6B02206 Дінтану в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дінтану саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды, дінтанулық ғылымның заманауи әдістемелерін игерген, ғылыми білімін іс жүзінде қолдануға білікті түлектерді әзірлеу
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B033 Дінтану және теология
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B022 Гуманитарлық ғылымдар
Пәндер
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ қазіргі заманғы қаржылық қызметтер мен цифрлық технологияларды пайдалану процестерін сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы құралдарын тәжірибеде пайдалануды, меншікті жинақтарды сақтауды және көбейтуді, жеке бюджетті жоспарлауды, салықтарды есептеуді, қаржылық есептілікті талдауды және инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пәннің мақсаты: мемлекет және құқық сияқты категорияларды ашып көрсету, құқықтың ұлттық салалары туралы студенттерге қажетті жалпы ұсыныстар беру, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық нормаларымен, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының басқа салаларындағы нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Бұл пән дін ретінде діни зерттеулерді дамытудың негізгі кезеңдерін қарастырады, сондай-ақ діни зерттеулердің іргелі теориялық және әдістемелік ерекшеліктері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және бизнес
"Кәсіпкерлік және бизнес" оқу пәнін оқытудың мақсаты: теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы студенттердің өз ісін құруға, кәсіпкерлік қызметке қатысуға дайындығын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пән ғылыми зерттеудің логикасы мен дизайны, ғылыми зерттеу әдістерінің жүйесі, бітіру жұмыстарын орындау кезінде зерттеу міндеттеріне сәйкес келетін тиісті әдістерді қолдана білу туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны келесі бөлімдерді қамтиды: ғылыми зерттеудің жалпы сипаттамасы, зерттеудің логикалық құрылымы, ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі, эксперименттің ерекшеліктері, ғылыми зерттеу нәтижелерін жобалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дін теориясы
«Дін теориясы» пәнін оқу пәні ретінде зерттеу тақырыбы дінді зерттеуге қатысты негізгі теориялар мен тұжырымдарды зерттеу болып табылады Курстың мазмұны студенттерге дінді біртұтас көзқарас ретінде кешенді көп деңгейлі және көп өлшемді құбылыс ретінде, адамның Абсолюттік принциппен - Құдаймен қарым-қатынастың барлық кеңдігі мен тереңдігін қамтитын тұтас әлемдік көзқарас ретінде беру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Дін және саясат
Пәннің мақсаты - дін мен саясат, дін, саясат және мораль арасындағы байланыстар туралы түсінік беру, студенттерді әртүрлі конфессиялардағы дін мен саяси құбылыстар арасындағы байланысты түсіну ерекшеліктерін таныстыру. Тәрбие әртүрлі өркениеттер өкілдерінің осы сұраққа қатысты көзқарастарындағы айырмашылықтарды түсіну үшін студенттердің аналитикалық қабілеттерін дамытуға ықпал етуі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Діндер тарихы
«Діндер тарихы» курсының мазмұны әлемдік діндер, жеке діндер, олардың қалыптасу тарихы «Діндер тарихы» курсы әр түрлі халықтың қалыптаса келген дүниетанымдық көзқарасына, философиясына, этикасына, эстетикасына және салт дәстүріне әсер етіп, оның қалыптасуына теориялық негіз болған діндерді анықтап беруден тұрады. Сонымен бірге «Діндер тарихы» курсы бойынша теориялық білімдер алуды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Дін туралы мемлекеттік заңнама
«Дін туралы мемлекеттік заңдар» курсы - діннің жалпыға ортақ идеясын қоғамдық қатынастар, мемлекеттік-конфессиональдық қатынастар мен Қазақстан Республикасының мемлекеттік заңнамасын реттеу құралы ретінде қалыптастыруға арналған ғылыми және педагогикалық тәртіп.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Христиан теологиясы
Христиандық теология «ойлау ойшылдарының ғылыми талдауына негізделген. Теологияның ұлттық дәстүрлерге тиетін діни әсерін мұқият талдау арқылы тарихтағы орынды тану. Ол Иса мен ортағасырлық ойшылдардың қазіргі көзқарасына негізделген, дұрыс тұжырым жасайды. Қоғамдағы діни білімнің орнын анықтау сонымен бірге зайырлы мемлекеттің принципін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Авраамдық діндердің теологиялық ілімдері
Иудаизм, христиандық және мүсылмандық діндер өз негізінде ортақ қасиеттерге ие және авраамдық діндерге жатады. Сондықтан, олардың Қасиетті кітаптар мен догматикасында ортақ идеялар мен сюжеттерді және айырмашылықтарды тауып, талдауға салу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ислам заң мектептері
Исламдағы дәстүрлі теологиялық және заң мектептері Ислам тарихына, дәстүрлі діни және заң мектептерін қалыптастыруға байланысты бірқатар мәселелерді қарастырады. Бұл пән дінтануоқушыларын кәсіби даярлаудың ажырамас бөлігі болып табылады. Курстың мақсаты - студенттерді діннің орны, рөлі, оның эволюциясы және қазіргі әлемдегі динамикасы туралы біртұтас көзқарас қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мораль және дін
Ол моральдық және моральдық этиканы адамдар арасындағы мінез-құлық пен қарым-қатынастарды, адами қарым-қатынастың сипатын, қайырымдылықты, жамандық пен әділдікті және жоғары адамгершілік адамдарды реттейтін тарихи принциптер мен нормалар жүйесі ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Библиятану
Бұл пәнде қасиетті зерттейтін пән ретінде Киелі кітап зерттеуінің негізгі тақырыптарын қарастыру қажет Христиандардың Жазбалары, інжіл мәтіндерінің жұмысына мысал ретінде Киелі кітап зерттеу әдістерін түсіндіруге болады белгілі ғалымдар; христиандардағы қасиетті мәтіндердің герменевтика саласына студенттерді таныстыру дәстүрлер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ислам теологиясы
Ислам теологиясы діннің өмірі мен діни өмірінің институционалдық нысандарын, діни мәдени мұраны, діннің дәстүрлі дінін, тарихын және түрлі діни ілімдер мен діни ұйымдар арасындағы қарым-қатынастардың қазіргі жағдайын зерттейтін ғылымдардың жиынтығы болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қасиетті кітаптар әлемдік әдебиет ескерткіші ретінде
Осы бағытта діни мәтіндерді талдау жүргізіледі және діни талдау жүргізіледі. Сондай-ақ, осы ескерткіштер мен мәтіндерді қоғамның дамуына әсері туралы мәдениеттанулық талдау жүргізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дінтану әлеуметтануы
Курстың мақсаты дінді әлеуметтік феномен ретінде зерттеу, діни әлеуметтану ғылымымен танысу, оның негізгі ұғымдары мен әдіснамалық принциптері, эмпирикалық зерттеулердің әдістері мен ең маңызды нәтижелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құрантану
Тренингтің маңызды құрамдас бөліктерінің бірі исламның негізгі көзі болып табылатын Құранның мәнін және мазмұнын алу болып табылады. Исламның мәні, барлық діни ілімдері Киелі Құраннан басталатыны анық
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еркін ойлау және атеизм тарихы
Бұл бағыт діни сана аясында еркін ойлау мен атеизмнің пайда болу тарихын талдайды. Әлемдік қоғамдастықта, жалпы айтқанда, Қазақстандағы дүниетанымның осы түрін қалыптастыру тәжірибесі талданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Араб-мұсылман мәдениеті
Пән бойынша араб мұсылман мәдениетінің қалыптасуы мен дамуы туралы нақты білім беру, оның жетістіктерін ашу, әлемдік өркениет пен мәдениеттегі маңызын айқындауды мақсат етеді. Осы мақсатты іске асыруда негізгі міндеттер: Араб мұсылман мәдениетінің тарихи шарттылығы мен даму кезеңдерін көрсету, жаһандану шарттылығындағы жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде мұсылман ойшылдарының материалды және рухани мәдениетке қосқан үлесінің ұрпақтар сабақтастығы мен олардың зердесі үшін тағылымды жақтарын зерделеу болып саналады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этика және эстетика
Адамның рухани мәдениетін, адамгершілік қасиеттерін, эстетикалық дәмін қалыптастыруда маңызды рөл атқарады, адамгершілік құндылықтары мен белгілерін, олардың моральдық мәдениетін, моральдық сана-сезімін, «эстетикалық» әлемді қабылдауды, эстетикалық дәмді, шығармашылық қабілеттерін дамытуды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі әлемдегі дін, руханият және секуляризм
Осы бағытта діннің тұтастай алғанда және қоғамға әсері талданады. Әсіресе, егер дінді әлеуметтік қағидаты бар адамның өзара әрекеттесуін анықтау рөлін атқаратын әлеуметтік мекеме деп қарастырсақ.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дін психологиясы
Пәннің мақсаты: діннің психологиясының тақырыбын ашу, діни сана құбылысын жүйелік талдаудың дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру және оның өмірлік белсенділігіне сынуы, діннің әлеуметтік феноменіне қатысты әлеуметтік-психологиялық позицияны қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Діни антропология
Діни және философиялық тұжырымдамаларға негізделген діни дәстүрлердің гуманистік мазмұнын салыстыру және бөлісу, екінші жағынан, қасиетті мәтіндерге және діни ілімге негізделген әртүрлі діни дәстүрлердің антропологиялық ілімдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық ғасырдағы дін
Бұл бағытта дін медиа кеңістігінде талданды. Бұқаралық ақпарат құралдарының діни сана-сезімге және өзін-өзі ақпараттандыруға әсер етуі талданды. Сонымен бірге қоғамның дүниетанымдық дүниетанымын қалыптастырудағы діннің рөлі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі кездегі діни қозғалыстар мен ғибадаттар
Шығу, даму, негізгі доктриналық идеялар, діни тәжірибелердің ерекшеліктері мен қоғамдық іс-әрекеттер, қазіргі әлемде және Қазақстан Республикасында жаңа діни қозғалыстардың (Жаңа діни қозғалыстар) даму тенденциялары туралы жалпы ойларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Классикалық араб тілі
Тіл қарым-қатынастарын дамыту арқылы араб елдерінің мәдениетін жан-жақты түсінуді қамтамасыз етеді. Араб тілінің фонетикасын, сондай-ақ араб тілінің лексикасының жалпы сипаттамалары сияқты тарихи тақырыптар туралы білімдерін жетілдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дін мен зайырлылықты зерттейтін антропологиялық тәсілдер
Діни антропологияның ерекшелігі, оның негізгі зерттейтін жақтары; діни антропологияның эволюциясы; діни антропологиялық ілімдердің типтері; зтникалық, регионалдық және әлемдік діндердегі адам мәселесі және т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дін феноменологиясы
Діннің феноменологиясын діни дисциплина ретінде қалыптастыру, оны қалыптастыру тарихы, феноменологиялық діннің негізгі тұжырымдамалары, феноменологиялық әдіс және оны діни құбылыстарды зерттеуде қолдану, дін феноменологиясының заманауи дамуы туралы идеяны беру мақсаты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа кеңістіктегі дін
Пәннің мазмұны қазіргі қоғамның медиа кеңістігіндегі дін мәселесі болғандықтан интернет беттеріндегі, жасанды интеллект негізіндегі мәселелер мен әлеуметтік желілердегі діни контенттерді саралау, медиа беттеріндегі діни, танымдық, сенімдік қайшылықтарға талдау жасау, Қазақстан заңнамалары тұрғысынан интернет кеңістігіндегі таластарға баға беру, радикалды топтардың, деструктивті ағымдардың таралу аймағы ретінде әлеуметтік желілердегі тәуекелдерді зерделеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дін және ғылым
Оқу пәнін оқудың мақсаты: XVII, XVIII және XIX ғасырларда ғылым мен дін арасындағы қарым-қатынасты анықтау; ғылыми және діни зерттеулер әдістерін салыстыру; ХХ ғасырдың екінші жартысында адам жасаған мәдениеттің тереңдігінде басталғанын көрсету кенеттен пайда болған жаңа идеологиялық бейнелерді белсенді түрде қалыптастыруы; -шығыстық діни идеялармен үндестік заманауи ғылымның өзіндік орташасы болатынын ерекше назар аударуы;
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі әлемдегі дінаралық диалог
Қазіргі әлемдегі дінаралық диалог пәні бойынша конфессиялардың диалог негіздеріне талдау жасау, қасиетті мәтіндердегі өзге сенімге қатысты теологиялық негіздерді зерделеу, дін саяси байланыстардың құралы ретінде қазіргі гео-саяси ахуалды реттеудегі орнын қарастыру, көп конфессиялы елдердегі дінаралық диалог және оның нәтижелеріне шолу жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дін, өнер және мифология
Діни тәжірибеге эстетикалық көзқарастың ерекшеліктерін, олардың діни өнер туындыларын қабылдауына дайындалуын және діни нышандар мен мұраттар жүйесін талдау үшін жағдайды анықтайды. Өнердің ресми және мазмұндық аспектілері арасындағы байланыс анықталды; әртүрлі өнер түрлерін талдау жүргізіледі, әртүрлі өнер түрлерінің дамуының генезисі анықталып, эстетикалық қабылдау актісінің маңызды компоненті анықталды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дін философиясы
Дін философиясы - дін туралы, оның табиғаты мен қызметі, философиялық дәлелдерге, Құдайдың табиғатына және оның адамға және әлемге қатысты қарым-қатынасына негізделген Құдайдың табиғаты туралы философиялық ойлау туралы нақты және ықтимал философиялық тұжырымдар жинағы. Философиялық діни білім мен діни философияның негізгі категориясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ-ислам жазба мұрасы
Қазақстан ислам тарихында орын алған құнды жазба мұраларын оқу, діни-дүниетанымдық сабақтастықты қалыптасыру. Қазақ-ислам ағартушыларының еңбектерін зерделеу, түпнұсқа мәтіндерге зерттеу жұмысын жасау машығын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі әлемдегі діндер эволюциясы
Осы саладағы ең өзекті мәселелердің бірі - әлемдік діндердің эволюциялық тарихын, дінді дінге әсері, дінмен және мемлекетпен танысу, көпұлтты діндегі діни эволюциясы, діни фундаментализм. «Қазіргі әлемдегі діндердің эволюциясы» әлемді зерделеудің нәтижесі және адамның орны мен дүниетанымын ғылыми және теологиялық көзқарастармен біріктірудің әртүрлі жолдарын біріктірудің салдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдеби араб тілі
Болашақ мамандар үшін қажетті тілдік қатынастарды дамыту арқылы араб елдерінің мәдениетін жан-жақты түсінуді қамтамасыз етеді. Араб тілінің фонетикасын, сондай-ақ араб тілінің лексикасының жалпы ерекшеліктері сияқты тарихи тақырыптар туралы білімін жетілдіру. Міне, сөзді түсіну және түсіну сияқты тәжірибеде кейбір жиі қолданылатын проблемалар. Пән пәнді оқу үшін бакалаврларды дайындауға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы дінтану (иудаизм, христиан және ислам)
Бұл пән Авраамдық діндерді зерттеп және тарихи ерекшеліктеріндегі негізгі ерекшеліктерін, ұқсастығы мен айырмашылықтарын салыстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мемлекеттік-конфессиялық қатынастар
Осы бағытта мемлекет пен конфессияаралық қатынастардың өзара әрекеттестігі талданады. Бұл бағыттағы Қазақстанның бірегей тәжірибесіне ерекше назар аударылады. Сондай-ақ, мемлекет пен діни конфессиялардың өзара әрекеттесуін талдаудың халықаралық тәжірибесін талдау жүргізілді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жаһандану жағдайындағы діндер
Мақсаты: Дін туралы, оның болмысы, тарихы, даму тенденциясының жаңа замандық ғылымға сүйене отырып білім беру,конефессияаралық және мемлекеттік-дінаралық диалогтың қоғам арасындағы діни құндылықтарды арттыру. Әлемдік діндер, дәстүрлі емес қозғалыстар мен культтер және діни-экстремистік ұйымдарды танымдаудағы қағидалық, тарихи, этикалық және басқа да тұрғыдан теориялық тәсілдерді игереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дін және мәдениет теориялары тарихы
Адамзат өркениетіндегі діни құбылыстарды сыни, ұтымды қарау құзыреттілікті дамытуға бағытталған. Ол гуманитарлық ғылымдардағы білімнің қалыптасу тарихын және оның әлемдік мәдениеттегі рөлін түсінуге бағытталған. Дүниедегі діни әдебиеттерді өз бетімен ойлау қабілетін қалыптастыру. Ғылыми әдістерді тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Тарих, философия, діни құбылыстардың тарихи және діни аспектілері және олардың формалары және олардың рухани мәдениеттің басқа да нысандары туралы түсініктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Секуляризм теориялары
Бұл пән зайырлы қоғамға, оның тарихы мен дамуына қатысты негізгі теорияларды және тұжырымдарды зерттейді. Тақырып Қазақстан Республикасының қазіргі контексінде аса маңызды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Діни фундаментализм
Діни фундаментализм бойынша діни ағымдар тарихына шолу жасау, әлемдік діндердегі фундаменталистік ойларға апаратын мәтіндерге талдау жасау, дін мен саясат қатысындағы фундаменталистік ағымдардың орны мен рөлін зерделеу, жаһандану және фундаменталистік ағымдар түсінігіндегі қайшылықтарды ғылыми тұрғыдан тұжырымдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дінтану сараптамасы
Курстың мақсаты - дінтану саласындағы сараптамалық зерттеулердің ерекшеліктерін зерттеу және сараптамалық бағалау жасау болып табылады. Бұл курсты оқып-үйренудің маңыздылығы - сараптамалық зерттеулер жүргізетін ұйымдардың жүйесін, оның ішінде діни зерттеулерді анықтау және әкімшілік құрылымдармен және құқық қорғау органдарымен өзара әрекеттесудің ерекшеліктерін талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эзотерикалық ілімдер
Эзотерикалық ілімдер пәні тылсым құбылыстарға, әртүрлі мантикалық практикалық мен оккульттік ұстанымдарға қатысты зерттеулерді қамтитындықтан аталмыш пәнге қатысты тарихи, құрылымдық, философиялық, діни-танымдық зерттеу жасау. Қазіргі әлемдегі дүниетанымдық позицияларды таңдауға қатысты көзқарастар мен адам және оның осы әлемдегі орнын түсінудегі түрлі әдістер жиынтығын қарастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теологиялық мәтіндер (араб тілінде)
Теориялық мәтіндер (араб тілінде) тілдік қатынастарды дамыту арқылы араб елдерінің мәдениетін жан-жақты түсінуді қамтамасыз етеді. Араб тілінің фонетикасы туралы көбірек біліңіз, сондай-ақ араб тілінің лексикасының жалпы ерекшеліктері сияқты тарихи тақырыптар туралы біліңіз.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Когнитивтік дінтану
Пәннің мақсаты - танымдық және эволюциялық ғылымдар тұрғысынан діни наным-сенімдер мен діни мінез-құлықты зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Діни конверсия: теория және тәжірибелері
Дін әлеуметтануы бойынша діни конверсия ұғымының мәнін, діндарлық, дін ауыстыру, сенім және сенімсіздік, психикалық жағдайлар, әлеуметтік әлсіздік, бодандықта дін ауыстыру мәселелерін игеретін болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Діни-саяси экстремизм және терроризм: идеология және тәжірибе
Діни-саяси экстремизм және терроризм: идеология мен практика дін тарихына қатысты мәселелердің жиынтығын - оны қалыптастыру, тарихи даму мен қазіргі заманғы нысандардағы өзгерістерді қарастырады. Бұл пән діни ғалымдардың кәсіби даярлығының ажырамас бөлігі болып табылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Діндегі биоэтика мәселелері
Студенттерге Діндегі биоэтика мәселесінің қалыптасуы мен дамуы туралы түпнегізді білім беру, оның жетістіктерін ашу, әлемдік өркениет пен мәдениеттегі маңызын айқындауды мақсат етіп отырмыз.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- АКТ саласындағы дағдылар мен бизнесті ұйымдастыруды мемлекеттік және шет тілдерінде игере білу, Қазіргі даму жағдайында өнеркәсіп бойынша цифрлық технологияларды меңгеру, дін саласындағы ақпараттарды цифрлық технологияларды пайдалана отырып өңдеу машығын иггеру.
- Дінтанулық мәліметтерді шет тілдерде зерделей білу, заманауи қажеттіліктер шеңберінде кәсіпкерлік ерекшеліктері мен бизнес жүргізу дағдыларын білу.
- Философиялық және тарихи мазмұнды мәтіндерді талқылау әдістерімен және пікірталастарды қолдана отырып, талдау дағдыларын меңгеру.
- Әлеуметтік ортада тұтас тұлғаны қалыптастыруға және жеке тұлғаның жауапкершілігін арттыруға ықпал ететін білімді көрсете білу; Инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптері мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, әлеуметтік теңдік принциптеріне негізделген күнделікті және кәсіби қызметте коммуникация стратегиясын таңдау.
- Қоғамдық қауіпсіздік әдістерін қолдана білу, діндегі жаратылыс түсінігі мен қоршаған ортаға деген қамқорлық көзқарас қалыптастыру
- Дінтанудың қалыптасуы мен оның даму кезеңдері жайлы түсінікке, діни мәселелерге негізгі теориялық және әдістемелік тәсілдерге ие болу Әлемдік, дәстүрлі және жаңа діндердің өзіндік ерекшеліктері мен өзгешелiктерін зерттеуде және олардың ағарту мен түсіндіру жұмыстарында әсер ету арналарында қазіргі заманғы ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдану. Қазақ ойшылдарының діни дүниетанымдық көзқарастарын қазіргі қоғамда қалыптасып отырған діни көзқарастар қайшылығы тұрғысынан зерделеу. Қазақстандық қоғамдағы діни бірегейлік тұрғысында қазақ ойшылдарының діни көзқарастарының мазмұны мен қазіргі өзектілігін саралау.
- Діни тәжірибеге эстетикалық тәсілді қолдану ерекшеліктерін түсіну үшінқалыптасқан әдістемелерді игеру, оларды діни өнер туындыларын қабылдауға және культтік таңбалар мен идеалдар жүйесін талдауға дағдылану; діни тәжірибенің психологиялық ерекшеліктерін, діни сенім феноменін түсіну, діни және діни емес көзқарастардың арасындағы қарым-қатынасты талдау; діндерді өздерінің моральдық-этикалық құндылықтары мен нанымдарына сәйкес жіктеу және қазіргі діни және этикалық мәселелерді талдай білу; аргументтік процесті жүзеге асыру, аргументтің негізгі әдістеріне ие болу. Тылсым құбылыстарға, әртүрлі мантикалық практикалық мен оккульттік ұстанымдарға қатысты зерттеулерді қамтитындықтан аталмыш пәнге қатысты тарихи, құрылымдық, философиялық, діни-танымдық зерттеу жасау. Қазіргі әлемдегі дүниетанымдық позицияларды таңдауға қатысты көзқарастар мен адам және оның осы әлемдегі орнын түсінудегі түрлі әдістер жиынтығын қарастыру.
- Діни сенімнің антропологиялық аспектілерін қарастыруда сыни, рационалдық дағдыларға ие болу; діни ұйымдар құрылымының мазмұны және олардың әлеуметтік функцияларына талдау жасай алу, дінді зерттеудің фундаменталды әлеуметтік нәтижелері мен діннің заманауи әлеуметік теорияларына анализ жасауға дағдылану; Әлемдік, дәстүрлі діндер мен жаңа діни қозғалыстардың өзіндік ерекшеліктерін зерттеудің қазіргі заманғы ғылыми әдістерін қолдану. Әлемдік, дәстүрлі діндер мен жаңа діни қозғалыстар дамуының қазіргі заманғы үрдістеріне сыни талдау жүргізу.
- Мемлекеттік-конфессиялық қатынастар саласында әдістемелік құжаттарды құрастыру; Сараптамалық зерттеулер жүргізу, сараптамалық қорытынды дайындау; Дін дамуының жалпы заңдылықтарын ашуға, түсіндіруге қабілеттілік; Әртүрлі діни өмірлік стратегиялар мен құндылықтарды ұстанатын халықтардың әлеуметтік-мәдени және рухани-адамгершілік өмірінің сакралды және секулярлық аспектілеріне талдау жүргізу, оларды оқыту қызметінде пайдалану. Діни фундаментализм бойынша діни ағымдар тарихына шолу жасау, әлемдік діндердегі фундаменталистік ойларға апаратын мәтіндерге талдау жасау, дін мен саясат қатысындағы фундаменталистік ағымдардың орны мен рөлін зерделеу, жаһандану және фундаменталистік ағымдар түсінігіндегі қайшылықтарды ғылыми тұрғыдан тұжырымдау.
- Қазіргі діни үрдістер мен үдерістерді, әлемдік, дәстүрлі және дәстүрлі емес діндердің дамуының жай-күйі мен келешегін, діни ілімдердің эволюциясының негізгі бағыттарын іс жүзінде сипаттау. Жасанды интеллект дамуының діни дүниетанымға, құдай, адам және әлем туралы түсініктерге әсерін діни-философиялық тұрғыда зерттеу болып табылады. Жасанды интеллектінің пайда болуымен байланысты теологиялық мәселелер, трансгуманизм және дін, кибернетикалық мәңгілік өмір идеясы және оның діни ілімдермен арақатынасы мәселесін зерделеу. Интернет беттеріндегі, әлеуметтік желілердегі діни контенттерді саралау, медиа беттеріндегі діни, танымдық, сенімдік қайшылықтарға талдау жасау, Қазақстан заңнамалары тұрғысынан интернет кеңістігіндегі таластарға баға беру, радикалды топтардың, деструктивті ағымдардың таралу аймағы ретінде әлеуметтік желілердегі тәуекелдерді зерделеу.
- Діни және философиялық мәселелерді дамытудағы даулы мәселелер мен сабақтастықты қоса алғанда, әлемдік діндердің негізгі идеяларын басшылыққа алып зерделей білу; Теология ғылымы саласындағы қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен мәдени зерттеулерді негізге ала отырып, маргиналды топтармен жұмыс істеуде алынған нәтижелерді қолдану форматында отандық және қазіргі заманғы мәдениеттегі әлемдік, дәстүрлі және жаңа діндердің дамуындағы қазіргі үрдістерге сыни талдау жасау. Қазақстан территориясындағы исламның келу, таралу және қалыптасу тарихын зерделей отырып, қазіргі жаңа діни ағымдар тұрғысынан халықтық исламның қалыптасуы мен рухани болмысты қалыптастырудағы рөлін зерделеу. Түркі, Қарахан, Алтын Орда, Қазақ хандығы, Патшалық Ресей, Кеңес кезеңі және қазіргі Қазақстан жағдайында исламның тарихын зерттеу.
- Діни мәтіндерді түпнұсқалық тілде оқып үйрену, қасиетті мәтіндердің грамматикалық және семеотикалық ерекшеліктерін білу. Қазақ-ислам мәдениетіндегі жазба мәтіндерді оқып, зерттеу жұмыстарында қолдана білу. Діни мәтіндерді түсіну, олардың адамда қалыптастыратын түсініктерін зерделеу, діни ағымдардағы қолданылатын діни түсініктер мен олардың маңызын білу, дін тілі және Құдай мен байланыстағы қасиетті мәтіндердің киелігі сияқты ұғымдарды игеру.