Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02109 Аспаптық орындаушылық (ішекті аспаптар) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жеке кәсіптік қызметті жеке концерттік орындауда, педагогикада, камералық ансамбльдер мен оркестрлерде орындау үшін көркем музыкалық және орындаушылық шеберліктері бар жоғары кәсіби деңгейде орындаушылық және педагогикалық жұмыстарды орындау үшін мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 249
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Оркестр сыныбы 1
Симфониялық оркестр 1
Орындаушылық өнер тарихы
Міндетті фортепиано - 1
Мамандық 1
Ішекті квартеті 1
Оркестр сыныбы 2
Симфониялық оркестр 2
Міндетті фортепиано - 2
Контрабастар квартеті - 1
Камерлық ансамбль 1
Камерный ансамбль (контрабас) - 1
Мамандық 2
-
2 Оқу жылы
Симфониялық оркестр 3
"Ішекті квартеті -2
Камералық ансамбль (контрабас) -2
Контрабастар квартеті -2
Камералық ансамбль -2
Контрабастар квартеті -3
Камералық ансамбль (контрабас) -3
Камералық ансамбль -3
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Ішекті квартеті -3
Симфониялық оркестр 4
-
3 Оқу жылы
Ішекті квартеті -4
Оркестрдегі ойын дағдылары
Ішекті ансамблі (скрипкашылар, альтшілер, виолончельшілер, контрабас)-1
Оркестрлік партияларды меңгеру
Контрабастар квартеті -4
Камералық ансамбль -4
Камералық ансамбль (контрабас) -4
Симфониялық оркестр 5
Ансамбль (скрипкашылар, альтшілер, виолончельшілер, контрабас) -
Контрабастар квартеті -5
Барокко музыкасын тану
ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы
Ішекті квартеті -5
Камералық ансамбль -5
Симфониялық оркестр 6
Мәдениеттегі менеджмент және кәсіпкерлік негіздері
Камералық ансамбль (контрабас) -5
Ішекті ансамблі (скрипкашылар, альтшілер, виолончельшілер) 2
Ансамбль (скрипкашылар, альтшілер, виолончельшілер, контрабас) -2
-
4 Оқу жылы
Ішекті ансамблі (скрипкашылар, альтшілер, виолончельшілер, контрабас) -3
Контрабастар квартеті -6
Ішекті квартеті -6
Камералық ансамбль (контрабас) -6
Ансамбль (скрипкашылар, альтшілер, виолончельшілер, контрабас) -3
Симфониялық оркестр 7
Камералық ансамбль -6
Камералық ансамбль (контрабас) -7
Симфониялық оркестр 8
Камералық ансамбль -7
Ішекті квартеті -7
Контрабастар квартеті -7
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін экономикалық, әлеуметтік және гуманитарлық білім негіздерін, философияның ұғымдары мен категорияларын, қазақ философиялық ойының ерекшеліктерін
- Музыкалық білім беру саласында жалпы педагогикалық, психологиялық және педагогикалық білімнің қажетті кешеніне ие болу, музыкалық шығарманың құрылымы, музыкалық талдау және эстетикалық бағалау әдістемесін қолдану
- Дипломдық жұмыстың мәселелеріне сәйкес эксперименттік мәліметтерді, тұжырымдамалық диаграммалар, карталар және т.б. ақпараттарды жинау және өңдеудің заманауи технологияларын қолдану, аудиовизуалды сүйемелдеуімен сөйлесу дайындау.
- Музыкалық шығарма жасалған және ұсынылған теориялық және тарихи контекст, оның ішінде музыкалық стильдер мен композиция мен орындаудың байланысты дәстүрлерін білу
- Түрлі репертуарды стильде және жанрда орындауда кәсіби шеберліктің бар екендігін көрсету мүмкіндігін
- Музыканы әр түрлі ансамбльдерде, оркестрлерде және басқа бірлескен жобаларда орындау мүмкіндігі.
- Әр түрлі тарихи дәуірлердегі музыкалық шығармаларды тану, талдау, музыкалық материалдарды түсіндіру, түсіну және / немесе ноталармен және / немесе құлақ арқылы есте сақтау қабілеті.
- Оқу пәніне байланысты музыкалық өнердегі тәжірибені, стильдерді, жанрларды, тілдерді, формалар мен әдістерді білу, сонымен қатар мәтіндік деректер, ресурстар мен ұғымдар.
- Әр түрлі дәуірдің, стильдің, жанрдың және форманың музыкалық шығармаларын талдай білу.
- Жеке тұлғалық көркемдік дамыту, ақыл-ойға деген қызығушылығы мен қызығушылығы, көркемдік және жеке қабілеттерін үнемі бағалау мен дамыту, мақсатқа жету, музыка саласында жүйелі психологиялық-педагогикалық көмек көрсету қабілеттерін қолдану.
- Тілді, мәдениетті, қарым-қатынас саласының ерекшеліктеріне сәйкес кәсіби қызметті шешу үшін білімді Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша түрдегі қарым-қатынасқа қолдану
- Оқытудың, жаттығулар мен жаттығулардың тиімді және кәсіби тұрғыдан сәйкес тәсілін көрсете білу. - әртүрлі дене жаттығулары арқылы денсаулықты нығайту, балаларға қарапайым би композициясы мен жаттығуларын жасау