Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау в Алматы экономика және статистика академиясы

  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика және бизнес ұғымдарын анықтайды: пәні, нысаны, құқықтық реттеу әдістері, жалпы сипаттамасы, азаматтық ұстанымды, адамның өмір сүру қауіпсіздігі, экология және тұрақты даму қауіпсіздігін сақтауда моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика және психология негіздері
    Несиелер: 3

    Психология мен педагогиканың объектісі, пәні мен міндеттері туралы түсінік береді, адамдағы биологиялық және әлеуметтік, психологияның негізгі салалары, педагогикалық және психологиялық талдау әдістері, адамның іс-әрекеті мен мінез-құлқы, психологиялық үрдістерді ажыратуға ықпал етеді; психикалық жағдайларды жіктейді; тұтас педагогикалық процесті, оның құрамдас бөліктерін, түрлі педагогикалық мектептерді сипаттайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқықтық сана және мәдениет
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу курсында бакалавр рухани және материалдық жетістіктердің жиынтығы ретінде жалпы мәдениет пен қоғамның ажырамас бөлігі болып табылатын құқықтық сана және құқықтық мәдениет ұғымдарымен танысады. Сондай-ақ мынадай ұғымдармен және институттармен танысады: құқық қатынастары; заңдылық және құқық тәртібі; мемлекеттік аппарат; нормативтік құқықтық актілер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 5

    Химияның негізгі заңдылықтары мен теорияларын, молекулалардың энергетикалық сипаттамалары мен геометриясын, заттар мен энергия алмасуын, тірі организмдердің химиялық құрамын, тірі организмдердегі тіршілік құбылыстарының қалыптасуын, химиялық реакциялардың термодинамикалық сипаттамалары мен жылдамдығын сипаттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Жаңа әлеуметтік–экономикалық жағдайлардағы басқару қызметінің мәнін түсінуге ықпал етеді; басқару бағытындағы базалық ұғымдық аппаратпен таныстырады; білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие қызметін талдау, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру процесінде кәсіпорындар мен ұйымдардың кәсіпкерлік қызметі ерекше рөл атқарады. Кәсіпкерлердің бастамасы, тәуекелі, білімі мен біліктілігі кәсіпорындардың (фирмалардың) әлеуметтік – экономикалық ресурстарын, Ұлттық экономика жүйесін ұйымдастыруды барынша тиімді пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латын графикасы және қазақ жазуы
    Несиелер: 3

    Қазақ жазуының тарихымен, жаңа ережелермен және олардың ерекшеліктерімен, басқа елдердің латын әліпбиіне көшу тәжірибесімен таныстырады, болашақ ұлт үшін қазақ тілінің латын әліпбиіне көшуінің маңыздылығын түсіндіреді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органикалық заттардың химиялық синтезі
    Несиелер: 3

    Синтетикалық жоғары молекулалық заттар және полимерлік материалдар. Синтетикалық жоғары молекулалық заттардың жалпы сипаттамасы. Пластмасса. Синтетикалық талшық. Синтетикалық каучук. Мұнай мен газдан алынатын синтетикалық талшықтар. Биополимерлер. Полимерлік компоненттер: алынуы, қасиеті, қолданылуы. Полимерлік материалдарға салыстырмалы сипттама. Органикалық заттарды синтездеу үрдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған қазақ (орыс) тілі 3
    Несиелер: 5

    Студенттер мамандықтары туралы тереңірек біліп, термин сөздермен жұмыс жасауға дайындалады. Ой-пікірлерін дұрыс жеткізе білуге, сөздік қорларын байытуға тырысады. Пән білім алушының болашақ маман ретінде кәсіби шеберліктерін мемлекеттік тілде меңгеруіне негіз болады. Пән кәсіби қазақ тіліндегі сөздерді сауатты оқуға, мәтіндерді мазмұндауға, сөйлеу тілін жаттықтыруға, техникалық тақырыптарды меңгеруге, сауатты жазуға дағдыландырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химиялық синтез
    Несиелер: 3

    Іргелі және қолданбалы ғылыми жаратылыстану білімі негізінде қойылған химиялық, электрохимиялық, экохимиялық, физколлойды химиялық, биохимиялық, фармацевтикалық, мұнайхимиялық, аналитикалық және сараптамалық міндеттерді шешуге ықпал етеді. Бейорганикалық, органикалық, физикалық негіздерін білуге және химиялық есептерді дұрыс шешуге ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби ағылшын тілі 1
    Несиелер: 5

    Пән ағылшын тілінің грамматика курсын, кәсіби сипаттағы лексикалық материалдарды және кәсіби сипаттағы мәтіндерді қамтиды. Бұл пәнді оқыған студент болашақтағы кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасай алатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Органикалық химия 1,2
    Несиелер: 5

    Органикалық қосылыстардың негізгі кластары мен типтерін, Органикалық химия теориясының принциптері мен заманауи жетістіктерін, Өнеркәсіптік органикалық синтезді, негізгі химиялық заттардан циклдық қосылыстарды алудың қасиеттері мен тәсілдерін, құрылысын талдаудың заманауи әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алифатты қосылыстардың органикалық химиясы
    Несиелер: 5

    Алифатты қосылыстардың құрылымы ұзын немесе тармақталған ашық тізбек болып есептелінеді. Тұйық тізбек құрмайды. Оған жататын қосылыстар қаныққан, қанықпаған көмірсутектер және олардың туындылары. Сол тәрізді спирттер, альдегидтер, кетондар, карбон қышқылдары мен олардың гомнологтары және туындылары жатады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби ағылшын тілі 2
    Несиелер: 5

    Кәсіби-бағытталған шет тілді сөйлеуді қолдану дағдылары мен біліктерін жетілдіруге мүмкіндік береді; полимәдени және көптілді орта жағдайында әлеуметтік-мәдени, академиялық және кәсіби салаларда тиімді, өз бетінше қарым-қатынас жасау үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химиядағы физикалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Механика, молекулалық физика, электр және магнетизм, оптика, ядролық физика, бейорганикалық, органикалық, аналитикалық, физикалық химия туралы теориялық түсінік береді; Органикалық емес және органикалық қосылыстардың маңызды кластарын алу және химиялық қасиеттерін, химиялық талдаудың метрологиялық негіздерін, бөлу, шоғырландыру әдістерін, заттар мен материалдарды талдау әдістерін ұсынады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зат құрылысы
    Несиелер: 5

    Ядролық реакция типтері және олардың биологиялық әсері. Төменгі деңгейдегі радиацияның адам денсаулығына әсері. Жоғарғы деңгейдегі табиғи радиацияның сәулеленуі. Медицинада қолданылатын аз мөлшердегі радиацияның адам ағзасына әсері. Радиактивті жауын-шашынның табиғатқа адам өміріне әсері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 4

    Дәстүрлі тәсіл және нәтижелерді инновациялық бағалау туралы мәліметтерді кеңейтеді; "критериалды бағалау технологиясы" ұғымының мәнін түсіндіреді; білім алушылардың уәждемесін арттыру құралы ретінде білім беру нәтижелерін бағалаудың критериалды тәсілін көрсетеді; құзыреттілік және жеке-бағытталған тәсіл логикасында критериалды бағалау технологиясын, білім беруді инновациялық дамытудың қазіргі кезеңінде оқушылардың білім сапасын бағалаудың объективтілігін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 3

    Қазіргі қоғамның рухани мәдениеті жүйесіндегі діннің рөлін қалыптастыру, дін ұстанымдары мен тұжырымдамаларының, діни-философиялық ілімдердің ерекшеліктерін ашу, діннің шығу тегі мен эволюциясының мәселелерін, негізгі діни конфессиялардың діни ілімі мен дін тарихы мен ерекшелігін жариялау, қазіргі заманғы әлемдік және дәстүрлі емес діндерді ұйымдастыру, Қазіргі әлемдегі діннің өмір сүруі мен дамуының негізгі тенденциялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Студенттер пәнді оқу барысында инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасы туралы түсінік алады; Қазақстан Республикасындағы инклюзивті білім беру саласындағы заңнамамен бекітілген құжаттар туралы, елдегі және шетелдегі инклюзивті білім беру мәселесі мен даму тарихы туралы баяндалады; мүгедектігі бар балалардың психологиялық-эмоционалды және психикалық дамуына ықпал ететін инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық жағдайлары, инклюзивті білім берудің әдістері меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Полимерлердің физикалық химиясы
    Несиелер: 5

    Полимерлер химиясы дегеніміз-жоғарғы молекулалы қосылыстар өндірісі. Атап айтқанда полиэтилен, фенопласт. Синтетикалық каучук пен резина және химиялық талшықтар. Полимер химисының ерекшелігі шикізаты болады және әр полимердің өндіру, жүргізу технологиясы әртүрлі.Полимерлердің өмірде халық шауашылығында маңызы зор

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жоғары молекулалы қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Алынған нәтижелерді талдау кезінде негізгі жаратылыстану-ғылыми заңдарды меңгеруге және химия ғылымының дамуына, заманауи компьютерлік технологиялардың көмегімен ғылыми эксперименттердің нәтижелерін алуға, химиялық материалдармен физикалық және химиялық қасиеттерін ескере отырып қауіпсіз жұмыс істеу әдістерін меңгеруге ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Курс знакомит студентов с основными особенностями научного стиля речи и письма, систематизирует знания о наиболее распространенных жанрах устного и письменного академического дискурса, формирует умения создания академических и научно-педагогических текстов.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби ағылшын тілі 3
    Несиелер: 5

    Таңдаған мамандықтары бойынша тілдің күрделі деңгейлері мен функциялары туралы білім береді; жүйелі мақсатты оқу үшін теориялық материалды, жаттығу жаттығуларын, кәсіптік терминдермен техникалық тақырыптарға жазбаша тапсырмаларды қамтиды; ағылшын тілінде сөйлеуді дамыту, дұрыс оқу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім беруді шешуді қамтамасыз ететін оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің ұйымдастыру нысандарын қарастырады, әртүрлі көздерден ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдерін және құралдарын пайдалануға, оқушылардың жеке басының ерекшеліктеріне сәйкес қазіргі заманғы білім беру технологиялары негізінде оқу-тәрбие процесін жобалауға, жаратылыстану-ғылыми және интеграцияланған мазмұндағы бейіналды және бейіндік дайындық курстарын өткізуге көмектеседі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның химиялық өнеркәсібі
    Несиелер: 5

    Химиялық өнеркәсіп. Химиялық өнеркәсіп түрлері және оны жүргізудің ғылыми принциптері. Химизация процесы. Шикізат, өнім және энергетика. Химия өндірісін жүргізу технологиялары: қарама-қарсы, қайнаған қабат, өндіріс қалдықтарын қайта пайдалану т.б. Қазақстан аймағындағы химиялық өндірістер және оларға сипаттама

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі/
    Несиелер: 5

    Химияның базалық курстарынан (Органикалық емес, аналитикалық, органикалық, физикалық және кванттық химия, химиялық технология, жоғары молекулалық қосылыстар химиясы) аса күрделі есептерді шешу, аналитикалық химия курсында игерілген заңдар мен заңдылықтар негізінде нақты есептерді қалыптастыру және шешу білігін дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейметалдар химиясы
    Несиелер: 5

    Бейметалдарға сипаттама. Табиғатта және өмірде кездесуі. Бейметалдардың химиялық физикалық қасиеті. Электртерістілік. Бейметалдардың жіктелуі. Д.Менделеев периодтық кестесі бойынша бейметалдарға сипаттама беру немесе топтар бойынша жіктеу. Бейметалдардың қосылыстары: сутекор, оксидтер және оттекті қышқылдар. Бейметалдардың қолданылуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиядан олимпиядалық есептер шығару
    Несиелер: 5

    Химия пәнін оқытудағы химиялық есеп шығарудың маңызы және теориялық саналы білім алудағы роль. Химиялық және олимпиадалық есеп түрлері. Сапалық құрамын және сандық құрамын анықтау есептері. Химия пәні бөлім тараулары бойынша есептер және оны шығару әдістемесі. Эксперименттік аналитикалық есептер шығару. Химиялық білім алудағы және есеп шығарудағы бірыңғай амал (иодход) қолдану жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия 1,2
    Несиелер: 5

    Химия ғылымының дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, жаңа бағыттардың пайда болуының объективті қажеттілігін түсінуге мүмкіндік береді, химияның іргелі химиялық түсініктері мен әдіснамалық аспектілерінің жүйесін, ғылыми танымның нысандары мен әдістерін, олардың химиктерді кәсіби даярлаудағы рөлін білдіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағдары
    Несиелер: 5

    Мұғалімнің жоғары кәсіби дайындығын, инновациялық ойлауды, өзін-өзі тануға, өзін-өзі дамытуға, коммуникативтік қабілеттерін, оқушылармен дұрыс қарым-қатынасты қалыптастыруға, олардың шығармашылық әлеуетін ашуға, білімнің жан-жақты дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық технология
    Несиелер: 5

    Көмірсутек шикізатын дайындау және өңдеу кезінде реагенттерді қолдану бойынша нақты техникалық міндеттерді шешумен таныстырады, мұнай-газ өңдеу және мұнай өндіру және мұнай өңдеу өнеркәсібі үшін реагенттер өндірісінің технологиялық міндеттерін әзірлеу кезінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды іздестіру мен қолдануды өз бетінше жүзеге асыруға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химияны оқытудағы инновациялық технология
    Несиелер: 5

    Қазіргі заман химиялық білім берудегі өзекті мәселелері. Химияны оқытуды технологияландыру. Инновациялық технологияны оқытуды жіктеу және сипаттамасы. Топтап оқыту және Жеке дара оқытуды ұйымдастыру. Тірек сигнал жүйесі. Химияны Программалап оқыту. Модульді оқыту. Интерактивті оқыту түрлері. Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы. Жобалап оқыту т.б. технологиялар. Гузик жүйесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстары мен жабдықтары
    Несиелер: 5

    Пән білім беру ортасын құру үшін сандық жабдықтар мен сандық білім беру ресурстарының мүмкіндіктері туралы; басқа оқу пәндерін оқытумен байланысты кәсіби қызметте алған білім мен іскерлікті қолдану туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіби құзыреттілік пен ағылшын тілін қалыптастыру аудармашылар даярлаудағы кәсіби пәндердің бірі ретінде лексикология курсында ұсынылған ағылшын тілінің сөздік құрамы туралы мәліметтерді жинақтайтын және жүйелендіретін теориялық негіздерді меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Әр түрлі академиялық жұмыстарды (эссе, курстық жұмыстар, әдеби шығармаларды талдау және т.б.) жазу кезінде қолданылатын тілдік стильді ұсынады; барлық деңгейде тілді жетілдіруге, студенттерді ғылыми жұмысқа дайындауға, академиялық жазу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химия сабағындағы компьютерлік технология
    Несиелер: 5

    Оқытуды компьютерлеу. Компьютердің теріс және оң жақтары. Компьютерлеудің негізгі бағыттары. Компьютерлеудің кезеңдері. Компьютердің өркениетке әсері. Компьютерлік үлгілеу. Компьютермен оқытудың бір-біріне әсері және типологиясы. Компьютерлік оқыту мазмұнын блоктау. Компьютермен оқытуға қажетті материалды таңдау принциптері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік химия
    Несиелер: 5

    Кәсіби есептерді шешу кезінде физикалық химияның теориялық негіздерін, зерттеулерді жоспарлау кезінде заманауи компьютерлік технологияларды қолдану және дамыту, ғылыми эксперименттердің нәтижелерін өңдеу, жинау, статистикалық Термодинамика негіздері, тепе-тең емес термодинамика, электролиттер ерітінділерінің теориясы, теорияның теориялық және қолданбалы аспектілері дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқытудың заманауы техникалық құралдары
    Несиелер: 5

    Химияны оқыту құралдары туралы түсінік. Оқулық құралдары жүйесі. Мектеп химия кабинеті және оның міндеті мақсаты. Оқытудың техникалық құралдарын таңдап алу критерий. Компьютер, кадоскоп, интерактивті тақта, Диапроектор және басқа т.к.қ. Химия сабағы мен эксперимент жүргізу кезеңіндегі техникалық қауіпсіздік және еңбекті қорғау мәселелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сирек кездесетін элементтер химиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым мен техникадағы сирек кездесетін элементтер. Қолданылуы. Сирек кездесетін элементтер құрамы. Сирек кездесетін элементтердің жер қыртысында тарауы. Сирек кездесетін элементтерді зерттеу және талдау әдістері. Сапалық, химиялық реакцияларға сипаттама. Сирек кездесетін элементтерді топтарға бөлу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп химиялық экспериментін өткізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқушылардың білім беру, дамыту және тәрбиелеу саласындағы химия курсының негізгі міндеттерін қарастырады: оқу-химиялық эксперименттің әдістемесінің негізгі ұғымдары мен терминдері; оқу-тәрбие процесіндегі оқу химиялық экспериментінің орны, маңызы және жіктелуі; оқытудың әртүрлі әдістерін, құралдары мен тәсілдерін оқу химиялық экспериментпен ұштастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән сандық технологияларға негізделген заманауи білім беру ортасын ұйымдастыру тәсілдері туралы түсінік береді; заманауи оқытудағы сандық білім беру ресурстарының маңыздылығын ашады; сандық білім беру ортасының негізгі компоненттерін жобалау және жүзеге асыру принциптерін, әдістерін, құралдары мен құралдарын студенттердің меңгеруіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аналитикалық химия
    Несиелер: 5

    Іргелі химиялық ұғымдар жүйесін, алынған нәтижелерді талдау кезінде химия ғылымының дамуының негізгі жаратылыстану-ғылыми заңдары мен заңдылықтарын қолдану қабілетін меңгеруге, алынған нәтижелерді қысқаша есептер мен презентациялар түрінде ұсыну дағдыларын, химиялық материалдармен физикалық және химиялық қасиеттерін ескере отырып қауіпсіз жұмыс істеу әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Атмосфера, су және топырақ химиясы
    Несиелер: 3

    Ауа, су, топырақтың ластануы. Табиғи ресурстар және олардың жіктелінуі таусылуы. Табиғи ресурсты бағалау және ресурстарды пайдалану нормасы. Литосфера, Гидросфера, Атмосфера. Ауаны ластайтын заттар және оларды тазалау технологиялары. Ауа ластануының топыраққа суға әсері. Судың ластануы және суды тұшыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән білім берудегі қашықтықтан оқыту түсінігін ашуға ықпал етеді, студенттердің қашықтықтан оқыту формаларын, әдістерін, әдістемесі мен технологияларын, e-Learning меңгеруіне; MOODL, ZOOM, Googl Classroom көмегімен қашықтықтан білім беруде оқыту модельдерін қарастыруға және оқытуды басқарудың автоматтандырылған жүйесін пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта мектеп химиясы
    Несиелер: 4

    Оқушылармен, студенттермен және азаматтардың басқа да санаттарымен оқыту сабақтарын жоспарлауға, құрастыруға және өткізуге, сабақтар, практикалық, семинарлық, зертханалық сабақтар, дәрістер оқуға, пікірталастар өткізуге, бақылау құралдарының пакеттерін (тест, бақылау жұмыстары, коллоквиумдар, сынақтар, емтихандар) құрастыруға және оқытудың нәтижелерін бағалай отырып, бақылаудың әр түрлі нысандарын жүргізуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикалық химия
    Несиелер: 5

    Күрделі химиялық процестер мен заңдылықтарды зерттеудің заманауи физикалық және физикалық-химиялық әдістерін қолдану мүмкіндігі мен шектеулерімен, сериялық және күрделі ғылыми жабдықтарда процестердің ағуын бақылаумен және физика-химиялық заңдылықтарға зерттеу жүргізумен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өндірістік химия
    Несиелер: 4

    Химиялық реактивтермен және физикалық қондырғылармен жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады, Зертханалық жағдайларда қауіпсіздік техникасы нормаларын сақтай отырып, химиялық жүйелердің адам мен қоршаған ортаға қысқа мерзімді авариялық және ұзақ мерзімді жүйелі әсерлердің жоғары көздері ретінде, Зертханалық жағдайларда химиялық авариялардың ықтимал салдарларынан персоналды қорғау тәсілдерімен қазіргі зерттеулердегі рөлін аша отырып.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғи және ақаба су химиясы
    Несиелер: 5

    Су және оның химиялық, физикалық құрамы, физикалық, химиялық қасиеттері. Гидросфера. Табиғаттағы су түрлері және табиғатта ағзадағы су мөлшері мен судың атқаратын қызметі. Судың қасиеттері. Ағзадағы су мөлшері және су тепе-теңдігі. Ағзадағы және табиғаттағы судың қатысуы арқылы жүретін реакциялар. Гидролиз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Коллойдтық химия
    Несиелер: 5

    Химия ғылымының дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын білу, жаңа бағыттардың пайда болуының объективті қажеттілігін, химияның іргелі химиялық түсініктері мен әдіснамалық аспектілерінің жүйесін, ғылыми танымның нысандары мен әдістерін, олардың химиктерді кәсіби даярлаудағы рөлін түсіндіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта мектептегі сыныптан тыс жұмыстар жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Химия пәнінен сабақтан тыс жұмыс жүргізу жүйесі. Сыныптан тыс жұмыстардың формасы түрі. Сыныптан тыс жұмысты жоспарлау және өткізу тәртібі. Химия пәнінен танымдық ойындар. Сабақтан тыс аудиториялық жұмыстар. Декада, апталық, айлық жұмыстарды өткізу іс шаралары. Химиялық КВН (КТА), викторина, диктант, ҒП-конференция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Беттік құбылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Заттардың физикалық құрамы және күйі: газ, сұйық қатты зат. Заттардың шекарасында жүретін физика-химиялық процестер. Заттардың беттік керілуі және беттік энергияның пайда болуы. Беттік керілу құбылысын зерттеу әдістері. - Көпіршіктің ең үлкен қысымы (Ребиндер әдісі) - Тамшы санау әдісі (талагмометрия) - Капиллярдың (түтікше) көтерілу әдісі - Капилярлық қысым

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық экология
    Несиелер: 3

    Химиялық реактивтермен және физикалық қондырғылармен жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады, Зертханалық жағдайларда қауіпсіздік техникасы нормаларын сақтай отырып, химиялық жүйелердің адам мен қоршаған ортаға қысқа мерзімді авариялық және ұзақ мерзімді жүйелі әсерлердің жоғары көздері ретінде, Зертханалық жағдайларда химиялық авариялардың ықтимал салдарларынан персоналды қорғау тәсілдерімен қазіргі зерттеулердегі рөлін аша отырып

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Термодинамиканың таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Химиялық реакция кезіндегі жылу эффектісі. Термохимияның заңдары. Бірінші және екінші термохимиялық реакция заңдары. Химиялық реакциялардың бағыты және энегетикасы. Химиялық кинетика және химиялық тепе-теңдік. Реакция жүру механизмі. Химиялық реакциялар жылдамдығы. Гетерогенді гомогенді катализ. Химиялық тепе-теңдік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Радиоактивті химия
    Несиелер: 4

    Радиоактивтілік. Радиация деген не? Және оның биологиялық әсері. Ядролық реакция типтері және олардың биологиялық әсері. Төменгі деңгейдегі радиацияның адам денсаулығына әсері. Жоғарғы деңгейдегі табиғи радиацияның сәулеленуі. Медицинада қолданылатын аз мөлшердегі радиацияның адам ағзасына әсері. Радиактивті жауын-шашынның табиғатқа адам өміріне әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік химия
    Несиелер: 5

    Базалық химиялық пәндер шеңберінде оқылатын процестердің жалпы заңдылықтары негізінде химиялық реакциялардың күрделі емес салдарларының нәтижелерін талдау және болжау іскерлігін қалыптастырады, әртүрлі табиғаттағы заттардың қатысуымен химиялық процестердің заңдылықтары туралы қазіргі түсініктерді түсіндіру және оларды нақты мысалдарда көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан және интерактивті оқыту технологиялары/
    Несиелер: 5

    Web-беттерді мәтіндік редакторлар, процессорлар және flash ортасы мен құралдарын, мультимедианы өңдеу технологиясын, анимацияны, бейнені интеграциялауды, ActionScript көмегімен интерактивтілікті, HTML тілінің негіздерін пайдалана отырып, Web-беттерді құрастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химия бүгінгі өмір жағдайында
    Несиелер: 5

    Химия ғылымының маңызы қазіргі химия ғылымының негізгі міндеттері мен бағыттары химиялық қосылыстардың қолданылуы. Химия ғылымының жіктелуі. Химия ғылымы арқылы диалектикалық дүние танымының қалыптасуы. Химия ғылымының басқа ғылымдармен байланысы. Химия ғылымының философиялық аспектілері. Химия ғылымының сан-салалы жағдайда қолданылуы. Қазақстан химиясы және Қазақстандық химиктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Судың және азық түлік өнімдерінің анализі
    Несиелер: 5

    Технологиялық процестерді жүргізуді ұйымдастыруды және технологиялық тәртіптің қалыптасуын бақылауды, технологиялық процестерді енгізуге және жаңа өнімдерді шығаруға қатысуды, суды, тамақ өнімдерін стандарттау және сертификаттау бойынша жұмыстарды жүргізуді, тамақ өнімдерін өндіруде шикізаттың, дайын өнімнің сапасын арттыру мақсатында практикалық зерттеулер жүргізуді қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    Жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес және қашықтықтан оқыту жағдайларында химияны оқытудағы инновациялық технологияларды көрсету, студенттердің химиялық ойлауын дамыту, тұтас жаратылыстану-ғылыми дүниетанымын көрсету

  • Код ON7

    Берілген химиялық, электрохимиялық, биохимиялық, фармацевтикалық, мұнайхимиялық, аналитикалық және сараптамалық тапсырмаларды, көмірсутек шикізатын дайындау мен өңдеуде реагенттерді қолданудың нақты техникалық міндеттерін шешу

  • Код ON4

    Табиғи және техногендік жүйелердің дамуы мен қызмет етуінің химиялық заңдылықтарының теориялық негіздерін ашу

  • Код ON1

    Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын түсіну, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынастың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру, интеллектуалдық, моральдық-адамгершілік, мәдени, коммуникативтік, ұйымдастыру-басқару дағдыларын дамытуға ұмтылу

  • Код ON3

    Қазіргі әлемнің көп түрлілігімен байланыстыра отырып, мәдениеттің, діннің, адамның тіршілігінің тұтас дүниетанымын қалыптастыру.

  • Код ON5

    Жалпы және органикалық химияның негізгі заңдылықтарын, олардың сипаттамаларын, организмдер құрамын, органикалық қосылыстардың кластары мен типтерін қарастыру

  • Код ON8

    Қоршаған орта нысандарының химиялық қасиеттерінің құрамын анықтау үрдістері және экологиялық құбылыстардың химиялық негіздерін қарастыру.

  • Код ON2

    Білім берудегі басқару қызметінің мәнін көрсету, елдегі инклюзивті оқытуды дамыту, психологиялық үрдістерді, педагогикалық мектептерді ажырату, цифрлық білім беру технологияларын қолдану арқылы қашықтықтан оқыту жағдайында оқу процесін құрудың практикалық тәжірибесін қөрсету; білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу процесінің педагогикалық және дидактикалық принциптері арасындағы байланысты жіктеу, орнату

  • Код ON9

    Химияның негізгі курстарынан (бейорганикалық, аналитикалық, органикалық, физикалық және кванттық химия, химиялық технология, макромолекулалық қосылыстар химиясы) күрделіліктің проблемаларын шешіңіз.

  • Код ON10

    Химияны оқытуда инновациялық технологияларды, студенттердің химиялық ойлауын, табиғи-ғылыми дүниетанымын дамыт

  • Код ON11

    Химиялық реагенттермен және физикалық қондырғылармен зертханалық жұмыстарды зертханалық жағдайда қауіпсіздік және еңбек қорғау (OSH) талаптарына сәйкес қауіпсіздік стандарттарына сәйкес жүргізу

Top