Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02104 Дәстүрлі музыкалық өнер (домбыра) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • Орындаушылық өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің оқу пәні қазақ халық аспаптарында орындаушылық өнерді дамытудың тарихи процесі болып табылады. Курстың тақырыптық мазмұны ұлттық орындаушылық өнерді дамытудың тарихи кезеңделуі негізінде белгіленеді. Пәннің мазмұнында әр түрлі буын музыканттарының орындаушылық принциптерін зерттеуге ерекше орын беріледі. Курсты оқу теориялық және практикалық тәртіптің қажетті білім кешеніне ие, дәстүрлі орындаушылық өнер саласында өз дағдыларын, білімі мен көркемдік түсінігін қолдана алатын, пайымдауды тұжырымдау, аргументтерді қорғау және зерттелетін саладағы мәселелерді шешу арқылы маман даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық 1
    Несиелер: 3

    Мамандық пәні орындау өнерінде ежелгі заманнан бері қалыптасқан дәстүрлі орындау тәсілдерін, сонымен қатар әр түрлі орындаушылық мектептердің жеке ерекшеліктерін үйретеді. Бағдарлама шеңберінде күйлерді орындау өнерінің, жаңа репертуарлық күйлер мен туындылардың, күйлер туралы аңыздар мен тарихи оқиғалардың қалыптасу, даму тенденциялары қарастырылады. Бірінші семестрдегі негізгі бағыт - орындау аппаратының негіздерін (позиция, оң және сол қол қойылымы, қағыс және т.б.) және басқа да факторларын түзету, жетілдіру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Міндетті фортепиано - 1
    Несиелер: 2

    Пианистік дағдыларды дамыту, саусақтарды және педализацияны дұрыс қолдана білу, штрихтар мен мелизмдерді дұрыс орындау, шығарма құрлымының динамикасын дұрыс анықтау. Тақырыптық және академиялық концерттерге қатыса отырып сүйемелдеу, парақтан оқу дағдыларын үйрету, сахна еркіндігін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио - 1
    Несиелер: 3

    Болашақ музыканттың іс-әрекетіне қажетті есту дағдыларын, музыкалық есте сақтаудың, нотамен еркін ән айтудың (сольфежиолау), тыңдалған материалды нотаға түсіруді (музыкалық диктант, есту арқылы талдауы), әуенді тыңдау арқылы теру мен сүйемелдеуді дамытуға бағытталған тәжірибелік курс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есту дайындығы - 1
    Несиелер: 3

    «Есту дайындығы 1» курсы болашақ музыканттың іс-әрекетіне қажетті тәжірибедегі есту дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың міндеті - студенттің музыкалық ойлауы мен қабылдауын дамытып, кәсіби жұмыс барысында еркіндік пен шығармашылық қабілеттерін дамыту. Пән бір тональді және бір дауысты музыкалық диктант, есту талдауларын жазуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есту дайындығы - 2
    Несиелер: 3

    «Есту дайындығы 2» курсының бағдарламасы, есту талдауы мен музыкалық диктанттардың күрделік деңгейін арттырады. Студенттер бірдауысты диктанттарда хроматизм және альтерацияны қолдана отырып жазуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио - 2
    Несиелер: 3

    Музыкалық есту, музыкалық есте сақтаудың, парақтан оқу - ән айту дағдыларының біртіндеп дамуына және жетілуіне ықпал ететін тәжірибелік пән, Пән хроматизм және альтерация сияқты тақырыптарды енгізуге және кеңейтуге бағытталған. Бірдауысты нөмерлер және аккордтар тізбегімен ән айту дағдысы күрделенілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық 2
    Несиелер: 3

    Бұл семестрде мұғалім дыбыстың негіздеріне, дыбыс палитрасына әсер ететін факторларға, сондай-ақ қағыс таибатына назар аударады. Техникалық шеберлікті арттыру үшін көркемдік мазмұнын, стилін, жанр түрлерін, дыбыс сапасын — бояуын, дыбыс мәнерін жетілдіру мақсатында жаттығулар (гаммалар, этюдтер) және шағын шығармалармен жұмыс жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ дәстүрлі музыка тарихы - 1
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің қазақ халқының дәстүрлі музыкалық мәдениетінің пайда болуы мен даму ерекшеліктері, оның шығуы, қалыптасуының тарихи кезеңдері, заңдылықтары мен түрлі дәстүрлі жанрлардың, ұлттық аспаптардың пайда болуы мен дамуының әлеуметтік негіздемесі туралы теориялық және тәжірибелік білімдерін қалыптастыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Міндетті фортепиано - 2
    Несиелер: 2

    Пианистік дағдыларды кәсіби қызмет үшін қажетті көлемде қолдану, фортепианода өзіндік практикалық жұмысқа дайындау. Полифония-ХТК И.С. Бах, ХХ ғасырдағы орыс, кеңес композиторларының полифониясы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XVIII ғасырға дейінгі музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Пән студенттің еуропалық музыкалық мәдениеттің, оның ішінде ежелгі кезеңді, орта ғасырларды, Ренессанс пен Барокконың даму картинасы туралы тұтас идеяларын қалыптастыру мақсатын көздейді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер әр түрлі композиторлық стильдерде, жанрлар мен зерттелетін кезең формаларында бағдарлай білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нота оқу және оркестрлік қиындықтарды игеру
    Несиелер: 3

    «Нотаны оқу және оркестрлік қиындықтарды игеру» пәні - бұл жақсы орындау практикасын беретін білім беру жүйесінің, кәсіптік оқытудың ажырамас бөлігі. Пән ансамбль, оркестрлік класс, сольфеджио, теория және гармония сияқты бірнеше пәндермен тығыз байланысты. Бұл пәнді оқығанда студент музыкалық шығармаларды талдаумен танысып, партитураларды тез оқып, музыканттың ішкі есту қабілетін де күшейтеді. Партияларды тез оқу мыналарға байланысты: тональдіктердің ерекшеліктерін, ырғақ айырмашылықтарын білу, сондай-ақ музыкалық формалар, қағыстар мен аппликатураны білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фольклорлық аспаптарды тану
    Несиелер: 3

    Пән ұлт аспаптар оркестрінің аспаптары туралы ақпараттық дәрістер курсы болып табылады. Дәрістер кешеніне әлем халықтарының құралдары және әлем құралдарының еуропалық классификациясы туралы ақпарат кіреді. Курстың міндеті-халықтық ансамбль құралдарының барлық техникалық сипаттамалары туралы білім алу, әлемнің көптеген құралдары туралы ақпарат алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дирижерлау негіздері 1
    Несиелер: 3

    Дирижерлаудың мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестрді басқару тәсілдеріне жаңадан үйреніп алған дирижердің базалық даярлығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 3

    Курс классикалық және романтикалық музыка мұра шеңберіндегі текстураның негізгі түрі - гомофонды-гармоникалық құрылым саласындағы студенттердің білімін дамытуға және тереңдетуге бағытталған. Семестрде барлық минор және мажор негіздері, оның ішінде туыстықтың II дәрежелі модуляциясы, эллипсис, III және одан да алыс туыстық дәрежелеріндегі модуляциялар оқылады. Әуенді аккордтантыс дыбыстармен үйлестіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ дәстүрлі музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Курс негізгі өңірлік мектептер мен дәстүрлер туралы музыкалық- стилистикалық түсініктерді зерделеуге; 19 ғасырда Қазақ музыкасының классикасын – Арқа мен Батыс Қазақстанның ауызша-кәсіби әндері мен күйлерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы дирижирлау
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше ашу қабілетін қамтамасыз ететін дағдылар кешенін қалыптастырады. Дирижердің бастапқы қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық-романтикалық музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Тарихи пән 1750-1860 жылдардағы шетелдік классика-романтикалық музыканың қалыптасу және даму кезеңдерін игеруге бағытталған. Пәннің мақсаты - композитордың осы дәуірдегі ойлау ерекшеліктерін, XVII-XVIII ғасырлардағы музыкалық мұра, стилі мен эстетикасын нақтылау, студенттердің музыкалық шеңберін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Партитураны оқу 1
    Несиелер: 3

    Курс жеке партиялар мен оркестрлік партитураны талдауға және оқудың практикалық дағдыларын игеруге бағытталған; қазақ, орыс және шетел классикасының симфониялық музыкасы саласындағы өнер үлгілерімен, сонымен қатар қазіргі авторлармен танысу; студенттің жалпы музыкалық және көркем мәдениетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аспаптану
    Несиелер: 3

    «Аспаптану» пәні – бұл ұлттық аспаптар оркестрінің аспаптары туралы ақпараттық дәрістер курсы. Дәрістер кешеніне әлем халықтарының аспаптары және әлем аспаптарының еуропалық классификациясы туралы ақпарат кіреді. Курстың міндеті – халықтық ансамбль құралдарының барлық техникалық сипаттамалары туралы білім алу, әлемнің көптеген құралдары туралы ақпарат алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық 3
    Несиелер: 3

    Әр түрлі орындаушылық мектептердің ерекшеліктерімен танысу (өкілдері, стильдік ерекшеліктері, дәстүрлі қағыстары және т.б.). Төкпе және шертпе мектептерінің қағыс әдістерінің өзара байланысы мен айырмашылығы. Күй орындау өнеріндегі дәстүрді жалғастыру және дамыту. Төкпе, шертпе күй орындаушылық мектептерінің саусақ басу ерекшеліктері, дәуірге байланысты болған өзгерістер; дәстүрлі саусақ басу үлгілерін қалыптастырған орындаушылар. Домбыра позицияларындағы сол қолдың жағдайы, өзгеру себептері. Орындаушылық шеберліктің эталонды үлгісін меңгеру, автордың ноталық (редакторлық) мәтіндерін тереңдете зерделеу және олардың мәнін ашу үшін музыкалық-мәтіндік мәдениетті оқыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ансамбль 1
    Несиелер: 3

    Ансамбль-музыкалық мәнерліліктің тиісті құралдарының көмегімен музыкалық шығармалардың көркемдік мазмұнын аша алатын, басқа орындаушылармен аспапта ойнау дағдыларын меңгерген, кеңінен білімді музыканттарды тәрбиелеу. Көркемдік ойды жеткізуде әр партияның функциясын түсіну, музыканың жалпы дыбысын тыңдай білу, екі аспаптың өзіндік диалогын сақтау маңызды. Бірінші семестр оркестрлік күйлерді унисонды орындаумен оқуға бағытталған. Жұмыстың келесі түрлері жүзеге асырылады: партияны игеру, интонация мен фразировкаға, шығарманың метроритмдік ерекшеліктерім мен динамикасына, қағыс табиғатына жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка тарихы 1760-1900
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттердің XVII-XVIII ғасырлардағы шетелдік классика-романтикалық музыканың қалыптасу және даму кезеңдерін игеруге бағытталған. Тарихи курс ғасырлар тоғындағы музыканың стилі мен эстетикасын түсіндіруге де, осы кезеңнің жанрлық бейнесіне, жалпы еуропалық музыкалық өнер мәселелеріне да қатысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Міндетті фортепиано 3
    Несиелер: 2

    Сүйемелдеу, парақтан оқу дағдыларын көрсету, тақырыптық және академиялық концерттерде сахналық еркіндікті дамыту. Күрделі форма - ХХ ғасырдың батыс, орыс композиторлары. Пьеса - ХХ ғасырдың батыс және орыс композиторларының шығармалары. Оқытудың мақсаты- орындаушылық және педагогикалық қызметті жоғары кәсіби деңгейде жүзеге асыра алатын жоғары білікті музыкантты тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы - 1
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің ХХ ғасырдағы қазақ музыкасы туралы білім жүйесін қалыптастырады, оның дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуіне, дәуірдің әлеуметтік-мәдени аясындағы музыкалық құбылыстарды стилистикалық және жанрлық талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық 4
    Несиелер: 3

    Білім алушының репертуарының негізі болып табылатын халық күйлері мен халық композиторларының күйлерін игерумен қатар, осы семестрде шетел композиторлары мен Қазақстан композиторларының шығармаларымен жұмыс жасауға көңіл бөлінеді. Шетел классиктері шығармаларының формасын, ырғағын, динамикалық және басқа құрылымын сақтау тәсілдері, сондай-ақ түпнұсқасын барынша сақтау, музыкалық шығармалармен жұмыс істеу әдістері мен заңдылығы. Позиция мен саусақтардың арасында тығыз байланыс позициясын қалыптастыру. Аспапта орындау тәсілдерін дамытудағы саусақтардың маңызы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Полифония
    Несиелер: 3

    «Полифония» курсы әртүрлі дәуірлер мен стильдердегі музыкада дамыған негізгі контрапунтік техниканы зерттеуге арналған. Курс полифонияның бастапқы формаларынан, қарапайым қарсы нүктеден, күрделі, тігінен және көлденеңнен қозғалатын қарсы нүктелерден екі, үш, төрт дауыста имитациялар мен канондарға дейінгі негіздерді зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ансамбль 2
    Несиелер: 3

    Екінші семестрде екі дауыста жазылған күйлерге көңіл бөлінеді. Сонымен қатар батыс және қазіргі заманғы композиторлардың шығармалары орындалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы дирижирлау 2
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше ашу қабілетін қамтамасыз ететін дағдылар кешенін қалыптастыру. Дирижердің бастапқы қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дирижерлау негіздері 2
    Несиелер: 3

    Дирижерлаудың мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестрді басқару тәсілдеріне жаңадан үйреніп алған дирижердің базалық даярлығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фактураның тарихы мен теориясы
    Несиелер: 3

    «Фактураның тарихы мен теориясы» курсы тәжірибеде қолданылатын фактураның әртүрлілігін зерттейді. Курстың негізгі бөлімдері – фактураның өзгергіштігі, сонымен қатар элементтер мен параметрлерді зерттеу. Дауыстардың фактура-лық суреті таңдалған музыкалық шығармаларды талдау мысалында көрінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазанғап мектебінің орындаушылық ерекшеліктер 1
    Несиелер: 3

    Жоғары жетістік дәстүрлі даму қазақ халқының аспаптық мәдениеті-күй. Аспаптық мұра көптеген дәстүрлі орындаушылық мектептерге бөлінеді. Батыс Қазақстанның классикалық орындаушылық дәстүрлерінің бірі күйші Қазанғап мектебі болды. Ойынның осы таңдаулы дәстүрін меңгеру үшін бірінші семестрде Қазанғап күйлерінің шығу тарихын білу, штрихты орындау техникасының қыр-сырын меңгеру және репертуарыңызды жаңа күйлермен толықтыру қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • "Қазақ ұлт аспаптардын жөндеу
    Несиелер: 4

    Пән студенттің қазақ музыкалық аспаптарын қалпына келтіру және жөндеу үшін қарапайым дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестрлік класс 2
    Несиелер: 3

    Қазақстан композиторларының музыкалық шығармаларынан оркестрлік концерт репертуарын практикалық тұрғыдан игеру. Оркестрде музыкалық өзара әрекеттесу қабілетін және көпшілік алдында өнер көрсету дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фольклорлық аспаптарды жасау техникасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұны фольклорлық аспаптарды жасау техникасы бойынша теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерде нота теру
    Несиелер: 3

    Пәнінің жалпы мақсаты – музыканттардың кәсіби қызметі саласында заманауи ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Өзінің кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында динамикалық дамып келе жатқан компьютерлік технологияларды өз бетінше пайдалану қажеттілігі мен іскерлігін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: 1. компьютерде тиімді жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру; 2. жаңа ақпараттық технологиялар саласында теориялық білім алу және тереңдету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестрлік класс 1
    Несиелер: 3

    Қазақ күйлерінен оркестрлік концерт репертуарын іс жүзінде игеру. Студенттерді концерттік қойылымдарға дайындау, қаланың әр түрлі орындарында ағартушылық концерттерге қатысу. Оркестрде музыкалық өзара әрекеттесу қабілетін және көпшілік алдында өнер көрсету дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этносольфеджио 1
    Несиелер: 3

    Пән диктант (аудио жазбамен және иллюстратормен жазбаша), диктантты сольфеджиялау, әндер, сондай-ақ импровизация (әр түрлі стильдегі күйлер шығару) сияқты түрлі музыкалық тәсілдердің көмегімен есту, есте сақтау және композициялық дағдыларды дамытуға бағытталған. Бірінші семестрде білім алушылар қарапайым, яғни күй, аспап және импровизацияның жалпы түсінігін меңгеруден бастайды. "Тоқпе" стиліндегі күйлер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасы 2
    Несиелер: 3

    Курс XIX ғасырдағы қазақ халқының кәсіби фольклорлық, ән, аспаптық музыкасын, дәуірдің көрнекті өкілдерінің өмірі мен шығармашылығын, олардың шығармаларының стильдік, жанрлық ерекшеліктерін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы - 2
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан композиторларының бірнеше аға буынының шығармашы-лығын, олардың шығармашылық идеялық-бейнелік және жанрлық-стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Домбыра күйлерін лайықтау 1
    Несиелер: 3

    Домбыра күйлерін аудару аспаптың репертуарын байытады, ол ғасырлар бойы орындаушының жоқтығынан орын алған. Репертуар осы аспап үшін үйлесімді, орындаушыға ыңғайлы күй жазу арқылы толықтырылады. Бірінші семестрде білім алушылар домбыра күйлерін "шертпе" стилінде таңдайды (халық күйлері мен халық композиторларының күйлері). Домбыра штрихтары мен күй саусақтарын сақтай отырып, транспозиция тәсілдері оқытылады, сабақтың жалпы түсінігі түсіндіріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Домбыра күйінің композициясы
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мазмұны әр түрлі стильдегі және жанрдағы қазақтардың домбыра музыкасын іс жүзінде игерумен (талдаумен) байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасы
    Несиелер: 3

    Пән қазақ музыкасының түрлі жанрларының қалыптасуы, дамуы және әлеуметтік шарттылығының тарихи заңдылықтарын; қазақ музыкасының тарихи қалыптасу кезеңдері мен ғылыми кезеңділігін; ежелгі түркі дәуіріндегі жазба ескерткіштерінің мазмұнын, олардың мәдени маңызын; кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдерін; қазақстандық композиторлар мен музыкатанушылардың өмірлік және шығармашылық жолын; негізгі музыкалық шығармаларды оқуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ноталық редакторлардағы жұмыс негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің жалпы мазмұны музыкалық бағдарламалардың жұмыс принциптерін теориялық игеруге және Финал, Сибелиус музыкалық редакторларында музыкалық мәтінді теру және редакциялау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ домбыра күйлерін талдау
    Несиелер: 3

    "Қазақ домбыра күйлерінің талдауы" пәні түрлі стильдегі қазақтардың домбыра музыкасын теориялық және тәжірибелік тұрғыдан талдауға арналған практикалық курс болып табылады. Пән тақырыптарының мазмұны қазақ домбыра күйлерінің феномені туралы жан-жақты түсінік береді, студенттерге олардың кәсіби қызметінде қажетті аналитикалық дағдыларды дамытуға ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны әр түрлі мектептердің педагогикалық принциптері мен дәстүрлі музыкалық өнер бағыттарының әдістерін жүйелі талдауды, жетекші мұғалімдердің практикалық тәжірибесін, оқу негіздері мен халық аспаптарында ойнаудың жалпы заңдылықтарын анықтайды. Пәнді оқу тек теориялық базаны ғана емес, сонымен бірге білім беру процесінің субъектілерімен барабар және сәтті өзара әрекеттесетін білім беру технологиялары бар білім алушылардың білім беру саласындағы құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дәстүрлі музыканттың есту дайындығы 1
    Несиелер: 3

    Курс оқу жұмысының түрлі формаларын (екі дауысты домбыра диктанты, импровизация және т. б.) қолдана отырып, этникалық музыкалық тілді қабылдау арқылы қазақ аспаптық фольклорымен есту жұмысының дағдыларын кезең-кезеңмен меңгеруге бағытталған.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық 5
    Несиелер: 3

    Бұл семестрде педагог білім алушының қабілетін және дұрыс даму жоспарын ескере отырып, репертуарды таңдауға көңіл бөледі. Репертуардың мазмұндылығы мен жан-жақтылығы, концерттік репертуарды кеңейту және толықтыру. Тақырыптық жоба, репертуардың әртүрлілігі, даму динамикасы, шығармалардың өзара байланысы, жанр, стилі, формасы, техникалық жан-жақтылығы. Орындаушылық мектептердің қамтылуы, шағын және күрделі шығармалардың динамикасы. Орындаушыда жеке шығармашылық ойлау мен жеке түсіндіру дағдыларын қалыптастыру, өзіндік жұмыс,шығармашылық белсенділіктің көрінісі және рухани даму, интеллектуалды даму. Конкурс, фестиваль бағдарламаларын құрастыру тәсілдері. Сондай-ақ, алдыңғы семе��трлерде алған дағдыларын игеру жалғасуда.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазанғап мектебінің орындаушылық ерекшеліктері 2
    Несиелер: 3

    Екінші семестрде шығарманың қалыптасу ерекшеліктерін түсініп, дәстүрлі түрде күй тартып, репертуарыңызды жаңа күйлермен толықтыруды үйрену керек. Сондай-ақ Ақжелен жанрының айырмашылығын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дәстүрлі музыканттың есту дайындығы 2
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны "төкпе" және "шертпе" стиліндегі күйлер формаларын игерумен, сондай-ақ импровизация дағдыларымен сипатталады. Әр түрлі орындаушылық мектептерді білу, орындау техникасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Импровизация
    Несиелер: 4

    Студенттерді аспапты еркін меңгеруге, әуенді түрлендіруге, импровизация әдістеріне үйрету; Орындаушылыққа қажетті еркін орындау әдістерін меңгеру; Сахналық мәдениет пен шыдамдылыққа баулу; Әр түрлі форматтағы әуен негізін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем музыкасы
    Несиелер: 4

    Курс Таяу және Орта Шығыстың дәстүрлі музыкасының қалыптасу тарихын, сондай-ақ мұсылман шығысындағы музыка ғылымының дамуын, музыканың Ислам және сопылықпен өзара әрекеттесуін қамтиды. Түркия, Ежелгі және қазіргі Египет, Марокко музыкасының тарихи даму кезеңдері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық-мәдени дәстүрлер
    Несиелер: 4

    Музыкалық-тарихи пән қазақ және көрші/туыс халықтардың халықтық музыкалық-мәдени дәстүрлерін, сондай-ақ теориялық және әдіснамалық мәселелерді зерделеуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этносольфеджио 2
    Несиелер: 3

    Екінші семестрде пәнді игеру шеберлігінен кейін біз күрделіге көшеміз. "Шертпе" стиліндегі күй түрлері қарастырылады, мүмкіндігінше әр түрлі орындаушылық мектептер қамтылады, сондай-ақ олардың орындау техникасымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Нота хаттау практикасы
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты-оқушының есту қабілетін есту әдісімен дамыту, сонымен қатар нотаның кәсіби дамуына назар аудару. Сонымен қатар, студентті Мәдени мұра үлгілерін ажырата білуге және мұқият қарауға, олардың ең жақсысын таңдауға үйрету; оның орындаушылық деңгейін көтеру; хаттау кезінде орындаудың әртүрлі мелизмдерін және басқа да күрделі сәттерді естуге мүмкіндік беру; дәстүрлі орындаушылық мектептер мен аймақтарды ажырату; автор туралы деректерді және орындаушы туралы барлық ақпаратты нақтылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Домбыра күйлерін лайықтау 2
    Несиелер: 3

    Батыс Қазақстанда қалыптасқан төкпе күй стиліндегі домбыра күйлерін аспапқа лайықтап, өңдеу дағдылары мен әдістерін үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Домбырашылық дәстүрлер мен мектептер
    Несиелер: 4

    пән студенттерге орындаушылық мектептердің дәстүрлерін, ырғақтық дәстүрлердің ерекшеліктерін, әр түрлі аймақтарда қалыптасқан орындаушылық мектептердің әдет-ғұрыптарын іс жүзінде орындауға үйретеді. Бұл болашақ аспапшыларға әр мектептің орындаушылық дәстүрлерін меңгерудегі жан-жақтылықты тәрбиелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Күй хаттау
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты-оқушының есту қабілетін есту әдісімен дамыту, сонымен қатар нотаның кәсіби дамуына назар аудару. Сонымен қатар, студентті Мәдени мұра үлгілерін ажырата білуге және мұқият қарауға, олардың ең жақсысын таңдауға үйрету; оның орындаушылық деңгейін көтеру; хаттау кезінде орындаудың әртүрлі мелизмдерін және басқа да күрделі сәттерді естуге мүмкіндік беру; дәстүрлі орындаушылық мектептер мен аймақтарды ажырату; автор туралы деректерді және орындаушы туралы барлық ақпаратты нақтылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Күй тарихын баяндау
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мақсаты-консерватория студенттері орындайтын күйлердің мазмұнын, шығу тарихын, аңыздарын зерттеу, күйлердің әр түрлі орындаушылардың нұсқаларын үйрету және осы күйлердің тарихын айту кезінде студенттердің сөйлеу мәдениетін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Күй аңыздары мен тарихы
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мақсаты-консерватория студенттері орындайтын күйлердің мазмұнын, шығу тарихын, аңыздарын зерттеу, күйлердің әр түрлі орындаушылардың нұсқаларын үйрету және осы күйлердің тарихын айту кезінде студенттердің сөйлеу мәдениетін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық 6
    Несиелер: 3

    Бұл оқу кезеңінде білім алушылар күй орындаудың дәстүрлі өнерінде орындаушылық және шығармашылық стильдің қалыптасуын зерделейді. Оқу кезеңінде орындау процесін жан-жақты игеру тәсілдері, шығармашылық ізденіс нәтижесінде қор жинақтау, оны пайдалану. Күй орындау өнері туралы көркем әдебиеттегі стиль мен жанрды тану, орындау өнеріне әсер ету. Аудио-видеокассеталарды қолдана отырып, күйлерді зерттеуде қолданылатын әдістер. Музыкалық-практикалық қызметті ұйымдастыру, концерттік, ансамбльдік, оркестрлік орындау практикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фольклорлық аспаптарды игеру (сыбызғы)
    Несиелер: 3

    Фольклорлық аспаптарды игеру (сыбызғы) пәні аспаптың орындаушылық тәсілдері мен даму жолдарын зерттейді. Репертуарлық әндер, күйлер мен шығармалар бағдарлама бойынша қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 3

    Білім алушы педагогикалық шеберліктің құрамдас элементтерінің мәні туралы білім жүйесін қалыптастырады, дәстүрлі-инновациялық педагогикалық технологиялардың ерекшеліктерін меңгереді. Педагогикалық мәдениеттің коммуникативтік дағдыларын және педагогикалық қарым-қатынас технологиясын меңгереді. Білім алушылардың психикалық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға бағытталған білім беру процесін қамтамасыз етудің әдістері мен технологияларын білетін және қолдана алатын болады. Өзін-өзі тәрбиелеудің заманауи әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фольклорлық аспаптарды игерy (шаң қобыз)
    Несиелер: 3

    Фольклорлық аспаптарды игеру (шаңқобыз)пәні аспаптың орындаушылық тәсілдері мен даму жолдарын зерттейді. Репертуарлық әндер, күйлер мен шығармалар бағдарлама бойынша қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық композиция және стильдік талдау
    Несиелер: 3

    «Музыкалық композиция және стильдік талдау» курсы музыкалық шығармалар құрылымының жалпы принциптерін, вокалды және аспаптық музыка шығармаларының классикалық түрде бекітілген түрлерін (қарапайым және күрделі формалар, рондо, вариациялық форма, вокалды камералық музыка түрлері) зерттеуге арналған. Пән барокко және классикалық аспаптық және вокалды-аспаптық формаларын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фольклорлық аспаптарды игеру (Жетіген) 2
    Несиелер: 3

    Фольклорлық аспаптарды игеру (Жетіген) пәні аспаптың орындаушылық тәсілдері мен даму жолдарын зерделейді. Репертуарлық әндер, күйлер мен шығармалар бағдарлама бойынша қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фольклорлық аспаптарды игеру (сазсырнай)
    Несиелер: 3

    "Фольклорлық аспаптарды игеру" (сазсырнай) курсы аясында аспаптық өнердің дәстүрлі орындаушылық өнері оқытылады, сондай-ақ сазсырнайдың құрылыс ерекшеліктері мен оның түрлері зерттеледі. Сондай-ақ шығармалармен қатар күй аңыздары мен халық композиторларының шығармашылығы зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық 7
    Несиелер: 3

    Бұл семестрде орындаушының орындаушылық шеберлігі жетілдіріледі, шығармаларды, орындаушылық концепцияны жеке түсіндірудің әртүрлі тәсілдерін меңгеру үшін жеке-шығармашылық ойлау қалыптасады, білім алушының шығармашылық бастамалары мен дербестігі жандандырылады. Кәсіби оқыту әдістері: нота және ауызша. Дәстүрлі "құйма құлақ" процесін жандандыру, кәсіби бағытты бекіту. Күйшінің импровизациялық қасиеттерін аша түсу. тәсілдері. Көрнекті педагог-орындаушылардың әдістемесімен танысу. Аудио-видеокассеталарды қолдана отырып, күйлерді зерттеуде қолданылатын әдістер. Репертуармен жұмыс. Актерлік қабілеттерін дамыту. Сахна мәдениеті (емтихандар, сынақтар, концерттер, фестиваль, конкурстар). Концерттік-орындаушылық қызмет. Жобалау-зерттеу қызметі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Тарихи пәннің мақсаты ХХ ғасырдағы еуропалық музыкалық мәдениеттің даму картинасы туралы түсінік беру. Пән студенттердің ХХ ғасырдағы музыканың жаңа жанрлары мен стильдік, бұқаралық музыканың пайда болуы және осы кезеңнің тарихи аясындағы маңызы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке репертуар қоры
    Несиелер: 3

    «Жеке репертуар қоры» пәні студентті оқыту кезеңінде оқытушы пен орындаушыны тәрбиелеу жүйесіндегі өте маңызды буын болып табылады. Оқытушы жетекшілігімен осы пәнді өту кезінде консерватория студенті бірінші кезекте музыкант-орындаушы ретінде қалыптасады. Бұл пән концерттік репертуарды және сахнада ойнау тәжірибесін жинақтауға және дамытуға ықпал етеді. Мамандық бойынша оқу кезінде зерттелген барлық репертуарды жүйелеу, жинау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    "Ғылыми зерттеу негіздері" музыкалық-орындаушылық мамандықтар студенттеріне арналған және олардың зерттеушілік дайындығын тереңдетуге; ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Осы курсты оқу барысында студенттер ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын бекітеді, ғылыми зерттеу әдістерін және алынған деректерді өңдеу әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениеттегі менеджмент және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    "Мәдениеттегі менеджмент және кәсңпкерлік негіздері" пәнінің мақсаты студенттерді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың тәсілдерімен және арт-индустрия ұйымдарында менеджментті қалыптастыру жүйесімен таныстыру болып табылады. Қарастыру тақырыбы кәсіпкерліктегі менеджмент механизмі болып табылады, кәсіпорынның экономикалық қызмет түрлері, компанияның жұмыс істеу механизмдері, кәсіпкерлердің тұтынушылармен, іскери серіктестермен, қызметкерлермен, мемлекетпен және т. б. байланысы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 3

    "Музыкалық шығармаларды талдау" курсының тақырыбы-бір жағынан музыкалық шығармалардың құрылымы, екінші жағынан талдау әдістері мен әдістері болып табылады. Музыкалық шығармалардың құрылымы курста әр түрлі аспектілерде қарастырылады: мазмұнды, композиторлық стильдің ерекшеліктеріне, орындаушылық интерпретацияға, сонымен қатар тыңдаушыға бағытталған. "Музыкалық шығармаларды талдау" курсының негізгі ұғымдары-музыкалық шығарманың, форманың, мазмұнның, жанрдың, стильдің, музыкалық тілдің және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестрлік класс 3
    Несиелер: 3

    Шетел және орыс композиторларының музыкалық шығармаларынан оркестрлік концерт репертуарын іс жүзінде игеру. Оркестрде музыкалық өзара әрекеттестік пен көпшілік алдында өнер көрсету дағдыларын көрсете білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы
    Несиелер: 3

    Ұлттық композиторлық мектептің қалыптасуы мен дамуы, 1920-1960 жылдары Қазақстанның академиялық музыкасының орындаушылық дәстүрлері, аға буын композиторларының шығармашылық өмірбаяндары зерттеледі. Қазақстандық авторлардың шығармаларын есту және партитура бойынша стильдік сәйкестендіру дағдылары игерілуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фольклорлық аспаптарды игеру (ұрмалы аспаптар)
    Несиелер: 3

    Фольклорлық аспаптарды игеру (ұрмалы аспаптар) пәні аспаптың орындаушылық тәсілдері мен даму жолдарын зерттейді. Репертуарлық әндер, күйлер мен шығармалар бағдарлама бойынша қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық 8
    Несиелер: 3

    Құрылымы мен мазмұны жағынан күрделірек туындыларды орындауға үйрету. Өз орындау мәнерімен жұмыс. Сахна мәдениеті. Актерлік шеберлік. Аудио-видеокассеталарды қолдана отырып, күйлерді зерттеуде қолданылатын әдістер. Музыкалық-практикалық қызметті ұйымдастыру, концерттік, ансамбльдік, оркестрлік орындау практикасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оркестрлік класс 4
    Несиелер: 3

    Оркестрлік концерт репертуарынан ілеспе музыкалық материалдың ерекшеліктерін практикалық тұрғыдан дамыту. Оркестрде музыкалық өзара әрекеттестік пен көпшілік алдында өнер көрсету дағдыларын көрсете білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    Әр түрлі дәуірлердің, стильдердің, жанрлар мен формалардың музыкалық туындыларын талдай білу қабілетін көрсетеді.

  • Код ON7

    Музыканы әртүрлі ансамбльдерде, оркестрлерде және басқа да бірлескен жобаларда орындау қабілеті.

  • Код ON6

    Музыкалық білім беру саласында жалпы педагогикалық, психологиялық-педагогикалық білімнің қажетті кешенін меңгерген.

  • Код ON5

    Оқытудың, жаттығулар мен дайындықтардың тиімді және кәсіби тиісті техникасын көрсете алады.

  • Код ON4

    Тұрақты жеке көркемдік және физикалық дамуға дайындығын, білімқұмарлықты және ақыл-ойдың ізденгіштігін, өзінің көркемдік және жеке дағдыларын бағалау мен дамытудың жүйелілігін, қойылған мақсаттарға жету қабілетін білдіреді.

  • Код ON11

    «Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту» мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу контексінде ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімді көрсетеді. Студенттердің адамгершілік-этикалық негіздері мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл дағдыларын қалыптастыру оларды кәсіби қызметінде және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылда тиімді пайдалануға мүмкіндік береді.

  • Код ON3

    Әлемдік және қазақ музыкалық өнерінің тарихы мен заманауи даму үрдістерін білу/түсіну.

  • Код ON1

    Жазылып, ұсынылған музыкалық шығарманы, оның ішінде музыкалық стильдер мен соған байланысты шығарма жазу мен орындау дәстүрлерін теориялық және тарихи контекстте білу/түсіну.

  • Код ON10

    Музыкалық материалды нотамен және/немесе есту арқылы танып, интерпритациялап, түсіндіріп және/немесе есте сақтай білу.

  • Код ON12

    Оқыту пәніне қатысты әртүрлі әдістер мен практикаларды, стильдерді, жанрларды, тілдерді, формалар мен техникаларды және олармен байланысты мәтіндік деректерді, ресурстар мен тұжырымдамаларды атайды және жіктейді.

  • Код ON8

    Әр түрлі дәуірдің, стильдің, жанрдың және форманың музыкалық шығармаларын талдай білу.

  • Код ON9

    Ансамбльдер мен оркестрлерде бірлескен қызмет дағдыларын көрсетеді;

  • Код ON13

    Қазақ мемлекетінің қалыптасу және даму тарихын және "Рухани жаңғыру" мемлекеттік бағдарламасымен анықталған, қазіргі әлемде рухани құндылықтарды жаңғыртуға бағытталған қазақтың дәстүрлі мәдениеті туралы ұғымдар мен түсініктер кешенін біледі.

  • Код ON14

    Кәсіби қызмет саласындағы міндеттерді шешуде ҚР Мемлекеттік тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда тапсыру коммуникациясына дайындығын көрсетеді.

Top