8D02101 Музыкатану в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық, ағартушылық, редакциялық, сыни қызметпен жоғары кәсіби деңгейде айналысатын жоғары білікті музыкатанушыны дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D022 Музыкатану
-
Білім беру саласы 8D02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D021 Өнер
Пәндер
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән ғылыми зерттеудің методологиясы мен негізгі принциптері, оның жұмыс істеу механизмдері, музыкалық мәдениет пен өнер саласындағы ғылыми танымның заманауи әдістері мен формалар жүйесі, магистрлік диссертация жазу және рәсімдеу ережелері туралы түсінік беруге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орталық Азияның хордофондары: зерттеу аспектілері
Курс бүкіл Орталық Азия елдері бойынша қарастырылатын хордофондарды байланыстырады. Курстың негізгі мақсаты-хордофондарды анықтау, талдау, синтездеу аспектілерін зерттеуге көңіл бөлу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Заманауи мәдени процестердің зерттеу стратегиясы
«Заманауи мәдени процестерді зерттеу стратегиялары» докторанттарды ғылымның ғылыми парадигмасының заманауи әдіснамалық өзгерістерімен, қазіргі заманғы мәдениетті және оның көп қырлы және көп деңгейлі процестерін түсінудің негізінде жатқан теориялық тұжырымдамалар жиынтығымен таныстыруды көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Орталық Азияның түркі халықтарының аспаптық музыкасындағы дыбыстың санаты
Курс түркі халықтарының музыкасының өзіндік ерекшелігін, ең алдымен оның дыбыстық көрінісі аспектісінде көрсетуге арналған. Музыкалық теория, музыкалық акустика, сондай – ақ сабақтас ғылымдар-түркі халықтарының тарихы, этнографиясы, мәдениеті, тілі деректерін тартумен байланысты кешенді пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өнер философиясы
«Өнер философиясы» пәні ҚР МЖМБС ұсынған өнертанудағы докторантураның білім беру бағдарламасының міндетті білім компоненті болып табылады. Бұл пәнді оқытудың қажеттілігі өнер және мәдениет теориясы мен практикасы саласында жоғары білім деңгейінде (ғылыми-педагогикалық және зерттеу) мамандарды даярлаудың жүйелі көрінісіне негізделген. Өнер философиясы - зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізі, өнерді адамзаттың ерекше феномені ретінде және алуан түрлі мәдениет құбылысы ретінде тануға жетелейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстан Музыкатануы
Курс орыс музыкатануының негізгі ғылыми мектептерін тарихи және практикалық тұрғыдан зерделеуге бағытталған; қазақ музыкатанушыларының негізгі бағыттары мен іргелі еңбектерін қарастыру; әлемдік музыка ғылымы контекстінде қалыптасқан теорияларға сыни талдау жасауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Академиялық жазылым
Курс академиялық мазмұндағы мәтіндерді (ғылыми Мақалалар, Диссертациялар, монографиялар және т.б.) жасау әдістерін зерделеуге, сондай-ақ сарапшылармен, баспалармен хат алмасуды, ғылыми-зерттеу жобалары бойынша құжаттаманы рецензиялауға және жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дереккөзтану
Тарихи дереккөздердің әлеуметтік-мәдени дамуы контекстіндегі шығу тегі, типологиялық ерекшеліктері мен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкологиядағы пәнаралық зерттеулер
Пән пәнаралық байланыстарды синтездеу арқылы музыка ғылымындағы зерттеу ерекшеліктерін ашады. Студенттер музыкатану көздерін зерттеуді күнделікті талдауда көрінетін құбылыстарды таңдауға, тануға, ажыратуға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыкатанушының ғылыми қызметін ұйымдастыру және басқару
Курсты меңгеру озық пәнаралық зерттеулер саласындағы инновациялық әзірлемелерді бейімдеу арқылы музыкатанудың әдістемелік құралдарының тиімділігін қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Өзінің жеке зерттеу/зерттеу нәтижелерін және басқалардың нәтижелерін жүйелі және сыни талдау және бағалау.
- Мәдени процестердің заманауи стратегиялары мен бағыттары, еңбекті ғылыми ұйымдастыру туралы білімге сүйене отырып, мәдениет пен өнер саласындағы жобалық-басқарушылық қызметті жүзеге асыруға дайындығын көрсету.
- Қаржыландырудың ықтимал көздерін қоса алғанда кез келген ықтимал тәуекелдерді және/немесе теріс әсерлерді бағалай отырып, тиісті әдіснамалық процестер мен ресурстарды таңдап және пайдалана отырып, зерттеу мен жобаларды белгілеу, жоспарлау, орындау және ұсыну.
- Жүргізілген ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне, дәстүрлі және академиялық музыканың көркемдік контекстін білуге сүйене отырып, музыкатану пәндерін түсіндіруде, оқытуда өзіндік түсінік пен инновациялық шешімдерді көрсету.
- Қажет болған жағдайда тиісті әдебиеттен және/ немесе басқа ресурстардан алынған білімді өзінің зерттеу және / немесе көркем тәжірибе саласы шегінде қарауға, түсіндіруге, талдауға, бағалауға, басқаруға, сақтауға және беруге қабілетті болу.
- Ғылыми журналдарда, республикалық және халықаралық конференциялар материалдарының жинақтарында және басқа да басылымдарда ғылыми, ғылыми-әдістемелік, оқу-әдістемелік жұмыстарды, мақалаларды, өнертану, пәнаралық және педагогикалық мәселелер бойынша материалдарды жасау, Таныстыру, рецензиялау, басып шығару, сараптама жасау қабілетін көрсету.
- Мақсатты аудиториялардың қажеттілігін назарға ала отырып, зерттеу нәтижелеріне қатысты ақпаратты хабардар ету мен таратудың тиімді және тиісті әдістері мен техникасын анықтау, таңдау және пайдалану.
- Түсінуді кеңейту және жаңа білім мен зерттеу өнімдерін жасау үшін өзінің көркемдік тәжірибесіне немесе музыкалық кеңістігіне сүйене отырып, зерттеу пәнінің проблемалық мәселелерін контекстпен анықтау және келісу.
- Жан-жақты ортада нәтижелерге қол жеткізу тәжірибесі мен әдістеріне әсер ету үшін практикалық, коммуникативтік және желілік дағдылардың кең ауқымын пайдалана отырып қолдау, басқару және әріптестермен ынтымақтасу.
- Өз оқу саласындағы негізгі мәселелерді анықтау, оларды сыни тұрғыдан қарау және инновациялық шешімдер табу.
- Зерттеушілердің, практик – мамандардың, әзірлеушілердің және жасаушылардың сыни ескертпелері мен ұсыныстарын назарға ала отырып, олардың, кең ауқымымен ынтымақтасу және өз жұмысын сынауға сезімтал болу.
- Олардың зерттеулерінің/зерделеуінің әртүрлі аудиторияға әсерін назарға алу және мамандар мен әуесқойларда дұрыс түсініктің пайда болуына ықпал ету.
- ЖОО-да Педагогикалық қызметті жүзеге асыруға, оқыту бейіні бойынша Оқытушыларды оқыту және біліктілігін арттыру практикасында оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік білімді қолдануға және беруге дайындығын көрсету.