Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07211 Геология 2 жыл в Орталық-Азия Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы терең фундаментальды білімге бағытталған. Магистрдің кәсіби қызметінің ерекшелігі дайындық бейініне байланысты түрленеді және мыналарды қамтуы мүмкін: қатпарлы белдеулер мен платформалардың, мұхиттардың аймақтық геология мәселелері; аймақтық геофизика; геофизикалық деректерді интерпретациялау; қашықтықтан зондтау деректерін интерпретациялау; іздеу мақсатында геофизикалық деректерді қолдану; палеотектоникалық және палеогеодинамикалық қайта құру; палеонтологиялық деректер бойынша аймақтың даму тарихын қалпына келтіру; құрылымдық талдау; изотопты-геохимиялық; петрохимиялық және геоохронологиялық зерттеулер; кенді және кенсіз; Жанғыш пайдалы қазбаларды қалыптастыру мәселелері; минералдардың жүйеленуі; петрология; геологиялық, экологиялық және петрологиялық процестерді сандық және эксперименттік модельдеу және т. б.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M121 Геология
  • Гидрогеохимия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жалпы ережелер. Табиғи және жасанды заттың намигациясына әсер ететін факторлар . Пайдалы қазбалар кен орындарының гидрогеологиялық жіктелуі. Жер асты суларының режимі. Жер асты суларының табиғи режимі. Режимі пайдалы қазбалар кен орындарының әсер ету аймақтарында жер асты суларын пайдалану . Жер асты суларының химиялық құрамының өзгеруінің негізгі себептері. Аналитикалық әдіс. Аналогия әдісі. Есептеу су балансы бойынша.

    Селективті тәртіп
  • Табиғи және антропогендік кен орындарының геологиялық құрылысы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кіріспе. Курстың мазмұны, оның басқалармен байланысы пәндермен. Қазақстан экономикасын дамыту үшін пайдалы қазбалардың маңызы Терминология және классификация. Техногендік минералдық ресурстар..Техногендік минералдық түзілімдер (ТМТ). Техногендік түзілімдер. Техногендік кен орындары. Техногенді шикізат. Техногендік шоғыр (учаске).Техногендік объектілердің жіктелуі. Техногенді Элективті пәндер каталогы 93 формация. Тау тобы (заманауи үйінділер, Гале-Эйфель үйінділері). Байыту тобы (тау-кен байыту бөлінісінің қалдықтары). Металлургиялық топ (шлактар, шламдар, клинкер). Техногендік минералдық түзілімдердің көздері және шикізатты өңдеу технологиялары. Тау-кен өндірісінің дамуына шолу. Минералдық-шикізат базасының жай-күйі. Түсті кендер металдар. Асыл металдар.

    Селективті тәртіп
  • Электронды микроскопиялық зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жүргізу. Аппараттық қамтамасыз ету және электронды-микроскопиялық зерттеу объектілері. Кристалломорфология. Кристаллооптика. Аппараттық қамтамасыз ету-электронды жарық түсіретін, сканерлейтін, күштік микроскоптардың құрылғысы. Кендердің және сыйысымды жыныстардың заттық сипаттамаларын анықтау әдістемесі. Энергетикалық құрамды зерттеу әдістері (магниттік, электрфизикалық, гравитациялық).

    Селективті тәртіп
  • Пайдалы қазбалар кен орындарын гидрогеохимиялық іздестіру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жалпы ережелер. Табиғи және жасанды заттың намигациясына әсер ететін факторлар . Пайдалы қазбалар кен орындарының гидрогеологиялық жіктелуі. Жер асты суларының режимі. Жер асты суларының табиғи режимі. Режимі пайдалы қазбалар кен орындарының әсер ету аймақтарында жер асты суларын пайдалану . Жер асты суларының химиялық құрамының өзгеруінің негізгі себептері. Аналитикалық әдіс. Аналогия әдісі. Есептеу су балансы бойынша

    Селективті тәртіп
  • Техногенді сейсмикалығы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кіріспе. Академик ілімінің мәні В. И. Вернадский табиғи денелер туралы. Кенде геофизикалық әдістердің даму тарихы Алтайдағы. Кенді Алтайда геологиялық барлау жұмыстарының дамуына байланысты геофизикалық әдістерді, әдістемелер мен интерпретация технологияларын кешендеудің эволюциясы. Кенді Алтайдың геофизиктерінің зерттеудің геофизикалық әдістерін дамытуға қосқан үлесі. Серпімді толқындар біртекті серпімділік ортасы. Біртекті емес ортадағы серпімді толқындар. Негізгі сейсмикалық толқындардың годографтарының түрі. Сейсмологиялық бақылау деректері бойынша Жердің құрылысы. Сейсмологиялық Үлкен Алтайдың осы деректері бойынша тереңдік құрылысының ерекшелікте��і мен бақылаулары.

    Селективті тәртіп
  • Кеніш геология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кеніш геологиясының міндеттері. Пайдалану барлау, мақсаты, міндеттері. Кен денелерін геометризациялау қорларды есептеу. Геологоэкономическая кен орнын бағалау. Сынамалау сұлбаларын құру.

    Селективті тәртіп
  • Кен сапасын басқару
    Несиелер: 5

    Кен сапасының байыту мен металлургиялық қайта өңдеуге әсері. Өндірілген пайдалы қазбаның сапасына әсер ететін факторлар. Қордағы кен сапасының өзгергіштігін бағалау өлшемдері мен модельдері. Кен сапасын басқарудағы статистикалық әдістер. Кен ағынының сапасын сынау әдістері. Өндіру кезінде кен сапасын басқару принциптері мен кезеңдері. Кен массасын орталандыру алдындағы өндірудің технологиялық сұлбалары.

    Селективті тәртіп
  • Пайдалы қазбалар кен орындарын әзірлеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: пайдалану тау-кен қазбаларын барлау, мақсаты, міндеттері. Кен орындарын өңдеу тәсілдері. Кенді денелердің геометриялануы кен орындарын геологиялық-экономикалық бағалау.

    Селективті тәртіп
  • Қолданбалы геофизика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кіріспе. Академик ілімінің мәні В. И. Вернадский табиғи денелер туралы. Кенде геофизикалық әдістердің даму тарихы Алтайдағы. Кенді Алтайда геологиялық барлау жұмыстарының дамуына байланысты геофизикалық әдістерді, әдістемелер мен интерпретация технологияларын кешендеудің эволюциясы. Кенді Алтайдың геофизиктерінің зерттеудің геофизикалық әдістерін дамытуға қосқан үлесі. Серпімді толқындар біртекті серпімділік ортасы. Біртекті емес ортадағы серпімді толқындар. Негізгі сейсмикалық толқындардың годографтарының түрі. Сейсмологиялық бақылау деректері бойынша Жердің құрылысы. Сейсмологиялық Үлкен Алтайдың осы деректері бойынша тереңдік құрылысының ерекшеліктері мен бақылаулары.

    Селективті тәртіп
  • Білім беру үрдісіндегі инновациялық технологиялар негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жоғары білімнің заманауи моделі. Тау-кен-геологиялық бағыттағы маман моделі. Заманауи инновациялық білім беру мазмұны. Білім беру технологияларын енгізудің әдіснамалық негіздері. Нысандар, білім беру үдерісін ұйымдастырудың әдістері мен құралдары. Заманауи білім беру технологиялар. Проблемалық-бағытталған оқыту. Жобалық-ұйымдастырылған оқыту.

    Селективті тәртіп
  • Зертханалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты:жүргізу. Аппараттық қамтамасыз ету және зерттеу объектілері. Кристалломорфология. Кристаллооптика. Заттың өзін-өзі ұйымдастыру туралы ілімнің мәні. Кендердің және сыйысымды жыныстардың заттық сипаттамаларын анықтау әдістемесі. Әдістері энергетикалық құрамды зерттеу (магниттік, электрфизикалық, гравитациялық).

    Селективті тәртіп
  • Кен нысандарын модельдеу
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Кенді модельдеудің қазіргі жағдайы объектілер. Мож қалыптастырудың сандық және сапалық әдістері. МОӨ-нің өсімін құру және бағалаудың геологиялық және математикалық алғышарттары. Мож жүйесі ЦНИГРИ. Классификациялық-белгілік модельдер. Геологиялық-өнеркәсіптік модельдер. Болжамдық-іздеу модельдері. Морфометриялық модельдер. Градиентті-векторлық модельдер. Композиттік (көпфакторлы) модельдер. .Геологиялық-генетикалық модельдер.

    Селективті тәртіп
  • Минералдық-шикізат саласының экономикасы
    Несиелер: 5

    Отын-энергетикалық шикізат экономикасы. Қара және түсті металлургия шикізатының экономикасы. Асыл металдар экономикасы. Тау-кен-химиялық минералды шикізат экономикасы. Әлемнің жекелеген елдерінің минералдық-шикізат ресурстары. Қазақстан Республикасының минералдық-шикізат ресурстары.

    Селективті тәртіп
  • Көмірсутек шикізатының геологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты мұнай және газ шоғырларының қалыптасу процестерін болжау саласында геология магистрлерін дайындауды қамтамасыз ету. Курстың негізгі міндеті Мұнай және газ жиналыстарының қалыптасу және қирау процестерімен байланысты сұрақтар кешенін, сондай-ақ оларды болжау әдістерін зерделеу болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: Мұнай және газ геологиясы мен геохимиясының жалпы кәсіби (жалпыгеологиялық) теориялық негіздерін білуі тиіс: көмірсутектер жатуының құрылымдық шарттарын, олардың физикалық қасиеттері мен геохимиялық ерекшеліктерін, тау жыныстарының коллекторлық сипаттамаларын, көмірсутектер кен орындарының негізгі жіктелуін, миграция процестерін, мұнай құятын провинциялардың географиялық орналасу заңдылықтарын, мұнай-газ бассейндерінің генезисі мен жіктелуі мәселелерін.

    Селективті тәртіп
  • Антропогендік кен орындарын зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты:полиметалл және құрамында алтыны бар кендерді өңдеу технологиясы. Байыту. Металлургиялық қайта бөлу. Технологияны жетілдіру жолдары. Шығыс Қазақстанның антропогендік кен орындарының геологиясы. Тау-кен өндірісінің техногендік минералдық түзілімдері. Николаевский карьері. Шемонаиха карьері. Орловка кеніші Зырян ауданы (Зырян, Греховское, Снегирев кен орындары), Лениногор полиметалл комбинаты (Риддер-Сокольное, Крюковское, Тишинское, Чекмарь, Шубинское кен орындары). Байыту өндірісінің техногендік минералдық түзілімдері. Кен байыту фабрикалары қалдықтарының үйінділері (қоймалары); барлығы: 9 қалдық қоймасы: Жескент, Белоусовское, Зырян, Лениногор ��әне т .б. 3 жеңіл фракцияның жинақтауышы, 1 пиритті концентраттың жинақтауышы;

    Селективті тәртіп
  • Стратиформды кен орындарының геологиясы және генезисі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тау-кен гидрогеологиясының міндеттері және пайдалы қазбалар кен орындарының гидрогеологиялық жіктелуі. Жалпы ережелер. Кен орындарының сулануына әсер ететін табиғи факторлар. Сулануға әсер ететін жасанды факторлар. Пайдалы қазбалар кен орындарының гидрогеологиялық жіктелуі. Жер асты және кеніш суларының режимі. Жер асты суларының табиғи режимі. Кеніш сутөкпе және құрғату кезіндегі жер асты суларының режимі. Кезінде кеніш суларының режимдері тау-кен қазбалары. Пайдалану кезінде кеніш суларының химиялық құрамының өзгеруі. Тау-кен қазбаларына су ағынын анықтау. Аналитикалық әдіс. Аналогия әдісі. Су балансы бойынша есеп. Жер үсті суларымен к��рес жөніндегі іс-шаралар. Өзендерді бекіту, бұру және түзету. Тау-кен қазбаларын нөсерлі және еріген сулардан қоршау. Анықтамасы ең жоғары шығыстар. Жаңа арналардың және арналардың өткізу қабілетін есептеу.

    Селективті тәртіп
  • Техногендік кен орындары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кіріспе. Курстың мазмұны, оның басқалармен байланысы пәндермен. Қазақстан экономикасын дамыту үшін пайдалы қазбалардың маңызы Терминология және классификация. Техногендік минералдық ресурстар..Техногендік минералдық түзілімдер (ТМТ). Техногендік түзілімдер. Техногендік кен орындары. Техногенді шикізат. Техногендік шоғыр (учаске).Техногендік объектілердің жіктелуі. Техногенді формация. Тау тобы (заманауи үйінділер, Гале-Эйфель үйінділері). Байыту тобы (тау-кен байыту бөлінісінің қалдықтары). Металлургиялық топ (шлактар, шламдар, клинкер). Техногендік минералдық түзілімдердің көздері және шикізатты өңдеу технологиялары. Тау-кен өндірісінің дамуына шолу. Минералдық-ш��кізат базасының жай-күйі. Түсті кендер металдар. Асыл металдар.

    Селективті тәртіп
  • Кен түзудің заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің кен түзілу процестері, минералды заттар мен геологиялық объектілерді зерттеудің жаңа әдістерін пайдалану туралы қазіргі заманғы түсініктерді және білімдерді алуы, зерттеу процесіне бұрын нашар зерттелген теңіз және Мұхит акваторияларын жаңа гипотезалар мен кен түзілу мәселелерін тарту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант кен түзілу теориясының қазіргі заманғы, ең бастысы дискуссиялық мәселелерін; оқулықтардың беттеріне түспеген кен түзілу теориясының мәселелері мен аспектілерін, соның ішінде классикалық металлогениялық түсініктерді және кен түзілу теориясының классикалық түсініктерін жаңа эксперименталды деректермен жән�� табиғи минерал түзуші жүйелердің термодинамикалық моделдеуінің нәтижелерімен байланыстыруды білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Кәсіби қызметтегі қазіргі шет тілінің регистрлері мен функционалдық стильдері. Кәсіби тақырып бойынша жазбаша және ауызша мәтіндердің құрылымы мен құрылу негіздері. Әлеуметтік-тұрмыстық және академиялық салалардағы қарым-қатынастың сипаты мен стиліне байланысты кәсіби қарым-қатынас жағдайларына сәйкес тілдік мінез-құлық ережелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы оқудың педагогикасы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық қызмет объектілері, педагогика ғылымының категориялық құрылысы, заңдылықтары, принциптері, жоғары кәсіби білім беру жүйесіндегі оқыту тәсілдері білім беру. Педагогикалық шындықты талдау. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогикалық шындықты зерттеу әдістері. Педагогикалық құбылыстардың табиғатын талдау. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылыми бағдарламалардың қалыптасу және даму тарихы, Ғылыми зерттеудің негізгі әдістері және ғылыми іздеу стратегиялары. Ақиқатты іздеу, эксперименттер қою және эмпирикалық зерттеулер жүргізудің негізгі әдістері мен тәсілдері. Ғылым философиясының негізгі категориялары, ғылыми білімнің дамуын, таным формалары мен әдістерін, олардың эволюциясын сипаттайтын негізгі концепциялардың типологиялық сипаттамалары, ғылыми танымда рационалды және иррационалды, логика мен интуицияның арақатынасы, ашу және негіздеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы. Психологиялық басқару жүйелерінің құраушылары. Психологиялық критерийлері басқару. Қақтығыс орта және басқару құралы ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON10

    алған білімдерін өндірістік қызметте қолдануға; минералды-шикізат базасы негізінде аналитикалық материалдарды құрастыру; негізгі геологиялық түсініктерді тұжырымдау, қолдану кәсіби терминдер; қажетті геологиялық ақпаратты таңдаңыз. пайдалы қазбалар кен орындарының геологиялық карталарын жасау; өндірістік типтегі үй-жайлар мен сипаттамаларды тұжырымдау пайдалы қазбалар кен орындары; ішінен іздеу мен барлау әдістерінің ұтымды жиынтығын таңдаңыз минералды заттың күтілетін өнеркәсіптік түріне байланысты; іздеу жұмыстарын жүргізу үшін геологиялық тапсырма жасау, қажетті өнеркәсіптік байланысты барлау және бағалау минералдың түрі;

  • Код ON2

    Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу; адамның адамға, қоғамға және қоршаған ортаға қатынасын реттейтін құқықтық ережелерді білу

  • Код ON3

    ауызша сөйлеуді, дұрыс, қисынды дұрыс жасай білу ойлау нәтижелерін жазу; қажетті кәсіби қарым-қатынас дағдыларына ие болу мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің бірінде;

  • Код ON4

    экономикалық білім негіздеріне ие, ғылыми идеялары бар менеджмент, маркетинг, қаржы және т.б .; экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, рөлін білу және түсіну экономикадағы мемлекеттік сектор; экономикалық және ұйымдастырушылық шешім қабылдау дағдыларын игеру белгісіздік пен тәуекелге бейім және икемді және ұтқыр болу керек кәсіби қызметке байланысты әртүрлі жағдайлар мен жағдайлар. Жаһандық экономикадағы қарқынды өзгеретін процестерге бейімделе білу; экономикалық талдау жасау жағдайды анықтаңыз және экономикалық тұрғыдан ең жақсы тактиканы таңдаңыз.

  • Код ON7

    білу керек: минералды шикізаттың ресурстық базасының қазіргі жағдайы; саладағы елдің геологиялық қызметі алдында тұрған мақсаттар мен міндеттер соңғы ғылыми шешімдер мен технологияларды енгізу; жер қойнауын пайдаланудың негізгі нормативтік базасы; геологиялық түсіру, іздеу және барлау әдістемесі әртүрлі ландшафт жағдайларында жұмыс істейді;

  • Код ON9

    білу керек: ғылыми-зерттеу жұмыстарын автоматтандыру және компьютерлендіру әдістері, экспериментті жобалау және өткізу; табиғи немесе техникалық жүйелерді зерттеудің заманауи әдістері заманауи құралдар мен жабдықтарды қолдану.

  • Код ON8

    білу керек: өңдеу және түсіндіру әдістемесі, геологиялық, геохимиялық, геофизикалық ақпарат; ғылым мен техниканың, алдыңғы қатарлы отандық және шетелдік жетістіктер таңдалған бағытқа сәйкес білім саласындағы тәжірибе жаттығу; ғылыми-техникалық ақпаратты іздеудің ұтымды әдістері, патент іздеу;

  • Код ON1

    отандық тарихтың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері, құндылықтары туралы білу құқықтық және демократиялық мемлекет, қазіргі жағдай қоғамдағы саяси қатынастар; Қоғамдық пікірге негізделген әлеуметтік және этикалық құндылықтарды білуі, салт-дәстүр, әдет-ғұрып, әлеуметтік нормалар және соларға назар аудару кәсіби қызмет; қазіргі қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын біледі және жасай алады әр түрлі әлеуметтік жағдайларда жеткілікті түрде шарлау

  • Код ON6

    білу: дәстүрлі және заманауи мамандандырылған әдістер туралы материал құрамына далалық және зертханалық зерттеулер жүргізу; геологиялық құрылымдардың, денелер мен құрылыстардың құрылымы мен дамуы; өткізетін кәсіпорындардағы жоғары деңгейлі мамандардың жұмысы туралы геологиялық зерттеу және жер қойнауын бақылау;

  • Код ON5

    экономикалық қызметтің әлеуметтік-экологиялық салдарларының негіздерін білу адам; өндірістік персоналды және қоғамды мүмкіндіктен қорғаудың өзіндік әдістері авариялар, апаттар мен табиғи апаттардың салдары.

Top