Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02109 Аспаптық орындаушылық (ішекті аспаптар) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • Оркестр сыныбы 1
    Несиелер: 5

    Оркестр сыныбы бірге ойнау дағдыларын қалыптастырады, өнімділік дағдыларын жан-жақты дамытуға және жақсартуға ықпал етеді, аспаптық студенттердің музыкалық көкжиектерін кеңейтеді. Бұл тақырыптың ерекшелігі - студенттердің оркестрдегі дағдыларын жетілдіру, кейінірек әртүрлі оркестрлердің кәсіби орындаушылары болуына мүмкіндік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Симфониялық оркестр 1
    Несиелер: 5

    қажетті бағдарламалық талаптарға, музыкалық сауаттылық деңгейіне және білім алушылардың алған біліміне, іскерлігіне және дағдыларына негізделген музыкалық-шығармашылық қабілеттерінің стильдік дәстүрлеріне сәйкес оркестрлік ұжым құрамында бағдарламалық талаптарға сәйкес түрлі жанрлар мен нысандағы туындыларды қабылдауға, игеруге және орындауға мүмкіндік беретін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орындаушылық өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Пән: «Орындаушылық өнер тарихы» - үрмелі және соқпалы аспаптарда орындаушылық өнердің тарихы мен теориясын зерттеу. Студенттердің көркем ой-өрісін қалыптастырады, орындаушылық, композиторлық шығармашылық және педагогиканың әр түрлі стильдері мен бағыттарында бағдарлану қабілетін дамытады. Курстың мазмұны жалпы қабылданған тарихи кезеңдеу негізінде белгіленеді. Курста үрмелі аспаптарға арналған музыкалық әдебиеттің негізгі даму кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Міндетті фортепиано - 1
    Несиелер: 2

    студент пианистік шеберлікті дамытады, оны кәсіби жұмысқа қажетті көлемде тереңдетеді, фортепианода өзіндік практикалық жұмысқа дайындалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық 1
    Несиелер: 3

    Магистратура деңгейіндегі мамандық – бұл кәсіби дайындықты жалғастыратын және вокалдық-техникалық және орындаушылық дағдыларды одан әрі опералық/концерттік-камералық әншінің қызметі үшін қажетті көлемде жетілдіруді көздейтін пән. Пәнде дәстүрлі жеке оқыту жүйесі қолданылады, оқу процесінде бейне-аудиоматериалдар, оқу-әдістемелік құралдар қолданылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ішекті квартеті 1
    Несиелер: 3

    Ол аспапта ойнаудың барлық тәсілдерін меңгерген музыканттың орындаушылық шеберлігін қалыптастырады.Тақырыпты меңгеру музыканттың оркестр музыканты ретінде әрі қарайғы еңбек қызметіне дайындалуындағы шешуші сәт болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оркестр сыныбы 2
    Несиелер: 5

    бірге ойнау дағдыларын қалыптастырады, орындаушылық шеберліктің жан-жақты дамуына және жетілуіне ықпал етеді, аспаптық оқушылардың музыкалық көкжиегін кеңейтеді. Бұл пәннің құзіреті студенттерге оркестрде ойнау дағдыларын үйрету, кейіннен әртүрлі оркестрлердің кәсіби орындаушысы болуға мүмкіндік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Симфониялық оркестр 2
    Несиелер: 5

    шығарманың музыкалық материалын дұрыс орындай алуы керек. Сонымен қатар, дауыстарды ойнау және талдау сияқты дағдыларды дамыту үнемі эмоционалды-орындаушылық бастама болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Міндетті фортепиано - 2
    Несиелер: 2

    музыкант-аспапшының пианистік дағдыларын кеңейту, жаңа концерттік және педагогикалық репертуарды меңгерту, сүйемелдеу дағдыларын дамыту, парақтан оқу, шығармашылық және көркемдік ерекшеліктерін дамытуды оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Контрабастар квартеті - 1
    Несиелер: 3

    музыка университеттерінің оркестрлік факультеттерінің негізгі пәндерінің бірі. Ұстаздың және ұжымның жетекшілігімен ішекті аспапта ойнаудың барлық техникасына ие музыканттың орындау шеберлігі қалыптасады. Тақырыпты игеру музыкантты одан әрі Қазақстандағы, жақын және алыс шетелдердегі музыкалық топтарда оркестр ретінде жұмыс істеуге дайындаудағы шешуші сәт болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Камерлық ансамбль 1
    Несиелер: 3

    студенттердің кәсіби дайындығында жалпы және арнайы ерекшеліктері бар. Пәнді оқу студенттерге камералық ансамбльде (дуэттер, трио, квартеттер, квинтеттер, секстеттер, септеттер) ойнау дағдыларын меңгеруге көмектесетін негізгі білім береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Камерный ансамбль (контрабас) - 1
    Несиелер: 3

    музыкант-ансамбльшінің үйлесімді жан-жақты дамуына ықпал етеді, барокко кезеңінен қазіргі заманғы музыкаға дейінгі түрлі стильдер мен дәуірлердегі композиторлардың шығармаларын зерделеуді, камералық орындаушылық тарихымен танысуды қамтиды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық 2
    Несиелер: 3

    Магистратура деңгейіндегі мамандық – бұл кәсіби дайындықты жалғастыратын және вокалдық-техникалық және орындаушылық дағдыларды одан әрі опералық/концерттік-камералық әншінің қызметі үшін қажетті көлемде жетілдіруді көздейтін пән. Пәнде дәстүрлі жеке оқыту жүйесі қолданылады, оқу процесінде бейне-аудиоматериалдар, оқу-әдістемелік құралдар қолданылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Симфониялық оркестр 3
    Несиелер: 5

    Композитордың барлық жазылған мақсаттарын орындай білу: ырғақтың, метрдің, динамиканың өзгеруі, ырғақты суреттер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Ішекті квартеті -2
    Несиелер: 3

    көркемдік талғамға тәрбиелеу, орындалған жұмыстардың стилі мен табиғатын түсіну, ансамбльдік ойынға өз бетінше бару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Камералық ансамбль (контрабас) -2
    Несиелер: 3

    Камералық ансамбль сыныбында бірлесіп орындаушылықтың алуан түрлі дағдылары қалыптасады, музыкалық ой-өрісі кеңейеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Контрабастар квартеті -2
    Несиелер: 3

    көркемдік, шығармашылық зейін және орындау сапасына жауапкершілік сезімін дамытады, нәтижесі сабақтарды өткізудің екі негізгі формасының - топтық және жеке дайындықтың мазмұнына байланысты болады. Музыкалық көкжиекті, эрудицияны, көркемдік талғамын дамыту мақсатында музыкалық әдебиеттің ең үлкен көлемімен таныстыру және орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Камералық ансамбль -2
    Несиелер: 3

    студентті ансамбльдің әртісі ретінде қызмет етуге дайындау, студенттік қойылымдардың репертуарын айтарлықтай кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Контрабастар квартеті -3
    Несиелер: 3

    ұжымдық шығармашылық дағдыларды игеруге ықпал етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Камералық ансамбль (контрабас) -3
    Несиелер: 3

    "Камералық ансамбль (контрабас)" курсының негізінде әртүрлі дәуірлер мен стильдердегі камералық музыканың ең жарқын үлгілерін мұқият және егжей-тегжейлі зерделеу, оларды көпшілік алдында концерттік орындау жатыр. Әлемдік камералық-аспаптық мәдениеттің жоғары көркем шығармаларын зерттеуге баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Камералық ансамбль -3
    Несиелер: 3

    Оқу кезеңінде жасау уақыты мен стилі, жанры мен формасы бойынша әртүрлі музыкалық туындыларды оқып шығыңыз. Студентті «Камералық ансамбль» пәнінен репертуармен таныстыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттердің арнайы сыныпта алған тәжірибесін жалпылау және жүйелеу, оқыту өнерінің тарихын білуін тереңдету, педагогикалық практикамен тығыз байланысты қамтамасыз ету болып табылады. Оқу курсын оқытудың мақсаты - музыкалық педагогиканың тарихи тәжірибесі, шеберлердің жеке шығармашылық педагогикасы, мамандықты оқыту әдістемесі, ХХ - ХХІ ғасырдың басында.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ішекті квартеті -3
    Несиелер: 3

    Ішекті квартеттің құрамындағы ойын дағдыларын қалыптастыру және дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Симфониялық оркестр 4
    Несиелер: 5

    оркестрдің жалпы және жеке топтарда орындайтын музыканы түсінуін дамыту; тақырыпты тыңдай білу, подголоски, сүйемелдеу; хорды, солистерді сүйемелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ішекті квартеті -4
    Несиелер: 3

    танымдық және практикалық дағдылардың жан-жақты жүйесін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестрдегі ойын дағдылары
    Несиелер: 3

    Бұл пән әр түрлі күрделілік деңгейіндегі шығармалармен жұмыс жасау формаларын сипаттайды, бұл оркестрде ойнау дағдыларын игеруге ықпал етеді, сонымен қатар әр түрлі сипаттағы оркестрлік қиындықтарды зерттеуді қамтиды: интонациялық ырғақтық, штрихтық; әлемдік классиканың ең танымал шығармаларынан оркестрлік соло.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ішекті ансамблі (скрипкашылар, альтшілер, виолончельшілер, контрабас)-1
    Несиелер: 3

    Пән: ансамбльдік орындаушылық дағдыларын дамытады, студенттер жоғары көркемдік концерттік репертуарды шығармашылықпен меңгереді, көркемдік талғамды, бейнелі-ассоциативті ойлауды дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестрлік партияларды меңгеру
    Несиелер: 3

    оркестрлік партияда ұтымды аппликатураны таңдау дағдылары; қажетті штрихтарды орналастыру; партияны авторлық динамикада, бірақ жалпы оркестрлік баланстағы дауыс өткізулерді ескере отырып орындау; қарқынның өзгеруін және т. б. ескеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Контрабастар квартеті -4
    Несиелер: 3

    орындаушылық өнердің дамуына, оның заңдылықтарын және әр түрлі түсіндіру шешімдерін қабылдауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Камералық ансамбль -4
    Несиелер: 3

    дыбыс қалыптастыру және орындаушы аппараттардың жұмыс істеу заңдылықтарын ашады. Репертуарда өзіндік жұмыс дағдыларын жетілдіру және тереңдету, орындау тәжірибесін қалыптастыру, сахналық өзін-өзі басқару дағдыларын дамыту және қойылымның тұрақтылығына қол жеткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Камералық ансамбль (контрабас) -4
    Несиелер: 3

    көркем талғам қалыптасады, орындалатын шығарманың стилі, формасы мен мазмұнын түсіну, оқушылардың есту қабілетін және орындаушылық жауапкершілігін тәрбиелеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Симфониялық оркестр 5
    Несиелер: 5

    оркестрлік орындаушылық саласында алған білімі, іскерлігі мен дағдылары негізінде білім алушының музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ансамбль (скрипкашылар, альтшілер, виолончельшілер, контрабас) -
    Несиелер: 3

    Пән: ансамбльде өз бетінше ойлау және практикалық ойын формаларын жетілдіру, орындаушылық тәжірибені жүйелеу және ансамбльдегі серіктестермен бірге көркемдік міндеттерді шешу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Контрабастар квартеті -5
    Несиелер: 3

    музыкалық көкжиектің кеңеюіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Барокко музыкасын тану
    Несиелер: 3

    «Инструменталды өнімділік» мамандығының студенттеріне арналған элективті курс студенттердің кәсіптік дайындықтарының ажырамас бөлігі болып табылады, олар барокко дәуірінің әртүрлі жанрларының шығармаларын орындауда білім мен дағдыларды қалыптастырады. Сабақтар ежелгі импровизацияның дағдыларын дамытуға, XVII-XVIII ғғ. Жеке және ансамбль репертуарының түсіндірілуіне ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы
    Несиелер: 3

    Ұлттық композиторлық мектептің қалыптасуы мен дамуы, 1920-1960 жылдары Қазақстанның академиялық музыкасының орындаушылық дәстүрлері, аға буын композиторларының шығармашылық өмірбаяндары зерттеледі. Қазақстандық авторлардың шығармаларын есту және партитура бойынша стильдік сәйкестендіру дағдылары игерілуде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ішекті квартеті -5
    Несиелер: 3

    Орындаушылық және кәсіби шеберлікке жетуге ықпал ететін ансамбльдік ойын техникасын үйрену .

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Камералық ансамбль -5
    Несиелер: 3

    туденттердің пәндердің барлық кешенін игеру барысында алған теориялық білімдерін және орындаушылық шеберліктерін іс жүзінде жүзеге асыру қабілетін дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Симфониялық оркестр 6
    Несиелер: 5

    концерттік бағдарлама шығармаларын егжей-тегжейлі зерделеуге, штрихтармен, фразалармен, формалармен жұмыс жасауға көмектеседі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениеттегі менеджмент және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    «Менеджменттің негіздері және кәсіпкерлік» курсының мақсаты студенттерді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру тәсілдері мен өнер индустриясының ұйымдарында басқаруды қалыптастыру әдістерімен таныстыру. Қарастыру тақырыбы – кәсіпкерлікті басқару тетігі, кәсіпорынның шаруашылық қызметінің түрлері, компанияның механизмдері, кәсіпкерлердің тұтынушылармен, іскерлік серіктестермен, қызметкерлермен, мемлекетпен және т.б. қарым-қатынастары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Камералық ансамбль (контрабас) -5
    Несиелер: 3

    әр түрлі композицияларға арналған әр түрлі авторлардың шығармаларын концерттік орындауға дайындық процесінде ансамбльдік орындау дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ішекті ансамблі (скрипкашылар, альтшілер, виолончельшілер) 2
    Несиелер: 3

    Пән: музыкалық әдебиетпен жұмыс істеу қабілетін дамытады, түрлі шығармаларды орындау тәжірибесін жинақтайды және талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ансамбль (скрипкашылар, альтшілер, виолончельшілер, контрабас) -2
    Несиелер: 3

    Пән: ой-өрісін, музыкалық қабылдауын байытады, кәсібилігін, эстетикалық талғамын, стиль сезімін шыңдайды, білім алушылардың жалпы дамуы артады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ішекті ансамблі (скрипкашылар, альтшілер, виолончельшілер, контрабас) -3
    Несиелер: 3

    Пән: орындаушылық шеберлікті жетілдіру дағдыларын, орындалатын музыканың әртүрлі стильдері мен жанрларында бағдарлану қабілетін, музыкалық ой-өрісін кеңейтуді, жеке репертуар шеңберінен шығатын музыкалық әдебиетпен танысуды қалыптастырады, көркемдік талғамға баулиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Контрабастар квартеті -6
    Несиелер: 3

    орындаушылық сапа үшін жауапкершілік пен жауапкершілікті дамытады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ішекті квартеті -6
    Несиелер: 3

    орындалған жұмыстардың стилін түсіну, ансамбльдік ойындағы өзіндік бағдар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Камералық ансамбль (контрабас) -6
    Несиелер: 3

    Бірнеше музыканттардың ізденістері мен ойлары нәтижесінде камералық шығармаларды түсіндіре және орындай білу, ал қойылған міндеттер ұзақ және табанды бірлескен жұмыста бірлескен күш-жігермен жүзеге асырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ансамбль (скрипкашылар, альтшілер, виолончельшілер, контрабас) -3
    Несиелер: 3

    Пән: ансамбльдік ойын барысында орындаушылық ниеттің бірлігін көрсетуге және орындаушылық ой-пікірді іске асыруға мүмкіндік беретін ансамбльдік орындаушылық саласындағы біліктер мен дағдылар кешенін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Симфониялық оркестр 7
    Несиелер: 5

    Симфониялық оркестрде ойнау дағдыларын одан әрі дамыту және жетілдіру, шығармашылық тұлғаны, дербес ойлаудың көркемдік және орындаушылық қағидаттарын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Камералық ансамбль -6
    Несиелер: 3

    бағдарламаның көркемдік техникасын жетілдіру. Музыкалық экспрессивтілік құралдарын, техникалық жабдықтарды, дыбыс шығару мәдениетін игере отырып, студент жарқын, мәнерлі, мағыналы орындауға жетуі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Камералық ансамбль (контрабас) -7
    Несиелер: 3

    Өзінің орындаушылық ниетін келісе білу және ансамбльде жұмыс істеу кезінде бірлескен көркемдік шешімдер таба білу, ансамбль ұжымында кәсіби және жеке бейімделуге қол жеткізу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Симфониялық оркестр 8
    Несиелер: 5

    Түлектің ұжыммен тікелей байланысы саласында қалыптасуы, музыкалық, әлеуметтік, көркемдік дағдылары жетілдіріледі. Ансамбльдік оркестрлік орындаушылық жағдайында кәсіби дағдыларды жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Камералық ансамбль -7
    Несиелер: 3

    бірлескен орындаудың әр алуан дағдыларын жетілдіру, музыкалық көкжиегін кеңейту, көркемдік талғамын қалыптастыру, орындалған туындылардың стилі, формасы мен мазмұны туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ішекті квартеті -7
    Несиелер: 3

    Ол музыкалық аспаптың орындау ерекшеліктерін, ішекті және ансамбльдік орындаудың ерекшелігін, жеке аспаптың бөліктерінің белгілерін біледі: соққылар, пернелер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Контрабастар квартеті -7
    Несиелер: 3

    ішекті, ансамбльдік орындаудың ерекшелігін дамытады; жеке аспаптың таңбалауыш белгілері: соққылар, кілттер; кәсіби терминология; шығармашылық ұжымдық тәртіп негіздері; квартет жанрының даму тарихы

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін экономикалық, әлеуметтік және гуманитарлық білім негіздерін, философияның ұғымдары мен категорияларын, қазақ философиялық ойының ерекшеліктерін

  • Код ON6

    Музыкалық білім беру саласында жалпы педагогикалық, психологиялық және педагогикалық білімнің қажетті кешеніне ие болу, музыкалық шығарманың құрылымы, музыкалық талдау және эстетикалық бағалау әдістемесін қолдану

  • Код ON9

    Дипломдық жұмыстың мәселелеріне сәйкес эксперименттік мәліметтерді, тұжырымдамалық диаграммалар, карталар және т.б. ақпараттарды жинау және өңдеудің заманауи технологияларын қолдану, аудиовизуалды сүйемелдеуімен сөйлесу дайындау.

  • Код ON4

    Музыкалық шығарма жасалған және ұсынылған теориялық және тарихи контекст, оның ішінде музыкалық стильдер мен композиция мен орындаудың байланысты дәстүрлерін білу

  • Код ON2

    Түрлі репертуарды стильде және жанрда орындауда кәсіби шеберліктің бар екендігін көрсету мүмкіндігін

  • Код ON7

    Музыканы әр түрлі ансамбльдерде, оркестрлерде және басқа бірлескен жобаларда орындау мүмкіндігі.

  • Код ON5

    Әр түрлі тарихи дәуірлердегі музыкалық шығармаларды тану, талдау, музыкалық материалдарды түсіндіру, түсіну және / немесе ноталармен және / немесе құлақ арқылы есте сақтау қабілеті.

  • Код ON10

    Оқу пәніне байланысты музыкалық өнердегі тәжірибені, стильдерді, жанрларды, тілдерді, формалар мен әдістерді білу, сонымен қатар мәтіндік деректер, ресурстар мен ұғымдар.

  • Код ON8

    Әр түрлі дәуірдің, стильдің, жанрдың және форманың музыкалық шығармаларын талдай білу.

  • Код ON12

    Жеке тұлғалық көркемдік дамыту, ақыл-ойға деген қызығушылығы мен қызығушылығы, көркемдік және жеке қабілеттерін үнемі бағалау мен дамыту, мақсатқа жету, музыка саласында жүйелі психологиялық-педагогикалық көмек көрсету қабілеттерін қолдану.

  • Код ON3

    Тілді, мәдениетті, қарым-қатынас саласының ерекшеліктеріне сәйкес кәсіби қызметті шешу үшін білімді Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша түрдегі қарым-қатынасқа қолдану

  • Код ON11

    Оқытудың, жаттығулар мен жаттығулардың тиімді және кәсіби тұрғыдан сәйкес тәсілін көрсете білу. - әртүрлі дене жаттығулары арқылы денсаулықты нығайту, балаларға қарапайым би композициясы мен жаттығуларын жасау

Top