6B02103 Таңдалған бағытта дизайн, білім беру жүйесінде суретші-дизайнер в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек нарығындағы қажеттілікке және уақыт ағымына сәйкес адам өмірінің қолайлы пәндік-кеңістіктік ортасын қалыптастыру саласында көркем-шығармашылық, ғылыми-зерттеу және кәсіпкерлік қызметті тиімді жүзеге асыруға қабілетті жоғары кәсіби, бәсекеге қабілетті, қазіргі заманғы мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 303
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Экология және тұрақты даму
Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сурет
«Сурет» пәнінің мақсаты - оқушылардың қоршаған әлемді, оның объектілері мен тұлғаларын бейнелейтін заңдар, ережелер мен техниканың сауаттылығын меңгеру; ұзын (көп сессиялы) және қысқа мерзімді сызбаларды жасау әдістері. Мақсаты: табиғаттың шығармашылық қабылдау проблемаларын түсінуге және шешуге бағытталған нақты нысандарды құрудың негізгі заңдары мен ережелерін білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық сурет
«Академиялық сурет» пәнін меңгеру міндеті академиялық сызбаның ғылыми және теориялық негіздерін меңгеру, айналадағы шындықтың табиғи объектілерінің шынайы бейнесін қалыптастыру. Міндеттері: академиялық сызбаны меңгеру барысында конструктивті, кеңістіктік, көркемдік және бейнелі ойлаудың, дизайнердің графикалық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
«Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Композиция және дизайн негіздері
«Композиция және дизайн негіздері» пәнін оқу мақсаты дизайн және сәндік өнердегі композициялық заңдар туралы идеяларды қалыптастыру және дизайн және DPI өнеріндегі композицияның композициясын түсіну, пішінді аудару дағдысы, құрамның түсі, пішіннің стилизациясы; баспа, интерьер және өнеркәсіп өнімдері саласындағы шығармашылықты жобалауға саналы көзқарас.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түстану
«Түстану» пәнін оқып-үйрену мақсаты студенттерге ғылым ғылымы тұрғысынан түстің заңдары негіздерін түсіну және оларды практикада қолдануға үйрету болып табылады. Мақсаты: көркемдік және коммуникативті дизайн тілін қалыптастыру үшін түрлі композициялық құрылымдардың графикалық құралдарымен кеңістіктік көріністі дамыту және трансформациялау принциптерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнер тарихы
«Өнер тарихы» пәнін оқудың мақсаты жалпы өнертану саласында, соның ішінде ғылыми, коммуникациялық және ақпараттық дағдыларды игерудегі болашақ мамандардың негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: студенттерді эстетикалық, әлеуметтік-мәдени құбылыс, сондай-ақ ғылыми білім объектісі ретінде терең түсінуді қамтамасыз ету; - студенттер арасында қоғамдағы және жеке өміріндегі өнердің рөлін барабар түсіну, басқарушылық қызметте оның мәні; студенттерді көркемдік стильтер мен жүйелілік білімдерін дамыту және архитектуралық және бейнелеу өнерінің стилистикалық эволюциясын дамытуға үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сызба геометриясы
«Сызба геометрия» пәнін оқытудың мақсаты: - болашақ дизайнердің конструктивті-геометриялық білімінің алғышарттарын қалыптастыру. Тапсырмалары: болашақ дизайнердің бастапқы конструктивті-геометриялық білімді игерумен қатар, студенттерге сызбаларды орындау үшін және құрастыру үшін теориялық негіз бен базалық білім беріледі, сонымен қатар сызбаларды оқу мен онан әрі қарай мамандардың инженерлік-графикалық дайындығын қалыптастыратын «Инженерлік графика», басқа да пәндерді жақсы меңгерулері қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көленкі теориясы және перспектива
«Көленкі теориясы және перспектива» пәндерін оқу мақсаты - студенттердің білімін, сызықты перспективаларын, ұшақтардағы көлеңкелер құрылымын, техникалық сызбаларды құрудың теориялық негіздерін қалыптастыру. Мақсаты: кеңістіктік көрініс пен қиялды дамыту, сындарлы-геометриялық ойлау мен дағдылар, ғарыштық графикалық модельдерге негізделген кеңістіктік формалар мен қарым-қатынастарды талдауға және синтездеуге мүмкіндік.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Материалдық мәдениет және дизайн тарихы
«Материалдық мәдениет және дизайн тарихы» пәнін оқып-үйрену мақсаты - студенттерді материалдық мәдениет тарихындағы негізгі кезеңдермен, дизайнды дамытудағы стильдермен, олардың объективті ортада көрінісін, жаңа әмбебап шығармашылық мамандық ретінде жобалаудың ерекшеліктерін қозғайтын факторларды анықтау. Міндеттері: жалпы алғанда мәдениетдегі материалдық мәдениеттің орны мен сипаттамаларын анықтау; дизайнерлік қызметтің ерекшелігі мен әртүрлілігін көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кескіндеме
«Кескіндеме» курсының мақсаты әртүрлі бояу материалдары мен техникасының тұсаукесеріне сәйкес аквариум, гуашь, май, акрилдің суретінен өмір бейнесін зерттеу. Міндеттері: Объектілерді әртүрлі бейнелеу әдістерімен суреттеуге үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Арнайы сурет
«Арнайы сурет» пәнін оқып үйрену мақсаты мамандық бейініне түрлі графикалық материалдармен және техниктермен жұмыс істеудің арнайы практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Тапсырмалар: мамандықтың бейініне сәйкес техникалық сызбалық дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы композиция (профиль бойынша)
«Арнайы композиция (профиль бойынша) » пәндерін оқып-үйрену мақсаты - мамандықтың профиліне сәйкес студенттің композициялық тұжырымдамасының композициялық дағдылары мен тұтас көзқарастарын қалыптастыру: пәндік ортадағы архитектуралық, кеңістіктік және графикалық нысандар. Міндеттері: профильдік және сыни дизайнерлік ойлаудағы композициялық ойлауды қалыптастыру;
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық кескіндеме
Академиялық кескіндеменің мақсаты бейнелеу құралдарын зерттеу емес, сонымен қатар көркемөнерді қалыптастыру жүйесін меңгеру (адам өмірінің, адамның басының, адамның фигурасының және т.б.). Академиялық кескіндемедегі түс бейнелерін түсіну тұрақты дәстүрге ие: Міндеттері: ғарышқа, қоршаған ортаға, жарықтандыруға жататын объектілерді қалай бейнелеу керектігін үйрету; - Табиғатты қатты көру дағдыларын қалыптастыру, әртүрлі әдістерді пайдалана отырып табиғаттың шынайы бейнесін ұшаққа жазуға қабілеттілігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Инженерлік сызба
«Инженерлік сызба» пәнін оқу мақсаты кеңістіктік қиял мен логикалық ойлау дағдыларын дамыту, жазықтықтағы түрлі бейнелерді құрудың теориялық негіздерін зерттеу; ISO және ESKD (Дизайн құжаттамасының бірыңғай жүйесі) халықаралық стандарттарының талаптарын ескере отырып, сызбаларды әзірлеу және оларды еркін оқып білу. Пәннің мақсаты: инженерлік графика пәнімен танысу және оның даму бағыттары; сызбаларды дамыту принциптерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты: білім алушыларда қазіргі әлемде жасанды интеллекттің (ЖИ) мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың қызметтің әртүрлі салалары үшін маңызы туралы базалық білімді қалыптастыру. Курсты игеру барысында білім алушылар курстың қолдану салаларымен және негізгі ұғымдарымен танысады, ал дидактикалық ойындар мен практикалық және жобалық тапсырмаларды орындау барысында зияткерлік жүйелерді құру үшін машиналық оқытуды қолдану дағдыларын алады. Курстың мазмұнына келесі тақырыптар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; ЖИ қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Профилдік тарихы: Жыhaз тарихы
«Жиһаз тарихы» пәнін оқып-үйрену мақсаты - мамандық бойынша, оның ішінде ғылыми-зерттеу, коммуникациялық және ақпараттық дағдыларды меңгеру арқылы тарих саласындағы болашақ мамандардың негізгі құзыреттерін қалыптастыру. Мақсаты: Белгілі тарихи кезеңдерде түрлі елдердегі жиһаз түрлерін және түрлерін дамыту ерекшеліктерін білу, оларды өндіруге арналған материалдар
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Профилдік тарихы: Костюм және сән тарихы
«Костюмдер мен сән тарихы» пәндерін оқытудың мақсаты - тарих саласындағы мамандардың, оның ішінде ғылыми-зерттеу, коммуникациялық және ақпараттық дағдыларды игерудің негізгі біліктілігін қалыптастыру. Міндеттері: білімді қалыптастыру костюмнің стилистикалық әртүрлілігі, оның тарихи өзгергіштігі және коммуникативті әлеуеті туралы ойлар
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Профилдік тарихы: Баспа графикасының тарихы
«Баспа графикасының тарихы» пәнін оқып-үйрену мақсаты болашақ мамандардың тарих саласындағы мамандарының біліктілігін, оның ішінде ғылыми-зерттеу, коммуникациялық және ақпараттық дағдыларды қалыптастыру. Мақсаты: бейнелеу өнері және дизайн саласындағы негізгі мәдениет пен кең білімге ие, жоғары сапалы мамандар даярлау, графикалық және баспа өнері өнерінің даму ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Компьютерлік графика I
«Компьютерлік графика I» курсының мақсаты студенттерді компьютерлік графиканың (КГ) негізгі концепцияларымен және оның көлемімен таныстыру. Пәндерді оқып-үйрену барысында оқушы растра және векторлық графикамен жұмыс істеу кезінде қажетті білімге ие болады, содан кейін олардың кәсіби қызметінде тиімді пайдаланыла алады. Курс Adobe-дан Illustrator және Photoshop графикалық пакеттерінің негізгі аспаптық функцияларын меңгеруді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи компьютерлік бағдарламалар I
«Заманауи компьютерлік бағдарламалар I » курсының мақсаты қазіргі заманғы инновациялық бағдарламалар саласында білім қалыптастыру; Студенттерде шығармашылық және инженерлік ойлауды дамытудың кілті Міндеттері: әртүрлі дизайн бағдарламаларында жұмыс істеу дағдыларын дамыту. ArchiCAD, SweetHome 3D, IKEAHomePlanner, Дизайнер, 3DGoogleSketchup.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн нысандарын жобалау І (сала бойынша): Жиһаз дизайнын жобалау
Бұл курс аясында студенттер жүйелі, кешенді тәсілді үйренеді және нақты жиһазды жобалаудың және эргономика негіздерімен танысады. Студенттер жиһаз дизайнының өзекті әдістерін талдайды, іздеу макеттерін жасайды. Жобаны әзірлеу барысында студенттер эскиздер жасаумен қатар, ЗD max кәсіби редакторының көмегімен формамен және материалмен жұмыс істейді. Сондай-ақ, курс аясында студенттер әртүрлі технологиялар мен материалдарды қолдану бойынша қажетті дағдыларды алуға мүмкіндік алады. Қорытынды міндет жиһаз топтамаларын жасап, оған визуализация сериялары мен бұйымдардың сызбалары кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шрифт
«Шрифт» пәнін оқып үйрену мақсаты - студенттердің тарих, морфология және шрифт эстетикасы саласындағы теориялық білімдерін алу. Тапсырмалар: Әртүрлі құралдар мен әдістердің шрифтімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру, түрлі қаріп графикасында жұмыс істеу мүмкіндігі; әртүрлі каллиграфия түрінде, сондай-ақ баспа басылымдарының кейбір жерлерінде қаріптің құзыретті пайдалануы, баспа басылымдарының түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн нысандарын жобалау І (сала бойынша): Киім дизайны және модельдеу
«Дизайн нысандарын жобалау І (сала бойынша)» пәнін оқып үйрену мақсаты киімдерді жобалау және модельдеу туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Тапсырмалар: киім туралы жалпы ақпаратпен танысу, оны қалыптастыру, жобалау мақсаттары үшін бастапқы деректер; киімнің негізін сызуды жобалау және модельдеу; өнеркәсіптік дизайн объектілерін жобалаудағы практикалық дағдылар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пішін қалыптастыру
Пәнінің мақсаты студенттердың жобалық және композициялық-бейнелі ойлауын дамыту, дизайн саласындағы шығармашылық қызметтің тұтас, эстетикалық маңызды, көркем өнімін жасау үшін олардың қалыптасу заңдылықтарын түсіну және игеру болып табылады. «Пішін қалыптастыру » пәні кәсіби қызметке дайындауда кәсіби білімді, дағдыларды қалыптастыруда қажетті білім деңгейін қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн элементтері мен үрдістері (профиль бойынша)
«Дизайн элементтері мен үрдістері (профиль бойынша)» пәнін оқу мақсаты сәулеттік дизайндағы элементтер мен процестердің ролі мен маңыздылығын, сәулет-дизайнерлік, индустриалды, графикалық дизайнның теориялық негіздерін зерттеу болып табылады. Міндеттері: сәулеттік дизайн объектілерінде әлеуметтік-функционалдық процестерді зерттеу, графикалық тілмен танысу, объективті орта объектілерінің имиджі үшін техника, дизайн-жобалау кезеңінде жобалау құжаттамасы: жақсарту элементтерінің жобалық сызбалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы кескіндеме
«Арнайы кескіндеме» (профиль бойынша) пәнін оқып-үйрену мақсаты бейнелеу өнері және композициялық құрылыстың академиялық реалистік мектебін (профиль бойынша) әрі қарай зерттеу болып табылады. Міндеттері: қиялдың дамуы және шығармашылық ойлаудың қалыптасуы, профильдегі кескіндеме дағдыларын қалыптастыру, әртүрлі құралдар мен әдістермен жұмыс істеу әдістері (витраждар, фрескалар, әшекейлер).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Aрнайы сурет (профиль бойынша)
Aрнайы сурет (профиль бойынша) пәннінің мақсаты: жазықтықта сурет салудың тереңдетілген сарамандық дағдысы мен біліктілігін мамандықтың бейіні бойынша қалыптастыруға бағытталған. Тапсырмалары: бейнелеудің графикалық құралдар мен әдістерін қалыптастыру арқылы сурет салу: қыйялды дамыту, абстракты және композициялық ой-талғам, әртүрлі материалдарда (көмір, карандаш, автоқалам, маркер, тущь) жұмыс жасай білу мен нұсқаға қарап, ойдан сурет сала білу дағдысын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көлемді формалардың архитектоникасы
«Көлемді формалардың архитектоникасы» курсын оқытудың мақсаты студенттердің сәулет өнері туралы білімдерін кеңейту, қағаздан конструкциялау әдістері, макеттеу. Тапсырмалары: көлемді сәулет композицияларын қалыптастыру дағдысы, қолданысқа қажетті көркем мүдде факторлары мен аңғарымпаздықты дамытуға негізделген; образдық, көлемді-кеңістікте ойлай білу, коммуникативті құзыреттілік, көлемді композицияға деген қызығушылық пен талғамды қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн нысандарын жобалау І (сала бойынша): Графикалық және жарнамалық өнімдерді дизайндау және жобалау
«Дизайн нысандарын жобалау І (сала бойынша)» пәнін оқып үйрену мақсаты графикалық дизайндағы кәсіби дизайнды қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: студенттерді жобалаудың әдістерімен және процестерімен таныстыру, бастапқы алғышарттарды талдау ретінде объектіде жұмыс істеу әдістері; проблеманы, аналогты, салыстырмалы-типологиялық, графикалық, жарнамалық және дизайн өнімдерін түсіну
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шағын пішінді мүсіндеу
Шағын пішінді мүсіндеу - педагогикалық көркемдік білім бакалаврларын кәсіби даярлау жүйесінде маңызды орын алады. Бұл мүсіндеудің сурет салуды, кескіндемені, композицияны игеруге ықпал ететіндігімен және осы арнайы пәндерді игеру сапасын анықтайтындығымен, көбінесе болашақ көркемдік білім бакалавры тұлғасының жалпы көркемдік-шығармашылық дамуының сәттілігін анықтайтындығымен түсіндіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Дизайн нысандарын жобалау IІ (сала бойынша): Жиһаз дизайнын жобалау
Бұл курс аясында студенттер жүйелі, кешенді тәсілді үйренеді және нақты жиһазды жобалаудың және эргономика негіздерімен танысады. Студенттер жиһаз дизайнының өзекті әдістерін талдайды, іздеу макеттерін жасайды. Жобаны әзірлеу барысында студенттер эскиздер жасаумен қатар, ЗD max кәсіби редакторының көмегімен формамен және материалмен жұмыс істейді. Сондай-ақ, курс аясында студенттер әртүрлі технологиялар мен материалдарды қолдану бойынша қажетті дағдыларды алуға мүмкіндік алады. Қорытынды міндет жиһаз топтамаларын жасап, оған визуализация сериялары мен бұйымдардың сызбалары кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайн объектілерінің жобаcы II (профиль бойынша): Графикалық және жарнамалық өнімдерді дизайндау және жобалау
Дизайн объектілерінің жобаcы II (профиль бойынша): Графикалық және жарнамалық өнімдерді дизайндау және жобалау пәнін оқытудың мақсаты; графикалық жобалау мен жарнама бұйымдарын жобалаудың практикалық тәжрибесін әріқарай үйрену. Тапсырмалары: Графикалық, жарнамалық мүдделер мен әдіс – тәсілдерінің жаңа тұстарын игеру, графикалық, жарнамалық бұйымдардың жабдықталуы дағдысын игеру, өндірістік бұйымды өндіру үшін қажетті құралдарды таңдай білу біліктілігін үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Типографика
«Типография» пәнін оқып үйрену мақсаты графикалық дизайн түрлерінің негізгі ұғымдарының тұтас көрінісін қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: бейнелі, экспрессивті, композициялық міндеттерді шешудің ықтимал тәсілдерін түсінуді кеңейту; болашақта кәсіптік және шығармашылық дамуға және оқушыны жетілдіруге арналған практикалық дағдыларды игеруге арналған нақты білім.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ою-өрнек өнері
«Ою-өрнек өнері » пәнін оқып үйрену мақсаты әртүрлі халықтардың сәндік-қолданбалы өнерін дамытудың негізгі кезеңдерінің хронологиясын зерттеу, өрнектің барлық түрлерінің шығу тегінің тарихы мен географиясын және этнопсихология тұжырымдамасын білу болып табылады. Мақсаты: студенттерді сәндік өнердің әмбебап мотивтері мен композицияларымен таныстыру, семантикалық бейнені көркемдік сәндік кескінге айналдыру механизмдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дизайн объектілерінің жобаcы II (профиль бойынша): Киім дизайны және модельдеу
Дизайн объектілерінің жобаcы II (профиль бойынша): Киім дизайны және модельдеу– пәнін оқытудың мақсаты: Костюм жабдықтау (модельдеу) үрдісі кезінде материалмен жұмыс орындаудың теориялық және практикалық дағдыларын көрсетуді көркемөнерлік, практикалық жағдайда қалыптастыруды көздейді. Тапсырмалары: өндірістік дизайнның заманауй тенденцияларын игеру; өздерінің жобаларында өнеркәсіптік өндірістің жаңалықтарымен ғылыми-техникалық жетістіктерді пайдалана білулері; болашақ маман-дизайнерлердің теориялық, практикалық қызметкерлікке қызығушылықтарын тәрбиелеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Mүсін және пластикалық модельдеу
«Mүсін және пластикалық модельдеу» курсының мақсаты - мүсін-пластикалық модельдеу техникасында теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды меңгеру, студенттерге көлемді-кеңістіктік модельдеу құралдарын дұрыс пайдалану жолын үйрету. Міндеттері: Студенттерді мүсіндік-пластикалық модельдеудің әртүрлі әдістерімен таныстыру, барлық көрнекі материалдардың мүмкіндігін зерттеу, өнердегі техникалық қолдануды меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Өнімдерді модельдеу және жобалау (профиль бойынша)
Профиль бойынша «Өнімдерді модельдеу және жобалау» пәнін оқып-үйрену мақсаты профиль бойынша модельдеу мен жобалаудың практикалық және теориялық әдістерін меңгеру, өзін-өзі білу дағдыларын дамыту және оларды ары қарай кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі. Міндеттері: Өнімдерді модельдеу және жобалау әдістерін игеру және мамандықтар бойынша шығармашылық қызметке кәсіби дайындықты қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Макеттеу (сала бойынша)
«Макеттеу (Сала бойынша) » пәнін оқып үйрену мақсаты - студенттердің бейнелеу және кеңістіктік ойлауын дамыту. Міндеттері: пішін және түс түсіру сезімін дамыту, модельдеу мен модельдеудің практикалық және теориялық әдістерін меңгеру, өзін-өзі көрсету дағдыларын дамыту, модельдеу техникасын меңгеру «Сызба геометриясы», «Композицияны және дизайн негіздері» пәндерін оқып үйрену кезінде алынған техникалық дағдыларға негізделген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Киіз үйдің элементтері мен жабдықтары
«Киіз үйдің элементтері мен жабдықтары » пәнін оқып үйрену мақсаты - студенттердің киіз үйге деген түсінігін қалыптастыру, оның тарихы, киіз үйдің сыртқы түрінің ерекшеліктерін көруге үйрету. Міндеттері: студенттерді қазақ халқының ұлттық үйімен, киіз үймен және негізгі ғимараттарымен таныстыру; өз халқының ұлттық өміріне когнитивті қызығушылықты дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық стильде сувинерлер мен бұйымдарды жобалау
«Ұлттық стильде сувинерлер мен бұйымдарды жобалау» пәнін оқудың мақсаты шығармашылық ойлау мен қиял қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: саз материалдарында ұлттық стильдегі сәндік мүсіндердің жобалары мен эскиздерін әзірлеу дағдыларын игеру және т.б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Комплекстік өнімдерді жобалау
«Комплекстік өнімдерді жобалау» пәнін оқып-үйрену мақсаты болашақ маманның белгілі бір өндірістер мен өнім топтарында, сондай-ақ жекелеген өнімдермен тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: мамандықтың әртүрлі салаларындағы интеграцияланған өнімді жобалау әдістерін игеру және барлық мамандық профильдерінде шығармашылық қызметке кәсіби дайындықты қалыптастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дәстүрлі ұлттық өнімдерді жобалау (сала бойынша)
«Дәстүрлі ұлттық өнімдерді жобалау (сала бойынша) » пәнін оқып үйрену мақсаты - дәстүрлі қолөнерді дамыту тарихы, сәндік-қолданбалы өнер саласындағы қосымша дағдылар туралы теориялық білімді қалыптастыру. Мақсаттары: өнімді ұлттық стильде насихаттау және өнер және дизайндағы ұлттық кодексті сақтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Эргономика
Курстың мақсаты - эргономикадағы қажетті теориялық білімді қалыптастыру және осы білімдерді жобалау, салу және модерациялауда қолдану. «Эргономика» курсының негізгі мақсаттары: 1. Инженерлік және жаратылыстану ғылымын дамытудың негізгі бағыттары мен негізгі бағыттарын, қоғамның негізгі экологиялық мәселелерін түсіну. «Адам-машина» жүйесінде адам факторларын анықтау, эргономикалық талдау әдістерін меңгеру. Оператордың үстінен жұмыс істеуге бағытталған жаттығулар жиынтығы болуы керек.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық костюм дизайны
«Ұлттық костюм дизайны» пәнін оқудың мақсаты ұлттық киім, ұлттық киім үлгісіндегі өнеркәсіп өнімдерін жобалаудың заманауи және жаңа перспективалық көркемдік әдістерін дамытудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Тапсырмалар: қабілеттерін қалыптастыру: костюмдер мен өнеркәсіптік өнімдердің көркемдік шешімін талдау және синтездеу; шығармашылық және конструктивті ойлау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Өнеркәсіптік өнімдерді ұлттық стильде жобалау
Пәннің мақсаты - дизайнерлік жұмысының практикалық аспектілерін, өнеркәсіптік өнімдердің жобалау әдістерін және ұлттық кодексті / контексті. Мақсаты: жобалаудың негізгі мәнерлі құралдары туралы студенттердің білімін жүйелендіру және тереңдету; индустриялық дизайнның экспрессивті құралдарын таңдау, пайдалану қабілеттілігін қалыптастыру, жобаның кезеңдерін және дәйектілігін жоспарлау, нәтижелерді талдау; деректерге негізделген студенттердің болжау қабілеттерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазақ халқының дәстүрлі қолөнері
«Қазақ халқының дәстүрлі қолөнері» пәнін оқыту мақсаты; - қазақ халқының дәстүрлі кәсіпкерлігін сақтап қалу мен насихаттау; ұлтымыздың дәстүрлі мәдениетінің құндылықтарын жас ұрпақ санасына сіңіру. Тапсырмалары: көшпенді қазақтардың дәстүрлі кәсіпкерлігінің пайда болу ерекшеліктері, мүліктік қажеттілігі, технологиялары мен тарихы туралы білім қалыптастыру; халықтық кәсіпкерлік бұйымдарды материалда орындаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстанның заманауи дизайн өнері
«Қазақстанның заманауи дизайн өнері» пәнін оқып үйрену Қазақстандағы заманауи өнер тарихындағы болашақ мамандардың негізгі білімдерін қалыптастыру болып табылады, оның ішінде зерттеу, коммуникация және ақпараттық дағдылар. Қазіргі бейнелеу өнерінің, суретшілердің және Қазақстанның бейнелеу өнерінің стилистикалық эволюциясының жүйелік білімдерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баспа графикасы
Пәнді оқытудың мақсаты:– баспа графикасын оқытудың негізгі теориялық ерекшеліктері мен өзгешеліктері туралы, полиграфиялық өнімдердің модельдерін және макеттік орындауда практикалық дағдыларын дамыту және бекіту болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері: - компьютерлік бағдарламалар көмегі арқылы әртүрлі жарнаманың түрлерін жасай білу; - жарнама және баспа графика пәнін басқа пәндерге негіздей білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жарнамалық өнімдерді ұлттық стильде жобалау
Пән мақсаты білім алушылардың шығармашылық ой-өрісін дамыту және ағаш өңдеу станогында қарапайым токарлық пішіндерді орындауды үйрету; дайын өнімге операцияларды орындау; композиция негіздерін, жазық және көлемді оюды орындау технологиясын, ағаш мозаикасын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі компьютерлік бағдарламалар II
«Қазіргі компьютерлік бағдарламалар II» курсының мақсаты - заманауи инновациялық бағдарламалар саласында қосымша білім қалыптастыру; студенттерде шығармашылық және инженерлік ойлауды дамытудың кілті. Міндеттері: әр түрлі жобалау бағдарламалары бойынша жұмыс істеу дағдыларын дамыту. ArchiCAD, Sweet Home 3D,IKEA Home Planner, Дизайнер, 3D Google Sketchup.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Компьютерлік графика II
«Компьютерлік графика II» курсының мақсаты студенттерді компьютерлік графиканың (CG) негізгі концепцияларымен және оның көлемімен таныстыру. Пәндерді оқып-үйрену барысында оқушы растра және векторлық графикамен жұмыс істеу кезінде қажетті білімге ие болады, содан кейін олардың кәсіби қызметінде тиімді пайдаланыла алады. Курс Adobe-дан Illustrator және Photoshop графикалық пакеттерінің негізгі аспаптық функцияларын меңгеруді қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Жарнаманың арнайы түрлері
«Жаранманың арнайы түрлері» пәнінің мақсаты: - студенттерді жарнама саласындағы ғылыми – практикалық біліммен қаруландыру, жарнама қызметінің комерциялық түрлері мен алғышарттарымен таныстыру. Тапсырмалары: болашақ мамандарды жарнама қызметінің коммуникациялық оңтайлы түрі ретінде әдістерін меңгерумен жарнама нарығындағы дағдыларды үйренуге, жарнама ұсыну әдістерін тұтынушыларға жеткізе білу мен қатар жарнама құралдарын қолдану әдістерін үйрену және жарнама бұйымдарын жобалау мен материалда орындау; жарнаманың заңнамалық әдістерін реттеу мен оның құылғыларын үйрену болып табылады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайндағы заманауи материалдар (профиль бойынша)
«Дизайндағы заманауи материалдар (профиль бойынша)» пәнін оқып үйрену мақсаты - классификацияның негізгі қасиеттерін, қасиеттерінің физикалық мәнін, өндірістің негіздерін, құрылыстың, аяқтау, баспа материалдарының номенклатурасын және сипаттамаларын зерттеу; Архитектуралық дизайндағы, өнеркәсіптік тәжірибеде қолдану әдістері Міндеттері: түрлі әрлеу материалдарын пайдаланудың техникалық мүмкіндіктерін зерттеу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайн типологиясы (профиль бойынша)
«Дизайн типологиясы (профиль бойынша)» пәнін оқып-үйрену мақсаты дизайнерлік қызметтің алуан түрлілігінің жалпы идеясын, осы қызметтің нәтижесі бойынша дизайн өнімдерінің алуан түрлерін қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: аймақтың назарын ескере отырып, композициялық ұйымның негізгі әдістерін, принциптері мен әдістерін зерттеу; Типологиялық дизайн моделі: өндірістік объектілерді жобалау, графикалық дизайн, әлеуметтік коммуникация дизайны, экологиялық дизайн және т.б.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Баспа графикасының технологиясы
«Баспа графикасының технологиясы» пәнін оқытудың мақсатымен міндеттері — қазіргі кезеңдегі нарықтық сұранысқа сай тұтынушылық талаптарды жоғары көркем деңгейде сәтті шеше алатын графикалық дизайн саласы бойынша кәсіби мамандарды дайындау.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дәстүрлі кестелеу және тоқыма өнері
«Дәстүрлі кестелеу және тоқыма өнері » пәнін оқытудың мақсаты кілем тоқу мен қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнері туралы тыңғылықты білімді болашақ мамандарда қалыптастыру болып табылады. Тапсырмалары: қазақ кілемдерінің негізгі түрлері мен жасалу технологиясымен таныстыру (киізтекемет, тұскиіз (сырмақ), түкссіз, түкті қазақ кілемдері); қазақ кілемдерінің практикалық жасалу үрдісі мен дайындау дағдысын қалыптастыру (текемет, сырмақ, тұскиіз, кестелі қазақ кілемі); ою-өрнектер туралы білімдерін жетілдіру (қазақ кілемдеріндегі ою-өрнектердің орналасуы мен реттілігі, өрнектелу тәсілдері).
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дизайндағы жобалау және құрылымдау
Пән мақсаты өнімнің нақты, бір мәнді дизайнын жасау. Дизайн жобалау нәтижелеріне сүйенеді және жобалау кезінде қабылданған барлық инженерлік шешімдерді нақтылайды. Ғылыми негізделген, техникалық тұрғыдан жүзеге асырылатын және экономикалық тұрғыдан тиімді инженерлік шешімдерді іздеу. Жоба талданады, талқыланады, түзетіледі және одан әрі дамудың негізі ретінде қабылданады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Материалтану
«Материалтану» пәнін оқып-үйрену мақсаты сәулеттік, өнеркәсіптік және графикалық салаларда қолданылатын материалдардың қасиеттері туралы теориялық білімді қалыптастыру болып табылады. Мақсаты: қасиеттерінің физикалық сипаты, негізгі қасиеттерін білу, өндірістің негіздері, құрылыстың номенклатурасы және сипаттамасы, өнеркәсіптік және әрлеу материалдары; сәулеттік дизайндағы, графикалық тәжірибеде қолдану әдістері, әдістері мен принциптері; пластикалық беттерді өңдеу әдістері және оның көлемдік элементтерге айналуы.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фотографика
«Фотографика» пәнін оқып үйрену мақсаты фототехнология тарихы, фотосурет эволюциясының тарихы және дизайн және жобаны әзірлеуде фототехнологияларды қолдану саласында теориялық білімді алу болып табылады. Мақсаттары: жалпы көркем, кәсіби және эстетикалық мәдениетті арттыру үшін сандық камерамен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Ағашты көркем өңдеу
Пән мақсаты студенттердың шығармашылық ой-өрісін дамыту және ағаш өңдеу станогында қарапайым токарлық пішіндерді орындауды үйрету; дайын өнімге операцияларды орындау; композиция негіздерін, жазық және көлемді оюды орындау технологиясын, ағаш мозаикасын меңгеру.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу және оларды оқытылатын салада қолдану; эстетикалық сауатты кеңістіктік мекендеу ортасын, қоғам мәдениеті мен білім беруді дамытуда өзінің болашақ мамандығының мәні мен әлеуметтік маңыздылығын сыни түсіну
- дизайн бұйымдарын мамандану талаптарына сәйкес жобалау әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, бұйымның эскиздік және көрнекі көрінісін, нысанның ішкі, сыртқы кеңістіктік ортасын көрсете алады
- қажетті ақпарат жыйнау, ақпаратты түрлендіру, ғылыми материалдар жыйнау; өзбетінше және шығармашылықпен жобаалды зерттеулер, жоба мақсатын айқындау, тапсырмаларды нақтылау, шешу жолдарын анықтау, шыққан нәтижелерді саралап осы білім деңгейін кәсіби дәрежеде қолдану; белсенділік пен кәсіпкершілікке бейімділік
- түстану, кескіндеме, композиция негіздері, инженерлік графика, сызба геометрия, мүсіндеу, заманауй материалдар технологиясы, қазақ халқының дәстүрлі қолөнерінің тарихи даму кезеңдерін, жиһаз, баспагерлік, киім дизайны және Қазақстанның қазіргі заман бейнелеу өнерінің болашақтағы бағыты мен дизайнның жағдайы туралы білімін қолдану
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- мамандану талаптарына сәйкес әрбір түлек жобалау дизайны бойынша тыңғылықты білімді игерген, дизайндық білім берудегі инновациялық мүдделерді жүзеге асыратын; көркем-графикалық дағдылар қалыптасқан, экологиялық таза және дәстүрліемес материалдардан жобаларды орындау мен жабдықтауды меңгерген
- қаріптік мәдениетті, эргономиканы, графика мен оны басып шығару түрлерін, дизайн элементтері мен процестерін, фотографиканы, көлеңкелер теориясы мен келешегін, макеттеу негіздерін, техникалық модельдеу мен дизайнерлік бұйымдарды қазіргі заманғы конструкциялау қағидаттары мен әдістерін қолдану
- ұлттық нақышы бар бұйымдар мен объектілердің мәнерлі көркемдік бейнесін жасау үшін композициялық құралдарды қолдану; бағдарламалық қамтамасыз етудің әртүрлі құралдарының көмегімен жазық, көлемді, графикалық және кеңістіктік нысандарды модельдеу қабілеті
- кәсіби қызметтің негізгі тәсілдерін (өлшеу, пішу,модельдер сызбалары және нысандардың макеттері), сонымен қатар жобалық есептерді шешу тәсілдерін және жазықтықтағы бейнелер тәсілдерін меңгеру. Тігін өндірісінің, материалтану, машинатану негіздерін, дизайн негіздерін, безендіру өнерінің негіздерін білу; CorelDraw, PhotoShop, 3DStudio және т. б. компьютерлік графикалық бағдарламаларды меңгеру.
- кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтер, үлкен деректер және т. б.