Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02310 АУДАРМА ІСІ в "Астана" Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Аударма ісі келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады: - аударма (түрлі жанрлық мәтіндер мен құжаттардың жазбаша аудармасы, келіссөздердің, халықаралық кездесулердің, конференциялардың ауызша аудармасы); - ұйымдастыру (әртүрлі іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу, кәсіби және қоғамдық ұйымдар құру); -отандық, шетелдік және бірлескен кәсіпорындар мен ұйымдардың тиісті бөлімшелерінде өндірістік-басқару (басшылық және/немесе кәсіби міндеттерді орындау (аударманың әр түрлі түрлері) )
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B036 Аударма ісі
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
  • Базалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    "Базалық шетел тілі" пәні міндетті компонент пәндерінің бірі болып табылады.Когнитивті-лингвомәдени әдістеме шетел және көптілді білім берудің заманауи теориясының әмбебап концептуалды негізі ретінде тілдік білім беру процесін моделдеудің инновациялық тәсілін қамтамасыз етеді,оқытудың соңғы нәтижесіне қол жеткізу деңгейлеріне үш тілділік жағдайында тілдік білім берудің отандық халықаралық-бейімделген деңгейлік модельдерін құруға.

  • Аудару теориясы
    Несиелер: 5

    "Аударма теориясы" курсы студенттерге тіл, ойлау және қоғам арасындағы қарым-қатынас жақтарын аша отырып, студенттердің дүниетанымын тереңдетуге, әртүрлі мәдениет пен тіл өкілдерінің арасындағы медиатор болып табылатын аудармашының дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

  • Жаздарма аударма практикасы
    Несиелер: 5

    "Жазбаша аударма практикасы" курсы аудармашыны дайындаудағы маңызды компоненттердің бірі болып табылады, оның негізінде арнайы-кәсіби біліктіліктің барлық спектрі қалыптасады. Аударма-тілдік делдалдық, мәдениетаралық және тіларалық коммуникацияның тәсілі. Аударма процесінде тек екі және одан да көп тіл ғана емес, жалпы және ұлттық ерекшелігі бар екі мәдениет өзара іс-қимыл жасайды.

  • Мәдениетарлық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    "Базалық шетел тілі" пәні міндетті компонент пәндерінің бірі болып табылады.Когнитивті-лингвомәдени әдістеме шетел және көптілді білім берудің заманауи теориясының әмбебап концептуалды негізі ретінде тілдік білім беру процесін моделдеудің инновациялық тәсілін қамтамасыз етеді,оқытудың соңғы нәтижесіне қол жеткізу деңгейлеріне үш тілділік жағдайында тілдік білім берудің отандық халықаралық-бейімделген деңгейлік модельдерін құруға.

  • Ауызша аударма практикасы
    Несиелер: 5

    "Ауызша аударма практикасы" курсы аудармашының кәсіби дайындығының маңызды компоненттерінің бірі болып табылады. Жоғары білікті аудармашыларды, соның ішінде ауызша аудармашыларды дайындау радииондық және инновациялық тсхнологияларды ұтымды біріктіруді талап етеді. Ауызша аударма курсының бағыты ауызша аудармашының ішкі ресурстар мен әртүрлі тілдер өкілдерінің арасында делдал ретінде қалыптасуы болып табылады.

  • Кәсібі қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    «Кәсіби қазақ (орыс)» пәні - білім беру үрдісінде оқитын студенттерге болашақ мамандықтар бойынша қажетті білім мен дағдыларды меңгеру үшін кәсіби салада қолданылатын пән. Техникалық профильдегі ғылыми лексика және ғылыми құрылымдарды зерттеу; - түрлі жанрдағы мәтіндерді шығаруға арналған ережелер; - қызметтің техникалық саласының сөйлеу нормалары; - Іскерлік қарым-қатынас негіздері.

  • Тілді оқытудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    4 теориялық пәнді оқу: Теориялық грамматика, Лексикология, тіл тарихы, Теориялық фонетика. Бұл курс тіл теориясының ғылым ретінде дамуының қысқаша тарихи очеркінен, сондай-ақ тіл білімінде Тіл теориясының негізгі даму бағыттарынан тұрады. Аудармашылар үшін аса маңызды болып Оқытылатын тіл теориясының қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын қарастыру болып табылады.

  • Мамандандырылған кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    "Мамандандырылған кәсіби шет тілі" курсының осы бағдарламасы 3 оқу жылына педагогикалық мамандықтар бакалаврларын даярлауға арналған. Білім беруді осы бағдарламада тұжырымдамалық ережелерде халықаралық-стандартты талаптарға жақындату қажеттілігіне байланысты, ұлттық білім беру жүйесінің ерекшеліктерін барынша ескере отырып, болашақ педагогтың шет тілді кәсіби-тереңдетілген дайындығының мақсаттары, міндеттері мен мазмұны анықталды.

  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    « Кәсіби-бағытталған шетел тілі »(ағылшын тілінде) пәндер бойынша грамматика, лекциялық материалдың кәсіби сипаты және кәсіби кәсіби бағыттағы мәтіні бар, міндетті общеобразовательной дисциплиной болып табылады. Оқу барысында студенттің білімі жоғары және шет тілдерін меңгеруді үйренуге мүмкіндік береді.

  • Тіл және сөйлеу
    Несиелер: 5

    Тілдің сыртқы және ішкі тарихы; оқылатын тілдің сөздік құрамының қалыптасуы; тілдің сыртқы және ішкі тарихы; тілдік өзгерістер проблемасы; оқылатын тілдің тарихи және лингвистикалық қалыптасу жағдайы, оның дамуының негізгі кезеңдері; оқылатын тілдің сөздік құрамының негізгі даму тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тілдік теория
    Несиелер: 4

    4 теориялық пәнді оқу: Теориялық грамматика, Лексикология, Тіл тарихы, Теориялық фонетика. Бұл курс тіл теориясының ғылым ретінде дамуының қысқаша тарихи очеркінен, сондай-ақ тіл білімінде Тіл теориясының негізгі даму бағыттарынан тұрады. Аудармашылар үшін аса маңызды болып Оқытылатын тіл теориясының қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын қарастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классикалық тіл
    Несиелер: 5

    Лексикалық және сөзжасам бірліктерін меңгеру; зерделенген сөзжасам үлгілері бойынша қалыптасқан, таныс емес туынды немесе күрделі сөздердің заңды шығарылған мәнін өз бетінше ашу мақсатында сөзді морфемдік талдау дағдыларын меңгеру; аттарды түйістіру парадигмаларын меңгеру және етістіктерді түйістіру; түпнұсқа латын мәтінінің сөздігімен аудару және оқылған мәтінді толық грамматикалық талдау дағдыларын қалыптастыру; студенттерді ежелгі классикалық әдебиеттің үлгілерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өмір қаупсіздік негіздері
    Несиелер: 3

    Еңбекті қорғаудың құқықтық және ұйымдастырушылық мәселелері. Өндірістік санитария және еңбек гигиенасы. Қауіпсіздік техникасы: Электр қауіпсіздігі, өрт қауіпсіздігі. Тіршілік ету ортасының қауіптілігі. Төтенше жағдайлар. Халықты қорғау. Шаруашылық объектілерінің тұрақтылығы. Төтенше жағдайлардың салдарын жою. Техносфераның жағымсыз факторлары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 2

    Курс экологиялық дүниетанымды қалыптастырудың және одан әрі зерделеудің негізі болып табылады, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негіздері туралы терең жүйелі білім мен түсінік алу, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи тәсілдері бойынша теориялық және практикалық білім алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сөйлеуді интонациялық ресімдеу
    Несиелер: 3

    Сөйлеуді интонациялық ресімдеу: теориялық білім мен практикалық дағдыларды, ағылшын тілінің практикалық фонетикасын, сондай-ақ сөйлеу тәжірибесі мен шет тілін меңгеру. Пән курсы фонетикалық құралдардың жүйелі сипаттамасы, тілдің дыбыстық құрылысын зерттеудің негізгі бағыттары арнасында олардың табиғаты мен функцияларын анықтау болып табылады: артикуляциялық, сипаттамалық, акустикалық және фонологиялық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі В1В2
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігінің негіздерін қалыптастыруға бағыттайды. Коммуникативтік құзыреттілік студенттердің мәдениетаралық деңгейде студенттерде қалыптасатын біліміне, іскерлігіне және жеке қасиеттеріне сүйене отырып өзге тілді қарым-қатынасқа қабілеттілігі мен дайындығы ретінде түсініледі. Студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілде қарым-қатынас жасау қабілетін одан әрі қалыптастыру, нәтижелі және рецептивті тілдік материалды кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Риторика
    Несиелер: 5

    Риторика ғылым ретінде еркін, орынды және сенімді сөйлеуге үйретілді. мақсатты, тиімді және үйлесімді сөйлеу туралы ғылым болып табылады. Психологияның, мәтін лингвистикасының, әлеуметтік лингвистиканың, логиканың, сөйлеу мәдениетінің барлық жетістіктерін жинақтайтын заманауи риторика ең маңызды оқу пәндерінің бірі болды, өйткені Риторика саясатын шешендік тәжірибені жүйелеу деп санады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынастың практикасы
    Несиелер: 4

    Мәдениетаралық коммуникация түсінігі. Объект және пән. Мәдениет ұғымы. Тіл және мәдениет байланысы. Мәдениет және мінез-құлық. Мәдени нормалар және мәдени құндылықтар. "Мәдениеттегі бөтен адамдық" және этноцентризм мәселесі. Мәдени, этникалық және жеке сәйкестік.Инкультурация және әлеуметтендіру түсінігі. Мәдениетаралық және тұлғааралық коммуникация. Коммуникация құралдары. Коммуникация элементтері. Мәдениетаралық коммуникацияның психологиялық негіздері. Әлеуметтік категориялау және стереотипия. Аккультурация. Мәдени шок.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени аралық коммникацияға кіріспе
    Несиелер: 4

    Мәдениетаралық коммуникация түсінігі. Объект және пән. Мәдениет ұғымы. Тіл және мәдениет байланысы. Мәдениет және мінез-құлық. Мәдени нормалар және мәдени құндылықтар. "Мәдениеттегі бөтен адамдық" және этноцентризм мәселесі. Мәдени, этникалық және жеке сәйкестік. Инкультурация және әлеуметтендіру түсінігі. Мәдениетаралық және тұлғааралық коммуникация. Коммуникация құралдары. Коммуникация элементтері. Мәдениетаралық коммуникацияның психологиялық негіздері. Әлеуметтік категориялау және стереотипия. Аккультурация. Мәдени шок.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Теориялық грамматика
    Несиелер: 3

    Грамматикалық ғылымның ұғымдық аппараты. Грамматиканы анықтау және оны морфология мен синтаксиске бөлу. Теориялық грамматиканың ғылым ретінде даму тарихы. Теориялық және практикалық грамматиканың арақатынасы. Грамматиканың басқа пәндермен байланысы. Жүйе, құрылым, норма, узус, грамматикалық формалардың тілдік жүзеге асырылуы, өзектендіру теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Практикалық фонетика
    Несиелер: 3

    Фонетика ағылшын тілі курсының келесі бөлімдерінің негізі болып табылады, сондықтан студенттердің осы курс бойынша алған білімдері бакалавриат бағдарламасының келесі пәндерін табысты меңгерудің алғышарты болып табылады. Бұл пән тіл біліміне, лексикаға, сөзжасамына, сөйлеу мәдениетіне байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стандартталған тесттер
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді IELTS және TOEFL тестінен өтудің негізгі стратегияларына, халықаралық талаптар көлемінде тыңдау және оқу дағдыларын дамытуға, грамматиканы зерделеуге, сөздік қорын кеңейтуге, жазу дағдыларын жетілдіруге, ақпараттың үлкен көлеміне, басты және екінші дәрежелі тақырыптарға, белсенді және пассивті сөздерге арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    "Тіл біліміне кіріспе" пәнін меңгеру үшін студентке қазіргі орыс және оқытылатын шетел тілдерінің грамматика негіздерін базалық білу,тілмен қоғамдық құбылыс ретінде танысу, тілдің тарихи даму заңдарын білу, тіл жүйесінің түрлі деңгейлерін зерттеу әдістерін меңгеру қажет. "Тіл біліміне кіріспе" курсын оқу кезінде алынған білімді студенттердің аралас лингвистикалық пәндер бойынша сабақтарда қолдануы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Лексикология
    Несиелер: 5

    Оқылатын тілдің сөздік құрамының даму тенденциялары; сөз, оның мәні мен функциялары туралы ілім; лексикалық жүйенің негізгі бірлігі ретінде сөз; сөздің көп деңгейлі құрылымы; сөздің тілдік функциялары; семасиология; лексикалық бірліктердің семантикасы; функционалдық аспектідегі сөздің мағынасы; мәндердің ара жігін ажырату және мәннің компоненттерін анықтау әдістері; тілдің лексикалық жүйесіндегі семантикалық топтар; сөздікті дамытудың негізгі жолдары мен тәсілдері; сөздіктің әлеуметтік дифференциациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Антикоррупция
    Несиелер: 5

    "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы" пәні студенттерді әлеуметтік, экономикалық және саяси құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлықтың ерекшеліктерімен және осы құбылыспен күресу әдістерімен таныстыру болып табылады. Демократиялық мемлекеттің жас азаматтарын өз құқықтарын іске асыра отырып, басқа адамдардың құқықтарына құрметпен қарауға, білім алушыларға күнделікті өмірде тап болуы мүмкін сыбайлас жемқорлық түрлері туралы айтуға үйрету. Жеке тұлға мен бүкіл мемлекет үшін сыбайлас жемқорлық құбылыстарының қауіптілігін көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Когнитивтік лексика
    Несиелер: 4

    Курс лексика саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады; студенттерге олардың жүйесіндегі тілдің лексикалық құралдары туралы, лексикалық талдау принциптері мен әдістері туралы теориялық білімді хабарлау, сондай-ақ коммуникацияның мақсаттарына жету үшін әр түрлі білдіру құралдарын дұрыс қолдана білу дағдысы мен дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем аударма практикасы
    Несиелер: 4

    Коммуникативтік-мәдениетаралық құзыреттілік коммуникативтік біліктерді одан әрі қалыптастырумен, сондай-ақ өзге де әлеуметтік мәдениеттердің әлем бейнесін терең ұғынумен, оның мағыналық бағдарларын танумен, ортақ мәдениеттер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды көре білумен және оларды мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде қолданумен байланысты. Тілдік материал студенттердің сөйлеу тілінің идиоматикалығын арттыру, олардың фондық білімін әрі қарай тереңдету және мамандық метаязығы арқылы оқытудың осы сатысында байытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 4

    "Жалпы тіл білімі" курсының әрбір бөлімі (тіл білімі тарихы. Тіл теориясы, тілді зерттеу әдістері) өз міндеттері бар. Жалпы тіл білімі ежелгі заманнан қазіргі күнге дейінгі тіл туралы ғылымның негізгі даму кезеңдерін баяндайды. Тіл білімі теориясы студенттерді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Синхронды аударма практикасы
    Несиелер: 4

    Мүмкіндігінше болжам жасау. Компрессия, оның түрлері. Синхронды аударма табыстылығының психолингвистикалық факторлары. Тақырып беру-дискурстағы реанимациялық қатынастар. Мәтінді бір уақытта қабылдау және репродукциялау дағдысын дамыту. Дауыс қою, интонация және логикалық екпін. Синхронды аудару үшін қажетті сөйлеу автоматтарын бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандандырылған кәсіби шет тілі (С 1)
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің кәсіби-маңызды іскерліктерін қарым-қатынас және сөйлеу тақырыбы аясында қалыптастыруға, IELTS және TOEFL көлемінде грамматика бойынша білімін, кең сөздік қорын, ақпараттың үлкен көлемін қабылдай білу, алынған ақпаратты аналитикалық бағалау, грамматикалық және лексикалық есептерді шеше білу, белсенді және пассивті сөз қорын кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Травматикалық және зиянды факторларды анықтау. Техникалық жүйелердің және технологиялық процестердің қауіп-қатерлерінен қорғау әдістері мен құралдары. Экологиялық қорғаныс құралдары. Құқықтық кəсіпорында еңбекті қорғаудың нормативтік жəне ұйымдастырушылық негіздері. Еңбекті қорғауға арналған материалдық шығындар. Кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіз еңбек жағдайларын қамтамасыз ету ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Практикалық стилистика
    Несиелер: 5

    Практикалық стилистика курсы жазбаша және ауызша аударма теориясы мен практикасы, оқытылатын шетел және ана тілдерінің теориясы мен практикасы бойынша бірқатар пәндердің қорытынды курсы бола отырып, тіл теориясының негіздерін, Оқытылатын тіл әдебиетінің курсын, аударма теориясын оқу кезінде студенттер алған теориялық білімге сүйенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (C1)
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілін меңгерудің лингвистикалық білімдері мен коммуникативтік дағдыларын тереңдету және кеңейту, мамандық бойынша мәтіндерді түсіну ауқымын кеңейту, мамандық бойынша белсенді сөздік қорын байыту, сондай-ақ ағылшын тілін тереңдетіп оқыту, тілді қолдана отырып мәтіндерді түсіндіру, сондай-ақ аударма және ауызша сөйлеу дағдыларын одан әрі дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Практикалық грамматика
    Несиелер: 5

    Шет тілінің грамматикалық құрылымының негізгі бірліктері. Грамматикалық категориялар; грамматикалық маңызы, оны білдіру тәсілдері. Грамматикалық талдау әдістері: грамматикалық құбылыстарды талдауға дистрибутивті, трансформациялық, компоненттік, контекстуалды - Ситуативті функционалдық тәсіл. Теориялық грамматиканың ғылым ретіндегі қазіргі жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы
    Несиелер: 5

    Сөйлеудегі іскерліктер әр түрлі тақырыптарға әңгіме жүргізуді болжайды. Диалогтық сөз бастамашыл, сондай - ақ жауапты репликаларды пайдаланумен, олардың өзара әрекеттестігімен, өрістетуімен және санымен, ал монологтық сөз-баяндаудың дәйектілігімен, әр түрлі сөйлеу формаларымен (сипаттама, баяндау , пайымдау, хабарлау, баяндама және т.б.) және сөйлеу көлемімен сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік хат-хабарлар
    Несиелер: 5

    Компанияны таныстыру. Фирманың құрылымын сипаттау. Іскерлік кездесулер ұйымдастыру. Іскерлік құжаттарды ресімдеу. Компанияны таныстыру. Іскерлік кездесулер ұйымдастыру. Іскерлік құжаттарды рәсімдеу, іскерлік адамның этикеті бойынша қажетті және жеткілікті білімді меңгеру, қызметтік және қызметтік қарым-қатынас жағдайларындағы тілдік мінез-құлық бойынша материалдардың белгілі бір көлемін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы мақсаттарға арналған тіл (С 2)
    Несиелер: 5

    Бұл оқу пәні студенттердің кәсіби қызметіне қатысты шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуін қалыптастыруға бағытталған. Арнайы мақсаттар үшін шет тілін оқыту болашақ мамандығының ерекшеліктерімен талап етілетін оқытылатын тілде оқитындардың қажеттіліктерін есепке алуды көздейді. Бұл оның негізгі негізгі негізгі шет тілін оқытудан айырмашылығы көрінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандандырылған кәсіби шетел тілі (С2)
    Несиелер: 5

    Курс тақырыбы экономика, саясат, Құқықтану, ғылым және медицина бойынша тақырыптарды қамтиды. Оқу материалдары ретінде сондай-ақ түрлі жанрлық сипаттағы түпнұсқалық мәтіндер, аудио және бейнежазбалар түпнұсқалық радио және телехабарлар,тыңдау дағдыларын дамыту, грамматиканы зерделеу, сөздік қорын кеңейту, жазу дағдыларын жетілдіру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аударма тезтікпе
    Несиелер: 5

    Аударма жылдамдығымен, дәйекті аударма кезінде алынған ақпараттың қысқартылған жазуының бір түрі ретінде танысу, оның барлық түрлерінде дәйекті және ілеспе аударма әдістемесі; әңгімелесу, сұрастыру, сұхбат, пікірталастар түрінде дайындалған және дайындалмаған ауызша, монологиялық, диалогтық сөйлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аударма жазба техникасы
    Несиелер: 5

    Аудармашылар мен тапсырыс берушілер/аударма пайдаланушылары тұрғысынан "аудармашы" мамандығы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру; білім алушыларды аударма қызметінің негізгі ұғымдарымен және болашақ мамандығының ерекшеліктерімен таныстыру,Кәсіби-бағытталған ағылшын тілін тереңдетіп оқыту, тілді қолдана отырып мәтіндерді түсіндіру, сондай-ақ аударма және ауызша сөйлеу дағдыларын одан әрі дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тілді академиялық мақсатта оқыту
    Несиелер: 5

    "Академиялық мақсаттар үшін тіл" пәні оқу және ғылыми Академиялық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін меңгеру, аналитикалық сөйлеу шығармаларын дайындау кезеңдері, Академиялық қарым-қатынас мәдениетінің ерекшеліктері, Оқытылатын тіл елінің академиялық ортасындағы тілдік этикеттің ұлттық-мәдени ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курс тарихи, мәдени және әлеуметтік сипаттағы мәліметтерді қамтитын оқытылатын тілдің елі туралы, сондай-ақ студенттердің коммуникативтік-мәдениетаралық құзыретін қалыптастырудағы тұтас түсінікке ие. Шет тілді білім беру интегративті негізде құрылған құзыреттілік тәсілге бағдарланады және лингвистрантану, дискурсивті, әлеуметтік-мәдени және стратегиялық компоненттерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Мамандық бойынша белсенді сөздік қорын байыту, сондай-ақ кәсіби бағытталған ағылшын тілін тереңдетіп оқыту, қолжетімді бизнес тілді пайдалана отырып мәтіндерді түсіндіру, сондай-ақ аударма және ауызша сөйлеу дағдыларын одан әрі дамыту. Бұл оқу пәні студенттердің кәсіби қызметіне қатысты шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тілтану
    Несиелер: 3

    Курс тарихи, мәдени және әлеуметтік сипаттағы мәліметтерді қамтитын оқытылатын тілдің елі туралы біртұтас түсінік береді, студенттердің коммуникативтік-мәдениетаралық құзыретін қалыптастырудан тұрады. Шет тілді білім беру интегративті негізде құрылған құзыреттілік тәсілге бағдарланады және лингвистрантану, дискурсивті, әлеуметтік-мәдени және стратегиялық компоненттерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі БАҚ мәтіндерін интерпретациялау практикумы
    Несиелер: 5

    БАҚ тестілерін аударудың лингвистикалық факторлары, аударма трансформациясының түрлері мен типтері, орындалған аудармаларды сапалы талдау критерийлері, БАҚ мәтіндерінің лингво-прагматикалық ерекшеліктері, аударма алдындағы кезеңде бастапқы мәтіндерді талдау, аударма дағдылары мен техникасын меңгеру, бастапқы және аударма мәтіндерін салыстырмалы талдау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпараттық аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Ақпараттық аударма түрлері, ақпараттық мәтіндерді аударудың лингвистикалық және лингвистикалық емес факторлары лексикалық, грамматикалық және стилистикалық трансформациялар орындалған аударманы сапалы талдау критерийлері, ақпараттың жұмыс көздерін пайдалану (сөздіктер және анықтамалық материалдар, интернет-көздер).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тілдік қарым-қатынас бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Курс тілдік әрекеттер арқылы жүзеге асырылатын жалпы және коммуникативтік (лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени және прагматикалық) құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлеріне қолданылатын бөтен тілдік қарым-қатынасты қалыптастыру: сөйлеу, жазбаша сөйлеу, тыңдау және оқу, студенттердің бөтен тілдік қарым-қатынас мәдениетін жетілдіру, сөйлеу коммуникациясының вербалды және вербалды емес құралдары жүйесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Синхронды аударма
    Несиелер: 5

    Мүмкіндігінше болжам жасау. Компрессия, оның түрлері. Синхронды аударма табыстылығының психолингвистикалық факторлары. Дискурста тақырыптық қатынастарды беру. Мәтінді бір уақытта қабылдау және репродукциялау дағдысын дамыту. Дауыс қою, интонация және логикалық екпін. Синхронды аудару үшін қажетті сөйлеу автоматтарын бекіту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аударма технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс казіргі жағдайдағы аударма қызметінің ерекшелігіне бағытталған.; - түпнұсқа мәтінін талдау, стандартты және стандартты емес аударма мәселелері, оларды шешу тәсілдерін таңда әртүрлі аударма трансформациялары; - лексикалық, грамматикалық, стилистикалық трансформация бастапқы мәтінді тілдік түрлендіру құралы ретінде; - аударма мәтінін өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аудирование бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Тыңдау және сөйлеу саласында негізгі біліктерді қалыптастыру; емтихан тапсыру үшін ғана емес, ағылшын тілінде еркін қарым-қатынас жасау үшін қажетті біліктер мен дағдыларды қалыптастыру; ағылшын тілін одан әрі оқытуды ретке келтіру, білім алушылардың шет тілін өз бетінше оқуға қабілеттілігі мен дайындығын дамыту және тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Іскерлік хат алмасу
    Несиелер: 3

    Бұл курс аясында ағылшын тілінде іскерлік қарым-қатынас жүргізу кезінде қолданылатын әр түрлі күрделілік дәрежесіндегі сөз тіркестері мен сөз тіркестері ұсынылады. Компанияны таныстыру. Дайындау шетелдік іссапарда. Шетелдік фирмаларға бару. Фирманың құрылымын сипаттау. Іскерлік кездесулер ұйымдастыру. Іскерлік құжаттарды ресімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Курс тілдік іс-әрекеттер арқылы жүзеге асырылатын жалпы және коммуникативтік (лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени және прагматикалық) құзыреттілікті дамытуға, сөйлеу қызметінің барлық түрлеріне: сөйлеу, жазбаша сөйлеу, тыңдау және оқу, студенттердің шет тілді сөйлеу қарым-қатынасының мәдениетін жетілдіруге, сөйлеу коммуникациясының вербалды және вербалды емес құралдары жүйесін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тіл оқылатын елдің әдебиеті және аударма мәселері
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқу студенттің жеке қасиеттерін, қабілеттерін және алған білімдері мен іскерліктерін кәсіби қызметте қолдануға дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Шет тілін оқытудың когнитивті-коммуникативтік парадигмасы аясында лингвистика жетістіктерін және тілдерді оқыту теориясын ескере отырып, лингвомәдени тұжырымдамалар мен ұғымдарды дәйекті салыстыруға негізделген көзқарас табысты дамып келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тілдік байланыстар аудару теориясы
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық айырмашылықтар. Оқытылатын тіл елінің және туған елдің мәдени өзіндік ортасы. Оқытылатын тіл елінің және Қазақстанның мәдени құндылықтары. Оқытылатын тіл және Қазақстан еліндегі құндылықтық бағдарлар жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми техниқалық аударма
    Несиелер: 5

    Техникалық саладағы ғылыми-техникалық аударма әдістемесі мен техникасын меңгеру үшін студенттердің тілдік құзыреттілігін кеңейту, тілдік құзыреттілікті жетілдіру, мәдениетаралық коммуникация актісі ретінде аударманы ұғыну, аударма әдістері мен тәсілдерін практикалық игеру, аударма стратегиясын меңгеру (процесті дұрыс ұйымдастыру).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Перевести вGoogleBing"Шешендік өнер" пән ретінде қоғамдық маңызы бар мәселелерді талқылау және шешу тұрғысынан риторика мүмкіндіктерін зерттеу үшін қажетті база береді. Сонымен қатар, пән аудиторияға қажетті әсер ету мақсатында сөйлеуді құру және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамытады. Шешендік өнердің пайда болуы мен дамуының маңызды шарты басқарудың демократиялық нысандары, азаматтардың елдің саяси өміріне белсенді қатысуы болып табылады."Шешендік өнер" пән ретінде қоғамдық маңызы бар мәселелерді талқылау және шешу тұрғысынан риторика мүмкіндіктерін зерттеу үшін қажетті база береді. Сонымен қатар, пән аудиторияға қажетті әсер ету мақсатында сөйлеуді құру және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамытады. Шешендік өнердің пайда болуы мен дамуының маңызды шарты басқарудың демократиялық нысандары, азаматтардың елдің саяси өміріне белсенді қатысуы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Тиісті кәсіби, синхронды және жазбаша аудармаларды пайдалана отырып, аударма деректерін алу және талдау қабілетін көрсету;

  • Код ON5

    Жаңа заманауи технологияларды жалпылау, бағалау, таңдау және пайдалану, жоғары кәсіби аудармашылардың тәжірибесін тарату және қолдану қабілеті;

  • Код ON7

    Аударма ісі саласында іргелі білім мен дағдыларды қолдану;

  • Код ON3

    Аударма мәселелерді сыни талдау және олардың психологиялық жәнеіскерлік шешімдер қабылдаудағы рөлін түсіну;

  • Код ON2

    Олардың себеп-салдарлық байланысын нақты көрсететін аударма негізін пайдалана отырып, проблеманы сыни бағалау қабілеті

  • Код ON1

    жұмысшыларды қауіпсіз еңбекке және еңбекті қорғау талаптарын сақтауға ынталандырады және ынталандырады

  • Код ON6

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде сөйлеу;

  • Код ON8

    Аударма ісі саласында іргелі білім мен дағдыларды қолдану;

  • Код ON9

    Мәдениетке, қоғамдық пікірге, әдет-ғұрыпқа, әдет-ғұрыпқа, әлеуметтік нормаларға негізделген этикалық құндылықтарға бағдарлай отырып, топта жұмыс істей білу, өз көзқарасыңызды қорғап, жаңа шешімдер ұсыну, пікіріңізді топтың пікірімен салыстыру, сонымен қатар ұжымдық шешімге бағыну.

  • Код ON10

    Оқу мен тыңдауда шет тіліндегі мәтіндерді түсіну мен түсіну дағдыларын, өнімді және рецептивті әрекеттерді жүзеге асыру үшін лексиканы басқарыңыз

  • Код ON11

    Қазіргі ақпараттық технологиялардың білімі мен дағдыларына ие болу. Мультимедиялық ақпарат көздерін, Интернет желісінің мүмкіндіктерін пайдалану; бағдарламалар мен электрондық оқулықтарды қолданыңыз.

  • Код ON12

    Оқытылатын шет тілдері жүйесін және сөйлеу қарым-қатынасының әр түрлі салаларында: тілдік, коммуникативті және кәсіби-бейімделу құзіреттіліктеріндегі жұмыс принциптерін іс жүзінде игеру.

Top