Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10109 Қоғамдық денсаулық сақтау в Астана медицина университеті

  • Микробиология
    Несиелер: 3

    Микроорганизмдердің экожүйедегі рөлі, микроб ауруларының этиологиялық диагностикасының негіздері, қоршаған орта объектілерінің биологиялық ластану дәрежесі және олардың халықтың денсаулығын қамтамасыз етуде қолдануы туралы идеяларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық денсаулық сақтауға кіріспе
    Несиелер: 3

    Болашақ дәрігердің кәсіби мәдениетін, оның шығармашылық әлеуетін қалыптастыру, студенттерге кәсіптік орта аясында мамандық таңдауға көмектесу, студенттердің құзыреттілігін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гистология негіздері
    Несиелер: 3

    Гистология - бұл тіндер туралы ғылым, олардың құрылымы, дамуы, тіршілік әрекеті, онтогенездегі және филогенездегі пайда болуы. Тіндер - бұл ағзаларға қарағанда организмнің жалпы жүйелері, яғни, тіндердің бірдей түрлері әртүрлі мүшелердің құрамына енеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия неіздері
    Несиелер: 3

    Адам ағзасының функциялары аясындағы адам ағзалары мен мүшелерінің құрылымы. Жасушалардың, тіндердің, ағзалар мен дене жүйелерінің қызмет ету заңдылықтары және өмірдің әртүрлі кезеңдеріндегі оларды реттеу механизмдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физиология негіздері
    Несиелер: 3

    Дені сау адамның ағзасы жұмысының негізгі заңдылықтары және физиологиялық жүйелерді реттеу механизмдері туралы студенттердің білімін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алғашқы медициналық көмек
    Несиелер: 3

    Науқастарға алғашқы медициналық көмек көрсету бойынша тренинг;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медициналық химия
    Несиелер: 2

    Организмде жүретін биохимиялық процестерді сипаттауда физико-химиялық заңдылықтарды қолдана білуді үйрету, заттардың құрылысы, құрамы мен биологиялық активтілігі арасындағы өзара байланыс туралы түсінікті қалыптастыру. Студенттерде негізгі метаболиттік процестердің адам организміндегі және ұлпадағы ерекшеліктері мен олардың реттелуі, молекулалық механизмдері, ауруға диагноз қою үшін, және оны тиімді емдеуде биохимиялық көрсеткіштерді қолдану туралы түсінік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фармакология
    Несиелер: 3

    Фармакология пәні әртүрлі ауруларға арналған препараттарды ұтымды таңдауды қамтамасыз ету үшін фармакодинамиканың және дәрілердің фармакокинетикасының жалпы заңдылықтары туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 3

    Генетикалық ақпаратты сақтау, беру және іске асыру механизмдерін, биополимерлердің (белоктар мен нуклеин қышқылдары) құрылысы мен функцияларын зерттеу, макромолекулалардың құрылымы мен қасиеттерін білу негізінде олардың рөлі мен жұмыс істеу механизмін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биостатистика
    Несиелер: 5

    Биостатистика пәні медициналық ЖОО-ң барлық студенттеріне арналған таңдау бойынша міндетті пән болып саналады. Статистика принциптерін білуден саулық сақтаудағы үрдістер мен әртүрлі жағдайларды бағалауға арналған зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және талдау үшін өте қажет, сонымен қатар медициналық биология, клиника мен денсаулық сақтау салаларында ғылыми зерттеулерді жүргізу үшін де маңызды. Пәннің мақсаты: биостатистиканың теориялық негіздерін оқу және статистикалық өңдеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру, деректерді өңдеуде компьютерлік статистикалық бағдарламалармен SPSS, Statistica, SAS қолданбалы бағдарламалар пакетін қолдануда білім негіздерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы гигиена
    Несиелер: 5

    инфекциялық және инфекциялық емес этиология ауруларының бастапқы және қайталама алдын алу, диагнозды дұрыс қою, науқастарды барабар емдеу және оңалту, халықтың гигиеналық сауаттылығын арттыру мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін гигиеналық білім негіздерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Introduction to research and bioethics
    Несиелер: 2

    Мақсатты әрекет дағдысын дамыту, зерттеу мәселесін тұжырымдау және оны заманауи зерттеулер мен ғылыми әдістер негізінде шешу. Дамуға ұмтылу - аналитикалық және сыни ойлау; - зерттеушілер мен аналитиктердің мүмкіндіктері; - ақпараттық технологияны тәуелсіз қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Төтенше жағдайларда басқару
    Несиелер: 3

    Оқушылардың төтенше жағдайды басқару саласындағы аналитикалық және сыни ойлауын дамыту, қарым-қатынас және өзіндік жұмыс дағдыларын дамыту, теориялық білімдерін практикада қолдана білу және әлеуметтік жауапты, ғылыми негізделген шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту. Төтенше жағдайларды басқару бойынша зерттеулер студенттерге денсаулық жағдайындағы төтенше жағдайлардың себептерін, белгілері мен қауіптерін бағалауға көмектесетін білім беруге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Денсаулық сақтау
    Несиелер: 5

    Студенттерге халықтың денсаулығы және оның әлеуметтік-экономикалық факторлары туралы білім беру. Бұл білімді қоғамдық денсаулық сақтау проблемаларын шешуде қолдану қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Көшбасшылық және денсаулық
    Несиелер: 4

    Денсаулық сақтауды басқару саласындағы жоғары білікті мамандарды - адвокаттар мен көшбасшыларды - денсаулық сақтауды басқару ұйымдары мен мекемелерінің әр түрлі түрлерінде денсаулық сақтау саласындағы миссияны дамытатын және жүзеге асыра алатын адамдар даярлау. Бағдарлама көшбасшы мен денсаулықты қорғаушының жеке, пәндік және әлеуметтік құзыреттерін дамытуға арналған: әр түрлі адамдарды түсіну, таңдалған мақсаттарға жету үшін топ құру, денсаулық мәселелерін позитивті және шығармашылық жолмен шешу, белгісіз жағдайларда жаңашыл әрекет ете білу, басқа адамдарға кеңес беру, білім беру және дамыту өзіңіз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Денсаулық сақтау саласындағы саясат және басқару
    Несиелер: 5

    Қоғамдық денсаулық сақтаудың заманауи қағидаттарын, тұжырымдамалары мен стратегиялары мен тұрақты даму принциптерін қолдана отырып, денсаулық сақтау саясатын қалыптастыруға, басқаруға және іске асыруға белсенді қатыса алатын қоғамдық денсаулық сақтауды дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қоғамдық психикалық денсаулық
    Несиелер: 5

    Қоғамдық психикалық денсаулық - бұл адамның әлеуметтік және биологиялық детерминизмнен асып түсу қабілеті, өзгермелі әлемде өзінің өмірінің белсенді және автономды субьектісі ретінде әрекет етуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Денсаулық сақтаудағы экономика және менеджмент негіздері
    Несиелер: 7

    Онда денсаулық сақтау саясатының, экономика мен басқарудың негізгі принциптері мен сипаттамалары, денсаулық сақтаудың барлық жүйесі мен жекелеген денсаулық сақтау мекемелері немесе қоғамдық денсаулық сақтау деңгейлері, сонымен қатар студенттерге алған білімдері мен дағдыларын қолдануға үйрету қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медициналық ұйымдарда еңбекақы төлеуді құқықтық реттеу
    Несиелер: 5

    Медицина қызметкерлерінің сапалы жұмысын экономикалық ынталандыру, қызметкерлерді еңбекке қосымша тарту кезінде кепілдеме мен шарттардың сақталу мәселелерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Эпидемиология
    Несиелер: 8

    Студенттерде жұқпалы және инфекциялық емес ауруларды эпидемиологиялық диагностикалау негіздері, жұқпалы аурулардың алдын алу принциптері туралы білімдерін қалыптастыру және клиникалық эпидемиологияның дәлелді медицинаның негізі ретіндегі маңыздылығын түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қызметтерді жоспарлау және қаржыландыру
    Несиелер: 6

    Білім алушылардың қазіргі кезеңде қызметтерді жоспарлау және қаржыландыру саласындағы қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Бюджет саласындағы қаржылық жоспарлау процесі туралы білімдер жүйесін қалыптастыру, нақты қаржылық болжамдарды жасауда әртүрлі қаржы құралдарын және олардың негізінде орта мерзімді және ұзақ мерзімді кезеңге арналған бюджеттік жоспарларды құруды үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Медициналық ұйымдар қызметінің сапа индикаторлары
    Несиелер: 7

    Медицина қызметкерлерінің сапалы жұмысын экономикалық ынталандыру, қызметкерлерді еңбекке қосымша тарту кезінде кепілдеме мен шарттардың сақталу мәселелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тәуелділік және әлеуметтік денсаулық
    Несиелер: 10

    Әлеуметтік денсаулық - бұл адам мен қоғамның өзара әрекеттесуінің сипаты, адамның белгілі бір қоғамның әлеуметтік нормалары мен құндылықтарын қабылдау өлшемі. Әлеуметтік денсаулық қоғам құндылықтарының қол жетімділігімен, әлеуметтік нормаларға сәйкес тиімділігімен анықталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымы ұсынған вакцина бақылайтын инфекциялармен жұмыс жүргізуді ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    ДДСҰ ұсынған вакцинамен басқарылатын инфекциялар бойынша жұмыстарды ұйымдастыру бойынша студенттердің түсініктерін қалыптастыру. Студенттер пәнді оқуда ДДҰ ұсынысына негізделеді, ұйымның халықаралық және отандық тәжірибесін оқиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қартаю және әлеуметтік денсаулық
    Несиелер: 6

    Студенттерде қартаю пәні бойынша негіздерді қалыптастыру( түрлері, ерекшеліктері), қартаю мәселелері бойынша басқарудың әлемдік тәжірибесін зерттеу. Әлеуметтік Денсаулық сақтау негіздерін, оның міндеттерін, бағыттарын зерттеу. Студенттер ДДСҰ халықаралық ұсынымдары мен ұлттық бағдарламаларда білімдерін негіздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстан Республикасында тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласындағы қадағалау жөніндегі қызметтің құқықтық негіздері
    Несиелер: 6

    Медициналық қызметкерлердің кәсіби қызметінің құқықтық негіздерін зерделеу көп мағыналы медициналық қызметті құқықтық мағынада түсінуді, сондай-ақ медициналық персоналдың кәсіби құқық бұзушылықтарының құқықтық салдарын бағалау мен алдын-алу мүмкіндігін, кәсіби заңбұзушылықтардың алдын-алудың заңды жолдарын анықтауды білдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 5

    Білімді, іскерлікті және ғылыми-зерттеу қызметі кезіндегі дағдыларды қалыптастыру, стандартты ғылыми міндеттерді шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау
    Несиелер: 4

    Санитарлық-эпидемиологиялық бақылау (санитарлық-эпидемиологиялық мемлекеттік қадағалау) - халықтың денсаулығы мен қоршаған ортаны қорғау мақсатында халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету саласындағы бұзушылықтардың алдын алу, анықтау, жолын кесу жөніндегі іс-шаралар. Санитарлық-эпидемиологиялық қадағалаудың мақсаты - тұрғындар арасында өткір жұқпалы аурулардың алдын алу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жаhандық денсаулық
    Несиелер: 5

    Модульді оқып үйрену барысында бүкіл дүние жүзінде өзекті болып отырған жаhандық денсаулық жөніндегі білімдерге негізделген БМСК деңгейінде профилактикалық іс-шараларды үйымдастыру қағидаттарымен танысад

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эпидемиологиялық мониторинг және аурудың дамуын болжау
    Несиелер: 4

    АҚТҚ инфекциясының эпидемиясы басталған кезеңде В вирусты гепатитін , С вирусты гепатитін , жыныстық жолмен берілетін инфекцияларды эпидемиологиялық қадағалау деректерін, нашақорлық бойынша статистикалық материалдарды экстраполяциялау жолымен болжау үлгілері ұсынылды . Дегенмен, аталған аурулардың эпидемиялық процестерінің қарқындылығын және нашақорлықтың динамикасын АҚТҚ-инфекциясының даму қарқынымен салыстыру жеткілікті қиын. АИВ-инфекциясының дамуын бағалау үшін осы ерекше аурудың халықтың әртүрлі жіктері арасында таралу қарқынын ескеру қажет, атап айтқанда: есірткіні көктамыр ішіне қолданатын топта; есірткіні қолданбайтын жыныстық жолмен жұқтырғандар арасында; қауіпті мінез-құлықты тәжірибесіз адамдар арасында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қоғамдық денсаулық сақтау
    Несиелер: 4

    Ұйымдастыру және басқару. Қаржыландыру. Материалдық және кадрлық ресурстар. Медициналық қызметтерді ұсыну. Мемлекеттік реттеу және бақылау. Денсаулық сақтау жүйесіндегі реформалар. Денсаулықтың негізгі көрсеткіштері. Қазақстандағы денсаулық сақтау саласын басқа елдермен салыстырмалы талдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медициналық сақтандыру
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы денсаулық сақтау және медицина медициналық қызметтер нарығымен реттеледі. Ұйымдардағы медициналық қызметтер денсаулықты сақтау менеджменттің ажырамас бөлігі болып табылады. Қазіргі кезде Қазақстан халқы үшін медициналық сақтандыру қажет

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балалар мен жасөспірімдерді тамақтандырудың алдын алу мен медициналық тексеруді санитариялық-эпидемияға қарсы қадағалау
    Несиелер: 4

    Рационалды пайдалы тамақтану балалардың үйлесімді физикалық және психологиялық дамуын қамтамасыз етеді, инфекциялық ауруларға және қоршаған ортаның қолайсыз жағдайларына төзімділікті арттырады. Салауатты өмір салтын ұстану қажеттілігі әр түрлі тараптармен кең танылады, бірақ көбінесе тек абстрактілі түсінік түрінде болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Денсаулық сақтау саласындағы қаржы ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Білім алушылар осы пәнді оқудың соңында қаржылық менеджмент дағдыларына ие болуы керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Медициналық қызметтер маркетингі
    Несиелер: 5

    Медициналық қызметтер маркетингі туралы негізгі білімді қалыптастыру. Шетелдік және отандық материалдардағы медициналық қызметтер нарығын дамытудың негізгі тенденциялары талқыланады.Медициналық саладағы маркетингтің теориялық негіздері мен практикалық аспектілері, маркетинг тетіктерінің мүмкіндіктері мен шектеулері егжей-тегжейлі қарастырылады, медициналық ұйымның қызметінде маркетингті тиімді пайдалану мәселелері, оның ішінде медициналық ұйымның біріктірілген маркетингтік коммуникацияларын басқару ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Технологиялық кәсіпкерлік және денсаулық сақтаудағы стартаптар
    Несиелер: 4

    Білім алушылар технологиялық кәсіпкерлік негіздерін және денсаулық сақтаудағы стартаптарды білуі керек. Медициналық мекемелердің басшылығы бойынша білімін менгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 5

    Білімді, іскерлікті және ғылыми-зерттеу қызметі кезіндегі дағдыларды қалыптастыру, стандартты ғылыми міндеттерді шешу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Қоршаған орта объектілерінің мониторингі және қалдықтарды басқару
    Несиелер: 5

    Қалдықтарды кәдеге жарату, қайта өңдеу және басқарудың заманауи технологиялары студенттерге қажетті білім

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON4

    РО4-базалық күрделілік санатындағы бар және жинақталған кәсіби ақпаратты талдайды. Денсаулық сақтаудың қандай да бір саласын дамыту үшін қажетті ақпарат көздерін айқындайды;

  • Код ON5

    РО5-денсаулық сақтаудың қандай да бір саласын дамыту мақсатында оларға қол жеткізудің мақсаттары мен әдістері мен құралдарын таңдауды негіздейді;

  • Код ON3

    РО3-халықтың денсаулығын қорғау саласындағы негізгі күрделілік санатындағы проблемаларды түсінеді;

  • Код ON2

    РО2-халықтың денсаулығын сақтауды қамтамасыз ету үшін тиісті кәсіби сала бойынша қолданбалы сипаттағы жаңа білім алуға қабілетті;

  • Код ON7

    РО7-өзінің кәсіби қызметі саласында заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануға қабілетті;

  • Код ON8

    РО8-кәсіби және тұлғалық оқыту мен дамыту үшін білім, білік және дағдыларды пайдаланады

  • Код ON1

    РО1-халықтың денсаулығын қорғау саласындағы базалық күрделілік санатындағы озық кәсіби және ғылыми білімдерін көрсетеді;

  • Код ON6

    РО6-медицина қызметкерлеріне, маман емес адамдарға және халыққа кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін ақпарат, проблемалар мен шешімдер;

Top