Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02103 Сәндік өнер в Алматы экономика және статистика академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты қоғам мен жеке тұлғаның мүдделерін сақтау қағидаттарына, қолданыстағы қазақстандық заңнамаға, сәндік-қолданбалы өнер саласындағы маманның құзыреттілік құрамы мен деңгейіне қойылатын белгіленген біліктілік талаптарына сәйкес білікті кадрларды кәсіби даярлау процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру және одан әрі өзін-өзі дамыту қабілеті болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Ою-өрнек тарихы
    Несиелер: 5

    Пән практикалық және дәрістік сабақтардан тұрады. Ою-өрнектің жалпы тарихын зерттеу. Ою-өрнек өнердің түрі ретінде. Түрлері мен ерекшеліктерін халық ою. Ою-өрнектің даму тенденциялары. Практикалық жаттығуларды орындау. Жұмыс с эскизами.

    Селективті тәртіп
  • Компьютерлік бағдарламалар
    Несиелер: 5

    Photoshop және CorelDRAW графикалық бағдарламаларында жұмыс істеу негіздерін оқыту. Графикалық планшетпен жұмыс. Фотосуреттерді өңдеу және өңдеу. Түрлі сүзгілер мен әсерлерді қолдану. Логотиптерді әзірлеу және фирмалық стиль жасау. Сызбаларды графикалық планшетте салу. Плакаттың, кітаптың, ораудың дизайнын жасау, шеткі құрылғылармен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
  • Авторлық бұйымдарды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Бағдарлама студенттерді әлемдік дизайнерлік практиканың ең танымал мысалдарын зерттеу негізінде коллекциялық бұйымдарды жасау принциптерімен таныстыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
  • Стильденген сурет
    Несиелер: 5

    Графикалық стильденген суретті орындау негіздері. Стильденген пішіндер мен үлгілерді суреттеу техникасы. Сәндік-қолданбалы өнер заттары композициясының барынша қысқа композициясын жалпыланған дақтармен орындау. Хроматикалық контрасты пайдаланып заттардың графикалық шешімі. Эскиздердің бірнеше түрлерін әзірлеу, олардың біреуі бойынша таза нұсқаны орындау.

    Селективті тәртіп
  • Тоқыма және сәндік сурет
    Несиелер: 5

    Пән практикалық және дәрістік сабақтарды қарастырады. Тоқыманың дамуы мен тарихы, сурет салу тарихы және сурет салу түрлері, интерьердегі тоқыма, қазіргі заманғы сурет. Эскиздерді суреттей отырып, практикалық тапсырмаларды орындау және материалда жұмыс істеу.

    Селективті тәртіп
  • Кәдесый өнімдерін әзірлеу
    Несиелер: 4

    Кәдесый өнімдерінің қазіргі әлемдік тәжірибесінің иллюстрациялық көздерін зерттеу және бірлі-жарым бұйымдарды жинақтарға біріктіретін белгілерді анықтау. Отандық кәдесый өнімдерінің аналогтарын шолу. Композициялық ойға сәйкес графикалық көшірмелер мен аналитикалық суреттемелерді орындау, оны материалда іске асыру. Бекітілген эскиздер бойынша жаңа форманың моделін (макетін) әзірлеу және дайындау.

    Селективті тәртіп
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Экология саласындағы тұрақты дамудың негізгі мақсаты-физикалық және экологиялық жүйелердің тұрақтылығы. Экологияның қажеттілігін елемеу қоршаған ортаның азып-тозуына алып келеді және бүкіл адамзаттың өмір сүруіне қауіп төндіреді.

    Селективті тәртіп
  • Өндіріс технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән өндірістегі жаңа техникаларды және жұмыс технологиясын зерттеуге бағытталған. Бұйымдарда заманауи ою-өрнекті композицияларды құру тәсілдері және материалда шығармашылық жұмыстардың дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
  • Менеджмент өнері
    Несиелер: 5

    Бағдарлама брендті құру мен ілгерілетуді оқытумен кәсіпкерлік негіздеріне таныстыру тақырыбына дәріс беруді қарастырады. Қазіргі жарнама нарығын талдау, жарнама ерекшеліктері мен түрлері. Бизнестегі жарнаманың рөлі. Кәсіпкерлік негіздері.

    Селективті тәртіп
  • Киіз бұйымдарының технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән киіз материалдармен жұмыс істеу техникасы мен технологиясын зерттеуге бағытталған. Пән теориялық және практикалық бөлімнен тұрады. Теориялық бөлім жалпы тарихтан, дайындау техникасының түрлерінен тұрады. Практикалық бөлімде материалдармен және эскиздермен жұмыс істеу бойынша тапсырмалар орындалады.

    Селективті тәртіп
  • Модельдеу
    Несиелер: 4

    Осы курстың мақсаты орта объектілер мен олардың элементтерін көлемді моделдеудің техникасы мен дағдыларын меңгеру болып табылады. Курстың негізгі міндеттері Қағаз, картон, фомикс және макеттік материалдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қамтиды. Макет көрнекілікке ие, сондықтан макеттеу процесі студенттің көлемді-кеңістіктік көріністерін қалыптастырады, өйткені макет-ойды білдірудің бір құралы.

    Селективті тәртіп
  • Тоқыманы безендіру
    Несиелер: 5

    Бағдарлама студенттерді әлемдік дизайнерлік практиканың ең танымал мысалдарын зерттеу негізінде тоқыма бұйымдарын декорациялау қағидаларымен таныстыруды қарастырады. Декорациялау техникалары мен технологияларын қарастыру.

    Селективті тәртіп
  • Тоқыманы безендіру
    Несиелер: 5

    Бұл пән теориялық және негізгі практикалық бөлімді қамтиды, онда тоқыма тарихы көркем эскиздер мен материалдағы әр түрлі жаттығуларды орындаумен сәндік және көркем өңдеу әдістері мен түрлері оқытылады. Декорациялаудың заманауи технологияларын қарастыру.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби ортада шет тілі
    Несиелер: 3

    Тәртіп кәсіби шеберлікте шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін қажетті дағдыларды меңгереді. Студенттер кәсіптік мәтіндерді оқу және аудару үшін қажетті сөздік және грамматиканы меңгереді. Шет тілінде кәсіби диалогтық сөйлеуді жүргізеді.

    Селективті тәртіп
  • Бейімделген орта
    Несиелер: 3

    Адам басқаратын тиімді жүйелерді зерттеумен және құрумен айналысатын ғылыми-қолданбалы пән. Эргономика өндірістік іс-әрекет процесінде адамның қозғалысын, оның энергиясының шығындарын, жұмыстың нақты түрлеріндегі өнімділігі мен қарқындылығын зерттейді.

    Селективті тәртіп
  • Каллиграфия
    Несиелер: 5

    Графикалық дағдыларды, жазу техникасын және жазбаша жұмыстарды рәсімдеу мәдениетін қалыптастыру. Материалды оқу дәрістік және практикалық сабақтарда жүргізіледі. Сабақтар дизайн-жобалаудың маңызды компоненті және дизайнерлердің басқа да базалық кәсіби құзыреттілігі ретінде қаріптік графиканың қажетті практикалық дағдыларын меңгеру мақсатына жетуді көздейді. Теориялық бөлім шрифт терминологиясы және баспахана, жазу тарихы бойынша қажетті мәліметтерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
  • Тоқыманың тарихы мен техникасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән тоқу тарихына, сондай-ақ осы өнер түрінің даму тенденциясына шолу жасайды. Тоқу бойынша заманауи техникаларды және технологияларды зерттеу. Зерттеу эскиздермен және материалдардың әртүрлі түрлерімен практикалық жұмыстарды қарастырады.

    Селективті тәртіп
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Өнертаным және тарих бөлімі, Өнер туылғаннан бастап, бүгінгі күнге дейін даму үрдісі мен заңдылықтарын зерттейді.Әртүрлі уақытта өнер әртүрлі жіктелді, мысалы, орта ғасырларда Жеті еркін өнер және тоқымашылық, ауыл шаруашылығы, сәулет, жауынгерлік өнер, сауда, аспаздық және металлургияны қамтитын механикалық өнер деп аталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сурет 1
    Несиелер: 5

    Пән академиялық сурет салу негіздерін оқиды, бұл студенттерге әртүрлі графикалық техниканы, кәсіби сана-сезімді игеруге мүмкіндік береді, композициялық және кеңістіктік ойлаудың бастапқы дағдыларын қалыптастырады, жұмысқа шығармашылық көзқарас қалыптастырады және эстетикалық талғам негіздерін дамытады. Курс гипс геометриялық фигуралардан, архитектуралық бөлшектерден (астана), қыңыр басынан және т.б. натюрморттардан сурет салуды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттерді дизайн өнерінің даму тарихында туындайтын жалпы бағыттармен және проблемалармен таныстыру. Осы пән бойынша тапсырмалар ассоциативті ойлауды, шығармашылық интуицияны дамытуға, қажетті мәнерлі құралдарды таңдауға мүмкіндік береді, студенттерде жалпы графикалық мәнерлілік ырғағын, гармония, ырғақты сезімдерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнердің заманауи материалдары
    Несиелер: 5

    Студенттерді әртүрлі кешендермен таныстыру және үшін қажетті қазіргі заманғы әрлеу материалдарын сыныптаумен әзірлеудің және жетілдірудің барлық сатыларында жобалық идеяларды іске асыру сәндік-қолданбалы өнер заттарымен ішкі кеңістіктердің бетін әрлеуге жобалық ой. Ішкі әрлеуге арналған материалдарды алудың заманауи технологиялары тұрғын және Азаматтық ғимараттар мен үй-жайлардың кеңістіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түсті зерттеу
    Несиелер: 4

    Туралы ғылым түсте. Түстің негізгі сипаттамалары: түс тоны, жарық және қанық. Қазіргі заманғы ғылымның түс туралы көркем тәжірибе мен теорияның мәселелерімен байланысын зерттеу(түс үйлесімі, түсі, түсі, жергілікті түсі, адамның көзімен түстерді көру арқылы қабылдау теориясы және оны түске айналдыру, оның психикаға әсері).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу тәжірибесі 1
    Несиелер: 1

    Оқу практикасы алдыңғы қатарлы кәсіпорында оқытушының басшылығымен екі апта ішінде топпен жүргізіледі. Бұл тәжірибе студенттердің тоқыма және жеңіл өнеркәсіп кәсіпорындарында технология, жұмысты ұйымдастыру және механикаландыру туралы алғашқы түсінік алу мақсатында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кескіндеме 1
    Несиелер: 3

    Бұл пән акварель, гуашь, акрил, майлы бояулар сияқты көркем материалдармен жұмыс істеуге бағытталған. Түс палитрасымен танысу, дұрыс түс араластыру және күрделі түс реңктерін алу. Гризайль түсі мен техникасында натюрморттың бейнесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тоқу суретінің техникасы
    Несиелер: 5

    Ремизді тоқу станогы, мақсаты және жұмыс принципі. Өрімнің жіктелуі. Тоқу өрісінің технологиясы мен теориясы. Өрімдерді бейнелеу тәсілдері. Өрім үлгілерін орындау. Бойлық және көлденең жолақтары бар маталар туындылары. Әртүрлі өрілген жасушалы маталар. Вафельді, диагональды, жарық түсіретін. Құрама өрім ұлпаларының үлгілерін талдау әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер технологиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Пән кілем, гобелен, баскуров тоқу техникаларын, шие тоқу техникасын, киіз басу техникасын, суық және ыстық батик техникасын үйренуді және меңгеруді көздейді. Техникалардың барлық түрлерінің үлгілерін орындау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Композиция 1
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді сәндік-қолданбалы өнер және дизайн объектілеріндегі композицияның негізгі заңдары мен ұғымдарымен таныстыруды, сәндік-қолданбалы өнер нысандары мен бұйымдарын, сыртқы және ішкі жарнама кәдесыйлық өнімдерін жобалауда, киім және интерьер заттарын жасауда композициялық заңдарды практикалық қолдану дағдыларын қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шрифт
    Несиелер: 5

    Аталған курс шрифттердің тарихын, жіктелуін зерттейді. Бұл шрифттердің көшірмелерін жасауды, авторлық құқықтар логотиптерінің эскиздерін, шрифттерді сәндеуді, шрифт композицияларын, кеңістіктегі шрифт композицияларының үш өлшемді формаларын жасауды қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Пәнді игерудің мақсаты: студенттерді сәндік-қолданбалы өнерді дамытудың негізгі кезеңдерімен таныстыру; ежелгі дәуірден XX ғ. дейінгі әр түрлі сәндік-қолданбалы өнер стильдерінің эволюциясы туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    "Компьютерлік графика" пәні компьютерлік графика жүйелерін виртуалды шындықта, Internet ғаламдық желісінде және интерактивті графика жүйелерінде кеңінен қолдану қажеттілігіне байланысты пайда болған объектілерді бейнелеумен байланысты ақпаратты өңдеу жүйелерін дамыту бағыттарының бірі болып табылады. "Компьютерлік графика" пәні ақпаратты өңдеу жүйесін дамыту бағыттарының бірі болып табылады, компьютерлік графиканың түрлерін және оның қолданылу саласын зерттейді. 2D жазықтығында және 3D моделінде кеңістіктік формалар кескіндерін құру тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 3

    Өндірістік тәжірибе сәндік-қолданбалы өнер саласында білікті мамандарды дайындаудың ажырамас бөлігі болып табылады. Практикадан өту кезінде Теориялық оқыту нәтижелерін бекіту және нақтылау, студенттердің таңдаған білім беру бағдарламасы мен берілетін біліктілік бойынша практикалық жұмыс дағдысы мен дағдысын меңгеруі жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кілем бұйымдарын жобалау
    Несиелер: 4

    Жаңа технологияларды немесе дәстүрлі емес материалдарды қолдана отырып, этностық стилді, классикалық стильді және заманауи креативті шешімді пайдалана отырып, түрлі мақсаттағы тұрғын үй-жайларға арналған кілем бұйымдарының жиынтығын жобалау. Іріктелген эскиз бойынша материалда эскиздерді, картонды және бұйымдарды орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Cәндік композиция
    Несиелер: 5

    Пән түрлі халықтардың бұйымдарындағы форманың, ою-өрнектің, фактураның, түстердің ерекшеліктерін қарастырады, олардың шаруашылығының, өмір сүру салтының, салт-дәстүрлердің, барлық мәдениеттің ерекшеліктерімен тығыз байланысты, оған белгілі таңбалар, қолданбалы өнер туындыларында оңай бақыланады, климаттық жағдайлар, жергілікті материалдардың ерекшеліктерін, сонымен қатар бейнелеу және ою-өрнектелген шығармашылық мотивінің көзі болып табылатын "материал" (флора, фауна, ландшафт).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эргономика
    Несиелер: 3

    Еңбек, тұрмыстық және бос уақытты өткізу үдерістеріндегі адамның функционалдық мүмкіндіктерін кешенді зерттейтін ғылыми пән, жоғары тиімді өмір сүрудің оңтайлы жағдайларын құру заңдылықтарын анықтайтын

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби-бағытталған шет тілді сөйлеуді қолдану дағдылары мен біліктерін жетілдіруге мүмкіндік береді; полимәдени және көптілді орта жағдайында әлеуметтік-мәдени, академиялық және кәсіби салаларда тиімді, өз бетінше қарым-қатынас жасау үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өндірістік оқыту (киіз бұйымдары)
    Несиелер: 5

    Өндірістік оқыту-білікті жұмысшыларды кәсіби даярлаудың соңғы кезеңдері. Киіз басу бұйымдарының негізін дайындау бойынша дайындық жұмыстарын орындау. Жүннен басылған аяқ киім негізі үшін белгіленген нысандағы табақтарды,қабаттарды, пластиктер мен сөрелерді қолмен дайындау. Мақта алу. Мақтаның қабаттарын түрі, тығыздылығы,тарылуы, пішіні бойынша дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өндіріс технологиясы (тоқыма техникасы)
    Несиелер: 5

    Курсты аяқтағанда студент тоқыманың технологиялық процестері және мата бұйымдарын өңдеу туралы; қолмен тоқу станоктарының жекелеген бөліктері мен механизмдерінің құрылымы және өзара әрекеттесуі туралы; орындау техникасына байланысты қолмен тоқу бұйымдарын өндірудің технологиялық процестері туралы білуі тиіс.;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық ою-өрнек
    Несиелер: 5

    Мәдениет тарихындағы ою-өрнектің маңызы. Ою-өрнек түрлері. Шығу тегі бойынша қазақ этникалық ою-өрнектерінің топтары. Космогоникалық ою. Ұсақ жануарлар мен жәндіктердің атауларына байланысты ою-өрнек. Құстардың атауымен байланысты ою-өрнек. Өсімдік оюы. Еңбек және тұрмыс құралдарымен байланысты ою-өрнек. Қазақстан бейнелеу өнеріндегі ою-өрнек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейін бойынша арнайы сурет
    Несиелер: 5

    Бұл пән бағдарлама түлегін заманауи дизайн саласындағы көркем қызметке дайындау әдістері мен жасау құралдары негізінде сауатты етіп даярлау Бұл пән бітірушіні көркем бейнені жасаудың әдістері мен құралдары негізінде заманауи сәндік-қолданбалы өнер саласындағы көркем қызметке дайындауды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бұйымдар коллекциясын жобалау
    Несиелер: 5

    Заманауи білікті дизайнерге қажетті көркем талғам мен қиялды дамыту. Дизайндағы "коллекция" ұғымы. Дизайнның перспективалы үрдістерін анықтаудағы коллекцияның рөлі. Коллекцияны жобалау стилистикалық бағыттарды іздеу бойынша шығармашылық эксперимент ретінде. Дизайнерлік коллекциялардың ең танымал мысалдары – "жоғары сән"туындыларының көрсетілімі. Топ Бірыңғай оймен біріккен бір коллекциямен жұмыс істейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тоқыманы көркем өңдеу
    Несиелер: 5

    "Материалдарды көркем өңдеу" пәнін оқытудың мақсаты-ағашты, сазды, тоқыманы және шыныны көркем өңдеудің кәсіби дағдыларын алу. "Материалдарды көркем өңдеу" курсы студенттерге ағашты, тоқыма, саз бен шыныны көркем өңдеудің кәсіби дағдысын береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өндірістік оқыту (жаңа технологиялар)
    Несиелер: 5

    Кәсіби дайындық кезеңінің жаңа технологиялары бойынша оқыту мақсаты күрделі және көп қырлы. Мұнда жұмыс істеуге қабілетті, сипаттамаға сәйкес келетін маман-жұмысшы қалыптасады. Тек қана өндіріс жағдайында оқу кезінде оқушылар заманауи өндірістің техникасы мен технологиясын, еңбекті ұйымдастыру жүйесін зерделеуге мүмкіндігі бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тоқыма бұйымдарын декорациялау
    Несиелер: 5

    Пән тоқыма бұйымдарын көркем безендіруге үйретеді. Тоқыма декорының негізгі техниктері. Маталар мен сәндік материалдарды іріктеу жүйелері. Масштабында декор элементтері бар тігін бұйымдарын әзірлеу. Материалда декор элементтері бар тігін бұйымдарын орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша материалдармен жұмыс
    Несиелер: 5

    Әр түрлі материалдарда декордың пайда болу тарихы. Өңдеу жұмыстарының негіздері. Интерьерге арналған дизайн заттарының көркемдік безендіруінің принциптері - сәндік тәрелкелер, сәндік тақталар және т. б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық негіздері / Кәсіпорын экономикасы
    Несиелер: 5

    Бұл оқу пәні мен білім саласы, ол сыбайлас жемқорлықтың жоғары деңгейінен туындаған негізгі мәселелерді, сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы іс-қимылдың саяси және құқықтық негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестегі қоғамның, Бизнестің, БАҚ және азаматтардың рөлін зерттейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 5

    Өндірістік тәжірибе кәсіпорындарда жеке немесе 2-5 адамнан тұратын топпен жүргізіледі. Практиканың мақсаты сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарының бұйымдары мен тауарларының технологиясын, технологиялық жабдықтардың жұмысын тереңдетіп оқыту, базалық және Профильді пәндерді оқу кезінде студенттердің алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Графикалық бағдарламалар
    Несиелер: 5

    Corel Draw және Adobe Photoshop графикалық бағдарламаларында жұмыс істеу негіздерін оқыту. Графикалық планшетпен жұмыс. Фотосуреттерді өңдеу және өзгерту. Түрлі сүзгілер мен әсерлерді қолдану. Логотиптерді әзірлеу және фирмалық стиль жасау. Сызбаларды графикалық планшетте салу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау
    Несиелер: 5

    Пән қарастырады: адам қызметінің қоршаған ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, атап айтқанда, макияж маманы, адамның тіршілік ету ортасы мен жұмыс ортасымен өзара әрекеттесу қауіпсіздігін қамтамасыз ету принциптері, физиология негіздері және ұтымды еңбек жағдайлары; театрда, кинода және теледидарда макияж, макияж қолдану кезінде адамға зиянды және зиянды факторлардың әсер ету әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бренд құру және жылжыту
    Несиелер: 5

    Пәннің түпкі мақсаты брендинг саласындағы негізгі өтемақыларды дамыту болып табылады, яғни студенттердің кәсіби көзқарасын қалыптастыру болашақта бәсекеге қабілеттілікті дамытуға көмектесетін брендтерді басқару және қорғауға қабілетті сауда маркалары, олардың позициялануы мен имиджін анықтау, оларды басқару фирманың маркетингтік стратегияларын ескере отырып

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жобаны матералда орындау
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі міндеті – студентті жобалау қызметінің құрылымымен, жобалық тәсілдерімен және санаттарымен таныстыру, осы құрылымдағы маманның орнын анықтау. Сәндік-қолданбалы өнер үрдісінің ерекшелігіне , оның негізгі кезеңдеріне бағдарлай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тоқыма пластикасы
    Несиелер: 4

    Интерьерге арналған тоқыманың отандық және шетелдік үлгілерінің аналогтарын шолу (портьерлер, орындықтарға арналған тысы бар жиынтықтағы дастархандар). Тоқыма бұйымдарының көркемдік-композициялық талдауы, түс шешімінің ерекшеліктері. Түрлі-түсті графикте графикалық көшірмелерді орындау. Әр түрлі графикалық құралдар арқылы фактурлықты көрсету. Өз дизайнын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тоқыма бұйымдарын жобалау
    Несиелер: 4

    "Тоқыма бұйымдарын жобалау" тоқыма өнеркәсібі бұйымдарының құрылысы теориясы мен дайындау ерекшеліктерін зерттейді. Иірімжіптерді, маталарды, трикотаж және мата емес тоқыма бұйымдарын жобалау теориясындағы бар бағыттар. Тоқыма өнеркәсібі бұйымдарының құрылымдық сипаттамаларын жобалау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интерьер мен жиһазға арналған тоқыма бұйымдарын жобалау (перделер мен қаптау матасы))
    Несиелер: 5

    Мақсаты студенттерді дизайнерлік ортаны ұйымдастыру негіздеріне үйрету, көркем сурет салу және тоқыма бұйымдарының мәнерлілік құралдарын пайдалана отырып, студенттердің теориялық білім, практикалық іскерліктер мен дағдыларды меңгеруі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи трендтер
    Несиелер: 5

    Этнофутуризм мәдениет құбылысы ретінде. Қазіргі білім беру технологияларындағы сәндік-қолданбалы өнер және халық кәсіпшілігі. Сәндік-қолданбалы өнер саласындағы менеджмент және Маркетинг негіздері халық кәсіпшілігінің

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дипломалды тәжірибе
    Несиелер: 12

    Диплом алдындағы практика-бұл оқу процесінің міндетті бөлігі және болашақ еңбек қызметіне маманды даярлаудың тиімді нысаны. Оның негізгі міндеті студентті диплом жұмысының тақырыбы бойынша қажетті ақпараттар мен материалдарды зерттеу және таңдау арқылы дипломдық жобаны жазуға дайындау; ұйымның технологиялық, конструкторлық және зерттеу әзірлемелеріне қатысу болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    ОК-1 Тілдер саласындағы құзыреттер - Мемлекеттік, орыс және шет тілдерін меңгеру. - Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде сауатты түсіндіру қабілеті.

  • Код ON10

    ОК-10 өзгерістер мен белгісіздіктердің өсу динамизмі жағдайында әлеуметтік, экономикалық, кәсіби рөлдерді, географиялық және әлеуметтік ұтқырлықты ауыстырудың дайындығы - Қазіргі заманғы ақпараттық ағымдарда бағдарлану және әлемдік сәндегі серпінді өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделу қабілеті. - Кәсіби қызметпен байланысты әр түрлі жағдайлар мен жағдайларда икемді және ұтқыр болу.

  • Код ON2

    ОК - 2 компьютерлік компетенциялар - Заманауи техникамен жұмыс істеу дағдысын меңгеру қабілеті. - Кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану қабілеті. - Заманауи ақпарат құралдары мен ақпараттық технологияларды меңгеру.

  • Код ON4

    ОК - 4 әлеуметтік құзыреттер - Өз қызметінде негізгі Мемлекеттік құжаттарды және Қазақстан Республикасының нормативтік актілерін басшылыққа алу қабілеті. - Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу.

  • Код ON7

    ОК-7 ұйымдастыру-басқару құзыреттілігі -Бастамашылық көрсету және мәселелерді ұйымдастыру-басқару шешімдерін табу қабілеті. - Дербес ұйымдастыру және жоспарлау қабілеті.

  • Код ON9

    OK-9 Value and intercultural competences - Interact productively with representatives of other cultures and religions. - To be tolerant to the traditions and culture of other Nations of the world.

  • Код ON6

    ОК - 6 Кәсіпкерлік және экономикалық құзыреттер - Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін білу және түсіну. - Экономикалық білім негіздерін меңгеру, менеджмент, маркетинг, брендті ілгерілету туралы түсінікке ие болу.

  • Код ON5

    ОК - 5 этикалық құзыреттер - Мәдениеттің базалық құндылықтарын түсіну және сақтау, азаматтық пен гуманизмге ие болу. - Этикалық нормаларға сәйкес әрекет ету қабілеті.

  • Код ON3

    ОК - 3 оқу құзыреттілігі - Сәндік-қолданбалы өнер және шығармашылық пәндер саласында білім алу және жаңа білім алу, осы білім мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану қабілеті. - Күнделікті кәсіби қызметке және білімін жалғастыруға қажетті жаңа білім алу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON8

    ОК - 8 коммуникативтік құзыреттілік - Командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, Жаңа шығармашылық шешімдер ұсыну қабілеті. - Қақтығыстарды шешу және келіссөздер жүргізу қабілеті.

Top