Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06122 Информатика в ABU

Пәндер

  • Математика І

    "Математика I" пәні математикалық талдау, сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия негіздерін, дифференциалдық және интегралдық есептеу негіздерін, қатарлар теориясын зерттеуге және есептерді шешудің практикалық дағдыларын алуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік және коммуникационды жүйелердің техникасы

    Компьютерлік және коммуникациялық жүйелердің жұмыс істеу мүмкіндіктерін қалпына келтіру, бақылау, диагностика жасау. Компьютерлік және коммуникациялық жүйелерге жүйелі түрде қызмет көрсету. Компьютерлік және коммуникациялық жүйелерді жөндеу және техникалық сынау жүргізу. Программалық қамсыздандыруды орнату және конфигурациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компьютер архитектурасы

    ЭЕМ-дегі ақпарат түрлері, кодтау әдістері. Компьютердің логикалық негіздері, элементтер мен тораптар. ЭЕМ архитектурасы. ЭЕМ архитектурасының негізгі көрінісі. Процессордың өнімділігін арттыру технологиясы. Көпсатылы жады концепциясы. Сыртқы жады. Интерфейстер. Үзіліс ұйымдастыру. Микропроцессорлық жүйенің архитектурасы. Деректерді өңдеудің параллельді жүйесінің жіктелуі. Қазіргі процессорларда параллель есептеулерді ұйымдастыру. Өндіріс технологиясының түрлері. МП буындары және олардың негізгі сипаттамалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экономикалық-құқықтық білім негіздері

    Пән студенттердің экономика, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет салаларында жүйелі білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курстың аясында нарықтық экономиканың жұмыс істеу механизмдері, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және жүргізу қағидаттары қарастырылады, сондай-ақ қаржылық құралдарды пайдалану және жеке қаржыны басқаруда негізделген шешімдер қабылдау арқылы қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру мәселелеріне назар аударылады. Ерекше мән азаматтық, қылмыстық, еңбек және әкімшілік заңнаманың негіздерін оқып үйренуге, құқықтық мәдениет пен құқықтық сананы дамытуға, кәсіби этиканы сақтауға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бөлінеді. Бұл пәннің мазмұны кәсіби және күнделікті қызметте пәнаралық тәсілді қолдана отырып, мәселелерді шешуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математика ІI

    "Математика II" пәні ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарын және олардың әртүрлі салалардағы қосымшаларын, нақты есептерді шешудің әдістері мен әдістерін зерттеуге, сапалы математикалық зерттеулер жүргізу және есептерді шешудің қолайлы математикалық әдістері мен алгоритмдерін таңдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән студенттерде тұрақты даму, экологиялық жауапкершілік және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында тұрақты дамудың теориялық және қолданбалы аспектілері, соның ішінде климаттың өзгеруі, табиғи ресурстардың құлдырауы, биологиялық алуандылықтың жойылуы, сондай-ақ ұлттық және жаһандық экологиялық сын-қатерлер қарастырылады. Қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық және басқарушылық негiздерiне, табиғи, техногендiк және биологиялық сипаттағы төтенше жағдайлар кезiндегi iс-қимылдарға және кәсiби және күнделiктi қызметтегi мiндеттердi шешуге пәнаралық дайындықты қамтамасыз ете отырып, тұрақты және қауiпсiз мiнез-құлықты қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық ресурстар және технологиялар

    Пән веб-қосымшаларды және желілік ақпараттық жүйелерді құру және қолдау кезінде қолданылатын заманауи ақпараттық технологияларды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қолданбалы бағдарламалар пакеті

    Студенттерге мәтіндік, кестелік, графикалық ақпараттарды өңдеуге, математикалық модельдеуге, деректерді талдауға және информатика саласындағы кәсіби қызметке байланысты тапсырмаларды автоматтандыруға арналған заманауи қолданбалы бағдарламалармен жұмыс істеуге тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып). Шет тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны кәсіби жағдайларда қолдану. Мамандық бойынша шет тіліндегі пәндік аймақ мазмұнының сипаттамалары. Кәсіби құзыреттілік: шет тіліндегі мәтіндердегі бағдар, кәсіби мазмұндағы монолог және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып). Қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны кәсіби жағдайларда қолдану. Қазақ (орыс) тіліндегі мамандық бойынша пәндік аймақ мазмұнының сипаттамалары. Кәсіби құзыреттілік: қазақ (орыс) тіліндегі мәтіндердегі бағдар, кәсіби мазмұн монологы және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • 3D графика және анимация

    Енгізу мен шығарудың графикалық құрылғылары; графикалық ақпаратты сақтау тәсілдері; графикалық объектілерді құрудың негізгі алгоритмдері; 3D-модельдеу принциптері. Графикалық құрылғылардың сипаттамасы; негізгі графикалық форматтар файлдарының құрылымы; компьютерлік графиканың алгоритмдік негіздері; жазықтықта үшөлшемді объектілерді ұсыну тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық ресурстар

    Веб-ортада ақпараттық ресурстарды ұйымдастыру және пайдалану ережелерін меңгеру, сондай-ақ заманауи веб-технологиялар мен бағдарламалау құралдары арқылы ақпараттық ресурстарға қолжетімділікті қамтамасыз ету құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Интегралданған бағдарламалық жүйелер

    Пәннің мақсаты – кітапханаларды бағдарламалық жасақтама қосымшаларын құру болып табылады. Басқару жүйелерінің қолданбалы бағдарламалық жасақтамасының типтік класстарын, интеграцияланған бағдарламалық жүйелерді құру принциптерін үйрену, сонымен қатар мәтіндік редактормен және электрондық кестелермен, сондай-ақ Ms-Works жүйесінің ДҚБЖ-мен жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы

    Есептеу үрдістерін алгоритмдеу негіздері; деректердің маңызды және сілтемелік типтері түсінігі, олардың құрылымы және компьютер жадында ұйымдастыру; платформаның консольдік қосымшасында C# тілінде бағдарламалау негіздері; тармақталған және циклдық процестерді пайдалана отырып бағдарламалау; массивтерді өңдеу алгоритмдері мен бағдарламалары; стек типті құрылымдарды пайдалана отырып бағдарламалау, кезек; графтарды өңдеу алгоритмдері мен бағдарламалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика

    Негізгі ұғымдар: оқиғалар, олардың түрлері. Кездейсоқ шамалар. Кездейсоқ шамалардың анықтамасы, типтері. Ықтималдықтар үлестірімінің биномиалдық Заңы. Үздіксіз кездейсоқ шамалар. Үлестіру параметрлерін статистикалық бағалау. Бас және таңдау жиынтығы. Вариациялық қатар және оның сипаттамалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық менеджмент

    Нақты пәндік салада Ақпараттық жүйелерді тиімді құру және пайдаланудың теориялық негіздері мен практикалық аспектілері. Ақпараттық жүйелерді стратегиялық, орта және ұзақ мерзімді жоспарлаудың негізгі ұғымдары, әдістері, тәсілдері, ақпаратты өңдеу ерекшеліктері, жобаларды басқару, кадрлық әлеуетті пайдалану тиімділігі, ақпараттық ресурстарды құқықтық қорғауды қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тілдер және бағдарламалау технологиялары

    Бағдарламалау тілдерін құрудың және қолданудың жалпы принциптері. Деректерді сипаттау құралдары. Әрекеттерді сипаттау құралдары. Деректердің абстрактілі түрлері. Файлдар. Ерекше жағдайларды өңдеу. Отладчики. Код/қосымшалар генераторлары. Бағдарламалар мен сыныптар кітапханалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Операциялық жүйелер

    "Операциялық жүйелер" пәні студенттерді заманауи ОЖ құру тұжырымдамаларына; көп мақсатты ОЖ-де процестерді жоспарлау ерекшеліктеріне; процессаралық өзара әрекеттесу құралдарына; жадты бөлу әдістеріне; ОЖ-де қорғауды жүзеге асыру тәсілдеріне үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дискретті математика

    Көп, жиын элементі,жиын. Жиындарға Операция жасау және олардың қасиеттері. Екілік қатынастар және олардың қасиеттері. Кластарға эквиваленттілік пен бөлу қатынасы. Функциялардың түрлері: инъекция, суръекциялар және биекциялар, кері және композициялар. Дрихле Принципі. Логикалық формулалардың ақиқаттық кестесін құру. Дәлелдеу әдістері: тура, кері, қарама-қарсы, математикалық индукция. Комбинаторика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер(деректер) қорын басқару

    Орнату, баптау, мониторинг.ДБ басқару жүйесінің жұмыс істеуі, АҚ қамтамасыз ету, басқарукәсіпорын ДБ резервтік көшірумен, қызмет саласын дамыту ДҚ серверінің(лерінің) бас тарту тұрақтылығын қамтамасыз ету бөлігіндегі кәсіпорындар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалық қамтылуды әзірлеу негіздері

    Пән бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу үшін қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Жүйелік талдау, жобалау, жүзеге асыру, тестілеу және бағдарламаларды түзету негіздерін меңгеру, топтық әзірлеу әдістерін үйрену, сондай-ақ бағдарламалық өнімнің өмірлік циклі мен заманауи әзірлеу құралдары туралы түсінік алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелер

    Ақпараттық жүйелер. Ақпараттық жүйелердің жіктелуі. Ақпараттық жүйелердің өмірлік циклі. Ақпараттық жүйені жобалаудың негізгі фазалары ақпараттық жүйенің өмірлік циклінің құрылымы. Ақпараттық жүйенің өмірлік циклінің модельдері. Ақпараттық жүйелерді әзірлеудің әдістемесі мен технологиясы. Реляциялық деректер қоры. Реляциялық деректер қорын басқару. Деректер қорының объектілерін басқару

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерді бағдарламалық қамтамасыз ету

    Компьютердің бағдарламалық жабдықтау құрылымы, классификациясы және функциялары туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ жүйелік және қолданбалы бағдарламалық жабдықтауды орнату, баптау, пайдалану және қолдау негіздерін үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелердегі ақпаратты қорғау

    Пәннің мақсаты студенттердің ақпараттық жүйелерді қорғаудың теориялық негіздері мен әдістерін, ерікті мәтіндердің ақпараттық сипаттамаларын түзету мен қалпына келтірудің теориялық негіздерін зерттеу, ақпаратты қорғау жүйелерін құру, ақпаратты қорғаудың негізгі әдістері мен құралдарын игеру болып табылады. Деректер базасына негізделген жүйелердегі ақпараттың құпиялылығын қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • C# бағдарламалау тілі

    Пәннің мақсаты С# ортасында әртүрлі алгоритмдердің құрылымдық схемаларын әзірлеу, тапсырмалардың талаптарына байланысты қажетті мәліметтер құрылымын ұйымдастыру. Есептерді шешудің дұрыс әдістерін таңдай білу және С# тілінің құралдарын қолдана отырып бағдарламалар жасай білу, бағдарламаларды жақсы стильде жазу, бағдарламаларды түзету және тестілеу, сапалы бағдарламалық құжаттама жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Роботтандырылған жүйелер мен кешендер

    Роботтардың атқарушы құрылғылары. Роботтарды және икемді өндірістік модульдерді басқару жүйесіндегі есептеу құрылғылары. Өнеркәсіптік роботтарды бағдарламалық басқару жүйелері. Роботтарды адаптивті басқару жүйелері. Роботтарды сезіну жүйелері. Қашықтықтан басқарылатын роботтар мен манипуляторлар. Робототехникалық жүйелерді қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника және жасанды интеллект негіздері

    Жұмыс техникасы негіздері. Теорические Робототехника негіздері. Робототехниканың физикалық негіздері.Модульдеудегі ақпарат, ақпараттық процестер.Құрастыру негіздері.Мобильді жұмыстар. Қарапайымнан күрделіге қарай.Алгоритмдеу. Мобильді роботтарды бағдарламалау. Қолданбалы есептерді шешу. Білім беру робототехника.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік желілер

    "Компьютерлік желілер" пәні сәулет, компьютерлік желілерді құру және жұмыс істеу принциптері, байланыс құралдары, хаттамалар және желілік стандарттар саласындағы негізгі білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің міндеттері: компьютерлік желілерді құру мен ұйымдастырудың қазіргі тенденцияларын зерттеу, негізгі топологияларды, желілік модельдерді және ашық жүйелердің өзара әрекеттесу моделінің әртүрлі деңгейлеріндегі желілік құрылғылардың өзара әрекеттесу принциптерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосымшаларды жобалау және әзірлеу

    Пәннің мақсаты - кәсіби бағдарламалау тілдерінің бірінде бағдарламаларды әзірлеу және күйін келтіру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. ДК ортасында типтік ақпараттық технологияларды қолдану арқылы мәселелерді шешу. Бағдарламаларды жобалау мен әзірлеуге объектіге бағытталған тәсілді қолдану, визуалды бағдарламалау үшін кітапханаларды ұйымдастыру және графикалық пайдаланушы интерфейсін әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау технологиясы

    «Бағдарламалау технологиясы» пәні бағдарламалау технологиясының жалпы принциптері мен қазіргі заманғы әдістерін практикалық игеруге бағытталған; бағдарламалық қамтамасыз етуді талдау, жобалау және әзірлеудің теориялық негіздері мен қазіргі заманғы ақпараттық технологиялары зерделенеді; Объектілік-бағдарланған тәсіл негізінде бағдарламалық қамтамасыз етудің әртүрлі түрлерін жобалау және әзірлеу біліктері қалыптасады; күрделілігі орташа бағдарламаларды әзірлеу дағдылары; сондай-ақ сынып кітапханалары туралы түсініктері болуы тиіс бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу кезінде қолданылатын құрал-саймандық құралдар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Деректерді талдау және машиналық оқыту

    Пәннің мақсаты - қосымшаларды әзірлеу үшін заманауи бағдарламалау тілдерін бағдарламалау тілінің теориялық білімін және практикалық қолданылуын алу. Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінде бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу процесінің негізгі түсініктерін қалыптастыру. NumPy, matplotlib кітапханаларымен жұмыс және функцияларды сызу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оптимизациялау әдістері және операцияларды зерттеу

    Сызықты бағдарламалау. Сызықты бағдарламалау есептерін шешу. Сызықты бағдарламалаудың қосарлы есебі. Көліктік міндет. Бүтін санды бағдарламалау. Көпкритериалды оңтайландыру есептері. Функцияны оңтайландыру әдістері. Бір айнымалы функцияның экстремумдарын іздеу әдістері. Бірнеше айнымалы функциялардың экстремумдарын іздеу (сөзсіз оңтайландыру). Сызықты емес бағдарламалау. Айыппұл әдістері. Квадратичное программирование. Динамикалық бағдарламалау модельдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық және компьютерлік модельдеу

    Модельдеу таным әдісі ретінде. Ақпараттық модельдер. Математикалық модельдеумен байланысты маңызды ұғымдар. Математикалық модельдеу технологиясы және оның кезеңдері. Физикалық процестерді модельдеу. Үйкеліс есебімен ортадағы денелердің қозғалысы. Аспан денелері мен зарядталған бөлшектердің қозғалысын модельдеу. Тербеліс процестері. Тұтас ортаны жақындаудағы физикалық процестердің сипаттамасы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • SQL тілі

    Пән студенттерде реляциялық дерекқорлармен жұмыс істеуде SQL тілін тиімді қолдануға қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курста сұраныстарды құру, кестелерді жасау және басқару, деректердің тұтастығын қамтамасыз ету принциптері, сондай-ақ деректер қорын басқару жүйелерінде (ДҚБЖ) сұраныстарды әкімшілендіру және оңтайландыру негіздері меңгеріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік модельдеу

    Компьютерлік модельдеу негізімен танысу. Кездейсоқ сандарды модельдеу кездейсоқ оқиғаларды модельдеу үздіксіз кездейсоқ шамаларды модельдеу. Дискретті кездейсоқ шамаларды модельдеу. Компьютерлік модельдеуді ұйымдастыру. Жаппай қызмет көрсету жүйелерін модельдеу. Экономикалық-ұйымдастыру жүйелерін компьютерлік модельдеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Веб бағдарламалау

    «Веб-бағдарламалау» пәні алгоритмдеу, РНР тілінің көмегімен web-бағдарламалау, HTML көмегімен web-беттерді құру базалық дағдыларын меңгеруге, сондай-ақ бағдарламалау мен web саласындағы негізгі технологиялар арасындағы өзара байланысты жалпы түсінуге; бағдарламалаудың проблематикасын, мақсаттары мен міндеттерін түсінуге; бағдарламалаудың заманауи технологияларын (құрылымдық, модульдік) білуге бағытталған. бағдарламалау); бағдарламаларды жөндеу және тестілеу әдістерін білу; негізгі бағдарламалық құжаттарды әзірлей білу; бағдарламалаудың қолданбалы жүйелерін пайдалана білу; қазіргі заманғы бағдарламалау әдістерінің даму тенденциялары туралы түсінік беру; болашақ маманның ғылыми дүниетанымын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Сандық әдістер

    қателіктер теориясының және жақындау теориясының негіздері; алгебра негізгі сандық әдістері; ең жақсы жақындау элементтерін құру әдістері;интерполяциялық көпчлендерді құру әдістері; сандық дифференциалдау және интегралдау әдістері;қарапайым дифференциалдық теңдеулерді сандық шешу әдістері;жеке туынды дифференциалдық теңдеулерді сандық шешу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Python 3 тілінде бағдарламалау

    «Python 3 тілінде бағдарламалау» пәні PyQt5 әмбебап графикалық платформасын қолдана отырып, Python 3-те заманауи платформалық қосымшаларды құру, Интернетпен, кеңсе құжаттарымен, мәліметтер базасымен, графикамен, мультимедиямен және басып шығарумен байланысты білім мен дағдыларды алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қосымшаларда деректерді талдау және интеграциялау

    Пән деректерді өңдеу, талдау және әртүрлі жүйелерде интеграциялау әдістері мен технологияларын зерттеуге бағытталған. Курста студенттер деректерді әртүрлі көздерден жинау, өңдеу және негізделген шешімдер қабылдау үшін пайдалану тәсілдерін зерттейді. Деректер интеграциясы құралдарына ерекше көңіл бөлінеді, сондай-ақ, SQL, Power BI сияқты құралдарды қолдану арқылы деректерді визуализациялау мен аналитика жасауға бейімдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Графикалық және мультимедиялық дизайн

    Пән графикалық және мультимедиялық дизайнның негізгі принциптерін зерттеу, кәсіби бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, цифрлық визуалды материалдар мен мультимедиялық контент әзірлеу дағдыларын меңгеру, сондай-ақ пайдаланушы интерфейстерін жасау, деректерді визуализациялау және ақпараттық өнімдерді цифрлық ортада безендіру бойынша құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық қауіпсіздік

    Ақпаратты қорғау құралдары мен әдістері, ЭЕМ ресурстарына рұқсатсыз қол жеткізумен күресу жергілікті желідегі Ақпараттық қауіпсіздік. Ғаламдық желідегі ақпараттық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нысанды - бағытталған бағдарламалау

    Бағдарламалау жүйелерінің эволюциясы. Объектілі-бағытталған бағдарламалауға кіріспе және жобалау. Инкапсуляция, мұрагерлік, полиморфизм. Объектілі-бағытталған бағдарламалау әдістерімен берілген абстракцияларды жүзеге асыру. Windows астындағы бағдарламалау идеологиясы. Оқиға және хабар. Оқиғалар түрлері. Оқиғаларды басқаруды бағдарламалау. Ерекше оқиғаларды өңдеу. Визуалды бағдарламалау негіздері. Компонент. Компоненттердің иерархиясы. C++ Builder бағдарламалау жүйесінің негізгі артықшылықтары. C++Builder бағдарламалау жүйесінің құрамы. C++Builder бағдарламасының жобасы. C++Builder визуалды компонент кітапханасы. VCL кітапханасы туралы жалпы мәліметтер. C++Builder формасымен жұмыс. C++Builder ортасында пернетақтамен және тінтуірмен жұмыс. C++Builder Графика. C++Builder компонентін әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Скриптік бағдарламалау тілдері

    Пән қазіргі заманғы интерпретацияланатын тілдерді зерттейді, олар автоматтандыру, веб-дамыту, деректерді талдау және бағдарламаларды жылдам құру үшін кеңінен қолданылады. Курс скрипті тілдердің классификациясы мен қолдану салаларын, синтаксисін, семантикасын және негізгі құрылымдарын, скриптердің әртүрлі ортада орындалу ерекшеліктерін, қарапайым скриптерді жасау және қолданбалы тапсырмаларды автоматтандыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • No Code бағдарламалау

    Пәннің мақсаты – No-Code бағдарламалаудың негізгі әдістер мен құралдарын анықтау, олардың ерекшеліктерін сипаттау, артықшылықтары мен кемшіліктерін талдау, негізгі No-Code қызметтеріне және Low Code және No-Code жетістіктеріне шолу. No-Code-та кодты енгізбестен Веб-сайттарды, мобильді қосымшаларды, блогтарды, деректер қорын және басқа өнімді әзірлеу технологияларын пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Low Code ортасында әзірлеу

    Пәннің мақсаты объектіге бағытталған жобалау әдісін қолдану кезінде визуалды бағдарламалау орталарында қосымшаларды әзірлеу дағдыларын дамыту болып табылады. Көрнекі құралдар мен минималды кодтауды қолдана отырып, Low Code қосымшаны жасау. Дизайн және пайдаланушы тәжірибесі (UX) негіздерін, сондай-ақ деректер мен білім қорымен жұмыс істеуді сипаттау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Параллельді бағдарламалау және көппроцессорлы есептеу жүйелері

    Көппроцессорлық есептеу жүйелеріне кіріспе. Сәулет многопроцессорных вычислительных систем. Параллель есептеулерді бағдарламалау әдістері мен алгоритмдері. PVM пайдаланып параллель бағдарламалау. MPI қолданумен параллельді бағдарламалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мультимедиялық бағдарламалық камтамасыз ету

    Мультимедиа технологияларының негізгі ұғымдары. Аппараттық-бағдарламалық қамтамасыз ету және мультимедиа өндірісінің технологиясы. Мультимедианың аппараттық бөлігіне шолу. Мультимедиялық қосымшалардың негізгі құраушылары және оларды жасау және өңдеу үшін бағдарламалық қамтамасыз ету. Мультимедиялық қосымшаны өндіру технологиясы. Мультимедиа авторлық жүйелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды зерде технологиясы

    Пән Машиналық оқыту, нейрондық желілер және табиғи тілді өңдеу сияқты жасанды интеллекттің теориялық негіздері мен әдістерін, сондай-ақ заманауи құралдар мен кітапханаларды қолдана отырып, осы білімді практикалық қолдануды зерттейді. АИ-ді қолданудың этикалық және құқықтық аспектілеріне, сондай-ақ нақты міндеттерді шешу үшін топтық жұмыс дағдыларын дамытуға және Жобалық іс-шараларға қатысуға маңызды орын беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпаратты қорғаудың бағдарламалық-аппараттық құралдары

    Ақпараттық қауіпсіздік модельдері мен стандарттары; ақпараттық жүйелерді қорғау әдістері; ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету және ақпаратты рұқсатсыз пайдаланудан қорғау үшін қазіргі заманғы бағдарламалық құралдарды пайдалану әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Параллельді есептеулер

    Кіріспе. Параллель компьютерлерге сұраныс. Параллельді бағдарламалаудың даму хронологиясы. Параллелизм. Бағдарламалаудың екі моделі: сериялық және параллель. Деректер параллелизмі және тапсырмалар параллелизмі. Параллель бағдарламалау модельдері. Параллель компьютерлер. Өнімділікті арттыру үшін техникалық қамтамасыз ету. Параллель компьютерлердің түрлері. Параллельді бағдарламалаудың тиімділігін бағалау жұмыс уақыты, егжей-тегжейлі дәреже, үдеу коэффициенті, құны, тиімділігі. Процестер мен синхрондау. Аппараттық деңгейде синхрондау. Бағдарламалау тілін синхрондау. Хабар беруді синхрондау. Параллель Алгоритмдер. Параллель алгоритмді әзірлеу: ыдырау, коммуникацияларды жобалау, үлкейту. Есептеулерді жоспарлау. Параллель бағдарламалау ағындары және деректерді өңдеу. "Параллельді есептеу"пәнінің қазіргі тенденциялары мен даму перспективалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • РНР ортасында бағдарламалау

    "РНР ортасында бағдарламалау" пәні PHP тілінде теориялық білім алуға және Web бағдарламалаудың практикалық әдістерін игеруге, Internet ғаламдық компьютерлік желісінің жұмыс істеу принциптерімен, желіде ақпаратты іздеу мен іріктеудің жалпы тәсілдерімен танысуға бағытталған; кешенді тәсіл негізінде Web-беттерді әзірлеуді үйренеді; Клиент пен сервер жағында Internet-те бағдарламалауды үйренеді; Web-жобаларды әзірлеу кезінде деректер базасын қолдануды үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағдарламалау тілдері

    Пәннің мақсаты - студенттерді бағдарламалау тілінде бағдарламалар жасауға үйрету, сонымен қатар компьютердің көмегімен есептерді шешуде алгоритмдік ойлау стилін қалыптастыру. Деректерді талдау және әртүрлі күрделіліктегі деректер құрылымдарын (массивтер, тізімдер, хэш-кестелер, ағаштар, графиктер, стектер, кезектер) және әртүрлі есептерді шешуде алгоритмдерді қолдану, объектіге бағытталған бағдарламалау және АЖ жобалау әдістері мен тәсілдерін қолдану, заманауи аспаптық құралдар мен бағдарламалау технологияларын тәжірибеде қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Java бағдарламалау технологиясы

    Пәннің мақсаты - табысты өндірістік қызмет үшін жеткілікті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру және оған бағдарламалау саласындағы жаңа қажетті білім мен жетістіктерді дербес игеруге мүмкіндік беру. Java бағдарламалау тілін қолдана отырып бағдарламалар жасау, жақсы стильде бағдарламалар жазу, бағдарламаларды түзету және тексеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қорын бағдарламалау

    «Мәліметтер базасын бағдарламалау» пәні деректерді модельдеудің теориялық негіздерін, деректер базасының жүйелерін (ДБЖ) жобалау және жүргізу принциптерін, деректерге қолжетімділікті басқаруды және деректерді бұзылудан қорғауды зерделеуге бағытталған; тұжырымдамалық модельдерді жобалаудың, дерекқорларды (ДБ) және олармен жұмыс істеу интерфейстерін іске асырудың және осы білімді қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ДК жұмысын автоматтандыру және зияткерлік есептерді шешу үшін компьютерлік жүйелерде қолданылатын негізгі модельдерді, әдістерді, аспаптық құралдарды анықтау.
  • ДК архитектураларының, есептеу жүйелерінің, есептеу кешендері мен желілерінің қазіргі жай-күйі мен даму үрдістерін салыстыру; бағдарламалық қамтамасыз етудің (операциялық жүйелер, утилиттер, қолданбалы парограммалардың пакеттері, арнайы мақсаттағы бағдарламалар) нұсқаларын уақтылы жаңғырту және ауыстыру.
  • программалау технологиясын дамыту бағыттарында, жобалауды автоматтандырудың негізгі әдістері мен құралдарында мәселелерді анықтау; күрделі жүйелерді модельдеудің типтік кластары мен әдістерінің типтік кластары; программалау тілдері үшін алгоритмдік әдістер; бағдарламалау үшін нақты жағдайларды талдау кезінде техникалық, логикалық сипаттағы мәселелер, оларды шешу тәсілдерін ұсыну және күтілетін нәтижелерді бағалау.
  • ақпаратты жинақтау, кәсіби қызмет мәселелері бойынша анықтамалар мен шолулар дайындау, мәтіндерді редакциялау, рефераттау, рецензиялау. Кәсіби қарым-қатынаста қабылданған құжаттарды ресімдеуге қойылатын талаптарды білу, кәсіби тақырып шегінде ауызша сөйлеуді түсіну, өзге тілді көздерден қажетті ақпаратты таңдау.
  • есептеу техникасы саласындағы алгоритмдерді әзірлеу және тапсырмаларды шешу үшін қажетті негізгі математикалық теориялар мен есептеу әдістерін меңгеру. Бағдарламалау және бағдарламалық қамтаманы әзірлеу мақсатында математикалық модельдер құру, деректерді талдау және дискреттік құрылымдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
  • компьютерлік модельдеу және бағдарламалық шешімдерді әзірлеу құралдарын қолдана отырып, функционалдылықты мүмкіндіктерін кеңейту мәселелерін талдау және шешу.
  • бағдарламалық жасақтама компоненттерін және олардың арасындағы интерфейстерді кейінірек кодтау және тестілеу үшін сипаттау. Бағдарламалық жасақтаманы жобалаудың негізгі принциптерін таңдау және қолдану.
  • қазіргі заманғы есептеу жүйелерінің үздіксіз жұмысын қамтамасыз ететін қауіпсіздік құралдарын; бағдарламалық және аппараттық кешендер мен қорғау жүйелерін салыстыра білу
  • жасанды интеллект жүйелерін практикалық іске асыру дағдыларын; нейрондық желілердің мүмкіндіктерін; жасанды интеллект жүйелеріне арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістемесін көрсету, практикалық есептерді шешу үшін ЖИ алгоритмдерін әзірлеу және енгізу, ЖИ алгоритмдері мен модельдерінің жұмысын талдау және оңтайландыру.
  • бағдарламалық қамтамасыз етуді объектілі-бағытталған жобалаумен байланысты негізгі тәсілдер мен ұғымдарды біріктіру; веб-бетке арналған құрылым мен дизайн. Арнайы қосымшалар үшін бағдарламалық қамтамасыз етумен және әзірлеу және жөндеу құралдарымен жұмыстарды қайта қарау.
  • мәліметтер базасына қызмет көрсету, қолайлы бағдарламалау ортасын таңдау, типтік мәліметтер базасын жобалау, күрделі SQL сұраныстарын, ORM-жүйелерін әзірлеу және оңтайландыру.
  • ақпараттық жүйелердің тұжырымдамалық моделін анықтау кезінде, ақпараттық жүйенің міндеттерін қою мен формализациялау жүйесін талдау кезіндегі іс-қимыл тәртібін сипаттау.
  • бағдарламалық қамтамасыз етуді объектілі-бағытталған жобалаумен байланысты негізгі тәсілдер мен ұғымдарды негізге ала отырып, қорытынды жасау. Логикалық сипаттағы есептерді қалыптастыру және оларды шешу үшін Математикалық логика құралдарын қолдану.
  • арнайы мақсаттағы түрлі қолданбалы жүйелердің нақты талаптарын бағдарлай білу, олардың әзірлену және кәсіби қызметте қолданылу ерекшеліктерін түсіну.
  • Тұрақты даму мен тыныс-тіршілік қауіпсіздігінің, құқықтық және экономикалық сауаттылықтың негізгі тұжырымдамаларын саналы түрде қабылдауға және түсіндіруге, кәсіби және әлеуметтік қызметте нормативтік-құқықтық, экономикалық және экологиялық құралдарды қолдануға, қабылданатын шешімдердің салдарын талдауға және сыни бағалауға, сондай-ақ тәуекелдерді төмендетуге, тұрақтылықты арттыруға және этикалық және құқықтық стандарттарды сақтауға бағытталған мінез-құлықтың кешенді стратегияларын әзірлеуге қабілетті.
Top