Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02104 Дәстүрлі музыкалық өнер (домбыра) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Орындаушылық шеберлік дәстүрлерін сақтай отырып, жеке және оркестрлік бағыттағы арнайы дағдыларды жетілдіру негізінде дамыған шығармашылық қабілеттері бар, дәстүрлі музыка өнері (халық аспаптары) саласында жоғары кәсіби және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау, сондай-ақ елден тыс жерлерде қазақ халқының мәдени мұрасын насихаттау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 242
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Орындаушылық өнер тарихы
Мамандық 1
Міндетті фортепиано - 1
Сольфеджио - 1
Есту дайындығы - 1
Есту дайындығы - 2
Сольфеджио - 2
Мамандық 2
Қазақ дәстүрлі музыка тарихы - 1
Міндетті фортепиано - 2
XVIII ғасырға дейінгі музыка тарихы
-
2 Оқу жылы
Нота оқу және оркестрлік қиындықтарды игеру
Фольклорлық аспаптарды тану
Дирижерлау негіздері 1
Гармония
Қазақ дәстүрлі музыка тарихы
Жалпы дирижирлау
Классикалық-романтикалық музыка тарихы
Партитураны оқу 1
Аспаптану
Мамандық 3
Ансамбль 1
Музыка тарихы 1760-1900
Міндетті фортепиано 3
ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы - 1
Мамандық 4
Полифония
Ансамбль 2
Жалпы дирижирлау 2
Дирижерлау негіздері 2
Фактураның тарихы мен теориясы
-
3 Оқу жылы
Қазанғап мектебінің орындаушылық ерекшеліктер 1
"Қазақ ұлт аспаптардын жөндеу
Оркестрлік класс 2
Фольклорлық аспаптарды жасау техникасы
Компьютерде нота теру
Оркестрлік класс 1
Этносольфеджио 1
Қазақ музыкасы 2
ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы - 2
Домбыра күйлерін лайықтау 1
Домбыра күйінің композициясы
Қазақ музыкасы
Ноталық редакторлардағы жұмыс негіздері
Қазақ домбыра күйлерін талдау
Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Дәстүрлі музыканттың есту дайындығы 1
Мамандық 5
Қазанғап мектебінің орындаушылық ерекшеліктері 2
Дәстүрлі музыканттың есту дайындығы 2
Импровизация
Әлем музыкасы
Музыкалық-мәдени дәстүрлер
Этносольфеджио 2
Нота хаттау практикасы
Домбыра күйлерін лайықтау 2
Домбырашылық дәстүрлер мен мектептер
Күй хаттау
Күй тарихын баяндау
Күй аңыздары мен тарихы
Мамандық 6
-
4 Оқу жылы
Фольклорлық аспаптарды игеру (сыбызғы)
Педагогикалық шеберлік
Фольклорлық аспаптарды игерy (шаң қобыз)
Музыкалық композиция және стильдік талдау
Фольклорлық аспаптарды игеру (Жетіген) 2
Фольклорлық аспаптарды игеру (сазсырнай)
Мамандық 7
Қазіргі заманғы музыка тарихы
Жеке репертуар қоры
Ғылыми-зерттеу негіздері
Мәдениеттегі менеджмент және кәсіпкерлік негіздері
Музыкалық шығармаларды талдау
Оркестрлік класс 3
ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы
Фольклорлық аспаптарды игеру (ұрмалы аспаптар)
Мамандық 8
Оркестрлік класс 4
Оқыту нәтижелері
- Әр түрлі дәуірлердің, стильдердің, жанрлар мен формалардың музыкалық туындыларын талдай білу қабілетін көрсетеді.
- Музыканы әртүрлі ансамбльдерде, оркестрлерде және басқа да бірлескен жобаларда орындау қабілеті.
- Музыкалық білім беру саласында жалпы педагогикалық, психологиялық-педагогикалық білімнің қажетті кешенін меңгерген.
- Оқытудың, жаттығулар мен дайындықтардың тиімді және кәсіби тиісті техникасын көрсете алады.
- Тұрақты жеке көркемдік және физикалық дамуға дайындығын, білімқұмарлықты және ақыл-ойдың ізденгіштігін, өзінің көркемдік және жеке дағдыларын бағалау мен дамытудың жүйелілігін, қойылған мақсаттарға жету қабілетін білдіреді.
- «Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту» мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу контексінде ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімді көрсетеді. Студенттердің адамгершілік-этикалық негіздері мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл дағдыларын қалыптастыру оларды кәсіби қызметінде және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда тиімді пайдалануға мүмкіндік береді.
- Әлемдік және қазақ музыкалық өнерінің тарихы мен заманауи даму үрдістерін білу/түсіну.
- Жазылып, ұсынылған музыкалық шығарманы, оның ішінде музыкалық стильдер мен соған байланысты шығарма жазу мен орындау дәстүрлерін теориялық және тарихи контекстте білу/түсіну.
- Музыкалық материалды нотамен және/немесе есту арқылы танып, интерпритациялап, түсіндіріп және/немесе есте сақтай білу.
- Оқыту пәніне қатысты әртүрлі әдістер мен практикаларды, стильдерді, жанрларды, тілдерді, формалар мен техникаларды және олармен байланысты мәтіндік деректерді, ресурстар мен тұжырымдамаларды атайды және жіктейді.
- Әр түрлі дәуірдің, стильдің, жанрдың және форманың музыкалық шығармаларын талдай білу.
- Ансамбльдер мен оркестрлерде бірлескен қызмет дағдыларын көрсетеді;
- Қазақ мемлекетінің қалыптасу және даму тарихын және "Рухани жаңғыру" мемлекеттік бағдарламасымен анықталған, қазіргі әлемде рухани құндылықтарды жаңғыртуға бағытталған қазақтың дәстүрлі мәдениеті туралы ұғымдар мен түсініктер кешенін біледі.
- Кәсіби қызмет саласындағы міндеттерді шешуде ҚР Мемлекеттік тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда тапсыру коммуникациясына дайындығын көрсетеді.