7R01170 Пульмонология, соның ішінде балалар пульмонологиясы в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Өз бетінше тәжірибеде және ғылымда озық инновациялық, ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін профессионалды түрде қолдана алатын, әмбебап және кәсіби құзыреттілікке қабілетті – білікті дәрігер пульмонолог дайындау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R007 Пульмонология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Стационардағы ересектер пульмонологиясы
Пән пульмонологиялық стационардағы ересек науқастарда қауіпсіз және эффективті ем таңдауда, дифференциалды диагностика, клиникалық және зертханалық-аспаптық диагностика жүргізуде, сонымен қатар, инвазивті зерттеу әдістерін жүргізуде, ауыр тыныс жеткіліксіздігімен науқастарда респираторлы қолдау көрсетуді қолдануда, ересек науқастарға пульмонологиялық көмектің сапасына сараптама жүргізуде білімді және дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 40
-
Амбулаторлы – поликлиникадағы ересектер пульмонологиясы
Пән бронхөкпелік патологиямен науқастарды амбулаториялық деңгейде жүргізуде, біріншілік документациямен жұмыс жасауда, науқастарға МАЭК және диспансеризация жүргізу, АМСП деңгейінде тыныс жолдары ауруымен науқастарға біріншілік және екіншілік профилактика жүргізуде дағдыларды қалыптастырады. Сонымен қатар, диспансерлік бақылау, әлеуметті- гигиеналық, санитарлы – сауықтыру шараларын және тыныс жолдарының ауруларына арналған білім беру бағдарламаларын ұйымдастыруда білімді және дағдыларды қалыптастырады. Науқастарды медико-әлецметті реабилитациялау. Санаторлы - курортты ем.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 26
-
Стационардағы балалар пульмонологиясы
Пән инвазивті зерттеу әдістерін жүргізуде, ауыр тыныс жеткіліксіздігімен науқастарда респираторлы қолдау көрсетуді қолдануда, бронхөкпелік патологиясы бар балаларға пульмонологиялық көмектің сапасына сараптама жүргізуде білімді және дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 40
-
Респираторлы қолдаудың әдістері
Пән тыныс жетіспеушілігін диагностикалау және емдеу, тыныс алуды қолдаудың әртүрлі әдістері мен әдістерінің тиімділігін бағалау, тыныс жетіспеушілігі туралы ғылыми деректерді талдау, пациенттерге және оның қоршаған ортасына қолдау көрсету бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Oncopulmonology
Пән клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулер жүргізу, өкпе және бронх ісіктерінің дифференциалды диагностикасы, өкпенің метастатикалық зақымдануы туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады. Өкпенің қатерлі ісігін хирургиялық және консервативті емдеу әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Пульмонологиядағы торакальді хирургия
Пән өкпе хирургиясы, өкпе трансплантациясы үшін пациенттерді таңдау туралы білімді қалыптастырады. Хирургиялық емнен кейін науқастарды жургізу
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Phthisiology
Пән клиникалық, зертханалық және аспаптық зерттеулер жүргізу, өкпе туберкулезін дифференциалды диагностикалау және емдеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Амбулаторлы – поликлиникадағы балалар пульмонологиясы
Пәнбронхөкпелік патологиямен науқас балаларды амбулаториялық деңгейде жүргізуде, біріншілік документациямен жұмыс жасауда, науқастарға МАЭК және диспансеризация жүргізу, АМСП деңгейінде тыныс жолдары ауруымен науқастарға біріншілік және екіншілік профилактика жүргізуде дағдыларды қалыптастырады Сонымен қатар, диспансерлік бақылау, әлеуметті- гигиеналық, санитарлы – сауықтыру шараларын және тыныс жолдарының ауруларына арналған білім беру бағдарламаларын ұйымдастыруда білімді және дағдыларды қалыптастырады. Науқастарды медико-әлецметті реабилитациялау. Санаторлы - курортты ем.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 26
Оқыту нәтижелері
- ON2 Тыныс алу жолдарының патологиясы кезіндегі клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеу деректерін талдау, дифференциалды диагностика жүргізу және соңғы заманауи тыныс жолдарының аурулары классификациясымен сәйкестендіріп диагноз қою.
- ON5Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жуйесіне негізделген құқықтық және ұйымдық өрістері аясында әрекет жасау.
- ON7 Зерттеу мәселелерін тұжырымдау, алынған ғылыми деректерді талдау, оларды жинақтау, қорытынды жасау және нәтижелерді өз клиникалық практикасында қолдану, нәтижелерді баяндамалар мен жарияланымдар түрінде ғылыми конференцияларда рәсімдеу.
- ON1 Қауіп факторлары бар бронхөкпелік патологиямен науқастарда клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеулер жоспарлау және өткізу дағдыларын қолдану
- ON3 Пульмонологиялық профильде науқастардың патенциалды қауіптерін ескере отырып дәлелді медицинаға негізделген реабилитация, профилактика жүргізу және ең қауіпсіз эффективті емді таңдау және бағалау.
- ON4Тыныс алу жолдарының ауруларымен науқастарға көрсетілген медициналық көмектің сапасына сараптама жасау, медициналық есепке алу- есеп беру құжаттарын рәсімдеу және жүргізу.
- ON6 Мультидисциплинарлы командада әріптестерімен және қоршаған ортасымен жұмыс жасауға, науқастармен тиімді өзара қатынас орнатуға қабілетті. Ортақ шешім қабылдауда өз ұсыныстарын қорғауға және білдіруге қабілетті.