Жаңа білім беру бағдарламасы

8D02105 Балеттану в Қазақ ұлттық хореография академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: 8D02105 - Балеттану білім беру бағдарламасы бойынша жоғары білікті бәсекеге қабілетті қазақстандық қоғамның рухани - эстетикалық дамуын қамтамасыз ететін, тарих, хореография теориясы және балет сыны саласында жалпы мәдени, тереңдетілген кәсіби, ғылыми құзыреттілікке ие философия (PhD) докторларын дайындау. Шығармашылық білім беру саласында түбегейлі өзгерістерге әкеп соғатын жоғары оқу орнынан кейінгі дайындық жүйесіндегі білім беру процесінің қазіргі талаптары арнайы пәндерді оқытудың дәстүрлі нысандарын қайта қарастыруға әкеледі және Қазақстан Республикасының барлық өнер салалары, соның ішінде хореография үшін жас кәсіби кадрларды оқыту мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы әдістерін енгізуді, пайдалануды қолдайды. Әлемдік хореографиялық білім берудің және ұлттық педагогиканың үздік дәстүрлерінің арнасында өнертану және арт-менеджмент кафедрасы қазақстандық хореографиялық өнерді одан әрі дамыту үшін бәсекеге қабілетті кадрларды тәрбиелеу тұрғысынан білім, кәсіби құзыреттілік, іскерлік, дағдылардың өзіндік моделін әзірледі. Бұл модель отандық балеттанушыларды, балет сыншылары мен өнертанушыларды оқыту мен тәрбиелеу саласындағы әлемдік және отандық дәстүрлердің ұйымдастыру синтезіне негізделген.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D034 Өнертану
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер
  • Өнертанудың қазіргі мәселелері мен әдістері
    Несиелер: 6

    Пән докторантты қазақстандық және ресейлік өнертанудағы қазіргі мәселелермен, сонымен қатар тарихи, иконографиялық, формальды-әлеуметтанулық, семиотикалық және т. б. өнертану әдістерімен таныстыруға бағытталған. Сонымен қатар, оқыту барысында докторанттар өнердің әртүрлі шығармаларын талдау кезінде осы әдістемелерді қолдануды меңгеруі тиіс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновационные педагогические технологии
    Несиелер: 6

    «Инновациялық білім беру технологиясы» түсінігі. Ғылыми-педагогикалық тұжырымдамаларды талдау және оларды қолдану тәжірибесі. «Технология» түсінігі, түсіндіру, болжау, білім беру үдерістерін жобалау. Педагогикалық технология - педагогикалық және кәсіби міндеттерді шешуге байланысты педагогикалық іс-әрекеттердің дәйекті жүйесі; білім беру технологиясының белгілері; педагогикалық техниканың оқыту мен тәрбиелеу әдістерінен айырмашылығы, олардың жіктелуі. Хореографиялық өнер саласындағы мамандарды даярлаудағы технологиялар. Жалпы педагогикалық, нақты әдістемелік (пән) және жергілікті (модульдік) сипаттамалары. Дәстүрлі білім беру жүйесін жаңғырту табиғаты бойынша технология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік педагогикалық ғылымның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 6

    Пән педагогикалық технологияларды жоғары деңгейдегі маманның кәсіби шеберлігінің элементі ретінде, оқытудың педагогикалық технологияларының мән-мағынасын, оқытудың жалпы ұғымындағы методологиясымен арақатынаста тәрбиелеуді, педагогикалық әдебиетте педагогикалық технологияларды әртүрлі түсінуді үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнертану саласындағы ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдіснамасы
    Несиелер: 6

    Пән докторанттардың өнертану зерттеулерінің әдіснамасын, тарихи-мәдени сипаттағы эмпирикалық материалмен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға, балеттанудағы талдаудың ғылыми теориялары мен әдістерін меңгеруге, қазіргі заманғы және олардың тарихи дамуын меңгеруіне бағытталған. Пәнді меңгеру барысында докторант балеттік спектакльдерді зерттеудің әр түрлі тәсілдерінің ықтимал мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастырады; өнертанудағы заманауи терминологиялық және ғылыми аппараттың ерекшелігін түсінуді бекітеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Отандық өнертанудағы деректану
    Несиелер: 6

    Пән өнер тарихы және генезис туралы білімді дамытудың негізгі кезеңдерімен, өнерді тарихи зерттеу базисі ретінде өнер әдіснамасы туралы түсінікпен; ғылыми мәтінмен жұмыс істеу, нақты әдіснамалық принциптер мен деректерді анықтау, талдау және түсіндірумен; нақты әдіснамалық ұстанымдар мен ұсынымдарды олардың пайда болу тарихи-мәдени контекстімен түрлі ғылыми дәстүрлерді салыстырумен таныстырады. Өнер біліміндегі деректанудың басқа да тарихи пәндерден айырмашылығы ғылыми сынның жалпы тәсілдерімен және тарихи деректермен мәдени құндылықтардың барлық бұқаралық зерттеушілердің жұмыс істеу әдістерін әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер философиясы
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі заманғы өнер философиясының негізгі түсініктері мен идеяларын, әлемнің эстетикалық көрінісінің өзіндік ерекшелігін, көркем стилін, көркем шығармашылықтың мақсаттары мен құндылықтарын, өнердің негізгі принциптерін меңгеруге бағытталған. Бұл курста дәстүрлі және қазіргі заманғы өнер философиясының ара қатынасы, өнердің негізгі категориялары мен принциптері, оның эволюциясының басты кезеңдері, қазіргі заманғы өнердің философиялық мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балеттанудың қазіргі мәселелері мен әдістерія
    Несиелер: 6

    Пән өнертану жүйесіндегі хореографиялық өнердің ерекшелігі мен практикасын, хореографиядағы қазіргі терминологияны құрылымдаудың мәселелерін, хореографиялық мәтінді кешенді талдауға арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореографиялық өнердегі мультикультуризм феномені
    Несиелер: 5

    Бұл курста қазақ халқының жалпы дүниетанымына жауап беретін, өзінің эстетикасында пластикалық және адамгершілік идеалдарын қалыптастырған халықтық көркемдік ойлау формаларының бірі ретінде би шығармашылығы зерттелетін болады. Хореографиялық мәдениеттің мүлдем дербес көркемдік жүйе ретінде қалыптасуы әр түрлі компоненттермен, оның ішінде халықтық көркем мәдениеттің маңызды бөлігі болып табылатын халықтық бимен дайындалған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақтың дәстүрлі мәдениетінің онтологиясы
    Несиелер: 5

    Пән қазақ халқының ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі бай философиялық мұрасын меңгеруге және зерттеуге, әлемнің ұлттық бейнесін оның құндылықты мағыналы бағдарларымен қалыптастыруға бағытталған. Пәннің қамтитын мәселелерінің шеңберіне бейбітшілік пен адамды қабылдау тұтастығының мәселелері, ақыл мен жүрек бірлігі, ақиқаттың, жақсылық пен әділдіктің рухани-адамгершілік басымдықтары, төзімділік пен тілектестіктің ерекше түрі, — қазақ философиясының негізгі постулаттары мен негіздері кіреді, осы арқылы Хайдеггер мен Сартрдың экзистенциализмінің фундаменталдық онтология ұстанымы таңқаларлық заманауи болып шықты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі көркемдік сын
    Несиелер: 6

    Пән докторанттардың өнер туындыларын, қазіргі заманғы көркем өмір құбылыстарын, көркем шығармашылық бағыттарының түрлері мен жанрларын бағалау, түсіндіру және талдау бойынша білімді меңгеруіне бағытталған. Дәрістік курс батысеуропалық және орыс көркем сынының тарихынан басталады, көркем процестерді түсіну тек өткенде ғана емес, қазіргі уақытта да маңызды нәрсе. Семинар сабақтарында нақты мысал ретінде өнер туындыларын көркем-сыни талдау тәсілдері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлем халықтары биінің генезисі мен философиясы
    Несиелер: 5

    Пән генезис және би философиясының негізгі теориялық ұғымдарын, әлем халықтарының биін дамытудың жалпы заңдылықтарын зерттейді. «Мәдени мұра» негіздерін, халықтың салт-дәстүрлерін, дәстүрлі күнтізбелік және отбасылық мерекелерді, би және би дәстүрлерінде көрініс тапқан діни дүниетанымды қамтитын білім береді. Дәрістік курс әлем халықтарының би мәдениетін зерттеу және зерделеу негізінде жүргізіледі, бұл философиялық негіздерді, оның семантикасын ұғынуда; хореографиялық өнердің қазіргі жай-күйі тұрғысынан-режиссер-хореограф, балетмейстердің түрлі түрдегі инновациялық ізденістер процесінде концептуалды ұғынуы маңызды мәнге ие.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еуропалық көркемдік сын тарихы
    Несиелер: 6

    Пән докторанттардың Еуропа көркем сынының тарихын меңгеруіне, әртүрлі мектептер мен бағыттағы аса көрнекті өнертанушылардың еңбектерімен танысуға бағытталған. Семинар сабақтары барысында театр және хореографиялық өнер мәселелері бойынша батыс зерттеушілерінің негізгі еңбектерін талқылау жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Дүниетанымдық, әлеуметтік және тұлғалық-маңызды философиялық мәселелерді түсіну және талдау, кәсіби қызметте өнертану мен басқа да гуманитарлық пәндердің негізгі ұғымдарын қолдану қабілеті

  • Код ON2

    Ғылыми және педагогикалық қызметті ұйымдастыру, педагогикалық ұжымды тактикалық басқаруды және белгіленген талаптарға сәйкес оқу үдерісін ұйымдастыруды жобалау

  • Код ON3

    Өнертану тарихы мен теориясы саласындағы ғылыми көзқараспен зерттеу үдерісін жобалау, бейімдеу және енгізу қабілетін көрсету, сондай-ақ қазіргі заманғы мәселелер мен білімдерді өнертану әдістерін қолдана отырып, кәсіби міндеттерді шешудің әртүрлі нұсқаларын өз бетінше әзірлеу және ұсыну

  • Код ON4

    Қазақ дәстүрлі мәдениетінің зерттеулеріндегі өнер мен мәдениеттің рөлін анықтау, өнердегі мультикультурализм феномені, өзінің көркемдік қабылдауы мен талғамын түсіндіру, үнемі адамгершілік және эстетикалық дамуға ұмтылу

  • Код ON5

    Күнделікті кәсіби қызмет үшін қажетті жаңа білім алу, танымның кеңеюі және тереңдеуі, өзін-өзі жетілдіруге және тұлғаның өсуіне қабілетті болуы

  • Код ON6

    Кәсіби міндеттерді шешуге әртүрлі және қызықты тәсілдерді қолдана отырып, педагогикалық іс-әрекеттің нәтижесінде өзіндік даралығын, креативті ойлау мен өнердің эстетикалық түсінігін құру және іске асыру.

  • Код ON7

    Жеке және пәндік рефлексия арқылы тұрақты өзін-өзі дамыту қабілетін, әртүрлі формадағы диалогқа, конструктивті сын мен өзін-өзі сынауға қабілеттілікті меңгеру, сыни ойлауға ие болу, өзінің және қарсыластың пікірлері мен ой логикасын талдай білу

  • Код ON8

    Өзінің зияткерлік дамуы, мәдени деңгейін және кәсіби құзыреттілігін арттыру үшін таным, оқыту және өзін-өзі бақылаудың заманауи әдістері мен құралдарын ажырату.

Top