Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B10101 Мейіргер ісі (4 жыл) в Қарағанды медицина университеті

  • Жұқпалы аурулар
    Несиелер: 3

    жұқпалы аурулардың негізгі теориялық аспектілері бойынша оқыту, эпидемиологиялық диагностиканың әдістерін білу, емдеудің негізгі принциптері мен принциптері, жұқпалы аурулардың алдын алу және алдын алу. Ауырған инфекциялар, ішек инфекциялары, вирустық гепатит, карантин және аса қауіпті инфекциялар, АҚТҚ жұқпалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мейіргер ісіндегі этика және деонтология
    Несиелер: 3

    Медицина қызметкерінің этикасы мен деонтологиясы Медициналық этиканың негізгі аспектілері науқасқа, қоғамға және медицина қызметкерлерінің өзара қарым-қатынасына байланысты медицина қызметкерінің қарым-қатынасын анықтайды, сондықтан медициналық деонтология - науқасқа медициналық қызметкерлердің міндетін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Акмеология
    Несиелер: 2

    Акмеология саласындағы студенттердің білімін, дағдыларын және қабілеттерін қалыптастыру - адамның жеке және кәсіби дамуына, оның жетілуіне, «Акмеге» жетуіне бағытталған күш. Акмеологиялық танымның әлеуметтік-мәдени контекстін түсінуге үйрету. Медициналық акмеология мәселелерін енгізу. Жеке даму траекториясын дербес түрде құруға және әлеуметтік және жеке жетістіктерге жетуге және кәсіби дағдыға жетуге практикалық қабілеті үшін acme технологиясының негізгі аспектілерін игеруге үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мейіргер тәжірибесіндегі денсаулық мектептері
    Несиелер: 3

    Жақында алдын алу денсаулық сақтау жүйесіндегі жетекші орындардың бірі болды. Алдын алу жұмыстары дəрігердің жəне мейірбикенің жұмысының міндетті бөлігі болып табылады. Профилактиканың бір түрі - салауатты өмір салтына, науқастанудың алдын алуға және т.б. науқастарға кеңес беру (оқыту). Медициналық және профилактикалық кеңес берудің перспективалық нысаны созылмалы инфекциялық емес ауруларға шалдыққан науқастарға арналған денсаулық мектептері болып табылады. Консультациялардың мақсаты - тиісті білімді қамтамасыз ету, қажетті дағдылар мен дағдыларды үйрету, зиянды әдеттерді өзгертуге ынталандыру және пациенттің жақсартуға деген ��мтылысын қолдау және медициналық қызметкердің ұсыныстары мен тағайындауларын сақтау болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мейірбикелік ұжым медициналық ұйымдарда басқару объектісі ретінде
    Несиелер: 4

    Еңбек ұжымының объектісі ретінде, жаңа қызметкерлерді басқару қызметтері, әдетте, дәстүрлі қызметтердің негізінде адами ресурстар, еңбек ресурстарын басқару, жалақы, еңбекті қорғау және қауіпсіздікті қамтамасыз ету, жаңа қызметтердің міндеттері - кадрлық саясатты жүзеге асыру және қызметті үйлестіру ұйымдағы адам ресурстарын басқару туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту, жеке және кәсіби жетістікке жету
    Несиелер: 2

    Әр адам өзін өзі құрып, өз өмір жолын таңдайды, ол өзгелермен қарым-қатынастарын дамытады, ақырында қателіктерді түзейді және түзейді. Сондықтан ғылымда және практикада қолданылатын «білім беру», «білім беру» және т.б. түсініктері әдеттегідей түсінік болып табылады. Отбасы, білім беру мекемелерінің міндеті тікелей емес қажетті нәтижелерге қол жеткізу үшін өсіп келе жатқан тұлғаның тұлғасына әсер ету және өзін-өзі қалыптастыру, өзін-өзі қалыптастыру және өзін-өзі тәрбиелеу үшін қажетті жағдайларды жасау, өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту механизмдерін өзектендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мейіргер ісіндегі балалар реабилитология негіздері
    Несиелер: 2

    Педиатриядағы медициналық оңалту - балалар денсаулығын сақтау жүйесіндегі анық белгіленген кезең. Ол ауру, жарақат немесе даму ақаулығы сәтінен басталады және физикалық, ақыл-ой мен әлеуметтік игіліктерді қалпына келтірумен аяқталады. Оңалтудың мүмкіндігі мен тиімділігі әр дәрігердің өз мақсаттары мен сипаттамаларын дұрыс түсінуіне байланысты. Медициналық оңалту (МР) педиатрияда - көп қырлы оңалту процесінің маңызды аспектісі. МР тиімділігі негізі - медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде оңалту және сабақтастық принциптері жүйесі - «жедел» ауруханадан мамандандырылған реабилитациялық орталыққа дейін, ерте медициналық оңалту бөліміне немесе кеңсесіне, оңалту жұмыстарының қажетті көлеміне дейін. ұстау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педиатриялық бейіндегі стационардағы мейіргер ісі
    Несиелер: 2

    Түрлі жастағы және жыныстық топтардағы балалар мен жасөспірімдердің физикалық, невропсихикалық және жыныстық даму деңгейін және үйлесімділігін бағалау; кәмелетке толмаған баланың денсаулығын қалыптастыру, емізетін әйелдің диеталық әдеттерін, гипогальактивтікпен күрес шараларын, қосымша тамақтану ережелері мен ережелерін негіздейтін негізгі гигиеналық шаралар туралы жас балалардың ата-аналарымен сұхбат; түрлі жастағы балалар үшін оңтайлы қозғалтқыш режимін таңдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Коммуникативтік дағдылар
    Несиелер: 2

    Тұжырымдама, деңгей, байланыс құралдары. Ауызша және ауызша емес сөйлесу. Жеткілікті және жеткіліксіз байланыс. Тиісті қарым-қатынасқа кедергі келтіреді. Оқытушының коммуникативтік біліктілігі. Студенттердің психологиялық түрлері. Топтық қарым-қатынаста көшбасшылық. Топтық жұмыс. Командалардың түрлері. Команда мүшелерінің рөлі. Іскерлік этика және академиялық қарым-қатынас. Клиникалық және ғылыми зерттеулер этикасы. Жанжалдар мен оларды тиімді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Стационардағы мейіргер ісі
    Несиелер: 2

    Аурухананың барлық бөлімшелері үшін мейіргердің жалпы лауазымы: қамқорлық және рәсімдік. Арнайы ауруханаларды емдеу мамандары. Медбикедегі ауруханада емдеу-профилактикалық режимді ұйымдастыруда мейірбике мамандарының қатысуы. Мейірбикелік араласудың түрлері. Науқастың емделуін тексеру, оның аурумен байланысты мәселелерін анықтау және басқалар. Науқаспен және оның туыстарымен дұрыс байла-ныс орнату. Қалпына келтіруге және салауатты өмір салтын қалыптасты-руға бағытталған ойлау стилін қолдану. Мейіргер ісі модельдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауруханаішілік инфекциялар
    Несиелер: 2

    Госпитальды инфекциялардың негізгі көздері. Эпидемиология - кез-келген жұқпалы аурудың пайда болуы үшін (және АІИ инфекция жоқ), үш негізгі компонент қажет: патогенді, сезімтал зат және белгілі бір экологиялық жағдайлар болуы. Инфекцияның көзі (емделушілер, медициналық мекеме-лерге келушілер, медициналық қызметкерлер) инфекцияның көзі (микроор-ганизмнің өсіп-өнуі, көбеюі және сыртқы ортаға кетуі болған табиғи орта-сы) қамтамасыз етіледі. Өткізу жолдары (патогенді немесе инфекция көзінен сезімтал денеге беру): байланыс (тікелей және жанама байланыс), ауамен, ауамен, тағамдық, су және т.б. Ең таралған маршрут итрогендік (терапевтік және диагностикалық процедуралар үшін)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Медициналық ұйымдардардағы инфекциялық бақылау
    Несиелер: 2

    Негізгі басқару шешімдері қабылданатын ағымдағы Инфекциялық бақылаудың негізгі мәселелері – материалдық-техникалық жабдықтау, дезинфектанттармен және антисептиктермен жұмыс істеу және анықталған бұзушылықтарды жою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мейірбике ісіндегі реабилитология негіздері
    Несиелер: 2

    мейірбике үдерісінің деңгейінде реабилитивтік саласында студенттердің білімі, дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалардағы жұқпалы аурулар
    Несиелер: 3

    Балалардың жұқпалы аурулары - бұл жұқпалы аурулардың бір тобы, олар көбінесе бала кезінен зардап шегеді. Бұл әдетте желшешек, қызамық, инфекциялық паротит, қызылша, скарлатина, полиомиелит, көкжөтел, дифте-рия. Жұқпалар пациенттен сау балаға беріледі. Ауруды ауыстырғаннан кейін тұрақты (кейде өмір бойы) иммунитет қалыптасады, сондықтан осы инфекциялармен сирек қайтадан ауырады. Енді барлық балалардағы ин-фекцияларда вакциналар бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мейіргер ісіндегі әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 3

    Пәндерді зерделеу мүмкіндігі болашақ мамандарға мүгедектік, әлеуметтену, оңалту мәселелері бойынша әлеуметтік және профилактикалық, кеңес беру ісіне дайын болуына мүмкіндік береді; заңнаманы және өзге де нормативтік-құқықтық актілерді сауатты қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мейіргерлік тәжірибедегі әкімшілік үрдіс
    Несиелер: 4

    Денсаулық сақтаудағы нарықтық экономикадағы келешектегі кәсіби қызметті тиімді басқару үшін қажетті білім мен дағдылар кешенін қалыптастыру. Заңгерлік білім мен нормативтік құжаттаманы түсінуді үйрену, мейірбике менеджерінің қызметін басқару, басқару және компьютерлендіру, экономикалық базалық білімді игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Медициналық психология негіздері
    Несиелер: 2

    Жалпы және медициналық психологияға кіріспе. Медициналық психологи-яның пәні, міндеттері мен әдістері, психология және сананың бөлімі. ко-гнитивтік үдерістер мен олардың бұзылуы, бөлімнің мағынасы мен сезімі, жеке тұлғаның психологиялық қасиеттері және оның ауытқулары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мейіргер ісіндегі іскерлік этикет
    Несиелер: 3

    Іскерлік әдеп ережелерін, іскерлік қарым-қатынас ережелерін, әріптестермен, серіктестермен, клиенттермен, науқастармен және олардың туыстарымен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, емдеу нысандарын, өтініштерді беруді, ризашылық білдіруді, өндірістік жағдайларда дәлелдеу тәсілдерін қарастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Жеке даму: ғылым мен техниканың соңғы жетістіктерін ескере отырып, олардың кәсіби өсуін үнемі жетілдіруге, жеке тұлғаларға /науқастарға, отбасыларға және топтарға күтім көрсету қызметтерін көрсету үшін жауапкершілікті өз мойнына алады. Командада сабақ беру: командадағы мақсаттар қою мүмкіндігін көрсетеді және әртүрлі кәсіпқойлардың алдына қойылған мақсаттарға жету үшін әртүрлі көзқарастарды, наным-сенімдерді, құндылықтарды және мәдениетті ескере отырып, басқа да топ мүшелеріне мейірбике туралы ақпарат пен білім беруге және таратуға қабілетті.

  • Код ON2

    Ақпаратты басқару: анализдер, әртүрлі пәндер бойынша сенімді, заманауи, ғылыми негізделген ақпаратты пайдаланып, сыни және тиімді пайдаланады және өзін-өзі зерттеуге, проблемаларды шешуге және халыққа көмектесуге арналған озық білім алу үшін коммуникациялық технологиялар мен ресурстарды пайдалана алады. Сын тұрғысынан ойлау және шешім қабылдау: проблемаларды талдау және шешу кезінде критикалық ойлау дағдыларын қолдана білу, жеке адамдарға, отбасыларға және қоғамға медбикелік күтім нәтижелерін жақсарту және жұмыс сапасын жақсарту үшін ғылыми негізделген шешімдер қабылдау.

  • Код ON3

    Кәсіби этика: науқастардың / клиенттердің, отбасылардың және топтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау үшін кәсіби этиканың принциптерін ұстанады; құпиялылықты құрметтейді және құпиялылық құқығын қамтамасыз етеді. Рөлдер мен міндеттер: олардың қызметіндегі мейіргер теориясы мен принциптерінің маңыздылығын түсінеді, олардың рөлі, құқықтары мен шектеулері туралы біледі; есеп берушілікті таниды және ұйымның талаптары мен талаптарына сәйкес оның әрекеттері немесе әрекетсіздігі үшін жауапкершілікті қабылдайды.

  • Код ON4

    Рефлективтік мінез-құлық: өз бетінше және команданың өз іс-әрекеттерінің тиімділігін, кәсіпқойлар командасының және тұтастай алғанда ұйымның жұмысын талдай алады, өз жұмысында өзгерістер енгізе алады және өз жұмысының қорытынды нәтижелері мен команда жұмысына жауапты болады. Оңтайлы жұмыс ортасы: жұмыс ортасының атмосферасын жоғары бағалайды және ұстанады, ұйымның мәдениетін жақсартады, уақытты тиімді басқарады, күшті командалық рухты сақтауға және оң психо-эмоционалды климатқа жауапты болады.

  • Код ON5

    Коммуникативті дағдылары: жеке, науқастармен, отбасылармен және топтармен, әріптестермен және әртүрлі жағдайларда басқа мамандармен нақты, тиімді және кәсіби қарым-қатынас пен өзара әрекеттесуді көрсетеді, мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін пайдалана алады. Ақпараттық және коммуникациялық технологиялар: қауіпсіз медициналық ақпараттың бірыңғай желісі арқылы кәсіби тапсырмаларды орындаған кезде ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін тиімді пайдалану. Шыдамдылық: әртүрлі мәдениеттер, діндер, салт-дәстүрлер, ұлттылық, өмір салты мен көзқарастары бар адамдармен сыйластық танытып, ынтымақтасады.

  • Код ON6

    Шығармашылық: әртүрлі мәселелер мен міндеттерді шешуде шығармашылықты көрсетеді, халыққа сапалы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ететін жаңа және жетілдірілген кәсіптік білім мен шешімдерді қолданады. Инновациялық әлеуметтік өзара әрекеттесу: емдеу сапасын жақсарту үшін көп салалы топтағы жаңа білім мен идеяларды тиімді түрде жасайды және біріктіреді.. Қазіргі заманғы технологияларды қолдану арқылы жетілдіру: қазіргі заманғы үрдістерге және мейірбикелік дамуға сәйкес оңтайлы қабілетті болуы, мейірбикелік практикаға инновациялық технологияларды қолдану.

  • Код ON7

    Қауіпсіздік: Жеке тұлғалар / пациенттердің, отбасылардың, топтардың, персоналдың және қоршаған ортаны қорғаудың қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып, оларды стандартты жағдайларда да, шарттарда да сыни және үздіксіз бағалау арқылы ғылыми білімді, технологиялық жетілдіруді және тез өзгеретін жағдай мен кәсіби дағдыларды тиімді пайдаланады. Клиникалық дағдылар мен білім: дәлелді медицина принциптеріне негізделген заманауи теориялық және клиникалық білімдерді пайдалана отырып, мейіргерлік диагнозын өз бетімен жасауға қабілетті, әр түрлі мейіргерлік күтімінде мейірбикелік процесті жүзеге асыру үшін жетілдірілген және түрлі клиникалық, теориялық және технологиялық дағдылар мен білімдерге ие.

  • Код ON8

    Пациенттерге бағдарланған мейірбикелік күтім: оның нәтижелеріне, оның ішінде қиын жағдайларға негізделген сапалы пациенттерге бағдарланған интеграцияланған мейірбике күтімін қамтамасыз ете алатын, сыни ойлауға, ойлауға және клиникалық шешімдерді өз бетінше және топта жеке тұлғалардың денсаулығын жақсарту және қолдау үшін жасай алады. отбасылар мен топтар, қамқорлықтың үздіксіздігін қамтамасыз етеді. Мейіргер ісі туралы құжаттама: мейірбикелік процесті дер кезінде, дұрыс және дер кезінде ресімдеу, оның ішінде емделуші электрондық амбулаториялық карталардың жүктеу жүйесі мен таксономиясына негізделген науқастың денсаулық жағдайын, диагностикасын, интервенцияларын және нәтижелерін бағалау, қажетті компьютерлік технологияларды қолдана отырып, мейірбикені басқаруға, үйлестіруге, талдауға және дамытуға қабілетті ұйымның құжаттары.

  • Код ON9

    Дәлелдемелерді бағалауға және интеграциялауға, дәлелді шешім қабылдауға, жоспарлауға клиникалық бағалау жүргізуге, дәлелді медицинаны жүзеге асыру үшін әлеуметтік, биомедициналық және мейірбикелік зерттеулер нәтижелеріне негізделген шешімдерді жүзеге асыруға қабілеті. Мейірбикелік тәжірибенің өзекті мәселелерін айқындайды, денсаулық сақтаудың ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, әртүрлі деңгейдегі мейірбикелік қызмет көрсетуді жетілдіру үшін мейірбике саласындағы ғылыми-зерттеу жобаларын жоспарлауға және жүзеге асыруға қабілеті. Зерттеу нәтижелерін клиникалық тәжірибе мен пациенттердің құндылықтарымен жиынтықтау жəне біріктіру дағдыларын көрсетеді, клиникалық тәжірибедегі мейірбикелік зерттеулердің нәтижелерін қолдануды көрсетіп, күтім жасаудың клиникалық нұсқауларын жасай алады. Науқастарды жетілдіруге негізделген мейіргер ісі әдістерін жетілдіру.

  • Код ON10

    Стратегиялық жоспарларды әзірлеп, жүзеге асыра алады және медициналық ұйымдарда мейірбике ісі саласындағы мәселелерді тиімді шешуді дербес іздейді, зерттеу нәтижелеріне негізделген тиімді мейірбике күтімін ұйымдастырады, мейірбикелік персонал мен ресурстарды тиімді басқарады. Медициналық ұйымдарда мейірбике ісі саласында ұсынылған маркетингтік қызметтерді жоғары сапалы нәтижелермен қамтамасыз ету үшін дамытады. Қызметкерлердің және командалардың әлеуеті, командалық жұмысты үйлестіру үшін қажетті негізгі ұстанымдар, әртүрлі көшбасшылық стильдерді бейімдейді және жанжалдарды басқарудың тиімді әдістерін қолданады, топтың мақсаттарына жету үшін кәсіпқойлар арасындағы ынтымақтастықты сыни бағалайды және дамытады.. Нормативтік актілерге сәйкес ұсынылатын мейірбике күтімі мен қызметтердің сапасын дербес қамтамасыз етеді және бағалайды.

  • Код ON11

    Салауатты өмір салты және мінез-құлық стратегиясы: өмір сапасын жақсарту үшін жеке, отбасылық және қоғам деңгейінде денсаулықты нығайту стратегиясын сыни түрде бағалауға қабілетті. Әлеуметтік мәні бар ауруларды қолдау: халықтың денсаулығын талдау, әлеуметтік маңызды ауруларға арналған денсаулықты нығайту бағдарламаларын әзірлеу және олардың жеке, отбасылық және халық деңгейінде тиімділігін бағалау Денсаулықты көтермелеу саясаты: жергілікті, аймақтық және ұлттық деңгейлерде денсаулықты нығайту стратегияларын дамытуға қатысу үшін алдыңғы қатарлы білім мен дағдыларды игеру.

  • Код ON12

    Оқыту: мейірбике күтімінің сапасын, тиімділігін және қауіпсіздігін арттыруға бағытталған әртүрлі іс-шараларға мамандарды даярлауға және оқытуға қабілетті. Жеке тұлғаларды / науқастарды, отбасыларды және топтарды тәрбиелеу: салауатты өмір салтын насихаттау, функционалдық мүмкіндіктерін кеңейту, дербестікке қол жеткізу үшін науқастарға бағытталған оқыту әдістерін қолдана отырып, жеке / науқастардың, отбасылар мен топтардың потенциалын нығайтуға өз ықпалын тигізеді және күнделікті өмірде жеке күтім жасау Оқу әдістері мен материалдары: жеке тұлғалар мен науқастарға, отбасыларға және топтарына ақпараттың шынайылығы мен дәлдігін жоспарлау, әзірлеу, енгізу, талдауға және бағалауға қабілетті, мейіргер саласындағы ғылыми негізделген жетістіктерге негізделген, жеке ерекшеліктері мен ақпаратты қабылдауды ескере отыру керек.

Top