтқырлыққа, сыни ойлауға және дене бітімін өзін-өзі жетілдіруге қабілетті, Қазақстанның тарихи және экономикалық дамуының өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды танытуға қабілетті

  • Код ON8

    кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдерін біледі, қазақ халық композиторларының шығармашылығы туралы тарихи-теориялық білімі бар; музыкалық тілдің ашылуына байланысты шығармашылық проблемалардың дағдыларын меңгерген; Қазақстан композиторларының әртүрлі жанрлары мен стильдік бағыттары шығармаларының әуенді, гармоникалық және құрылымдық ерекшелігін меңгерген

Top