Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02108 Дәстүрлі музыкалық өнер (халық әні) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • Сольфеджио - 1
    Несиелер: 3

    "Сольфеджио" курсы студенттердің музыкалық колледждер мен мектептерде меңгерген есту дағдыларын дамытуға арналған практикалық пән болып табылады. Ол үш семестр бойы жүргізіліп, олардың біріншісі базалық болып табылады. Курс барысында альтерацияланған (IV#, IIb, II#, IVb) сатылар пайдаланылған мажор мен минордың үш түрін, пентатоника және оның түрлерін, халық музыкасы ладтарын, сондай-ақ, хроматикалық интервалдарды, DD, D және S топтарының альтерацияланған аккордтарын меңгеру көзделген. Шығармашылық тапсырмалар ретінде XVIII-XIX ғғ. шетел және орыс композиторларының романстары мен фугаларын айту қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық 1
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны, жоғары орындаушылық шеберлігі бар, оқытушылық және шығармашылық қызметті үйлестіруге қабілетті жоғары білікті кәсіби маман даярлау. Дауыс аппаратын дайындау. Әншілік дауыстың дыбыстық көлемі (ауқымы), дыбыстың бояуы (тембр), тесситура). Репертуарды таңдау. Домбыраның сүйемелдеуімен ән айту кезінде орындаушылық дағдыларды дамыту. Қазақтың дәстүрлі әндерін орындау ерекшеліктерін дамытады және оларды орындау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Міндетті фортепиано - 1
    Несиелер: 2

    Фортепианода ойнау туралы алғашқы білімді қалыптастырады. Фортепиано техникасының негіздерімен қатар пианистикалық шеберлікті игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дауыс қою - 1
    Несиелер: 3

    Дәстүрлі вокал әншілеріне арналған "дауыс қою" пәні дауыстың табиғи дыбысын жетілдіруге және кәсіби деңгейде ән айту дағдыларын қалыптастыру үшін вокалдық жаттығуларды игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Домбыра - 1
    Несиелер: 3

    Дәстүрлі күй мектептерімен танысу және ноталық сауаттылықты дамыту. Әнші және жыршы мектебіне ерекше назар аудара отырып, репертуарды таңдау, музыкалық қабілеттерін дамыту, аспаптық сүйемелдеуді жетілдіруге ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио - 2
    Несиелер: 3

    "Сольфеджио" курсы студенттердің музыкалық колледждер мен мектептерде меңгерген есту дағдыларын дамытуға арналған практикалық пән болып табылады. Ол үш семестр бойы жүргізіліп, олардың біріншісі базалық болып табылады. Курс барысында альтерацияланған (IV#, IIb, II#, IVb) сатылар пайдаланылған мажор мен минордың үш түрін, пентатоника және оның түрлерін, халық музыкасы ладтарын, сондай-ақ, хроматикалық интервалдарды, DD, D және S топтарының альтерацияланған аккордтарын меңгеру көзделген. Шығармашылық тапсырмалар ретінде XVIII-XIX ғғ. шетел және орыс композиторларының романстары мен фугаларын айту қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Домбыра - 2
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығарманың мазмұнын, жанрын, стилін, ойнау тәсілін, техникалық мүмкіндіктерін іс жүзінде көрсете отырып, орындаушылық шеберлікті қалыптастыру. Оқушылар өңірлік мектептерді орындау стилдерімен танысады, домбыра сүйемелдеудің техникасын жетілдіреді (қағыстарды шыңдау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық 2
    Несиелер: 3

    Бұл пән бойынша студент вокал өнерінің келесі компоненттерін оқиды, мысалы: әншілік тыныс алу; вокалды естудің дамуы; дұрыс әншілік позиция; артикуляциялық аппараттың қозғалғыштығы; дыбыстың жұмсақ шабуылы; кантильді дыбыстық зерттеулер; әншілік дауыстың гигиенасы. Ән айту кезінде дауыстың қойылуын бақылайды. Домбырада ойнаудың техникалық дағдыларын дамыту бойынша жұмыс (жеңіліс (қағыс атаулары), ән шақыру (бастапқы прои-гриш), төкпе (стиль), шертпе (стиль), қағу (штрих), ладовая опора).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Міндетті фортепиано - 2
    Несиелер: 2

    Кәсіби қызмет үшін қажетті көлемде пианистік дағдыларды тереңдету, фортепианода өзіндік практикалық жұмысқа дайындау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дауыс қою - 2
    Несиелер: 3

    Вокал өнері дауыстың шыңын білдіреді. Дауыс техникасы сахналық, стильдік, музыкалық-көркемдік эстетикалық, этикалық тұрғыдан аяқталған жеке түрдегі мағыналы орынға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сахна шеберлігі 1
    Несиелер: 3

    "Сахналық шеберлік" пәні кәсіби деңгейде орындаушылық өнерді меңгерген болашақ мамандардан арнайы оқытылады. Пәннің негізгі мақсаты дәстүрлі ұлттық өнерді қалыптастыру, халық арасында әншілердің, ақындар мен жыраулардың орындаушылық ерекшеліктерін ескере отырып, атқарушы мектептерге, олардың көрнекті өкілдеріне бөлу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық 3
    Несиелер: 3

    Бұл семестрде студенттер ән айту аппаратымен жұмыс істейді, репертуармен жұмыс істейді. Ән айту кезінде дауыстың қойылуын бақылайды. Әр орындаушының аккомпонемент шеберлігін арттыру. Музыкалық материалды тыңдау және танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 3

    Бұл курстың негізгі мақсаты - музыка теориясының негіздерінің теориялық және практикалық дағдыларын үйрету, шығармашылық пен дербестікті дамыту, көркемдік талғамға, форманы, логиканы, сөз тіркестерін тәрбиелеу. Жоғары деңгейлі мамандарды даярлау мақсатында курсты меңгеру кезінде дәстүрлі оқыту жүйесі мен жаңа технологияларды қолдану ұсынылады, курс студенттердің білімі мен дағдыларына негізделген. Пәнді игеру кезінде арнайы цикл пәндерімен интеграцияланған жөн.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этносольфеджио - 1
    Несиелер: 3

    Салттық және тұрмыстық әндердің композициялық құрылымын, сондай-ақ "қара олен"қарапайым халық әнінің жанрын зерттейді. Фольклорлық пласт пен қарапайым халық әндерінің ноталарын үйретеді. Ән жанрларының формасын талдау дағдыларын қалыптастырады. Халықтық-кәсіби әндердің түрлерін зерттейді. Біржан сал мен Ақан серінің композиторлық стилдерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ дәстүрлі музыка тарихы - 1
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің қазақ халқының дәстүрлі музыкалық мәдениетінің пайда болуы мен даму ерекшеліктері, оның шығуы, қалыптасуының тарихи кезеңдері, заңдылықтары мен түрлі дәстүрлі жанрлардың, ұлттық аспаптардың пайда болуы мен дамуының әлеуметтік негіздемесі туралы теориялық және тәжірибелік білімдерін қалыптастыруға ықпал етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сахна тілі - 1
    Несиелер: 3

    "Сахналық сөйлеу" пәні кәсіби деңгейде орындаушылық өнерді меңгерген болашақ мамандардан арнайы оқытылады. Пәннің негізгі мақсаты дәстүрлі ұлттық өнерді қалыптастыру, халық арасында әншілердің, ақындар мен жыраулардың орындаушылық ерекшеліктерін ескере отырып, атқарушы мектептерге, олардың көрнекті өкілдеріне бөлу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 3

    Пән музыканың дыбысбиіктік жүйесін, теориялық музыкатану заңдылықтарының негіздерін, музыкалық тіл жүйесін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәстүрлі музыканттың есту дайындығы - 1
    Несиелер: 3

    Курс оқу жұмысының түрлі формаларын (фольклорлық ән дәстүрі стиліндегі диктант, импровизация және т. б.) қолдана отырып, этникалық музыкалық тілді қабылдау арқылы қазақ әнінің салттық және тұрмыстық фольклор түрлерімен есту жұмысының дағдыларын кезең-кезеңмен меңгеруге бағытталған.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Міндетті фортепиано - 3
    Несиелер: 2

    Дыбыс сапасын реттейді, сонымен қатар фортепианода бұрын игерілген дағдыларды жақсартады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениеттегі басқару негіздері
    Несиелер: 3

    «Менеджменттің негіздері және кәсіпкерлік» курсының мақсаты студенттерді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру тәсілдері мен өнер индустриясының ұйымдарында басқаруды қалыптастыру әдістерімен таныстыру. Қарастыру тақырыбы - кәсіпкерлікті басқару тетігі, кәсіпорынның шаруашылық қызметінің түрлері, компанияның механизмдері, кәсіпкерлердің тұтынушылармен, іскерлік серіктестермен, қызметкерлермен, мемлекетпен және т.б. қарым-қатынастары..

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәстүрлі музыканттың есту дайындығы - 2
    Несиелер: 3

    "Дәстүрлі музыканттың есту дайындығы 1"курсының жалғасы болып табылады. Пән оқу жұмысының түрлі формаларын қолдана отырып, этникалық музыкалық тілді қабылдау арқылы қазақ тұрмыстық фольклорымен (қара олен) есту жұмысының дағдыларын кезең-кезеңмен меңгеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ дәстүрлі музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Курс негізгі өңірлік мектептер мен дәстүрлер туралы музыкалық- стилистикалық түсініктерді зерделеуге; 19 ғасырда Қазақ музыкасының классикасын – Арқа мен Батыс Қазақстанның ауызша-кәсіби әндері мен күйлерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этносольфеджио - 2
    Несиелер: 3

    Жалғастырушы курс әнші-композиторлардың халықтық-кәсіби әндерінің композициялық құрылымын зерттейді, олардың стилистикалық ерекшелігін көрсетеді. Студенттерді Аркалық әндер мен кейбір ірі Аркалық композиторлар стилінде импровизациялау тәжірибесі бар. Арқа аймағының әндерін талдау. Аркан стиліндегі диктант әндерін жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы - 1
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің ХХ ғасырдағы қазақ музыкасы туралы білім жүйесін қалыптастырады, оның дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуіне, дәуірдің әлеуметтік-мәдени аясындағы музыкалық құбылыстарды стилистикалық және жанрлық талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сахна шеберлігі 2
    Несиелер: 3

    Театр өнері саласындағы теориялық білімді, практикалық дағдыларды және дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сахна тілі - 2
    Несиелер: 3

    Сөйлеу мәдениетін жетілдіру арқылы студенттердің шығармашылық және актерлік қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасы - 1
    Несиелер: 3

    Пән қазақ музыкасының әртүрлі жанрларының қалыптасуының, дамуының және әлеуметтік шарттылығының Тарихи заңдылықтарын; қазақ музыкасының тарихының қалыптасуының тарихи кезеңдерін және ғылыми кезеңделуін; ежелгі түркі дәуірінің жазба ескерткіштерінің мазмұнын, олардың мәдени маңызын; ауызша кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болу, қалыптасу және даму кезеңдерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық 4
    Несиелер: 3

    Тембр бойынша жұмыс, тондарды көтеру және төмендету, биіктік, ән дыбысын шығару механикасы. Дәстүрлі орындаушылық формаларының техникасын меңгеру. Дәстүрлі мектептердің ән репертуарын игеру. Ол вокалды техниканы игеруді жалғастыруда, ол бүкіл дауыс қалыптастыру жүйесінің еркіндігі мен үйлестірілуін, артикуляциялық-штрих-техниканың алуан түрлілігін, икемділікті, дауыс техникасын, резонаторларды қолдана білуді, дауыстың тегістігін, тембрдің байлығын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерде нота теру
    Несиелер: 3

    Пәнінің жалпы мақсаты – музыканттардың кәсіби қызметі саласында заманауи ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.Өзінің кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында динамикалық дамып келе жатқан компьютерлік технологияларды өз бетінше пайдалану қажеттілігі мен іскерлігін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: 1. компьютерде тиімді жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру; 2. жаңа ақпараттық технологиялар саласында теориялық білім алу және тереңдету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы - 2
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан композиторларының бірнеше аға буынының шығармашы-лығын, олардың шығармашылық идеялық-бейнелік және жанрлық-стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақтың дәстүрлі әндерін талдау - 1
    Несиелер: 3

    Қазақ дәстүрлі әнінің музыкалық формасын оның мазмұнымен бірлігінде талдау мәселелерін жан-жақты зерделеуге; халық шығармашылығы музыкалық туындыларының құрылымының заңдылықтарын ашуға бағытталған. "Қазақтың дәстүрлі әндерін талдау 1" курсын оқу материалы ретінде қазақтың салттық және тұрмыстық фольклорының үлгілері болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орындаушылық дәстүрлер мен мектептер 1
    Несиелер: 3

    Пән студенттерге ән айту дәстүрлерін, аспаптық сүйемелдеуді, ырғақтық дәстүрлердің ерекшеліктерін, әр түрлі аймақтарда қалыптасқан ән айту мектептерінің әдет-ғұрыптарын практикалық орындауға үйретеді. Бұл болашақ әншілерде әр мектептің орындаушылық дәстүрлерін меңгеруде жан-жақты болуға тәрбиелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • XVIII ғасырға дейінгі музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Пән студенттің еуропалық музыкалық мәдениеттің, оның ішінде ежелгі кезеңді, орта ғасырларды, Ренессанс пен Барокконың даму картинасы туралы тұтас идеяларын қалыптастыру мақсатын көздейді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер әр түрлі композиторлық стильдерде, жанрлар мен зерттелетін кезең формаларында бағдарлай білуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    "Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі" - бұл орындаушылардың, халық композиторларының және олардың шығармаларының түрлі мектептерінің ерекшеліктеріндегі, орындау әдістеріндегі және шеберлігіндегі барлық аспектілерді игеру үшін өткізілетін пән. Студенттерді оқытудағы алғашқы қадамдар репертуарды таңдаудан және қарапайымнан күрделіге біртіндеп көшу принципі бойынша түсіндіруден басталады. Орындаумен бірге вокал мен аспапты толық игеру жүріп жатыр, оның барысында оқытудың барлық заңдылықтарын сақтауға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 3

    «Музыкалық шығармаларының талдауы» пәні пәні студенттердің талдау қабілетін, музыкалық ғылым тұрғысынан музыкалық шығармалар, аналитикалық қызметтің нәтижелерін тәжірибе талаптарымен байланыстыру, көркемдік білім және музыкалық білім беру жүйелерін қалыптастырады, музыкалық формалардың негізгі принциптері, форма қалыптастыру жүйелері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ әнінің композициясы - 1
    Несиелер: 3

    Пән талдау дағдыларын игеруге және фольклорлық шығармалардың музыкалық қалыптасу принциптерін игеруге бағытталған. "Қазақ әнінің композициясы" курсының бірінші циклі әр түрлі аймақтық дәстүрлердің халықтық-ән үлгілерін талдау әдістерін меңгеруді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыс музыкасы
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, Орта, Таяу Шығыс мәдениеттері мен Шығыс және оңтүстік-шығыс Азия халықтарының музыкалық дәстүрлерін теориялық және тарихи игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасы - 2
    Несиелер: 3

    "Қазақ музыкасы 1" курсын оқудың жалғасы болып табылады. Пән ХХ ғасырдың персоналдар бойынша композиторлық практикасын өмірбаяндық деректер мен автордың шығармашылығы, таңдаған жанры мен жалпы кезеңі тұрғысынан маңызды шығармаларға назар аудара отырып қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық композиция және стильдік талдау
    Несиелер: 3

    «Музыкалық композиция және стильдік талдау» курсы музыкалық шығармалар құрылымының жалпы принциптерін, вокалды және аспаптық музыка шығармаларының классикалық түрде бекітілген түрлерін (қарапайым және күрделі формалар, рондо, вариациялық форма, вокалды камералық музыка түрлері) зерттеуге арналған. Пән барокко және классикалық аспаптық және вокалды-аспаптық формаларын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық 5
    Несиелер: 3

    Бұл семестрде студенттер вокал өнерінің белгілі бір қыр-сырын үйренеді: әншілік тыныс: жоғары әншілік ұстаным:Регистр байланысы: Регистр байланысы артикуляция органдарының жұмысымен байланысты. Ән репертуарын өз бетінше таңдау, талдау, орындау және жинақтау дағдылары бар. Актерлік қабілеттерін дамыту. Сахна мәдениеті (емтихандар, сынақтар, концерттер, фестиваль-байқаулар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық репертуарды меңгеру
    Несиелер: 3

    "Педагогикалық репертуарды меңгеру" пәні-БММ және БӨМ-ге арналған "Халық әні" мамандығы бойынша педагогикалық репертуармен жұмыс жасау әдістемесіне студенттерді оқыту болып табылады. "Педагогикалық репертуарды зерттеу" курсын меңгеру отандық композиторлардың классикалық және қазіргі заманғы музыкасының үздік үлгілерін игеру бойынша топтық дәріс және семинар сабақтарын, сондай-ақ оқу-тәрбие және музыкалық педагогикалық қызмет ерекшелігіне жүйелі және әдіснамалық талдауды білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық-романтикалық музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Тарихи пән 1750-1860 жылдардағы шетелдік классика-романтикалық музыканың қалыптасу және даму кезеңдерін игеруге бағытталған. Пәннің мақсаты - композитордың осы дәуірдегі ойлау ерекшеліктерін, XVII-XVIII ғасырлардағы музыкалық мұра, стилі мен эстетикасын нақтылау, студенттердің музыкалық шеңберін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орындаушылық өнер тарихы - 1
    Несиелер: 3

    Бұл пән ән, поэтикалық өнер, шығу тарихы, орындау ерекшеліктері туралы әңгімелер мен аңыздарды жариялау арқылы маман-Орындаушыны, әншіні дайындауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыка тарихы 1760-1900
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттердің XVII-XVIII ғасырлардағы шетелдік классика-романтикалық музыканың қалыптасу және даму кезеңдерін игеруге бағытталған. Тарихи курс ғасырлар тоғындағы музыканың стилі мен эстетикасын түсіндіруге де, осы кезеңнің жанрлық бейнесіне, жалпы еуропалық музыкалық өнер мәселелеріне да қатысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем музыкасы
    Несиелер: 4

    Курс Таяу және Орта Шығыстың дәстүрлі музыкасының қалыптасу тарихын, сондай-ақ мұсылман шығысындағы музыка ғылымының дамуын, музыканың Ислам және сопылықпен өзара әрекеттесуін қамтиды. Түркия, Ежелгі және қазіргі Египет, Марокко музыкасының тарихи даму кезеңдері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ әнінің композициясы - 2
    Несиелер: 3

    "Қазақ әнінің композициясы" курсының екінші циклі әртүрлі орындаушылық мектептердің халықтық үлгілерін талдау әдістерін меңгеруді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық 6
    Несиелер: 3

    Құрылымы мен мазмұны жағынан күрделі әндерді орындауға үйрету.Әншілік дауысты дамытудың негізгі принциптері мен әдістері. Сахналық бейнемен, жанры, сипаты бойынша әртүрлі шығармаларды орындау даралығымен жұмыс істей алады. Концерттік өнер көрсету дағдыларын меңгерген. Домбырада ойнау тәсілдеріне оқыту жалғастырылуда (орындаушылық дәстүрлерді домбырамен сүйемелдеу). Квинтте ән айтуды үйрету. Репертуармен жұмыс. Актерлік қабілеттерін дамыту. Сахна мәдениеті (емтихандар, сынақтар, концерттер, фестиваль-байқаулар).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақтың дәстүрлі әндерін талдау - 2
    Несиелер: 3

    Қазақ дәстүрлі әнінің музыкалық формасын оның мазмұнымен бірлігінде талдау мәселелерін жан-жақты зерделеуге; халық шығармашылығы музыкалық туындыларының құрылымының заңдылықтарын ашуға бағытталған. "Қазақтың дәстүрлі әндерін талдау 2" курсы ауызша-кәсіби авторлардың әндерін талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ән хаттау 1
    Несиелер: 3

    Білім беру жүйесінің негізгі мақсаты-оқушылардың музыкалық қабілеттерін арттыру, олардың дағдыларын және оқу қабілеттерін жетілдіру, болашақта қазақ әндерін оқып үйрену және зерттеулерде олардың кәсіби деңгейін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орындаушылық дәстүрлер мен мектептер 2
    Несиелер: 3

    Пән студенттің әр өңірде қалыптасқан әншілік мектептердің ән айту дәстүрін, аспап сүйемелін, қағыс ерекшеліктерін практика жүзінде орындауды үйретеді. Бұл болашақ әншіні әр мектептің орындаушылық дәстүрін меңгеруде жан- жақтылыққа тәрбиелейді. Пәнді оқыту барысымен жалпы тәрбие- білім беру процесінде қазақ халық музыкасына жеткіншектердің қызығушылығын ояту қалыптастыру мақсатында курста студенттердің педагогикалық шеберліктерін шыңдау; арнайы педагог болуға тәрбиелеу ісі жүргізіледі. Сонымен қатар, музыкалық білім берудің жүйесін ұлттық негізде құру жағдайында өскелең ұрпаққа ұлттық музыка өнерін меңгерту; ұлттық музыка өнерінің бала тәрбиесін����егі орынын түсіну; жеке тұлғаны калыптастыру құралы ретінде халықтық өнерді тәрбие талабына сай құру істерімен таныстыру. Көшпенділер мәдениетіндегі музыка туралы мәліметтер. Ежелгі дәуірдегі қазақ халқының мұхиттық аспаптары мен ән өнерін білу. Ғалымдардың еңбектерінде ежелгі музыкалық аспаптар мен әндер туралы тарихи деректерді қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХХ ғасыр музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің ХХ ғасырдағы қазақ музыкасы туралы білім жүйесін қалыптастырады, оның дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуіне, дәуірдің әлеуметтік-мәдени аясындағы музыкалық құбылыстарды стилистикалық және жанрлық талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Пән Қазақстан композиторларының бірнеше аға буынының шығармашылығын, олардың шығармашылық идеялық-бейнелік және жанрлық-стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Тарихи пәннің мақсаты ХХ ғасырдағы еуропалық музыкалық мәдениеттің даму картинасы туралы түсінік беру. Пән студенттердің ХХ ғасырдағы музыканың жаңа жанрлары мен стильдік, бұқаралық музыканың пайда болуы және осы кезеңнің тарихи аясындағы маңызы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этномузыктану және музыкалық фольклористика негіздері/
    Несиелер: 3

    Курс студенттерде музыкалық фольклористиканың негізгі тарихи кезеңдері туралы, сондай-ақ қазіргі заманғы этномузыктану ғылымының маңызды және өзекті әдіснамалық принциптері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орындаушылық өнер тарихы - 2
    Несиелер: 3

    Курсты оқу тек дәрістерді тыңдауды ғана емес, сонымен қатар студенттердің белсенді өзіндік жұмысын да қамтиды. Оны бағыттау және оған көмектесу үшін музыкатану жұмыстарының тізімі берілген. Кейбір мәселелер ашық күйінде қалды – әсіресе студентті өз көздерімен жұмыс істеуге қызықтыру үшін.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жыраулық поэзия - 1
    Несиелер: 3

    Ұлттық өнердің қайнар көзі ретінде жыраулар мен жыршы-жыраулар өнерінің ұлы өкілдерімен, олардың өмірі мен шығармашылығымен таныстыру, дәстүрлі орындаушылық өнер тарихындағы орнын түсіндіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этномузыкатанудың тарихы мен әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің отандық, жақын және алыс шетелдердің этномузыктану мектептері тарихының негізгі кезеңдері бойынша оларды салыстыру, мәдени-тарихи және музыкалық фольклортанудың басқа да факторларымен шарттасқан олардың эволюциялық үдерістерінде ортақ және ерекше жағдайларды анықтау мақсатында білім жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 3

    Білім алушы педагогикалық шеберліктің құрамдас элементтерінің мәні туралы білім жүйесін қалыптастырады, дәстүрлі-инновациялық педагогикалық технологиялардың ерекшеліктерін меңгереді. Педагогикалық мәдениеттің коммуникативтік дағдыларын және педагогикалық қарым-қатынас технологиясын меңгереді. Білім алушылардың психикалық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға бағытталған білім беру процесін қамтамасыз етудің әдістері мен технологияларын білетін және қолдана алатын болады. Кіргеннен заманауи әдістерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ән хаттау 2
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығарма ұғымы және оның белгілері, морфологиясы, талдау әдістері. Музыкалық шығарманың формасы мен мазмұнының құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдың дәстүрлі ән мұрасы
    Несиелер: 3

    Пән қазақтардың дәстүрлі музыкасының ғылыми және әдеби-публицистикалық еңбектерін терең зерттеуге арналған. Сонымен қатар, пән дипломдық жұмыстарды жазу кезінде студенттердің ғылыми ізденістерін жетілдіруге қосымша болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    "Ғылыми зерттеу негіздері" курсы білім алушылардың зерттеушілік дайындығын тереңдетуге; ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Осы курсты оқу барысында студенттер ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын бекітеді, ғылыми зерттеу әдістерін және алынған деректерді өңдеу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық 7
    Несиелер: 3

    Репертуарды талдау. Ән айту аппаратын кәсіби меңгеру дағдыларын игеру. Вокалдық техниканы жетілдіру. Музыкалық аспапты кәсіби меңгеру, аспапты техникалық игеру. Вокалдық орындаудың өзіндік мәнерімен жұмыс. Сахна мәдениеті. Концерттік-орындаушылық қызмет. Жобалау-зерттеу қызметі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Айтыс
    Несиелер: 3

    Бұл пән айтыс жанрының пайда болу тарихынан қазіргі ақындар шығармашылығына дейінгі кезеңдегі көркем, құрылымдық, Әлеуметтік және поэтикалық музыканың ерекшеліктерін, айтыс пен ақынның қоғамдағы рөлін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мамандық 8
    Несиелер: 3

    Орындаушы дауысының және домбыра дыбысының синхронды дыбысталуына қол жеткізе отырып, әндерді орындау шеберлігін арттырады. Құрылымы мен мазмұны жағынан күрделі әндерді орындайды. Орындаушылық шеберлік, аспаптық сүйемелдеу техникасы жетілдірілуде. Вокалдық орындаудың өзіндік мәнерімен жұмыс. Сахна мәдениеті. Концерттік-орындаушылық қызмет. Жобалау-зерттеу қызметі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жыраулық поэзия - 2
    Несиелер: 3

    Жыраулар поэзиясын зерттеудің негізгі міндеттері студенттердің білімін тереңдетуге, репертуарды қалыптастыруға, жыраулар поэзиясын жаттау арқылы репертуарды жаңғыртуға ықпал ету болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON5

    Оқытудың, жаттығулар мен дайындықтардың тиімді және кәсіби тиісті техникасын көрсете алады.

  • Код ON7

    Стильдік және жанрлық жағынан әртүрлі репертуарды орындауда кәсіби дағдылардың болуын бағалайды.

  • Код ON8

    Дипломдық зерттеудің проблематикасына сәйкес эксперименттік деректерді, ақпаратты жинау мен өңдеудің заманауи технологияларын пайдаланады.

  • Код ON2

    Әр түрлі дәуірлердің, стильдердің, жанрлар мен формалардың музыкалық туындыларын талдай білу қабілетін көрсету.

  • Код ON11

    "Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту"мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу контексінде ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімді көрсетеді.

  • Код ON10

    Музыкалық материалды ноталар бойынша және/немесе құлақпен тани, түсіндіре, түсіне және/немесе есте сақтай алады.

  • Код ON12

    Музыкалық өнердегі оқыту пәніне қатысты әртүрлі әдістер мен практикаларды, стильдерді, жанрларды, тілдерді, формалар мен техникаларды және олармен байланысты мәтіндік деректерді, ресурстар мен тұжырымдамаларды атайды және жіктейді.

  • Код ON6

    Музыкалық білім беру саласында жалпы педагогикалық, психологиялық-педагогикалық білімнің қажетті кешенін меңгерген.

  • Код ON3

    Қазақ және әлемдік музыка өнерінің қазіргі даму тенденциялары мен тарихын білу және түсіну.

  • Код ON1

    Музыкалық шығарма жасалған және ұсынылған теориялық және тарихи контекстті білу және түсіну, оның ішінде музыкалық стильдер мен байланысты жазу және орындау дәстүрлері туралы білімдерін көрсету.

  • Код ON4

    Тұрақты жеке көркемдік дамуға дайындығын, білімқұмарлықты және ақыл-ойдың ізденгіштігін, өзінің көркемдік және жеке дағдыларын бағалау мен дамытудың жүйелілігін, қойылған мақсаттарға жету қабілетін білдіреді.

  • Код ON9

    Ансамбльдер мен оркестрлерде бірлескен қызмет дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON13

    Қазақ мемлекетінің қалыптасу және даму тарихын және "Рухани жаңғыру"мемлекеттік бағдарламасымен анықталған, қазіргі әлемде рухани құндылықтарды жаңғыртуға бағытталған қазақтардың дәстүрлі мәдениеті туралы түсініктер мен түсініктер кешенін біледі.

  • Код ON14

    Кәсіби қызмет саласындағы міндеттерді шешуде ҚР Мемлекеттік тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда беруде коммуникацияға дайындығын көрсетеді.

Top