Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02314 Орыс филологиясы в Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Студенттердің кәсіби қызметін жүзеге асыру үшін қажетті жеке қасиеттерін дамыту, жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді қалыптастыру. "Филология" мамандығының білім беру бағдарламасының мақсаты - білім алушылардың оқу жетістіктерін өлшеудің бірыңғай шкаласы мен қондырғыларын анықтау, терең мәдени білім деңгейі, жан-жақты білімі бар мамандарды даярлау бойынша бірыңғай халықаралық білім беру кеңістігінде білімді бақылау және бағалау әдістерінің құрамын қалыптастыру және анықтау. "Филология" мамандығына қатысы бар студенттердің білімі, біліктілігі, дағдылары анықталады, оның түпкі мақсаты құзыреттілік түрінде анықталады. Оқытудың ғылыми-әдістемелік негізі келесі түрде қорытындыланады: оқу процесінде студенттердің танымдық білімдері мен дағдыларын өзара байланысты дамыту арқылы құзыреттілікті қалыптастыру негізделеді. Осы ұстанымдардан студенттердің білім нәтижелері әлеуметтік-тұлғалық құзыреттер арқылы негізделеді.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
  • XI-XVII ғасырлардағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    "XI-XVIII ғасырлардағы орыс әдебиетінің тарихы" курсы "жаңа" дәуірдегі орыс әдебиетінің тарихын зерделеуді бастайды. Курстың бағдарламасында XI-XVIII ғасырлардағы а сөз тіркестерін әртүрлі аксиологиялық жүйелер, соның ішінде құқықтық-державалық модельдер тұрғысынан ұғынуды ұсынатын Қазіргі әдебиеттанудың үрдістерін есепке ала отырып, дәуірдің әдеби өмірінің аса маңызды құбылыстары көрсетілген. Бағдарлама кезеңнің негізгі тарихи-әдеби фактілерін, неғұрлым өнімді жанрлық-стильдік модельдерді қарауды көздейді. "XI-XVIII ғ.орыс әдебиетінің тарихы" курсы ХVШ Ғ. орыс әдебиетінің бірегейлігі мен өзіндік ерекшелігін анықтауды; ХVШ Ғ. кейінгі дәуірдегі ауызша өнердің зор әсерін анықтауды; студенттерге ХVШ ғ. қазіргі заманғы оқырманның ХVШ Ғ. мәтіндерін қабылдауы үшін қиын сұлулықты ашуға көмектеседі. Қазіргі әдебиеттанудың талаптарын ескере отырып, көркем мәтіндерді өз бетінше талдай білу..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
    Несиелер: 4

    Пән жеке тұлғаның білім беру мүдделерін қамтамасыз етеді осы ОПП бойынша оқитын студент: туралы түсініктерді қалыптастыру орыс тілінің морфологиялық тілі; - әдістер туралы білім алу лингвистикалық зерттеулер грамматика саласы; - грамматикалық формаларды талдау дағдыларын қалыптастыру. Пән бітірушілердің талаптарын қанағаттандырады осы ОПП бойынша университеттің "пәнінің Орыс тілі» бейіндік мектеп деңгейінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 2

    Құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен мәні, сондай-ақ құқықтық қатынастарды реттеудің құқықтық механизмдері, құқықтық қатынастарда жауапкершілікті қолдану тәртібі. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарына қатысты моральдық және құқықтық жауапкершілікті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XIX ғасырдың ,бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 3

    Бұл курсты оқу әдеби процестің негізгі заңдылықтарын (күрес, қатар өмір сүру және әр түрлі бағыттағы өзара іс – қимыл, полемика, сабақтастық және т.б.), әдебиеттің өзара іс – әрекетін анықтауға мүмкіндік береді. Әдебиеттік пәндердің барлық кешенін – негізгі және көмекші пәндерді оқуға дайындық жүзеге асырылады, көркем шығарманы талдау тәсілдері меңгеріледі және жетілдіріледі. Пәннің міндеттері: Оқыту мақсаты-студенттерді заманмен және бір-бірімен байланысты тиісті кезеңдегі орыс жазушыларының өмірбаянымен және шығармаларымен таныстыру; эстетикалық және идеялық дамудың жетекші үрдістерін суреттеу; оқытылатын жазушылардың шығармашылығында көрсетілген орыс әдебиетінің негізгі ұлттық ерекшеліктерін көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нарықтық экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Экономика негіздері- экономикалық процестер, экономикалық заңдар, санаттар, өндіріс, бөлу, алмасу, материалдық игіліктерді тұтыну деңгейіндегі қоғамдағы қатынастар туралы білім жүйесі. Курс кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың принциптері, әдістері, шарттары мен формаларын зерттейді. Кәсіпкерлік қызметтің негізгі элементтерімен, коммерциялық мәмілелерді ұйымдастырумен, қоғамдағы бизнестің қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеумен байланысты мәселелер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі және экология негіздері
    Несиелер: 2

    Табиғатты пайдалану, төтенше жағдайлар, азаматтық қорғаныс қарқындылығы жағдайында өмір сүру қауіпсіздігінің, экологияның негізгі ұғымдарын, қазіргі заманғы өркениет мәселелерін және адамның шаруашылық және басқа да қызметінің экологиялық салдарларын зерттеу. Қоршаған ортаның әртүрлі факторларынан халықты қорғаудың принциптері мен тәсілдерін, тіршілік қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық және құқықтық актілерді ашу. Қоршаған ортаны және биологиялық ресурстарды сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде орыс фольклоры туралы жалпы түсінік қалыптастыруға, олардың орыс мәдениетінің эстетикалық және рухани тәжірибесін ұғынуына ықпал етуге, әлемдік және ұлттық мәдениет жүйесіндегі орыс халық шығармашылығының рөлі, орны мен маңызын түсінуге тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тідінің лексикология мен фразеологиясы
    Несиелер: 3

    "Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы" пәні Білім берудегі орталық орындардың бірі болып табылады студент-филолог, себебі болашақ орыс тілі мен әдебиеті оқытушыларының лингвистикалық құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді дамытудың негізгі заңдылықтарымен және сонымен қатар, оның диахроникалық қалыптасуының кейбір ерекшеліктерін ескере отырып, орыс тілінің сөздік құрамының синхронды деңгейде жұмыс істеуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ(орыс) тіл
    Несиелер: 3

    Кәсіби қызмет пен қарым-қатынас, кәсіби сала, кәсібилік, кәсіптік сөйлеу, маманның кәсіптік мәдениетінің құрамдас бөлігі, тіл деңгейінің прагматикалық бөліктері - сөз, тіл, сөйлемдер, мәтін, эмоционалдық және стилистикалық бояулармен сөйлеу және т.б. басқалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Курсты оқып-үйрену барысында лингвистика тарихы, негізгі бағыттары мен бағыттары, лингвистикадағы қазіргі заманғы тенденциялар мен көзқарастар, тіл үйрену әдістемесі, салыстырмалы тарихи әдіс, лингвистикадағы шетелдік түсініктер, негізгі түсініктер мен лингвистикалық терминологиялардың лингвистикалық жүйесімен танысу, құрылымдық, жүйелік, когнитивтік тіл, тілдік сезім қалыптастыру, сондай-ақ студенттердің тілдік талдау дағдыларын пайдалану мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орыс тілін оқыту әдістемесі (МПРЯ) – оқытудың мазмұнын, принциптерін, әдістері мен тәсілдерін, жеке пәнді меңгеру заңдылықтарын анықтайтын педагогикаға қатысты жеке ғылым. Әдістеме пәні-оқу мазмұнын, тілдік материалды, тілдік және сөйлеу іскерліктерін, мұғалімнің оқу материалын іріктеу және беру жөніндегі қызметін және оқушылардың қызметін, оның ішінде өзіндік және шығармашылық еңбегін қамтитын оқыту процесі. Оқыту нәтижесі-орыс тілінен берік, саналы, жан-жақты білім, білік және дағды (ЗУН).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл білімінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеруге бағытталған пән-студенттерді лингвистика саласында өзіндік зерттеулер жүргізуге және оқушылардың оқу-зерттеу қызметін басқаруға дайындау. осылайша, олардың коммуникативтік құзыреттіліктің құрамдас бөлігінің бірі ретінде қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    "Ежелгі Орыс әдебиеті" пәні-тарихи-әдеби курс студенттерді орыс әдебиеті тарихының маңызды кезеңдерінің бірімен таныстырады. жеті ғасырды қамтитын. Орыс әдебиетінің тарихы онда ең ірі құбылыстардың бірі ретінде қарастырылады. орыс халқының тарихы жүйелі дамуы бірқатар дәйекті өзгерістер, жалпы мәдени және тарихи факторлар. "Древнерусская әдебиет " кафедрасы студенттерді осы кезеңдегі негізгі әдебиеттер ежелгі әдебиет, жанрлық жүйенің ерекшеліктері, ежелгі мәтіндердің болмысы мен зерттелуі. Бұл курс орыс әдеби тарихының басы болып табылады, ол көмектеседі ғылыми әдістермен танысуды көздейді тиісті фактілер мен құбылыстарды дұрыс қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Пән филолог-студенттерді орыс тілінің фонетикалық деңгейінің негізгі бірліктерімен, фонетика және фонологияның маңызды түсініктерімен, ғылыми ережелерімен, жалпы заңдылықтар мен спецификалық ерекшеліктердің сипаттарымен, қазіргі заманғы идеялармен және қорытындылармен таныстыруға бағытталған; студенттердің фонетикалық деңгей бірліктерін кәсіби талдауға қабілетін қалыптастыру; студенттерді оқыту және оқыту пәні ретінде тілді саналы, филологиялық меңгеруге, сонымен қатар өзіндік зерттеу жұмысына дайындау.; оқушылардың орыс тілінің фонетикалық жүйесін меңгеру және меңгеру көмегімен тілдік ойлау мен олардың тілдік құзыреттілігін (тіл сезімін) қалыптастыруға ықпал етуді үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Әдебиетті оқыту әдістемесі" пәні болашақ мұғалім-сөздіктерде методиканың жоғары оқу орнының тұжырымдамалық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі мектеп жағдайында практикалық іс-әрекет үшін қажетті білім жүйесін, кәсіби іскерліктер мен дағдыларды беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Стилистика және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән төмендегі мәселелерді оқытады: - стилистика және сөйлеу мәдениеті, сөйлеу нормалары; - тіл мәдениетінің формалары, тіл мәдениетінің формасы туралы ғылыми көзқарас, сөйлеу мәдениеті, негізгі салалар туралы сөз; - тіл мәдениеті туралы түсінік;; - функционалды стилистика; - лингвистикалық стилистика және негізгі ұғымдар, функционалды стильдер мен тілдік белгілердің стилистикалық ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 3

    Балалар әдебиеті-бұл балалар үшін олардың дамуының психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып арнайы жасалған шығармалар кешені. Тұрмыста балалар оқитын барлық кітаптар Балалар әдебиеті болып саналады. Балалар әдебиеті-бастапқыда балаларға арналған әдебиет тарихын, сондай-ақ балаларға арналмаған әдебиетті оқитын пән, бірақ уақыт өте келе балалар оқу ортасына қосылады. Балалар үшін-Айболит, Корней Чуковский, ал балалар оқуы аясында - Робинзон Крузо (қызықты оқиғалы сюжет бар). Балалар әдебиеті балаларға арналған жазбаша шығармалардың жиынтығы ретінде орыс тілінде 16 в пайда болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнмен танысу барысында әдебиеттің көркемдік ерекшеліктері, өнер туындысы, тақырыптар мен идеялардың бірлігі, композиция мен сюжет, жұмыс тілі, әдебиет, негізгі әдебиет, тақырып пен идеяның бірлігі проблемалары, композициясы мен сюжеті, жұмыстың тілі, поэзия негіздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі балалар әдебиетінің поэтикасы
    Несиелер: 3

    Пән балалар әдебиетінің поэтикасы туралы түсініктерді тереңдетуге бағытталған. "Қазіргі балалар әдебиетінің даму тенденциялары" пәні студенттердің отандық және шетелдік балалар әдебиетінің даму үрдісін түсінуіне ықпал етеді. Мәтініндегі әдебиет қазіргі заманғы мектеп үшін ең жақсы және ең қолайлы шығармалармен таныстырады, балаларға арналған, және сонымен қатар, оқушылардың эстетикалық талғамын тәрбиелеуге ықпал етеді. Пәннің құрылымы Сондай-ақ балаларға арналған әдебиеттің педагогикалық әлеуеті. Курс құрылымының негізіне хронологиялық және балалар әдебиетін оқытудың проблемалық-тақырыптық принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Курсты оқып-үйрену барысында А1, А2, В1 оқушыларына негізгі тілдік құзыреттілікке қол жеткізуге бағытталған негізгі лексикон тақырыптарын қамту англицерлермен еркін сөйлесуге мүмкіндік береді, ағылшын тілін / американдықты еркін қабылдауға мүмкіндік беретін тиісті деңгейдегі мәтіндерді оқуға, түсінуге, аударуға мүмкіндік береді. тыңдауға және естіген материалдардың мазмұнын жаңғыртуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фонетикалық зерттеулердің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді отандық және шетелдік ғылыми ой мұрасымен, өзекті фонетикалық зерттеулердің негізгі бағыттары мен бөлімдерімен, сондай-ақ фонетикалық талдау әдістерімен таныстыруға бағытталған. Курстың міндеттері 1. студенттерді әртүрлі фонетикалық теориялардың негізгі ұғымдарымен және эксперименталды материалды зерттеудің фонетикалық әдістерімен таныстыру; 2. әр түрлі авторлармен анықталатын факторлар мен заңдылықтардың алуан түрлілігін көрсету; 3. қазіргі ғылым үшін аса өзекті болып табылатын мәселелер шеңберін көрсету және оларды ұғыну мен шешудің кейбір ықтимал жолдарын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өлең теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру барысында студенттер поэтикалық шығармалар мазмұнының ерекшеліктерімен, өлеңнің теориялық аспектілерімен танысады; қазіргі күнге дейін өлең теориясының дамуы мен қалыптасуы туралы біледі, қазіргі поэзияны жан-жақты зерттеу және Абайдың қазақ өлеңіне қосқан үлесі бсараланады. Студенттер өлеңді талдаудың ғылыми принциптерін, өлеңді құраудың тілдік тәсілдерін, халық поэзиясының тілін, өлең құрылымын, әдебиеттегі өлең құрылысының жүйесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында ауызша сөйлеуді меңгеру, ауызекі сөйлеуде ойды шебер құру және көпшілік алдында сөйлеуді білу – бүгінгі таңда заманауи адамның өзекті қажеттіліктерінің бірі болып табылады. "Шешендік өнер" курсы болашақ маманның филологретіндегі мәдениетін қалыптастыруға ықпал ететін білім беру үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады. Шешендік сөз өнері маманның кәсіби дайындығын, тілдік, ақпараттық материалдарды меңгеруін байқатады, сондай-ақ басқа адамдармен, аудиториямен, тыңдаушылармен еркін қарым-қатынасқа бейімділігін дамытады. Оқыту барысында қазақ шешендік өнерінің көптеген материалдары меңгертіледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдағы шетел әдебиеті
    Несиелер: 3

    Курс институт шығаратын маманға көмек көрсетуге бағытталған. оның негізгі міндеттері - көркем шығармаларды жасау бойынша жеке шығармашылық жұмыста әдеби-сыни және зерттеушілік филология еңбектерінің сөздігі; баспалар мен газеттер мен журналдардың редакцияларындағы, радио мен теледидардағы, интернет желісінің мамандандырылған сайттарындағы жұмыста; білім беру мекемелеріндегі жұмыста; әдеби агент, театрдағы әдеби бөлім меңгерушілерімен жұмыста. мекемелерінде - кеңейту арқылы оның білімі мен ой-өрісін тарихы сондай-ақ әдебиетті терең түсінуді тереңдету арқылы көркем шығарманың құрылымы және әдеби олардың тарихи дамуындағы тәсілдер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этнолингвистика
    Несиелер: 4

    Осы пәнді оқу барысында мынандай мәселелер қарастырылады: - даму және қалыптасу тарихы; - тіл біліміндегі этнолингвистикалық ғылым; -этнолингвистика және ерекшеліктері; этнолингвистикалық арналар; - этнолингвистика және зерттеу объектілерінің мақсаты-мүдделері; -этимология, терминология, лексикология; - лексика-семантикалық тақырыптар, стильдер, олардың ұлттық-мәдени ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Нормативті орыс тілі
    Несиелер: 6

    Норма-орталық лингвистикалық ұғымдардың бірі. Көбінесе бұл термин "әдеби норма" үйлесімінде қолданылады және бұқаралық ақпарат құралдарында, ғылым мен білім беруде, дипломатияда, заң шығарушылық пен заңнамада, іс жүргізуде және сот ісін жүргізуде және басқа да "әлеуметтік маңызды", көпшілік алдында қарым - қатынас салаларында қолданылатын тіл түрлеріне қолданылады. Бірақ норма туралы және аумақтық диалектке немесе әлеуметтік жаргонға қатысты айтуға болады. Осылайша, лингвистер норма термині екі мағынада қолданылады — кең және тар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің орфографиясы
    Несиелер: 6

    Пән мазмұны қазіргі орыс тілі курсын ұштастыра отырып, орыс тілін практикалық меңгерумен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды, барлық лингвистикалық пәндер. Оқыту объектісі ретінде бұл курста сөйлеу қызметі болады, ал оның түпкі мақсаты сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде орыс тілін еркін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 19 ғасырдың Орыс әдебиетінің сыны
    Несиелер: 5

    Курс XIX ғасырдың Ресей тарихының негізгі оқиғаларын және олардың орыс көркем әдебиеті мен әдеби сынындағы көрінісін; – XIX ғасырдың орыс әдеби сынының эволюциясының тарихын; – XVIII–XIX ғасырлардағы орыс әдеби сынының негізгі ұғымдары мен категорияларын білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы
    Несиелер: 4

    Сөзжасам орыс тілі бойынша оқу бағдарламасында маңызды тақырып болып табылады. Ол морфологияның барлық тақырыптарын қамтиды және тілдің көптеген құбылыстарын түсіну үшін үлкен маңызға ие. Сөзжасам-тілді байытудың негізгі құралы. Демек, сөзжасамды зерттей отырып, сөздікті толтырудың жолдары мен құралдарын қадағалаймыз. Сөзжасам әдетте тілде бар сөзжасам элементтері (морфемалар) қатысады. Бұл бізге жаңа немесе белгісіз сөздердің мәнін жылдам және терең ашуға мүмкіндік береді. Демек, сөз құрастыруды үйрену сөздің морфологиялық құрылымының проблемаларымен, тілдің сөздік құрамын толықтыру жолдарымен тығыз байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілінің күрделі сөйлемінің пунктуациясы
    Несиелер: 5

    Орфографиялық зеректікті, пунктуациялық сауатты-лықты, мәтінді құрастыру дағдыларын қалыптастыру, лингвистикалық біліктерді практикалық пайдалану емтихандарға дайындалу үшін ғана емес, сонымен қатар орыс тілін жақсы білмей табысқа жету мүмкін емес бітірушілердің одан әрі іс-әрекеті үшін де маңызды. Пән бағытталған - Орыс пунктуациясы, синтаксисі бойынша терең білім беру; - лингвистикалық білімді тереңдету, лингвистиканың ғылым ретінде сабақтарына қызығушылығын дамыту; - оқушылардың сөйлеу мәдениетін арттыру; эстетикалық талғамды қалыптастыру; - оқу құралдарымен, сөздіктермен, көздермен жұмыс істей білуді жетілдіру; - орфография мен пунктуацияның күрделі жағдайларын меңгеру кезінде оқушылардың жеке, топтық, ұжымдық іс-әрекеттерін оңтайлы үйлестіру. - теориялық білімді практикада қолдана білуді дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс маңызды методологиялық міндетті шешуге арналған, оның мәні студенттердің филология факультетінде оқу барысында әртүрлі әдебиеттанушылық пәндерді оқып-үйренуі кезінде алған білімдерін жүйелендіруден тұрады. Осы курс аясында студенттер көркем әдебиетті шығармашылық қызметтің ерекше түрі ретінде, яғни әдіснамалық тұрғыдан зерттейді. "Әдебиет теориясы" курсының тыңдармандары әдебиеттану категорияларының мәнін түсініп, осы категорияларды қазіргі заманғы түсінуге, әдебиеттанудың негізгі мәселелерін түсінуге жақындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тіліннің пунктуациясы
    Несиелер: 5

    Пән мәтін мазмұнының мөлдірлігін және оның құрылымының айқындығын беретін белгі жүйесі ретінде пунктуацияны еркін меңгеруді қалыптастыруға, орыс тілінің пунктуациялық жүйесінің қалыптасуын, оның қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларын акцентпен зерделеуге бағытталған; практикалық қызметте қажетті алған білімдерін қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс әдебиет сынының тарихы
    Несиелер: 5

    Пән орыс әдебиеті тарихының ғылыми-көркем құрамдас бөлігі ретінде орыс сынының тұтас түсінігін беруге бағытталған, оны меңгеру болашақ педагогке оның кәсіби қызметінің мақсаттары мен міндеттерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Пәннің міндеттері: • орыс әдебиетіндегі идеялық күресті (көркем, философиялық, саяси) бейнелейтін орыс сыни ойының қалыптасуын орыс классикалық әдебиетінің шығармаларына әртүрлі көзқарастарды салыстыру арқылы дәйекті қарастыру.; * орыс сыни, орыс философиялық және орыс социологиялық ойының өзара тығыз байланысына назар аудару, оны түсіну әдебиет, тарих және қоғамтану сабақтарында жан-жақты тарихи-мәдени, тарихи-әдеби білім беруді қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің жай сөйлемдерінің синтаксисі
    Несиелер: 3

    "Қазіргі орыс тілінің қарапайым сөйлем синтаксисі" курсы - болашақ сөздік-мұғалімдердің кәсіби дайындығын анықтайтын арнайы пән. Осы оқу курсының мазмұнында синтаксис бірлігін тілдің жоғары деңгейі — синтаксис, сөз тіркесі, қарапайым сөйлем ретінде қарастырады. Оны зерттеу барысында негізгі синтаксистік ұғымдар қарастырылады: синтаксистік бірліктер жүйесі, синтаксистік қатынастар және олардың арасындағы байланыстар. Мақсаты: құрылымдық, семантикалық, номинативті, логикалық, коммуникативтік аспектілердің жүйелік, функционалдық және құрылымдық – семантикалық тәсілдерге сүйене отырып өзара байланысында орыс тілінің синтаксистік жүйесін - бірліктерді, қарым-қатынас пен байланысты оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілінің тарихи грамматикасы
    Несиелер: 6

    Курс славян мәдениетінің тілдік аспектілерімен студенттерді таныстыруға бағытталған. Тарихи грамматиканың басқалармен байланысы ғылымдармен. Тілдің тарихи дамуын оқытудың негізгі көздері. Жазба ескерткіштерінің түрлері және олардың тіл тарихын қайта құру үшін маңызы. Тілді тарихи оқытудың негізгі әдістері. Тіл білімінде Салыстырмалы-тарихи әдіс. Отандық тілтанушылардың еңбектерінде орыс тілі тарихының негізгі мәселелерін әзірлеу. Проблема орыс тілі тарихын кезеңдеу. Халық тарихына байланысты орыс тілінің білімі мен дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәтін семантикасы
    Несиелер: 5

    "Мәтін семантикасы" пәнін меңгеру мақсаты студенттерді ғылыми білімнің қазіргі интегралды парадигмасы аясында мәтін семантикасының теориялық және әдіснамалық мәселелерімен таныстыру, мәтін теориясының негізгі ережелерін қарастыру, типологияны анықтау критерийлерін үйрету. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер мәтін лингвистикасы теориясының негіздерін біледі, берілген міндетке сәйкес мәтіндерді талдай алады, мәтіннің белгілерін, оның түрін және т. б. анықтау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ежелгі славян тілі
    Несиелер: 6

    "Көне славян тілі" пәні оқытылатын шетел тілдерінің грамматикасы мен лексикасымен салыстыруда классикалық тілдің грамматика жүйесін меңгеруге, жаңа тілдердің сөздік құрамын және интернационалдық терминологияны қалыптастыруда нәтижелі лексиканы меңгеруге, жалпы лингвистикалық ой-өрісін кеңейтуге, ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі шет тілдерін және басқа да филологиялық пәндерді табысты меңгеруді қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі жүйелі тілдер (классикалық және жаңа) фактілерін салыстырмалы талдау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу антикалық әдебиет, Ежелгі әлем әдебиеті, орта ғасыр әдебиеті, халық шығармашылығы, әлемдік мәдениет тарихындағы Қайта өрлеу дәуірінің әдебиеті, сондай-ақ бағдарламалық шығармаларды талдау сияқты тақырыптарды ұғынуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 20 ғысыр Орыс әдебиеті (2- жыртысы)
    Несиелер: 5

    Курс Жаңа орыс көркем әдебиеті бойынша тереңдетілген білімді, сонымен қатар ол бойынша аса маңызды теориялық және сыни жұмыстарды ұсынады; 20 ғасырдың 2-ші жартысындағы және 20-21 ғасырлар аралығындағы тарихи-мәдени контекстегі әдеби процестің ерекшеліктері мен заңдылықтарымен таныстыру; олардың кәсіби білімін жандандыру және дамыту; өзіндік әдеби талдау дағдыларын бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән мәдениеттанушы-студенттердің біртұтас Генезис, даму және әлемдік мен жанрлардың динамикасы туралы, әлемдік әдебиеттің түрлі дәуірлерінің эстетикалық-әдеби ізденістері туралы, ұлттық әдеби парадигмалардың алуан түрлілігі мен көркем әлемдердің бірегейлігі туралы ең жарқын жазушылық даралықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кеңес кезеңініндегі орыс әдебиет тарихы
    Несиелер: 5

    "ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы (Кеңестік кезең)"курсы. Екіншіден, ХХ ғасырдың орыс әдебиетінің жалпы массивіне эмигрант әдебиеті қосылады: қазіргі кезде іргелі түсініктермен мәтіндерді қарқынды жариялау ХХ ғасырдың жалпы мәдени өрісіндегі осы әдебиет ағынының орны мен мәнін ұғындырудан озады.; үшіншіден, кеңес кезеңіндегі әдебиет туралы түсінік бұрын цензураға тыйым салынған немесе шетелде шығарылған" қайтарылған әдебиет " есебінен байытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Модернисттік әдебиет
    Несиелер: 6

    Пән бағытталған: модернистік әдебиет шығармаларын оқуға оқушылардың қызығу-шылығын және жағымды уәждемесін қалыптастыру; - студенттердің әдебиеттерді оқу пәні ретінде тереңдете және кеңірек зерделеуіне ықпал ету. - 20 ғасырдың әлемдік мәдениетінің дамуының негізгі кезеңдері туралы түсінік беру; - оқушыларды ең маңызды әдебиет шығармаларымен таныстыру; - аналитикалық оқу, көркем шығарманы интерпретациялау біліктерін жетілдіру және дамыту; - оқушылардың оқу дербестігін және әлеуетті шығармашылық қабілеттерін дамыту;; - шетелдік және отандық авторлардың шығармаларының гуманизмі мысалында адамгершілік идеалдарын қалыптастыруға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем мәтінді филологиялық талдау
    Несиелер: 5

    Дисциплина «Филологический анализ текста» способствует повышению общефилологической подготовки студентов и усилению ее профессиональной направленности. Будущий специалист-филолог должен знать базовые принципы построения художественных текстов,самостоятельно интерпретировать заложенные скрытые смыслы квалифицированно оценивать степень адекватности интерпретации,предложенной другой языковой личностью.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 20 ғысыр Орыс әдебиеті (1- жыртысы)
    Несиелер: 6

    Пән орыс әдебиетінің (1900-1930-е) дамуын, қоғамның әлеуметтік-саяси өмірімен, ғылыми-техникалық революцияның табыстарымен, әдебиет пен өнердің ерекше өрлеуімен сипатталатын кезеңдерді (1900-1930-е) зерттеуді көздейді. 1920-1930 жылдардағы Проза сол кезде қоғамдық зейіннің ортасында болған жазушылардың есімдерімен берілген, олардың шығармалары қайталанбас уақыт өрнегін береді (А. Серафимович, Л. Сейфуллин, Д. Фурманов және т.б.). Орыс әдебиетінің мақтанышы болып табылатын және әлемдік мойындалған аса құнды және маңызды шығармаларды жасаған жазушылардың шығармашылығы туралы сөз кейінгі дәрістерде (М. Горький, М. А. Булгаков, А. П. Платонов және т.б.), онда сол кездегі әдебиеттің бетін анықтаған шығармалардың талдауы бар. "1920-1930 жылдардағы Поэзия" дәрістік материалына 1910 жылдардағы поэтикалық процесс туралы материал енгізілген, онсыз осы жылдардың поэтикалық жағдайына бағдарлау қиын болар еді – В. Маяковский, С. Есениннің шығармашылығы талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәтін синтаксисы
    Несиелер: 5

    Пән келесі тақырыптарды оқытады: мәтінді оқытудағы аспектілер. Курстың пәні, мақсаты және міндеттері. Туралы түсінік мәтінде. Мәтіннің көпаспектілігі. Мәтінді тілдік қарым-қатынас жүзеге асырылатын жоғары тәртіптің динамикалық коммуникативтік бірлігі ретінде анықтау. Мәтінді оқытудағы функционалдық аспект. Мәтін сөйлеу әрекетінің өнімі ретінде, білдіру жоспары мен мазмұн жоспарының өзара іс-қимылының нәтижесі ретінде. Мәтінді зерттеудің прагматикалық аспектісі. Коммуникативтік ниет және мәтінді коммуникативтік орнату. Мәтіннің коммуникативтік құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фонология сингормонизмі
    Несиелер: 5

    Фонология-бұл лингвистикалық пән, ол ең аз дыбыс кесінділерін олардың қызметі тұрғысынан зерттейді. Фонология-фонетиканың теориялық бөлімі. Фонетика мен фонологияның жалпы зерттеу пәні бар. Олар қысқа дыбыстық сегменттерді зерттейді, бірақ оларды әртүрлі тұрғыдан зерттейді. Дыбыстың сапалы табиғатын, оның функциясын зерттейтін фонологиялық аспектісі оны фонем ретінде көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаңа технологиялар бойынша орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс сабақтың күнтізбелік, тақырыптық жоспарын құру әдістемесі сияқты бөлімдерді оқытуды қарастырады. Студенттер орыс тілін оқыту әдістемесінің теориялық - әдіснамалық негіздерін, мектепте орыс тілінің жекелеген бөлімдерін оқытудың теориялық және практикалық ерекшеліктерін меңгереді, студенттерде оқу-әдістемелік құралдарды талдау, бағалау, қажетті әдістемелік құралдарды таңдау дағдылары қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Көркем мәтінді лингвистикалық талдау-лингвистикалық пәндердің барлық циклін аяқтайтын курс. Ол студенттерге бұрын алған білімдерін жүйелеуге және олардың мектепте көркем шығармалармен жұмыс істеу қажеттілігін түсінуге көмектеседі. Бұл курс көркем шығарма тілінің артықшылықтары мен кемшіліктерін өз бетінше бағалай алатын, тілдің жақсы сезіміне ие және болашақ оқушыларда осы сезімді тәрбиелеуге қабілетті көркем талғамы бар сауатты сөз тіркестерін дайындауға ықпал етеді. Көркем мәтінді қабылдау қажет. Осы мақсатта сөздің осы түрі үшін бар мазмұнды білдірудің жалпы заңдарымен танысу керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Морфонология
    Несиелер: 5

    .Пән морфонологиямен бір-бірімен қосылғанда сөздің морфемдік құрылымы компоненттерінің (негіздері мен форманттары) түрленуінің заңдылықтары туралы ғылым ретінде таныстырады. Морфонологиялық түрленудің басқа түрлерінен айырмашылығы: фонетикалық кезектесу және лексикалық-фонетикалық ду блетность. Морфонологиялық позиция және оның фонетикалық позициядан айырмашылығы. Морфонологиялық түрлену функциялары. Орыс тілінде морфонологиялық түрленудің негізгі түрлері: фонмен кезектестіру, негіздердің (соққысыз және соқпалы, "өсірілген" және "өсірілген") және форманттардың варианттарының көбеюі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Функционалды лингвистика
    Несиелер: 5

    Курсты оқыған кезде, студенттер қазіргі кезеңде лингвистиканың дамуы туралы білуі керек. Түрлі ғылыми сипаттама, мектептер, үрдістер және т.б. зерттеу бағыттары қарастырылады. Перспективалы бағыттарының бірі функционалдық лингвистика болып табылады. Функционализм жалпы ғылыми парадигма ретінде және ол нысанды, оның ішінде өзара іс-қимыл және байланыс-бабына ортақ, әдіснамалық және кейбір философиялық жұмыстарды зерттейді. Дәл жүгіну адам факторына жаңа позициялардан тілдік талдауға мүмкіндік берді және тілді объект ретінде бағалауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтін лингвистикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты - қазақ тілінің семантикасын оқу, сөздің құрылымы мен мазмұнын зерттеу, когнитология теориясының негіздері, ұғымдар мен таным жүйесінің байланысы, тілдік ұғымдарды, ұғымдық аспектімен байланысты ғылыми еңбектерді игеру мүмкіндіктері, концептуалды көзқарастарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің күрделі сөйлемінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Қазіргі орыс тілінің күрделі сөйлемінің синтаксисі Синтаксис-бұл тілдің синтаксистік құрылысын, синтаксистік бірліктердің құрылысы мен мәнін көрсететін грамматика бөлімі. Грамматиканы морфологияға және синтаксиске бөлу зерттелетін объектілердің ең мәнімен анықталады. Морфология сөздердің мағынасы мен формаларын ішкі қарама-қарсы қою элементтері ретінде зерттейді; басқа сөздік формалармен ұштастыра пайда болатын сөздік формалардың мәндері, сөз тіркесімі заңдарымен анықталатын мәндер және сөйлемдер сөйлемдерін құру синтаксис пәні болып табылады. Синтаксис тілдің Синтаксистік құрылымы туралы ғылым ретінде синтаксистік бірліктердің жүйесін, олардың арасындағы байланыс пен қарым-қатынасты құруға және көрсетуге мүмкіндік береді, олардан және олардың қалай құрастырылады, синтаксистік бірліктерге компоненттер (элементтер) қандай құралдармен қосылады. Синтаксистің негізгі ұғымдары-синтаксистік бірліктер, синтаксистік қатынастар, синтаксистік байланыстар (және байланыс құралдары) және грамматикалық (синтаксистік) семантика туралы түсінік. Пәннің мақсаты - филолог-мамандардың болашақ кәсіби қызметінде қажетті теориялық білімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Типологиялық тіл білімі
    Несиелер: 5

    Курс пәні тіл білімінің жетекші бағыттарының бірі-лингвистикалық типология болып табылады. Ғылыми білімнің бұл саласы табиғи тілде мүмкін және мүмкін емес деген сұрақтарға жауап береді. тіларалық түрлену параметрлері. Пәнді оқытудың мақсаты негізгі ұғымдармен танысу болып табылады. қазіргі салыстырмалы лингвистиканың идеялары мен әдістерімен, грамматикалық құбылыстардың қатарын талқылау.Пәнді оқытудың міндеттері: студенттерді тілдерді типологиялық оқыту саласындағы маңызды жетістіктермен таныстыру.; типологиялық тәсілдердің даму тарихын зерттеу • * заманауи типологияда қолданылатын әдістер жиынтығын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта Азия және Қазақстан әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән Орта Азия және Қазақстан халықтарының ХІХ ғ. екінші жартысындағы әдебиеті мен фольклорының дамуын қарастыруға бағыт-талған. Осы әдеби-қоғамдық бағыттың ерекшелігі мен ерекшеліктері Каспий теңізінен батыста Қытаймен шекараға дейін және солтүстікте Арал-Ертіс су бөлігінен оңтүстіктегі Иран мен Ауғанстанмен шекараға дейін үлкен кеңістікті мекендеген халықтардың тарихи тағдырларында қатты бұрылыстармен байланысты болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқытудың инновациялық әдістемелері
    Несиелер: 5

    "Орыс тілін оқытудың инновациялық әдістері" курсы - болашақ орыс мұғалімінің инновациялық іс-әрекетке дайындығы: педагогикалық инноватиканың теориясы мен тәжірибесі туралы, лингводаактикада инновациялық әдістерді жүзеге асыру ерекшелігі туралы мәліметтермен қарулануы; болашақ педагог-сөзжасамда жаңа тұлғаны қабылдауға, кәсіпте шығармашылық тұрғыдан өзін-өзі жүзеге асыруға инновациялық дайындықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шәкәрімтану
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқып үйрену Шәкәрім Құдайбердиевтің өмірі мен шығармашылығымен, оның өлеңдері мен поэмаларымен танысуды қарастырады. Студенттер Ш. Құдайбердиевтің өмірі, Шәкәрім шығармашылығының тақырыптық ауқымдылығы, Шәкәрім шығармаларының ғылыми - тақырыптық бағыттары туралы мәліметтер алады.; Студенттер ақынның шығармашылығын, оның көркем ерекшеліктерін жан-жақты талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Оқытудың ақпараттық технологиялары - бұл арнайы техникалық ақпараттық құралдарды: дербес компьютер және оның бағдарламалары, аудио-, бейнетехника, Интернет пайдаланатын барлық технологиялар. Сабақта ақпараттық технологияларды қолдану-уақыт талабы, өйткені жиырма бірінші ғасыр-ақпараттық ғасыр. Мұғалімнің міндеті балаларға білім беру ғана емес, сонымен қатар оқушыларды білім алуға және оларды өз бетінше меңгеруге үйрету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орыс әдебиетін оқытудың инновациялық әдістемелері
    Несиелер: 6

    "Әдеби білім берудегі инновациялық үрдістер" пәнін меңгеру» "Әдебиетті оқытудың теориясы мен әдістемесі", " ауызша халық шығармашылығы", "ежелгі орыс әдебиеті", "XIX ғасырдың орыс әдебиеті", "XIX ғасырдың шетел әдебиеті"," XX ғасырдың орыс әдебиеті", "Шетел әдебиеті" ХХ ғасыр әдебиеті". Курспен танысу студент негізгі "әдебиеттану" пропедевтикалық теориялық курсындағы ұғымдар мен терминдер. Мектепте әдебиетті оқыту ерекшеліктерін анықтау мүмкін емес "Ресей тарихы", "мәдениеттану"курстарының материалдары. Себебі қазіргі мектепте жұмыс істеу туралы, онда пәнді оқу "Әдеби білім берудегі инновациялық үрдістер" студенттен, оның ішінде Техникалық сауаттылық, Меңгеру қазіргі заманғы ақпараттық технологиялармен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оқытудың жаңартылған мамұнының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бағдарламаның күтілетін нәтижелері оқушылардың қалай оқуға және соның салдарынан олардың құзыреттілігін көрсететін, оның ішінде сандық технологияларда дамыған сыни ойлауы бар тәуелсіз, ынталы, сенімді, жауапты тұлғалардың қалыптасуына оқыту дағдыларының қалыптасуы болып табылады. Бұған қол жеткізу үшін Мен өзімді бірінші кезекте қайта құру, өз ой-өрісін өзгерту, оқушылардың қызметін қажетті арнаға бағыттау керек еді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жаңа технологиялар бойынша орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курс бағдарламасы негізгі ұғымдарды, қалыптасу кезеңдерін, Заманауи педагогикалық технологиялардың орны мен рөлін, оның ішінде интерактивті әдістерді, болашақ маманның кәсіби құзыреттілігін, сондай-ақ кіші мектеп жасындағы балаларды дамыту мен тәрбиелеу туралы педагогикалық ғылымның ережелерін қамтиды. Болашақ маман Заманауи педагогикалық технологиялардың әртүрлілігі туралы білім негіздерін, кәсіби білімдерді меңгеруі және балаларды дамыту мен тәрбиелеудің дұрыс қойылымын қамтамасыз етуі тиіс. Бағдарлама теориялық білімді іске асыруға, кіші мектеп жасындағы балалармен жұмысты ұйымдастырудың практикалық дағдылары мен іскерл��ктерін жетілдіруге, сондай-ақ бастауыш білім беру баклавтарын кәсіби даярлау сапасын арттыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    қазіргі заманғы отандық, орыс және шетел тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы кәсіби құзыреттілікті кеңейту және тереңдету;

  • Код ON2

    қазіргі филологиядағы әртүрлі ғылыми мектептер өкілдерінің тілді, әдебиетті және мәдениет құбылыстарын зерттеуге әдіснамалық тәсілдердің көптігі мен алуан түрлілігі туралы түсінігін көрсету;

  • Код ON3

    гуманитарлық ойлауды әлеуметтік институттарды, үдерістер мен қарым-қатынасты басқару бойынша қазіргі заманғы маманның кәсіби мәдениетінің элементі ретінде әлеуметтік шындыққа, жалпы әлемге шығармашылық, сезімдік-бейнелі және көркемдік қарым-қатынастың әмбебап антропософиялық критерийлері негізінде дамыту;

  • Код ON4

    отандық және шетелдік тіл білімінің заманауи ғылыми теориялары мен концепцияларын Оқу, олардың қазіргі гуманитарлық ғылымдағы орнын анықтау;

  • Код ON5

    азаматтық қоғамның қалыптасуындағы эстетикалық сананың аксиологиялық (құндылық) мәртебесін арттыру, адамның құқықтары мен бостандықтарын, оның тілдік мәдениетін дамыту туралы түсінік қалыптастыру;

  • Код ON6

    оқушылардың көркем-эстетикалық қызметтің және оның жоғары формасы – өнердің, сондай-ақ тіл мен әдебиеттің мәнін, шығу тегі мен негізгі заңдарын түсінуін қамтамасыз ету;

  • Код ON7

    шешендік өнер, ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және логикалық ресімдеу дағдыларын меңгеру;

  • Код ON8

    әлемдік мәдениет жетістіктерінің контекстінде отандық әдебиет туындыларын сыни меңгеру және бағалау дағдыларын дамыту;

  • Код ON9

    әдебиет, мәдениет және өнер туындыларын кәсіби эстетикалық талдау қабілетін қалыптастыру;

  • Код ON10

    отандық және шетелдік әдебиет пен мәдениетті дамытудың заманауи процестерін талдауға қажетті эстетиканың онтологиялық, гносеологиялық және аксиологиялық аспектілерін ажырату;

  • Код ON11

    эстетикалық сана және іс-әрекет түрлерін, эстетикалық қажеттіліктерді, өнер түрлері мен жанрларын анықтау, жіктеу және сипаттау;

  • Код ON12

    жоғары әлеуметтік және эстетикалық құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына бейілділік таныту;

  • Код ON13

    эстетикалық рефлексияны тұрмыста, тұлғааралық және әлеуметтік өзара әрекеттестікте, қоғамдық мәдениетте, сондай-ақ педагогикалық қызметте сұлулықты қабылдау тәсілі ретінде жан-жақты көрсету;

  • Код ON14

    заманауи техникалық және бағдарламалық құралдарды, ақпараттық-коммуникативтік технологияларды мамандық бойынша оқыту және оқу кезінде қолдану

  • Код ON15

    Құқықтық және экономикалық ақпаратты кәсіби, соның ішінде кәсіпкерлік қызметте қолдану үшін жүйелеу, жинақтау. Кәсіби қызметте қолдану үшін экономикалық ақпаратты талдау, қорыту және қауіпсіздік нормаларын жүйелеу

Top