Жаңа білім беру бағдарламасы

8D04202 Сот сараптамасы в Орталық-Азия Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты PhD докторантураның білім беру бағдарламаларының мақсаты ел ішінде де, Халықаралық еңбек нарығында да бәсекеге қабілетті отандық докторларды дайындау, ұлттық докторлық бағдарламаларды әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциялау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D079 Сот сараптамасы
  • Дайындық бағыты 8D042 Құқық
  • Криминалистика; сот-сараптама қызметі; жедел-іздестіру қызметі
    Несиелер: 5

    Игеру мақсаты пәннің (модульдің) Докторанттарда кафедралар мен сот сараптамаларын қалыптастыру негізгі нормалар, ұғымдар туралы теориялық, және сот-сараптама қызметі туралы қызметі, жедел-іздестіру қызметі кешендік көпфакторлы процестер ішкі заңдылықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тергеу криминалистикалық әдістемесінің мәселелері қылмыстар
    Несиелер: 5

    Игеру мақсаты пәннің (модульдің) өзекті мәселелерін қарау; қылмыстарды тергеу әдістемесі; - анықтаудың заманауи тәсілдерімен танысу осы бөлімнің негізгі криминалистикалық санаттары криминалистика; - криминалистикалық және қылмыстарды тергеу теориясы мен практикасына арналған әдістемелер, ғылыми-зерттеу қызметі және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы патология
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру нәтижесінде докторант мыналарды істей алуы керек:  - дене көрсеткіштерін «норма - патология» тұрғысынан бағалау Пәнді игеру нәтижесінде дәрігер білуі керек: - ағзалар мен жүйелердегі патологиялық процестердің этиологиясы, даму механизмдері және диагностикасы;  - зертханалық көрсеткіштердегі ауысымдардың қалыптасуындағы құрылымдық және функционалдық өзгерістердің рөлі;  - патологиялық процестердің пайда болуының, дамуының және жүруінің жалпы заңдылықтары;  - молекулалық биологиялық, жасушалық, ұлпалық және жүйелік деңгейлердегі типтік патологиялық процестердің мәні;  - төтенше жағдайлардың патогенетикалық негіздері, олардың клиникалық көріністері және зертханалық ��иагностиканың негізгі принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Клиникалық фармакология
    Несиелер: 5

    Циклды оқытудың мақсаты клиникалық фармакология саласындағы білімді қалыптастыру және жетілдіру, патологиялық және физиологиялық ескере отырып, терапияның тиімділігі мен қауіпсіздігін жоғарылату үшін дәрі-дәрмектер мен олардың дозаларын таңдауға жеке тәсіл негізінде клиникалық нұсқаулықтарды (хаттамаларды, стандарттарды) дұрыс қолдану үшін дәлелді медицинаны қолдана отырып, таңдау, негіздеу және ұтымды фармакотерапия туралы клиникалық және фармакологиялық ойлауды қалыптастыру дене профилі. Оқыту мақсаты: - дәрілік заттардың тиімділігі мен қауіпсіздігі туралы заманауи дәлелді деректерді ескере отырып, тиісті фармакотерапияны таңдауда дұрыс жүру дағдыларын үйрету, емд��у мақсатын көрсете білуге ​​үйрету. - полиморбидті патологиясы бар пациенттердің фармакотерапиясының ерекшеліктері туралы білімді дамыту; - дәлелді медицина қағидаттарын ескере отырып, белгілі бір ауруды емдеуге қажет препараттар тобын таңдауда дұрыс көзқарасты қалыптастыру; - медициналық мекемеде дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етудің фармакоэкономика және фармакоэпидемиология аспектілері туралы білімді дамыту. - есірткінің жанама әсерлерін, есірткінің бір-бірімен әсер етпеу реакциясын және осы құбылыстарды ерте түзету дағдыларын үйрету. - Емдеуді немесе оның тоқтатылуын бақылауды үйрету. - науқасты дұрыс ақпараттандыру (нұсқау беру) дағдыларын үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сот сараптамасы: генезис, қазіргі жағдайы және болашағы.
    Несиелер: 5

    Игеру мақсаты пәннің (модульдің) Сот сараптамасының әдіснамасын зерделеу, оның генезисі, қазіргі жағдайы және Даму бағыттары, докторанттардың үшін база болып табылатын теориялық жаңа босанулардың жеке сараптамалық әдістемелерін әзірлеу) сот сараптамаларын жүргізу, проблемаларды тереңдете зерделеу сот сараптамасының теориялық негіздеріне қатысты негізінде докторанттар ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Игеру мақсаты пәннің (модульдің) Білім алушыларды педагогикалық қызметке дайындау докторанттың кәсіби қызметінің бір түріне бағыт бойынша талаптарға сәйкес дайындау Құқықтану. Педагогикалық қызмет заң пәндерін оқытуды және құқықтық тәрбиені жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Докторантқа сабақ беру
    Несиелер: 3

    Педагогикалық практиканың міндеттері: - докторанттардың жоғары оқу орындарында педагогикалық іс-әрекетке дайындығын қамтамасыз ететін кәсіби құзіреттіліктерін қалыптастыру, оқытудың профиліне сәйкес оқу процесін жобалау және инновациялық білім беру технологияларын қолдану арқылы оқу сабақтарының жекелеген түрлерін өткізу; - жоғары оқу орындарында кәсіби педагогикалық және оқу-әдістемелік жұмыстың тәжірибелік дағдыларын дамыту; 4 - кәсіби педагогика саласындағы психологиялық-педагогикалық білімді шоғырландыру және ғылыми-педагогикалық мәселелерді шешуде шығармашылық қабілеттерді игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Криминалистиканың ғылымтану негіздері
    Несиелер: 5

    Игеру мақсаты пәннің (модульдің) Құзыреттерді кеңейту және (немесе) тереңдету білім беру стандартына, сондай-ақ Қосымша белгіленген құзыреттерді білім беру стандартында белгіленген құзыреттер мен пәндер (модульдер) мен практикаларды қамтиды: - ғылымтану негіздерінің өзекті мәселелерін қарастыру криминалистика; - анықтаудың заманауи тәсілдерімен танысу осы кіші бөлімнің негізгі ұғымдары мен санаттары криминалистика; - теория үшін осы ғылымтану мәселелерін әзірлеудің маңызы ғылыми-зерттеу қызметі мен ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау жөніндегі іс-шараларды жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу әдістемесі және тәжірибелердің теориялық талдауы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты - нақты зерттеу мәселелерін шешу үшін зерттеу әдістерінің жиынтығын қолдану арқылы мамандандырылған саладағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, жүйелеу және жалпылау негізінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу қабілеттерін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - докторанттар арасында теориялық білімді дербес ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу барысында қолдана білу (тақырып бойынша іргелі және ағымдық ғылыми ақпараттарды өңдеу, ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтау, жалпылама тұжырымдар мен қорытындылар жасау) жалпы философиялық, жалпы ғылыми және жеке зерттеу әдістеріне негізделген және қазіргі заманғы проблемалық мәселелерді сипаттау. ғылым; - ғылымның заманауи әдістерін, сондай-ақ ақпараттық және инновациялық технологияларды қолдана отырып, ғылыми бағыттағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жобалау, ұйымдастыру, енгізу және бағалау қабілеттерін қалыптастыру; - жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше игеру және қолдану және ғылымдағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының ресурстық-ақпараттық базасын қалыптастыру қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Криминалистиканың ғылымтану негіздері
    Несиелер: 5

    Игеру мақсаты пәннің (модульдің) Құзыреттерді кеңейту және (немесе) тереңдету білім беру стандартына, сондай-ақ Қосымша белгіленген құзыреттерді білім беру стандартында белгіленген құзыреттер мен пәндер (модульдер) мен практикаларды қамтиды: - ғылымтану негіздерінің өзекті мәселелерін қарастыру криминалистика; - анықтаудың заманауи тәсілдерімен танысу осы кіші бөлімнің негізгі ұғымдары мен санаттары криминалистика; - теория үшін осы ғылымтану мәселелерін әзірлеудің маңызы ғылыми-зерттеу қызметі мен ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау жөніндегі іс-шараларды жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сот ісін жүргізуде құқықтық сараптама институты: құрылымы, мазмұны және біріздендіру.
    Несиелер: 5

    Игеру мақсаты пәннің (модульдің) Құқықтық қамтамасыз етуді зерделеу қызметі, терең білімді жүйесі туралы сот-сараптама қызметін реттейтін заңнама қызмет, қазіргі жай-күйі және даму үрдістері осы саладағы заңнаманы қалыптастыру, аспиранттарда теориялық және практикалық-бағытталған білім жүйесі, құқықтық базаны жетілдіру үшін база болып табылатын сот сараптамаларын ұйымдастыру мен жүргізуді қамтамасыз ету, қызметке қатысты мәселелерді тереңдете зерделеу сот-сараптама ұйымдарының, сондай-ақ өзге де субъектілердің сот ісін жүргізуде арнаулы білімді пайдалану, негізінде аспиранттар ғылыми-зерттеу және педаго��икалық қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON4

    сот сараптамаларын ұйымдастырудың және дайындаудың құқықтық базасын жетілдіру мүмкіндігі, ғылыми-зерттеу және білім беру іс-әрекеті. қылмысты тергеудің теориясы мен практикасына арналған сот-медициналық техниканы дамыту

  • Код ON1

    Дәрілік заттардың тиімділігі мен қауіпсіздігі туралы қазіргі ғылыми негізделген деректерді ескере отырып, тиісті фармакотерапияны таңдауда оларды емдеу мақсаттарын көрсетуге үйрету.  - полиморбидті патологиясы бар пациенттердің фармакотерапиясының ерекшеліктері туралы білімді дамыту;  - дәлелді медицина қағидаттарын ескере отырып, белгілі бір ауруды емдеуге қажет препараттар тобын таңдауда дұрыс көзқарасты қалыптастыру;  - медициналық мекемеде дәрі-дәрмекпен қамтамасыз етудің фармакоэкономика және фармакоэпидемиология аспектілері туралы білімді дамыту. - дәрілік заттардың жанама әсерлерін, есірткінің бір-бірімен жағымсыз реакцияларын ерте анықтау шеберлігі және осы құбылыстарды ертерек түзету.  - емдеуді немесе оның тоқтатылуын бақылай алуы керек.  - науқасты дұрыс ақпараттандыру (нұсқау беру)

  • Код ON6

    - дене көрсеткіштерін «норма - патология» тұрғысынан бағалау  органдар мен жүйелердегі патологиялық процестердің этиологиясын, даму механизмдерін және диагностикасын білу;  - зертханалық көрсеткіштердегі ауысымдардың қалыптасуындағы құрылымдық және функционалдық өзгерістердің рөлі; - патологиялық процестердің пайда болуының, дамуының және жүруінің жалпы заңдылықтары; - молекулалық биологиялық, жасушалық, ұлпалық және жүйелік деңгейлердегі типтік патологиялық процестердің мәні; - төтенше жағдайлардың патогенетикалық негіздері, олардың клиникалық көріністері және зертханалық диагностиканың негізгі принциптері. жоғары оқу орындарындағы кәсіби педагогикалық және оқу-әдістемелік жұмыстың шеберлігі; ғылыми және педагогикалық мәселелерді шешуге шығармашылық көзқарас шеберлігі.

  • Код ON2

    өзінің ішкі заңдылықтары бар күрделі мультифакторлы процестер ретінде сот-сараптама және сот ғылымы, жедел-іздестіру қызметі туралы негізгі нормалар, ұғымдар, идеялар туралы білу. құқықтық пәндер мен құқықтық білім беруді жүзеге асыра білуі керек.

  • Код ON3

    - сот медицинасы ғылымының өзекті мәселелерінен хабардар болуға; - сот сараптамасының осы бөліміндегі негізгі ұғымдар мен категорияларды анықтау үшін заманауи тәсілдерді білу және қолдану; - қылмысты тергеудің, ғылыми зерттеулер мен ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлаудың теориясы мен практикасы үшін ғылыми мәселелерді жасау.

  • Код ON5

    Сот сараптамаларының жаңа ұрпақтарының (түрлерінің) жеке сараптамалық әдістерін, терең зерттеуді игеру мүмкіндігі  сот сараптамасының теориялық негіздеріне қатысты мәселелер, заманауи ғылымның проблемалық мәселелерін зерттеудің және сипаттаудың жалпы философиялық, жалпы ғылыми және нақты әдістері негізінде дербес ғылыми зерттеулер жүргізу барысында теориялық білімді қолдана білу;  - ғылымның заманауи әдістерін, сондай-ақ ақпараттық және инновациялық технологияларды қолдана отырып, ғылыми бағыттағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жобалау, ұйымдастыру, іске асыру және бағалау мүмкіндігі;  - жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше игеру және қолдану және ғылымдағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының ресурстық және ақпараттық базасын қалыптастыру мүмкіндігі.

Top