Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 География мұғалімдерін даярлау в Алматы экономика және статистика академиясы

  • Құқықтық сана және мәдениет
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу курсында бакалавр рухани және материалдық жетістіктердің жиынтығы ретінде жалпы мәдениет пен қоғамның ажырамас бөлігі болып табылатын құқықтық сана және құқықтық мәдениет ұғымдарымен танысады. Сондай-ақ мынадай ұғымдармен және институттармен танысады: құқық қатынастары; заңдылық және құқық тәртібі; мемлекеттік аппарат; нормативтік құқықтық актілер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Тұтас табиғи геожүйе ретінде жердің географиялық қабығының жалпы заңдылықтары, құрылысы, жұмыс істеуі және динамикасы туралы білім жүйесін қалыптастырады,оның құрамдас бөліктері-атмосфера, гидрофера, литосфера және биосферамен тығыз байланыста, өзара әрекеттестікте және үздіксіз даму кезеңінде болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық және жемқорлықпен күрес мәдениетінің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру үшін білім жүйесін қалыптастыруға және осы негізде азаматтық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Сонымен қатар сыбайлас жемқорлық сипатын және оның пайда болу себептері, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық және құқықтық жауапкершілік шаралары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама туралы түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын графикасы және қазақ жазуы
    Несиелер: 3

    Қазақ жазуының тарихымен және жаңа ережелермен олардың ерекшеліктерімен қазақ жазуының латын графикасына көшуінде басқа елдердің тәжірибесімен таныстыра отырып, болашақ ұлт үшін қазақ тілінің латын әліпбиіне көшуінің маңыздылығын ашып түсіндіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Жаңа әлеуметтік–экономикалық жағдайлардағы басқару қызметінің мәнін түсінуге ықпал етеді, білім беру жүйесін басқару бағытындағы базалық ұғымдық аппаратпен таныстырады; білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие қызметін талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 3

    Психология мен педагогиканың нысаны, пәні және міндеттері туралы; психика мен сананы; адамның биологиялық және әлеуметтік ерекшеліктерін ажырата білу; психологияның негізгі салаларын санамалау; педагогикалық және психологиялық талдау әдістерін сипаттау; адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқының түрлері; психологиялық процестерді, психикалық жай-күйін ажырату; тұтас педагогикалық процесті, оның құрамдас бөліктерін сипаттау; түрлі педагогикалық мектептерді атау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Пән кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет туралы білімді кеңейту және нақтылауға, жеке ісін, коммерциялық қызметті құру дағдыларын қалыптастыруға, құқықтық сипаттағы құжаттарды құрастыруға, бизнес-жоспарды әзірлеуге, шағын кәсіпорынның бухгалтерлік есеп нысандарын толтыруға, бизнесті жүргізудің нақты ережелері мен тәсілдерін меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі 1
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандардың мәдениетаралық-коммуникативтік, танымдық, ой қалыптастырушы құзыреттіліктерін, тілдік материалдармен саналы және өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, нақты жағдайға сәйкес өзінің оқу іс-әрекеттерін бақылау мен бағалауға ықпал етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның жер бедері
    Несиелер: 3

    Қазақстанның эндогендік және экзогенді процестерінің өзара әрекеттестігінен қалыптасқан жер бедері туралы тұтас түсінік береді, Жер бетінде олардың таралу рельефінің нысандарын анықтайды, жер бедерінің құрылысын, бар болуын, дамуы мен өзгеруін, сондай-ақ динамикалық жай-күйін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геология геоморфология негіздерімен
    Несиелер: 3

    Жердің шығу тегі мен ішкі құрылысы туралы білімді, жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтері мен даму кезеңдерін, минералдар мен тау жыныстарының типтері мен қасиеттерін ажыратуға, литосфераны және оның жер бетінің – рельефін қалыптастыратын эндогенді және экзогенді процестерді, геология мен геоморфологияның негізгі терминдері мен ұғымдарының мағынасын түсіндіруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топография геодезия негіздерімен
    Несиелер: 5

    Топографиялық карталардың геодезиялық негіздері мен жергілікті-жердегі өлшеу түрлері, жергілікті жердің нүктелерін бекіту және белгілеу, сызықтарды, штрихтарды бірқалыпты ленталармен өлшеу және топографиялық картаның қасиеттері мен ерекшеліктері, картамен жұмыс істеу барысында бұрмалануларды ескеру, оларды пайдалану жолдары мен әдістерін қарастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Географиялық карталардың қасиеттері мен элементтерін, карталардың жіктелуін, түрлерін түсінуді, картографиялық проекцияларды, торларды бейнелеудің тәсілдерін, картографиялық туындылардың жүйесін ғылыми зерттеулер мен практикалық қызметте қолдана білуге дағды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби ағылшын тілі 1
    Несиелер: 5

    Пән ағылшын тілінің грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалдарды және кәсіби сипаттағы мәтіндерді қамтиды. Бұл пәнді оқыған студент болашақтағы кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай алатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаратылыстану
    Несиелер: 5

    Ғылыми дүниетаным мен қалыптасудың негізгі кезеңдері контекстінде қоршаған ортаға біртұтас көзқарасты қалыптастырады, даму кезеңдері мен қазіргі заманғы әлемді танудағы жаратылыстану ғылымдарының рөлі; техника мен технологиялардың дамуына айқындаушы ықпал еткен жаратылыстану жетістіктерімен және ең маңызды идеяларымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби ағылшын тілі 2
    Несиелер: 5

    Кәсіби-бағытталған шет тілді сөйлеуді қолдану дағдылары мен біліктерін жетілдіруге мүмкіндік береді; полимәдени және көптілді орта жағдайында әлеуметтік-мәдени, академиялық және кәсіби салаларда тиімді, өз бетінше қарым-қатынас жасау үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Антропогендік ландшафттану
    Несиелер: 5

    Антропогендік ландшафттардың концепциясы, олардың жіктелуі туралы таныстырады, адамның табиғатқа әсер ету салдарын зерттейді, табиғат пен өркениеттің даму заңдарының сәйкессіздігін анықтауға мүмкіндік береді экологиялық мәселелерді жаһандық, өңірлік, жергілікті және әр түрлі кеңістік деңгейлерінде туындатады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ландшафттану биогеография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Ландшафтану және биогеография негіздерімен таныстырады, организмдердің географиялық таралу заңдылықтары туралы теориялық білім мен қаруландырады; аймақтық биомдар мен олардың биоценоздарының негізгі климаттық шарттылығын, биогеографиялық талдау принциптерін анықтауға мүмкіндік береді; құрлық саласындағы негізгі, биофилотиялық патшалықтарды, теңіз және тұщы су айдындарының биогеографиясын түсіндіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 4

    Дәстүрлі тәсіл және нәтижелерді инновациялық бағалау туралы мәліметтерді кеңейтеді; "критериалды бағалау технологиясы" ұғымының мәнін түсіндіреді; білім алушылардың уәждемесін арттыру құралы ретінде білім беру нәтижелерін бағалаудың критериалды тәсілін көрсетеді; құзыреттілік және жеке-бағытталған тәсіл логикасында критериалды бағалау технологиясын, білім беруді инновациялық дамытудың қазіргі кезеңінде оқушылардың білім сапасын бағалаудың объективтілігін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Студенттер пәнді оқу барысында инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы туралы түсінік алады; Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру саласындағы заңнамамен бекітілген құжаттар туралы, елдегі және шетелдегі инклюзивті білім беру мәселесі мен даму тарихы туралы баяндалады; мүгедектігі бар балалардың психологиялық-эмоционалды және психикалық дамуына ықпал ететін инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық жағдайлары, инклюзивті білім берудің әдістері меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 3

    Қазіргі қоғамның рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің рөлін қалыптастыру, дін ұстанымдары мен тұжырымдамаларының, діни-философиялық ілімдердің ерекшеліктерін ашу, діннің шығу тегі мен эволюциясының мәселелерін, негізгі діни конфессиялардың діни ілімі мен дін тарихы мен ерекшелігін жариялау, қазіргі заманғы әлемдік және дәстүрлі емес діндерді ұйымдастыру, Қазіргі әлемдегі діннің өмір сүруі мен дамуының негізгі тенденциялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Географиялық қабық туралы ілім
    Несиелер: 5

    Географиялық қабықтың заңдылықтарының дамуы, жер шарындағы климаттық белдеулердің қалыптасуы, материктер мен мұхиттардағы табиғи кешендердің кеңістіктік жіктелуі, табиғи ортадағы негізгі компоненттердің өзара байланысы мен өзара қарым-қатынасы туралы тұтас түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылып жатқан тілдің теориялық негіздері фонетикалық база түсінігін, тіл құбылыстарын үйренуде функционалды тәсілді пайдалана отырып теориялық грамматиканың практикамен байланысын қарастырады.Пән алынған теориялық білімді жүйелендіруге және біріктіруге үлес қосып, эссе, баяндамалар жазу кезінде арнайы және анықтамалық әдебиеттерді пайдалану дағдыларын қалыптастырады;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақ географиясы
    Несиелер: 5

    Топырақ жамылғысының дифференциациясының "механизмдерін" сипаттайтын физикалық-географиялық концепциялар, модельдер мен заңдар туралы білімді кеңейтеді; ҚР жамылғысының топырақ типтерінің қалыптасуын және олардың орналасуын басқаратын факторларды анықтайды, осы факторлардың иерархиялық өзара қарым-қатынастарымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғат ресурстарын экономикалық бағалау
    Несиелер: 5

    Табиғи ресурстарды экономикалық бағалау туралы мәліметтерді, экономикалық бағалаудың мәнін, табиғатты пайдаланудағы бағалаудың рөлі мен көрсеткіштерін, оларды анықтау әдістерін, табиғи ресурстарды бағалаудың теориялық және практикалық мәселелерін және минералдық ресурстардың құндылығына әсер ететін факторларды, олардың жіктелуін, осы ресурстарды (Жер, Орман, Су, минералдар және т.б.) пайдалану ерекшеліктерін кеңейтеді.б.) және тиімді пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның геосаяси жағдайын, рөлі мен орнын, әкімшілік-аумақтық бөлінісін, даму заңдылықтарын, халықтың орналасуын және ұлттық құрамын, еңбек ресурстарын ашуға мүмкіндік береді; табиғи-ресурстық әлеуеттің ерекшеліктері, Қазақстан шаруашылығы және олардың салалары туралы арнайы географиялық білімді кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Бұл әртүрлі академиялық жұмыстарды (эссе, емтихан, әдеби шығармаларды талдау және т.б.) жазуда қолданылатын тілдік стильді таныстырады. Академиялық жазу дағдыларын дамыту - барлық деңгейдегі тілдерді жетілдіру, студенттерді ғылыми жұмысқа дайындау көзделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоглобалистика және геоурбанистика
    Несиелер: 5

    Геоглобалистика және геоурбанистика саласындағы білімді кеңейтеді, қоғамның кеңістіктік ұйымдасуының нысандары мен құрылымдары туралы, қазіргі заманның маңызды жаһандық және аймақтық мәселелерін шешудегі заңдар мен экономикалық-географиялық көзқарастар туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ урбанизация үдерістерімен, қала тұрғындарының құрылымдарымен, қала құрылысының негізгі идеяларымен, қалалардың даму проблемалары мен перспективаларымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағдары
    Несиелер: 5

    Мұғалімнің жоғары кәсіби дайындығын, инновациялық ойлауды, өзін-өзі тануға, өзін-өзі дамытуға, коммуникативтік қабілеттерін, оқушылармен дұрыс қарым-қатынасты қалыптастыруға, олардың шығармашылық әлеуетін ашуға, білімнің жан-жақты дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтар географиясы демография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Тұрғындар географиясының демографияға қатысын, халықтың аумақтық орналасуын талдауда қолданылатын географиялық тәсіл ерекшелігін меңгертеді; халықтың көшіп-қону себептері мен сипатының, этникалық қауымдастықтар мен қақтығыстардың, халықты жұмыспен қамту мақсатында адамдарды қоныстандырудың халықтық географияның демографиялық көрсеткішіне әсерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби ағылшын тілі 3
    Несиелер: 5

    Таңдаған мамандықтары бойынша тілдің күрделі деңгейлері мен функциялары туралы білім береді; жүйелі мақсатты оқу үшін теориялық материалды, жаттығу жаттығуларын, кәсіптік терминдермен техникалық тақырыптарға жазбаша тапсырмаларды қамтиды; ағылшын тілінде сөйлеуді дамыту, дұрыс оқу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері
    Несиелер: 5

    Курс топырақтанудың негізгі ережелері туралы жалпы түсінік береді, осы пәннің болашақ биология пәнінің қазіргі өмірдегі маңызын көрсетеді, пәннің міндеттерімен және мазмұнымен таныстырады, топырақ туралы түсініктерді табиғи дене, желдену және топырақтың түзілуі, топырақ құнарлылығы жайлы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоэкономика және табиғатты пайдалану
    Несиелер: 5

    Табиғатты пайдалану экономикасының теориялық жағдайын, тапшы табиғи ресурстарды тиімді пайдалану және алмастыруды қалыптастыру, пайдалы қазбалардың әр түрлі кен орындарын игерудің экономикалық мақсаттылығын бағалау, Қазақстан аймақтарының табиғатты қорғау бағдарламаларын қалыптастыру, қоршаған ортаның ластануынан болған залалды талдау және т.б. дағдыларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның аймактары мен елдерінің әлеуметтік-экономикалық жағдайлары мен шаруашылыктарының аумақтық орналасу ерекшеліктерін және даму заңдылықтарын зерттеп, дүниежүзі тұрғысында табиғат жағдайы мен қоғамдық жүйе арасындағы өзара ықпалдастықтың заңдылықтарын байланыстырып, табиғат ресурстары мен шаруашылықтың аумақтық орналасуындағы теориялық мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ГАЖ-ға кіріспе
    Несиелер: 5

    Геоақпараттық технологиялар саласында жалпы және арнайы білімді, географиялық ақпараттық жүйелерді (ГАЖ) құру және пайдалану әдістерін меңгеруге ықпал етеді.);географиялық зерттеулердің әдістемелік және практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Халық шаруашылығы бағытында аэроғарыштық түсірілімдер мен жасанды жер серіктерінің деректерін пайдалануға мүмкіндік береді, географияны зерттеуде ғарыштық фотосуреттердің түсірілімдерінің жіктелуін және жер бетіндегі түсірілімдердің фотосуреттерінің көмегімен жер бедерінің нысандарын анықтау әдістерін талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Экономикалық-географиялық зерттеулерде жиі қолданылатын тәсілдер мен әдістерді, типтік міндеттерді шешу кезіндегі механизмдерді таныстырады; жалпы географиялық және экономикалық-географиялық зерттеулердің нақты әдістерінің шығу тегі, мүмкіндіктері мен шектеулері туралы түсініктерді зерделетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 5

    Өндірістік күштерді аумақтық ұйымдастырудың ғылыми негіздері туралы, "орта-өндіріс-қоғам" диалектикалық триадасының аумақтық өзара іс-қимылдары туралы біліммен қаруландырады; халықаралық қатынастар жүйесіндегі әлемнің саяси картасымен, әлемдік экономиканың даму кезеңдері мен циклдарымен, халықаралық экономикалық байланыстар мен әлемдік сауданың құрылымдарымен, орналасумен, аумақтық ұйыммен, динамиканың, халықтың қоныстануының географиялық ерекшеліктерімен және жалпыадамзаттық проблемалармен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аэроғарыштық географияны зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Антропогендік ландшафттардың концепциясы, олардың жіктелуі туралы таныстырады, адамның табиғатқа әсер ету салдарын зерттейді, табиғат пен өркениеттің даму заңдарының сәйкессіздігін анықтауға мүмкіндік береді экологиялық мәселелерді жаһандық, өңірлік, жергілікті және әр түрлі кеңістік деңгейлерінде туындатады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудің жаңартылған мазмұн жағыдайында география пәнін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттерді оқу пәні ретінде географияның мақсаты мен міндеттерімен таныстырады, мектеп географиясы мен жеке курстарының мазмұнын әзірлейді, географияны оқыту процесін зерттейді, ұйымдастыру нысандарын мен оқу құрал-жабдықтарын және оны қолдану әдістемесін әзірлейді, оқытудың инновациялық әдістері мен тәсілдерін, білім берудің жаңартылған мазмұнына сәйкес дамуымен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқытудың инновациялық технологияларын және әдістемелік тәсілдерді меңгеруге, педагогикалық теорияларды таңдауға, жіктеуге, бақылау-өлшеу ресурстарын қолдануға, оқыту әдістерін салыстыру нәтижесінде география сабақтарын білім берудің жаңартылған мазмұнына сай өткізуге дағды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік география
    Несиелер: 5

    Қоғамдық-географиялық ғылымның маңызды ұғымдары туралы біліммен қаруландырады, әлеуметтік география саласындағы зерттеудің әдістерімен, бағыттарымен және өзекті мәселелерімен таныстырады, адамзаттың маңызды жаһандық және аймақтық мәселелерін зерттеу мен шешуде ғылымның рөлін анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Саяси география және геосаясат негіздері
    Несиелер: 4

    Курста әр түрлі мемлекеттердің саясаты мен әлеуметтік-экономикалық өміріндегі кеңістіктік-аумақтық аспектісін, әлемдік қоғамдастық пен жекелеген мемлекеттердің, одақтардың жалпы әлемдік контекстегі жүріс-тұрысының ауқымын, өзгерістерін, ережелері мен нормаларын зерделеуге, кеңістіктік процестер мен адамдардың өмірін ұйымдастырудың формаларын зерттеудегі ғылыми көзқарасты қалыптастыруға, студенттердің саяси және кәсіби ой-өрісін кеңейтуге бағытталған. жүзінің саяси картасындағы тарихи-географиялық қалыптасу кезеңдері мен әлем елдері территорияларының статистикалық мәліметтерін талдап, субрегиондарына кешенді саяси-географиялық сипаттама беру арқылы әрбір тарихи кезендердегі саяси жағдайлардың түзілуі негізінде елдердің территориясындағы шекараларының өзгеруін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүниежүзілік шаруашылық географиясы
    Несиелер: 5

    Әлемдік шаруашылықтың, оның салалық және кеңістіктік құрылымының ерекшеліктері, заңдылықтары мен даму үрдістері туралы білім алуға ықпал етеді; шаруашылық қызметтің әртүрлі түрлерінің орналасуын, қазіргі заманғы әлемдік шаруашылықтың дамуын, оның салалық құрылымын, Халықаралық экономикалық қатынастарды және олардың нәтижелерін.зерделетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғат ресурстары географиясы
    Несиелер: 5

    Жер бетінде табиғи ресурстардың таралу заңдылықтарын, табиғи ресурстарды біркелкі орналастыру мен ұтымды пайдаланудың аумақтық ерекшеліктері мен проблемаларын, континенттердің және әлемнің әртүрлі өңірлерінің ресурстармен қамтамасыз етілуін меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғаламдық экологиялық мәселелер
    Несиелер: 5

    Адам қызметінің атмосфераға, гидрофераға, литосфераға және биотикалық қауымдастықтарға әсері бойынша әртүрлі ақпаратты қорытады; экологиялық шектеулерді ескере отырып, әлемдік экономикалық дамудың тұжырымдамалары мен болжамдарын саралайды, тірі организмдерге параметрлік әсерлердің жаңа түрлерін, биосфера тұрақтылығының маңызды тетігі ретінде биоалуандықты сақтау шарттарын таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Материктер мен мұхиттардың табиғаты
    Несиелер: 4

    Құрылықтар мен мұхиттардың, ірі аймақтық мекендердің қалыптасуы мен дамуының гегоафиялық заңдылықтарын қарастырады; Солтүстік және оңтүстік жарты шарларындағы құрлықтардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын зерделеуге, құрлықтар мен мұхиттардың зерттелуін, табиғи байлықтарды, табиғат пен қоғам дамуындағы экологиялық мәселелерді пайымдауға жетелейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топонимика
    Несиелер: 4

    Еуропа, Азия, Америка және Австралия елдерінің топонимдері мен топонимикасы туралы негізгі ұғымдармен түсінік береді, Қазақстан және Орта Азия топонимикалық жүйесінің географиялық атауларын қарастырады, реликтік топонимдермен және оның географиялық терминдерімен топонимдер негіздері ретінде таныстыру, болашақ мұғалімдерді географияны оқытуда топонимдерді сауатты қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 5

    Студенттерді өлкетану негіздерімен және аймақтың, туған өлкенің өлкетану ерекшеліктерін зерделеумен таныстыру, жануарлар мен өсімдіктер әлемі, тұрмыс, мәдени дәстүрлер туралы ой-өрісін, географиялық, экологиялық, этномәдени ғылыми білімді кеңейту, тарихи-мәдени мұраны сақтау үшін жауапкершілік сезімін қалыптастыру, мектепте өлкетану жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Географияны оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мектептегі білім беруді жаңғыртуға байланысты мектепте географияны оқытудың инновациялық технологиялары туралы мәліметтерді кеңейтеді; студенттердің педагогикалық ойлауын, таңдаған кәсіби қызметіне саналы уәждемесін, география бойынша педагогикалық және зерттеу жұмыстарын тиімді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шаруашылықты аумақтық ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәнде еңбекті бөлу, қоғамдық өндірісті негізгі салаларға (өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы, көлік, құрылыс индустриясы) бөлу туралы түсінік береді; негізгі салаларды жеке салаларға және олардың құрылымдық бөлімшелеріне жеке саралап, еңбек бөлінуін кәсіпорын ішінде жеке сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы географиялық білімнің дамуы
    Несиелер: 5

    Географиядан берілетін білімнің маңыздылығы қоршаған ортаға қатысты оқушылырдың көзқарастары, ұстанымдары, тәртіп нормалары, өмірлік біліктіліктері жүйесін және алған білімдері негізінде табиғи, шаруашылық, әлеуметтік және әр түрлі аумақтардың экологиялық жағдайларын бағалауға қатысты біліктерін қалыптастыруға бағытталумен ерекшеленеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде Қазақстан табиғаты мен оның компоненттерінің қалыптасу шарттары мен заңдылықтары өзара байланыста және адамның шаруашылық қызметі – геологиялық құрылым, рельеф, климат, су, өсімдіктер, топырақ, жануарлар әлемі талданады, сондай-ақ аудандастыру сұрақтары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геоэкология және табиғатты пайдалану
    Несиелер: 3

    Қоғамдық-шаруашылық қызметтің әр түрлі даму кезеңдерінде адамның табиғатпен қарым-қатынасының түрлі аспектілері мен нысандарын зерттейтін геоэкология саласындағы негізгі білім жүйесімен таныстырады; материалдық өндірістің әр түрлі салаларында табиғатты тиімді пайдаланудың теориялық және практикалық білімдерімен және принциптерімен қаруландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Елтану
    Несиелер: 4

    Белгілі бір ел, оның аудандары туралы бірыңғай географиялық, экономикалық, әлеуметтік-саяси, мәдени кеңістік туралы тұтас түсінік береді; елтанушылық зерттеу бағдарламасымен, елдердің тарихи даму ерекшеліктері мен таныстырады, жалпы мәдени дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан флорасы мен фаунасының экологиялық негіздері
    Несиелер: 3

    Оқыту барысында студенттер Қазақстанның өсімдік және жануарлар дүниесінің экологиялық негіздерін, шаруашылық жағынан құнды өсімдіктердің жүздеген түрлерін, жануарлардың морфологиялық және биологиялық ерекшеліктерін, олардың Қазақстан аумағында таралуын, таксономиялық бірліктер туралы негізгі ұғымдарды, қоршаған флора мен фаунаның жағдайына әртүрлі экологиялық факторлардың әсерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдаланудың экономикасы
    Несиелер: 5

    Табиғат қорғау іс-шараларының экономикалық тиімділігі, табиғатты ұтымды пайдалану жолдарын таңдау, табиғи ресурстарды, шығындарды, табиғатқа, есептеу тәсілдеріне келтірілетін залалды бағалау, сондай-ақ табиғатты қорғау және экономикалық пайдалану әдістерімен танысу, қоғамдық өндірістің қатынасын анықтау; экономикалық, экологиялық, әлеуметтік және салдарлардың дамуын қамтамасыз ету үшін мәліметтерді кеңейтеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақ экологиясы және оны қорғау
    Несиелер: 5

    Жердің тірі қабаты - топырақ, табиғи дене, қасиеттері, түзілуі, эволюциялық дамуы туралы күрделі білімнің негізін қалыптастыру, топырақтың түзілу процесстерін, оның Жер бетінде пайда болуын, топырақтың түзілуіне экологиялық факторлардың әсерлері, биосфераның тұрақтылығын сақтауда және адамның шаруашылық іс әрекеттерінде және табиғаттағы топырақтың маңызын түсіндіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Тиімді шешімдерді таңдауға бағытталған шығармашылық және теориялық ойлауды дамытуда географияны қашықтықтан оқыту үдерісінде студенттерді қолдау және бағыттау.

  • Код ON9

    Картография, геоэкология, физикалық, экономикалық, әлеуметтік, мәдени, саяси география салаларын қоса алғанда география ғылымдарының білімі мен түсінігін көрсету білу.

  • Код ON10

    Географиялық процестерді болжау үшін ГАЖ технологиясы арқылы географиялық ақпаратты өңдеудің заманауи инновациялық әдістерін қолдану;

  • Код ON1

    .Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын түсіну, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру, интеллектуалдық, моральдық-адамгершілік, мәдени, коммуникативтік, ұйымдастыру-басқару дағдыларын дамытуға ұмтылу.

  • Код ON5

    Интернет-ресурстарын ақпаратты іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған мобильді қызметтердіжеке қызметте әр түрлі ақпараттық- коммуникациялық және сандық технологияларда қолдану

  • Код ON3

    Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту қажеттілігіне ден қою,олардың жалпы және психикалық, психофизиологиялық дамуының жеке ерекшеліктерін ескере отырып,инклюзивті білім беру мазмұнындағы, тәсілдерін, құрылымдарындағы және стратегияларындағы өзгерістерді анықтау.

  • Код ON6

    География ғылымының ұғымдары мен терминдерін тұжырымдау және түсіндіру; физикалық және әлеуметтік-экономикалық география саласындағы іргелі білімді интеграциялау;

  • Код ON8

    Өңірдің шаруашылықтары мен халқын ұйымдастыру мен орналастырудың негізгі заңдылықтарына кешенді талдау жүргізу, қоршаған орта мен қоғам арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды орнату, аймақтық, жергілікті және экологиялық мәселелерді анықтау;

  • Код ON2

    Менеджмент негіздерін меңгеру, адамгершілік-эстетикалық, рухани мәдениетті, тұлғалық өзін-өзі көрсету және өзін-өзі бекіту, педагогикалық шығармашылықты ынталандыру.

  • Код ON7

    Жаңартылған білім беру мазмұнының мақсат- міндеттеріне және күтілетін нәтижелеріне сәйкес оқытудың, тәрбиелеудің инновациялық технологияларын қолдану;

  • Код ON11

    Кәсіби қызмет саласындағы міндеттерді шешу үшін берілген білім беру бағдарламасы бойынша алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қолдану.

Top